Autor Wątek: Wścieklizna  (Przeczytany 3171 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Wścieklizna
« dnia: 10 Styczeń 2010, 13:40:08 »
Dev znowu pojawił się u Livii, spojrzał przez okno. Był pochmurny dzień, taki nijaki. Nawet podgoda nie mogła się zdecydować na nic, bo a to raz pada, wieje albo słońce od czasu do czasu wyjdzie. Nie było zbyt przyjemnie. Gdy demon znowu spojrzał przed siebie, ujrzał Livie:
- Jestem gotowy aby wyruszyć.



Obrazek:

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f8e19ef0dbe3c1fd


Noszony ekwipunek:




1.Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
2.Nazwa broni: Krwawy Rytuał
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty ze 95 sztuk srebra zakończony brunatnym magicznym kryształem  (Magia Krwi), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż; dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z Magii Krwi są dwa razy potężniejsze; zwieńczony na dole ostrym szpikulcem
3.
Nazwa broni: Demoniczny Korbacz
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: korbacz
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 105 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg. Ponad to ognisty i mistrzowski oręż.
4.
5. Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.


Skrzynia:




Umiejętności:

    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi   


Specjalizacje:
Walka mieczem II
Walka łukiem IV
Walka kosturem III
Walka korbaczem V


Ataki:
Broń jednoręczna:
Klasyczne pchnięcie
Blok górny
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Pchnięcie w tył
Potężny cios



Zaklęcia:

Magia Urungaol:

I Stopień Wtajemniczenia:
Przemiana w Kruka
Wyostrzenie zmysłów
Duchowe Wypalenie
II Stopień Wtajemniczenia:
Jasnowidzenie
Zagłady
III Stopień Wtajemniczenia:
Aury Dusz
Przemiana przeciwnika

Magia Lindangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II Stopień Wtajemniczenia:
- Lewitacja
- Wir
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
III Stopień Wtajemniczenia:
- Grad Piorunów

Magia Amarangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
II Stopień Wtajemniczenia:
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójczych pnączy

Magia Nenangol:

I Stopień Wtajemniczenia:
- Wodnej Pięści
- Lodowej Strzały

Magia Krwi
I stopień Wtajemniczenia
- Zgubne Uderzenie
- Wysysanie ÂŻycia
- Wysysanie Energii Magicznej
II stopień wtajemniczenia:
-Transfer Energii Magicznej
- Dotyk Agoni
- Transfer ÂŻycia
- Uderzenie Cienia
III stopień wtajemniczenia:
- Dotyk ÂŚmierci

Magia ÂŚmierci
I stopień Wtajemniczenia
- Wybuch Cienia
- Mroczna Aura
- Przyzwanie Zombie
- Pocisk Zła
II stopień wtajemniczenia:
- Tchnienie ÂŚmierci
Klątwy:
I stopień wtajemniczenia:
- Pasożytnicza Więź
- Zatrucie
- Osłabienie
II stopień wtajemniczenia:
- Laleczka Voodoo

Atrybuty wyuczane:
Skradanie się I
Pozyskiwanie:
-Pazurów
-ÂŻuwaczek
-Organów
-Rogów
Odbijanie zaklęć kosturem
Akrobatyka
Koncentracja
Teleportacja (3/3)
Medytacja
Metamorfoza
Rytualizm
Telekineza - Pozwala unosić lekkie przedmioty, pociągać za dźwignie. Odpychać lub przyciągać przeciwników. Działa do 10 metrów odległości.
Kondycja
Hart ciała
Upuszczanie krwi stopień I


Atrybuty rasowe:

-Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.
-Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.
-Lot - Skrzydła umożliwiają ci lot.
-Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.
-Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).
-Szał bitewny

Alchemia:
-mikstura leczenia ran (0.3l)
-mikstura energii magicznej (0.3l)

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Styczeń 2010, 14:01:07 »
-Dobrze.- rzekła elfka wychodząc przed dom- Okoliczni myśliwi zauważyli dziwne zachowanie wśród wilków i innych leśnych stworzeń. Podejrzewamy, że to wścieklizna. Ktoś musiał ją tutaj sprowadzić, gdyż zwierzęta były zdrowe od niepamiętnych czasów. Twoje zadanie jest więc bardzo proste znaleźć truciciela i wybić wszystkie napotkane, chore zwierzęta. Posłaliśmy po medyka, który ma nam zrobić jakieś lekarstwo na tą chorobę, lecz ten przybędzie dopiero za kilka dni. Teraz jednak musimy za wszelką cenę zapobiec rozprzestrzenianiu się tej choroby, dlatego chore osobniki trzeba usunąć. Tutaj masz mapę. Czerwoną linią zaznaczyłam Ci obszar występowania chorych zwierząt, a bordową miejsce gdzie pojawiły się pierwsze chore osobniki.

Mapa

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Styczeń 2010, 14:01:07 »

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Styczeń 2010, 14:08:33 »
- Ów lekarz musi być dobrym alchemikiem - stwierdził Devristus - Czas mnie goni. Żegnaj.
Demon zniknął aby pojawić się na polanie w lesie ok. 1 kilometra od czerwonej granicy zaznaczonej na mapie. Mając i tak wyostrzone zmysły, demon zwiększył ich działanie zaklęciem:
- Elysh Osh Izqihuxuesh Arishesh, Xuanysh Izgroshel
Teraz spokojnie mógł wypatrywać, wyczuć i usłyszeć zwierzęta. Ruszył przed siebie.



Teleportacja; Wyostrzenie Zmysłów(Magia urungaol)

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #3 dnia: 10 Styczeń 2010, 15:06:35 »
//: W lesie panowała dziwna cisza. Nawet ptaki przeważnie bardzo żwawe o tej porze dnia i roku teraz milczały. Twój wyczulony węch wyczuł jakiś dziwny zapach. na pierwszą myśl przywodził on zapach wód siarkowych lecz po dłuższym zastanowieniu stwierdziłeś, że to nie może być jednak to...

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #4 dnia: 10 Styczeń 2010, 15:24:46 »
Nie pasował mu zapach. Zastanawiał się co to może być. Na myśl przyszła mu tylko jedna rzecz - chore zwierzęta. Ruszył tropem tego dziwnego zapachu...

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Styczeń 2010, 15:28:43 »
//: Nie natrafiłeś jednak na żadne zwierze. Znalazłeś strumyk. Strumyk, który obrzydliwie cuchnął niewiadomego  pochodzenia substancjami. Odór był tak straszny iż musiałeś wyciszyć używanie wyczulonego węchu. Po dokładnych oględzinach stwierdziłeś, że na wodzie unosi się słabo widoczna szarawa piana.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #6 dnia: 11 Styczeń 2010, 17:58:14 »
Jako iż piana nie mogła tu powstać od tak, tylko musiała tu przypłynąć. Warto się udać w górę strumyka, może tam znajdę jakiś ślad. - pomyślał Dev podczas oględzin. Następnie ruszył w górę rzeki, rozglądając się na boki.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #7 dnia: 11 Styczeń 2010, 18:10:33 »
//: Strumyk wił się, skręcał zawracał a ty dość mocno zdenerwowany szedłeś jego biegiem. Odór jaki bił od wody był prawie nie do zniesienia lecz ty nie zwracając uwagi na niedogodności szedłeś dalej. Doszedłeś do rozwidlenia. Niezbyt szeroki strumień powstawał z dwu jeszcze węższych potoczków. Zastanawiając się, którędy iść prawie nie zauważyłeś cieniostwora ukrytego w cieniu wielkiego dębu. Zwierze wstało i zaczęło podchodzić w twoją stronę. Cieniostwór zachowywał się delikatnie mówiąc dziwnie. Z jego paszczy kapała pienista ślina.
//: Zwierze jest chore dlatego może zachowywać się trochę inaczej niż normalny zdrowy osobnik.




Nazwa:

Cieniostwór


Opis:
Cieniostwory są to wielkie drapieżniki występujące prawie na całym kontynencie. Ich wielkość dochodzi do około 2m wysokości i prawie 4m długości. Cechą charakterystyczną tych zwierząt jest umiłowanie ciemnych jaskiń i grot w których często mają swoje legowiska. Z wyglądu cieniostwory przypominają wielkie pokryte gęstym czarnym futrem koty, z sporej wielkości rogiem umieszczonym na czole. Sposób poruszania bardzo przypomina ich kocich kuzynów. Warto wspomnieć również, że cieniostwory są z natury samotnikami. W pary łączą się tylko na przełomie Hiems i Veris gdy odbywają się gody tych zwierząt. Ciąża cieniostworów trwa około półtora roku, pod koniec Aestas samica wydaje na świat jedno lub dwa młode które przez trzy lata pozostają pod jej opieką.

Walka:
Walcząc cieniostwór stara się przewrócić swoją ofiarę uderzeniami swoich wielkich łap uzbrojonych w pół metrowe pazury. Następnie przystępuje do zabójczych ataków rogiem lub zębami. Gdy przeciwników jest więcej cieniostwór stara się osłonić swój zad przysuwając się do drzewa lub skały i atakuje wyłącznie łapami.

Ataki:

Rozszarpanie – jeśli Cieniostwór zdoła złapać ofiarę paszczą, próbuje rozerwać szarpiąc łbem na boki.

Ryk – Cieniostwór rycząc stara się zastraszyć swoją ofiarę.

Przewracanie - Cieniostwór, któremu uda się trafić przeciwnika, może próbować go przewrócić, ułatwiając sobie tym samym jego zabicie.

Atak łapą- Atak silną łapą zakończoną ostrymi pazurami

Atak rogiem- Bardzo twardy róg jest wstanie przebić nawet stalowe pancerze.

Ugryzienie – Cieniostwór, któremu uda się ugryźć przeciwnika, zadaje potężne obrażenia szarpiąc ciało i miażdżąc kości ofiary.


Atrybuty:  
+ Poprawiona siła
+ Poprawiona zręczność
+ Poprawiona szybkość
+ Kamuflaż
+ Zauważenie,
+ Widzenie w ciemności,
+ Potężny cios
- Podatność na ogień
- Wrażliwość na światło

Trofea:
16x pazury, 4x kły, 1x róg, 6l. krwi, 1x skóra Cieniostwora

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #8 dnia: 13 Styczeń 2010, 21:14:11 »
// Strasznie długo go zabijam.

Gdy spostrzegłem cieniostwora, zrobiło się go trochę żal, bo on niczym nie zawinił a chory jest. Zachowuje się a'la zombie tylko że zwierzęcy. W tym całym jego szaleństwie straszne było to, że on tez mnie spostrzegł. Wpatrywał się jakby świeże mięsko zobaczył. Po prostu tragiedia. Ruszył na mnie z kopyta. No to ja na to:
-Iaishosh Huushar, Ipush Grish Izqiysh
I załadowałem go piorunem kulistym i żeby bydle zdechło.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #9 dnia: 13 Styczeń 2010, 21:21:11 »
//: Bydle rażone piorunem upadło, ku twemu zdziwieniu cieniostwór jednak żył nadal. I po chwili zdawało Ci się, że próbuje się podnieść na nogi...

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #10 dnia: 14 Styczeń 2010, 20:45:56 »
- Kurwa - zaklął Dev - Co to ma być? Bogowie se jaja ze mnie robią czy co? Przepraszam, może jeszcze mówić potrafisz? Ach, ale przecież nie będę mógł tego sprawdzić. Iaishosh Huushar, Ipush Grish Izqiysh.
Piorun kulisty znowu uderzył w cieniostwora. Raniąc go znowu, ale bardziej dotkliwie niż wcześniej.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #11 dnia: 14 Styczeń 2010, 20:50:21 »
//: Tym razem piorun pozbawił życia biednego, chorego zwierzaczka. Co robisz dalej?

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #12 dnia: 14 Styczeń 2010, 21:06:22 »
Demon postanowił sprawdzić teren z którego przyszedł Cieniostwór. Postanowił oddalić sie tylko o 5 kilometrów od rozwidlenia strumyka. Wszedł w las...

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #13 dnia: 14 Styczeń 2010, 21:32:54 »
//: Przedzierając się przez las ostatecznie straciłeś ślad zapachu bijącego od strumyka. Również zwierzęta, które napotkałeś na swej drodze zachowywał się raczej normalnie: gdy Cię ujrzały prawie natychmiast uciekały.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #14 dnia: 15 Styczeń 2010, 16:02:46 »
Wróciłem do strumyka i dostałem się na teren będący między 2 mniejszymi strumyczkami. Ruszyłem dalej...

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #15 dnia: 15 Styczeń 2010, 20:24:15 »
//: W miarę oddalania się od nurtu prawej odnogi strumienia odór zaczynał się rozrzedzać by po jakimś czasie całkowicie zniknąć.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #16 dnia: 15 Styczeń 2010, 20:32:22 »
Wróciłem do prawej odnogi strumyka i poszedłem w górę strumyczka.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #17 dnia: 16 Styczeń 2010, 12:11:02 »
//: Idąc w górę strumienia natrafiłeś na niezbyt duże jeziorko będące źródłem strumienia. Oglądając dokładnie okolicę znalazłeś kilka pustych beczek a jakieś 10 metrów od brzegu źródełka dziwną dziurę w ziemi w głąb, której prowadziła linowa drabinka.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #18 dnia: 16 Styczeń 2010, 12:14:58 »
Jak dziecko ciekawe świata demon zszedł po drabince w dół. Gdy dotknął ziemi, użył metamorfozy aby zrobić z siebie Elfa. Wyczulił także wzrok.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #19 dnia: 16 Styczeń 2010, 13:26:43 »
//: Znalazłeś się w tunelu. Idąc dalej natrafiłeś na drzwi przy których siedział dosyć mocno zbudowany mężczyzna, gdy Cię ujrzał podniósł się i grubym głosem rzekł.

-No i znowu spóźnienie. Powiedz temu twojemu Garenowi, że jeszcze raz spóźnicie się z dostawą a Abgiel wam nogi z dup powyrywa. Zrozumiano?- przerwał na chwilę łypiąc na Ciebie groźnie. -No. Co tak stoisz? Nie masz nic do roboty? Zasuwaj do środka Abgiel czeka.- rzekł groźnie.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Wścieklizna
« Odpowiedź #19 dnia: 16 Styczeń 2010, 13:26:43 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top