Autor Wątek: Propozycje zmian  (Przeczytany 165179 razy)

Description:

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2000 dnia: 11 Lipiec 2015, 13:44:08 »
Może być dzieckiem innych najemników jeszcze przed ich sprzedażą przez co automatycznie się nim staje.
Odnoszę dziwne wrażenie, że Lordowie sami nie rozumieją definicji najemnictwa, którą przygotowali. Dlatego wielokrotnie odsyłałałem to do poprawki, bo zastępowaliście po prostu słowo niewolnik na najemnik. Niestety definiję trzeba było przygotować od nowa. Niestety też zaakceptowałem ostatecznie zdeformowaną definicję. Poprawcie to aby było poprawne, nikt was nie wstrzymuje. <ignorant>

Z aktualnego prawa wynika, jak ktoś już wspomniał, że są to ludzie skazani na taki żywot w wyniku swych czynów. Nie można więc urodzić się najemnikiem. Dyskutujecie o problemie nie czytają ówcześnie definicji. xD Poza tym istnieje zakaz zawierania związków małżeńskich wśród najemników. Co z innym problemami? Sugeruje skupić się nad tym, aby to działało niż marnować czas rozwodząc się o losie wirtualnej postaci. <lol> ÂŻycie nie jest sprawiedliwie więc w innych wariantach nie mają różowo, ale są skazanymi, więc sami sobie ten los zgotowali. ;)


Bardziej nizli 10 letniego dzieciaka.

Ten wiek ustalil Isentor jak otwieral na nowo targ :) On wie lepiej :)
Wiem lepiej. ;)

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2001 dnia: 23 Lipiec 2015, 19:44:55 »
Dostane za to jakieś pisiont groszy grzywny do przychodu z gminy Kardon?

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Ereno

[member=1]Isentor[/member] lub [member=1698]Szarleǰ[/member] - sorry ale nie wiem kto teraz to rozlicza ;).

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2001 dnia: 23 Lipiec 2015, 19:44:55 »

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2002 dnia: 23 Lipiec 2015, 21:02:21 »
Odnoszę dziwne wrażenie, że Lordowie sami nie rozumieją definicji najemnictwa, którą przygotowali. Dlatego wielokrotnie odsyłałałem to do poprawki, bo zastępowaliście po prostu słowo niewolnik na najemnik. Niestety definiję trzeba było przygotować od nowa. Niestety też zaakceptowałem ostatecznie zdeformowaną definicję. Poprawcie to aby było poprawne, nikt was nie wstrzymuje. <ignorant>

Z aktualnego prawa wynika, jak ktoś już wspomniał, że są to ludzie skazani na taki żywot w wyniku swych czynów. Nie można więc urodzić się najemnikiem. Dyskutujecie o problemie nie czytają ówcześnie definicji. xD Poza tym istnieje zakaz zawierania związków małżeńskich wśród najemników. Co z innym problemami? Sugeruje skupić się nad tym, aby to działało niż marnować czas rozwodząc się o losie wirtualnej postaci. <lol> ÂŻycie nie jest sprawiedliwie więc w innych wariantach nie mają różowo, ale są skazanymi, więc sami sobie ten los zgotowali. ;)

Wiem lepiej. ;)

Nie można urodzić się najemnikiem, bowiem kary jakie orzeczono są indywidualne, dotyczą konkretnej osoby i jej majątku, potomkowie nie dziedziczą kary, jaką otrzymali rodzice. więc nawet gdy najemnicy będą mieli dziecko to dziecko odchodzi jako wolny człowiek... powiedzmy ze jest im odbierany zaraz po narodzinach xP

Offline Rodred

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2569
  • Reputacja: 2431
  • Płeć: Mężczyzna
  • Eh zaraza...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2003 dnia: 30 Lipiec 2015, 20:09:22 »
Jak pewnie większość graczy posiadających swoich NPC od zadań dostałem informację o konieczności założenia takiemu NPC konta. Ma to służyć tylko i wyłącznie ułatwienia rozróżnienia gracz - NPC. Byłbym za znacznie prostszą wersją. Np w moim przypadku jak odpisuję Dimitrem przed każdą wiadomością zamieszczę komentarz:
// NPC: Dimitri
I już. Jest to sposób pozbawiony masy problemów jakie wprowadziłby nowy system. O to one:
- Oznacza to konieczność częstego przelogowywania się między kontami.
- Jak jakiś gracz chciałby nagrodzić prowadzącego za post w wyprawie reputacją to nie miałby jak. Nagradzałby NPC a nie mnie.
- Osobiście ilości napisanych wiadomości bardzo lubię gromadzić na moim jedynym koncie, czyli Rodredzie. Zaproponowany system spowoduje rozproszenie ilości napisanych postów między graczy a ich NPC. Co nie jest miłe.
- Na koniec, pewnie nie jednemu prowadzącemu zdarzyło się zapomnieć, że ktoś odpisał w wyprawie. Wyobraźcie sobie, co by się działo gdy to było dodatkowo rozproszone między konta.

Z powyższych powodów mocno oponuję za tą zmianą.

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2004 dnia: 30 Lipiec 2015, 20:19:40 »
No nie powiem, mnie też się nie chce nieraz przelogowywać, zwłaszcza że mam jeszcze NPC'a w Bękartach bo odpowiadam tam za questy i wygodniej mi odpisywać tam Melkiorem. Zgadzam się troche z Rodredem

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2005 dnia: 30 Lipiec 2015, 20:25:22 »
Ja już dawno się pogubiłem z przelogowywaniem kont xD. Dlatego na wyprawach głównie piszę tym kontem. natomiast tematy ładniej wyglądają, gdy są założone przez odpowiednie NPC itd :) . Dlatego takie konta dla chociazbyt ematu pierwszego posta to byłbym za, ale późniejsze granie pokazuje, ze trudno zachować rachubę musząc się przelogowywać...

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2006 dnia: 30 Lipiec 2015, 20:34:33 »
Jak pewnie większość graczy posiadających swoich NPC od zadań dostałem informację o konieczności założenia takiemu NPC konta. Ma to służyć tylko i wyłącznie ułatwienia rozróżnienia gracz - NPC. Byłbym za znacznie prostszą wersją. Np w moim przypadku jak odpisuję Dimitrem przed każdą wiadomością zamieszczę komentarz:
// NPC: Dimitri
I już. Jest to sposób pozbawiony masy problemów jakie wprowadziłby nowy system. O to one:
- Oznacza to konieczność częstego przelogowywania się między kontami.
- Jak jakiś gracz chciałby nagrodzić prowadzącego za post w wyprawie reputacją to nie miałby jak. Nagradzałby NPC a nie mnie.
- Osobiście ilości napisanych wiadomości bardzo lubię gromadzić na moim jedynym koncie, czyli Rodredzie. Zaproponowany system spowoduje rozproszenie ilości napisanych postów między graczy a ich NPC. Co nie jest miłe.
- Na koniec, pewnie nie jednemu prowadzącemu zdarzyło się zapomnieć, że ktoś odpisał w wyprawie. Wyobraźcie sobie, co by się działo gdy to było dodatkowo rozproszone między konta.

Z powyższych powodów mocno oponuję za tą zmianą.
Jak jesteś leniwy to nie musisz tego robić u swojego własnego NPC. Rób tak aby było wiadomo kto piszę, Twoja propozycja jest wystarczająca. Projekt skierowany jest do osób, które stawiają na budowanie klimatu i lubią jak coś po prostu ładnie wygląda i dzięki temu dobrze się to czyta. Niektórzy po prostu lubią się przyłożyć i jest to rozwiązanie skierowane do nich.

Kiedy wrócę zaimplementuję skrypt szybkiego przełączania się pomiędzy kontami na forum.

Offline Rodred

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2569
  • Reputacja: 2431
  • Płeć: Mężczyzna
  • Eh zaraza...
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2007 dnia: 30 Lipiec 2015, 21:10:45 »
I wszystko jasne. Dzięki.
Mylisz się jednak myśląc, że jest to moje lenistwo. Powody podałem. Przełączanie się między kontami jest tylko jednym z nich.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2008 dnia: 05 Sierpień 2015, 20:08:45 »
Tylko to tu zostawię oczekując dyskusji. ;) http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Zasady_walk_gracz_vs._gracz


Punkty 2.1 1, 2.2 1 i 2.3 2 nie zostały poprawione.

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2009 dnia: 05 Sierpień 2015, 22:03:04 »
Z początku wydawało mi się to dość skomplikowane ale po wczytaniu się wydaje być lepsze niż wcześniejsza wersja. No i wprowadzenie GvG wszędzie jest ciekawe  :D

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2010 dnia: 05 Sierpień 2015, 23:23:36 »
Nie masz gvg wszedzie tylko na arenie i ma. (cos pokrecilem?)

Offline Silion aep Mor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 7306
  • Reputacja: 1787
  • oCNpc
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2011 dnia: 19 Sierpień 2015, 00:44:42 »
Dostane za to jakieś pisiont groszy grzywny do przychodu z gminy Kardon?

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Ereno

[member=1]Isentor[/member] lub [member=1698]Szarleǰ[/member] - sorry ale nie wiem kto teraz to rozlicza ;).

Ponawiam moje pytanie.
Bardzo bym prosił o ile to możliwe by przyznano kilka grzywien do przychodu z gminy Kardon za tą dosyć dużą lokacje.

[member=1]Isentor[/member] , Szarlej skierował mnie do ciebie królu. ;)

Offline Kazmir MacBrewmann

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2836
  • Reputacja: 1909
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2012 dnia: 21 Sierpień 2015, 21:27:06 »
Co wy na to by obniżyć ceny nauki broni palnej? Sama broń jest tania, to raz. Dwa, byle bandyta ją posiada... Trzy, cena jest nie adekwatna do tego co oferuje ta broń, muszkiet ma identyczny bonus do ostrości jak łuk krótki a pistolet jak refleksyjny.

Nazwa broni: przykładowy muskiet
Rodzaj: muszkiet
Obuch: 20 + obuch materiału pocisku
Opis: Wykonany z 1kg stali Valfdeńskiej i 0,65kg drewna o zasięgu do 300 metrów.

Nazwa broni: przykładowy łuk krótki
Rodzaj: łuk
Typ: krótki
Ostrość: 20 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 0,42kg buku o zasięgu do 50 metrów.

No eee... tak samo koszty produkcji muszkietu to 132grzywny  :P By zdobyć broń palną i tak trza wykonać 3 zadania, co obecnie zrobiła jedna osoba. Serio, obniżmy cenę do jakiegoś normalnego poziomu. 100-200 grzywien za 50% muszkietu np.

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2013 dnia: 21 Sierpień 2015, 22:05:11 »
Co wy na to by obniżyć ceny nauki broni palnej? Sama broń jest tania, to raz. Dwa, byle bandyta ją posiada... Trzy, cena jest nie adekwatna do tego co oferuje ta broń, muszkiet ma identyczny bonus do ostrości jak łuk krótki a pistolet jak refleksyjny.

Nazwa broni: przykładowy muskiet
Rodzaj: muszkiet
Obuch: 20 + obuch materiału pocisku
Opis: Wykonany z 1kg stali Valfdeńskiej i 0,65kg drewna o zasięgu do 300 metrów.

Nazwa broni: przykładowy łuk krótki
Rodzaj: łuk
Typ: krótki
Ostrość: 20 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 0,42kg buku o zasięgu do 50 metrów.

No eee... tak samo koszty produkcji muszkietu to 132grzywny  :P By zdobyć broń palną i tak trza wykonać 3 zadania, co obecnie zrobiła jedna osoba. Serio, obniżmy cenę do jakiegoś normalnego poziomu. 100-200 grzywien za 50% muszkietu np.

Rozumiem że chcesz zrobić z Marantu Elexa? To może od razu wprowadźmy jetpacka, po co się tak handryczyć...

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2014 dnia: 29 Grudzień 2015, 15:04:29 »
Co myślicie o tym by nasze okręty miały swoje "KP" jak niewolnicy? Otworzyłoby to może drogę dla możliwości upgrade'owania ich.

Canis

  • Gość
Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2015 dnia: 29 Grudzień 2015, 15:26:38 »
Co myślicie o tym by nasze okręty miały swoje "KP" jak niewolnicy? Otworzyłoby to może drogę dla możliwości upgrade'owania ich.
Też o tym myślałem, ale dopiero wtedy gdy będzie taka możliwość do upgradeowania ich :P najpierw zróbmy takie mechanizmy do ich ulepszania :P .

Offline Melkior Tacticus

  • Król
  • ***
  • Wiadomości: 7321
  • Reputacja: -3620
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2016 dnia: 29 Grudzień 2015, 15:52:21 »
Myślę o konieczności kupowania amunicji, bo obecnie jest nielimitowana jak kiedyś strzały. Zakup dodatkowych dział np. Ogólnie ulepszenia jak np. w AC IV

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2017 dnia: 29 Styczeń 2016, 22:23:17 »
Chciałbym coś zaproponować, zanim usiąde do ostatecznej wersji projektu. Chodzi o "Karte okrętu". W Stoczni kupowalibyśmy statki z standartowym wyposażeniem, potem możnaby kupować sobie dodatkowe uzbrojenie czy inne upgrady. Ja to widze tak

http://marantwiki.tawerna-gothic.pl/index.php/Brudnopis_statki


Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2018 dnia: 14 Luty 2016, 14:36:15 »
Czy naprawdę brakuje tutaj chętnych na:
- reklamę Marantu - poprzez napisanie gotowego już postu na różnych forach (tawerna heroes, gry-online, benchmark, pclab, na forach humanistycznych, szkolnych itp.)
- stworzenie gazety wydawanej fabularnie pod patronatem np. Króla przez Gildię Skrybów, do której należeliby gracze? Tygodnik zawierałby elementy nowo wprowadzonego prawa (zasad gry), skróty ostatnich wypraw (ale napisane lepiej niż te pod koniec wyprawy), ogólne wydarzenia w grze o graczach (ślub, aresztowanie itp.), artykuły o sytuacji na świecie i w kraju (część do popisu rady), ogłoszenia graczy (płatne, ale niewiele) i inne. Taka gazeta byłaby świetną reklamą Marantu, która mogłaby być publikowana na forach lub chociaż na facebooku.
- stworzenie lub znalezienie gry, wokół której gracze by się zbierali. Nie wiem ilu z was pamięta Minecrafta, ale kiedy powstał serwer w tej grze wielu starych graczy nagle się ujawniło (kto by zobaczył Triveta czy Vwb na forum!?). Zbudowaliśmy najpierw kolonie górniczą, potem samo Khorinis począwszy od miasta po klasztor, farmę i inne mniejsze obiekty. Codziennie było nas minimum kilkanaście osób, a bywało, że serwer był wypełniony dziesiątkami graczy. Może pora na znalezienie kolejnej gry, która obudziłaby społeczność tawerny gothic?


Mój post wziął się stąd, że wchodząc w niedziele oczekiwałem choć tych kilka osób a nie zastałem nikogo. Na sb widziałem jedynie żal, że od dwóch dni jest komplety zastój. Takim tempem system Marant idzie ku upadkowi, bo reklamy nie da się przeprowadzić dla forum, w którym nikogo nie ma. Gazety nie będzie miał już kto poprowadzić i nie będzie dla kogo szukać gry.

Chwycicie koło ratunkowe czy pójdziecie na dno?

Offline Evening Antarii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 3863
  • Reputacja: 4704
  • Płeć: Kobieta
    • Karta postaci

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2019 dnia: 14 Luty 2016, 16:30:25 »
Chętnie podjęłabym się prowadzenia fabularnej gazetki, jak robił to kiedyś Gordian. Muszę jednak zaznaczyć, że to dopiero po  9 maja, czyli po maturze.
Moim zdaniem to było coś, co w jakiś sposób porządkowało bieżące ważne i mniej ważne wydarzenia z życia np. szlachty i znanych osobistości, ale też opisywało ciekawe i zabawne wydarzenia, które miały miejsca. Taka gazetka to był też temat do plotek dla naszych postaci, choć to mniej ważny temat oczywiście.
Jeśli Gordiana dalej nie będzie i nie wróci, to chętnie poprowadzę tą gazetę, tylko właśnie teraz nie mam czasu... Wiem, że maj brzmi dość odlegle, lecz wiem, że do tego czasu, nie będę mogła tego robić ze względu na natłok nauki. Później - bardzo chętnie.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Propozycje zmian
« Odpowiedź #2019 dnia: 14 Luty 2016, 16:30:25 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything