Autor Wątek: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia  (Przeczytany 22386 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« dnia: 06 Styczeń 2011, 09:26:31 »
Członkowie wyprawy:
Flamel
Ocian
Nikolai
Zeyfar
Aerandir
Patty
Domenic
Aragorn


Zeyfar stawił się przy zachodniej bramie miasta. Czekał tu na resztę drużyny, a także na samego komandora Aragorna. Cóż przynajmniej przez chwilę poczuje się ważny. - powiedział z uśmiechem do siebie.


Statystyki ekwipunku:





Broń 1

brak

Broń 2
Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną
[50%]

Broń 3
Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną
[50%]

Broń 4

brak

Odzienie

Nazwa odzienia: Strój mieszczanina
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: strój
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków bawełny.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas

Sakiewka - 100 sztuk złota


Statystyki postaci

Specjalizacje walki:
Walka bronią sieczną 50%


Umiejętności nabywane:

+ Podstawy łowiectwa
+ Akrobatyka
+ Używanie zbrój miękkich


Umiejętności rasowe:

+ Urodzony handlarz
+ Obieżyświat
+ Syn pustyni
+ Potencjał magiczny
« Ostatnia zmiana: 06 Styczeń 2011, 09:29:55 wysłana przez Zeyfar »

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Styczeń 2011, 10:55:21 »
                                                   Działaj działaj, hej wampirze
                                                       kilka kości pora zgnieść
                                                      może też opróżnić spiże
                                                       by było hołocie co jeść


Skończył "piosenkę" gdy znalazł się przy Zeyfarze. Powitał Go słowami w których nie było uczuć:
- Raczej śpiewakiem nie zostanę. Zastanawiałem się jak te skrzaty... ee albo gnomy lub krasnoludy czy ciort wie co mają do tego smykałkę. Słyszałem że to oni są najlepszymi śpiewakami i myślałem że to musi być banalne. Hmm czy to nie dziwne? ÂŻe coś takiego pokracznego jak gnom jest mistrzem w czymś? Haha... - wymuszony śmiech - Lepiej ten śpiew zostawię to niestety im. I co u Ciebie człowieku? - Na słowo człowiek chcąc nie chcąc wzdrygnął się...


Portret:



Statystyki ekwipunku:

Broń 1:

Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Cena: 50 sztuk złota

Broń 2:

Nazwa broni: Uderzenie wiatru
Rodzaj: łuk
Zasięg: 50 metrów
Precyzja: 40%
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%]
Cena: 40 sztuk złota

Broń 3:

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Cena: 50 sztuk złota

Broń 4:

Brak

Odzienie:

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Alfistru. Chroni Wampira przed zgubnymi promieniami słońca odbijając je. Pozwala to Wampirom na funkcjonowanie w dzień. Dodatkowo szata posiada kaptur zwany maską, który można zawiązać w dzień, a zdjąć w nocy.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas:

Sakiewka: 100 sztuk złota
* Runa Ognia
* Runa Wody
* Runa Ziemi
* Runa Powietrza
-4 litry ludzkiej krwi

Statystyki postaci:

Specjalizacje:
-Walka bronią sieczną 50%
-Walka bronią dystansową 50%
-Używanie zbrój miękkich

Umiejętności nabywane:

Umiejętności rasowe:

* Dziecko nocy
* Krwiopijca
* Wampir
* Wampirza krew
« Ostatnia zmiana: 06 Styczeń 2011, 10:57:38 wysłana przez Ocian »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Styczeń 2011, 10:55:21 »

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Styczeń 2011, 11:19:11 »
-Radziłbym przestać nie doceniać gnomy czy inne mniejsze stworzenia. Nie wzrost świadczy o sile młody wampirze. Zapamiętaj to i następnym razem zastanów się nad swoimi słowami. - odpowiedział mauren odwzajemniając poprzednie lodowate spojrzenie.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Styczeń 2011, 11:32:28 »
- Nigdy tego kompanie nie zrozumiesz jeśli nie będziesz mną... - Wampir uśmiechnął się chłodno
- Moje poglądy się zmieniły i widzę rzeczy które normalnie jako człowiek nigdy bym nie dostrzegł. I wiem co tak naprawdę świadczy o sile...

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Styczeń 2011, 11:41:55 »
- Co za groza, chłopcze. Zaprawdę, aż strach się bać - Rzuciłam drwiąco, wychodząc z bocznej uliczki. Po wargach błąkał mi się sardoniczny uśmieszek - Witaj, Zeyfarze. Miło cię znowu widzieć.




Ekwipunek:

1. Broń:
-

2. Broń:
Nazwa broni: Miecz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Dodatkowo: Zepsute

3. Broń:
Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

4. Broń:
-

Odzienie:
Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak

Pas:
100 sztuk złota
Statystyki postaci:

Specjalizacje:
Walka bronią sieczną [75%]

Używanie zbrój miękkich
Umiejętności nabywane:
+ Akrobatyka
+ Kradzież kieszonkowa
+ Ciało atlety
+ Intuicja

Umiejętności rasowe:
+ Potencjał magiczny
+ Potencjał chemiczny
+ Ciało z gliny
+ Ulubieniec bogów
+ Bystry umysł
« Ostatnia zmiana: 09 Styczeń 2011, 10:54:54 wysłana przez Patty »

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Styczeń 2011, 12:24:04 »
-Nihil est victoria dulcis!- zakrzyknął Domenic na widok Zeyfara, który oczekiwał na resztę drużyny przy zachodniej ścianie miasta.



Statystyki ekwipunku:
1.
2.
3. Czerep lasu
4.

Nazwa broni: Czerep lasu
Rodzaj: młot
Typ: jednoręczny
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 11
Opis: Wykuty z 50 sztabek mosiądzu i 10 kawałków drewna o zasięgu 0,6 metra.
Wymagania: Walka bronią obuchową [50%]



Odzienie:
Nazwa odzienia: Strój mieszczanina
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: strój
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków bawełny.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas:
Sakiewka - 290 sztuk złota
5x miód

Statystyki postaci:

Specjalizacje:

-Walka bronią obuchową [50%]
-Walka tarczą [50%]

*Używanie zbrój miękkich

Umiejętności nabywane:


Umiejętności rasowe:
-Zdobywca szczytów
-Miłośnik jaskiń
-Niziołek
-Owłosiona skóra
-Mocny łeb

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #6 dnia: 06 Styczeń 2011, 12:37:36 »
- Witajcie. Z polecenia Aragorna wyruszam z wami - rzekł na powitanie Diomedes, a jego spojrzenie natychmiastowo skierowało się na jedyną przedstawicielkę płci żeńskiej w drużynie.
- Kazał mi on przekazać, że powinniśmy natychmiast wyruszyć. Wraz ze mną przybywa wsparcie.



WSPARCIE:

Spis sojuszników: 50 Najemników Achmeda, Yarpen

Yarpen wyposażony w:

Nazwa odzienia: Stalowa Zbroja
Rodzaj: zbroja płytowa
Typ: zbroja bojowa
wytrzymałość: 29
Opis: Zwyczajna stalowa zbroja wykonana z 200 sztabek stali.
Wymagania: Używanie zbrój płytowych

Nazwa broni: Krasnoludzki topór
Rodzaj: topór
Typ: oburęczny
Ostrość: 22
Wytrzymałość: 14
Opis: Wykonany z 50 sztuk stali i  10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną 75%

Specjalizacje walki:
Walka bronią sieczną 75%

Atrybuty wyuczane
-Hart ciała

Krasnolud:
- Zdobywca szczytów
- Miłośnik jaskiń
- Niziołek
- Owłosiona skóra
- Mocny łeb

50x Najemnicy wyposażeni w:

Nazwa odzienia: Kolczuga gwardzisty
Rodzaj: zbroja niepłytowa
Typ: zbroja kolcza
Wytrzymałość: 21
Opis: Wykuta z 150 sztabek żelaza.
Wymagania: Używanie zbrój niepłytowych

Nazwa broni: ÂŻelazny miecz
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 11
Opis: Wykuty z 55 sztabek żelaza o zasięgu 0,7 metra,
Wymagania: Walka bronią sieczną 75%

Nazwa broni: ÂŁuk
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Precyzja: 65%
Opis: Wykonany z 50 sztuk drewna.
Wymgania: walka bronią dystansową 75%

Specjalizacje:
Walka bronią dystansową 75%
Walka bronią sieczną 75%

Atrybuty wyuczane:
-Hart ciała
-Kamuflaż

Człowiek:
- Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł




DIOMEDES

Portret



Ekwipunek


Broń 1:

Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]




Broń 2: nic
Broń 3: nic
Broń 4: nic

Odzienie:

Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak



Statystyki postaci:

Specjalizacje:
- Walka bronią sieczną: poziom podstawowy [50%]
- Używanie zbrój miękkich

Umiejętności nabywane:
brak

Umiejętności rasowe:
- Potencjał magiczny
- Potencjał chemiczny
- Ciało z gliny
- Ulubieniec bogów
- Bystry umysł

Magia:
brak



Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #7 dnia: 06 Styczeń 2011, 12:44:51 »
-Witaj ty Patty i Ty Diomedesie. Jestem Ocian, jestem wampirem jak nie trudno zauważyć. Ruszajmy. Którędy? - Mówiąc to wsiadł na konia i czekał za znakiem kierunku...

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #8 dnia: 06 Styczeń 2011, 12:45:35 »
-Witajcie, pozwólcie że się jeszcze raz przedstawię, Yarpen aep Gring kapral 14 komturii Bractwa na rozkaz sir. Rzekł do Zeyfara, wraz z oddziałem przybyły dwa wozy z zaopatrzeniem.

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #9 dnia: 06 Styczeń 2011, 12:50:22 »
- Witaj, witaj Ocianie. Jak to jest być wampirem? Sam zastanawiałem się nie raz jak prowadzi życie przedstawiciel tej rasy... Zeyfarze powinniśmy bezzwłocznie ruszyć, nie sądzisz? - rzekł Diomedes.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #10 dnia: 06 Styczeń 2011, 12:58:22 »
- Można by o tym bardzo długo rozmawiać. Pewnie w trakcie podróży będzie do tego sposobność. Ale teraz, tak szybko opisując mogę powiedzieć że bycie wampirem oznacza wolność. Jesteś bez ograniczeń. I zawsze masz rodzinę która z uśmiechem na ustach poświęci się jeśli ktoś z jej członków będzie w niebezpieczeństwie.

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #11 dnia: 06 Styczeń 2011, 13:02:26 »
- Brzmi doprawdy wspaniale... Lecz z pewnością doszukałbyś się pewnie minusa czy dwa, choćby palące Cię słońce... Gdy powrócimy skorzystam z pierwszej sposobności by dołączyć do waszej braci. Cieszę się, że wyruszam w podróż z takimi kompanami. Przy ciekawej rozmowie czas szybciej płynie.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #12 dnia: 06 Styczeń 2011, 13:07:50 »
-Krucze Bractwo też zapewni Ci to samo, a nawet większym stopniu niż Wampiry. Vivat Carco Torronor.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #13 dnia: 06 Styczeń 2011, 13:10:37 »
Chłopak szczerze uśmiechnął się do Diomedesa. Rzekł:
- Zjawi się tutaj Aerandir, i Nikolai. są trochę bardziej doświadczeni ode mnie. To co będą sądzić o Tobie będzie miało duży wpływ czy Nasz Ojciec zgodzi się Ciebie przyjąć. Ja od razu nie zostałem wampirem. Byłem kandydatem którego obserwowano i sprawdzano czy można mu zaufać. Jeśli zgodzi się Mistrz Cię przyjąć pewnie też coś takiego Ciebie czeka... - zignorował słowa kruka

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #14 dnia: 06 Styczeń 2011, 13:25:11 »
-Jako żywo, macie rację kapralu Yarpenie!- podszedł do potomka Gringa krasnolud by uścisnąć prawicę kompana z bractwa. Jego płaszcz wirował na wietrze, który szalał po okolicy i wyładowywał swoje emocje na murach miasta.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #15 dnia: 06 Styczeń 2011, 13:29:02 »
Yarpen odwzajemnił uścisk. -I mnie miło Was poznać synu Zirgina. Komandor Aragorn sporo mi o tobie opowiadał.

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #16 dnia: 06 Styczeń 2011, 13:29:15 »
Do grupy dołączył nieco spóźniony Zeleris Flamel.
- Witam. Wybaczcie spóźnienie. - rzekł na przywitanie. Kiwnął też głowa do znajomych.



Obrazek:



Noszony ekwipunek:




Broń 1:

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Cena: 50 sztuk złota

Broń 2:

Brak

Broń 3:

Brak

Broń 4:

Brak

Odzienie:

Nazwa odzienia: Szata maga
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Gelrothu. Chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas:

Sakiewka: 714 sztuk złota


Statystyki postaci:


Specjalizacje:

Walka bronią sieczną 50%

Umiejętności nabywane:

- Koncentracja
- Telekineza
- Używanie zbrój miękkich
- Znajomość języka Draconów
- Rozpoznawanie roślin
  • Korzeń magiczny
  • Turs
  • Ziele lecznicze
  • Brzuchowiec

Umiejętności rasowe:

    * Potencjał magiczny
    * Potencjał chemiczny
    * Ciało z gliny
    * Ulubieniec bogów
    * Bystry umysł

Magia:

Lindangol

I stopień wtajemniczenia

    * Mała błyskawica
    * Lekkość
    * Wietrzna aura


II stopień wtajemniczenia

    * Lewitacja
    * Wir
    * Duża błyskawica
    * Grom
    * Piorun kulisty

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #17 dnia: 06 Styczeń 2011, 13:29:46 »
- Krucze Bractwo... Również kusząca propozycja. Lecz już małym brzdącem będąc śniłem o dzieciach nocy - wampirach. Zawsze poruszało mnie ich piękno, styl bycia. Wybacz, ale taki już jestem... Ocianie, bardzo cieszę się na wieść o tym, że poznam Twoich pobratymców. Nigdy nie spodziewałem się, że jakikolwiek wampir będzie aż tak otwarty! Chyba dopisuje mi szczęście...

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #18 dnia: 06 Styczeń 2011, 13:42:58 »
-Haha - gorzki śmiech. Jestem dla Ciebie na tyle otwarty ponieważ ciesze się że chcesz być wampirem... - i dodał cichym tonem słyszalnym tylko przez Diomedesa. - Gardzę żywymi, gardzę ludźmi ponieważ oni nigdy tak naprawdę nie będą wolni od wszystkiego i... od bogów. Wampir sam w sobie jest bogiem. Ale to dłuższa historia i nie jestem pewien czy mogę Ci o niej mówić. Sądzę że dasz radę stać się taki jak ja więc traktuję Cię milej od innych.

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #19 dnia: 06 Styczeń 2011, 13:51:27 »
- Haha! Sprytny ten ród wampirów, tak podchodzić potencjalnych członków. Naprawdę coraz bardziej podoba mi się wasza rasa. Gardzisz żywymi powiadasz... Również gardzę niektórymi z moich pobratymców. Mam tu na myśli tchórzy i niegodziwców, którzy honor i godność zaprzedali diabłu. Jednakże są też wartościowi ludzie, wampirze. Nie jest ich wielu, ale są, żyją wśród nas. O tym nie wolno nam zapominać, mimo że w większości przypadków ludzie to zwykłe śmiecie.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Tajemnice Starożytnych IV - Klucz ÂŻycia
« Odpowiedź #19 dnia: 06 Styczeń 2011, 13:51:27 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top