Autor Wątek: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;  (Przeczytany 2923 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Canis

  • Gość
Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« dnia: 16 Marzec 2010, 21:22:47 »
Czekałem na moich uczniów, Moreana i Sada w sali rytualnej niczym pasterz na swe owieczki rozpierzchłe po polu nawołując w ich języku...



Obrazek:

[/cetner]



Noszony Ekwipunek:


1.Nazwa broni: Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2.

3.

4.

Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.




Umiejętności:
  • walka bronią jednoręczną
  • walka bronią oburęczną
  • walka bronią miotaną



Specjalizacje:
Walka Kosturem V
Walka Mieczem III
Walka Sztyletem IV
Walka Włócznią IV
Walka Toporem III
Walka Wardyną III
Walka ÂŁukiem IV
Walka Kuszą IV
Walka Tarczą III
Walka Buławą I




Ataki:
Ataki broni oburęcznych:
~ Uderzenie klasyczne
~ Pchnięcie
~ Parowanie

Ataki długich broni oburęcznych:
~ Uderzenie obustronne
~ Parowanie
~ Pchnięcie




Zaklęcia:
- Magia Krwi:
I Poziom Wtajemniczenia: Wysysanie ÂŻycia; Wysysanie Energii Magicznej; Zgubne Uderzenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Transfer ÂŻycia; Transfer Energii Magicznej; Uderzenie Cienia; Dotyk Agonii;
III Poziom Wtajemniczenia: Pozbawienie ÂŻycia; Zniewolenie Duszy; Zgubne Uderzenie Cienia;Dotyk ÂŚmierci;


- Magia śmierci:
I Poziom Wtajemniczenia: Mroczna Aura; Pocisk Zła; Opętanie Złem; Wybuch Cienia; Przyzwanie Zombie;
II Poziom Wtajemniczenia: Aura Nekromanty; Tchnienia ÂŚmierci; Skażenie Złem; Eksplozja Zła; Przyzwanie Demona;
III Poziom Wtajemniczenia: Aura Lisza; Zew Beliara; Zniewolenie; Krzyk Umarłych; Przywołanie Kościanego Smoka;

- Klątwy:
I Stopień Wtajemniczenia: Zatrucie; Pasożytnicza Więź; Osłabienie;
II Stopień Wtajemniczenia: Laleczka Voodoo; Okaleczenie;


- Amarangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Korzeń; Rój; Opętanie Bestii; Leśna ochrona;
II Poziom Wtajemniczenia: Kontrola nad zwierzęciem; Zabójcze pnącza; Stworzenie Drzewca;
III Poziom Wtajemniczenia: Obudzenie Enta; Zmniejszeni Potwora;


- Naurangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Strzała; Ognista Aura; Lekkie Leczenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza; Mała Burza Ognista; ÂŚrednie Leczenie;
III Poziom Wtajemniczenia: Duże Leczenie; Meteor; Wskrzeszenie; Duża Kula Ognia; Duża Burza Ognista; Deszcz Ognia; Deszcz Meteorytów; Przyzwanie Ognistego Feniksa; Samozapłon; Spalenie;


- Lindagol:
I Poziom Wtajemniczenia: Mała Błyskawica; Lekkość; Wietrzna Aura;
II Poziom Wtajemniczenia: Lewitacja; Wir; Duża Błyskawica; Grom; Piorun Kulisty;
III Poziom Wtajemniczenia: Grad Piorunów; Burza; Wiatr;


- Nenangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Lodowa Aura; Wodna Pięść; Lodowa Strzała; Długi Oddech; Wezwanie Węża Morskiego;
II Poziom Wtajemniczenia: Gejzer; Oddychanie pod Wodą; Sople Lodu; Wezwanie Krakena;


- Urangol
I Stopień Wtajemniczenia: Duchowe Wypalenie; Wyostrzenie Zmysłów; Przemiana w Kruka;
II Stopień Wtajemniczenia: Jasnowidzenie; Przemiana w Wilka; Zagłada;


- Magia Iluzji
I Poziom Wtajemniczenia: Tworzenie Ran;




Atrybuty Wyuczane:
+ Perswazja
+ Wytrzymałość na Ból
+ Odbijanie zaklęć Kosturem
+ Akrobatyka
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Odporność na trucizny I stopnia
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Pozyskiwanie:

  • Skór
  • Kłów
  • Pazurów
  • Płytek pancerza
  • ÂŻuwaczek
  • Organów
  • Rogów
  • Skrzydeł
  • ÂŻądeł
  • ÂŁusek
+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Kamuflaż
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Spirytyzm
+ Rytualizm
+ Projekcja astralna
+ Wskrzeszenie zmarłego
+ Metamorfoza
+ Tworzenie ożywieńca
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Teleportacja
+ Lewitacja
+ Telekineza
+ Psionika
+ Mortokineza
+ Alchemia:

  • Mikstura Leczenia Ran (0.3l)
  • Większa Mikstura Leczenia Ran (0.5l)
  • Mikstura Energii Magicznej (0.3l)
  • Większa Mikstura Energii Magicznej (0.5l)
  • Odtrutka (0.3l)
  • Mikstura Snu (0.2l)
  • Mikstura: Grzmot (0.2l)



Atrybuty Rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność
« Ostatnia zmiana: 18 Marzec 2010, 22:32:50 wysłana przez Canis »

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Marzec 2010, 07:17:49 »
Dracon teleportował się na miejsce.






Noszony ekwipunek:



1. Broń:

Nazwa broni: Podmuch ÂŚmierci
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

100 wybuchowych strzał


2. Broń:

50 strzał z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar – 8


50 usypiających strzał z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar – 8


3. Broń:

Nazwa broni: Wyrok Boga
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  V
Opis: Wykuty z 105 sztuk Mithrilu o zasięgu 1 metra, ważący 8kg. Ponadto oręż mistrzowski, zatruty jadem wiwerny oraz pobłogosławiony (Rasher).


4. Broń:

Nazwa: Ukojenie
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 95 sztuk mithrilu o zasięgu 0,35 metra, ważący 8 kg, ponadto mistrzowski oręż, zatruty jadem wiwerny i pobłogosławiony (Ellmor)


Zbroja:


Nazwa odzienia: Skóra Smoka
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8
Opis: Wykuta z 250 sztuk mithrilu, ponadto zbroja mistrzowska i błogosławiona (Rasher).


Pas:

Paczka skrętów, kilof




Umiejętności:

  ● Walka bronią jednoręczną
  ● Walka bronią oburęczną
  ● Walka dwiema broniami
  ● Walka broniami miotanymi



Umiejętności rzemieślnicze:

Ze względu na rodzaj:

  ● Wykuwanie Zbroi

Ze względu na tworzywo:

  ● Obróbka żelaza
  ● Obróbka mithrilu
  ● Obróbka srebra
  ● Obróbka skór
  ● Obróbka futer
  ● Obróbka czarnej rudy    

Dodatkowe:

  ● Błogosławienie
  ● Mistrzowskie wykonanie



Specjalizacje:

  ● Walka Mieczem V
  ● Walka Toporem V
  ● Walka Włócznią III
  ● Walka Sztyletem  V
  ● Walka ÂŁukiem V
  ● Walka Kuszą V
  ● Walka Kosturem V
  ● Walka Tarczą III
  ● Walka Młotem III
  ● Walka Kijem V
  ● Walka Wardyną III
  ● Walka Buławą III
  ● Walka Szponem III



Ataki:

Broniami Jednoręcznymi:

  ● Klasyczne pchnięcie
  ● Blok górny
  ● Blok z odbiciem
  ● Pchnięcie
  ● Pchnięcie w tył
  ● Potężny cios
  ● Przerzucenie broni

Broniami Oburęcznymi:

  ● Uderzenie klasyczne
  ● Pchnięcie
  ● Parowanie
  ● Atak z bloku
  ● Obrót

Długimi Broniami Oburęcznymi:

  ● Uderzenie obustronne
  ● Pchnięcie
  ● Parowanie

Broniami Jednoręcznymi z tarczą:

  ● Blok
  ● Blok z odbiciem
  ● Ogłuszenie

Dwiema Broniami:

  ● Atak prawostronny
  ● Atak lewostronny
  ● Blok lewostronny
  ● Blok prawostronny

Broniami Miotanymi:

  ● Strzał 2 pociskami
  ● Potężny strzał
  ● Strzał 3 pociskami
  ● Celny strzał



Zaklęcia:

Magia Naurangol:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Lekkie Leczenie
  ● Aura Ognia
  ● Ognista Strzała

II poziom wtajemniczenia:

  ● Kula Ognia
  ● Pirokineza
  ● Mała Burza Ognista
  ● ÂŚrednie Leczenie

III poziom wtajemniczenia:

  ● Duża Kula Ognia
  ● Meteor
  ● Deszcz Meteorytów
  ● Deszcz Ognia
  ● Duża Burza Ognista
  ● Duże Leczenie


Magia ÂŚmierci:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Pocisk Zła
  ● Mroczna Aura
  ● Opętanie Złem
  ● Przyzwanie Zombie
  ● Wybuch Cienia

II poziom wtajemniczenia:

  ● Aura nekromanty

Magia Krwii:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Wysysanie Energii Magicznej
  ● Wysysanie ÂŻycia
  ● Zgubne Uderzenie

Klątwy:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Pasożytnicza Więź



Atrybuty Rasowe:

+ Długowieczność
+ Wyostrzenie Zmysłów
-  ÂŚmiertelność




Atrybuty Wyuczone:

+ Wytrzymałość na ból
+ Odporność na trucizny II
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Perswazja
+ Pierwsza pomoc
+ Pozyskiwanie:
   • Skór
   • Kłów
   • Pazurów
   • Płytek pancerza
   • ÂŻuwaczek
   • Organów
   • Rogów
   • Skrzydeł
   • ÂŻądeł
   • ÂŁusek

+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Odbijanie Zaklęć Kosturem
+ Kondycja
+ Hart Ciała
+ Skrytobójstwo
+ Kamuflaż
+ Wysoka charyzma
+ Rozbrajanie Pułapek
+ Zakładanie Pułapek
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Telekineza
+ Rytualizm
+ Teleportacja
« Ostatnia zmiana: 21 Marzec 2010, 21:12:27 wysłana przez Sado »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Marzec 2010, 07:17:49 »

Offline Lucas Paladin

  • Starszy redaktor
  • ***
  • Wiadomości: 2971
  • Reputacja: 2876
  • Płeć: Mężczyzna
  • Believer & Traveler
    • Karta postaci

Odp: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Marzec 2010, 17:18:39 »
Morean również stawił się na miejscu.




Noszony ekwipunek:


1. Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.


Umiejętności:

BRAK


Specjalizacje:

BRAK


Ataki:

BRAK


Zaklęcia:

Magia ÂŚmierci
I poziom: Mroczna Aura, Pocisk Zła, Wybuch Cienia


Atrybuty wyuczane:
- Medytacja
- Teleportacja


Atrybuty rasowe:
+ długowieczność
- śmiertelność


Przedmioty:

ÂŁopata i kilof

Canis

  • Gość
Odp: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Marzec 2010, 17:33:49 »
- Jak wiecie, zaraz obok naszej wyspy, valfden, mieści się należąca do korony Wyspa Raanaarów. rozumiem, ze morean nie jest zorientowany z działaniami jakie na niej prowadziłem podczas rożnych ekspedycji, zaś Sado powinien po części coś wiedzieć. Jakiś czas temu dochodziło do rytualnych morderstw, złapaliśmy domniemanego zdrajcę przeciw życiu obywatelom, ale nadal trwają, więc to nie mógł być on, trudno, za kłamstwo zginął, chyba ze to grupa była co też możliwe. tym zajmiesz się ty Moreanie, w południowej części wyspy znajduje się kamienny krąg, tam ty się udasz. gdy skończysz pomożesz mi w północnej części krypty w Opactwie Raanaarów. Sado zaś zajmie się zatoką rozbitków, jest to teren na zachodnim wybrzeżu, jest skaliste, dawniej było strzeżone przez wierze, na której płonął wieczny ogień, głosi opowieść, zanim jeszcze wyspa utonęła i gdy sprawowali tam pieczę raanaarzy. Ponownie statki giną przepływając przy tym obszarze, bez śladu, możliwe jest iż ktoś kontynuuje dzieło dawnych bezecników, którzy gasili płomienie i rabowali statki. To będzie twoje zadanie Sado. Zaś ja udam się bezpośrednio do opactwa i zacznę poszukiwania wrót, z pewnością muszą gdzieś tam być, bo przecież nie pod wodą, szczególnie ze odkryliśmy tam iście demoniczne inskrypcje w podziemiach, na trzecim poziomie, z pewnością będącym miejscem, do którego nikt dostępu nie miał. nie było tam wrót, ale z pewnością pomoże mi tamto miejsce w odszukaniu ich. czy wszystko jasne? Aby się teleportować spójrzcie na mapę i teleportujcie się, zacznijcie wykonywać swoje misje.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Marzec 2010, 17:38:53 »
Dracon spojrzał na mapę, skoncentrował się, skumulował energię i teleportował na zachodnie wybrzeże wyspy. Tam wyjął miecz i zaczął rozglądać się dookoła, szukając jakiś znaków życia bądź czegoś podejrzanego.

Offline Lucas Paladin

  • Starszy redaktor
  • ***
  • Wiadomości: 2971
  • Reputacja: 2876
  • Płeć: Mężczyzna
  • Believer & Traveler
    • Karta postaci

Odp: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Marzec 2010, 18:22:03 »
Morean spojrzał na mapę, przyjrzał dokładnie się lokacji, do której miał podążyć i teleportował się na południe. Jego oczom ukazał wielki krąg z kamieni ozdobiony dziwnymi znakami. Morean w razie czego wyciągnął miecz i zaczął badać dziwny krąg.

Canis

  • Gość
Odp: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« Odpowiedź #6 dnia: 17 Marzec 2010, 18:39:20 »
//Jak ty go niby badasz he?

Sado, będąc na wybrzeżu widziałeś zgliszcza statków rozbitych na ostrych skałach zaś za  tobą było strome zbocze, a w nim u spodu gdzie plaża się kończyła widziałeś grotę...

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« Odpowiedź #7 dnia: 17 Marzec 2010, 19:35:06 »
//Tej wieży to już nie nie ma, co tam stała?

Dracon spojrzał, gdzie mniej więcej prowadzi ta grota. :P

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« Odpowiedź #8 dnia: 18 Marzec 2010, 20:09:51 »
Anvarunis podszedł do Canisa w Pakcie.
- Wybieracie się gdzieś?


Obrazek:

W Szacie:




Noszony ekwipunek:



1. Broń:

Nazwa broni: Szaleństwo
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  V
Opis: Wykuty z 105 sztuk srebra o zasięgu 0,9 metra, ważący 5kg. Ponadto oręż mistrzowski.


2. Broń:

Nazwa broni: Czarny Błysk
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

86x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4


3. Broń:

Nazwa broni: Mrok Dnia
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg./size]

4. Broń:

Nazwa: Pocałunek Węża
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis:Wykuty z 45 sztuk mithrilu o zasięgu 0, 35 metra, i ważący 8 kg.


Szata:


Nazwa odzienia: Szata Anv'a
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Alfistru, mistrzowskie odzienie. Ponadto odbija promienie słoneczne.





Umiejętności:

  ● Walka bronią jednoręczną
  ● Walka bronią oburęczną
  ● Walka dwiema broniami
  ● Walka broniami miotanymi



Specjalizacje:

  ● Walka Wardyną IV
  ● Walka Mieczem V
  ● Walka ÂŁukiem V
  ● Walka Włócznią IV
  ● Walka Sztyletem  V
  ● Walka Kosturem IV
  ● Walka Szponem V
  



Ataki:

Długimi Broniami Oburęcznymi:

  ● Uderzenie obustronne
  ● Parowanie

Broniami Jednoręcznymi:

  ● Klasyczne pchnięcie
  ● Blok górny
  ● Blok z odbiciem
  ● Pchnięcie
  ● Pchnięcie w tył
  ● Potężny cios
  ● Przerzucenie broni

Dwiema Broniami:

  ● Atak lewostronny

Broniami Miotanymi:

  ● Potężny strzał
  ● Celny strzał



Zaklęcia:

Magia ÂŚmierci:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Pocisk Zła
  ● Mroczna Aura
  ● Wybuch Cienia


Magia Krwi:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Wysysanie Energii ÂŻyciowej
  ● Wysysanie Energii Magicznej
  ● Zgubne Uderzenie


Klątwy:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Pasożytnicza Więź



Atrybuty Rasowe:

+ Długowieczność
+ Wyostrzenie Zmysłów
+ Chwilowa Niewidzialność
+ Przemiana w Nietoperza
-  ÂŚmiertelność
-  Głód Krwi
-  Wrażliwość na Promienie Słoneczne




Atrybuty Wyuczone:

+ Perswazja
+ Pozyskiwanie:
    Skór
    Kłów
    Pazurów

+ Kondycja
+ Hart Ciała
+ Skrytobójstwo
+ Kamuflaż
+ Wysoka charyzma
+ Wytrzymałość na ból
+ Upuszczanie krwi – 6l
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Akrobatyka
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Teleportacja



Pas:

  ● 3l Krwi
  ● Runa Ognia - Heshar

Canis

  • Gość
Odp: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« Odpowiedź #9 dnia: 18 Marzec 2010, 20:53:37 »
- Tak na wyspoę raanaarów, są trzy watki do rozwiązania, potem wszyscy dołączą do mnie. Sado poszedł na zachodnie wybrzeże, Morean na południowa część wyspy, a ja zaraz pójdę na północ, do opactwa. Z kim chciałbyś uczestniczyć? komu pomóc w sprawie?

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« Odpowiedź #10 dnia: 18 Marzec 2010, 21:41:33 »
- W opactwie kiedyś chyba z tobą byłem. Lub w podobnym miejscu. Wybiorę się z Sadem. Mam się tam teleportować?

Canis

  • Gość
Odp: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« Odpowiedź #11 dnia: 18 Marzec 2010, 22:12:17 »
- A co wolisz iść na pieszo?

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« Odpowiedź #12 dnia: 18 Marzec 2010, 22:24:48 »
- To ja nie zwlekam. - rzekł Anv i starając się wyobrazić sobie zachodnie wybrzeże wsypy na której był już kiedyś, oraz Sado, z którym miał współpracować, teleportował się.

Offline Lucas Paladin

  • Starszy redaktor
  • ***
  • Wiadomości: 2971
  • Reputacja: 2876
  • Płeć: Mężczyzna
  • Believer & Traveler
    • Karta postaci

Odp: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« Odpowiedź #13 dnia: 18 Marzec 2010, 22:29:15 »
// No normalnie, szukam charakterystych rzeczy, cech, czegokolwiek co by mi pomogło z tym kręgiem.

Morean zrezygnowany szukał dalej jakieś wskazówki dotyczącej tego miejsca. "Gdzieś tu musi być ołtarz, na którym mordowano ofiary.", myślał elf.

Canis

  • Gość
Odp: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« Odpowiedź #14 dnia: 25 Marzec 2010, 23:54:37 »
Sado:

niestety pocisk dużej burzy ognia rzeczywiście wywołał potężną ranę na celu w którego był rzucony, padł martwy, lecz pozostali, dzięki swojej kamiennej skórze nie odczuli efektów.

zobaczyłeś wychodzących za nimi kolejne 3 te same istoty...

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« Odpowiedź #15 dnia: 30 Marzec 2010, 00:22:51 »
A oto talenty na jakie zasługujecie:

Sado: 2 złote talenty
Canis: 1 złoty talent:
Anvarunis: 3 brązowe talenty

Forum Tawerny Gothic

Odp: Podziemia opactwa; Zatoka Rozbitków; Kamienny krąg;
« Odpowiedź #15 dnia: 30 Marzec 2010, 00:22:51 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top