Autor Wątek: Młoty i kilofy  (Przeczytany 6171 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Młoty i kilofy
« dnia: 23 Styczeń 2011, 12:30:56 »
Młoty i kilofy


Z rozkazu Wielkiego Mistrza bramy Gildii zostały otwarte dla wszystkich poszukiwaczy przygód, którzy razem z magami mieli udać się na ekspedycję badawczą, która miała na celu odkrycie prawdy, którą skrywały olbrzymie wrota znalezione przed laty w jednym z bocznych szybów kopalni srebra. Teraz szyb ten był już całkowicie przebudowany. Na prośbę Mistrza Gordiana górnicy poszerzyli i umocnili strop tunelu tak by był on pewną drogą wiodącą do opustoszałego krasnoludzkiego miasta.
Gordian nie był świadomy, że przez lata przechowywał w swojej komnacie klucz, który otwierać miał te wrota co odkrył kilka dni temu gdy znalazł podobną rycinę w starej krasnoludzkiej księdze.
Teraz jednak ruszali na wyprawę...


//:Wszyscy, którzy się zgłosili proszeni są o rychłe stawienie się.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7308
  • Reputacja: 7092
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Styczeń 2011, 12:35:00 »
Po raz pierwszy przekraczałam bramy Gildii, zapewne po raz ostatni. Rozejrzałam się ciekawie, szukając reszty towarzystwa.





Ekwipunek:

1. Broń:
Nazwa broni: Tarcza
Rodzaj: tarcza
Typ: jednoręczna
Wielkość: średnia
Wytrzymałość: 11
Opis: Wykonana z 30 kawałków drewna i 30 sztabek żelaza.
Wymagania: Walka tarczą [50%]

2. Broń:
-

3. Broń:
Nazwa broni: Miecz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

4. Broń:
-

Odzienie:
Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak

Statystyki postaci:

Specjalizacje:
Walka bronią sieczną [75%]
Walka tarczą [50%]

Używanie zbrój miękkich
Umiejętności nabywane:
+ Akrobatyka
+ Kradzież kieszonkowa
+ Ciało atlety
+ Intuicja

Umiejętności rasowe:
+ Potencjał magiczny
+ Potencjał chemiczny
+ Ciało z gliny
+ Ulubieniec bogów
+ Bystry umysł
The absence of faith is the mark of the weak.
The absence of faith is the mark of the heretic.
The absence of faith is the mark of damnation.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Styczeń 2011, 12:35:00 »

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Styczeń 2011, 12:41:27 »
Diomedes rychło przypomniał sobie o kolejnej wyprawie, na którą się zapisał, deklarując swe ostrze do walki. Skoczył więc pospiesznie do domu, zabrał cały potrzebny ekwipunek i rzucił coś na pożegnanie do drugiej domowniczki. Ruszył biegiem na miejsce zbiórki. W głowie miał okropny mętlik, nie wiedział w ogóle co go będzie czekać. Uwiązane włosy falowały w powietrzu, smagając lekko szyję i plecy Diomedesa. Ujrzał zarys znajomej sylwetki. Gdy podbiegł bliżej ujrzał maga Gordiana, z którym miał okazję spędzić już nieco czasu. Uśmiechnął się, ukazując szereg białych zębów i powitał się serdecznie z elfem.
- Witaj Gordianie. Szczerze mówiąc: wybrałem się na tą wyprawę w ciemno. W ogóle nie orientuje się w tym, jaki jest jej cel. - powiedział ze śmiechem.




Portret


Ekwipunek


Broń 1:
Nazwa: Jeździec Burzy
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra. Obosieczne ostrze wykuto ze stali najwyższej jakości.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]

Broń 2:
Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]


Broń 3:
Nazwa broni: Różdżka gromu
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Piorun kulisty
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek



Broń 4: nic

Odzienie:
Nazwa odzienia: Pancerz Kruka
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas:
Sakiewka zawierająca:
- Złoty pierścień (Wartość - 50zł)



Statystyki postaci:

Specjalizacje:
- Walka bronią sieczną II
- Używanie zbrój miękkich
- Używanie różdżek


Umiejętności nabywane:
brak

Umiejętności rasowe:
- Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł


Magia:
brak

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15613
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Styczeń 2011, 12:50:59 »
Aragorn przybył na miejsce.


Portret


Statystyki ekwipunku:




Broń 1

Nazwa broni: Ostrze rozpierduchy
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra. Obosieczne ostrze wykuto ze stali najwyższej jakości.
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]



Broń 2

ÂŁuk:

Nazwa broni: Orli szpon
Rodzaj: łuk
Zasięg: 200 metrów
Precyzja: 90% [140% Z bonusem...]
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Walka bronią dystansową [100%]

Broń 3

Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
 
Nazwa broni: Różdżka ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek

Broń 4

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
 

Odzienie

Nazwa odzienia: Kolczuga gwardzisty
Rodzaj: zbroja niepłytowa
Typ: zbroja kolcza
Wytrzymałość: 21
Opis: Wykuta z 150 sztabek żelaza.
Wymagania: Używanie zbrój niepłytowych


Pas

Sakiewka - 100 sztuk złota

Statystyki postaci
Specjalizacje walki:

Używanie różdżek
Walka bronią dystansową 100%
Walka bronią sieczną 75%
Używanie zbrój miękkich
Używanie zbrój niepłytowych

Umiejętności:
Perswazja
Myśliwy
Hart ciała
Kamuflaż
Cichy zabójca
Akrobatyka
Otwieranie wszelkich zamków
Kradzież kieszonkowa


Dziecię Nalasa
Dziecię lasu
Sokole oko
Potencjał magiczny
Jestem pieprzonym kwiatem lotosu na chędożonej tafli jeziora.

Offline Vitnir

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 915
  • Reputacja: 395
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko utraciwszy wszystko można robić wszystko.
Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Styczeń 2011, 13:16:28 »
Aerandir przybył na miejsce spotkania:
- Witam Panie i Panowie, pomoc wampira zapewne przyda się w podziemnych korytarzach.


Ekwipunek:

Broń 1
Nazwa broni: Szept Nocy
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Broń 2

Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Broń 3
brak

Broń 4
brak

Odzienie:
Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Alfistru. Chroni Wampira przed zgubnymi promieniami słońca odbijając je. Pozwala to Wampirom na funkcjonowanie w dzień. Dodatkowo szata posiada kaptur zwany maską, który można zawiązać w dzień, a zdjąć w nocy.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas:

- 2,1l krwi
- Sakiewka (100 sztuk złota)

Statystyki postaci:

Specjalizacje:

    * Walka bronią sieczną 100%
    * Używanie zbrój miękkich

Umiejętności nabywane:
    * Akrobatyka

Umiejętności rasowe:
    * Dziecko nocy
    * Krwiopijca
    * Wampir
    * Wampirza krew

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13569
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Styczeń 2011, 13:36:03 »
Zeleris nie pojawił się na placu Gildii, lecz w sali wieczornej. Tak jak nakazał Wielki Mistrz.

Obrazek:



Noszony ekwipunek:



Broń 1:

Nazwa broni: Kostur z drewna
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Ostrość: 1
Wytrzymałość: 9
Opis: Wykonany z 70 kawałków drewna zakończony błękitnym kryształem górskim (Lindangol) o zasięgu 1,8 metra. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii Lindangol są dwa razy potężniejsze.
Wymagania: Walka bronią obuchową [50%]

Broń 2:

Brak

Broń 3:

Nazwa broni: Różdżka ognia
Rodzaj: różdżka
Zasięg: 50 metrów
Zaklęcie: Kula ognia
Opis: Wykonana z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Używanie różdżek

Broń 4:

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Odzienie:

Nazwa odzienia: Szata maga
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Gelrothu. Chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas:

Sakiewka:
- 100 sztuk złota
- dwa srebrne pierścienie


Statystyki postaci:


Specjalizacje:

- Walka bronią obuchową 50%
- Walka bronią sieczną 50%
- Używanie różdżek

Umiejętności nabywane:

- Psionika
- Projekcja astralna
- Teleportacja
- Koncentracja
- Telekineza
- Używanie zbrój miękkich
- Znajomość języka Draconów
- Rozpoznawanie roślin
  • Korzeń magiczny
  • Turs
  • Ziele lecznicze
  • Brzuchowiec

Umiejętności rasowe:

    * Potencjał magiczny
    * Potencjał chemiczny
    * Ciało z gliny
    * Ulubieniec bogów
    * Bystry umysł

Magia:

Lindangol

I stopień wtajemniczenia

    * Mała błyskawica
    * Lekkość
    * Wietrzna aura

II stopień wtajemniczenia

    * Lewitacja
    * Wir
    * Duża błyskawica
    * Grom
    * Piorun kulisty
« Ostatnia zmiana: 23 Styczeń 2011, 13:45:45 wysłana przez Dragosani »
(\__/)
( o.O)
(")_(")

Dragosani Antares

Offline Lees

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 287
  • Reputacja: 60
  • Płeć: Mężczyzna
  • "Boga nie ma w domu, wyjechał na wakacje do Vegas"
Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #6 dnia: 23 Styczeń 2011, 13:55:27 »
- Witajcie, przybyłem tak jak zapowiadałem. Mam nadzieję że okaże się pomocny. - powiedział Lees podchodząc do reszty towarzyszy.

Portret:


Statystyki ekwipunku:


Broń 1

Broń 2

Broń 3
Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Cena: 50 sztuk złota

Broń 4


Odzienie

Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak

Pas

Sakiewka - 700 sztuk złota

Statystyki postaci

Specjalizacje walki:

Lekcja I - podstawowe techniki walki [50%] Sieczne
Umiejętności:
Potencjał magiczny
Potencjał chemiczny
Ciało z gliny
Ulubieniec bogów
Bystry umysł

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #7 dnia: 23 Styczeń 2011, 14:15:19 »
Również zawitałem po bramą Gildii Magów. Byłem już tu wcześniej jednak zawsze lubiłem podziwiać wielkie gmachy i mury skrywające za sobą sporą wiedzę.
-Witajcie. - odezwałem się przyjacielsko do zebranych


Portret



Statystyki ekwipunku:





Broń 1

Brak

Broń 2
Nazwa broni: Sprzymierzeniec ÂŚmierci
Rodzaj: Miecz
Typ: Jednoręczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykuty z 55 sztabek stali o zasięgu 0,9 metra. Obosieczne ostrze wykuto ze stali najwyższej jakości. Ozdobiony krasnoludzkimi runami. Na zastawie widnieje napis "Thy-Dunag"
Wymagania: Walka bronią sieczną [75%]


Broń 3
Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: Miecz
Typ: Jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną
[50%]

Broń 4

brak

Odzienie

Nazwa odzienia: Pancerz Kruka
Rodzaj: Zbroja miękka
Typ: Zbroja z utwardzonej skóry
Wytrzymałość: 8
Opis: Uszyta z 100 kawałków skóry kreshara.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas

Sakiewka - 100 sztuk złota


Statystyki postaci

Specjalizacje walki:
Walka bronią sieczną 75%


Umiejętności nabywane:

+ Podstawy łowiectwa
+ Akrobatyka
+ Używanie zbrój miękkich
+ Cichy zabójca
+ Zdzieranie futer

Umiejętności rasowe:

+ Urodzony handlarz
+ Obieżyświat
+ Syn pustyni
+ Potencjał magiczny
Ich dzień jest pożądliwy jak pętla w powietrzu.
Ich noc jest wytchnieniem od furii stali, która niebawem zada cios.


Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #8 dnia: 23 Styczeń 2011, 14:18:18 »
-Wielki Mistrz prosi was panowie do sali wieczornej, gdzie odbyć się ma odprawa przed wyjazdem.- rzekł sługa, który piastował stanowisko głównego majordomusa Gildii i to właśnie on zobowiązany był przyjmować wszystkich gości oraz ogłaszać ich przybycie na salach.

//:Jeden z was niech napisze, że idziecie. Kto pierwszy ten lepszy:D

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15613
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #9 dnia: 23 Styczeń 2011, 14:30:14 »
-Dziękujemy. Rzekł Aragorn i wraz z resztą ruszył w kierunku sali.
Jestem pieprzonym kwiatem lotosu na chędożonej tafli jeziora.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #10 dnia: 23 Styczeń 2011, 14:33:20 »
Zeyfar idąc rozprostował kości. Dosyć niedawno wrócili z poprzedniej wyprawy jednak nie odpoczął wystarczająco po balu. Sprawdził wszystkie rzemienie w pancerzu i spokojnym krokiem szedł za grupą.
Ich dzień jest pożądliwy jak pętla w powietrzu.
Ich noc jest wytchnieniem od furii stali, która niebawem zada cios.


Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #11 dnia: 23 Styczeń 2011, 14:47:48 »
Sala wieczorna pełna była magów oczekujących przybycia zbrojnych. Gdy wielkie drzwi otworzyły się oczy wszystkich zwróciły się właśnie w tamtym kierunku. Sługa wszedł jako pierwszy i odsuwając się na bok gestem wskazał by idący za nim wojownicy przeszli do przodu, przed Wielkiego Mistrza. Elf siedział w swym tronie bębniąc palcami prawej ręki w oparcie w czasie gdy lewa spoczywała na nodze. Wielki Mistrz odziany był w białe szaty arcymaga, które jednocześnie były oficjalnym strojem przywódców Gildii Magów. Twarz ukryta była za pozłacaną maską podobnie zresztą jak ręce, na które elf założył rękawice ze złotymi obszyciami. Siedział w milczeniu bacznie obserwując zbliżających się wojowników. Gdy Ci znaleźli się już wystarczająco blisko powstał i odbierając od sługi kostur podparł się nim.
-Witajcie drodzy przyjaciele Gildii Magów. Jako Wielki Mistrz chciałbym was serdecznie powitać w murach naszej siedziby i podziękować, że zechcieliście mi towarzyszyć w zbliżającej się wyprawie. Pozwólcie jednak, że krótko przedstawię wam cel naszej wyprawy. Usiądźcie.- poprosił wskazując na przygotowane stoły zastawione jedzeniem i winem.
-Kilka lat temu w czasie biesiady zorganizowanej przez hrabiego Gunsesa Cadacusa, którego niestety nie ma dzisiaj wśród nas wyspę nawiedziło słabe trzęsienie ziemi. Zjawisko to jest bardzo niezwykłe jak dla tych części świata i był to wielki ewenement. Wstrząsy były słabe więc uczta trwała dalej gdy posłańcy nieistniejącego już sojuszu Oterio Vomnen przybyli z informacją, że jeden z tuneli kopalni srebra zawalił się zasypując pracujących tam górników. Był to czas gdy Gildia powstawała a ja sam nie ujawniałem swego magicznego ja, więc zebrawszy sporą grupę ochotników ruszyliśmy z odsieczą. Gdy dotarliśmy tam znaleźliśmy zasypany tunel, który dzięki odrobinie alchemii udrożniliśmy. Poszukiwania zaginionych zawiodły nas w dziwne miejsce. Wstrząsy i tąpnięcie spowodowały odpadnięcie jednej ze ścian, która odsłoniła bramy opuszczonego krasnoludzkiego miasta. Ruszyliśmy więc by obejrzeć znalezisko ale gdy zbadaliśmy jedną z sal drogę zagrodziły nam wrota, których nie sposób było otworzyć. Zrezygnowani wróciliśmy do domów z nadzieją, że kiedyś uda nam się zbadać to co znajduje się po drugiej stronie. Teraz odnalazłem klucz, który mam nadzieję otworzy przejście i będziemy mogli wejść głębiej. Dlatego poprosiłem was o pomoc i towarzystwo w tej wyprawie gdyż nikt nie wie co można napotkać po drugiej stronie. Być może natrafimy na coś z czym magia sobie nie poradzi a wtedy bez pomocy doświadczonych wojowników bylibyśmy zgubieni. Teraz możemy ruszać chyba, że któryś z was ma jakieś pytania.

Portret



Statystyki ekwipunku
 


Broń 1

Nazwa broni: Kostur wiecznego wędrowca
Rodzaj: kostur
Typ: oburęczny
Ostrość: 18
Wytrzymałość: 21
Opis: Wykuty z 70 sztuk srebra zakończony białym kryształem górskim (Lindangol) o zasięgu 2,2 metra. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii Lindangor są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.
Wymagania: Walka bronią obuchową [75%]


Broń 2

brak

Broń 3

brak

Broń 4

brak

Odzienie

Nazwa odzienia: Szata arcymaga
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Gelrothu. Chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas

Sakiewka - 100 sztuk złota



Statystyki postaci

Specjalizacje

Walka bronią obuchową - stopień zaawansowany [75%]
Używanie zbrój miekkich



Umiejętności nabywane

- Koncentracja
- Medytacja
- Mortokineza
- Odbijanie zaklęć kosturem
- Projekcja astralna
- Psionika
- Telekineza
- Teleportacja
- Zmiennokształtny



Umiejętności rasowe

- Dziecię Nalasa
- Dziecię lasu
- Sokole oko
- Potencjał magiczny



Magia

- Amarangol [Całość]
- Naurangol [Całość]
- Lindangol [Całość]
- Nenangol [Całość]
- Urangol [Całość]



Alchemia

-Mikstura energii magicznej (0,3l)
-Większa mikstura energii magicznej (0,5l)
-Mikstura sił witalnych (0,2l)
-Mikstura dębowej skóry(0,2l)



Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #12 dnia: 23 Styczeń 2011, 15:09:31 »
- Cóż, może zabrzmi to strasznie płytko i powierzchownie, jednakże... Co będziemy z tego mieć? - zapytał Diomedes, siadając za stołem. Kilkoro magów wybałuszyło na niego oczy, w niemym geście zdziwienia i dezaprobaty. Diomedes nie przejmując się nimi odkorkował wino i nalał sobie do kielicha. Uniósł go nieco w górę zasłaniając trochę twarz i spojrzał na Gordiana świdrującym wzrokiem. Kopalniana intryga go zainteresowała. Kto wie co odkryją po drugiej stronie ogromnych wrót? Diomedes rozglądnął się w poszukiwaniu Domenica, który najpewniej byłby ogromnie zainteresowany tymże pradawnym krasnoludzkim miastem. Niestety w sali go nie było. Najwyraźniej krasnoluda miało zabraknąć w drużynie. Diomedes skrzywił się niezauważalnie.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #13 dnia: 23 Styczeń 2011, 15:19:06 »
-Zapewniam Cię Diomedesie, że skarbiec Gildii posiada jeszcze zapasy złota, więc jeżeli w kopalniach nie odnajdziemy niczego poza starymi ruinami opuszczonymi przez ich budowniczych wynagrodzę was złotem.

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #14 dnia: 23 Styczeń 2011, 15:29:11 »
- Nie wątpię w bogactwo skarbca gildii, mistrzu Gordianie - uśmiechnął się Diomedes - Poszedłbym, nawet bez zapłaty, jednakże chciałem się upewnić. Choć nie powiem, kusi mnie pewna rzecz. Mianowicie - łyknął z kielicha i znów popatrzył świdrująco na Gordiana - Jeśli dobrze się sprawię na wyprawie... To czy będzie jakaś możliwość, abym poduczył się od was nieco magii? - zapytał zupełnie poważnym tonem.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #15 dnia: 23 Styczeń 2011, 15:45:41 »
-Oczywiście.- rzekł mag uśmiechając się ironicznie. -Jeśli tylko opuścisz Krucze Bractwo i odkryję u Ciebie magiczną moc to tak, będziesz mógł uczyć się magii na naszym uniwersytecie.- wyraz twarzy elfa się nie zmienił czego nie mógł stwierdzić Diomedes gdyż maska stanowiła idealną zasłonę.
-Jesteś usatysfakcjonowany odpowiedzią Diomedesie, a jeśli tak o ktoś ma jeszcze jakieś pytanie?

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #16 dnia: 23 Styczeń 2011, 15:46:53 »
Diomedes skrzywił się lekko słysząc cyniczną wypowiedź Gordiana
- Cóż, w takim razie nie wchodzi to w rachubę. A szkoda.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #17 dnia: 23 Styczeń 2011, 15:56:34 »
-Mistrzu Gordianie, muszę cię prosić abyś pozwolił mi po wyprawie nauczyć się u tych ludzi zbierania odpowiednich ziół. I alchemii o ile jest to możliwe. - odezwał się mauren.
Ich dzień jest pożądliwy jak pętla w powietrzu.
Ich noc jest wytchnieniem od furii stali, która niebawem zada cios.


Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10207
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #18 dnia: 23 Styczeń 2011, 16:10:10 »
-Drogi maurenie wybacz ale ja nie mogę nauczyć Cię zielarstwa gdyż ta dziedzina jest jedną z nauk pobieranych przez nowicjuszów w Gildii. Ponadto to nie ja odpowiedzialny jestem za zioła a jeden z moich zaufanych zielarzy, który swoją wiedzę przekazuje nowicjuszom. Dlatego w sprawie zielarstwa wymagania podobne są do tych, które przedstawiłem Diomedesowi.


//:Panowie i panie, o nauce magii i alchemii możecie zapomnieć do momentu aż nie wstąpicie w szeregi Gildii. Obraliście swoją drogę w innej organizacji więc przepadło. Ja też nigdy nie nauczę się władać łukiem w 100% czy nosić zbrój płytowych, gdyż nie jest to umiejętność maga.
Jeśli potrzebujecie magii to do waszego użytku dane zostały różdżki i runy, jeśli potrzebujecie alchemii to dany eliksir można nabyć w sklepie również gildii.
Gdy gildia będzie potrzebowała czegoś czym się nie zajmuje to zgłosi się do odpowiedniej organizacji. To jest balans systemu, którego brakowało w poprzednich wersjach gdzie każdy mógł być człowiekiem orkiestrą.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7308
  • Reputacja: 7092
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #19 dnia: 23 Styczeń 2011, 16:18:34 »
Uśmiechnęłam się zauważalnie, słuchając próśb, jakie kierowano do przywódcy Gildii. Sama spokojnie wysłuchałam elfa i oddałam się kontemplacji.

// no Gordianie, ale im dogadałeś ;) i zeby nie bylo, mi sie tam ten balans podoba
The absence of faith is the mark of the weak.
The absence of faith is the mark of the heretic.
The absence of faith is the mark of damnation.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Młoty i kilofy
« Odpowiedź #19 dnia: 23 Styczeń 2011, 16:18:34 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
anything