Autor Wątek: Raport z północy  (Przeczytany 14117 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Raport z północy
« dnia: 17 Sierpień 2011, 21:52:08 »
Devristus czekał na Zelerisa na dziedzińcu Gildii...



Obrazek:
http://imageshack.us/m/204/8802/99302703.jpg

Statystyki ekwipunku



Broń I

Nazwa broni: Kostur ze srebra
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Ostrość: 18
Wytrzymałość: 16
Opis: Wykonany z 70 sztabek srebra i zasięgu 2,2 metra. Dodatkowo zakończony ostrym szpikulcem.
Wymagania: Walka bronią obuchową [75%]

Broń II


> brak

Broń III

> brak

Broń IV

> brak

Odzienie

Nazwa odzienia: Szata maga
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 50 kawałków Gelrothu oraz 50 kawałków Ighmaraku. Chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia oraz nie zajmuje się ogniem. Szata najbardziej pożądana przez magów ognia i wiatru.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas

Sakiewka - 100 sztuk złota


Statystyki postaci


Specjalizacje

> Używanie zbrój miękkich
> Walka bronią obuchową[75%]

Umiejętności nabyte

> Koncentracja
> Telekineza
> Projekcja Astralna
> Znajomość języka Draconów
> Psionika
> Rozpoznawanie roślin:
Cytuj
-zioła lecznicze
-korzenie magiczne
-turs
-purchawki ogniste
-rumianek złoty
-mandragora
-starost górski
-czarny bez
-dziurawiec
-wodorosty
-słoneczny aloes
-hertherk


Umiejętności rasowe

- Dziecię Nalasa
- Dziecię lasu
- Sokole oko
- Potencjał magiczny

Magia

- Naurangol [Całość]

- Lindagol:
> I stopień wtajemniczenia:
* Wietrzna Aura
* Lekkość
* Mała Błyskawica
« Ostatnia zmiana: 18 Sierpień 2011, 17:57:40 wysłana przez Devristus »

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Sierpień 2011, 17:13:37 »
Zeleris, jak niemal zawsze, spadł z nieba. Wylądował z dwa metry od Devristusa. Złożył skrzydła i podszedł do Arcymaga Ognia.
- To co, ruszamy? - zapytał.

Obrazek:



Noszony ekwipunek:



Broń 1:

Nazwa broni: Kostur ze srebra.
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Ostrość: 18
Wytrzymałość: 21
Opis: Wykuty z 70 sztuk srebra zakończony białym kryształem górskim (Lindangol) o zasięgu 2,2 metra. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii Lindangor są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.
Wymagania: Walka bronią obuchową [75%]


Broń 2:

Brak

Broń 3:

Nazwa broni: Różdżka ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek

Broń 4:

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Odzienie:

Nazwa odzienia: Szata maga
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 50 kawałków Gelrothu oraz 50 kawałków Ighmaraku. Chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia oraz nie zajmuje się ogniem. Szata najbardziej pożądana przez magów ognia i wiatru.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas:

Sakiewka:

- 100 sztuk złota
- dwa srebrne pierścienie
- rubin


Statystyki postaci:


Specjalizacje:

- Walka bronią obuchową 75%
- Walka bronią sieczną 50%
- Używanie różdżek

Umiejętności nabywane:

- Odbijanie zaklęć kosturem
- Psionika
- Projekcja astralna
- Teleportacja
- Koncentracja
- Telekineza
- Używanie zbrój miękkich
- Znajomość języka Draconów
- Rozpoznawanie roślin
Korzeń magiczny
Turs
Ziele lecznicze
Brzuchowiec
Purchawki Ognista
Rumianek Złoty
Mandragora
Starost Górski
Czarny Bez
Dziurawiec
Wodorosty
Słoneczny Aloes
Hertherk


Umiejętności rasowe:

    * Czarna skaza
    * Skrzydła
    * Drapieżnik
    * Kamienna skóra


Magia:

Naurangol

I stopień wtajemniczenia
  • Ognista strzała
  • Ognista Aura
  • Lekkie leczenie
II stopień wtajemniczenia
  • Kula Ognia
  • Pirokineza
  • Mała burza ognista
  • ÂŚrednie leczenie
Lindangol

I stopień wtajemniczenia
  • Mała błyskawica
  • Lekkość
  • Wietrzna aura
II stopień wtajemniczenia
  • Lewitacja
  • Wir
  • Duża błyskawica
  • Grom
  • Piorun kulisty
III stopień wtajemniczenia
  • Grad piorunów
  • Wiatr
  • Burza


Alchemia

- Mikstura energii magicznej (0.3l)
« Ostatnia zmiana: 18 Sierpień 2011, 18:08:41 wysłana przez Dragosani »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Sierpień 2011, 17:13:37 »

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Sierpień 2011, 17:17:23 »
Mam tutaj dwa kryształy magiczne. Jeden ognia, a drugi wiatru i myślę nad wtopieniem ich w nasze srebrne kostury. A co do wyprawy to plan jest bardzo prosty. Pojedziemy do filii, zrobimy inspekcje i wracamy do Gildii. Mam nadzieję tylko, że komplikacji żadnych nie będzie

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Sierpień 2011, 17:37:28 »
- Będą. - odparł Zeleris. - To jest po prostu pewne. Zawsze coś się musi wydarzyć. A co do wtopienia... hmm... jeśli dobrze pamiętam wśród najbardziej zaawansowanych zaklęć Naurangol jest jest Spalenie. No wyższa forma Pirokinezy. Może tego byś użył do wtopienia kryształów? Trzeba by tylko uważać...

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #4 dnia: 18 Sierpień 2011, 17:55:33 »
Sama pirokineza wystarczy, gdyż rzucone apalenie sprawia, że wzrost temperatury jest gwałtowny przez co mógłbym roztopić cały kostur i byłaby buba. wytłumaczył elf i wziął od Zelerisa kostur Też coś czuję, że będą kłopoty i nie wiem czy im sprostamy. Iaish Huosh Ipish Aresh Xuash
Dev skoncentrował się na górnej końcówce kostura, która zaczynała się powoli topić. Dodatkowo mag psioniką nadawał kształt topionemu srebru. Gdy wszystko było gotowe, elf włożył kryształ magiczny do górnej części kostura i posłał wiązkę energii, która sprawiła,że kostur połączył się z kryształem tworząc jedną całość. To samo uczynił ze swoim kosturem i czerwonym kryształem górskim.
Trochę to czasu zajęło, ale mamy zajebiste kostury


Nazwa broni: Kostur ze srebra.
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Ostrość: 18
Wytrzymałość: 21
Opis: Wykuty z 70 sztuk srebra zakończony białym kryształem górskim (Lindangol) o zasięgu 2,2 metra. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii Lindangor są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.
Wymagania: Walka bronią obuchową [75%]

Nazwa broni: Kostur ze srebra.
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Ostrość: 18
Wytrzymałość: 21
Opis: Wykuty z 70 sztuk srebra zakończony czerwonym kryształem górskim (Naurangol) o zasięgu 2,2 metra. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii Naurangol są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.
Wymagania: Walka bronią obuchową [75%]


Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #5 dnia: 18 Sierpień 2011, 18:15:54 »
- Zajebiste to mało powiedziane. - skomentował mag, przyglądając się kryształowi, który wieńczył jego kostur. - Wygląda świetnie. Ciekawe czy też tak sprawi się w walce. - tutaj jego wzrok przeszedł na szpikulec na drugim końcu broni. - To aż się prosi, by nabić na to kogoś... mruknął. Po tym Dracon schował kostur do pochwy między skrzydłami. 
- No ale chyba powinniśmy ruszać. Czas dowiedzieć się, jakie komplikacje spotkają nas po drodze.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #6 dnia: 18 Sierpień 2011, 18:23:54 »
No to ruszajmy I skierowaliście się do północnej bramy, gdzie czekały na Was konie. Byśmy się teleportowali, ale musimy zajechać wpierw do wioski Vag, gdzie dwoje małych dzieci odkryło w sobie magię. Odkryły to mało powiedziane, one nią eksplodowały. Cud, że jeszcze żyją.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #7 dnia: 18 Sierpień 2011, 18:27:57 »
Słysząc to Dracon skrzywił się. Małe dziecko we wiosce, które w bardzo gwałtowny i niszczycielki sposób ujawniło swój potencjał magiczny. Znajoma historia.
- No dobra. Postaram się dzieciaków nie wystraszyć. - rzekł i uśmiechnął się szczerząc upiornie kły. Ruszył za Devem w stronę bramy. Będąc przy niej wsiadł na jednego z wierzchowców.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #8 dnia: 18 Sierpień 2011, 18:38:57 »
Tu o dzieciaków nie chodzi tylko o mieszkańców wioski. Podobno wszyscy są w szoku i stronią od wszelkiej magii. W sumie im się nie dziwę, skoro mieli tak niebezpieczne spotkanie nią. Zobaczymy co da się zrobić

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #9 dnia: 18 Sierpień 2011, 18:45:44 »
- Z dzieciakami też będzie trzeba coś zrobić. - stwierdził Flamel. - Skoro ich magia wyzwoliła się raz, może wyzwolić się znowu. Jeśli nie będą chciały do Gildii, albo ich rodzice na to nie pozwolą, co jest prawdopodobne biorąc pod uwagę twoje słowa, to powinniśmy je chociaż nauczyć koncentracji. Albo zablokować ich moc. Tak by podobna sytuacja się nie powtórzyła. A co do samych wieśniaków... cóż, wśród zaściankowej ludności nigdy nie wytrzebi się strachu przed magią. - mag pognał konia, by ruszył z miejsca, po czym skierował go ku bramom miasta.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #10 dnia: 18 Sierpień 2011, 19:06:50 »
Zablokować to nie zablokuję. Nie mam zamiaru decydować o tym czy chcą stracić drogę magii czy też nie. Nauczymy ich koncentracji i wyślemy jakiegoś maga do wioski, żeby miał oko na nich. Oczywiście zrobimy to jeśli dzieciaki nie zechcą pójść do Gildii Jechaliście po prawie odśnieżonym traktacie, a wokół drogi było biało. W końcu była połowa Hemis - pora roku, gdzie słońce jest zaćmiona, a wszędzie panuje zimno i zawieje. Straszny czas dla ludzi ubogich czy mieszkających we wioskach. Dla nich to okres cierpienia i walki o przetrwanie - nie tylko ze zwierzętami. Elf spojrzał przed siebie i przycwałował.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #11 dnia: 18 Sierpień 2011, 19:33:03 »
- Zawsze też można spróbować namówić ich do wstąpienia. ÂŚwierza krew przyda się. Sądzę ze akurat dzieciaki byłyby chętne. Gorzej z ich rodzicami. Tępe wsióry pewnie będą bardzo negatywnie do tego nastawione. - powiedział Zeleris i popędził konia do cwału. - No ale dość o tym. Zobaczymy jak będzie, gdy dotrzemy do tej wioski. - mag jechał milcząc. Podniósł wzrok, by spojrzeć w mroczne niebo. Już od pewnego czasu można było zauważyć, że Dracon często popada w dziwaczny nastrój. Jakby rozważał jakieś zawiłe problemy filozoficzne.
- Devristusie... jesteś elfem. Jak to jest być długowiecznym? - zadał po chwili dość dziwaczne pytanie.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #12 dnia: 18 Sierpień 2011, 20:11:29 »
Zobaczymy jak to będzie, ale wysłanie dzieci do Gildii podniosłoby ich status społeczny odparł Dev, ale natychmiast na jego twarzy wystąpił szok, gdyż zaskoczyło go pytanie Zelerisa Ciężko odpowiedzieć, gdyż dla mnie długowieczność jest czymś normalnym. Mam z nią styczność od urodzenia, więc nie wiem jak na to odpowiedzieć, ale spróbuję. Elf zastanowił się i odparł Aby być długowiecznym trzeba pogodzić się z tym, że wiele osób poznasz, wielu będzie bliskie dla Twojego serca, ale także wiele z tych osób stracisz. Ból jest odwiecznym problemem długowieczności czy nieśmiertelności, gdyż Twój ogień płonie na świeczce, której końca nie widać, a reszta osób, która nie posiada tego daru jest po prostu zwykłą świeczką - wypala się, a Ty pozostajesz sam. Być długowiecznym to być silnym psychicznie i przyzwyczaić się do monotonności dnia. Pierwsze sto lat jest najlepsze, ale później czas zaczyna lecieć wolniej. Bycie długowiecznym to dar, ale zarazem przekleństwo

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #13 dnia: 18 Sierpień 2011, 20:25:34 »
Elf dał Draconowi iście filozoficzna odpowiedź. W sumie takiej można było się po nim spodziewać. Co prawda Zeleris miał nieco inne podejście do tego i to nie związane z tym, że sam nie doświadczył takiego stanu. Po prostu znał siebie i nie przypuszczał by kiedykolwiek i ktokolwiek stał mu się na tyle bliski, by śmierć tej osoby sprawiła magowi ból. Flamel może powierzchownie był dobrym towarzyszem i przyjacielem, ale w głębi serca był z niego kawał egoistycznego drania.
- Rozumiem... - odparł Arcymag. - Dlatego warto wyznaczyć sobie jakiś cel... No ale nieważne. Daleko ta wiocha jest?

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #14 dnia: 18 Sierpień 2011, 20:37:25 »
Cel czy nie cel. Cel możesz zdobyć, a nigdy nie wiadomo czy nie zdobędziesz wszystkiego co pragniesz dzięki długowieczności. Cele mogą się kiedyś skończyć, a może będzie czas kiedy nie ustalisz nowego celu. odparł rzekł, po czym zwolnił Przejedziemy przez ten las ok. 10 kilometrów i jesteśmy na miejscu

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #15 dnia: 18 Sierpień 2011, 21:09:54 »
- to nie lepiej byłoby przeteleportować się do wioski, a stamtąd w góry? - zapytał Flamel. - Chociaż teraz to już raczej za późno. Z końmi byłby problem.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #16 dnia: 18 Sierpień 2011, 21:13:56 »
Zelerisie... Wcale nie byłoby lepiej. Wyobraź sobie jak by zadziałały na tłum po przejściach z magią, dwie postacie pojawiające się znikąd

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #17 dnia: 18 Sierpień 2011, 21:33:19 »
- A od czego są lasy i inne chaszcze? Nie mówię, by pojawić się nagle w środku wioski. No ale niech ci już będzie. Konna przejażdżka nie zmarnuje przynajmniej mojej mocy magicznej. No i jest zdrowa! Ha!

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #18 dnia: 18 Sierpień 2011, 22:07:33 »
Przemierzaliście ten las w spokoju, kiedy to usłyszeliście trzask łamanych gałęzi. Dźwięk ten wydobywał się ze wszystkich stron, ale także narastał. Wiedzieliście, że to jakaś szybka zwierzyna, a że szybka to może i zarazem szybka i sprytna...

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #19 dnia: 18 Sierpień 2011, 22:19:50 »
- Heh... - skomentował Dracon. Przypuszczenia odnośne komplikacji potwierdziły się. Jako że miał znacznie bardziej wyczulone zmysły niż elf, zmysły prawdziwego drapieżnika, wciągnął nosem powietrze. Próbował zidentyfikować otaczające ich stworzenia po zapachu. 

Forum Tawerny Gothic

Odp: Raport z północy
« Odpowiedź #19 dnia: 18 Sierpień 2011, 22:19:50 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything