Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 164854 razy)

Description:

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline Adaś

  • Podskarbi Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 7907
  • Reputacja: 8331
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #140 dnia: 22 Grudzień 2011, 19:14:16 »
Isku a czemu nie można mieć własnego sklepu? Skoro w ratuszu zawsze pisało że gracz może założyć, tyle że do skarbca musi wpłynąć ładna sumka.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #141 dnia: 22 Grudzień 2011, 21:01:19 »
Czyżby po aktualizacji powitalna prywatna wiadomość nie witała nowych użytkowników na forum?

Ni wiżu :/

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #141 dnia: 22 Grudzień 2011, 21:01:19 »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #142 dnia: 22 Grudzień 2011, 22:32:15 »
Pamiętam, że były obiecane perki dla różnych profesji. Będzie takie coś? ;]

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #143 dnia: 22 Grudzień 2011, 22:33:36 »
Isku a czemu nie można mieć własnego sklepu? Skoro w ratuszu zawsze pisało że gracz może założyć, tyle że do skarbca musi wpłynąć ładna sumka.
Tylko, że gracz w tym sklepie sprzedaje swoje towary. Musi płacić podatek od posiadania sklepu w dzielnicy handlowej.


Pamiętam, że były obiecane perki dla różnych profesji. Będzie takie coś? ;]
Masz na myśli te na wiki?

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #144 dnia: 22 Grudzień 2011, 22:48:35 »
Nie. Chodziło mi o umiejętności za kilka talentów, które dawałyby graczowi jakiś fajny bonus, np.

Złoty traf - umiejętność doświadczonego złodzieja, pozwalająca mu lepiej dobierać potencjalne cele swych "ataków". Dzięki temu każda udana akcja kradzieży daje mu o 30% złota więcej.
[Wymagania: Kradzież kieszonkowa, 3 srebrne talenty]

Coś w tym stylu. Raz gadaliśmy o tym, gdy zastanawialiśmy się co zrobić z nadmiarem talentów.

Tylko, że gracz w tym sklepie sprzedaje swoje towary. Musi płacić podatek od posiadania sklepu w dzielnicy handlowej.

Co do podatków. Tytuł szlachecki daje graczom prawo do urzędowania na znacznych terenach ziemskich (ja swego czasu posiadałem prawie 1/6 wyspy). Czy za tym majątkiem (który nota bene jest w obecnym systemie nic nie warty) nie mogłyby stać jakieś profity w postaci podatków? Przypuszczalnie 200 sztuk złota na gminę, z czego państwo otrzymywałoby 3/4 więc gracz dostawałby 50 sztuk złota miesięcznie za gminę.
No chyba, że możnaby było postawić na swoim terenie jakiś zakład produkujący coś. Np. Płacę 2000 za pasiekę, która przynosi mi miesięcznie 100 sztuk złota dochodu (przez okres wegetacji czyli 2 miesiące w roku marantowym), jakaś stocznia, czy kuźnia byłyby dużo droższe, ale przynosiłyby też jakiś większy dochód.

Moja propozycja stąd, że obecnie w marancie można grać tylko wojownikiem (niezależnie czy to normalny tank, złodziej, myśliwy czy mag), wszystko opiera się na walce. A gdyby była możliwość, to na bank jakiś gracz zdecydowałby się grać sklepikarzem, albo rzemieślnikiem.
A szlachta, której w marancie pełno mogłaby wreszcie coś robić ze swoją ziemią. Bo póki co, to największy szpan jest z tego, że masz ładną koronę pod avkiem;)



Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #145 dnia: 22 Grudzień 2011, 22:52:59 »
Akurat sam tytuł szlachecki w marancie to chyba nie każdy ma, a po prostu rangę na stronie. Jak do tej pory prócz tych co mieli od początku to tylko ja uzyskałem

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #146 dnia: 22 Grudzień 2011, 22:59:54 »
Akurat sam tytuł szlachecki w marancie to chyba nie każdy ma, a po prostu rangę na stronie. Jak do tej pory prócz tych co mieli od początku to tylko ja uzyskałem

Jak na ilość graczy czynnych, to szlachty w marancie trochę jest. Chodzi mi o tych tytułowanych. Zresztą może ktoś inny też zasłuży na tytuł i będzie jeszcze więcej szlachty.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #147 dnia: 22 Grudzień 2011, 23:03:21 »
Ja chciałbym tytuł ten :(

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #148 dnia: 23 Grudzień 2011, 00:05:15 »
Trza zasłużyć ;p Ja Edziem grając posiadałem takowy. Teraz jestem biedny Wampirek oddający ostatni grosz na naukę, której nikt nie chce zaakceptować (oprócz Devqa).

Nie. Chodziło mi o umiejętności za kilka talentów, które dawałyby graczowi jakiś fajny bonus, np.

Złoty traf - umiejętność doświadczonego złodzieja, pozwalająca mu lepiej dobierać potencjalne cele swych "ataków". Dzięki temu każda udana akcja kradzieży daje mu o 30% złota więcej.
[Wymagania: Kradzież kieszonkowa, 3 srebrne talenty]

Coś w tym stylu. Raz gadaliśmy o tym, gdy zastanawialiśmy się co zrobić z nadmiarem talentów.

Co do podatków. Tytuł szlachecki daje graczom prawo do urzędowania na znacznych terenach ziemskich (ja swego czasu posiadałem prawie 1/6 wyspy). Czy za tym majątkiem (który nota bene jest w obecnym systemie nic nie warty) nie mogłyby stać jakieś profity w postaci podatków? Przypuszczalnie 200 sztuk złota na gminę, z czego państwo otrzymywałoby 3/4 więc gracz dostawałby 50 sztuk złota miesięcznie za gminę.
No chyba, że możnaby było postawić na swoim terenie jakiś zakład produkujący coś. Np. Płacę 2000 za pasiekę, która przynosi mi miesięcznie 100 sztuk złota dochodu (przez okres wegetacji czyli 2 miesiące w roku marantowym), jakaś stocznia, czy kuźnia byłyby dużo droższe, ale przynosiłyby też jakiś większy dochód.

Moja propozycja stąd, że obecnie w marancie można grać tylko wojownikiem (niezależnie czy to normalny tank, złodziej, myśliwy czy mag), wszystko opiera się na walce. A gdyby była możliwość, to na bank jakiś gracz zdecydowałby się grać sklepikarzem, albo rzemieślnikiem.
A szlachta, której w marancie pełno mogłaby wreszcie coś robić ze swoją ziemią. Bo póki co, to największy szpan jest z tego, że masz ładną koronę pod avkiem;)




Zgadzam się i do tego, i do tego.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #149 dnia: 23 Grudzień 2011, 10:47:19 »
Nie. Chodziło mi o umiejętności za kilka talentów, które dawałyby graczowi jakiś fajny bonus, np.

Złoty traf - umiejętność doświadczonego złodzieja, pozwalająca mu lepiej dobierać potencjalne cele swych "ataków". Dzięki temu każda udana akcja kradzieży daje mu o 30% złota więcej.
[Wymagania: Kradzież kieszonkowa, 3 srebrne talenty]
Specjalnie umiejętności u NPC za wykonanie epickiego questa. Już pamiętam. Myślę, że odłożymy to na kolejny upgrade. Feriowy.


Co do podatków. Tytuł szlachecki daje graczom prawo do urzędowania na znacznych terenach ziemskich (ja swego czasu posiadałem prawie 1/6 wyspy). Czy za tym majątkiem (który nota bene jest w obecnym systemie nic nie warty) nie mogłyby stać jakieś profity w postaci podatków? Przypuszczalnie 200 sztuk złota na gminę, z czego państwo otrzymywałoby 3/4 więc gracz dostawałby 50 sztuk złota miesięcznie za gminę.
No chyba, że możnaby było postawić na swoim terenie jakiś zakład produkujący coś. Np. Płacę 2000 za pasiekę, która przynosi mi miesięcznie 100 sztuk złota dochodu (przez okres wegetacji czyli 2 miesiące w roku marantowym), jakaś stocznia, czy kuźnia byłyby dużo droższe, ale przynosiłyby też jakiś większy dochód.

Moja propozycja stąd, że obecnie w marancie można grać tylko wojownikiem (niezależnie czy to normalny tank, złodziej, myśliwy czy mag), wszystko opiera się na walce. A gdyby była możliwość, to na bank jakiś gracz zdecydowałby się grać sklepikarzem, albo rzemieślnikiem.
A szlachta, której w marancie pełno mogłaby wreszcie coś robić ze swoją ziemią. Bo póki co, to największy szpan jest z tego, że masz ładną koronę pod avkiem;)
Były kiedyś plany wprowadzenia do gry elementów ekonomicznych. Kilka razy nawet próbowaliśmy zrobić to na skrypcie ale nie wyszło. Zbudowanie samego systemu budynków, opłat i zysków to nie jest nic skomplikowanego do opracowania. Najgorzej jeśli chodzi o gromadzenie tych informacji przez gracza.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #150 dnia: 23 Grudzień 2011, 10:54:15 »
Specjalnie umiejętności u NPC za wykonanie epickiego questa. Już pamiętam. Myślę, że odłożymy to na kolejny upgrade. Feriowy.

Aha, no to ok;]

Były kiedyś plany wprowadzenia do gry elementów ekonomicznych. Kilka razy nawet próbowaliśmy zrobić to na skrypcie ale nie wyszło. Zbudowanie samego systemu budynków, opłat i zysków to nie jest nic skomplikowanego do opracowania. Najgorzej jeśli chodzi o gromadzenie tych informacji przez gracza.

Będziesz miał radę miasta, to wybierzcie z niej burmistrza. Taki gracz będzie chciał zakupić jakąś działalność (jedną na gminę) to przyjdzie do ratusza z kasą i ogólnie. Burmistrz da mu papier, że koszt inwestycji tyle, opłata taka, podatek taki, dochód taki. Gracz będzie mógł odbierać dochód ze skarbca miejskiego od do danego miesiąca.
I wtedy w interesie gracza będzie, żeby w określonym czasie stawić się z papierkiem w skarbcu, gdzie inny radny będzie mu wypłacał kasę na podstawie danego papierka. Wiadomo, że trochę zachodu z tym jest, ale ja widzę plusy.
- gracz się bogaci w jakiś sposób
- następuje rozwój gospodarki, a więc i gry
- rada będzie mogła działać, a nie tylko być
- zacznie się ruch w ratuszu, skarbcu etc.
- tytuły i ziemia wreszcie się na coś przydadzą;]

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #151 dnia: 23 Grudzień 2011, 12:33:56 »
Popieram w 100%.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #152 dnia: 23 Grudzień 2011, 12:39:13 »
popieram również.
Mój pies też popiera i mówi, że najlepiej będzie jak burmistrzem zostanie ten, który ma największe doświadczenie w grze i najwięcej głosów...

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #153 dnia: 23 Grudzień 2011, 12:44:44 »
Burmistrzem powinna być inna niezależna od Rady osoba, albo o, zmieńmy Rade Miasta na Rade Valfden, będzie bardziej pasować do obowiązków. Burmistrza... nazwiemy inaczej.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #154 dnia: 23 Grudzień 2011, 12:52:18 »
Taki Gordziu idealnie pasuje nie? :D

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #155 dnia: 23 Grudzień 2011, 12:55:09 »
Oczywista oczywistość.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #156 dnia: 23 Grudzień 2011, 14:41:58 »
Aha, no to ok;]

Będziesz miał radę miasta, to wybierzcie z niej burmistrza. Taki gracz będzie chciał zakupić jakąś działalność (jedną na gminę) to przyjdzie do ratusza z kasą i ogólnie. Burmistrz da mu papier, że koszt inwestycji tyle, opłata taka, podatek taki, dochód taki. Gracz będzie mógł odbierać dochód ze skarbca miejskiego od do danego miesiąca.
I wtedy w interesie gracza będzie, żeby w określonym czasie stawić się z papierkiem w skarbcu, gdzie inny radny będzie mu wypłacał kasę na podstawie danego papierka. Wiadomo, że trochę zachodu z tym jest, ale ja widzę plusy.
- gracz się bogaci w jakiś sposób
- następuje rozwój gospodarki, a więc i gry
- rada będzie mogła działać, a nie tylko być
- zacznie się ruch w ratuszu, skarbcu etc.
- tytuły i ziemia wreszcie się na coś przydadzą;]
ÂŁatwiej powiedzieć. Trudniej skatalogować ziemie posiadane przez gracza, wybudowane budynki, przychód vs koszta. Ale pomyślimy. Odnośnie osoby odpowiedzialnej za ratusz to widzę na tym stanowisku jakiegoś namiestnika.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #157 dnia: 23 Grudzień 2011, 17:09:32 »
ÂŁatwiej powiedzieć. Trudniej skatalogować ziemie posiadane przez gracza, wybudowane budynki, przychód vs koszta. Ale pomyślimy.

Hmm a co Ty na to, żeby w dziale Tereny Valfden utworzyć dodatkową kategorię o nazwie jakiejś tam. I wtedy każdy gracz, który otrzymywałby ziemię zakładałby coś w rodzaju domostwa, tylko, że tam zamiast statystyk wpisywałoby się tytuł, posiadane ziemię no i zakupione budynki.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #158 dnia: 23 Grudzień 2011, 19:25:48 »
Mniej więcej tak to będziemy musieli rozwiązać.

got2

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #159 dnia: 26 Grudzień 2011, 22:05:59 »
Pomysł jest ok.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #159 dnia: 26 Grudzień 2011, 22:05:59 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top