Autor Wątek: Informacje  (Przeczytany 36732 razy)

Description:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #20 dnia: 30 Styczeń 2012, 19:48:15 »
Proszę przywódców o usunięcie nie aktywnych graczy z organizacji, oraz o usunięcie ich kwater.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #21 dnia: 31 Styczeń 2012, 00:01:06 »
Dekret skarbców organizacji.
Z dniem dzisiejszym wprowadzamy obowiązkowe prowadzenie księgi rozliczeń w skarbcach organizacji. Wraz z każdą transakcją przywódca organizacji zobowiązany jest napisać w nowym poście rozliczenie. Tyczy się to wszystkich transakcji, wpłat i wypłat. Trzeba zapisywać cel transakcji.


Obowiązkowy wzór:
Stan skarbca na dzień wpisu: 5000 sztuk złota
wypłacam 500 sztuk złota na kupno zbroi dla członków organizacji
Stan skarbca po transakcji: 4500 sztuk złota

Forum Tawerny Gothic

Odp: Informacje
« Odpowiedź #21 dnia: 31 Styczeń 2012, 00:01:06 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #22 dnia: 23 Luty 2012, 22:29:23 »
Z dniem dzisiejszym aktualizujemy zasady gry na temat niewolnictwa. Niewolników można zakupić w specjalnie przeznaczonym do tego miejscu.

Gracze, którzy bezprawnie dorobili się niewolników do tej pory proszeni są o zgłoszenie się w tym temacie i potwierdzenie swojej transakcji. Proszę o wypisanie danych już według schematu. Różnica ceny zostanie uregulowana. Brak dowodu transakcji równa się z konfiskatą niewolnika. Będzie go można odkupić na targu.

Propozycje, braki lub niejasności z nowym wpisem do zasad gry proszę kierować w tym temacie.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #23 dnia: 24 Luty 2012, 00:13:44 »
Niedługo ruszą walki na arenie. Proszę zaznajomić się z tymi wątkami. W razie niejasności proszę pisać w odpowiednim temacie.

http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php?topic=23618.0

http://nockruka.gram.pl/marant/index.php/Arena

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #24 dnia: 24 Luty 2012, 01:41:16 »
Apel do graczy, którzy mają wątpliwości co do obecnych zapisów w zasadach gry. Proszę zgłaszać je w tym temacie. Utworzymy listę spraw wymagających szybkiej interwencji. Nie zapominajcie o podaniu linku do omawianych kwestii.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #25 dnia: 13 Marzec 2012, 14:48:16 »
We wszystkich działach z tematami od kupców został wyróżniony pierwszy post z tematu. Ułatwi to transakcje. Gdyby przywódcy organizacji chcieli podobne ustawienie w swoich działach mogą zgłosić się do mnie na PW.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #26 dnia: 27 Marzec 2012, 23:58:28 »
Proszę graczy o zapoznanie się z nowymi zasadami odnośnie pieniędzy w Marancie. Pamiętajcie by poprawić ilość sztuk złota w domostwach na ilość grzywień w domostwach. Jeśli będziecie chcieli zamienić grzywny na denary udajcie się do skarbca.

Offline Mogul

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5092
  • Reputacja: 5863
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bu!
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #27 dnia: 18 Kwiecień 2012, 16:35:07 »
W weekend starujemy z walkami na arenie. Ci, którzy nie mają co robić mogą zapisać się już dziś! W razie pytań pisać w odpowiednim dziale.
http://marant.tawerna-gothic.pl/index.php?topic=23618.0

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #28 dnia: 23 Kwiecień 2012, 20:31:03 »
Jeśli ktoś z was posiada konto Google+ mogę dodać go do kręgu Tawerny Gothic, któremu udostępniam grafiki do Marantu. Smaczek dla wszystkich autorów wypraw. Macie na miejscu zbiór grafik przedstawiających postacie, lokacje etc. Wystarczy wysłać mi na PW swój adres gmail.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #29 dnia: 02 Czerwiec 2012, 22:31:30 »
Od 4 czerwca w grze zaczynają obowiązywać nowe statystyki dla broni i odzień. Wchodzi również nowy zapis ekwipunku. Proszę zapoznać się z tymi wpisami:
- Samouczek tworzenia broni
- Samouczek tworzenia odzień
- Ekwipowanie przedmiotów
Przedmioty należy przerobić w tym temacie. Tylko takie przedmioty zostaną uznane w grze.

Pytania proszę kierować w tym temacie.


p.s.
Poradnik jak zapisywać domostwo i wyprawę zostanie opublikowany do poniedziałku.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #30 dnia: 04 Czerwiec 2012, 13:20:56 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #31 dnia: 04 Czerwiec 2012, 15:37:23 »
Od jutro [5 czerwca 2012] obowiązują już nowe statystyki. Proszę również zaktualizować domostwa i przedstawiać posty w wyprawach według nowego schematu.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #32 dnia: 04 Czerwiec 2012, 20:18:17 »
Proszę wszystkich obecnych graczy o upomnienie się do mnie na PW o założenie konta na wiki Marantu.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #33 dnia: 08 Czerwiec 2012, 12:52:52 »
Proszę graczy o uzupełnienie karty postaci na wiki o następujące pola:

Rasa: (wpisujemy rasę postaci: czarny dracon, człowiek, dracon, elf, jaszczuroczłek, krasnolud, mauren, niziołek, ork, raanaar, turdnaszan, wampir)
Mutacja: (wpisujemy mutacje rasową: bestia, lisz)
Udźwig: (podliczamy w kalkulatorze ile łącznie waży nasz ekwipunek, bronie plus odzienie i wpisujemy przedział 0/0kg)

=Portret=
[[Plik:Isentor.jpg]]<br>
<br>
'''Rasa:''' Człowiek<br>
'''Mutacja:''' brak<br>
'''Udźwig:''' 3,1kg/20kg


p.s.
Przypominam, że udźwig postaci zależy jest od umiejętności rasowych.
« Ostatnia zmiana: 08 Czerwiec 2012, 17:25:22 wysłana przez Isentor »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #34 dnia: 14 Czerwiec 2012, 11:04:50 »
W grze zaczynają obowiązywać poprawione umiejętności rasowe, nabywane oraz specjalizacje walki.

Proszę zaktualizować karty postaci oraz domostwa. Pamiętajcie o tym, że poniższe umiejętności są wyższą formą poprzedniej umiejętności. W związku z tym zapisujemy tylko najwyższą wyuczoną formę i to jej funkcje bierzemy pod uwagę.

Telekineza -> Psionika -> Mortokineza
Koncentracja -> Medytacja
Teleportacja I -> Teleportacja II -> Teleportacja III
Podstawy łowiectwa -> Zaawansowane łowiectwo
Otwieranie prostych zamków -> Otwieranie wszelkich zamków


Pamiętajcie o tym, że w przypadku przebudowy specjalizacji lub umiejętności musice o tym napisać tutaj. Temat z poprawą statystyk będzie otwarty do końca miesiąca.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #35 dnia: 15 Czerwiec 2012, 15:16:48 »
Dzisiaj o 20:00 odbędzie się konferencja na kanale Tawerny Gothic, dotycząca aktualizacji w Marancie. Gracze będą mogli dopytać o wszystko związane z systemem. Link zostanie podany punkt 20:00.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #36 dnia: 15 Czerwiec 2012, 19:51:19 »
Zapraszamy do wzięcia udziału w dyskusji na temat aktualizacji Marantu. Kliknij tutaj aby wejść.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #37 dnia: 06 Lipiec 2012, 20:41:55 »
U rzemieślników dodano następujące schematy:
Skóra kreshara
Nazwa odzienia: buty ze skóry kreshara
Rodzaj: buty
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 0,1kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.

Nazwa odzienia: hełm ze skóry kreshara
Rodzaj: hełm
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 0,02kg skóry kreshara.Wyjątkowo elastyczny materiał.

Nazwa odzienia: lewy karwasz ze skóry kreshara
Rodzaj: karwasz
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 0,01kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.

Nazwa odzienia: prawy karwasz ze skóry kreshara
Rodzaj: karwasz
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 0,01kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.

Nazwa odzienia: napierśnik ze skóry kreshara
Rodzaj: napierśnik
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wyrobiony z 0,15kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.

Nazwa odzienia: lewa rękawica ze skóry kreshara
Rodzaj: rękawica
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonana z 0,02kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.

Nazwa odzienia: prawa rękawica ze skóry kreshara
Rodzaj: rękawica
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonana z 0,02kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.

Nazwa odzienia: podnie ze skóry kreshara
Rodzaj: spodnie
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 6
Opis: Wykonane z 0,17kg skóry kreshara. Wyjątkowo elastyczny materiał.



Skóra piskorca
Nazwa odzienia: buty ze skóry piskorca
Rodzaj: buty
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 8
Opis: Wyrobiony z 0,8kg skóry piskorca. Nie nasiąka wodą.

Nazwa odzienia: hełm ze skóry piskorca
Rodzaj: hełm
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 8
Opis: Wyrobiony z 0,2kg skóry piskorca. Nie nasiąka wodą.

Nazwa odzienia: lewy karwasz ze skóry piskorca
Rodzaj: karwasz
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 8
Opis: Wyrobiony z 0,01kg skóry piskorca. Nie nasiąka wodą.

Nazwa odzienia: prawy karwasz ze skóry piskorca
Rodzaj: karwasz
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 8
Opis: Wyrobiony z 0,01kg skóry piskorca. Nie nasiąka wodą.

Nazwa odzienia: napierśnik ze skóry piskorca
Rodzaj: napierśnik
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 8
Opis: Wyrobiony z 1,20kg skóry piskorca. Nie nasiąka wodą.

Nazwa odzienia: lewa rękawica ze skóry piskorca
Rodzaj: rękawica
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 8
Opis: Wykonana z 0,10kg skóry piskorca. Nie nasiąka wodą.

Nazwa odzienia: prawa rękawica ze skóry piskorca
Rodzaj: rękawica
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 8
Opis: Wykonana z 0,10kg skóry piskorca. Nie nasiąka wodą.

Nazwa odzienia: spodnie ze skóry piskorca
Rodzaj: spodnie
Typ: zbroja miękka
Wytrzymałość: 8
Opis: Wykonane z 1,40kg skóry piskorca. Nie nasiąka wodą.



Stal Valfdeńska
Nazwa broni: stalowy bułat jednoręczny
Rodzaj: bułat
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,38kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 0,6 metra.
Cena nauki:

Nazwa broni: stalowy bułat oburęczny
Rodzaj: bułat
Typ: oburęczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,90kg stali Valfdeńskiej o zasięgu 1 metra.
Cena nauki:

Nazwa broni: stalowy miecz jednoręczny
Rodzaj: miecz
Typ: jednoręczny
Ostrość: 23
Wytrzymałość: 30
Opis: Wykuty z 1,28kg stali Valfdeńskiej o zasięgu (0,7 do 0,9 metra).
Cena nauki:



Kusze jednoręczne
Nazwa broni: drewniana kusza
Rodzaj: kusza
Typ: jednoręczna
Ostrość: 50 + ostrość materiału bełta
Opis: Wykonana z 0,32kg drewna o zasięgu do 100 metrów.



Kusze oburęczne
Nazwa broni: drewniana kusza
Rodzaj: kusza
Typ: oburęczna
Ostrość: 50 + ostrość materiału bełta
Opis: Wykonana z 0,6kg drewna o zasięgu do 500 metrów.



ÂŁuki
Nazwa broni: drewniany łuk
Rodzaj: łuk
Ostrość: 10 + ostrość materiału strzały
Opis: Wykonany z 0,55kg drewna o zasięgu do 200 metrów.



Proce
Nazwa broni: drewniana proca
Rodzaj: proca
Obuch: 5 + obuch materiału pocisku
Opis: Wykonana z 0,15kg drewna o zasięgu do 50 metrów.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #38 dnia: 08 Lipiec 2012, 10:51:29 »
Adres wiki Marantu uległ zmianie: http://marantwiki.tawerna-gothic.pl

Gdyby ktoś podlinkowywał stare grafiki wystarczy zmienić początek adresu URL z nocy kruka na marantwiki.tawerna-gothic.pl

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Informacje
« Odpowiedź #39 dnia: 11 Lipiec 2012, 12:04:40 »
Wkradł się błąd w przeliczniku wytrzymałości dla odzień. Proszę graczy o odjęcie 4 punktów wytrzymałości dla zbroi miękkich, 8 punktów wytrzymałości dla zbroi niepłytowych oraz 10 punktów wytrzymałości dla zbroi płytowych. Za wszelkie utrudnienia przepraszamy.
« Ostatnia zmiana: 11 Lipiec 2012, 12:22:22 wysłana przez Isentor »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Informacje
« Odpowiedź #39 dnia: 11 Lipiec 2012, 12:04:40 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top