Autor Wątek: Na ratunek Ekkerund  (Przeczytany 8770 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Na ratunek Ekkerund
« dnia: 14 Lipiec 2011, 13:11:18 »
Zgodnie z planem Aragorn zgromadził wojsko w ciągu 24h. Oczywiście miał nadzieję że król zdecyduje się użyć armii a nie tylko Kruków. Elf czekał na ochotników.

Portret



Statystyki ekwipunku:




Broń 1

Nazwa broni: Krasnoludzkie ostrze
Rodzaj: Miecz
Typ: Oburęczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Miecz ten wykuty został z 60 sztabek stali a jego zasięg wynosi około 1,4 metra. Ostrze to wykonane zostało przez prawdziwych mistrzów kowalstwa w krasnoludzkim mieście Ekkerund.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]


Broń 2

Broń 3

Nazwa: Ostrze rozpierduchy
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra. Obosieczne ostrze wykuto ze stali najwyższej jakości.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]
 
Nazwa broni: Różdżka ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek


Broń 4

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
 

Odzienie

9xNazwa odzienia: Pancerz Kruka
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Nazwa odzienia: Zbroja kolcza
Rodzaj: zbroja niepłytowa
Typ: zbroja kolcza
Wytrzymałość: 21
Opis: Wykuta z 150 sztabek żelaza.
Wymagania: Używanie zbrój niepłytowych


Pas

Sakiewka - 100 sztuk złota

Statystyki postaci
Specjalizacje walki:

Używanie różdżek
Walka bronią dystansową 50%
Walka bronią sieczną 100%
Używanie zbrój miękkich
Używanie zbrój niepłytowych
Rozpoznawanie roślin


Umiejętności:
Perswazja
Koncentracja
Telekineza


Dziecię Nalasa
Dziecię lasu
Sokole oko
Potencjał magiczny

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Lipiec 2011, 13:15:04 »
Anvarunis stanął zaraz za Aragornem.
- Bu! Komturze. Wprawiam się, nie?


Portret







O mnie
Tworzę…



Statystyki ekwipunku


Broń 1
Nazwa broni: Krucze Pióro
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis:Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra. Obosieczne ostrze wykuto ze stali najwyższej jakości
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]


Broń 2


Nazwa broni: Krzyk Upadłych
Rodzaj: miecz
Typ: oburęczny
Ostrość: 40
Wytrzymałość: 35
Opis: Wykuty z 30 sztabek czarnej rudy, 10 sztabek mithrilu, 10 sztabek srebra, 5 sztabek niebieskiej rudy i 5 sztabek czerwonej rudy o zasięgu 1,5 metra. Na mieczu wyryto runę ożywieńca. Po przebiciu mieczem truchła i wypowiedzeniu: naa narash tarash tara var dor ash natha. Zostanie stworzony ożywieniec. Na mieczu wyryto runę paraliżu dzięki czemu nikt poza prawowitym właścicielem nie może dzierżyć miecza. Postronne osoby, które dobędą rękojeści zostaną sparaliżowane. Z paraliżu wyzwala puszczenie rękojeści. Młode potwory mogą zostać sparaliżowane na kilka sekund po otrzymaniu obrażeń. Na mieczu wyryto runę śmierci. Ostrze miecza zadaje fizyczne i trwałe obrażenia o podwójnej wartości demonom, oraz opętanym przez demony istotom. Demon zabity takim ostrzem umiera. Na mieczu wyryto runę wygnania. Istota opętana przez ducha lub inną istotę astralną może zostać wyegzorcyzmowana po przebiciu mieczem. Dzięki czarnej rudzie, z której został wykuty miecz zadane nim obrażenia goją się dwa razy dłużej, zaś w przypadku istot z umiejętnością szybkiej regeneracji takowa nie zachodzi. Dzięki srebrnym wykończeniom ostrze zadaje podwójne obrażenia istotą podatnym na srebro. Dzięki kryształowi niebieskiej rudy miecz jest w stanie przewodzić zaklęcia magiczne np. podpalenie klingi ogniem. Dzięki kryształkom czerwonej rudy umieszczonym w rękojeści istota magiczna bądź mag przebici mieczem. Nie są w stanie wygenerować energii magicznej potrzebnej do rzucania zaklęć.
Wymagania: Walka bronią sieczną [100%]





Broń 3

Ukryte ostrze (bezpośrednie)
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoeczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykonane z 20 sztuk żelaza ostrze o długości 10cm.
W rękawie znajduję się specjalny mechanizm, który mieści się na ramieniu.
Na małym palcu zamontowany jest pierścien, który pociągnięty wysuwa ostrze.
Wymagania: Broń sieczna [50%], członek Kruczego Bractwa



Broń 4
Nazwa broni: Różdżka Ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek[/size]


Odzienie
Nazwa odzienia: Pancerz Kruka
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich



Pas
Sakiewka - 100 sztuk złota



Statystyki postaci
Specjalizacje

Walka bronią sieczną [100%]
Używanie zbrój miękkich
Używanie różdżek
 




Umiejętności nabywane

- Koncentracja
- Telekineza
- Akrobatyka
- Cichy zabójca
- Kończyna mocy




Umiejętności rasowe

- Dotyk demona
- Całun mroku
- Potęga bestii

- Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł




Magia

Lindangol


I stopień wtajemniczenia
- Mała błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura

II stopień wtajemniczenia
- Lewitacja
- Wir
- Duża błyskawica
- Grom
- Piorun kulisty


Magia Demonów


Domena niszczyciela
- Piorun




Forum Tawerny Gothic

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Lipiec 2011, 13:15:04 »

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Lipiec 2011, 13:18:36 »
Ave kapralu, mam nadzieję że masz swoją wypasioną kosę. Bo bogowie tylko wiedzą z czym tam będziemy walczyć.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Lipiec 2011, 13:19:42 »
- Mam, mam. Bez niej nie ruszam się na żadne większe wyprawy. Demony to moja specjalność. - zaśmiał się, wiedząc, że dotychczas, nie ma nikogo obok.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Lipiec 2011, 13:24:42 »
Tuż obok Aragorna i Anva z nieba spadł Zeleris. Miękko wylądował rozpościerając przed tym szeroko skrzydła. Na ziemi złożył je i zwrócił się do Kruków.
- Witajcie... - powiedział. - I co tam? Zwarci i gotowi do skopania kilku dup z mrocznych otchłani?




Obrazek:






Noszony ekwipunek:




Broń 1:

Nazwa broni: Kostur z drewna
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Ostrość: 1
Wytrzymałość: 9
Opis: Wykonany z 70 kawałków drewna zakończony zielonym błękitnym kryształem górskim (Lindangol) o zasięgu 1,8 metra. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii Lindangol są dwa razy potężniejsze.
Wymagania: Walka bronią obuchową [50%]

Broń 2:

Brak

Broń 3:

Nazwa broni: Różdżka ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek

Broń 4:

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Odzienie:

Nazwa odzienia: Szata maga
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Gelrothu. Chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas:

Sakiewka:

- 100 sztuk złota
- dwa srebrne pierścienie


Statystyki postaci:


Specjalizacje:

- Walka bronią obuchową 75%
- Walka bronią sieczną 50%
- Używanie różdżek

Umiejętności nabywane:

- Odbijanie zaklęć kosturem
- Psionika
- Projekcja astralna
- Teleportacja
- Koncentracja
- Telekineza
- Używanie zbrój miękkich
- Znajomość języka Draconów
- Rozpoznawanie roślin
  • Korzeń magiczny
  • Turs
  • Ziele lecznicze
  • Brzuchowiec

Umiejętności rasowe:

    * Czarna skaza
    * Skrzydła
    * Drapieżnik
    * Kamienna skóra


Magia:

Naurangol

I stopień wtajemniczenia
  • Ognista strzała
  • Ognista Aura
  • Lekkie leczenie
II stopień wtajemniczenia
  • Kula Ognia
  • Pirokineza
  • Mała burza ognista
  • ÂŚrednie leczenie
Lindangol

I stopień wtajemniczenia
  • Mała błyskawica
  • Lekkość
  • Wietrzna aura
II stopień wtajemniczenia
  • Lewitacja
  • Wir
  • Duża błyskawica
  • Grom
  • Piorun kulisty
III stopień wtajemniczenia
  • Grad piorunów
  • Wiatr
  • Burza

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #5 dnia: 14 Lipiec 2011, 13:35:52 »
Jak zawsze Zelerisie, ciekawe co to za demona mogli obudzić. Osobiście liczę na coś dużego i paskudnego.

Offline Vitnir

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 915
  • Reputacja: 395
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko utraciwszy wszystko można robić wszystko.
Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #6 dnia: 14 Lipiec 2011, 13:39:23 »
Do zebranych dołączyła niezbyt pośpiesznym krokiem kolejna osoba, odziana w czerń. Aerandir spojrzał na trójkę i rzekł krótko:
- Witajcie.




Ekwipunek:

Broń 1
Nazwa broni: Szept Nocy
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Broń 2
Nazwa broni: Krasnoludzkie ostrze
Rodzaj: Miecz
Typ: Oburęczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Miecz ten wykuty został z 60 sztabek stali a jego zasięg wynosi około 1,4 metra. Ostrze to wykonane zostało przez prawdziwych mistrzów kowalstwa w krasnoludzkim mieście Ekkerund.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Broń 3
Nazwa broni: Różdżka ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek

Broń 4
brak

Odzienie:

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Alfistru. Chroni Wampira przed zgubnymi promieniami słońca odbijając je. Pozwala to Wampirom na funkcjonowanie w dzień. Dodatkowo szata posiada kaptur zwany maską, który można zawiązać w dzień, a zdjąć w nocy.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas:
- 1,2l krwi

Statystyki postaci:

Specjalizacje:
    * Walka bronią sieczną 100%
    * Używanie zbrój miękkich

Umiejętności nabywane:
    * Akrobatyka
    * Podstawy łowiectwa
    * Zdzieranie futer
    * Znajomość języka starowampirycznego
    * Przemiana w nietoperza
    * Używanie różdżek

Umiejętności rasowe:
    * Dziecko nocy
    * Krwiopijca
    * Wampir
    * Wampirza krew

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #7 dnia: 14 Lipiec 2011, 13:41:14 »
Witaj bracie, co to za oschłe powitanie hę?

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #8 dnia: 14 Lipiec 2011, 13:42:13 »
- ÂŻebyś się nie przeliczył. Duży i paskudny demon, może okazać się zbyt duży i paskudny... A zapewne taki jest, skoro nie może sobie z nim poradzić zgraja krasnoludów. - odparł Flamel. - W sumie to... typowe. Bardzo często w legendach krasnoludy mają problemy w swoich podziemnych miastach ze "złem", które obudzili, albo po prostu wkurzyli. Ze smokami, albo właśnie demonami. I zawsze to coś jest duże, silne i paskudne. Otoczone zgrają pomniejszych sług, albo skarbem Albo tym i tym. - powiedział mag. W międzyczasie kiwnął głową nadchodzącemu wampirowi.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #9 dnia: 14 Lipiec 2011, 13:45:37 »
Ja to wiem Zelerisie, ale przecież ma z nami iść król, a jak wiem jest to najpotężniejszy mag na Valfden itd.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #10 dnia: 14 Lipiec 2011, 13:49:15 »
- Ach, o tym nie wiedziałem, ale to dobrze. Jego wiedza i doświadczenie w tej dziedzinie będą z pewnością bardzo pomocne w konfrontacji z tym czymś. - odpowiedział mag. Wykrzywił wargi z złośliwym uśmiechu. - A tak właściwie co to znaczy "itd", możesz sprecyzować? - zapytał.


//Rozmawiając z kimś na żywo też używasz skrótów?:P
« Ostatnia zmiana: 14 Lipiec 2011, 13:51:26 wysłana przez Dragosani »

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #11 dnia: 14 Lipiec 2011, 13:51:46 »
//Czepiasz się szczegółów

I tak dalej, uczony a nie wie...

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #12 dnia: 14 Lipiec 2011, 13:55:48 »
Anv skrzywił się, widząc uśmiech Zelerisa, odnośnie doświadczenia Isentora. Mag swoje wiedział i jak widać, wykorzystywał to.
- Zelerisie. Jak trzyma się Gildia, po śmierci Gordiana. Kto przejmie władzę?

Offline Vitnir

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 915
  • Reputacja: 395
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko utraciwszy wszystko można robić wszystko.
Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #13 dnia: 14 Lipiec 2011, 13:58:05 »
- Oschłe? - zapytał zdziwiony reakcją na niego przywitanie. Nic w nim negatywnego nie wyczułem - dodał tłumacząc się od niechcenia, wszakże nigdy nie przepadał za tłumaczeniem się komuś.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #14 dnia: 14 Lipiec 2011, 14:00:56 »
// Ano ^^



- Nie byłem kształcony w zawiłościach slangu... - mruknął Flamel. - W sumie to ciekawe zjawisko społeczne. - dodał. - Pokazuje ewolucje języka na przestrzeni dziejów. Od form dawnych, poprzez dzisiejsze, które i tak wkrótce się zmienią. Co ciekawe dracoński wciąż pozostaje niezmienny... pewnie wpływ na to ma fakt, że używają go praktycznie wyłącznie magowie... - mówił zdając sobie sprawę, że i tak nikt go nie słucha. Po prostu musiał wypowiedzieć na głos swój wywód.
- Co, Gildia? - zapytał, gdy Anv przerwał jego potok słów. - Chwilowo wszystkim zarządza Administrator. Nie ma jeszcze decyzji kto będzie nowym Wielkim Mistrzem. Obecnie sama Gildia jest nieco... osłabiona, to fakt, ale nie tak jak można by przypuszczać. Dajemy radę.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #15 dnia: 14 Lipiec 2011, 14:05:30 »
- Tego się spodziewałem. Gordian, świetnie zarządzał Gildią. Z pewnością na tyle dobrze, by być świadomym, że gdy go zabraknie, wszystko powinno być w miarę w porządku. ÂŁadną lilię miałeś. - rzekł poł żartem, pół serio. Nie chciał żartować w przypadku takich sytuacji.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #16 dnia: 14 Lipiec 2011, 14:07:05 »
- Wiem. Pasowała mi do szaty. - odparł Flamel. Również nie chciał żartować na takie tematy, ale jakoś tak wyszło.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #17 dnia: 14 Lipiec 2011, 14:22:42 »
Tuż obok grupy wylądował duży, smoliście czarny kruk. Uwolniłam zaklęcie, wracając z powrotem do naturalnej, ludzkiej formy.
- Salute, panowie.



Ekwipunek:

1. Broń:
Nazwa broni: Krasnoludzkie ostrze
Rodzaj: Miecz
Typ: Oburęczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Miecz ten wykuty został z 60 sztabek stali a jego zasięg wynosi około 1,4 metra. Ostrze to wykonane zostało przez prawdziwych mistrzów kowalstwa w krasnoludzkim mieście Ekkerund.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

2. Broń:
-

3. Broń:
Nazwa broni: Miecz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

4. Broń:
-

Odzienie:
Nazwa odzienia: Szata maga
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Gelrothu. Chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Statystyki postaci:

Specjalizacje:
Walka bronią sieczną [75%]
Walka bronią obuchową[50%]
Walka tarczą [50%]

Używanie zbrój miękkich
Umiejętności nabywane:
+ Akrobatyka
+ Ciało atlety
+ Intuicja
+ Koncentracja
+ Kradzież kieszonkowa
+ Telekineza
+ Znajomość języka Draconów


Umiejętności rasowe:

+ Potencjał magiczny
+ Potencjał chemiczny
+ Ciało z gliny
+ Ulubieniec bogów
+ Bystry umysł

Magia:


Urangol

I stopień wtajemniczenia
  • Wyostrzenie zmysłów
  • Przemiana w kruka
  • Duchowe wypalenie

II stopień wtajemniczenia
  • Zagłada

Naurangol

I stopień wtajemniczenia
  • Ognista strzała

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #18 dnia: 14 Lipiec 2011, 14:28:06 »
Witaj Patty, Zelerisie nie wiesz czy da się zakłąć przemianę w kruka w runę albo coś podobnego? Spytał bo takie coś było by wielce przydatne Bractwu. Nie tylko to zresztą, Aragorn miał pewien pomysł...

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #19 dnia: 14 Lipiec 2011, 14:33:55 »
Mag wzruszył ramionami. - Nie jestem runistą, ale zapewne dałoby radę. Były by pewnie pewne problemy techniczne. Na przykład czy runa również podlegałby przemianie, jak odzienie naszej kochanej Patty. Ale myślę że również by się przemieniała, jak reszta ekwipunku. Do tego mogły by dojść problemy przy samym zaklinaniu runy, ale je można by w końcu wyeliminować poprzez eksperymenty. Nie dowiemy się na pewno czy by to działało, jeśli nie spróbujemy.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Na ratunek Ekkerund
« Odpowiedź #19 dnia: 14 Lipiec 2011, 14:33:55 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything