Autor Wątek: Na ratunek do kopalni srebra  (Przeczytany 13138 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Na ratunek do kopalni srebra
« dnia: 26 Maj 2010, 18:30:52 »
Gordian przebrany już w swą mithrilową zbroję wjechał na rynek miasta oczekując przybycia innych. Korzystając z chwili czasu pobiegł do karczmy by oznajmić bywalcom o tym co zaszło w górach.

//:Wyprawa ta jest zlecana przez króla, każdy ma prawo dołączyć i pomóc.






Noszony ekwipunek:
 


1.   Broń 1

Nazwa broni: Hebanowy ÂŁuk
Zasięg: 250 metrów
Rodzaj: łuk
Opis: Mistrzowska broń do której wykonania zużyto 100 sztuk hebanowego drewna. Czarne łęczysko łuku rzemieślnik pokrył pięknymi nieco jaśniejszymi runami, które przypominają o elfim właścicielu tejże broni. Hebanowe drewno jak i odpowiedni sposób obróbki czyni z tej broni prawdziwe cudo, którego osiągów nie powstydziliby się nawet mistyczni bogowie.


75x zatruta strzała (trucizna Alluadora) z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar - 8

2.   Broń 2

brak

3.   Broń 3

Nazwa broni: Nazwa broni: Księżycowe Ostrze
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 13
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Opis: Wykuty z 105 sztuk srebra o zasięgu 0,9 metra, ważący 2kg. Ponadto oręż mistrzowski.


4.   Broń 4

Nazwa broni: Stalowy Kieł
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 11
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Opis: Wykonany z 75 sztuk stali o zasięgu 0.3m 5kg. Dodatkowo mistrzowski oręż


Zbroja:

Nazwa odzienia: Elficki pancerz
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mithrilu.




Umiejętności:


-Walka bronią jednoręczną
-Walka broniami miotanymi
-Walka dwiema broniami
-Walka bronią oburęczną



Umiejętności rzemieślnicze:

Ze względu na rodzaj:
-Obróbka drewna
-Obróbka mithrilu
-Obróbka srebra


Ze względu na typ:
-Wykuwanie zbroi



Specjalizacje:

-Walka buławą
-Walka kijem
-Walka kosturem
-Walka kuszą
-Walka łukiem
-Walka mieczem
-Walka młotem
-Walka szponem
-Walka sztyletem
-Walka tarczą
-Walka toporem
-Walka wardyną
-Walka włócznią




Ataki:

Broniami jednoręcznymi:

-Klasyczne pchnięcie
-Blok górny
-Pchnięcie
-Blok z odbiciem
-Pchnięcie w tył
-Potężny cios
-Przerzucenie broni


Długimi broniami oburęcznymi

-Uderzenie obustronne
-Parowanie
-Pchnięcie
-Koło ostrzy
-Cięcie z bloku
-Obrót górny
-Kosa
-Koło młyńskie
-ÂŚmiertelny cios
-Masowa śmierć


Broniami miotanymi:

-Strzał 2 pociskami
-Potężny strzał
-Strzał 3 pociskami
-Celny strzał
-Szybki strzał
-Bardzo potężny strzał
-Bardzo szybki strzał
-Grad strzał
-Precyzyjnie celny strzał
-Perfekcyjnie celny strzał




Zaklęcia:

Brak



Atrybuty wyuczane:

-Akrobatyka
-Chodzenie po trudnych nawierzchniach
-Hart ciała
-Kondycja
-Kamuflaż
-Kradzież kieszonkowa
-Obdzieranie z futer małych zwierząt
-Obdzieranie z futer dużych zwierząt
-Odbijanie zaklęć kosturem
-Odporność na trucizny I stopień
-Odporność na trucizny II stopień
-Otwieranie zamków
-Perswazja
-Pierwsza pomoc
-Pozyskiwanie trucizny stopień I
-Pozyskiwanie trucizny stopień II
-Rozbrajanie pułapek
-Skrytobójstwo
-Szczęście
-Upuszczanie krwi I stopnień
-Upuszczanie krwi II stopnień
-Wytrzymałość na ból
-Wysoka charyzma
-Zakładanie pułapek
-Złodziejska sprawność
-Pozyskiwanie:

  • skór
  • pazurów
  • kłów
  • rogów
  • żuwaczek
  • żądeł
  • skrzydeł
  • organów
  • płytek pancerza
  • łusek



Atrybuty rasowe:

+ Długowieczność
-  ÂŚmiertelność




Przedmioty:

2x runa Heshar
2x runa Upgrysh
2x runa Groshru
2x runa Izelish


Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Maj 2010, 19:12:18 »
Rozległ się charakterystyczny stukot metalu o kamienny bruk. Opancerzony w srebrną zbroję i miecz zamieszony na plecach, maszerował Mortimer w stronę rynku, czyli miejsca z którego miała wyruszyć pomoc zawalonej kopalni...



Noszony ekwipunek:

1. Cierpienie
2.
3.
4.

Nazwa broni: Cierpienie
Ostrość: 15
Wytrzymałość:13
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Opis: Wykuty z 90 sztuk srebra o zasięgu 0.9m,
ważący 5 kg. Ponad to mistrzowski oręż i zatruty jadem topielca

Nazwa odzienia: Srebrna Zbroja Zakonnika
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 12
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 200 sztuk srebra

Runy:
- Heshar - Runa Ognia

Amulet:
- Amulet Antymagiczny
 

Umiejętności:

  • Walka bronią jednoręczną

Specjalizacje:

  • Walka Mieczem
  • Walka Sztyletem

Ataki:

  • [broń jednoręczna] Klasyczne Pchnięcie
  • [broń jednoręczna] Blok Górny
  • [broń jednoręczna] Blok z Odbiciem
  • [broń jednoręczna] Pchnięcie
  • [broń jednoręczna] Pchnięcie w Tył
  • [broń jednoręczna] Potężny Cios
  • [broń jednoręczna] Wytrącenie Broni

Zaklęcia:

  • Lekkie leczenie (Medela)

Atrybuty wyuczone:

  • Intuicja
  • Wysoka Charyzma

Atrybuty rasowe:

  • - śmiertelność
  • - krótkowieczność

Forum Tawerny Gothic

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Maj 2010, 19:12:18 »

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Maj 2010, 19:17:54 »
Na rynek karetą zajechał Grison. Po krótkiej wymianie zdań z towarzyszką w środku, odprawił powóz. Sam zaś poszedł do karczmy.



Noszony ekwipunek:

Broń 1:

Nazwa broni: Wrzask
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Opis: Wykuty z 55 sztuk srebra o zasięgu 0,8 metra, ważący 5 kg.

Broń 2:

Nazwa broni: Smocze Oko
Zasięg: 150 Metrów
Rodzaj: ÂŁuk
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

95x Strzała z brązu
Wytrzymałość - 6
Ostrość - 5
Ciężar - 4
 
Broń 3:

Nazwa broni: Wrzask
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Opis: Wykuty z 55 sztuk srebra o zasięgu 0,8 metra, ważący 5 kg.

Broń 4: ---

Zbroja:

Nazwa odzienia: Pancerz Grisona
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mithrilu.





Umiejętności:

- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi miotanymi



Specjalizacje:

- walka mieczem
- walka toporem
- walka włócznią
- walka sztyletem
- walka szponem
- walka młotem
- walka łukiem
- walka kuszą
- walka kosturem
- walka kijem



Ataki:

Ataki do walki dwiema broniami:

- Atak lewostronny – Klasyczne cięcie lewą ręką od prawej do lewej(góra/dół) /klasyczne lewostronne pchnięcie.
- Atak prawostronny – klasyczne cięcie prawą ręką od lewej do prawej(góra/dół) /klasyczne prawostronne pchnięcie.
- Blok lewostronny – Blokowanie uderzenia lewą ręką.
- Blok prawostronny – Blokowanie uderzenia prawą ręką.
- Podwójny atak – Cięcie 2x 1H ze skosu (lewy/prawy; góra/dół).
- Pchnięcie z bloku – Układamy lewostronny blok, w czasie wykonywania praworęcznego pchnięcia.
- Blok krzyżowy – Blok tworzymy składając miecze w X. Blok wytrąca większość najsilniejszych uderzeń.
- Zabójcze pchnięcie – Najmocniejsze pchnięcie. Tworzymy, układając bronie równolegle do siebie i wykonując pchnięcie, wykorzystujące całą nasza siłę oraz masę ciała.

Ataki do walki bronią oburęczną:

- Uderzenie klasyczne - Klasyczne uderzenie prawo/lewostronne; góra/dół.
- Pchnięcie - Klasyczne pchnięcie, wymagające dużo siły.
- Parowanie - Klasyczny blok, wytrącający przeciwnika z rytmu.
- Atak z bloku  - Blokując przeciwnika przejmujemy jego energię zawarta w uderzeniu, którą po bloku przekładamy w uderzenie, którego siła jest podwojona. Mocny atak.

Ataki do walki długą bronią oburęczną:

- Uderzenie obustronne - Atak dzięki któremu możemy ciąć przeciwników po obu stronach naszej osoby. Dzięki temu trzymamy przeciwników daleko od ciebie.

- Parowanie - W długich broniach dwuręcznych parujemy najczęściej środkową częścią broni - rękojeścią, która jest specyficznie wydłużona.

Ataki do walki bronią miotaną:

- Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.
- Potężny strzał - Naciągasz cięciwę przez 10 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika i unieruchamia do 2 stojących przy nim na 5 sekund.
- Strzał 3 pociskami - Wystrzeliwujesz 3 pociskami na raz.
- Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni.
- Szybki strzał – Proces wystrzelenia strzały – przygotowanie sprzętu, napięcie cięciwy – jest dużo szybszy, niż w przypadku normalnego strzału. Czynność ta trwa 4 sekundy. Szybkość ataku przypłacamy gorszej celności.
- Bardzo potężny strzał - Naciągasz cięciwę przez 5 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika. Lot strzały jest niemal niezauważalny, potrafi ona przebić przeciwnika na wylot i trafić kolejnego, stojącego za nim. Dodatkowo jest nie do sparowania nawet przez najbardziej wykwalifikowane bestie (np. wampiry).

Ataki do walki bronią jednoręczną:

- Klasyczne pchnięcie - Cięcie lewo/prawostronne; góra/dół.
- Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.
- Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.
- Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.
- Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszą ręką, a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.
- Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.
- Przerzucenie broni- Atak, którego można użyć tylko w walce bez tarczy. Polegający na przerzuceniu miecza z jednej dłoni do drugiej, co dezorientuje napastnika, dając nam dużo większe szanse na zabicie go.



Zaklęcia:
(spis zaklęć z danych szkół magii)



Atrybuty wyuczane:

Wysoka charyzma - Jesteś o wiele bardziej przekonywujący podczas wszelkich rozmów, dodatkowo wzbudzasz większe zaufanie, a więc technika kłamstwa nie ma wielu tajemnic.

Szczęście - Zwiększa prawdopodobieństwo powodzenia podczas losowych zdarzeń z 50% do 75%.

Wytrzymałość na ból - Potrafisz wytrzymać więcej odczuwając ból, nie zemdlejesz od ciężkich ran.

Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.

Zakładanie pułapek - Umiejętność ta pozwala ci na zakładania przeróżnych pułapek na swoją ofiarę w dzikim lub miejskim terenie. Pułapki różnią się w zależności od twojej inwencji twórczej.

Rozbrajanie pułapek - Umiejętność ta pozwala na bezproblemowe usuwanie pułapek zastawionych przez wrogów.

Odporność na trucizny II stopnia  - Umiejętność ta uodparnia cię na większość rodzajów trucizn.

Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.

Hard ciała - Umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię.

Perswazja - Umiejętność ta pozwala do przekonania/nakłonienia do swoich racji osobę przeciwną, nieodporną na tego typu sztuczki.

Chodzenie po trudnej nawierzchni - Umiejętność pozwala na chodzenie bez przeszkód po terenach takich jak bagna, oblodzone jeziora/góry, górzyste tereny, itd.

Pierwsza pomoc - Jest to kurs z podstawowych czynności jak np. opatrzenie rany, noszenie rannego, usztywnienie złamania.

Kamuflaż - Dzięki tej umiejętności potrafisz kryć się w cieniach i nie jesteś zauważalny podczas np. włamywania się do jakiegoś obiektu lub podczas próby zabójstwa.

Pozyskiwanie:
- Skór
- Kłów
- Pazurów
- Płytek pancerza
- ÂŻuwaczek
- Organów
- Rogów
- Skrzydeł
- ÂŻądeł
- ÂŁusek

Obdzieranie z futer małych zwierząt - (spis zwierząt)

Upuszczanie krwi stopień II - Potrafisz upuścić do 6 litrów krwi ze zwierzęcia.

Pozyskiwanie trucizny stopień II - (spis zwierząt)

Odbijanie zaklęć kosturem - Dzięki temu atrybutowi będziesz mógł odbić zaklęcia z I stopnia wtajemniczenia za pomocą swojego kostura.

Akrobatyka

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Maj 2010, 19:22:10 »
- Witaj Gordianie, witaj Grisonie, witaj Mortimerze. - rzekł Nevo zbliżając się do dwóch mężczyzn na rynku, dwa miecze na plecach, połyskiwały w słoncu.


Obrazek:

W Szacie:





Opis:

Wygląd:

Ma bardzo jasną cerę jak na człowieka i średniej długości, ciemne włosy. Oczy błękitnego koloru.

Historia:

Nevo nigdy nie opowiadał swojej historii, więc niewielu tak naprawdę ją zna.



Noszony ekwipunek:



1. Broń:

Nazwa broni: Wyrok Boga
Ostrość: 16
Wytrzymałość: 16
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Opis: Miecz mistrzowskiego wykonania. Wykuty z 100 sztuk mithrilu sięgający 1m, o wadze 8kg. Dodatkowo zatruty jadem wiwerny oraz pobłogosławiony w kaplicy Rashera.


2. Broń:

Nazwa broni: Szaleństwo
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 13
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Opis: Wspaniały miecz jednoręczny mistrzowskiego wykonania. Wykuty ze 100 sztuk srebra sięgający 1m o wadze 5 kg.


3. Broń:

-

4. Broń:

-

Szata:


Nazwa odzienia: Szata Nevo
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 2
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu. Dodatkowo mistrzowskie odzienie. Ponadto zatrzymuje ciepłotę ciała mimo różnych warunków pogodowych. Szata została wykonana, aby zapewnić skrytobójcy jak najlepsze pole do manewru, nie ograniczając jego ruchów.




Umiejętności:

  ● Walka bronią jednoręczną
  ● Walka dwiema broniami



Specjalizacje:

  ● Walka mieczem



Ataki:

Broniami Jednoręcznymi:

  ● Klasyczne pchnięcie
  ● Blok z odbiciem

Dwiema Broniami:

  ● Atak lewostronny
  ● Atak prawostronny
  ● Blok lewostronny
  ● Pchnięcie z bloku

Broniami Miotanymi:
-



Zaklęcia:
-



Atrybuty Rasowe:

-  ÂŚmiertelność
-  Krótkowieczność




Atrybuty Wyuczone:
+  Akrobatyka



Pas:

  ● Runa Ognia - Heshar
  ● Runa Wody - Eloshru
  ● Runa Ziemi - Eshanish
  ● Runa Powietrza- Huxuesz

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #4 dnia: 26 Maj 2010, 19:36:33 »
Zjawiłem się na targu, mając już pełne wyposażenie.
- Witajcie - Pozdrowiłem gestem obecnych.

Noszony ekwipunek:


1. Broń:

Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.


2. Broń:

Nazwa broni: Krew
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ:  oburęczny
Rodzaj: miecz
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 1,2 metra, ważący 5kg.


3. Broń:

Nazwa broni: Kołysanka
Ostrość: 16
Wytrzymałość: 16
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Opis: Mistrzowska broń wykuta ze 105 sztuk mithrilu, o długości 1 m i wadze 2,5 kg. Miecz wykonany prosto, bez zdobień, o pięknej, lustrzanej klindze.


4. Broń:

Nazwa broni: Pocałunek ÂŚmierci
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Opis: Wykuty z 45 sztuk mithrilu o zasięgu 0,35 metra, i ważący 8 kg.


Szata:

Nazwa odzienia: Latarenka
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.


85x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6


Umiejętności:
Walka bronią jednoręczną.
Walka bronią oburęczną.
Walka brońmi miotanymi.
Walka dwiema brońmi.


Specjalizacje:
Walka Mieczem
Walka Kuszą
Walka Sztyletem
Walka Szponem
Walka Toporem


Ataki:

Do walki bronią jednoręczną

Klasyczne pchnięcie
Blok górny
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Potężny cios
Pchnięcie w tył
Przerzucenie broni
Piruet

Do walki dwiema brońmi

Atak lewostronny
Atak prawostronny
Blok lewostronny

Do walki bronią miotaną

Strzał 2 pociskami
Celny strzał

Do walki bronią oburęczną

Uderzenie klasyczne
Pchnięcie

Atrybuty wyuczane:
+ Kondycja
+ Skrytobójstwo
+ Hart ciała
+ Odporność na trucizny I stopnia
+ Odporność na trucizny II stopnia
+ Wytrzymałość na ból
+ Upuszczanie krwi stopień I
+ Kamuflaż
+ Wysoka charyzma
+ Pozyskiwanie:
  • skór

Atrybuty rasowe:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Pas:
  • Huxuesh - runa powietrza
  • Heshar - runa ognia
  • Eloshru - runa wody
  • Eshanish - runa ziemi
  • 1 litr krwi

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #5 dnia: 26 Maj 2010, 20:19:27 »
Wjechałem na targ w pełnym uzbrojeniu, które nosiłem już na bankiecie. Reszty dopełniały dwa miecze przy pasie. -Witajcie panowie! - zawołałem do obecnych już osób.

Obrazek:


Noszony ekwipunek:
(spis noszonych broni i odzień)
1. Nazwa broni: Klinga Valfden
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg.

2. Nazwa broni: Ostrze Krwi
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg.

3.

4.
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Umiejętności:
-Walka dwiema broniami

Specjalizacje:
-Walka mieczem

Atrybuty rasowe:
-długowieczność
-śmiertelność

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #6 dnia: 26 Maj 2010, 20:40:14 »
Mort usiadł na ławce. Słońce chyliło się już ku zachodowi, rozświetlając plac czerwonym blaskiem. Lubił takie miejsca, lubił patrzeć na ludzi, krzątających się w swoich codziennych sprawach, zamartwiając się o błahostki, które wprawdzie nie były potrzebne do egzystencji... Wyrwał się z zadumy.
- To kiedy wyruszamy?

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #7 dnia: 26 Maj 2010, 20:45:27 »
Gunses zaraz po pobycie w swej Siedzibie przybył na rynek miasta, skąd miała wyruszyć grupa ratunkowa dla kopalni. Stanął z boku w cieniu jednego z domów, czekając aż nienawistne promienie słońca skryją się całkowicie za horyzontem. Czekał na śmierć dnia i królowanie nocy.




Ekwipunek:



Broń 1:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 13
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Opis: Wykuty z 95 sztuk srebra o zasięgu 0,8 metra, ważący 5 kg, ponadto mistrzowski oręż.

Broń 2:

Nazwa broni: ÂŚwit Zmierzchu
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

200x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
 
40x zatruta strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
Dodatkowo - zatrute Trucizną z Czarnego Bzu.

Broń 3:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 13
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Opis: Wykuty z 95 sztuk srebra o zasięgu 0,8 metra, ważący 5 kg, ponadto mistrzowski oręż.

Broń 4:

Nazwa: Wampirzy Kieł
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Opis:Wykuty z 70 sztuk mithrilu o zasięgu 0,4 metra, ważący 8 kg.

Zbroja:

Nazwa odzienia: Szata Władcy Wampirów
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 2
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Alfistru, mistrzowskie odzienie. Ponadto odbija promienie słoneczne.


Umiejętności:


Umiejętności bojowe:

    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi

Specjalizacje:

    * walka mieczem
    * walka toporem
    * walka włócznią
    * walka sztyletem
    * walka szponem
    * walka młotem
    * walka wardyną
    * walka łukiem
    * walka kuszą
    * walka kosturem
    * walka buławą
    * walka kijem
    * walka tarczą

Ataki:

Ataki dwiema brańmi:

* Atak lewostronny
* Atak prawostronny
* Blok lewostronny
* Blok prawostronny

Ataki bronią jednoręczną:

* Blok z odbiciem
* Pchnięcie
* Pchnięcie w tył
* Potężny cios

Ataki brońmi miotanymi:

* Strzał 2 pociskami
* Strzał 3 pociskami
* Celny strzał
* Potężny strzał
* Grad strzał

Ataki długimi brońmi dwuręcznymi:

* Uderzenie obustronne
* Pchnięcie
* Parowanie
* Koło ostrzy


Atrybuty wyuczane:


* Krzyk
* Szybkość
* Zwinność
* Akrobatyka
* Kondycja
* Hard Ciała
* Odporność na ból
* Skrytobójstwo
* Chodzenie po trudnej nawierzchni
* Pierwsza pomoc
* Obdzieranie z futer małych zwierząt
* Obdzieranie z futer dużych zwierząt
* Upuszczanie krwi stopień I
* Upuszczanie krwi stopień II
* Pozyskiwanie trucizny stopień I
* Pozyskiwanie trucizny stopień II
* Pozyskiwanie:
  - skór
  - pazurów
  - kłów
  - organów
  - łusek
* Wysoka charyzma
* Szczęście

Atrybuty rasowe:

Wampir:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Przedmioty:

* 16x Trucizna z Czarnego Bzu
* 10 kłów szakala.
* 1 runa Heshar
* Skóra Wilkołaka
* 6l jadu Alluadora
* 4 potężne pazury Gralosa

Inne:

* 2x piwo
* 10x gin
* 6l ludzkiej krwi
* 2l krwi wilkołaka
* 20x Mikstura dębowej skóry

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #8 dnia: 26 Maj 2010, 20:56:43 »
Dev teleportował się na rynek miasta Efehidion. Rozejrzał się i zobaczył sporą grupę łowców przygód.




Noszony ekwipunek:




1.Nazwa broni: Krwawy Rytuał
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 13
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Opis: Wykuty ze 95 sztuk srebra zakończony brunatnym magicznym kryształem  (Magia Krwi), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż; dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z Magii Krwi są dwa razy potężniejsze; zwieńczony na dole ostrym szpikulcem

2.
3.
Nazwa broni: Demoniczny Korbacz
Ostrość: 13
Wytrzymałość: 11
Typ: jednoręczny
Rodzaj: korbacz
Opis: Wykuty z 105 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg. Ponad to ognisty i mistrzowski oręż.
4.
5. Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.


Skrzynia:




Umiejętności:

    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi   


Specjalizacje:
Walka mieczem
Walka łukiem
Walka kosturem
Walka korbaczem


Ataki:
Broń jednoręczna:
Klasyczne pchnięcie
Blok górny
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Pchnięcie w tył
Potężny cios



Zaklęcia:

Magia Urungaol:

I Stopień Wtajemniczenia:
Przemiana w Kruka
Wyostrzenie zmysłów
Duchowe Wypalenie
II Stopień Wtajemniczenia:
Jasnowidzenie
Zagłady
III Stopień Wtajemniczenia:
Aury Dusz
Przemiana przeciwnika

Magia Lindangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II Stopień Wtajemniczenia:
- Lewitacja
- Wir
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
III Stopień Wtajemniczenia:
- Grad Piorunów

Magia Amarangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
II Stopień Wtajemniczenia:
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójczych pnączy

Magia Nenangol:

I Stopień Wtajemniczenia:
- Wodnej Pięści
- Lodowej Strzały

Magia Krwi
I stopień Wtajemniczenia
- Zgubne Uderzenie
- Wysysanie ÂŻycia
- Wysysanie Energii Magicznej
II stopień wtajemniczenia:
-Transfer Energii Magicznej
- Dotyk Agoni
- Transfer ÂŻycia
- Uderzenie Cienia
III stopień wtajemniczenia:
- Dotyk ÂŚmierci

Magia ÂŚmierci
I stopień Wtajemniczenia
- Wybuch Cienia
- Mroczna Aura
- Przyzwanie Zombie
- Pocisk Zła
-Opętanie Złem
II stopień wtajemniczenia:
- Tchnienie ÂŚmierci
- Skażenie Złem
- Eksplozja Złem

Klątwy:
I stopień wtajemniczenia:
- Pasożytnicza Więź
- Zatrucie
- Osłabienie
II stopień wtajemniczenia:
- Laleczka Voodoo

Atrybuty wyuczane:
Skradanie się I
Pozyskiwanie:
-Pazurów
-ÂŻuwaczek
-Organów
-Rogów
Odbijanie zaklęć kosturem
Akrobatyka
Koncentracja
Teleportacja (3/3)
Medytacja
Metamorfoza
Spirytyzm
Rytualizm
Telekineza - Pozwala unosić lekkie przedmioty, pociągać za dźwignie. Odpychać lub przyciągać przeciwników. Działa do 10 metrów odległości.
Kondycja
Hart ciała
Upuszczanie krwi stopień I
Kamuflaż


Atrybuty rasowe:

-Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.
-Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.
-Lot - Skrzydła umożliwiają ci lot.
-Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.
-Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).
-Szał bitewny

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #9 dnia: 26 Maj 2010, 21:04:00 »
Gordian powrócił na rynek. -Witajcie drodzy przyjaciele. Rad jestem iż spotykamy się znowu tym razem jako cel mając pomoc naszym górnikom uwięzionym pod zwałami skał i ziemi w kopalni srebra. Wyruszymy już za chwilę.- przerwał na moment gdyż dosłyszał to co chciał usłyszeć stukot kopyt po bruku miasta. -Oterio zapewni wszystkim nam transport w postaci wierzchowców. Już są.- wskazał ręką na wyłaniające się sylwetki jeźdźców i biegnących obok luzaków. -Wybierzcie sobie własnego wierzchowca i wyruszamy.- rzekł wsiadając na wcześniej przyprowadzonego konia. -Za mną!- zawołał i ruszył w kierunku bramy miasta.


//:Kilka ogłoszeń
//: Wszyscy gracze posiadający minimum 3 ataki z czego jeden to blok mogą zabijać bez mojej akceptacji. Reszta pisze, jak atakuje, czym, którym atakiem, w jakie miejsce. Opis ładnej taktyki w klimacie, a zaakceptuje posta i napiszę o śmierci bestii.
//:Jeśli ktoś nie odpisuje, to uważam, że bierze udział w wyprawie ale jest bierny. Stoi i się patrzy.
//:Można używać u mnie ''//:'' w celu zapytania o coś związanego z wyprawą, lub wymiany zdań.
//:Co do trofeów. Nie wszyscy umieją je pozyskiwać, więc wszystkie trofea będą zbierane przeze mnie a na końcu, każdy otrzyma trofea ze stworzeń które zabił.
//:Pod postem piszemy, jakich specjalizacji, ataków, atrybutów używacie.
//:Określanie liczby potworów: Liczba martwych besti -> 3/12 <- Ogólna liczba bestii.
//: Nie zmyślać! Pisać tylko o tym czego jesteście pewni: bo zostało to powiedziane przeze mnie bądź wynika np z pory roku;]
//: Wyprawa będzie trochę nietypowa: wszystkie wydarzenia dziać będą się w przeciągu 24h bez względu na to czy skończymy jutro czy za miesiąc cały czas trwania naszej misji zamknie się w 24h. Będę pisał, że nastał dzień lub noc. Teraz zapada noc;]


EDIT:
//: Jak ktoś się spóźni to ma czas na dołączenie do momentu w którym nie dotrzemy do kopalni. Potem już przykro.

EDIT2:
//: Ja decyduję też o czarach masowych. Więc magowie nie rozpędzać się;]
« Ostatnia zmiana: 26 Maj 2010, 21:15:02 wysłana przez Gordian »

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #10 dnia: 26 Maj 2010, 22:27:29 »
Nevo od razu podszedł do Oteriańskiego wierzchowca, na którym jeździł podczas ostatniej wyprawy. Polubił tego konika i chciał zasiąść na jego grzbiecie po raz kolejny. Gdy już usadowił się na rumaku przyspieszył doganiając Gordiana.
- ÂŁadna grupka nam się zebrała i wszystkim musimy pożyczać nasze tajniackie super konie. - rzekł żartobliwie, półszeptem tak aby tylko Gordian dosłyszał .

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #11 dnia: 26 Maj 2010, 22:33:03 »
- Daj go tu! - krzyknął Grison do młodego Oteriańczyka, który zawsze zajmuje się jego wierzchowcem w stajni. - Dzięki - dodał po czym podszedł do swego czarnego rumaka. - No, ładnie cię wyczesał. Błyszczysz się jak psu... Znaczy się niesamowicie. Zobaczmy czy nic cię nie ciśnie - mówił dalej do konia. Drakon sprawdzał po kolei napięcie wędzidła, nagłówka, naczółka i podgardla. - Dobrze. To w drogę, Anders.

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #12 dnia: 26 Maj 2010, 22:36:18 »
Jako że już wcześniej brałem ze sobą wierzchowca nie musiałem wybierać nowego. Podjechałem do Gordiana żeby się z nim zrównać.
-Mam nadzieję że nie masz mi za złe pożyczenia konia z naszej stajni, aby dojechać nim na bankiet? - spytałem elfa. Czekając na odpowiedź przeniosłem wzrok na Grisona.
« Ostatnia zmiana: 26 Maj 2010, 22:45:29 wysłana przez Anvraelet »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #13 dnia: 26 Maj 2010, 22:39:22 »
//Jestem z siebie dumny. Moje "kilka ogłoszeń" zostało wykorzystanych ; *

Gunses długo się zastanawiał, czy wybrać wierzchowca, czy pobiec sam. Wiedział, że ze zdolnością Szybkości prawdopodobnie będzie wcześniej na miejscu niż konno, jednak zdecydował się na konia. Gunses wychował się na pustyni, jest znawcą koni pustynnej krwi. Szybkich, zwinnych i lekkich. Koni odważnych i dobrze prowadzonych. Swym wzrokiem wypatrzył czarną klacz. Miała na oko 7 lat, wymarzony wiek jak dla konia tego gatunku. Podszedł do klaczy, która na widok i zapach Wampira zareagowała lekką paniką. Gunses zajrzał jej głęboko w oczy swym potężnym spojrzeniem ukazując, kto ma władzę, a kto musi się podporządkować. Wampir wskoczył w kulbakę, po czym rzekł
- Gotów! - Wampir rozwiązał rzemienie maski okrywającej twarz. Przez kilka godzin króluje noc, aż do wstania świtu. Przez kilka godzin króluje Noc...


Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #14 dnia: 26 Maj 2010, 23:23:52 »
Mortimer przyglądną się koniom które jeszcze nie zostały wybrane. Podszedł do szarego ogiera i podrapał go w chrapy. Ten lekko pochylił łeb oddając się pieszczocie. Pomimo ciężkiej zbroi dosyć szybko znalazł się w siodle.
- W drogę - spiął wierzchowca i pokłusował za towarzyszami...
« Ostatnia zmiana: 26 Maj 2010, 23:26:29 wysłana przez Mort »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #15 dnia: 26 Maj 2010, 23:57:39 »
-Nie Anv... Mogę tak zdrabniać? Miałem pewnego druha, któremu tak mówiliśmy. Konie są własnością każdego z nas. Pamiętaj tylko o odprowadzaniu go gdy tylko nie będzie Ci już potrzebny.- rzekł do młodego oteriańczyka elf. -Tak to jest drogi Nevo. Ktoś musi się poświęcać żeby inni mogli wozić swe tyłki.- zwrócił się z kolei do jadącego obok Nevous'a. Gordian nakazał przyspieszenie jazdy gdy tylko grupa opuściła miasto i wjechała na leśny dukt. Okrągła tarcza księżyca oświetlała drogę wojownikom, którzy pędzili na złamanie karku na północ, do kopalni srebra. Powietrze pełne zapachu kwitnących kwiatów i roślin zielnych przywoływały na myśl okolice w których Gordian spędzał lata młodości. Czas zabaw, beztroski, czas, który odszedł w zapomnienie...

Offline Anette Du'Monteau

  • Zakon Keitai
  • ***
  • Wiadomości: 9809
  • Reputacja: 12877
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ktoś i każdy, to moje imię.
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #16 dnia: 27 Maj 2010, 15:12:26 »
-Oczywiście że możesz, reszta kompanii również. Słyszałem o owym druhu, mam nadzieję, że i jak kiedyś zasłużę na podobną opinie i to zdrobnienie. - odpowiedziałem Gordianowi z uśmiechem. Jeśli tak, nie musisz się martwić o konia. - poklepałem wierzchowca po szyi na co odpowiedział lekkim rżeniem. Chyba był zadowolony. Czekała nas długa droga, a tylko on pomoże mi ją przebyć.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #17 dnia: 27 Maj 2010, 16:35:05 »
Pędzące konie chcąc nie chcąc powodowały dość duży rumor i hałas w uśpionym lesie. Pokryty żwirem leśny dukt w połączeniu z podkutymi kopytami wierzchowców sprzyjał roznoszeniu się po lesie odgłosów zwierzyny łownej, której potrzeba było głodnym drapieżnikom starającym się odzyskać utraconą podczas mroźnej Hemis tkanki tłuszczowej, przydatnej teraz w czasie walk o samice. Gordian jak i pewnie większość jego towarzyszy wiedziała o tym doskonale jednak cały czas starali się o tym nie myśleć, ufać bogom, iż pomogą przeprawić się przez las bez zbędnych przygód. Przeliczyli się... Warczenie i wycie wilków dobiegające praktycznie z każdej strony było bardzo niepokojącym zwiastunem nieuniknionego starcia. Nagle las się urwał a jeźdźcy wyjechali na otwartą równinę rozległej łąki. Zaraz za końmi z gęstwin bukowiny zaczęły wyłaniać się biegnące wilki. -Nie ryzykujmy zranienia koni. Do ataku.- krzyknął elf gwałtownie skręcając. Tak aby ustawić się czołem do nadbiegających przeciwników. Gdy elf wyciągnął miecz z lasu wybiegły jeszcze mroczne wilki prowadzone przez 3 wilkołaki.

//: Do ataku;] Pamiętać, Ci co mogą zabijać maksymalnie 3 przeciwników w jednym poście.

20x Wilk

15x Mroczny wilk

3xWilkołak

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #18 dnia: 27 Maj 2010, 17:04:56 »
Grison zeskoczył z konia błyskawicznie dając znak wytresowanemu stworzeniu aby to uciekało z pola walki. Dwa miecze błysnęły zaś silne uda drakona nadały mu szybkości. Dwa szybkie cięcia z lewej i z prawej, następnie podwójny atak i truchło jednego z wilków leżało już na podłożu z rozharatanym pyskiem i przednią częścią tułowia. Drakon odskoczył błyskawicznie widząc iż dwa kolejne bestie starają się go otoczyć. Lądując, przy korzyści siły bezwładności Grison pchnął kolejnego zwierza wprost w pysk. Bestia padła martwa. Wtem kolejne dwa mroczne wilki doskoczyły do Drakona. Ten jednak momentalnie wzbił się w powietrze...



Atak lewostronny – klasyczne cięcie lewą ręką od prawej do lewej(góra/dół) /klasyczne lewostronne pchnięcie.
Atak prawostronny – klasyczne cięcie prawą ręką od lewej do prawej (góra/dół) /klasyczne prawostronne pchnięcie.
Podwójny atak – Cięcie 2x 1H ze skosu (lewy/prawy; góra/dół)
Zabójcze pchnięcie – Najmocniejsze pchnięcie. Tworzymy, układając bronie równolegle do siebie i wykonując pchnięcie, wykorzystujące całą nasza siłę oraz masę ciała.



18/20x Wilk

15x Mroczny wilk

3xWilkołak

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #19 dnia: 27 Maj 2010, 18:06:03 »
Devristus wycofał się z głownego pola walki. Zamknął oczy i zaczął się koncentrować. Zeskoczył z konia. Zaczął oczyszczać umysł ze zbędnych myśli. Wprowadził się w medytację. Gdy sie dostatecznie wyciszył, w jego głowie powstały słowa, które wypowiedział:
Ishuash Ru, Iaishosh Huush  Aroshel
Niebo nad nami nagle pociemniało. Zerwał się lekki wiatr. Zbierało sie jak na burze, ale to nie było to. Najpierw usłyszeliśmy grzmot, potem następny i następny. Po chwili na ziemię zaczeły spadać pioruny jeden po drugim. Grzmoty i pioruny urządziły piękne, pełne ekspresji i dynamiki zsynchronizowane przedstawienie.

[ Koncentracja, Medytacja, Grad Piorunów(czar masowy- III poziom)]

Forum Tawerny Gothic

Odp: Na ratunek do kopalni srebra
« Odpowiedź #19 dnia: 27 Maj 2010, 18:06:03 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top