Autor Wątek: Mądrość i Prawda  (Przeczytany 28788 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Mądrość i Prawda
« dnia: 26 Listopad 2010, 16:11:35 »
Wieczory były coraz chłodniejsze więc Wielki Mistrz rozkazał aby wszyscy wybierający się razem z nim na poszukiwania przed wyjściem posilili się i ogrzali w jednym z zabudowań znajdujących się blisko bram Gildii Magów. Stróż pilnujący bramy wjazdowej poinstruowany był aby kierować wszystkich do zaopatrzonej w jadło i napoje izby gdzie oczekiwać mieli na wymarsz.


//: W związku z tym, że kilka osób chciało dołączyć nieco później (bo obowiązki nie pozwalały wcześniej przysiąść do komputera) wymarsz będzie po 21.
Na wyprawie zjawić mieli się:
Altair
Anvarunis
Aragorn
Aerandir
Domenic aep Zirgin
Gunses
Peanut
Zeleris
Zeyfar


Jeśli ktoś jeszcze chciałby wyruszyć po prostu przyjść i wpisać swą gotowość.
« Ostatnia zmiana: 26 Listopad 2010, 21:56:55 wysłana przez Gordian »

Offline Dragosani

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 13737
  • Reputacja: 11794
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chwalmy Tawernę!
    • Karta postaci

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Listopad 2010, 16:23:39 »
Pod brama Gildii zjawił się Zeleris Flamel. Był pierwszym, który się stawił. Może miało na to wpływ to że praktycznie mieszkał w Gildii? Może. Albo to, że nie mógł się doczekać ekspedycji. Może. Bardziej jednak prawdopodobne było to, że nie miał innego zajęcia. Rozejrzał się w umówionym miejscu.
- Cóż, poczekamy... - mruknął do siebie. Stróż przy bramie bez problemu go rozpoznał, więc bez słowa wskazał kierunek izby w której grupa czekać miała na wymarsz.







Noszony ekwipunek:



Broń 1:

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
Cena: 50 sztuk złota

Odzienie:

Nazwa odzienia: Szata maga
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Gelrothu. Chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas:

Sakiewka: 314 sztuk złota



Statystyki postaci:


Specjalizacje:

Walka bronią sieczną 50%

Umiejętności nabywane:

- Koncentracja
- Telekineza
- Używanie zbrój miękkich
- Znajomość języka Draconów

Umiejętności rasowe:

    * Potencjał magiczny
    * Potencjał chemiczny
    * Ciało z gliny
    * Ulubieniec bogów
    * Bystry umysł

Magia:

Lindangol

I stopień wtajemniczenia

    * Mała błyskawica
    * Lekkość
    * Wietrzna aura

II stopień wtajemniczenia

    * Lewitacja
    * Wir
    * Duża błyskawica
    * Grom
    * Piorun kulisty
« Ostatnia zmiana: 26 Listopad 2010, 18:24:04 wysłana przez Dragosani »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Listopad 2010, 16:23:39 »

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Listopad 2010, 16:31:27 »
Aragorn w swym domu kończył zakładać kolczugę, sprawdził czy miecz i sztylet dobrze leżą. Może i ubrał się jak na wojnę, ale z doświadczenia wiedział że kiedy magowie organizują wyprawy to najlepiej przyodziać się w mithril i srebrną broń...Elf wyszedł z domu, zamknąwszy drzwi udał się do Gildii. Gdy dotarł na miejsce skierował się do wskazanej sali.
-Witam.

Statystyki ekwipunku:




Broń 1

brak

Broń 2

ÂŁuk:

Nazwa broni: Uderzenie wiatru
Rodzaj: łuk
Zasięg: 50 metrów
Precyzja: 40% [90% "Sokole Oko"]
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna.
Wymagania: Walka bronią dystansową [50%]

Broń 3

Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
 

Broń 4

Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]
 

Odzienie

Nazwa odzienia: Kolczuga gwardzisty
Rodzaj: zbroja niepłytowa
Typ: zbroja kolcza
Wytrzymałość: 21
Opis: Wykuta z 150 sztabek żelaza.
Wymagania: Używanie zbrój niepłytowych


Pas

Sakiewka - 100 sztuk złota

Statystyki postaci
Specjalizacje walki:

Walka bronią dystansową 100%
Walka bronią sieczną 75%
Używanie zbrój miękkich
Używanie zbrój niepłytowych

Umiejętności:
Perswazja
Myśliwy
Hart ciała
Kamuflaż
Cichy zabójca
Akrobatyka
Otwieranie wszelkich zamków
Kradzież kieszonkowa


Dziecię Nalasa
Dziecię lasu
Sokole oko
Potencjał magiczny

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Listopad 2010, 16:44:23 »
Nie mając już więcej obowiązków zjawiłem się pod bramą Gildii. Czekałem tam razem z Aragornem i magiem Zelerisem.


Statystyki ekwipunku:





Broń 1

brak

Broń 2
Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną
[50%]

Broń 3
Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną
[50%]

Broń 4

brak

Odzienie

Nazwa odzienia: Strój mieszczanina
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: strój
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyty z 100 kawałków bawełny.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas

Sakiewka - 100 sztuk złota


Statystyki postaci

Specjalizacje walki:
Walka bronią sieczną 50%


Umiejętności nabywane:

+ Podstawy łowiectwa
+ Akrobatyka
+ Używanie zbrój miękkich


Umiejętności rasowe:

+ Urodzony handlarz
+ Obieżyświat
+ Syn pustyni
+ Potencjał magiczny

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Listopad 2010, 18:42:50 »
-ÂŁoj i w drogę znów... Ledwom kufel odstawił.- wysapał krasnolud opuszczając karczmę. Ruszył powolnym krokiem na miejsce zbiórki odprowadzany jedynie stukiem obcasów o trakt i spojrzeniami kotów szalejących, pomimo morzu, po dachach. Na miejscu poinstruowany wkroczył do ciepłej komnaty. Spostrzegł dzban miodu i... bez dłuższych namysłów znów zasiadł za stołem wesoło pociągając swoje...

Portert


Statystyki ekwipunku:
http://nockruka.gram.pl/marant/images/2/2f/Ekwipunek.jpg
1.
2.
3. Czerep lasu
4.

Nazwa broni: Czerep lasu
Rodzaj: młot
Typ: jednoręczny
Ostrość: 8
Wytrzymałość: 11
Opis: Wykuty z 50 sztabek mosiądzu i 10 kawałków drewna o zasięgu 0,6 metra.
Wymagania: Walka bronią obuchową [50%]



Odzienie:
Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak

Pas:
Sakiewka

Statystyki postaci:

Specjalizacje:
-Walka bronią obuchową [50%]

Umiejętności nabywane:

Umiejętności rasowe:
-Zdobywca szczytów
-Miłośnik jaskiń
-Niziołek
-Owłosiona skóra
-Mocny łeb


Offline Vitnir

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 915
  • Reputacja: 395
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tylko utraciwszy wszystko można robić wszystko.
Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Listopad 2010, 19:09:46 »
Na miejscu spotkania zjawił się Aerandir w szacie wampira, wśród zebranych nie było nikogo kogo znał:
- Witam, panowie jestem Aerandir. - Wampir przywitał wszystkich, po czym sprawdził butelki z krwią przy pasie czy się nie obluzowały.

Ekwipunek:

Broń 1
brak

Broń 2
brak

Broń 3
Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Broń 4
brak

Odzienie:
Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Alfistru. Chroni Wampira przed zgubnymi promieniami słońca odbijając je. Pozwala to Wampirom na funkcjonowanie w dzień. Dodatkowo szata posiada kaptur zwany maską, który można zawiązać w dzień, a zdjąć w nocy.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas:
- 3l krwi (10 butelek)
- Runa Ognia
- Runa Wody
- Runa Ziemi
- Runa Powietrza

Statystyki postaci:

Specjalizacje:
    * Walka bronią sieczną 50%
    * Używanie zbrój miękkich

Umiejętności nabywane:

Umiejętności rasowe:
    * Dziecko nocy
    * Krwiopijca
    * Wampir
    * Wampirza krew

Magia:

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #6 dnia: 26 Listopad 2010, 20:16:05 »
Anvarunis także zjawił się przy Gildii. Drogę znał bardzo dobrze, sam bowiem kiedyś był nowicjuszem w Gildii Magów. Podszedł do grupki zebranych już osób. Skinął lekko głową do Aragorna i Zeyfara w przywitaniu po czym podszedł także od reszty.
- Jeżeli z kimś jeszcze nie zdążyłem się poznać. Jestem Anvarunis, krócej i wygodniej Anv.

Portret:


Statystyki ekwipunku:
 


Broń 1: Miecz obywatela

Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.
Wymagania: Walka bronią sieczną [50%]

Broń 2:

Brak

Broń 3:

Brak

Broń 4:

Brak

Odzienie: Kubrak wędrowca

Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak


Pas:

Sakiewka: 50 sztuk złota


Statystyki postaci:

Specjalizacje:

  • Walka bronią sieczną [50%]

Umiejętności nabywane:

  • Koncentracja
  • Telekineza

Umiejętności rasowe:

  • Dotyk Demona
  • Całun Mroku
  • Potęga Bestii

  • Potencjał magiczny
  • Potencjał chemiczny
  • Ciało z gliny
  • Ulubieniec bogów
  • Bystry umysł

Magia:

Lindangol

I stopień wtajemniczenia
  • Mała błyskawica
  • Lekkość
  • Wietrzna aura
II stopień wtajemniczenia:
  • Lewitacja
  • Wir
  • Duża błyskawica
  • Grom  
  • Piorun kulisty

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #7 dnia: 26 Listopad 2010, 22:03:24 »
Za drzwiami dało się słyszeć ciche kroki odbijające się echem po wyłożonym szlifowanym kamieniem korytarzu. Jak można się było spodziewać kilka chwil później drzwi otworzyły się a w nich pojawił się Gordian.
-Witam wszystkich.- rzekł ciepło i lekko skłaniając głowę zamknął za sobą drzwi. -Jak mniemam oczekujemy przybycia jeszcze kilku osób. Umilmy sobie ten czas czymś rozgrzewającym. - powiedziawszy to przysunął sobie kubek z winem, którego zawartość została chwilę później podgrzana za pomocą pirokinezy.


Portret



Statystyki ekwipunku
 


Broń 1

brak

Broń 2

brak

Broń 3

brak

Broń 4

brak

Odzienie

Nazwa odzienia: Szata arcymaga
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Gelrothu. Chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich


Pas

Sakiewka - 100 sztuk złota



Statystyki postaci

Specjalizacje

Walka bronią obuchową - stopień zaawansowany [75%]
Używanie zbrój miekkich



Umiejętności nabywane

- Koncentracja
- Medytacja
- Mortokineza
- Odbijanie zaklęć kosturem
- Projekcja astralna
- Psionika
- Telekineza
- Teleportacja
- Zmiennokształtny



Umiejętności rasowe

- Dziecię Nalasa
- Dziecię lasu
- Sokole oko
- Potencjał magiczny



Magia

- Amarangol [Całość]
- Naurangol [Całość]
- Lindangol [Całość]
- Nenangol [Całość]
- Urangol [Całość]



Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #8 dnia: 26 Listopad 2010, 22:31:10 »
Anv spojrzał na Gordiana, uśmiechnał się lekko i wycelował rękę w kolejny kielich z winem. Po chwili ten uniósł się nad stół i niczym po sznurku podleciał do Anvarunisa, który wciąż celował w niego prawą ręką z rozstawionymi placami, telekineza działała. Gdy kielich dotarł do dłoni młodzieniec wziął go do ręki, po czym upił trochę trunku. Po chwili rzekł:
- Witaj Gordianie. Miło mi cię znów zobaczyć.
« Ostatnia zmiana: 26 Listopad 2010, 22:33:26 wysłana przez Anvarunis »

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #9 dnia: 27 Listopad 2010, 08:39:10 »
Próg sali, w której przy suto zastawionym stole zebrali się oczekujący, stanął Revert. Młody mag rzuciwszy oczyma po sali zorientował się kto miał być jego przyszłymi towarzyszami podróży. Większości postaci nie znał. Praktycznie pierwszy raz widział je na oczy. Napawało go to lekkim niepokojem i sprawiało, że podchodził do nich z dystansem. Ot, nawyk, lub może to i wrodzona ostrożność. Tak czy inaczej Ravola rzucił z lekkim uśmiechem:
- Witam! - powiedziawszy to zasiadł przy stole i nałożył sobie kawałek sojowej pieczeni, którą zauważył nieopodal niego.



Portret:





Statystyki ekwipunku:
 


Broń 1:

Brak

Broń 2:

Brak

Broń 3:

Brak

Broń 4:

Brak

Odzienie:

Nazwa odzienia: Szata maga
Rodzaj: zbroja miękka
Typ: szata
Wytrzymałość: 6
Opis: Uszyta z 100 kawałków Gelrothu. Chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.
Wymagania: Używanie zbrój miękkich

Pas:

Sakiewka: 100 sztuk złota


Statystyki postaci:

Specjalizacje:

- Używanie zbrój miękkich



Umiejętności nabywane:

- Koncentracja
- Znajomość języka Draconów



Umiejętności rasowe:

    * Potencjał magiczny
    * Potencjał chemiczny
    * Ciało z gliny
    * Ulubieniec bogów
    * Bystry umysł



Magia:

- Naurangol [Całość]
- Lindangol [Całość]



Offline Altair

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1125
  • Reputacja: 609
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bóg ma nas w opiece
Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Listopad 2010, 12:17:55 »
Altair dawno nie wojował, dawno ciułaczki, od wielu lat nie zaznał. Ale nie bał się, wręcz cieszył. Nie jestem wszak taki jeszcze stary... Dobrnąwszy do miejsca spotkania ustawił się nieco na uboczu, składając ręce na piersi. Obrzuciwszy wszystkich rozpoznawczym spojrzeniem, podszedł do Domenica i przywitał się z nim serdecznie. Protekcjonalnie, mentorsko niemal odbył powitanie z Anvarunisem, z którym miał okazje wspólnie wypełniać zadanie od wampirki. Wreszcie ujrzał Gordiana, co zaskutkowało drgnięciem lewego kącika ust i opuszczeniem brwi w tajemniczym, skąpym uśmiechu. Podszedł więc do niego i gdy podał mu prawicę, lewą dłonią sięgnął do pasa i wyjął z niego niewielkie zawiniątko.
- Prosił mnie pan, zdaje się, o to - wręczył mu wspomniany przedmiot.





Noszony ekwipunek:

Broń 1:
Nazwa broni: Uderzenie wiatru
Rodzaj: łuk
Zasięg: 50 metrów
Precyzja: 40%
Opis: Wykonany z 50 kawałków drewna.

Broń 2:
-

Broń 3:

Nazwa broni: Miecz obywatela
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 55 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,9 metra.

Broń 4:
Nazwa broni: Złowróżbny szept
Rodzaj: sztylet
Typ: jednoręczny
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykuty z 25 sztabek mosiądzu o zasięgu 0,3 metra.


Odzienie:

Nazwa odzienia: Kubrak wędrowca
Rodzaj: brak
Typ: strój
Wytrzymałość: 1
Opis: Uszyty z 100 kawałków lnianego płótna.
Wymagania: brak


Pas:
Dziwny kostur

Statystyki postaci:

Specjalizacje:
  • Walka bronią sieczną 50%
  • Walka bronią miotaną 50%
  • Walka bronią obuchową 50%



Umiejętności nabywane:
  • Akrobatyka


Umiejętności rasowe:

  • Potencjał magiczny
  • Potencjał chemiczny
  • Ciało z gliny
  • Ulubieniec bogów
  • Bystry umysł

Magia:

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #11 dnia: 27 Listopad 2010, 12:24:12 »
-Witaj Anv.- odpowiedział elf i odrzucając w tył kosmyk włosów, który z powodu przeciągu opadł mu na oczy podał rękę swemu byłemu nowicjuszowi. - Znalazłem Twoją notatkę, którą zostawiłeś przed odejściem. Bardzo zmartwiło mnie, że straciłem takiego nowicjusza ale oczywiście taki był Twój wybór i ja nie mogę z nim dyskutować. Nadzieję mam, że towarzystwo w jakim się teraz obracasz godnie zastępuje to jakim my Ciebie darzyliśmy.
Uwagę elfa przykuła z kolei obecność krasnoluda o których bardzo rzadko można usłyszeć w mieście a i na samej wyspie nie jest ich za wielu.
-Witaj mości krasnoludzie! Nie wiem czy to tylko jakieś fałszywe wspomnienie czy może jakiś zapomniany sen ale zdaje mi się, żeśmy się już kiedyś spotkali. Czy nie jesteś czasem Domenicem synem Zirgina, któremu całe lata temu pomogłem gdy rażony piorunem wystrzelonym z dłoni czarnego maga upadł wśród bitwy narażony na stratowanie trolli, które również tam były?
Gdy usłyszał słowa skierowane do niego odwrócił się i ujrzawszy Altaira przyjął od niego przedmiot. -Dziękuję. Jeśli Ci to nie przeszkadza ze swojej części umowy wywiążę się na najbliższym postoju gdyż wnet będziemy musieli ruszać.

//:To kim wtedy byłem sobie odpuśćmy;] Powiedzmy sobie, że byłem magiem skrytym pod kapturem elfiego łucznika o którego zdolnościach nikt nie wiedział;]

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #12 dnia: 27 Listopad 2010, 13:13:09 »
Sosnowa ława opadła na kamienną posadzkę robiąc niewyobrażalny huk. Dzban z miodem, a będąc szczerym z ostatnimi kropelkami miodu, roztrzaskał się na tysiące małych elementów. To właśnie krasnolud zerwał się na równe nogi kiedy dosłyszał głos elfa.
-Gordian kurwa twoja mać!- wykrzyczał z nie małym zadowoleniem i popędził do kompana sprzed lat. Po chwili dotarło do niego, że, pomimo całkowitej otwartości i braku zahamowań w takich sytuacjach, wylewne powitanie może być źle odebrane przez kręgi magiczne i resztę tego niematerialnego społeczeństwa.
-Yyy, khm-khm... Tak, elfie- powiedział krasnolud i podał dłoń Gordianowi. Uścisnął ją jednak jak woj, nie jak polityk i nie omieszkał szczerzyć się jak cholera...

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #13 dnia: 27 Listopad 2010, 13:47:27 »
Anv dmuchnął mocniej powietrzem z nosa po specyficznym powitaniu Altaira. Stary pierdziel, za nie wiem kogo się uważa., pomyślał Anvarunis. Na widok witających się starych znajomych uśmiechnął się z lekka. Po czym podszedł do Altaria
- Witam. Mam nadzieję, że tym razem nie będziemy musieli babrać się w zwłokach. - rzekł lekko przyciszonym głosem od mężczyzny, aby tylko on mógł usłyszeć.

Offline Altair

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1125
  • Reputacja: 609
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bóg ma nas w opiece
Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #14 dnia: 27 Listopad 2010, 14:22:45 »
Altair uśmiechnął się półgębkiem.
- Jeśli mają to być zwłoki naszych wrogów, to dlaczego by nie - rzekł do Anvarunisa. - Wszak chyba jednak nie jesteś aż tak delikatny, by widok wybałuszonych flaków człowieka którego przed chwilą zarąbałeś mieczem mógł cię złamać - powiedział obojętnie.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #15 dnia: 27 Listopad 2010, 16:04:05 »
Z oddalonego nieco miejsca obserwowałem jak dawni znajomi witają się po latach. Ja niestety takowych tutaj nie posiadałem. Odpiąłem od pasa mały woreczek, po czym wyjąłem z niego osełkę. Drugą ręką powoli, ale zgrabnie wysunąłem ostrze z naoliwionej pochwy. Wszystko chodziło jak trzeba, więc po prostu zająłem się drobnymi wyszczerbieniami na mojej klindze. Miałem nadzieję, że już niedługo zjawią się wszyscy uczestnicy wyprawy.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #16 dnia: 27 Listopad 2010, 16:16:01 »
-Ha ha a jednak to prawda.- zaśmiał się elf mocno ściskając prawicę krasnoluda i klepnąwszy go w bark rzekł. -Ostrzegam, że to kim teraz jestem nie ma znaczenia więc jeśli zwrócisz się do mnie inaczej niż było to kiedyś obrazisz mnie a wiedz, że obrażony Wielki Mistrz jest gorszy niż stado ten wilkołak cośmy go razem ubili.- dodał uśmiechając się ciepło.
-Moi panowie czas już na nas. Zostawimy instrukcje gdzie nas szukać i ruszamy. Przed budynkiem stoją objuczone konie, na których udamy się w drogę, a przynajmniej w jej część. Jeśli któryś z was nie jeździł nigdy w siodle może wskoczyć na wóz z zaopatrzeniem jako jego strażnik.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #17 dnia: 27 Listopad 2010, 16:20:13 »
Aragorn słysząc polecenie wyszedł z pomieszczenia, wybrał konia i wsiadł na niego.

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #18 dnia: 27 Listopad 2010, 16:20:55 »
  -Taa... jak zwykle zabawny- mina zrzedła krasnoludowi kiedy tylko Gordian wspomniał o koniach. Sam Domenic wspomniał wtedy o innej przygodzie z jazdą wierzchem.
  Brodacz wdrapał się na wóz, u boku mając swój młot, a w rękach po butelce piwa. Do pasa przytroczył sobie jeszcze miód, ot tak na wypadek przedłużającej się podróży.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #19 dnia: 27 Listopad 2010, 17:28:27 »
Na słowa elfa z powrotem przypasałem miecz. Obserwując szczegółowo każdego konia wybrałem w końcu tego własnego. Usadowiłem się na kulbace i spojrzałem na resztę drużyny.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Mądrość i Prawda
« Odpowiedź #19 dnia: 27 Listopad 2010, 17:28:27 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top