Autor Wątek: Próba Cienia Sada  (Przeczytany 1274 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Próba Cienia Sada
« dnia: 11 Marzec 2010, 20:57:42 »
Dracon stawił się na polecenie Canisa.






Noszony ekwipunek:



1. Broń:

Nazwa broni: Podmuch ÂŚmierci
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

100 wybuchowych strzał


2. Broń:

50 strzał z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar – 8


50 usypiających strzał z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar – 8


3. Broń:

Nazwa broni: Wyrok Boga
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  V
Opis: Wykuty z 105 sztuk Mithrilu o zasięgu 1 metra, ważący 8kg. Ponadto oręż mistrzowski, zatruty jadem wiwerny oraz pobłogosławiony (Rasher).


4. Broń:

Nazwa: Ukojenie
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 95 sztuk mithrilu o zasięgu 0,35 metra, ważący 8 kg, ponadto mistrzowski oręż, zatruty jadem wiwerny i pobłogosławiony (Ellmor)


Zbroja:


Nazwa odzienia: Skóra Smoka
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8
Opis: Wykuta z 250 sztuk mithrilu, ponadto zbroja mistrzowska i błogosławiona (Rasher).


Pas:

Paczka skrętów




Umiejętności:

  ● Walka bronią jednoręczną
  ● Walka bronią oburęczną
  ● Walka dwiema broniami
  ● Walka broniami miotanymi



Umiejętności rzemieślnicze:

Ze względu na rodzaj:

  ● Wykuwanie Zbroi

Ze względu na tworzywo:

  ● Obróbka żelaza
  ● Obróbka mithrilu
  ● Obróbka srebra
  ● Obróbka skór
  ● Obróbka futer
  ● Obróbka czarnej rudy   

Dodatkowe:

  ● Błogosławienie
  ● Mistrzowskie wykonanie



Specjalizacje:

  ● Walka Mieczem V
  ● Walka Toporem V
  ● Walka Włócznią III
  ● Walka Sztyletem  V
  ● Walka ÂŁukiem V
  ● Walka Kuszą V
  ● Walka Kosturem V
  ● Walka Tarczą III
  ● Walka Młotem III
  ● Walka Kijem V
  ● Walka Wardyną III
  ● Walka Buławą III
  ● Walka Szponem III



Ataki:

Broniami Jednoręcznymi:

  ● Klasyczne pchnięcie
  ● Blok górny
  ● Blok z odbiciem
  ● Pchnięcie
  ● Pchnięcie w tył
  ● Potężny cios
  ● Przerzucenie broni

Broniami Oburęcznymi:

  ● Uderzenie klasyczne
  ● Pchnięcie
  ● Parowanie
  ● Atak z bloku
  ● Obrót

Długimi Broniami Oburęcznymi:

  ● Uderzenie obustronne
  ● Pchnięcie
  ● Parowanie

Broniami Jednoręcznymi z tarczą:

  ● Blok
  ● Blok z odbiciem
  ● Ogłuszenie

Dwiema Broniami:

  ● Atak prawostronny
  ● Atak lewostronny
  ● Blok lewostronny
  ● Blok prawostronny

Broniami Miotanymi:

  ● Strzał 2 pociskami
  ● Potężny strzał
  ● Strzał 3 pociskami
  ● Celny strzał



Zaklęcia:

Magia Naurangol:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Lekkie Leczenie
  ● Aura Ognia
  ● Ognista Strzała

II poziom wtajemniczenia:

  ● Kula Ognia
  ● Pirokineza
  ● Mała Burza Ognista
  ● ÂŚrednie Leczenie

III poziom wtajemniczenia:

  ● Duża Kula Ognia
  ● Meteor
  ● Deszcz Meteorytów
  ● Deszcz Ognia
  ● Duża Burza Ognista
  ● Duże Leczenie


Magia ÂŚmierci:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Pocisk Zła
  ● Mroczna Aura
  ● Opętanie Złem
  ● Przyzwanie Zombie
  ● Wybuch Cienia

Magia Krwii:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Wysysanie Energii Magicznej
  ● Wysysanie ÂŻycia

Klątwy:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Pasożytnicza Więź



Atrybuty Rasowe:

+ Długowieczność
+ Wyostrzenie Zmysłów
-  ÂŚmiertelność




Atrybuty Wyuczone:

+ Wytrzymałość na ból
+ Odporność na trucizny II
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Perswazja
+ Pierwsza pomoc
+ Pozyskiwanie:
   • Skór
   • Kłów
   • Pazurów
   • Płytek pancerza
   • ÂŻuwaczek
   • Organów
   • Rogów
   • Skrzydeł
   • ÂŻądeł
   • ÂŁusek

+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Odbijanie Zaklęć Kosturem
+ Kondycja
+ Hart Ciała
+ Skrytobójstwo
+ Kamuflaż
+ Wysoka charyzma
+ Rozbrajanie Pułapek
+ Zakładanie Pułapek
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Telekineza

Canis

  • Gość
Odp: Próba Cienia Sada
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Marzec 2010, 21:03:56 »
- Sado, twoje zadanie jest proste. Musisz pokazać mi, na mnie, ze potrafisz skutecznie zaatakować tym wszystkim czego ciebie nauczyliśmy w pakcie, musisz wykazać się teorią z zakresu walki z przeciwnikami oraz z zakresu struktury magicznej, oraz samymi umiejętnościami. Zadanie proste. oczywiście nieuniknione, ze będę ataków unikał, przemieszczał się etc. niemniej jednak nie przewiduję rannych. Zaczyna.j

Powiedziałem i uniosłem jedną rękę przed siebie...

Obrazek:




Noszony Ekwipunek:


1.Nazwa broni: Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2.

3.

4.

Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.




Umiejętności:
  • walka bronią jednoręczną
  • walka bronią oburęczną
  • walka bronią miotaną



Specjalizacje:
Walka Kosturem V
Walka Mieczem III
Walka Sztyletem IV
Walka Włócznią IV
Walka Toporem III
Walka Wardyną III
Walka ÂŁukiem IV
Walka Kuszą IV
Walka Tarczą III




Ataki:
Ataki broni oburęcznych:
~ Uderzenie klasyczne
~ Pchnięcie
~ Parowanie

Ataki długich broni oburęcznych:
~ Uderzenie obustronne
~ Parowanie
~ Pchnięcie




Zaklęcia:
- Magia Krwi:
I Poziom Wtajemniczenia: Wysysanie ÂŻycia; Wysysanie Energii Magicznej; Zgubne Uderzenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Transfer ÂŻycia; Transfer Energii Magicznej; Uderzenie Cienia; Dotyk Agonii;
III Poziom Wtajemniczenia: Pozbawienie ÂŻycia; Zniewolenie Duszy; Zgubne Uderzenie Cienia;Dotyk ÂŚmierci;


- Magia śmierci:
I Poziom Wtajemniczenia: Mroczna Aura; Pocisk Zła; Opętanie Złem; Wybuch Cienia; Przyzwanie Zombie;
II Poziom Wtajemniczenia: Aura Nekromanty; Tchnienia ÂŚmierci; Skażenie Złem; Eksplozja Zła; Przyzwanie Demona;
III Poziom Wtajemniczenia: Aura Lisza; Zew Beliara; Zniewolenie; Krzyk Umarłych; Przywołanie Kościanego Smoka;

- Klątwy:
I Stopień Wtajemniczenia: Zatrucie; Pasożytnicza Więź; Osłabienie;
II Stopień Wtajemniczenia: Laleczka Voodoo; Okaleczenie;


- Amarangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Korzeń; Rój; Opętanie Bestii; Leśna ochrona;
II Poziom Wtajemniczenia: Kontrola nad zwierzęciem; Zabójcze pnącza; Stworzenie Drzewca;
III Poziom Wtajemniczenia: Obudzenie Enta; Zmniejszeni Potwora;


- Naurangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Strzała; Ognista Aura; Lekkie Leczenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza; Mała Burza Ognista; ÂŚrednie Leczenie;
III Poziom Wtajemniczenia: Duże Leczenie; Meteor; Wskrzeszenie; Duża Kula Ognia; Duża Burza Ognista; Deszcz Ognia; Deszcz Meteorytów; Przyzwanie Ognistego Feniksa; Samozapłon; Spalenie;


- Lindagol:
I Poziom Wtajemniczenia: Mała Błyskawica; Lekkość; Wietrzna Aura;
II Poziom Wtajemniczenia: Lewitacja; Wir; Duża Błyskawica; Grom; Piorun Kulisty;
III Poziom Wtajemniczenia: Grad Piorunów; Burza; Wiatr;


- Nenangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Lodowa Aura; Wodna Pięść; Lodowa Strzała; Długi Oddech; Wezwanie Węża Morskiego;
II Poziom Wtajemniczenia: Gejzer; Oddychanie pod Wodą; Sople Lodu; Wezwanie Krakena;


- Urangol
I Stopień Wtajemniczenia: Duchowe Wypalenie; Wyostrzenie Zmysłów; Przemiana w Kruka;
II Stopień Wtajemniczenia: Jasnowidzenie; Przemiana w Wilka; Zagłada;


- Magia Iluzji
I Poziom Wtajemniczenia: Tworzenie Ran;




Atrybuty Wyuczane:
+ Perswazja
+ Wytrzymałość na Ból
+ Odbijanie zaklęć Kosturem
+ Akrobatyka
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Odporność na trucizny I stopnia
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Pozyskiwanie:

  • Skór
  • Kłów
  • Pazurów
  • Płytek pancerza
  • ÂŻuwaczek
  • Organów
  • Rogów
  • Skrzydeł
  • ÂŻądeł
  • ÂŁusek
+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Kamuflaż
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Spirytyzm
+ Rytualizm
+ Projekcja astralna
+ Wskrzeszenie zmarłego
+ Metamorfoza
+ Tworzenie ożywieńca
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Teleportacja
+ Lewitacja
+ Telekineza
+ Psionika
+ Mortokineza
+ Alchemia:

  • Mikstura Leczenia Ran (0.3l)
  • Większa Mikstura Leczenia Ran (0.5l)
  • Mikstura Energii Magicznej (0.3l)
  • Większa Mikstura Energii Magicznej (0.5l)
  • Odtrutka (0.3l)
  • Mikstura Snu (0.2l)



Atrybuty Rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność




Forum Tawerny Gothic

Odp: Próba Cienia Sada
« Odpowiedź #1 dnia: 11 Marzec 2010, 21:03:56 »

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Próba Cienia Sada
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Marzec 2010, 21:07:28 »
Dracon zamknął oczy. Wiedział, że nie będą mu potrzebne. Wpierw musi się zorientować, jak Canisa ma zamiar się bronić. Zaczął powoli kumulować energię, jednak nie chciał jej póki co tracić. Natychmiastowo wyjął łuk i 3 wybuchowe strzały. Chciał spróbować, jak zrobił to z Altairem. Szybko naciągnął cięciwę i wystrzelił w Canisa, dokładnie się skupiając, by w rozpoznać, jeśli ten będzie chciał się gdzieś teleportować.

Canis

  • Gość
Odp: Próba Cienia Sada
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Marzec 2010, 21:09:19 »
Użyłem mortokinezy żeby zatrzymać strzały. te zatrzymały się przede mną i opadły na ziemię.

- Nie o takie coś mi chodziło, mój drogi uczniu, masz talent i masz wiedzę, wykorzystaj.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Próba Cienia Sada
« Odpowiedź #4 dnia: 11 Marzec 2010, 21:14:20 »
Mortokineza. Więc to nie była teleportacja. Nie znam się na tym za bardzo. Nie wiem, czy potrafi wytworzyć taką barierę wokół całego ciała. Trzeba spróbować! Dracon skumulował energię i wyszeptał formułęzaklęcia Wybuchu Cienia:
-  Elysh Upushiltu, Ilishesh Arishash
Sado cisnął pocisk w Lisza, z nadzieją, że ten nie zdoła się obronić przed wybuchem po otoczeniu go przez opary.

Canis

  • Gość
Odp: Próba Cienia Sada
« Odpowiedź #5 dnia: 11 Marzec 2010, 21:16:49 »
Energia z dłoni oplotła pocisk i zacisnąłem pięść, co też energia mortokinetyczna spowodowała, ze pocisk wybuchnął na trasie miedzy mną a Sadem, tworząc dla niego dogodna okazję...

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Próba Cienia Sada
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Marzec 2010, 21:23:53 »
Jeśli nie to, to zostało mi jedno. Muszę się upewnić, że zadziała. Po wybuchu napiął szybko pozostałe dwie wybuchowe strzały. Wiedział, że Canis wie. Szybko je wystrzelił, ułożywszy jedną z nich tak, by nie trafiła w lisza, lecz prosto pod jego nogi i tam wybuchła. Druga leciała centralnie w pierś. Dracon wtedy krzyknął formułę przyzwania zombie:
- Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Xuooshan Upishesh
Miał nadzieję, że to zakłóci trochę uwagę Canisa. Rozkazał przyzwanemu ruszyć na przeciwnika z boku. Nie patrząc na efekty strzał, wyskoczył z drugiej strony i zdyszany wyszeptał formułę zaklęcia pirokinezy:
- Iaish Huosh Ipish Aresh Xuash
Koncentrując się na podgrzaniu temperatury wnętrzności Canisa.

Canis

  • Gość
Odp: Próba Cienia Sada
« Odpowiedź #7 dnia: 11 Marzec 2010, 21:39:43 »
wyciągnąłem przed siebie drugą rękę i zacząłem nimi dziwacznie machać, zaciskać pięści i je puszczać... wydało się to nadomiar dziwne, niemniej jednak chwilę póxniej wyjaśniło się wszystko...

ruchami rak rozwiałem powstały dym, chwyciłem lecące w moją stronę (pod nogi i tę w pierś) i skierowałem je w czaszkę zombie gdzie strzały unieszkodliwiły go, widząc że Sado skupia się do zaklęcia pirokinezy zacisnąłem dłonie i obróciłem. Sado, poczułeś, ze coś zmusza twoje dłonie do położenia na twojej klatce piersiowej. poczułeś jak twoje zaklęcie podgrzewa ciebie samego od środka i przerwałeś zaklęcie...

z wyczerpania energii magicznej oraz lekkiego osłabienia organizmu zemdlałeś.chwyciłem energią mortokinetyczną ciebie, opadajacego zemdlałego na ziemie i z pomoca energii przyciągnąłem do siebie i położyłem przed sobą. poczekałem aż się ockniesz i kucnąłem przed tobą.

- Słuchaj... popełniłeś jeden, karygodny błąd, chciałeś położyć wszystko na jeden ruch, aby pokonać przeciwnika, wszystko, na jedną kartę... musisz zapamiętać i to ci niejednokrotnie skórę uratuje. Nigdy nie wolno wykorzystać wszystkiego przy jednym ruchu, bo twój przeciwnik może zrobić to samo albo więcej by sie obronić i wykorzystać przeciwko tobie. Próbę cienia zaliczyłeś. Przejdźmy do sali rytualnej.

Zadanie zakończone!!!

Forum Tawerny Gothic

Odp: Próba Cienia Sada
« Odpowiedź #7 dnia: 11 Marzec 2010, 21:39:43 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything