Autor Wątek: Schowanie serca  (Przeczytany 2447 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Schowanie serca
« dnia: 05 Marzec 2010, 21:20:53 »
- Dobra to o co się rozchodzi?

Obrazek:

Noszony ekwipunek:

1.Nazwa broni: Mrok Dnia
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

2.Nazwa broni: Czarny Błysk
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

87x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

3.Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4.Nazwa broni: Kieł Wampira
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.

Umiejętności:
- Walka bronią jednoręczną
- Walka bronią dwuręczną
- Walka dwiema broniami
- Walka broniami miotanymi

Specjalizacje:
- Walka wardyną I
- Walka mieczem V
- Walka szponem V
- Walka łukiem V
- Walka sztyletem V
- Walka włócznią IV
- Walka kosturem IV

Ataki:
Broniami jednoręcznymi:
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios
- Przerzucenie broni

Broniami miotanymi:
- Potężny cios
- Celny strzał

Dwiema Broniami:
- Atak lewostronny

Zaklęcia:

Magia ÂŚmierci:
I poziom wtajemniczenia:
- Mroczna Aura
- Pocisk Zła
- Wybuch Cienia


Magia Krwi:
I poziom wtajemniczenia:
- Wyssanie ÂŻycia
- Zgubne uderzenie

Atrybuty wyuczane:
-Pozyskiwanie:
Skór
Kłów
Pazurów
- Upuszczanie krwi - 6l
- Wysoka charyzma
- Wytrzymałość na ból
- Kondycja
- Hart ciała
- Chodzenie po trudnej nawierzchni
- Kamuflaż
- Skrytobójstwo
- Perswazja
- Koncentracja
- Akrobatyka
- Medytacja
- Teleportacja

Atrybuty rasowe:
+wyostrzenie zmysłów
+chwilowa niewidzialność
+długowieczność
+przemiana w nietoperza
-śmiertelność
-głód krwi
-wrażliwość na promienie słoneczne


Pas:
- 3l krwi
- Runa Ognia - Heshar

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Marzec 2010, 21:26:14 »
- No... (to czasami Elrond nie miał temaciku założyć?)

Obrazek:




Noszony ekwipunek:



1. Broń:

Nazwa broni: Podmuch ÂŚmierci
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

100 wybuchowych strzał


2. Broń:

50 strzał z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar – 8


50 usypiających strzał z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar – 8


3. Broń:

Nazwa broni: Wyrok Boga
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  V
Opis: Wykuty z 105 sztuk Mithrilu o zasięgu 1 metra, ważący 8kg. Ponadto oręż mistrzowski, zatruty jadem wiwerny oraz pobłogosławiony (Rasher).


4. Broń:

Nazwa: Ukojenie
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 95 sztuk mithrilu o zasięgu 0,35 metra, ważący 8 kg, ponadto mistrzowski oręż, zatruty jadem wiwerny i pobłogosławiony (Ellmor)


Zbroja:


Nazwa odzienia: Skóra Smoka
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8
Opis: Wykuta z 250 sztuk mithrilu, ponadto zbroja mistrzowska i błogosławiona (Rasher).


Pas:

Paczka skrętów



Umiejętności:

  ● Walka bronią jednoręczną
  ● Walka bronią oburęczną
  ● Walka dwiema broniami
  ● Walka broniami miotanymi



Umiejętności rzemieślnicze:

Ze względu na rodzaj:

  ● Wykuwanie Zbroi

Ze względu na tworzywo:

  ● Obróbka żelaza
  ● Obróbka mithrilu
  ● Obróbka srebra
  ● Obróbka skór
  ● Obróbka futer
  ● Obróbka czarnej rudy   

Dodatkowe:

  ● Błogosławienie
  ● Mistrzowskie wykonanie



Specjalizacje:

  ● Walka Mieczem V
  ● Walka Toporem V
  ● Walka Włócznią III
  ● Walka Sztyletem  V
  ● Walka ÂŁukiem V
  ● Walka Kuszą V
  ● Walka Kosturem V
  ● Walka Tarczą III
  ● Walka Młotem III
  ● Walka Kijem V
  ● Walka Wardyną III
  ● Walka Buławą III
  ● Walka Szponem III



Ataki:

Broniami Jednoręcznymi:

  ● Klasyczne pchnięcie
  ● Blok górny
  ● Blok z odbiciem
  ● Pchnięcie
  ● Pchnięcie w tył
  ● Potężny cios
  ● Przerzucenie broni

Broniami Oburęcznymi:

  ● Uderzenie klasyczne
  ● Pchnięcie
  ● Parowanie
  ● Atak z bloku
  ● Obrót

Długimi Broniami Oburęcznymi:

  ● Uderzenie obustronne
  ● Pchnięcie
  ● Parowanie

Broniami Jednoręcznymi z tarczą:

  ● Blok
  ● Blok z odbiciem
  ● Ogłuszenie

Dwiema Broniami:

  ● Atak prawostronny
  ● Atak lewostronny
  ● Blok lewostronny
  ● Blok prawostronny

Broniami Miotanymi:

  ● Strzał 2 pociskami
  ● Potężny strzał
  ● Strzał 3 pociskami
  ● Celny strzał



Zaklęcia:

Magia Naurangol:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Lekkie Leczenie
  ● Aura Ognia
  ● Ognista Strzała

II poziom wtajemniczenia:

  ● Kula Ognia
  ● Pirokineza
  ● Mała Burza Ognista
  ● ÂŚrednie Leczenie

III poziom wtajemniczenia:

  ● Duża Kula Ognia
  ● Meteor
  ● Deszcz Meteorytów
  ● Deszcz Ognia
  ● Duża Burza Ognista
  ● Duże Leczenie


Magia ÂŚmierci:

I poziom wtajemniczenia:

  ● Pocisk Zła
  ● Mroczna Aura



Atrybuty Rasowe:

+ Długowieczność
+ Wyostrzenie Zmysłów
-  ÂŚmiertelność




Atrybuty Wyuczone:

+ Wytrzymałość na ból
+ Odporność na trucizny II
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Perswazja
+ Pierwsza pomoc
+ Pozyskiwanie:
   • Skór
   • Kłów
   • Pazurów
   • Płytek pancerza
   • ÂŻuwaczek
   • Organów
   • Rogów
   • Skrzydeł
   • ÂŻądeł
   • ÂŁusek

+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Odbijanie Zaklęć Kosturem
+ Kondycja
+ Hart Ciała
+ Skrytobójstwo
+ Kamuflaż
+ Wysoka charyzma
+ Rozbrajanie Pułapek
+ Zakładanie Pułapek
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Telekineza

Forum Tawerny Gothic

Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Marzec 2010, 21:26:14 »

Canis

  • Gość
Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Marzec 2010, 21:32:39 »
//Co mnie to obchodzi, miał napisać - nie napisał, no to robi to kto inny i bardzo dobrze.

- bardzo dobrze, idziemy...

powiedziałem i schyliłem się pod ołtarz rytualny, sięgnąłem po skrzyneczkę i otworzyłem ją, zobaczyłem w niej moje serce, po czym z powrotem zamknąłem wieko.

- Schowamy moje serce... i wyczyścimy teren... musimy zdobyć materiał.

Powiedziałem i drugą ręką chwyciłem Anvariunisa i Sada za rączki, złączyłem ich łapki i teleportowaliśmy się poza valfden, na odległą na południowy zachód wyspę. gdy byliśmy na wyspie puściłem ich, poczuliście, ze na wyspie jest o wiele cieplej niż na valfden, powietrze jest suchsze, ale towarzyszy temu bujna roślinność. pojawiliśmy się przy zejściu do grobowca, w kamiennym okręgu, w centrum wyspy.

- Słuchajcie misie, ja pójdę schować serce... jeśli chcecie możecie iść ze mną, ale trzeba wykonać jeszcze kilka rzeczy: 1. zabić młodą kobietę i jej dziecko... no i moje, 2. zebrać trochę materiału, rosną tu niemal wszystkie nam znane, oraz 3. iść na północ i znaleźć chatkę pana prosiaczka...

Powiedziałem i nie czekając na odpowiedź zszedłem do otwartego grobowca...



Obrazek:





Noszony Ekwipunek:


1.Nazwa broni: Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2.

3.

4.

Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.






Umiejętności:
  • walka bronią jednoręczną
  • walka bronią oburęczną
  • walka bronią miotaną



Specjalizacje:
Walka Kosturem V
Walka Mieczem III
Walka Sztyletem IV
Walka Włócznią IV
Walka Toporem III
Walka Wardyną III
Walka ÂŁukiem IV
Walka Kuszą IV
Walka Tarczą III




Ataki:
Ataki broni oburęcznych:
~ Uderzenie klasyczne
~ Pchnięcie
~ Parowanie

Ataki długich broni oburęcznych:
~ Uderzenie obustronne
~ Parowanie
~ Pchnięcie




Zaklęcia:
- Magia Krwi:
I Poziom Wtajemniczenia: Wysysanie ÂŻycia; Wysysanie Energii Magicznej; Zgubne Uderzenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Transfer ÂŻycia; Transfer Energii Magicznej; Uderzenie Cienia; Dotyk Agonii;
III Poziom Wtajemniczenia: Pozbawienie ÂŻycia; Zniewolenie Duszy; Zgubne Uderzenie Cienia;Dotyk ÂŚmierci;


- Magia śmierci:
I Poziom Wtajemniczenia: Mroczna Aura; Pocisk Zła; Opętanie Złem; Wybuch Cienia; Przyzwanie Zombie;
II Poziom Wtajemniczenia: Aura Nekromanty; Tchnienia ÂŚmierci; Skażenie Złem; Eksplozja Zła; Przyzwanie Demona;
III Poziom Wtajemniczenia: Aura Lisza; Zew Beliara; Zniewolenie; Krzyk Umarłych; Przywołanie Kościanego Smoka;

- Klątwy:
I Stopień Wtajemniczenia: Zatrucie; Pasożytnicza Więź; Osłabienie;
II Stopień Wtajemniczenia: Laleczka Voodoo; Okaleczenie;


- Amarangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Korzeń; Rój; Opętanie Bestii; Leśna ochrona;
II Poziom Wtajemniczenia: Kontrola nad zwierzęciem; Zabójcze pnącza; Stworzenie Drzewca;
III Poziom Wtajemniczenia: Obudzenie Enta; Zmniejszeni Potwora;


- Naurangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Strzała; Ognista Aura; Lekkie Leczenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza; Mała Burza Ognista; ÂŚrednie Leczenie;
III Poziom Wtajemniczenia: Duże Leczenie; Meteor; Wskrzeszenie; Duża Kula Ognia; Duża Burza Ognista; Deszcz Ognia; Deszcz Meteorytów; Przyzwanie Ognistego Feniksa; Samozapłon; Spalenie;


- Lindagol:
I Poziom Wtajemniczenia: Mała Błyskawica; Lekkość; Wietrzna Aura;
II Poziom Wtajemniczenia: Lewitacja; Wir; Duża Błyskawica; Grom; Piorun Kulisty;
III Poziom Wtajemniczenia: Grad Piorunów; Burza; Wiatr;


- Nenangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Lodowa Aura; Wodna Pięść; Lodowa Strzała; Długi Oddech; Wezwanie Węża Morskiego;
II Poziom Wtajemniczenia: Gejzer; Oddychanie pod Wodą; Sople Lodu; Wezwanie Krakena;


- Urangol
I Stopień Wtajemniczenia: Duchowe Wypalenie; Wyostrzenie Zmysłów; Przemiana w Kruka;
II Stopień Wtajemniczenia: Jasnowidzenie; Przemiana w Wilka; Zagłada;


- Magia Iluzji
I Poziom Wtajemniczenia: Tworzenie Ran;




Atrybuty Wyuczane:
+ Perswazja
+ Wytrzymałość na Ból
+ Odbijanie zaklęć Kosturem
+ Akrobatyka
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Odporność na trucizny I stopnia
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Pozyskiwanie:

  • Skór
  • Kłów
  • Pazurów
  • Płytek pancerza
  • ÂŻuwaczek
  • Organów
  • Rogów
  • Skrzydeł
  • ÂŻądeł
  • ÂŁusek
+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Kamuflaż
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Spirytyzm
+ Rytualizm
+ Projekcja astralna
+ Wskrzeszenie zmarłego
+ Metamorfoza
+ Tworzenie ożywieńca
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Teleportacja
+ Lewitacja
+ Telekineza
+ Psionika
+ Mortokineza
+ Alchemia:

  • Mikstura Leczenia Ran (0.3l)
  • Większa Mikstura Leczenia Ran (0.5l)
  • Mikstura Energii Magicznej (0.3l)
  • Odtrutka (0.3l)



Atrybuty Rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność




Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Marzec 2010, 21:36:43 »
- To ja lecę na północ. - rzekł krótko i zmienił się w nietoperza. Po krótkich oględzinach wypatrzył kierunek północny. Anvarunis zaczął lecieć właśnie w tą stronę dokładnie się rozglądając.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Marzec 2010, 21:40:18 »
- Jasne - powiedział Dracon. Już tu raz był. Mieszkańcy nie byli zbyt mili. W każdym razie, już nie żyli. Mimo to nie zaszkodzi odrobina ostrożności. Sado wzbił się wysoko w powietrze za pomocą swoich skrzydeł i zamknął oczy. Spróbował się skupić, by wykryć chociażby śladowe ilosci energii magicznej w locie.

Canis

  • Gość
Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Marzec 2010, 21:47:16 »
Szedłem korytarzem patrząc się na srebrne ściany, złożone szkielety wampirów, ludzi na półkach i wgłębieniach, idąc dalej doszedłem do pomieszczenia, zaś w nim niczym słupy soli stały dwie postacie.

- Wampirze i szamanie.

ruszyli się na mój głos i spojrzeli.

- Teraz zaczniecie proces budzenia zmarłych, za jakiś czas przyjdę sprawdzić, notatki wam zostawiłem, liczę chociaż na drobne pomoce, w razie problemów idźcie do południowej wiezy lub wschodniej, uzyskacie tam pomoc. czy to jasne?

- Tak.

odpowiedzieli i wyszli z sali, poszli na boczne sale. Ja podszedłem do tronu na środku pomieszczenia, podszedłem od tyłu i kucnąłem, otworzyłem klapkę i w tronie schowałem szkatułkę. zamknałem dźwiczki i wyszedłem przed salę...

pode drogą Anvusiu spotkałeś bestyjki, iście demoniczne, trzy w formie nietoperza i dwie w formie panterki, istna banda pięciu bestii...

sado nic nie wyczuł.

5x bestia Malara

Nazwa

Bestia Malara


Opis
Bestia Malar zmienia swój kształt pomiędzy trzema formami, aby odnaleźć, zabić lub podążyć w powietrzu za zwierzyną. Głównym celem tych zwierząt jest polowanie i mordowanie. We wszystkich trzech formach bestia ma lśniącą czarną sierść z czerwonymi łatami na pysku, łapach oraz łopatkach – przypominają plamy pozostawione przez tryskającą krew.

3 Formy bestii:
Pantera – W formie smukłej pantery łowczej, którą wykorzystuje do odnalezienia zdobyczy, ma wysoko postawione uszy i lśniąco czerwone oczy. Dysponuje bystrymi zmysłami, porusza się neizwykle szybko, a ponadto jest wystarczajaco silna by zabić większosć naturalnych przeciwników. W tej formie mierzy 1,5 metra długości i waży 60 – 75 kilogramów.

Rosomak – Formę masywnego rosomaczego zabojcy przyjmuje, gdy musi stoczyć trudniejszą walke. Staje się wtedy szersza i cięższa. Z wyglądu przypomina wówczas niskiego rosomaka o niezwykle szerokiej paszczy oraz czterech łapach zakończonych zakrzywionymi pazurami. Tylne pazury oraz zakrzywione wyrostki kostne na „łokciach” przednich łap pozwalaja bestii wspinać się zwinnie po drzewach oraz zboczach skalnych, choć waży ponad 250 kilogramów.

Nietoperz – W formie nietoperza lata kiepsko, lecz mimo to jest w stanie zlokalizować oraz ścigać zdobycz, której nie można schwytać na ziemi. Nie posiada zdolności echolokacyjnych zwykłego nietoperza i nie czuje się dobrze w powietrzu, więc by zetrzeć się z nie latającą zdobyczą, niemal zawsze przechodzi w jedną z form lepiej przystosowanych do walki.

Walka
W formie pantery łowczej bestia może bawić się ze zwierzyną lub przemknąć obok silniejszych obrońców, by skoczyć na postać rzucającą zaklęcia.

Ataki
Rozszarpanie – Pantera może wykonać przednimi i tylnymi łapami rozszarpanie, których ofiarą pada schwytane stworzenie. Pantera może również rozszarpywać, gdy skoczy do walki z przeciwnikiem. Ulubiona metoda ataku rosomaczego zabójcy polega na złapaniu przeciwnika zębami, aby wykonać ataki w zwarciu wszystkimi czterema łapami. W formie nietoperza nie walczy najlepiej, lecz nie powstrzymuje to jej przed próbą walki za pomocą szczęk z istotami łatającymi.

Zmiana kształtów – Za każdym razem kiedy zmienia kształt, może uleczyć tyle ran ile odzyskałaby odpoczywając cały dzień. Może w ten sposób wyleczyć nawet śmiertelne rany, które normalnie mogłyby się nie zregenerować. Bestia ta jednak nie wykorzystuje w pełni tego faktu – walczy do śmierci, zamiast uciec i odzyskać siły.

Regenereacja – Bestia Malara stale się regeneruje. ÂŚmiertelne, nie dające się tak leczyć (Jedynie przez zmianę formy) są rany zadawane przez błogosławioną broń przez dowolnego boga.

Atrybuty
+ długowieczność
+ wyostrzenie zmysłów
+ poprawiona zwinność
+ ciche poruszanie
+ tropienie
+ poprawione trafienie krytyczne
+ wielokrotny atak
+ atak z powietrza
+ potężny atak
+ niepodatność na strach
- podatność na pobłogosławioną broń

Trofea

1 x Futro Bestii Malara
4 x Pazury Bestii Malara

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Marzec 2010, 21:53:07 »
- Aha- oznajmił elf. - Canis czekaj! - krzyknął elf w ślad za liszem. Po czym pędem ruszył za nim...


Noszony Ekwipunek


1. Srebrny Kostur ÂŚmierci
2.
3. Stalowy Kieł
4.

Nazwa broni: Srebrny Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony
ciemnozielonym magicznym kryształem  (Magia ÂŚmierci),
o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher),
mistrzowski oręż; dzięki kryształowi wystrzeliwane przez
kostur zaklęcia z Magii ÂŚmierci są dwa razy potężniejsze;
zwieńczony na dole ostrym szpikulcem

Nazwa broni: Stalowy Kieł
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykonany z 80 sztuk stali o zasięgu 0.3m;
ważący 5kg; mistrzowski oręż


Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher),
mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć;
ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia


Umiejętności


    * Walka brońmi miotanymi
    * Walka bronią jednoręczną
    * Walka bronią oburęczną



Specjalizacje


    * Walka kosturem - V stopień wtajemniczenia
    * Walka łukiem - V stopień wtajemniczenia
    * Walka sztyletem - III stopień wtajemniczenia
    * Walka mieczem - II stopień wtajemniczenia



Ataki


Ataki do walki bronią jednoręczną:

    * Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół


Ataki długich broni oburęcznych:

    * Uderzenie obustronne
    * Parowanie
    * Pchnięcie
    * Cięcie z bloku



Zaklęcia

Klątwy
I poziom: Pasożytnicza Więź, Osłabienie, Zatrucie
II poziom: Laleczka Voodoo

Magia ÂŚmierci
I poziom: Pocisk Zła, Mroczna Aura, Przyzwanie Zombie, Wybuch cienia, Opętanie złem
II poziom: Tchnienie ÂŚmierci, Aura Nekromanty, Przyzwanie Demona

Magia Krwii
I poziom: Wysysanie ÂŻycia, Wysysanie Energii Magicznej, Zgubne Uderzenie
II poziom: Dotyk Agonii

Amarangol
I poziom: Korzeń, Rój, Opętanie Bestii, Leśna ochrona
II poziom: Kontrola nad zwierzęciem, Zabójcze pnącza, Stworzenie Drzewca
III poziom: Zmniejszenie Potwora, Obudzenie Enta

Lidangol
I poziom: Mała Błyskawica, Lekkość, Wietrzna aura
II poziom: Duża Błyskawica, Grom, Piorun Kulisty

Naurangol
I poziom: Ognista Strzała, Ognista Aura, Lekkie Leczenie
II poziom: ÂŚrednie Leczenie

Urangol
I poziom: Przemiana w Kruka, Wyostrzenie zmysłów


Atrybuty wyuczane

    * Spirytyzm
    * Rytualizm
    * Medytacja
    * Teleportacja
    * Telekineza
    * Lewitacja
    * Koncentracja
    * Projekcja Astralna
    * Tworzenie ożywieńca
    * Odbijanie zaklęć kosturem


    * Skrytobójstwo
    * Wysoka charyzma
    * Perswazja
    * Kondycja
    * Akrobatyka
    * Wytrzymałość na ból
    * Pozyskiwanie kłów
    * Pozyskiwanie skór
    * Pozyskiwanie pazurów
    * Pozyskiwanie trucizny stopień I (Krwiopijcy)
    * Pozyskiwanie trucizny stopień II (topielce)



Atrybuty rasowe


+ Długowieczność
- ÂŚmiertelność

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #7 dnia: 05 Marzec 2010, 21:55:30 »
Dracon więc poleciał do wioski, w której kiedyś był.

Canis

  • Gość
Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #8 dnia: 05 Marzec 2010, 22:11:53 »
Elrond nie uczestniczysz w wyprawie, spóźniłeś się.

Sado, doleciałeś do miasta, lecz nic tam nie znalazłeś poza zniszczonymi ruinami...

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #9 dnia: 05 Marzec 2010, 22:15:59 »
// No jasne, ja nie mam czasu siedzieć 12/24 godziny przed kompem.

Canis

  • Gość
Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #10 dnia: 05 Marzec 2010, 22:19:42 »
// Po kiego czorta pisałeś, że napiszesz temat? skoro nie miałeś zamiaru uczynić tego bezpośrednio po zadeklarowaniu się? Nie moja wina, ze nie robisz tego do czego się deklarujesz.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #11 dnia: 05 Marzec 2010, 22:40:32 »
 - Dobra to działamy - powiedział sam do siebie wampir. Zniżył lot i postarał się zrównać z jedną z bestii pod postacią nietoperza. Gdy dosięgnął takiej i leciał około metra nad nią, przemienił się w wampira i stosując szybkie cięcie pchnął w nietoperza. Anvarunis dzięki swym zdolnościom akrobatycznym bardzo zwinnie wylądował na ziemi. Nietoperz, widocznie ranny i krwawiący dość nieporadni obniżył lot i na odpowiedniej wysokości przemieni się w panterę, lecząc wszystkie swoje rany. Anvarunis korzystając z sytuacji stał się niewidzialny i zniknął z oczu wszystkim bestiom które jeszcze chwilę temu były gotowe mordować. Wampir podszedł najbliżej jak mógł, najciszej jak mógł do nowo przemienionej pantery. gdy był na wystarczającej odległości wykonał potężne pchnięcie w jej bok. Bestia z zatwardziałością machnęła obok łapą, gdyż teraz wampir był już w pełni widzialny. Po chwili wykonała skok w tył i szykowała sie do ataku. W tej samej chwili inna z bestii pod postacią pantery postanowiła zaatakować z zaskoczenia zapewne w celu rozszarpania. Anvarunis dzięki zmysłom wyczuł zagrożenie i schylił się błyskawicznie najniżej jak tylko mógł. To jednak nie zapewniło mu bezpieczeństwa. Bestia lecąc nad wampirem przejechała pazurami po jego plecach wywołując, może nie głębokie, ale jednak dotkliwe rany. Anv dość szybko spostrzegł że ta sama bestia szykuje sie do kolejnego, bardzo podobnego ataku. Tym razem w tej samej chwili gdy bestia wyskoczyła Anv niemal położył się na ziemi i wyciągnął pionowo miecz. Bestia z ogromną prędkością nabiła się na niego rozpruwając sobie wzdłuż cały brzuch. Gdy wylądowała Anv szybko i sprawnie odciął jej głowę. W momencie gdy Anvarunis był pochylony odcinając jej głowę bestia zraniona wcześniej ruszyła na wampira. Gdy wykonywała uwielbiany przez nie skok na plecy przeciwnika, Anvarunis powiadomiony odpowiednio wcześniej przez zmysły wsunął miecz między ramię a tułów. Bestia nie zauważyła cieniutkiej klingi i zgrabnie wpakował się plecy wampir tym samym przebijając siebie. Anvarunis wyprostował się i uśmiercił bestię.
teraz pozostało tylko 3. Jedna jako pantera i dwa nietoperze. Nagle dwa pozostałe nietoperze zaczęły krążyć wokół wampira, utrudniając Anvarunisowi skupienie się na walce z panterą. ta dość sprawnie podbiegła do niego i wykonała atak łapą. Wampir ledwo zdążył odsunąć nogi. Wymienił spojrzenia z oponentem. Nagle bestia ponowiła atak łapą. teraz jednak wampir był przygotowany. Podskoczył lekko w górę aby uniknąć ciosu i wykonał cięcie mieczem, pozbawiając bestię kończyny. Ta zachwiała się, straciła równowagę i upadła na chwilę. Dla wampira była to szansa jaka mgła się nie powtórzyć. Szybkim ciosem wpakował miecz w czaszkę leżącej bestii, rozłupując ją.

Przemiana w nietoperza; Klasyczne pchnięcie; Chwilowa niewidzialność; Potężny cios; Klasyczne pchnięcie; Pchnięcie w tył; Klasyczne Pchnięcie

Pozostało 2 bestie malara (nietoperze)

Canis

  • Gość
Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #12 dnia: 05 Marzec 2010, 22:42:09 »
no niech będzie... udało ci się je zabić...

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #13 dnia: 05 Marzec 2010, 22:59:40 »
Anvarunis skupił się na podgryzających go nietoperzach. Szybkim ruchem zaatakował jednego z nich. Ten celnie trafiony opadł na ziemię, niemal martwy. Szybko jednak zmienił postać na kształt rosomaka. W tej formie był najgroźniejszym przeciwnikiem. Anvarunis wiedział, że nie morze dopuścić do złapania się zębami. Gdy bardzo sprawnie i szybko bestia podbiegł Anvarunis ledwo zdążył wykonać blok górny, gdyż bestia swą masą powaliła go na ziemię. Wampir kontynuował blok górny dzięki czemu pomagając sobie nogami mógł przerzucić ją za siebie. Gdy Anv wstał rosomak znów zaatakował. Wampirowi udało się jednak wykonać szybszy atak i przeciął mieczem atakującą łapę bestii, nie odcinając jej jednak. W tej samej chwili ostatni nietoperz także zmienił formę na rosomaka. Anvarunis nie mógł doprowadzić do zwarcia. Błyskawicznie teleportował się za bestię, która przed chwilą się przemieniła i wbił miecz w jej tułów. Ta wiła się z bólu. Anv dociskał ją jednak mieczem. Błyskawicznym ruchem dobył drugiego ostrza i wciąż dociskając drugą ręką pozbawił ją głowy. W przeciągu chwili bestia którą Anv zostawił zranioną, biegła ku niemu i wykonała skok. Anvarunis niemal desperacko, jednak z odpowiednią siłą wystawił miecz prosto przed siebie, równolegle do ziemi. Bestia nabiła się na ostrze. Wampir sprawnym ruchem opuścił miecz i zrucił bestię , która upadła brzuchem do góry. Korzystając z okazji Anv wbił miecz w dolną część czaszki kierując miecz od gardła w jej głąb, co spowodowało śmierć bestii.
Anvarunis wyczerpany długą walką, sięgnął po butelkę z krwią i wypił kilka dużych łyków. Po zregenerowaniu sił zmienił się w nietoperza i ruszył dalej na północ.

Klasyczne Pchnięcie; blok górny; klasyczne pchnięcie; Teleportacja; Potężny cios; Atak lewostronny; Potężny cios; Potężny cios

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #14 dnia: 05 Marzec 2010, 23:18:33 »
Więc Dracon udał się poza miasto. Wyszedł bramą, aktualnie zrujnowaną, i zaczął kierować się ścieżką, o ile jakaś była. Trzymając ciągle dłoń na rękojeści miecza, wpatrywał się wokół, chociażby w poszukiwaniu canisowych roślinek lub jakiś zwierzątek.

Canis

  • Gość
Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #15 dnia: 06 Marzec 2010, 13:46:06 »
Sado: Nie jesteś zbytnio zaznajomiony z roślinkami, to i nie rozróżniasz tych, które mogłyby być dla caniska istotnych... jeśli chodzi o zwierzęta, sam wydedukowałeś, ze zwierzęta uciekły od miasta... natomiast poczułeś, ze coś biegnie przez wysokie trawy... od ciebie...

Anv: doleciałeś do chatki... nieco rozlatującej się, ale chatki, z pewnością opuszczonej...

Wyszedłem przed krypę i przypomniałem sobie nazwę, rodu, formę zaklęcia, które otwiera i zarazem krypty zamyka,

- "Corvinius"


ziemia lekko drgnęła i usłyszałem, że kolejno wszystkie bramy wewnątrz krypty zamykają się, na koniec zamknęło się samo wejście...

- ładnie... teraz poszukam roślinek...

Powiedziałem i obkrązyłem grobowiec w poszukiwaniu mortheonu, gdy znalazłem, zacząłem zbierać roślinki...

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #16 dnia: 06 Marzec 2010, 14:28:51 »
Dracon wyciągnął szybko miecz z pochwy i machnął parę razy skrzydłami, przechylając sie do tyłu, by odlecieć zarazem w górę i trochędo tyłu. Jednocześnie zaczął kumulować energię magiczną w lewej dłoni, by być gotów rzucić zaklęcie.

Canis

  • Gość
Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #17 dnia: 06 Marzec 2010, 14:30:50 »
zebrałem 300 szt. Mortheonu, poszedłem szukać lnu...

Sado, zobaczyłeś że ucieka od twojej strony czarnoskóra, długowłosa kobieta trzymająca zawiniątko w dłoniach...

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #18 dnia: 06 Marzec 2010, 14:51:12 »
Dracon machnął potężnie skrzydłami w pogoni za kobietą. W locie schował szybko miecz i skupił się głównei na energii magicznej.
- Iaish Huosh Ipish Aresh Xuash - wypowiedział szybko formułę zkalęcia pirokinezy, celując we włosy kobiety, wiedząc, że te momentalnie zajmą się ogniem.

Canis

  • Gość
Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #19 dnia: 06 Marzec 2010, 14:56:24 »
Sado: bez energii magicznej zaklęcie nie zadziałało...

znalazłem poletko z lnem, zacząłem zbierać...

Forum Tawerny Gothic

Odp: Schowanie serca
« Odpowiedź #19 dnia: 06 Marzec 2010, 14:56:24 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top