Autor Wątek: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.  (Przeczytany 5344 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Canis

  • Gość
Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« dnia: 05 Kwiecień 2010, 18:39:24 »
Wszedłem na statek pilnowany przez dwóch rycerzy, dobrze mi znanych. Nie chcieli nawet patrzeć na moje papierki które zezwalają mi z jego skorzystania. Kapitan podszedł do mnie.

- Co tym razem idziemy na podboje?

- I tak i nie. przygotujcie statek do odpłynięcia. jutro rozpoczniemy rejs. Zorganizujcie zapasy żywności, wyprawa trochę potrwa, Pierw obierzcie kierunek na Varrok.

Gdy to powiedziałem przeszedłem na górny pokład i usiadłem na jednej z ławek czekając na pozostałych członków wyprawy.

Uczestnicy wyprawy:
~ Anvarunis
~ Gordian
~ Aragorn
~ Mebo
~ Elrond
~ Devristus
~ Sado



Obrazek:





Noszony Ekwipunek:


1.Nazwa broni: Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2.

3.

4.

Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.





Umiejętności:
  • walka bronią jednoręczną
  • walka bronią oburęczną
  • walka bronią miotaną



Specjalizacje:
Walka Kosturem V
Walka Mieczem III
Walka Sztyletem IV
Walka Włócznią IV
Walka Toporem III
Walka Wardyną III
Walka ÂŁukiem IV
Walka Kuszą IV
Walka Tarczą III
Walka Buławą I
Walka Szponem I




Ataki:
Ataki broni oburęcznych:
~ Uderzenie klasyczne
~ Pchnięcie
~ Parowanie

Ataki długich broni oburęcznych:
~ Uderzenie obustronne
~ Parowanie
~ Pchnięcie




Zaklęcia:
- Magia Krwi:
I Poziom Wtajemniczenia: Wysysanie ÂŻycia; Wysysanie Energii Magicznej; Zgubne Uderzenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Transfer ÂŻycia; Transfer Energii Magicznej; Uderzenie Cienia; Dotyk Agonii;
III Poziom Wtajemniczenia: Pozbawienie ÂŻycia; Zniewolenie Duszy; Zgubne Uderzenie Cienia;Dotyk ÂŚmierci;


- Magia śmierci:
I Poziom Wtajemniczenia: Mroczna Aura; Pocisk Zła; Opętanie Złem; Wybuch Cienia; Przyzwanie Zombie;
II Poziom Wtajemniczenia: Aura Nekromanty; Tchnienia ÂŚmierci; Skażenie Złem; Eksplozja Zła; Przyzwanie Demona;
III Poziom Wtajemniczenia: Aura Lisza; Zew Beliara; Zniewolenie; Krzyk Umarłych; Przywołanie Kościanego Smoka;

- Klątwy:
I Stopień Wtajemniczenia: Zatrucie; Pasożytnicza Więź; Osłabienie;
II Stopień Wtajemniczenia: Laleczka Voodoo; Okaleczenie;


- Amarangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Korzeń; Rój; Opętanie Bestii; Leśna ochrona;
II Poziom Wtajemniczenia: Kontrola nad zwierzęciem; Zabójcze pnącza; Stworzenie Drzewca;
III Poziom Wtajemniczenia: Obudzenie Enta; Zmniejszeni Potwora;


- Naurangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Strzała; Ognista Aura; Lekkie Leczenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza; Mała Burza Ognista; ÂŚrednie Leczenie;
III Poziom Wtajemniczenia: Duże Leczenie; Meteor; Wskrzeszenie; Duża Kula Ognia; Duża Burza Ognista; Deszcz Ognia; Deszcz Meteorytów; Przyzwanie Ognistego Feniksa; Samozapłon; Spalenie;


- Lindagol:
I Poziom Wtajemniczenia: Mała Błyskawica; Lekkość; Wietrzna Aura;
II Poziom Wtajemniczenia: Lewitacja; Wir; Duża Błyskawica; Grom; Piorun Kulisty;
III Poziom Wtajemniczenia: Grad Piorunów; Burza; Wiatr;


- Nenangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Lodowa Aura; Wodna Pięść; Lodowa Strzała; Długi Oddech; Wezwanie Węża Morskiego;
II Poziom Wtajemniczenia: Gejzer; Oddychanie pod Wodą; Sople Lodu; Wezwanie Krakena;
III Poziom Wtajemniczenia: Bryła Lodu;


- Urangol
I Stopień Wtajemniczenia: Duchowe Wypalenie; Wyostrzenie Zmysłów; Przemiana w Kruka;
II Stopień Wtajemniczenia: Jasnowidzenie; Przemiana w Wilka; Zagłada;


- Magia Iluzji
I Poziom Wtajemniczenia: Tworzenie Ran;




Atrybuty Wyuczane:
+ Perswazja
+ Wytrzymałość na Ból
+ Odbijanie zaklęć Kosturem
+ Akrobatyka
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Odporność na trucizny I stopnia
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Pozyskiwanie:

  • Skór
  • Kłów
  • Pazurów
  • Płytek pancerza
  • ÂŻuwaczek
  • Organów
  • Rogów
  • Skrzydeł
  • ÂŻądeł
  • ÂŁusek
+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Kamuflaż
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Spirytyzm
+ Rytualizm
+ Projekcja astralna
+ Wskrzeszenie zmarłego
+ Metamorfoza
+ Tworzenie ożywieńca
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Teleportacja
+ Lewitacja
+ Telekineza
+ Psionika
+ Mortokineza
+ Alchemia:

  • Mikstura Leczenia Ran (0.3l)
  • Większa Mikstura Leczenia Ran (0.5l)
  • Mikstura Energii Magicznej (0.3l)
  • Większa Mikstura Energii Magicznej (0.5l)
  • Odtrutka (0.3l)
  • Mikstura Snu (0.2l)
  • Mikstura: Grzmot (0.2l)



Atrybuty Rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność



« Ostatnia zmiana: 05 Kwiecień 2010, 21:17:52 wysłana przez Canis »

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Kwiecień 2010, 18:47:08 »
Pojawiłem się przed statkiem. Spojrzałem na niego i westchnąłem.
-Witajcie - rzekłem do rycerzy i kapitana. Ci się ukłonili i wrócili do swoich czynności.
Oparłem się na barierce i wpatrzyłem się w wodę.




Obrazek:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f8e19ef0dbe3c1fd


Noszony ekwipunek:




1.Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
2.Nazwa broni: Demoniczny Korbacz
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: korbacz
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 105 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg. Ponad to ognisty i mistrzowski oręż.
3.
Nazwa broni: Krwawy Rytuał
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty ze 95 sztuk srebra zakończony brunatnym magicznym kryształem  (Magia Krwi), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż; dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z Magii Krwi są dwa razy potężniejsze; zwieńczony na dole ostrym szpikulcem
4.
5. Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.


Skrzynia:




Umiejętności:

    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi   


Specjalizacje:
Walka mieczem II
Walka łukiem IV
Walka kosturem III
Walka korbaczem V


Ataki:
Broń jednoręczna:
Klasyczne pchnięcie
Blok górny
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Pchnięcie w tył
Potężny cios



Zaklęcia:

Magia Urungaol:

I Stopień Wtajemniczenia:
Przemiana w Kruka
Wyostrzenie zmysłów
Duchowe Wypalenie
II Stopień Wtajemniczenia:
Jasnowidzenie
Zagłady
III Stopień Wtajemniczenia:
Aury Dusz
Przemiana przeciwnika

Magia Lindangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II Stopień Wtajemniczenia:
- Lewitacja
- Wir
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
III Stopień Wtajemniczenia:
- Grad Piorunów

Magia Amarangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
II Stopień Wtajemniczenia:
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójczych pnączy

Magia Nenangol:

I Stopień Wtajemniczenia:
- Wodnej Pięści
- Lodowej Strzały

Magia Krwi
I stopień Wtajemniczenia
- Zgubne Uderzenie
- Wysysanie ÂŻycia
- Wysysanie Energii Magicznej
II stopień wtajemniczenia:
-Transfer Energii Magicznej
- Dotyk Agoni
- Transfer ÂŻycia
- Uderzenie Cienia
III stopień wtajemniczenia:
- Dotyk ÂŚmierci

Magia ÂŚmierci
I stopień Wtajemniczenia
- Wybuch Cienia
- Mroczna Aura
- Przyzwanie Zombie
- Pocisk Zła
-Opętanie Złem
II stopień wtajemniczenia:
- Tchnienie ÂŚmierci
- Skażenie Złem
- Eksplozja Złem

Klątwy:
I stopień wtajemniczenia:
- Pasożytnicza Więź
- Zatrucie
- Osłabienie
II stopień wtajemniczenia:
- Laleczka Voodoo

Atrybuty wyuczane:
Skradanie się I
Pozyskiwanie:
-Pazurów
-ÂŻuwaczek
-Organów
-Rogów
Odbijanie zaklęć kosturem
Akrobatyka
Koncentracja
Teleportacja (3/3)
Medytacja
Metamorfoza
Rytualizm
Telekineza - Pozwala unosić lekkie przedmioty, pociągać za dźwignie. Odpychać lub przyciągać przeciwników. Działa do 10 metrów odległości.
Kondycja
Hart ciała
Upuszczanie krwi stopień I
Kamuflaż


Atrybuty rasowe:

-Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.
-Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.
-Lot - Skrzydła umożliwiają ci lot.
-Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.
-Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).
-Szał bitewny

Alchemia:
-mikstura leczenia ran (0.3l)
-mikstura energii magicznej (0.3l)

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Kwiecień 2010, 18:47:08 »

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Kwiecień 2010, 18:54:23 »
Anvarunis pojawił się niedaleko statku. Po chwili wszedł na pokład i podszedł do barierki z widokiem na morze. Wcześniej pokazał się jednak Canisowi, aby ten widział, że wampir jest już na pokładzie. Stojąc przy barierce, bawił się chwilę telekinezą miotając bryłkami wody, to na lewo, to na prawo. Potem znów oparł sie o barierkę i oddał medytacji.


Obrazek:

W Szacie:





Opis:

Wygląd:

Ma jasną cerę i długie jasne włosy, sięgające poniżej ramion oraz jak na wampira przystało, czerwone oczy.

Historia:

Anv nigdy nie opowiadał swojej historii, więc niewielu tak naprawdę ją zna.



Noszony ekwipunek:



1. Broń:

Nazwa broni: Szaleństwo
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  V
Opis: Wykuty z 105 sztuk srebra o zasięgu 0,9 metra, ważący 5kg. Ponadto oręż mistrzowski.


2. Broń:

Nazwa broni: Czarny Błysk
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

86x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4


3. Broń:

Nazwa broni: Mrok Dnia
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg./size]

4. Broń:

Nazwa: Pocałunek Węża
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis:Wykuty z 45 sztuk mithrilu o zasięgu 0, 35 metra, i ważący 8 kg.


Szata:


Nazwa odzienia: Szata Anv'a
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Alfistru, mistrzowskie odzienie. Ponadto odbija promienie słoneczne.




Umiejętności:

  ● Walka bronią jednoręczną
  ● Walka bronią oburęczną
  ● Walka dwiema broniami
  ● Walka broniami miotanymi



Specjalizacje:

  ● Walka Wardyną IV
  ● Walka Mieczem V
  ● Walka ÂŁukiem V
  ● Walka Włócznią IV
  ● Walka Sztyletem  V
  ● Walka Kosturem IV
  ● Walka Szponem V
  



Ataki:

Długimi Broniami Oburęcznymi:

  ● Uderzenie obustronne
  ● Parowanie
  ● Koło ostrzy
  ● Ciecie z bloku
  ● Obrót górny
  ● Koło młyńskie

Broniami Jednoręcznymi:

  ● Klasyczne pchnięcie
  ● Blok górny
  ● Blok z odbiciem
  ● Pchnięcie
  ● Pchnięcie w tył
  ● Potężny cios
  ● Przerzucenie broni

Dwiema Broniami:

  ● Atak lewostronny

Broniami Miotanymi:

  ● Potężny strzał
  ● Celny strzał



Zaklęcia:

Magia ÂŚmierci:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Pocisk Zła
  ● Mroczna Aura
  ● Wybuch Cienia


Magia Krwi:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Wysysanie Energii ÂŻyciowej
  ● Wysysanie Energii Magicznej
  ● Zgubne Uderzenie


Klątwy:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Pasożytnicza Więź
  ● Osłabienie



Atrybuty Rasowe:

+ Długowieczność
+ Wyostrzenie Zmysłów
+ Chwilowa Niewidzialność
+ Przemiana w Nietoperza
-  ÂŚmiertelność
-  Głód Krwi
-  Wrażliwość na Promienie Słoneczne




Atrybuty Wyuczone:

+ Perswazja
+ Pozyskiwanie:
    Skór
    Kłów
    Pazurów

+ Kondycja
+ Hart Ciała
+ Skrytobójstwo
+ Kamuflaż
+ Wysoka charyzma
+ Wytrzymałość na ból
+ Upuszczanie krwi – 6l
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Akrobatyka
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Teleportacja
+ Telekineza




Pas:

  ● Runa Ognia - Heshar
  ● 3l Krwi



Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Kwiecień 2010, 19:25:06 »
Ikraaz również pojawił się na statku. Wchodząc, powiedział:
- Witajcie, towarzysze. Smoczki? Mmm.
Usiadł na pokładzie i zaczął gładzić swoje ostrze.




Obrazek:

W zbroi:





Noszony ekwipunek:

1. Oręż ÂŚmierci

Nazwa broni: Oręż ÂŚmierci
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  V
Opis: Wykuty z 105 sztuk Mithrilu o zasięgu 1 metra, ważący 8kg. Ponadto oręż mistrzowski., zatruty jadem z Wiwerny oraz pobłogosławiony (Rasher).



2. Cicha ÂŚmierć

Nazwa broni: Cicha ÂŚmierć
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
Cena: 750 sztuk złota.

10x strzała nasączona naftą

20x strzał wybuchowych

20x strzała ze stali
wytrzymałość - 10
ostrość - 12
ciężar - 5

30x strzała z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar – 8

10x usypiająca strzała z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar – 8

10x strzała ze srebra
wytrzymałość - 12
ostrość - 14
ciężar – 5


3. Brak

-

4. Pocałunek ÂŚmierci

Nazwa: Pocałunek ÂŚmierci
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 70 sztuk mithrilu o zasięgu 0, 35 metra, i ważący 8 kg.
Cena: 750 sztuk złota.


Niezniszczalna Powłoka

Nazwa odzienia: Niezniszczalna Powłoka
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 250 sztuk mithrilu, ponadto zbroja mistrzowska i pobłogosławiona (Rahter).




Umiejętności:

  ● Walka Bronią Jednoręczną
  ● Walka Bronią Oburęczną
  ● Walka Dwiema Broniami
  ● Walka Brońmi Miotanymi



Umiejętności rzemieślnicze:

Ze względu na rodzaj:

  ● Wykuwanie Zbroi

Ze względu na tworzywo:

  ● Obróbka żelaza

Dodatkowe:

  ● Błogosławieństwo (aktualnie niedostępne)



Specjalizacje:

  ● Walka Mieczem - Poziom V
  ● Walka Sztyletem - Poziom V
  ● Walka Tarczą - Poziom III
  ● Walka ÂŁukiem - Poziom V
  ● Walka Kuszą - Poziom II
  ● Walka Wardyną - Poziom I
  ● Walka Toporem - Poziom I
  ● Walka Szponem - Poziom I
  ● Walka Młotem - Poziom I
  ● Walka Kijem - Poziom I
  ● Walka Buławą - Poziom I



Ataki:

Ataki do walki dwiema brońmi:

  ● Atak lewostronny
  ● Atak prawostronny
  ● Blok lewostronny
  ● Blok prawostronny
  ● Podwójny atak
  ● Blok krzyżowy
  ● Atak krzyżowy
  ● Pchnięcie z bloku
  ● Zabójcze Pchnięcie

Ataki do walki bronią jednoręczną:

  ● Klasyczne pchnięcie
  ● Blok górny
  ● Blok z odbiciem
  ● Pchnięcie
  ● Pchnięcie w tył
  ● Potężny cios
  ● Przerzucenie broni
  ● Piruet

Ataki do walki bronią jednoręczną plus tarcza:

  ● Blok
  ● Blok z odbiciem
  ● Ogłuszenie

Ataki do walki długimi broniami oburęcznymi:

  ● Uderzenie obustronne
  ● Parowanie
  ● Pchnięcie
  ● Koło ostrzy
  ● Cięcie z bloku
  ● Obrót górny

Ataki do walki brońmi miotanymi:

  ● Strzał 2 pociskami
  ● Strzał 3 pociskami
  ● Potężny strzał
  ● Bardzo potężny strzał
  ● Celny strzał
  ● Precyzyjnie celny strzał
  ● Grad strzał
  ● Perfekcyjnie celny strzał



Zaklęcia:



Atrybuty wyuczane:

  + Akrobatyka
  + Perswazja
  + Szczęście
  + Kondycja
  + Hard ciała
  + Pierwsza pomoc
  + Kamuflaż
  + Pozyskiwanie trofeów:
      • skór
       • kłów
       • pazurów
       • płytek pancerza
       • żuwaczek
       • organów
       • rogów
       • skrzydeł
       • żądeł
       • łusek

  + Obdzieranie z futer małych zwierząt
  + Obdzieranie z futer dużych zwierząt
  + Chodzenie po trudnej nawierzchni
  + Pozyskiwanie trucizny stopień II
  + Odporność na trucizny II
  + Wytrzymałość na ból
  + Upuszczanie krwi II
  + Rozbrajanie pułapek
  + Zakładanie pułapek
  + Wysoka charyzma
  + Skrytobójstwo



Atrybuty rasowe:

Mauren:
+ niewrażliwość na gorąco
-  śmiertelność
-  krótkowieczność



Przedmioty:

Substancje:

  • 4x Odtrutka
  • 10x Piwo

Runy:

  • 2x Heshar - Runę Ognia
  • 2x Elshru - Runę Wody
  • 2x Huxuesh - Runa Powietrza
  • 2x Eshanish - Runa Ziemi



Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Kwiecień 2010, 19:38:34 »
Z mroku panoszącego się po całym porcie wyłoniła się sylwetka człowieka niosącego sporej wielkości tobołek. Szczęk miecza obijającego się o mithrilowy pancerz zdradził, że osoba ta jest uzbrojona. Elf spojrzał w górę starając się dostrzec łopoczącą banderę okrętu do którego dotarł. -To chyba tutaj.- szepnął do siebie widząc królewskie barwy i herb. Wszedł na pokład. -Witajcie.- rzekł do zgromadzonych na jednostce. -Canisie, Devristusie.- rzekł lekko kiwnąwszy głową gdy spostrzegł magów. Nie czekając na odpowiedź stanął ściągając hełm i podszedł do Meba. -Witaj. Jak zdążyłem zauważyć tylko my dwaj stawiamy na swą broń. Cała reszta będzie oszukiwać pomagając sobie łaską bogów.- rzekł podając Maurenowi rękę.



Obrazek:




Noszony ekwipunek:
 


1.   Broń 1

Nazwa broni: Hebanowy ÂŁuk
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Wykonany z 100 sztuk drewna, ważący 2kg, ponadto mistrzowski.

75x zatruta strzała (trucizna Alluadora) z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar - 8


2.   Broń 2

Nazwa broni: Miecz pirata
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  V
Opis: Wykuty z 105 sztuk Mithrilu o zasięgu 0,8 metra, ważący 8kg. Ponadto oręż mistrzowski.


3.   Broń 3

Nazwa broni: Nazwa broni: Księżycowe Ostrze
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  V
Opis: Wykuty z 105 sztuk srebra o zasięgu 0,9 metra, ważący 5kg. Ponadto oręż mistrzowski.


4.   Broń 4

Nazwa broni: Stalowy Kieł
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykonany z 80 sztuk stali o zasięgu 0.3m 5kg. Dodatkowo mistrzowski oręż


Zbroja:

Nazwa odzienia: Elficki pancerz
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mithrilu.




Umiejętności:

-Walka bronią jednoręczną
-Walka broniami miotanymi
-Walka dwiema broniami
-Walka bronią oburęczną




Specjalizacje:

-Walka mieczem   (V)
-Walka łukiem      (V)
-Walka sztyletem (IV)
-Walka włócznią (II)




Ataki:

Broniami jednoręcznymi:

-Klasyczne pchnięcie
-Blok górny
-Pchnięcie
-Blok z odbiciem
-Potężny cios
-Pchnięcie w tył
-Przerzucenie broni


Długimi broniami oburęcznymi

-Uderzenie obustronne
-Parowanie
-Pchnięcie
-Koło ostrzy
-Cięcie z bloku
-Obrót górny
-Kosa
-Koło młyńskie
-ÂŚmiertelny cios


Broniami miotanymi:

-Celny strzał
-Strzał 2 pociskami
-Strzał 3 pociskami
-Potężny strzał
-Precyzyjnie celny strzał
-Bardzo potężny strzał
-Grad strzał




Zaklęcia:

Brak



Atrybuty wyuczane:

-Akrobatyka
-Chodzenie po trudnych nawierzchniach
-Hart ciała
-Kondycja
-Kamuflaż
-Obdzieranie z futer małych zwierząt
-Obdzieranie z futer dużych zwierząt
-Odporność na trucizny I stopień
-Odporność na trucizny II stopień
-Perswazja
-Pierwsza Pomoc
-Pozyskiwanie trucizny stopień I
-Pozyskiwanie trucizny stopień II
-Skrytobójstwo
-Szczęście
-Upuszczanie krwi I stopnień
-Upuszczanie krwi II stopnień
-Wytrzymałość na ból
-Wysoka charyzma
-Pozyskiwanie:

  • skór
  • pazurów
  • kłów
  • rogów
  • organów
  • łusek



Atrybuty rasowe:

+ długowieczność
-  śmiertelność




Przedmioty:

2x runa Heshar


Pozostałe:

ÂŻywność i trunki:


10 butelek wina
5 kurczaków

« Ostatnia zmiana: 07 Kwiecień 2010, 16:36:36 wysłana przez Gordian »

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Kwiecień 2010, 19:45:50 »
Aragorn będąc akurat w Atusel zauważywszy ludzi zmierzających na statek natychmiast się tam udał. Po dotarciu skłonił się Canisowi i prawie dotykając pokładu diukowi Devristusowi.

Noszony ekwipunek:
http://images41.fotosik.pl/13/0fb76f76652ed4e4.jpg

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.


Nazwa broni: Srebrne Ostrze IV
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,8 metra, ważący 5kg

Nazwa broni: ÂŁuk
Zasięg: 200 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: IV
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

100 strzała z żelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6

1x.Runa Heshar


Umiejętności:
-walka bronią jednoręczną
-Walka brońmi miotanymi

Specjalizacje:
IV stopień wtajemniczenia walki mieczem
Walka łukiem IV

Ataki:
-Klasyczne pchnięcie
-Blok górny
-Blok z odbiciem
-Pchnięcie
-Pchnięcie w tył

Atrybuty wyuczane:
-Wytrzymałość na ból
-Hard ciała
-Pierwsza pomoc
-Kamuflaż

Atrybuty rasowe:
Wampir:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Kwiecień 2010, 19:51:36 »
- Niestety, taka nasza dola. - Ikraaz odwzajemnił gest podania ręki. Odpiął z pasa jedną fiolkę z jasną substancją (piwo), którą podał elfowi. - Trzymaj, przyjacielu, tego nigdy za wiele. No to jeszcze dwóch i ruszamy.

- O, jakie to pany przyszły! - spojrzał na prawie klękającego człowieka. - Ciekawe czy w walce równie dobre.


Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #7 dnia: 05 Kwiecień 2010, 19:54:57 »
-Zwykłem okazywać szacunek imć Mebo, a co do walki...chcesz się sprawdzić?

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #8 dnia: 05 Kwiecień 2010, 19:59:20 »
Wampir słysząc gwar na statku wybudził się z medytacji i podszedł do grupki gdzie stali Mebo i Gordian.
- Witajcie. Ależ ja głównie też stawiam na mój oręż. Magia to w moim zawodzie rzecz pomocnicza. Przydatna co prawda, jednak nie przeważająca. Rzekłbym, drugorzędna.

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #9 dnia: 05 Kwiecień 2010, 20:01:22 »
- Hm – spojrzał na diuka -, może. Tytuł jednak zyskany dzięki adopcji?

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #10 dnia: 05 Kwiecień 2010, 20:05:40 »
-Witaj Anv.- rzekł elf do wampira- Widziałem, że zatopiłeś się w medytacji więc nie chciałem Ci przerywać.- po czym wziął piwo od Meba. -Zabrałem ze sobą trochę wina i parę kurczaków więc jak chcecie to sie częstujcie.- powiedział wskazując na leżący przy burcie worek. -A co do szacunku Aragornie to szczerze nigdy nie widziałem, żeby ktoś okazywał go w ten sposób królowi. A Devristus to przecież diuk.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #11 dnia: 05 Kwiecień 2010, 21:00:21 »
- Tytuły. Umierając każdy jest równy... - powiedział elf wchodząc na pokład. - Witam wszystkich obecnych - dodał po chwili.



Noszony Ekwipunek


1. Srebrny Kostur ÂŚmierci
2.
3. Stalowy Kieł
4.

Nazwa broni: Srebrny Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony
ciemnozielonym magicznym kryształem  (Magia ÂŚmierci),
o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher),
mistrzowski oręż; dzięki kryształowi wystrzeliwane przez
kostur zaklęcia z Magii ÂŚmierci są dwa razy potężniejsze;
zwieńczony na dole ostrym szpikulcem

Nazwa broni: Stalowy Kieł
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykonany z 80 sztuk stali o zasięgu 0.3m;
ważący 5kg; mistrzowski oręż


Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher),
mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć;
ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia



Umiejętności


  • Walka brońmi miotanymi
  • Walka bronią jednoręczną
  • Walka bronią oburęczną



Specjalizacje


  • Walka kosturem - V stopień wtajemniczenia
  • Walka łukiem - V stopień wtajemniczenia
  • Walka sztyletem - III stopień wtajemniczenia
  • Walka mieczem - II stopień wtajemniczenia



Ataki


Ataki do walki bronią jednoręczną:
  • Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

Ataki długich broni oburęcznych:
  • Uderzenie obustronne
  • Parowanie
  • Pchnięcie
  • Cięcie z bloku



Zaklęcia

Klątwy
I poziom: Pasożytnicza Więź, Osłabienie, Zatrucie
II poziom: Laleczka Voodoo

Magia ÂŚmierci
I poziom: Pocisk Zła, Mroczna Aura, Przyzwanie Zombie, Wybuch cienia, Opętanie złem
II poziom: Tchnienie ÂŚmierci, Aura Nekromanty, Przyzwanie Demona

Magia Krwii
I poziom: Wysysanie ÂŻycia, Wysysanie Energii Magicznej, Zgubne Uderzenie
II poziom: Dotyk Agonii

Amarangol
I poziom: Korzeń, Rój, Opętanie Bestii, Leśna ochrona
II poziom: Kontrola nad zwierzęciem, Zabójcze pnącza, Stworzenie Drzewca
III poziom: Zmniejszenie Potwora, Obudzenie Enta

Lidangol
I poziom: Mała Błyskawica, Lekkość, Wietrzna aura
II poziom: Duża Błyskawica, Grom, Piorun Kulisty

Naurangol
I poziom: Ognista Strzała, Ognista Aura, Lekkie Leczenie
II poziom: ÂŚrednie Leczenie

Urangol
I poziom: Przemiana w Kruka, Wyostrzenie zmysłów



Atrybuty wyuczane

  • Spirytyzm
  • Rytualizm
  • Medytacja
  • Teleportacja
  • Telekineza
  • Lewitacja
  • Koncentracja
  • Projekcja Astralna
  • Tworzenie ożywieńca
  • Odbijanie zaklęć kosturem

  • Skrytobójstwo
  • Wysoka charyzma
  • Perswazja
  • Kondycja
  • Akrobatyka
  • Wytrzymałość na ból
  • Pozyskiwanie kłów
  • Pozyskiwanie skór
  • Pozyskiwanie pazurów
  • Pozyskiwanie trucizny stopień I (Krwiopijcy)
  • Pozyskiwanie trucizny stopień II (topielce)



Atrybuty rasowe


+ Długowieczność
- ÂŚmiertelność



Pas

- 5 butelek piwa
- mieszek z 5000 sztuk złota

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #12 dnia: 05 Kwiecień 2010, 21:05:06 »
- Gotów!





Noszony ekwipunek:



1. Broń:

Nazwa broni: Podmuch ÂŚmierci
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

100 wybuchowych strzał


2. Broń:

50 strzał z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar – 8


50 usypiających strzał z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar – 8


3. Broń:

Nazwa broni: Wyrok Boga
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  V
Opis: Wykuty z 105 sztuk Mithrilu o zasięgu 1 metra, ważący 8kg. Ponadto oręż mistrzowski, zatruty jadem wiwerny oraz pobłogosławiony (Rasher).


4. Broń:

Nazwa: Ukojenie
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 95 sztuk mithrilu o zasięgu 0,35 metra, ważący 8 kg, ponadto mistrzowski oręż, zatruty jadem wiwerny i pobłogosławiony (Ellmor)


Zbroja:


Nazwa odzienia: Skóra Smoka
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8
Opis: Wykuta z 250 sztuk mithrilu, ponadto zbroja mistrzowska i błogosławiona (Rasher).


Pas:

Paczka skrętów


Umiejętności rzemieślnicze:

Ze względu na rodzaj:

  ● Wykuwanie Zbroi

Ze względu na tworzywo:

  ● Obróbka żelaza
  ● Obróbka mithrilu
  ● Obróbka srebra
  ● Obróbka skór
  ● Obróbka futer
  ● Obróbka czarnej rudy   

Dodatkowe:

  ● Błogosławienie
  ● Mistrzowskie wykonanie



Specjalizacje:

  ● Walka Mieczem V
  ● Walka Toporem V
  ● Walka Włócznią III
  ● Walka Sztyletem  V
  ● Walka ÂŁukiem V
  ● Walka Kuszą V
  ● Walka Kosturem V
  ● Walka Tarczą III
  ● Walka Młotem III
  ● Walka Kijem V
  ● Walka Wardyną III
  ● Walka Buławą III
  ● Walka Szponem III



Ataki:

Broniami Jednoręcznymi:

  ● Klasyczne pchnięcie
  ● Blok górny
  ● Blok z odbiciem
  ● Pchnięcie
  ● Pchnięcie w tył
  ● Potężny cios
  ● Przerzucenie broni
  ● Piruet
  ● Kaskada Uderzeń

Broniami Oburęcznymi:

  ● Uderzenie klasyczne
  ● Pchnięcie
  ● Parowanie
  ● Atak z bloku
  ● Obrót

Długimi Broniami Oburęcznymi:

  ● Uderzenie obustronne
  ● Pchnięcie
  ● Parowanie

Broniami Jednoręcznymi z tarczą:

  ● Blok
  ● Blok z odbiciem
  ● Ogłuszenie

Dwiema Broniami:

  ● Atak prawostronny
  ● Atak lewostronny
  ● Blok lewostronny
  ● Blok prawostronny

Broniami Miotanymi:

  ● Strzał 2 pociskami
  ● Potężny strzał
  ● Strzał 3 pociskami
  ● Celny strzał



Zaklęcia:

Magia Naurangol:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Lekkie Leczenie
  ● Aura Ognia
  ● Ognista Strzała

II poziom wtajemniczenia:

  ● Kula Ognia
  ● Pirokineza
  ● Mała Burza Ognista
  ● ÂŚrednie Leczenie

III poziom wtajemniczenia:

  ● Duża Kula Ognia
  ● Meteor
  ● Deszcz Meteorytów
  ● Deszcz Ognia
  ● Duża Burza Ognista
  ● Duże Leczenie


Magia ÂŚmierci:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Pocisk Zła
  ● Mroczna Aura
  ● Opętanie Złem
  ● Przyzwanie Zombie
  ● Wybuch Cienia

II poziom wtajemniczenia:

  ● Aura nekromanty
  ● Tchnienie ÂŚmierci
  ● Przyzwanie Demona
  ● Eksplozja Zła


III poziom wtajemniczenia:

  ● Zew Beliara

Magia Krwi:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Wysysanie Energii Magicznej
  ● Wysysanie ÂŻycia
  ● Zgubne Uderzenie

Klątwy:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Pasożytnicza Więź



Atrybuty Rasowe:

+ Długowieczność
+ Wyostrzenie Zmysłów
-  ÂŚmiertelność




Atrybuty Wyuczone:

+ Wytrzymałość na ból
+ Odporność na trucizny II
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Perswazja
+ Pierwsza pomoc
+ Pozyskiwanie:
   • Skór
   • Kłów
   • Pazurów
   • Płytek pancerza
   • ÂŻuwaczek
   • Organów
   • Rogów
   • Skrzydeł
   • ÂŻądeł
   • ÂŁusek

+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Odbijanie Zaklęć Kosturem
+ Kondycja
+ Hart Ciała
+ Skrytobójstwo
+ Kamuflaż
+ Wysoka charyzma
+ Rozbrajanie Pułapek
+ Zakładanie Pułapek
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Telekineza
+ Rytualizm
+ Teleportacja

Canis

  • Gość
Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #13 dnia: 05 Kwiecień 2010, 21:11:36 »
gdy już wszyscy byli na statku i zaczynali pierdolić od rzeczy. podszedłem do kapitana.

- Słuchaj, masz 24 godziny, abyśmy dobili do brzegu Varrok.

- Słucham?

- 24 godziny, słyszałeś? i do roboty.


Po tej krótkiej rozmowie podszedłem do barierki wyższego pokładu i spojrzałem w dół, gdzie jesteście.

- Nadszedł czas, za chwile ruszymy. za około dzień, będziemy na miejscu, tak obiecał nam kapitan. Poprosze teraz o udanie się do swoich kajut, lub do jadalni, chyba ze wolicie pokład. Jutro o godzinie 14. odbędzie się odprawa. kogo na niej nie będzie, nie dostanie konkretnego zadania i przydziału w misji, a więc co z tego wynika, marnuje tutaj swój czas. Dobrej nocy i miłych pogawędek.

Powiedziałem i udałem się do swojej kajuty. Był tam pulpit. wyjąłem jedną z ksiąg i zacząłem czytać. W tym czasie statek wypłynął...
« Ostatnia zmiana: 05 Kwiecień 2010, 21:17:24 wysłana przez Canis »

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #14 dnia: 05 Kwiecień 2010, 21:29:33 »
-Dobrze mówisz Elrondzie, panowie pozwolą udam się do kajuty na spoczynek.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #15 dnia: 05 Kwiecień 2010, 21:57:39 »
- ÂŻarcie - powiedział i zniknął.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #16 dnia: 05 Kwiecień 2010, 22:13:20 »
Dracon oparł się o burtę, wyciągnął papierosa i zapalił. Wiatr szarpał mu brutalnie włosy. Sado spojrzał na runy na swych dłoniach, po czym sięgnął po papierosa, wyjął go z ust. wypuścił w niebo strużkę dymu i rzekł pewnie:
- Kiedyś cię zabiję...

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #17 dnia: 05 Kwiecień 2010, 23:46:40 »
-No to wyruszamy....- szepnął sam o siebie elf i podnosząc z desek pokładu zabrany ze sobą prowiant ruszył w kierunku kajuty w której miał spędzić podróż. Drzwi skrzypnęły gdy elf otworzył je i wszedł do środka. Wnętrze nie było jakoś szczególnie urzekające ale na pewno schludne i dość czyste. Gordian tylko rzucił jedzenie wraz z hełmem na łóżko i nie czekając ani chwili dłużej wyszedł na pokład. Skierował się w stronę dziobu okrętu. Stając na końcu bukszprytu złapał ręką za jedną z biegnących od niego lin i wpatrzył się w morze...

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #18 dnia: 06 Kwiecień 2010, 00:05:15 »
Dracon poszedł coś przekąsić, po czym udał się do kajuty pomedytować.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #19 dnia: 06 Kwiecień 2010, 11:44:11 »
Aragorn wstał dość wcześnie jak na jego standarty, poszedł następnie do jadalni coś zjeść po czym wyszedł na pokład by czekać na odprawę.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wyprawa na smoki - Varrok i Ghuruk.
« Odpowiedź #19 dnia: 06 Kwiecień 2010, 11:44:11 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything