Autor Wątek: Zapisz się do gry Marant  (Przeczytany 44286 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MG Marantu

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
  • MG Marantu chowa się w cieniu.

  • Wiek: 29
    • Zobacz profil
    • Zasady Gry
Zapisz się do gry Marant
« dnia: 30 Wrzesień 2010, 12:38:26 »

Siedzisz znużony/a przy stoliku w zatęchłej karczmie. Wpatrujesz się mętnym spojrzeniem w dno kufla rozmyślając o swoim życiu. Z końca sali dociera do Ciebie chrapliwy głoś mężczyzny, który opowiada o wspaniałym królestwie Valfden. Podchodzisz bliżej zaciekawiony/a opowieścią.


- Opowiem wam przyjaciele o wspaniałym miejscu. Królestwie wybudowanym na wsypie znajdującej się na południe od Ilusmiru. Opowiem o Valfden, dawniej zwanym Numenorem. Kolebce cywilizacji. Miejscu, gdzie narodziła się rasa naszych przodków Draconów. Potomkowie smoków w okresie swojej świetności wznieśli na wyspie piętnaście świątyń, zwanych chramami. Tworzyły one połączony ze sobą podziemny kompleks miast i kanałów. Do dziś dnia niesplądrowanych. Czekają w nienaruszonym stanie na poszukiwaczy przygód, nadgryzione jedynie przez ząb czasu. Po tym jak Draconi opuścili nasz wymiar w 3499 roku p.n.e. w chramach zamieszkały wampiry. Zostały jednak zmuszone po przegranej wojnie nieśmiertelnych do opuszczenia Numenoru. Po tych wydarzeniach zapomniano o wyspie na kilkadziesiąt tysięcy lat, by ponownie doprowadzić do jej kolonizacji. Mała grupa ekspedycji naukowej Królestwa Marantu przez przypadek natrafiła na wyspę. Żeglarze i magowie dotarłszy do brzegu na nowo odkryli zapomniany i opustoszały świat. Warunki klimatycznie na Numenorze okazały się bardzo korzystne zarówno dla rolnictwa jak i budownictwa. Pierwsi kolonizatorzy założyli mała, portową wieś, która z czasem stała się miastem. Nazwali ją Atusel. Odkrycie nowego lądu szczęśliwie zbiegło się z mającym wkrótce nastąpić kataklizmem i niebezpieczeństwem ze strony żadnej krwi armia Torgonu, z każdym dniem zbliżającej się do bram Ombros. W obliczu zagrożenia asteroidą i armią Torgonu, Król Isentor nakazał ewakuację. Mieszkańcy Marantu udali się na statkach na skolonizowaną ówcześnie wyspę Naumenor, którą od tej chwili nazwano Valfden. W środkowej części wyspy na miejscu starożytnej dracońskiej metropolii wybudowano Efehidon, malownicze miasto, stolice państwa. To tam mieszają się kultury i tradycje, nacje i rasy. W najstarszej części miasta, wypełnionej zabytkami drcońskiej architektury znajduje się wysławiana na kontynencie Karczma – „Obieżyświat”. Zaczarowane miejsce, które tętni życiem. Mnogość dostępnych zadań, ciągły kontakt z ludźmi, gdzie światy magii i miecza nawzajem się przenikają.

Oczarowany/a opowieścią starego barda postanawiasz zostawić za sobą przeszłość. Rozpocząć nowy rozdział w życiu wyruszając do Valfden. Nie zdążasz jednak zapytać mężczyznę o drogę, gdyż ten kontynuuje opowieść.

- Wspaniałe miejsce. Niestety dostępne tylko w marzeniach. Po uwolnieniu się z kostki dusz Meaneb podstępnie odseparował kontynent od wysp budząc ze snu starożytnego morskiego smoka o imieniu Lewiatan. Rozkazał mu strzec oceanów i niszczyć każdy zwodowany okręt. Na domiar złego rozpostarł nad wodami mgłę ze śmiertelnych oparów. W takiej sytuacji poszukiwacze przygód mogą zapomnieć o podróży na Valfden.

Zacząłeś/aś tracić nadzieję na lepsze jutro, gdy nieoczekiwanie do karczmy wbiegł miejscowy posłaniec głosząc wieść o uaktywnieniu jednego ze starożytnych dracońskich teleportów w Eloshar, dzięki któremu zostaniesz przeniesiony do Valfden. Portal działa jednak tylko w jedną stronę. Nie wiesz co czeka Cię po drugiej stronie. Nie wiesz również czy kiedykolwiek powrócisz. Czy podejmiesz ryzyko?



Rozpocznij swoją przygodę i przejdź przez portal prowadzący do Valfden. Napisz post w tym temacie.

« Ostatnia zmiana: 23 Styczeń 2016, 01:44:06 wysłana przez Isentor »

 

Offline KoalaQ

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: 0
  • KoalaQ nie ma zbyt dobrej opinii.

  • Wiek: 18
    • Zobacz profil
Odp: Zapisz się do gry Marant
« Odpowiedź #581 dnia: 06 Kwiecień 2018, 02:17:51 »
Co doprowadziło mnie do Valfden? Jako zagubiony młodzieniec bez celu swojego nudnego, monotonnego życia postanowiłem wyruszyć w podróż po świecie. W jakim celu? By odnaleźć przeznaczenie jakie zostało zapisane w kartach księgi mego życia. Jednakże wyprawa pozwoliła mi zrozumieć jaki jest świat oraz pozostawiła mnie bez odpowiedzi na moje pytania. Zawiedziony rezultatem podróży postanowiłem zatrzymać się w karczmie z pozoru niczym nie wyróżniające się na tle pozostałych które spotkałem na swej drodze.
Chwyciłem zimną metalową klamkę drewnianych z lekka podniszczonych drzwi prowadzących do wnętrza tawerny. Słabym pociągnięciem otworzyłem drzwi budynku i pewnym krokiem przekroczyłem próg karczmy. Pierwszym co zwróciło moją uwagę był bard. Zająłem dogodne miejsce, tuż obok mówcy i zaciekawiony wysłuchałem jego opowieści. W ten o to sposób w moim sercu na nowo zapłoną płomyczek nadzieji. Nie tracąc czasu na zbędne rozmyślania nad tym czym groziło przejście przez portal, gwałtownie wstałem, odpychając stolik i wybiegłem. Pewien swojej decyzji przekroczyłem wrota prowadzące do upragnionego świata.

Offline Marduk Draven

  • Marszałek Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 3775
  • Reputacja: 74
  • Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.

  • Wiek: 19
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Szlachcic ziemi Gear, Rudar i Feros - Marduk DravenAmulet siły - za napisanie 1000 postów.Amulet życia - za napisanie 500 postów.Lubię Tawernę Gothic na Facebooku!
    • Zobacz profil
Odp: Zapisz się do gry Marant
« Odpowiedź #582 dnia: 06 Kwiecień 2018, 07:21:50 »
Co doprowadziło mnie do Valfden? Jako zagubiony młodzieniec bez celu swojego nudnego, monotonnego życia postanowiłem wyruszyć w podróż po świecie. W jakim celu? By odnaleźć przeznaczenie jakie zostało zapisane w kartach księgi mego życia. Jednakże wyprawa pozwoliła mi zrozumieć jaki jest świat oraz pozostawiła mnie bez odpowiedzi na moje pytania. Zawiedziony rezultatem podróży postanowiłem zatrzymać się w karczmie z pozoru niczym nie wyróżniające się na tle pozostałych które spotkałem na swej drodze.
Chwyciłem zimną metalową klamkę drewnianych z lekka podniszczonych drzwi prowadzących do wnętrza tawerny. Słabym pociągnięciem otworzyłem drzwi budynku i pewnym krokiem przekroczyłem próg karczmy. Pierwszym co zwróciło moją uwagę był bard. Zająłem dogodne miejsce, tuż obok mówcy i zaciekawiony wysłuchałem jego opowieści. W ten o to sposób w moim sercu na nowo zapłoną płomyczek nadzieji. Nie tracąc czasu na zbędne rozmyślania nad tym czym groziło przejście przez portal, gwałtownie wstałem, odpychając stolik i wybiegłem. Pewien swojej decyzji przekroczyłem wrota prowadzące do upragnionego świata.

Zostałeś przyjęty do gry, zaś po przejściu przez portal twoim oczom ukazała się polana i mieniący się w oddali obraz miasta Efehidonu.
W ciemności będę światłem, w czasach zwątpienia będę wierny, W trudach będę hartowany.
Nie okażę litości w zemście, Nie okażę strachu w chaosie bitwy.
Nie okażę żalu w obliczu śmierci

Offline Beodil

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
  • Beodil nie ma żadnego wpływu.

  • Wiek: 20
    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zapisz się do gry Marant
« Odpowiedź #583 dnia: 06 Kwiecień 2018, 23:36:29 »
    Stojąc na przeciwko przejścia do lepszego życia, Beod zastanawiał się, nad tym co może tam zyskać, co może stracić, nad tym co tu, na jego rodzimej ziemi zostało mu odebrane, a co jeszcze mógł osiągnąć. Po chwili chłodnych kalkulacji zysków i strat, stwierdził że, wszystko co tu miał zostało mu zabrane i nie ma czego już tracić, jedyne co może go czekać po drugiej stronie to nowe życie.
    Obrócił się, spoglądnął za siebie. Chciał zobaczyć jeszcze raz, ten ostatni raz swój rodzimy świat, ponieważ nie wiedział czy kiedykolwiek tu wróci i czy będzie miał nawet taki zamiar. Patrząc w krajobraz otaczający portal uśmiechnął się. Skierował wzrok na magiczny teleport, po czym pewnym krokiem zaczął zmierzać ku nieznanym mu dotąd krainom...

Offline Marduk Draven

  • Marszałek Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 3775
  • Reputacja: 74
  • Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.

  • Wiek: 19
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Szlachcic ziemi Gear, Rudar i Feros - Marduk DravenAmulet siły - za napisanie 1000 postów.Amulet życia - za napisanie 500 postów.Lubię Tawernę Gothic na Facebooku!
    • Zobacz profil
Odp: Zapisz się do gry Marant
« Odpowiedź #584 dnia: 07 Kwiecień 2018, 10:37:35 »
    Stojąc na przeciwko przejścia do lepszego życia, Beod zastanawiał się, nad tym co może tam zyskać, co może stracić, nad tym co tu, na jego rodzimej ziemi zostało mu odebrane, a co jeszcze mógł osiągnąć. Po chwili chłodnych kalkulacji zysków i strat, stwierdził że, wszystko co tu miał zostało mu zabrane i nie ma czego już tracić, jedyne co może go czekać po drugiej stronie to nowe życie.
    Obrócił się, spoglądnął za siebie. Chciał zobaczyć jeszcze raz, ten ostatni raz swój rodzimy świat, ponieważ nie wiedział czy kiedykolwiek tu wróci i czy będzie miał nawet taki zamiar. Patrząc w krajobraz otaczający portal uśmiechnął się. Skierował wzrok na magiczny teleport, po czym pewnym krokiem zaczął zmierzać ku nieznanym mu dotąd krainom...

Zostałeś przyjęty do gry, zaś po przejściu przez portal twoim oczom ukazała się polana i mieniący się w oddali obraz miasta Efehidonu.
W ciemności będę światłem, w czasach zwątpienia będę wierny, W trudach będę hartowany.
Nie okażę litości w zemście, Nie okażę strachu w chaosie bitwy.
Nie okażę żalu w obliczu śmierci

Offline Olga

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 108
  • Reputacja: 0
  • Olga nie ma zbyt dobrej opinii.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zapisz się do gry Marant
« Odpowiedź #585 dnia: 01 Maj 2018, 16:45:39 »
Straciłam wszystko, cały dorobek mojego  życia spłonął dzisiaj wraz z chatką i ogrodem. I za co...? Przecież to nie moja wina, że ten głupi dzieciak się zakochał i przyniósł biżuterie swojej matki! Nawet jej nie wzięłam, chociaż powinnam... należy mi się za poniesione straty...
Kobieta westchnęła z rezygnacją i zaczęła przysłuchiwać się opowieści. Głowę wciąż chowała pod kapturem, w końcu cały czas unikała strażników. Ten głupi Tomas wniósł oskarżenie o kradzież i zażądał jej głowy! Najwyraźniej jednak los się do niej uśmiechnął i ukazał idealną drogę ucieczki. Tylko czy na pewno idealną...? Zauważając kręcących się w okolicy strażników nie wahała się długo - ruszyła w stronę teleportu i nie zastanawiając się przekroczyła wrota.

Offline Patricia Morii

  • Kanclerz Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 6510
  • Reputacja: 128
  • Patricia Morii budzi postrach.Patricia Morii budzi postrach.Patricia Morii budzi postrach.Patricia Morii budzi postrach.Patricia Morii budzi postrach.Patricia Morii budzi postrach.Patricia Morii budzi postrach.Patricia Morii budzi postrach.Patricia Morii budzi postrach.Patricia Morii budzi postrach.Patricia Morii budzi postrach.Patricia Morii budzi postrach.

  • Wiek: 24
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Wilczyca MorskaCzeladnik płatnerstwaSzlachciankaNajlepszy tekst osobisty - zwycięzca III edycji....
    • Zobacz profil
Odp: Zapisz się do gry Marant
« Odpowiedź #586 dnia: 01 Maj 2018, 17:09:53 »
Straciłam wszystko, cały dorobek mojego  życia spłonął dzisiaj wraz z chatką i ogrodem. I za co...? Przecież to nie moja wina, że ten głupi dzieciak się zakochał i przyniósł biżuterie swojej matki! Nawet jej nie wzięłam, chociaż powinnam... należy mi się za poniesione straty...
Kobieta westchnęła z rezygnacją i zaczęła przysłuchiwać się opowieści. Głowę wciąż chowała pod kapturem, w końcu cały czas unikała strażników. Ten głupi Tomas wniósł oskarżenie o kradzież i zażądał jej głowy! Najwyraźniej jednak los się do niej uśmiechnął i ukazał idealną drogę ucieczki. Tylko czy na pewno idealną...? Zauważając kręcących się w okolicy strażników nie wahała się długo - ruszyła w stronę teleportu i nie zastanawiając się przekroczyła wrota.

Zostałaś przyjęty do gry, zaś po przejściu przez portal twoim oczom ukazała się polana i mieniący się w oddali obraz miasta Efehidonu.

Offline Keyleth

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
  • Keyleth nie ma żadnego wpływu.

    • Karta postaci

    • Zobacz profil
Odp: Zapisz się do gry Marant
« Odpowiedź #587 dnia: 02 Grudzień 2018, 17:15:49 »
Niewysokiej elfce szczęście tego wieczoru nie dopisywało. Mimo, że jej przeciwnicy poświęcali więcej uwagi dekoltowi kobiety niż kościom przegrywała prawie każde rozdanie. Sakiewka co raz bardziej pustoszała i skłaniała do zaprzestania ryzyka, wino szumiące w głowie działało wręcz przeciwnie. I to ono wygrało. Wymówiła się od kolejnej rozgrywki ku zawiedzeniu współgraczy i odeszła od stolika.
Portal prowadzący na wyspę i szansa na nowe życie? Jedno już zawaliłam i nie mam dokąd wracać, może z drugim uda się nie zrobić tego samego? W końcu ile można mieć pecha?
Odstawiła kielich na kontuar i wymknęła się z karczmy. Postanowiła udać się do nieznanej krainy zanim się rozmyśli. To znaczy wytrzeźwieje...

Offline Marduk Draven

  • Marszałek Koronny
  • ***
  • Wiadomości: 3775
  • Reputacja: 74
  • Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.Marduk Draven ma wielki potencjał.

  • Wiek: 19
    • Karta postaci

  • Nagrody:
    Szlachcic ziemi Gear, Rudar i Feros - Marduk DravenAmulet siły - za napisanie 1000 postów.Amulet życia - za napisanie 500 postów.Lubię Tawernę Gothic na Facebooku!
    • Zobacz profil
Odp: Zapisz się do gry Marant
« Odpowiedź #588 dnia: 02 Grudzień 2018, 17:20:25 »
Niewysokiej elfce szczęście tego wieczoru nie dopisywało. Mimo, że jej przeciwnicy poświęcali więcej uwagi dekoltowi kobiety niż kościom przegrywała prawie każde rozdanie. Sakiewka co raz bardziej pustoszała i skłaniała do zaprzestania ryzyka, wino szumiące w głowie działało wręcz przeciwnie. I to ono wygrało. Wymówiła się od kolejnej rozgrywki ku zawiedzeniu współgraczy i odeszła od stolika.
Portal prowadzący na wyspę i szansa na nowe życie? Jedno już zawaliłam i nie mam dokąd wracać, może z drugim uda się nie zrobić tego samego? W końcu ile można mieć pecha?
Odstawiła kielich na kontuar i wymknęła się z karczmy. Postanowiła udać się do nieznanej krainy zanim się rozmyśli. To znaczy wytrzeźwieje...

Zostałaś przyjęta do gry, zaś po przejściu przez portal twoim oczom ukazała się polana i mieniący się w oddali obraz miasta Efehidonu.
W ciemności będę światłem, w czasach zwątpienia będę wierny, W trudach będę hartowany.
Nie okażę litości w zemście, Nie okażę strachu w chaosie bitwy.
Nie okażę żalu w obliczu śmierci

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 
SMF 2.0.15 | SMF © 2011, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzeżone.