Autor Wątek: Naraka  (Przeczytany 1716 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Naraka
« dnia: 09 Styczeń 2010, 17:36:08 »
Przygotowałem monolity. Ustawiłem je na kamiennych piedestałach, przyniesionych tu dzień wcześniej. Piedestały tworzą rogi pentagramu, linie runiczny proszek.

Podszedłem do pierwszego monolitu - symbolizującego ogień. Skierowałem dłoń w jego stronę po czym wystrzeliłem małym płomieniem, który go aktywował. Zbliżyłem się do następnego, symbolizującego wodę. Otworzyłem bukłak i wylałem na niego kilka kropel, również aktywował się. Na monolit ziemi posypałem trochę piasku, zaś powietrza uaktywniłem za pomocą chuchnięcia. Piąty z kolei monolit symbolizujący śmierć, uaktywniłem zabijając nad nim królika. Ostatni - monolit życia, znajdujący się w środku pentagramu. Aktywowałem przy pomocy jajka, które potraktowane odpowiednim zaklęciem dającym nowe życie. Chwile później wszystkie kamienie przeszyła jasna wiązka światła skupiająca się na centralnym monolicie. Wtedy wylałem na centralny monolit trochę substancji z kostki dusz. Energia cały czas napływała nań destabilizując pobliskie otoczenie. W jednej chwili wszystko ustało a krajobraz przede mną zrobił się matowy i pofałdowany. Zbliżyłem się do lekko poruszającego się na wietrze portalu ukazującego jakaś jałową krainę. Włożyłem do niego rękę. Nie odczułem jednak niczego niezwykłego poza chłodem otoczenia...

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Naraka
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Styczeń 2010, 17:56:23 »
Anvarunis wyobrażał sobie Isentora przed Efehidon. Po chwili teleportował się i pojawił u boku króla.
- Witam. Co to będzie?

Obrazek:

Noszony ekwipunek:

1.Nazwa broni: Mrok Dnia
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

2.Nazwa broni: Czarny Błysk
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

87x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

3.Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4.Nazwa broni: Kieł Wampira
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.

Umiejętności:
- Walka bronią jednoręczną
- Walka bronią dwuręczną
- Walka dwiema broniami
- Walka broniami miotanymi

Specjalizacje:
- Walka wardyną I
- Walka mieczem V
- Walka szponem V
- Walka łukiem V
- Walka sztyletem V
- Walka włócznią IV
- Walka kosturem IV

Ataki:
Broniami jednoręcznymi:
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios
- Przerzucenie broni

Broniami miotanymi:
- Potężny cios
- Celny strzał

Dwiema Broniami:
- Atak lewostronny

Zaklęcia:

Magia Śmierci:
I poziom wtajemniczenia:
- Mroczna Aura
- Pocisk Zła
- Wybuch Cienia


Magia Krwi:
I poziom wtajemniczenia:
- Wyssanie Życia
- Zgubne uderzenie

Atrybuty wyuczane:
-Pozyskiwanie:
Skór
Kłów
Pazurów
- Upuszczanie krwi - 6l
- Wysoka charyzma
- Wytrzymałość na ból
- Kondycja
- Hart ciała
- Chodzenie po trudnej nawierzchni
- Kamuflaż
- Skrytobójstwo
- Perswazja
- Koncentracja
- Akrobatyka
- Medytacja
- Teleportacja

Atrybuty rasowe:
+wyostrzenie zmysłów
+chwilowa niewidzialność
+długowieczność
+przemiana w nietoperza
-śmiertelność
-głód krwi
-wrażliwość na promienie słoneczne


Pas:

- 3l Krwi
- Runa Ognia - Heshar
« Ostatnia zmiana: 09 Styczeń 2010, 17:59:05 wysłana przez Anvarunis »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Naraka
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Styczeń 2010, 17:56:23 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Naraka
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:04:09 »
- To już jest. Portal do wymiaru kostki dusz.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Naraka
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:11:43 »
- ÂŁał. Czekamy pewnie na resztę? Canis wybył, ale jak skończy to wróci. Elrond wciąż jest na wyprawie. Jedynie Devristus mógłby się jeszcze pojawić

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Naraka
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:18:20 »
- Chcę tylko sprawdzić, gdzie mnie to zaprowadzi. Do jakiego wymiaru może prowadzić kostka dusz.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Naraka
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:29:23 »
- Przejść przez portal mogę i ja? Z resztą nie odpuściłbym sobie takiej okazji. To jak wchodzimy? - zapytał wampir wskazując ruchem głowy na powstały portal.

Canis

  • Gość
Odp: Naraka
« Odpowiedź #6 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:31:35 »
Przyszedłem na miejsce gdzie isiu pysiu cuda z monolitami odprawiał, bezpośrednio po powrocie z wyspy.

- Isentorze... widzę, ze chcesz się gdzieś wybrać? Co to za Wycieczka beze mnie... zawsze musi być coś co radość i wesele potrafi zepsuć no nie? Bryły Niebieskiej rudy zostały przygotowane, teraz tylko twojej pomocy, wiedzy tam mi potrzeba i pomocy w wykonaniu...




Obrazek:





Noszony Ekwipunek:


1.Nazwa broni: Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2.

3.

4.

Nazwa odzienia: Szata nekromanty
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Gelrothu, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć. Ponadto zatrzymuje naturalną temperaturę ciała niezależnie od temperatury otoczenia.






Umiejętności
  • walka bronią jednoręczną
  • walka bronią oburęczną
  • walka bronią miotaną



Specjalizacje:
Walka Kosturem V
Walka Mieczem III
Walka Sztyletem IV
Walka Włócznią IV
Walka Toporem III
Walka Wardyną III
Walka ÂŁukiem IV
Walka Kuszą IV
Walka Tarczą III




Ataki:
Ataki broni oburęcznych:
~ Uderzenie klasyczne
~ Pchnięcie
~ Parowanie

Ataki długich broni oburęcznych:
~ Uderzenie obustronne
~ Parowanie
~ Pchnięcie




Zaklęcia:
- Magia Krwi:
I Poziom Wtajemniczenia: Wysysanie ÂŻycia; Wysysanie Energii Magicznej; Zgubne Uderzenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Transfer ÂŻycia; Transfer Energii Magicznej; Uderzenie Cienia; Dotyk Agonii;
III Poziom Wtajemniczenia: Pozbawienie ÂŻycia; Zniewolenie Duszy; Zgubne Uderzenie Cienia;Dotyk ÂŚmierci;


- Magia śmierci:
I Poziom Wtajemniczenia: Mroczna Aura; Pocisk Zła; Opętanie Złem; Wybuch Cienia; Przyzwanie Zombie;
II Poziom Wtajemniczenia: Aura Nekromanty; Tchnienia ÂŚmierci; Skażenie Złem; Eksplozja Zła; Przyzwanie Demona;
III Poziom Wtajemniczenia: Aura Lisza; Zew Beliara; Zniewolenie; Krzyk Umarłych; Przywołanie Kościanego Smoka;

- Klątwy:
I Stopień Wtajemniczenia: Zatrucie; Pasożytnicza Więź; Osłabienie;
II Stopień Wtajemniczenia: Laleczka Voodoo; Okaleczenie


- Amarangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Korzeń; Rój; Opętanie Bestii; Leśna ochrona;
II Poziom Wtajemniczenia: Kontrola nad zwierzęciem; Zabójcze pnącza; Stworzenie Drzewca;
III Poziom Wtajemniczenia: Obudzenie Enta; Zmniejszeni Potwora;


- Naurangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Strzała; Ognista Aura; Lekkie Leczenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza; Mała Burza Ognista; ÂŚrednie Leczenie;
III Poziom Wtajemniczenia: Duże Leczenie; Meteor; Wskrzeszenie; Duża Kula Ognia; Duża Burza Ognista; Deszcz Ognia; Deszcz Meteorytów;


- Lindagol:
I Poziom Wtajemniczenia: Mała Błyskawica; Lekkość; Wietrzna Aura;
II Poziom Wtajemniczenia: Lewitacja; Wir; Duża Błyskawica; Grom; Piorun Kulisty;
III Poziom Wtajemniczenia: Grad Piorunów; Burza; Wiatr;


- Nenangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Lodowa Aura; Wodna Pięść; Lodowa Strzała; Długi Oddech; Wezwanie Węża Morskiego;
II Poziom Wtajemniczenia: Gejzer; Oddychanie pod Wodą; Sople Lodu; Wezwanie Krakena;


- Urangol
I Stopień Wtajemniczenia: Duchowe Wypalenie; Wyostrzenie Zmysłów; Przemiana w Kruka;
II Stopień Wtajemniczenia: Jasnowidzenie; Przemiana w Wilka; Zagłada;


- Magia Iluzji
I Poziom Wtajemniczenia: Tworzenie Ran;




Atrybuty Wyuczane:
+ Perswazja
+ Wytrzymałość na Ból
+ Odbijanie zaklęć Kosturem
+ Akrobatyka
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Odporność na trucizny I stopnia
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Pozyskiwanie:

  • Skór
  • Kłów
  • Pazurów
  • Płytek pancerza
  • ÂŻuwaczek
  • Organów
  • Rogów
  • Skrzydeł
  • ÂŻądeł
  • ÂŁusek
+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Kamuflaż
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Spirytyzm
+ Rytualizm
+ Projekcja astralna
+ Wskrzeszenie zmarłego
+ Metamorfoza
+ Tworzenie ożywieńca
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Teleportacja
+ Lewitacja
+ Telekineza
+ Psionika
+ Mortokineza
+ Alchemia:

  • Mikstura Leczenia Ran (0.3l)
  • Większa Mikstura Leczenia Ran (0.5l)
  • Mikstura Energii Magicznej (0.3l)
  • Odtrutka (0.3l)



Atrybuty Rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Naraka
« Odpowiedź #7 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:34:58 »
- Chodźmy...

Po drugiej stronie znajduje się wyjałowione pustkowie. Niebo pokrywają czarne chmury. W oddali widać dżungle i ogromne poświaty, równie dużych bestii. Szum wiatru przeszywają jęki i porykiwania.

Canis

  • Gość
Odp: Naraka
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:38:24 »
Przeszedłem przez portal...

- Cóż, ta maszyna, gdzie odrodził się Meaneb była na pustkowiach... piaszczystych, i kopalnia czarnej rudy tam była...

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Naraka
« Odpowiedź #9 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:42:48 »
- To wymiar z esencji kostki dusz. Na pewno więc tutaj nie byliście. Hmm wyczuwam w tym miejscu tyle zła, cierpienia i smutku. A jednak przyciąga mnie do siebie, woła. Jakby było mi domem.
Isentor zaczął iść powoli przed siebie...

Canis

  • Gość
Odp: Naraka
« Odpowiedź #10 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:46:45 »
- Wkońcu mogłeś pochłonąć dusze, które przyzwyczaiły się do egzystowania tutaj, bądź długo egzystowały... a i też związany z kostką jesteś... no tak?

Szedłem za isiem...

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Naraka
« Odpowiedź #11 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:47:17 »
Anvarunis przeszedł przez portal. Zdążył wejść jeszcze gdy nekromanci rozmawiali. Widząc odchodzącego Isentora spojrzał na Canisa pytającym wzrokiem. Anv nie czekając na reakcję ruszył za Liszem.

Canis

  • Gość
Odp: Naraka
« Odpowiedź #12 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:52:49 »
- Gdy nie byłeś jeszcze bestią w Pakcie, Isentor prowadził eksperyment, ja towarzyszyłem, były to próby na kostce dusz. w momencie tych prób, kostka uaktywniła się i można powiedzieć, wywołała reakcję z czarną ruda. Wtedy nastał czas, kiedy Isentor stracił przytomność na długi czas, został zatruty, czy zakażony czarną rudą, co trwa dalej, i raczej nie przestanie. w tym czasie jego dusza toczyła walkę astralną, zaś my staraliśmy się pomóc... dlatego szliśmy po te jajka, albo nad ciałem wywołałem eksplozję aby wybudzić. Ten eksperyment spowodował, ze Isentor walczył o ciało, wygrał i zagarnął, czy wchłonął część dusz z kostki, zaś reszta posłużyła do odrodzenia Meaneba... To tak ogólnie i w skrócie. W między czasie z Sadem obserwowaliśmy to odrodzenie Meaneba, poszukiwaliśmy kostki...No tak było Isentorze, prawda?
« Ostatnia zmiana: 09 Styczeń 2010, 18:55:19 wysłana przez Canis »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Naraka
« Odpowiedź #13 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:55:25 »
- Tyle żadnych naszej krwi istot... Wyczuwają nas... Idą tutaj...

Canis

  • Gość
Odp: Naraka
« Odpowiedź #14 dnia: 09 Styczeń 2010, 18:57:55 »
Przygotowałem się do ewentualnej walki z pomocą spirytyzmu odpinając z paska saszetkę na zwoje spirytyzmu jak i ewentualnie do użycia zaklęć, magii...

- ÂŻądne mówisz...

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Naraka
« Odpowiedź #15 dnia: 09 Styczeń 2010, 19:04:17 »
- Cholercia, że tak rzec sobie pozwolę. - stwierdził wampir i wyjął ostrze. Zaczął się skupiać i wyostrzać zmysły, aby być przygotowanym

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Naraka
« Odpowiedź #16 dnia: 09 Styczeń 2010, 19:08:59 »
//Zza chmur wyłoniła się gromada smoków, zaś z dżungli wypełzła dziwaczna, wysoka na 60 metrów istota. Poruszała się powoli w waszym kierunku posępnie rycząc.


- Nie jesteśmy gotowi by stawić czoła temu światu. Szybko do portalu.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Naraka
« Odpowiedź #17 dnia: 09 Styczeń 2010, 19:14:57 »
Wampir słysząc słowa króla szybko wrócił się do portalu. Biegł bardzo szybko wykorzystując wampirze umiejętności. Zwolnił lekko przed portalem i przeszedł przez niego.

Canis

  • Gość
Odp: Naraka
« Odpowiedź #18 dnia: 09 Styczeń 2010, 19:16:55 »
- Gromadka smoków... bliżej nie zidentyfikowane coś... istny raj...

teleportowałem się z powrotem do portalu i patrząc na świat i istotki wróciłem przez portal na Valfden przez portal...

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Naraka
« Odpowiedź #19 dnia: 09 Styczeń 2010, 19:41:30 »
Byliśmy już po drugiej stronie portalu, w naszym świecie. Dziwna istota próbowała przejść za nami. Z portalu wyłoniła się jej rękę, jednak po chwili zapaliła się i zamieniła w popiół.
- Hmm, nie mogą tutaj przejść. Nie będę więc zamykał przejścia. W razie czego postawie strażników na warcie.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Naraka
« Odpowiedź #19 dnia: 09 Styczeń 2010, 19:41:30 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top