Autor Wątek: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.  (Przeczytany 8556 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Nazwa zadania: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
Opiekun: Gunses
Nagroda: To co znajdziecie
Wymagania: Członkostwo w WN




Wystarczył jeden krótki rozkaz aby zjawili się wszyscy. Nie zabrakło synów i córek Gunsesa Cadacusa, ani jego Braci i Sióstr. W dwornych strojach aksamitnej czerni zjawili się Starożytni Alvariel Gand i Daelanie Galathorne oraz Regan Restricco, Kann Eldart, Emiel Regis Rohellec Terzieff-Godefroy i Artera Isera-Vended - przedstawiciele Starszyzny. Przybyli nauczyciele i mentorzy na czele z FĂŤanorem Iharegem, Kendarem i Asja Alvawiel. Pod jedną z komun stanęła grupa pochodząca z Ankorvaatu, Strażniczka Portalu Numerońskiego Issabella Estr, Pułkownik Wojsk Ankorvaatu Joanna wraz z Teranową, Mistrzem z Cechu Myśliwych oraz Druid Dragomir wraz ze swą uczennicą Margarittą. Zebrała się drużyna Gunsesa stojąc na środku. Wszyscy oni zebrali się na schodach prowadzących do Siedliszcza. Z zamku wyszedł do nich Gunses z towarzyszącą mu u boku Setmre i rzekł
- Oinoi setar vaasetreoidaz noarset. Cet'zujelmy icet'hes. Arkercetelptesoivaa'rleisetmy icet'hes, arle'l teselrearzet setytesuarcetjar vaaymargear arbery oinoi umar'elei! Vaayteselzetcetiel vaaielcet setleucet'hes i vaaelcet'hes. Set'zukerarjcetiel icet'hes i zetarberijarjcetiel icet'hes. Set'zpielgeoivaa inonoycet'hes geiledazi', oiregearnoizetarcetji, ugereupoivaa'rno. Tesoi leudaz'etiel, cet'zarset noar noicet'hes zetarpoileoivaacet!

//Mam nadzieję, że zrozumiecie. Aby być pewnym, niech każdy napisze to co zrozumiał w tym rozkazie. Ci, którzy nie zrozumieli zapytać tych, którzy zrozumieli, aby przetłumaczyli rozkaz.
//Macie takie lokacje:


Cały teren Sabatu:


Wieża Snów:


Siedliszcze:


Dziedziniec:


Podziemie:


+ Las dookoła i jaskinie najbliżej Siedziby.

//Możecie dowolnie poruszać się po tych lokacjach. Wiecie co tam jest. Na terenie całego Sabatu, Dziedzińcu i w Siedliszczu  macie wyjątkowe pole do popisu jeśli chodzi o inwencję twórczą. Chodzi o to, że sami piszecie o swoim poruszaniu się po tych lokacjach, znacie je jak własną kieszeń. Piszecie o poszukiwaniach i znajdowaniu. Kiedy znajdziecie ja wejdę do akcji i podam ile sztuk i jak zorganizowani.
//Macie wymyślać gdzie ktoś może siedzieć. Macie do dyspozycji 30 sztuk. Dobrze brać po 2-3 sztuki, rozdzielić się na grupy, albo wszyscy razem.
//Jest noc. Niewidzialność + przemiana w nietoperza. Macie do pomocy 30 tys. letnich wampirów (trzy sztuki) i takich do 1,5 tys lat (4 sztuki), którzy na pewno ich wyczują itp.
//Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe, jak nie - '//' pytać :)


Starszyzna i Starożytni uśmiechnęli się drapieżnie. Dawno nie polowali. Powoli rozchodzili się na swoje strony, aby zacząć natarcie. Gunses odwrócił się i odszedł w stronę Siedliszcza. Miał wiele do załatwienia.

Portert







Statystyki ekwipunku



Broń 1

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Rodzaj: miecz
Typ: oburęczny
Ostrość: 40
Wytrzymałość: 35
Opis: Wykuty z 30 sztabek czarnej rudy, 10 sztabek mithrilu, 10 sztabek srebra, 5 sztabek niebieskiej rudy i 5 sztabek czerwonej rudy o zasięgu 1,5 metra. Na mieczu wyryto runę ożywieńca. Po przebiciu mieczem truchła i wypowiedzeniu: naa narash tarash tara var dor ash natha zostanie stworzony ożywieniec. Na mieczu wyryto runę paraliżu dzięki czemu nikt poza prawowitym właścicielem nie może dzierżyć miecza. Postronne osoby, które dobędą rękojeści zostaną sparaliżowane. Z paraliżu wyzwala puszczenie rękojeści. Młode potwory mogą zostać sparaliżowane na kilka sekund po otrzymaniu obrażeń. Na mieczu wyryto runę śmierci. Ostrze miecza zadaje fizyczne i trwałe obrażenia o podwójnej wartości demonom, oraz opętanym przez demony istotom. Demon zabity takim ostrzem umiera. Na mieczu wyryto runę wygnania. Istota opętana przez ducha lub inną istotę astralną może zostać wyegzorcyzmowana po przebiciu mieczem. Dzięki czarnej rudzie, z której został wykuty miecz zadane nim obrażenia goją się dwa razy dłużej, zaś w przypadku istot z umiejętnością szybkiej regeneracji takowa nie zachodzi. Dzięki srebrnym wykończeniom ostrze zadaje podwójne obrażenia istotą podatnym na srebro. Dzięki kryształowi niebieskiej rudy miecz jest w stanie przewodzić zaklęcia magiczne np. podpalenie klingi ogniem. Dzięki kryształkom czerwonej rudy umieszczonym w rękojeści istota magiczna bądź mag przebici mieczem, nie są w stanie wygenerować energii magicznej potrzebnej do rzucania zaklęć.
Wymagania: Walka bronią sieczną [100%]

Broń 2

Nazwa broni: ÂŚwit Zmierzchu
Rodzaj: łuk
Zasięg: 400 metrów
Precyzja: 100%
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna żółtnicy pomarańczowej.
Wymagania: Walka bronią dystansową [100%]

Broń 3

brak

Broń 4

brak

Odzienie

Nazwa odzienia: Szata Wampira
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Alfistru. Chroni przed światłem słonecznym, ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas

Sakiewka - 100 sztuk złota
6 litrów ludzkiej krwi


Statystyki postaci

Specjalizacje

* Walka bronią sieczną - stopień mistrzowski [100%]
* Walka bronią dystansową - stopień mistrzowski [100%]

* Używanie zbrój miękkich



Umiejętności nabywane

* Podstawy łowiectwa
* Zaawansowane łowiectwo
* Akrobatyka
* Upuszczanie krwi

* Kończyna Mocy

* Straszliwe Spojrzenie
* Przemiana w Nietoperza
* Odbijanie pocisków
* Pamięć Krwi
* Aura Inteligencji
* Krzyk


Umiejętności rasowe

* Dziecko nocy
* Krwiopijca
* Wampir
* Wampirza krew

* Całun mroku
* Dotyk demona
* Potęga Bestii



Magia Demonów

Domena Niszczyciela
* Piorun
« Ostatnia zmiana: 15 Listopad 2011, 20:01:54 wysłana przez Gunses »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Listopad 2011, 20:20:33 »
Nikolaj oblizał się drapieżnie.
- Osobiście wolę eksterminacje, ścierwa, w pojedynkę - poprawił Krwawego na plecach, zapiął rzemyki od uprzęży ciaśniej.
- Pienik, Garik. Wy trzymajcie się starszyzny. Niech wam pomagają. Szczególnie ty człowieku. Nazwijmy to twoim testem. Jeśli go honorowo ukończysz, twoja przemiana odbędzie się w znacznie krótszym terminie... - powiedziawszy te słowa zmienił się nietoperza i poleciał w bezgłośnym locie w kierunku Podziemi...

// Miałem problem tylko z jednym słowem. Polskie znaki utrudniają :)



Ekwipunek i umiejętności

Forum Tawerny Gothic

Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Listopad 2011, 20:20:33 »

Offline Vitnir

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 915
  • Reputacja: 395
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko utraciwszy wszystko można robić wszystko.
Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Listopad 2011, 21:49:58 »
- Udazarm setiel dazoi Vaaielzety Setno’ivaa, zetarpelvaanoel kertesoireyset  zet noicet’hes cet’hescetiarlebery poidazsetleucet’hesarcet oi cet’zym reoizetmarvaaiarmy mieldaz’etiy setoiberar.
Oznajmił wampir i dodał: Jeśli ktoś mnie zechce znaleźć, tam będę. I udał się w stronę miejsca odpoczynku jego braci i sióstr nocy. Podążając do celu rozglądał się dookoła, nie dawał po sobie poznać, że ma złe zamiary wobec kogokolwiek. W niedalekiej odległości od wieży przybrał postać nietoperza. Ssak zawirował w powietrzu, nad dachami budynków, po czym wleciał do budynku. Na miejscu przybrał normalną postać. Teraz uważnie, by nie wydawać najmniejszego szelestu, kroczył korytarzem wsłuchując się w niezbyt szeroką przestrzeń wokół niego. Korytarz niósł echo, ale czy spiskowcy rozmawialiby o czymkolwiek na korytarzu - chodziło po głowie wampirowi - w tym miejscu nie powinno być nikogo, każdy z jego braci i sióstr był nie tak dawno przy nim. Kroczył dalej przez korytarz wsłuchując się w drzwi komnat, sprawdzał każdą po kolei. Przy każdej, którą wymijał miał pewność, że nikt tam nie przebywa, wyostrzony słuch, a nawet węch wykryje co się kryje po drugiej stronie...


Ekwipunek:

Broń 1
Nazwa broni: Genoielvaa
Rodzaj: wardyna
Typ: oburęczny
Ostrość: 24
Wytrzymałość: 18
Opis: Wykuty z 45 sztabek srebra i 45 sztabek mithrilu o zasięgu 2,2 metra. Oba ostrza są wykonane na wpół ze srebra, na wpół z mithrilu. Srebro zostało użyte jako zastawa i płaz w głowni, natomiast mithril pokrywa resztę ostrzy. Jelec rękojeści stanowi ozdoba w kształcie łapy smoka, trzon natomiast wykonany z myślą o najwyższej wygodzie. Dodatkowo zadaje większe obrażenia przeciwnikom wrażliwym na srebro.
Wymagania: Walka bronią sieczną [100%]

Broń 2
brak

Broń 3
Nazwa broni: Różdżka ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek

Broń 4
brak

Odzienie:

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Alfistru. Chroni Wampira przed zgubnymi promieniami słońca odbijając je. Pozwala to Wampirom na funkcjonowanie w dzień. Dodatkowo szata posiada kaptur zwany maską, który można zawiązać w dzień, a zdjąć w nocy.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas:
- 1,2l krwi

Statystyki postaci:

Specjalizacje:
    * Walka bronią sieczną 100%
    * Używanie zbrój miękkich

Umiejętności nabywane:
    * Akrobatyka
    * Podstawy łowiectwa
    * Zdzieranie futer
    * Znajomość języka starowampirycznego
    * Przemiana w nietoperza
    * Używanie różdżek

Umiejętności rasowe:
    * Dziecko nocy
    * Krwiopijca
    * Wampir
    * Wampirza krew

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Listopad 2011, 21:55:45 »
//Aerandir
//W ciszy, w bezruchu, w martwocie usłyszałem lekkie skrzypnięcie. Dobiegało z piętra wyżej. Twoje zmysły Cię nie myliły. Ktoś tam był.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Listopad 2011, 22:25:03 »
Chłopak już się szykował, by sam iść, ale usłyszał głos Feanora:
-Ocianie, Asjo chodźcie ze mną, zwiedzimy dziedziniec.
-Dobrze.
Rzekła Asja.
Ocian zatrzymał się w pół kroku, uśmiechnął się.
- Czas na krwawe gody Widać było, że się napalił, pragnął już krwii. Trójka ruszyła w stronę dziedzińca, w samo jego centrum, tam stwierdzą gdzie dalej się udać. Dodatkowo, Ocian znikł, zaplanowali, że atakuje on z zaskoczenia, następnie dołącza Feanor, a z tyłu sytuacje kontroluje Asja.

Domek ze wszystkim.
« Ostatnia zmiana: 16 Listopad 2011, 14:52:05 wysłana przez Ocian Nacjonalny »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Listopad 2011, 02:07:01 »
//Niewidzialność jest chwilowa. Im jesteś starszy, tym dłużej możesz utrzymać tą właściwość (zależność starości (mocy) krwi). Na razie możesz być niewidzialny do kilkudziesięciu sekund, no może do minuty. Radzę więc używać tego tuż przed akcją.

//Ocian, Asja, FĂŤanor
// KLIK
//To miejsce na dole po lewo, oświetlone, z rzędami trybun, oświetlone światłami pochodni. Pod trybunami są siłownie, manekiny do walki, różnego typu przyrządy, na których wampir może wypalić z mięśni zastój. Znajdują się tam pomieszczenia nauczycieli, którzy uczą fechtunku i sprawności na arenie. Są tam też zbrojownie, kojce dla dzikich zwierząt i magazyny. Duuużo miejsca, w których mogli zaszyć się szpiedzy innych ugrupowań.
« Ostatnia zmiana: 16 Listopad 2011, 10:52:32 wysłana przez Gunses »

Offline stefan666

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1504
  • Reputacja: 1328
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Listopad 2011, 06:18:51 »
Pienik spojrzał jak Ocian, Nikolai i Areandir gdzieś uciekli. Nie będę ryzykował życiem sam, w końcu mam tylko jedno. .
-Poczekam na Garika.. - Powiedział, po czym usiadł tyłkiem na podłodze.



Statystyki:


   1 - dowolna broń, pierwsze miejsce na plecach
   2 - dowolna broń, drugie miejsce na plecach
   3 - Nazwa broni: Miecz obywatela
   Rodzaj: miecz
   Typ: jednoręczny
   Ostrość: 13
   Wytrzymałość: 6
   Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
   Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

   4 - dowolna broń krótka np. sztylety, szpony
   Odzienie:
   Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
   Rodzaj: brak
   Typ: strój
   Wytrzymałość: 1
   Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
   Wymagania: brak

   Pas - spis drobnych przedmiotów i ilości zabranego ze sobą złota


Statystyki Postaci:

Walka bronią sieczną:
Lekcja I - podstawowe techniki walki [50%]


Umiejętności nabywane:


Umiejętności rasowe:

Potencjał magiczny - Twoja dusza jest wrażliwa na energie magiczną.

Potencjał chemiczny - Twoje ciało jest wrażliwe na wszelkiego rodzaju substancje począwszy od magicznych mikstur a skończywszy na mutagennych wywarach. Dzięki temu wszelkie mikstury leczące lub wzmacniające działają na Ciebie o wiele lepiej niż na innych.

Ciało z gliny - Ludzi cechuje bardzo duże zróżnicowanie fizyczne, dlatego to jak silny i szybki się staniesz, oraz jakiej tężyzny fizycznej nabierzesz zależy od Twojego treningu.

Ulubieniec bogów - Jesteś ulubieńcem bogów. Sprzyjają Ci w każdej sytuacji. Dzięki temu w nagrodach losowych otrzymujesz zawsze o 15% złota więcej, zaś Twoje szczęście w grach losowych zwiększa się o 10%.

Bystry umysł - Za każde otrzymane talenty z danego rodzaju otrzymasz dodatkowo po jednym takim samym talencie. Po otrzymaniu za wyprawę 3 brązowych talentów i 1 srebrnego talentu, zdolność rasowa podniesie ich ilość o 1, dając Ci 4 brązowe i 2 srebrne talenty.

Magia:

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #7 dnia: 16 Listopad 2011, 10:51:13 »
Z Podziemia wyszła grupa wampirów. Mężczyźni w klasycznej czerni, kobiety w czarnych długich sukniach. Nieśli instrumenty i krzesła. Ustawili je placu przed zamkiem, usiedli, przyłożyli dłonie do swych instrumentów i zaczęli grać. Pianino i skrzypce, wiolonczele i flety, lutnie i bębny. A dźwięk niósł się po salach Sabatu Numenoru. I zagrzewał do walki. Do szybkiego niczym wiatr biegu, do fenomenalnych skoków, do zabijania. Muzyka ciekawiła i przyciągała szpiegów, chcących dowiedzieć się co takiego dzieje się w Siedzibie. Na nich czekały już wzniesione miecze i ostre kły Nieśmiertelnych. Od wieży do wieży Gunses słyszał zdławione krzyki mordowanych i upiorny śmiech Wampirów. A muzyka grała i grała bez końca. Noc to dzisiaj niezwykła. Nie znająca samej siebie i losu swego. Graj więc muzyko i nieś na swych skrzydłach synów nocy, aby zimna stali zakosztowali śmiertelnicy.

- Poślij do ÂŚwiątyni, którą opukuje się Lille. Powiedz, że Gunses Cadacus chce w swych warsztatach nająć jej podopiecznych. Zgodzą się. Oni chcą być potrzebni. I szanują nas. Tedy zabierzesz ich do ruin niedaleko Progów. W tamtych ruinach znajdowało się kiedyś opactwo, zwało się Notre Dame. Tam ich zaprowadzisz. W piwnicach tych ruin znajdują się warsztaty rzemieślnicze i zapasy, które mam nadzieję nasi śmiertelni wykorzystają. A mają przygotować dla nas maski, którymi to odgrodzimy się od świata i jego zawiści - rzekł Gunses w starowampirycznym do Karczmarza. Ten skłonił się i odszedł, aby rozkaz swój wykonać. Gunses podszedł do Setmre
- ÂŚwiat się zmienia. Coś się kończy, coś się zaczyna. Pomóż przygotować mi ceremoniał - rzekł do swej lubej i razem zniknęli w schodach prowadzących na górę, ku siedzibie Gunsesa Cadacusa.

A muzyka grała. Grała nieustannie. I przybierała tępa! I wirowali Nieśmiertelni jako nietoperza i w taniec śmierci obracali żywot swych wrogów...!

Nieprawidłowy link youtube
« Ostatnia zmiana: 16 Listopad 2011, 11:10:37 wysłana przez Gunses »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #8 dnia: 16 Listopad 2011, 11:04:19 »
Nikolaj pod postacią nietoperza, zwinnie minął nocnych grajków i wleciał w ten sam tunel z którego przybyli. Trzymając się sufitu lawirował korytarzami, z dużą prędkością zgłębiając się coraz niżej i niżej. Podziemia były ogromne. W końcu były sercem całego Sabatu. Miejscem, gdzie Nieśmiertelni egzystowali.
Cieszyło go jego nowe towarzystwo, bowiem w całych Podziemiach można było spotkać nietoperze, które wlatywały do siedziby przez liczne małe otwory, stworzone specjalnie dla Wampirów pod postacią małych ssaków. Niko wiedział, że szpiedzy nie będą się spodziewać, że nagle jeden mały latający ssak nad ich głowami zmieni się w dorosłego mężczyznę z potężnym mieczem w dłoniach.
Tymczasem Nikolaj wykorzystując echolokację starał się namierzyć wrogów...

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #9 dnia: 16 Listopad 2011, 11:15:26 »
//Edytowałem posta wyżej. Poczytajcie. A i przesłuchajcie ten kawałek. Tak widzę was w walce, tak chcę was widzieć. Każdy krok z tempem, rytmem. Każdy pewny i szybki. Zabójczy.
//Dam potem jeszcze kawałek, jakim widziałbym was dla świata. Ale to później.

//Nikolai
//
//Wiedziałeś, że jeśli gdzieś spotkasz swe ofiary to tylko w części przed skarbcem. Na straży skarbca stali bowiem Siewcy ÂŚmierci, którzy nie przepuściliby nieznajomego. Wśród wszystkich dźwięków usłyszałeś ten, który Cię interesował. Szybkie bicie serc. Tak, znałeś dobrze ten dźwięk. Tak biją ludzkie serca. A były z bocznego tunelu, którym mało kto chodzi. Prowadził on do składu na wosk i naftę do kaganków, a takich wampiry nie potrzebowały. To było dobre miejsce na kryjówkę.
« Ostatnia zmiana: 16 Listopad 2011, 11:43:51 wysłana przez Gunses »

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #10 dnia: 16 Listopad 2011, 14:41:41 »
Trójka wampirów szła przez dziedziniec. Postanowili udać się do siłowni, tam gdzie wampiry ćwiczą. Feanor znał to miejsce chyba najlepiej z nich. Znaleźli się w pomieszczeniu z manekinami. Miejsce to, miało swój urok i zupełnie inaczej wyglądało puste. Było spokojne i nie słychać  było żadnych hałasów. Panowały tam kompletne ciemności, jednak nie przeszkadzało im to. Przecież byli łowcami, dziećmi nocy. Feanor prowadził, za nim szła Asja, a na samym końcu był Ocian. Skrył się za nimi tak, by nikt go dojrzeć nie mógł. To tworzyło złudzenie, jakby szły dwa wampiry.

Offline Rikka Malkain

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 1874
  • Reputacja: 2598
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #11 dnia: 16 Listopad 2011, 14:52:28 »
Garik zrozumiał słowa Gunsesa i zaraz miał ochotę zabrać się do pracy, ale postanowił posłuchać słów Nikolaia i pójść z jakąś grupą. Wampir rozejrzał się. Większość Nieśmiertelnych już się rozeszła, poszli samotnie, lub w małych grupkach. Garik dostrzegł Kendara, który wraz z jakimś innym Wampirem szukał kogoś jeszcze do pomocy. Dostrzegł też Pienika. -Pienik, możesz iść ze mną.- powiedział wyłaniając się zza jego pleców. Po chwili obydwoje podeszli do Starszego Wampira.
-Witajcie, potrzeba wam kogoś jeszcze?- zapytał Garik.
-Hm. Tak możesz iść z nami, trójka to idealna liczba.- rzekł Kendar.
-Nasza trójka, oraz...- tu Pienik wysunął się do przodu.
-A tak... Kandydat... W porządku nie traćmy czasu, bo nic nam nie zostanie.- Po tych słowach cała czwórka ruszyła w drogę, zmierzali do Wieży Snów. Ciekawe ilu śmiertelników skryło się tam z zamiarem szpiegowania Nieśmiertelnych?


Dane Personalne:

Imię: Garik
Wiek: 29 lat
Rasa: Wampir
Tytuł: brak
Stan cywilny: kawaler
Majątek: 87 szt. złota i rubin
Brązowe Talenty: 9
Srebrne talenty: 0
Złote Talenty: 0



Portret:






Statystyki ekwipunku:

Broń 1

Nazwa broni: Ostrze Garika
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 24
Wytrzymałość: 19
Opis: Wykuty z 35 sztabek mithrilu i 20 sztabek srebra o zasięgu 1,2 metra.
Długość tego szerokiego, jak na miecz jednoręczny ostrza jest idealnie odmierzona, tak by dalej można
było używać miecza jako broni jednoręcznej. Miecz od rękojeści miecza do połowy jest z mithrilu, dalej rdzeń mithrilowy a ostrze srebrne. Zapewni to wytrzymałość a w tym, możesz chwycić miecz za ostrze (dolną połowę). Równocześnie atakując całym ostrzem, część mithrilowa tnie np. blachy zbroi (nie tępi się) a srebro wchodzi już w rozcięcie i zadaje obrażenia.
Dodatkowo zadaje większe obrażenia przeciwnikom wrażliwym na srebro.
Wymagania: Walka broniami siecznymi [75%]


Broń 2

Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Cena: 50 sztuk złota

Broń 3

(na razie brak)

Broń 4

Nazwa broni: Różdżka ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek


Odzienie


Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Alfistru. Chroni Wampira przed zgubnymi promieniami słońca odbijając je. Pozwala to Wampirom na funkcjonowanie w dzień. Dodatkowo szata posiada kaptur zwany maską, który można zawiązać w dzień, a zdjąć w nocy.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich



PAS:

(Nazwa odzienia: Przepaska na noże
Opis: Skórzana przepaska na korpus z miejscem na 16 sztyletów do 10 centymetrów długości.
Cena: 50 sztuk złota)

UMIEJÊTNO¦CI:

Specjalizacje


-Walka bronią sieczną 50 %.
-Lekcja II - zaawansowane techniki walki [75%]
-Używanie różdżek.
-Walka tarczą 50%

Umiejętności nabywane:

- Używanie zbrój miękkich.

Umiejętności rasowe
    * Dziecko nocy
    * Krwiopijca

    * Wampir

    * Wampirza krew

« Ostatnia zmiana: 16 Listopad 2011, 18:12:09 wysłana przez Garik »

Offline Vitnir

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 915
  • Reputacja: 395
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko utraciwszy wszystko można robić wszystko.
Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #12 dnia: 16 Listopad 2011, 15:15:15 »
Aerandir uniósł instynktownie głowę ku górze, postanowił sprawdzić trop. Udał się korytarzem, który kończył się schodami ku górze. Uważnie stawiał stopy, by nie wydać niepotrzebnego hałasu. Szedł teraz kolejnym korytarzem nasłuchując co jest pod drugiej stronie drzwi. Jeszcze raz coś skrzypnęło, znowu odruch głowy, łapiący źródło cichego hałasu. Wiedział z których drzwi dobiegł hałas, stanął przed nimi mając nadzieje, że usłyszy coś więcej niż skrzeki. Wsłuchując się, sięgał po broń zawieszoną na plecach.

Offline Rikka Malkain

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 1874
  • Reputacja: 2598
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #13 dnia: 16 Listopad 2011, 18:20:05 »
Tymczasem Garik, Pienik, oraz Kendar wraz ze swoim pomocnikiem dotarli już do wieży...
-Mało Naszych postanowiło przeszukać ten obszar... Chyba powinniśmy się rozdzielić.- I tak też zrobili, Kendar jako najstarszy z grupy wziął ze sobą Pienika i ruszyli przeszukać wyższe piętra ogromnej wieży, natomiast Garik i ruszył z drugim Wampirem przeszukać niższe korytarze.  Tamten drugi zmienił się w nietoperza i poleciał przodem, a Garik trzymał się nieco z tyłu. Nasłuchiwał. Miał nadzieję, że usłyszy coś, cokolwiek, co wskazało by mu drogę do przyszłej ofiary.   

Offline stefan666

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1504
  • Reputacja: 1328
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #14 dnia: 16 Listopad 2011, 19:38:28 »
Pienik pobiegał za wampirem na wyższe piętra. Jako, że Pienik był tylko człowiekiem nic nie słyszał ani nie czuł. Zdał się na instynkt towarzysza. Co jakiś czas spoglądał dziwnym wyrazem twarzy na klingę swojego miecza, widać było na jego twarzy frustracje i smutek.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #15 dnia: 16 Listopad 2011, 20:52:32 »
I tam właśnie udał się Wampir. Wśród trzepotu małych skrzydełek wleciał do magazynku i zaczepił się nóżkami o sufit. Woń nafty i wosku, zrobionego zapewne z tłuszczu, była potężna. Zastanawiało go czy przypadkiem nie zaczęły się psuć. Zlustrował pomieszczenie by ocenić z czym będzie się mierzył.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #16 dnia: 16 Listopad 2011, 21:13:50 »
//Robimy na takiej zasadzie, że dam wam statystyki już teraz, wszystkim. A potem po prostu będę pisał ile przeciwników napotykacie. Waszym zadaniem będzie opisać miejsce gdzie się ukryli i ich nieświadomość tego, że zaczęto na nich łowy. Opis ma zawierać sielankę gniazdek jakie sobie uwili u nas i ich zaskoczenie, gdy nagle zacznie lać się krew. Ich własna krew. Sami wybieracie z jakiej rasy są owi szpiedzy. Tylko nie pomylić się przy odejmowaniu.
//Daję w całej twierdzy 40 sztuk przeciwników + 5 poza jej terenem (jaskinie).

//Ocian - W składzie na stare manekiny (wykonane ze słomy) słyszycie szelest (3 przeciwników)
//Aerandir - składzik na stare meble (2 przeciwników)
//Garik - słyszysz ciche szepty z nieużywanego przez wampiry składu na puste beczki.
//Pienik - możesz sterować NPCtem, który idzie z Tobą, ze względu na Twoje statystyki. Ale mam coś dla Ciebie... (patrz niżej)
//Nikolai - płomień kaganka ujawnia 3 przeciwników.

//Pienik
- Chodź no tu młody - rzekł nauczyciel odwiązując sakiewkę i podając Ci ją - Gunses kazał to Tobie dać. W środku jest srebrny wisiorek w kształcie skorpiona. Załóż go. Musisz mi pomóc. Nie możemy dopuścić, żeby ktokolwiek uszedł żywy - powiedział i pokazał Ci dłonią na drzwi, potem pokazał 5 palców i stronę korytarza, następnie pokazał 3 palce i wskazał na Ciebie. Pojąłeś w lot. Pięć komnat dalej egzystuje trójka ludzi.
- Odciągnij ich uwagę, zagadaj udając, że jesteś z ich organizacji. Powołuj się na Zeyfara i Aragorna, ponarzekaj na wampiry i stań między nimi a oknem. Odetniesz im drogę ucieczki, wtedy wkroczę ja. Do dzieła, przyszły Bracie Krwi.


Człowiek: (x19)

Cytuj
Statystyki:

1: Nazwa broni: Kusza łowcy
Rodzaj: kusza
Zasięg: 70 metrów
Precyzja: 50%
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna. Przebija każdy rodzaj niemagicznego pancerza, poza zbrojami bojowymi.
Wymagania: Walka bronią dystansową [75%]

2:

3:Nazwa broni: Pałasz złodzieja
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 11
Opis: Wykuty z 55 sztabek żelaza o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

4:Nazwa broni: Nóż skrytobójcy
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 11
Opis: Wykuty z 25 sztabek żelaza o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Zbroja: Nazwa odzienia: Strój szpiega
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: strój
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków jedwabnego płótna.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Umiejętności:
Perswazja
Ciało atlety
Hart ciała
Kamuflaż
Cichy zabójca
Akrobatyka
Otwieranie wszelkich zamków
Kradzież kieszonkowa
Potencjał magiczny
Potencjał chemiczny
Ciało z gliny
Ulubieniec bogów
Bystry umysł

Pas:
Sakiewka z 35 sztukami złota.

Elf (x13)

Cytuj
Statystyki:

1: Nazwa broni: ÂŁuk myśliwski
Rodzaj: łuk
Zasięg: 150 metrów
Precyzja: 65%
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Walka bronią dystansową [75%]

2:

3:Nazwa broni: Pałasz łajdaka
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 11
Opis: Wykuty z 55 sztabek żelaza o zasięgu 0,9 metra.

Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]
4:Nazwa broni: Nóż skrytobójcy
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 11
Opis: Wykuty z 25 sztabek żelaza o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Zbroja: Nazwa odzienia: Strój szpiega
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: strój
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków jedwabnego płótna.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Umiejętności:
Perswazja
Ciało atlety
Hart ciała
Kamuflaż
Akrobatyka
Otwieranie wszelkich zamków
Medyk
Telekineza
Dziecię Nalasa
Dziecię lasu
Sokole oko
Potencjał magiczny

Pas: Sakiewka z 35 sztukami złota

Mauren: (x13)

Cytuj
Statystyki:

1: Nazwa broni: Proca
Rodzaj: proca
Zasięg: 18 metrów
Precyzja: 65%
Opis: Wykonana z 20 kawałków drewna.
Wymagania: Walka bronią dystansową [75%]

2:

3:Nazwa broni: Pałasz łajdaka
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 11
Opis: Wykuty z 55 sztabek żelaza o zasięgu 0,9 metra.

Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]
4:Nazwa broni: Nóż skrytobójcy
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 11
Opis: Wykuty z 25 sztabek żelaza o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Zbroja: Nazwa odzienia: Strój szpiega
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: strój
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków jedwabnego płótna.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Umiejętności:
Perswazja
Ciało atlety
Hart ciała
Kamuflaż
Akrobatyka
Otwieranie wszelkich zamków
ÂŻelazny żołądek
Urodzony handlarz
Obieżyświat
Syn pustyni 
Potencjał magiczny


Pas: Sakiewka z 35 sztukami złota


« Ostatnia zmiana: 16 Listopad 2011, 21:22:01 wysłana przez Gunses »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #17 dnia: 16 Listopad 2011, 23:36:29 »
Trzech ludzi. Trzech zwykłych ludzi, którzy zaraz będą martwi.
Nikolaj będąc zawieszonym w powietrzu, transmutował w swoje zwykłe ciało mając e już miecz w dłoniach. Nigdy nie zgłębiał jak do dokładnie działa, że jego całe, prawie dwumetrowe ciało, ubranie, broń i duperele w kieszeniach, nagle potrafią zmienić się w małego łatającego gryzonia. Może jest w tym jakaś magia? Albo może chociaż jakaś pogarda względem niej, bo skoro Wampiry nie mogą jej używać, a potrafią stworzyć coś co ją przypomina, gardzą nią jakoby była czymś przepotężnym i niepojętym.
Tymczasem Nieśmiertelny, nie wytwarzając jakiegokolwiek dźwięku spadał na człowieka. Ostrze weszło bez najmniejszych przeszkód w ciało, jednak na nieszczęście zaklinowało się w nim również. Niko zniknął i odbił się od ofiary w stronę nafty, zanim towarzysze bandyty  wyciągnęli swoje ostrza i uderzyli w miejsce, w którym przed chwilą był nieśmiertelny. Beczułka z łatwopalnym płynem poszybowała w kierunku jednego z ludzi. Szpieg w porywie głupoty myśląc że jest pusta, próbował ją zniszczyć, uderzając w nią mieczem. Zdziwienia, jakie zagościło na jego twarzy, nie potrafiłby powtórzyć żaden z aktorów teatru na Valfden. Zdziwienia, wywołanego rozpryskiem łatwopalnego płynu na całe ciało bandyty i kuli ognia, jaką wyczarował Nieśmiertelny ze swojej różdżki.
Drugi ze szpiegów, zaraz po tym jak odepchną żywą pochodnię machającą rękami we wszystkich kierunkach, rzucił się na Wampira z dumnie uniesionym żelaznym ostrzem. Nikolaj miał sztylet. Nie wdając się w długą walkę zrobił szybki unik w lewo, w momencie, gdy szpieg wykonał pchnięcie. Wampir zatoczył piruet wzdłuż wyciągniętej atakującej ręki. Sztylet miał cały czas w dłoni, więc w chwili, gdy był już przy barku ofiary, jego zaciśnięta na ostrzu dłoń poszybowała z ogromną prędkością w kierunku szyi szpiega. Sztylet przebił skórę i rozciął na dwie części gardło człowieka. Umierającego, charczącego odepchnął od siebie. Schował broń, wyciągnął miecz i wybiegł z pomieszczenia…

Człowiek: 16/19
Elf: 13/13
Mauren: 13/13
« Ostatnia zmiana: 16 Listopad 2011, 23:56:22 wysłana przez Nikolai »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #18 dnia: 16 Listopad 2011, 23:50:49 »
Człowiek: 16/19
Elf: 13/13
Mauren: 13/13

Offline Rikka Malkain

  • Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 1874
  • Reputacja: 2598
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #19 dnia: 17 Listopad 2011, 08:03:58 »
Garik dalej szedł korytarzem. Nagle wydało mu się, że słyszy jakieś szepty.  Uśmiechnął się do siebie, głosy dobiegały z nieużywanego od dawna składu. O ile Garik się dobrze orientował, Nieśmiertelni trzymali tam tylko puste beczki. Zbliżył się do drzwi i już miał je otworzyć, gdy zobaczył nadlatującego towarzysza, pewnie dalej nikogo nie znalazł. Garik gestem  pokazał mu, by się nie odmieniał. Uchylił trochę stare drzwi i wpuścił małego ssaka do środka, a sam wyjął różdżkę (nie chciał wyciągać miecza, szpiedzy mogli by rozpoznać dźwięk broni wyciąganej z pochwy) , stał się niewidzialny i bezszelestnie wsunął do pomieszczenia.

Forum Tawerny Gothic

Odp: 'Gdy światło gaśnie, marzenia przemijają'. ÂŻycie też.
« Odpowiedź #19 dnia: 17 Listopad 2011, 08:03:58 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top