Autor Wątek: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia  (Przeczytany 12209 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« dnia: 27 Grudzień 2009, 18:50:29 »
Nazwa wyprawy: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
MG: Gunses
Wymagania: Walka bronią białą minimum III poziom lub dowolna ścieżka magii minimum II poziom wtajemniczenia; 5-6 uczestników
Nagroda: To co znajdziecie.


W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
~Gunses
~Tkoron
~Foltest
~Domenic
~Aragorn
~Mort


Gunses czekał w mieście na swych kompanów.




Ekwipunek:



Broń 1:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

Broń 2:

Nazwa broni: ÂŚwit Zmierzchu
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

200x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
 
40x zatruta strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
Dodatkowo - zatrute Trucizną z Czarnego Bzu.

Broń 3:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

Broń 4:

Nazwa: Wampirzy Kieł
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis:Wykuty z 70 sztuk mithrilu o zasięgu 0, 35 metra, i ważący 8 kg.

Zbroja:

Nazwa odzienia: Szata Władcy Wampirów
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Alfistru, mistrzowskie odzienie. Ponadto odbija promienie słoneczne.



Umiejętności:


Umiejętności bojowe:

    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi

Specjalizacje:

    * walka mieczem - V
    * walka toporem - V
    * walka włócznią - V
    * walka sztyletem - V
    * walka szponem - V
    * walka młotem - 0
    * walka wardyną - IV
    * walka łukiem - V
    * walka kuszą - II
    * walka kosturem -V
    * walka buławą - 0
    * walka kijem - I
    * walka tarczą - 0

Ataki:

Ataki dwiema brańmi:

* Atak lewostronny
* Atak prawostronny
* Blok lewostronny
* Blok prawostronny

Ataki bronią jednoręczną:


* Blok z odbiciem
* Pchnięcie
* Pchnięcie w tył
* Potężny cios

Ataki brońmi miotanymi:

* Strzał 2 pociskami
* Strzał 3 pociskami
* Celny strzał
* Potężny strzał
* Grad strzał

Ataki długimi brońmi dwuręcznymi:

* Uderzenie obustronne
* Pchnięcie
* Parowanie


Atrybuty wyuczane:


* Akrobatyka
* Kondycja
* Hard Ciała
* Odporność na ból
* Skrytobójstwo
* Chodzenie po trudnej nawierzchni
* Pierwsza pomoc
* Obdzieranie z futer małych zwierząt
* Obdzieranie z futer dużych zwierząt
* Upuszczanie krwi stopień I
* Upuszczanie krwi stopień II
* Pozyskiwanie trucizny stopień I
* Pozyskiwanie trucizny stopień II
* Pozyskiwanie:
  - skór
  - pazurów
  - kłów
  - organów
  - łusek
* Wysoka charyzma
* Szczęście

Atrybuty rasowe:

Wampir:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Przedmioty:

* 16x Trucizna z Czarnego Bzu
* 10 kłów szakala.
* 1 runa Heshar
* Skóra Wilkołaka
* 6l jadu Alluadora
* 4 potężne pazury Gralosa

Inne:

* 2x piwo
* 10x gin
* 6l ludzkiej krwi
* 2l krwi wilkołaka
* 20x Mikstura dębowej skóry

----
« Ostatnia zmiana: 14 Styczeń 2010, 23:44:30 wysłana przez Gunses »

Offline Foltest

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 838
  • Reputacja: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chaos rodzi więcej chaosu.
Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Grudzień 2009, 19:07:32 »
- Witaj Gunsesie.


Wygląd:



Noszony ekwipunek:

1. Brak

2. Skowyt ÂŚmierci
    Nazwa broni: Skowyt ÂŚmierci
    Zasięg: 280 metrów
    Rodzaj: łuk
    Poziom wykonania: V
    Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

    40x Strzała z ÂŻelaza
    wytrzymałość: 5
    ostrość: 6
    ciężar: 6


3. Pogromca Dusz
    Nazwa broni: Pogromca Dusz
    Ostrość: 12
    Wytrzymałość: 10
    Typ: jednoręczny
    Rodzaj: miecz
    Poziom wykonania:  V
    Opis: Wykuty z 55 sztuk stali o zasięgu 0,9 metra, ważący 5kg.


4. Rozpacz
    Nazwa: Rozpacz
    Ostrość: 12
    Wytrzymałość: 10
    Typ: jednoręczny
    Rodzaj: sztylet
    Poziom wykonania: III
    Opis: Wykuty z 30 sztuk stali o zasięgu 0,3 metra, ważący 5kg.


Zbroja: Szata Wampira Numenoru
             Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
             Rodzaj: szata
             Wytrzymałość: 1
             Ciężar: 1
             Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.




Umiejętności:

 - walka bronią jednoręczną
 - walka bronią oburęczną
 - walka dwiema broniami
 - walka bronią miotaną



Specjalizacje:

 - walka mieczem V
 - walka łukiem V
 - walka szponem V
 - walka kuszą V
 - walka sztyletem IV
 - walka wardyną IV
 - walka tarczą II
 - walka włócznią I
 - walka młotem I



Ataki:


Ataki do walki bronią jednoręczną:

 - Klasyczne pchnięcie
 - Blok górny
 - Blok z odbiciem
 - Pchnięcie
 - Pchnięcie w tył
 - Potężny cios
 - Przerzucenie broni

Ataki do walki dwiema broniami:

 - Atak Lewostronny
 - Atak Prawostronny
 - Blok Lewostronny
 - Blok Prawostronny

Ataki do walki bronią oburęczną (długą):

 - Uderzenie Obustronne
 - Pchnięcie
 - Parowanie

Ataki do walki broniami miotanymi:

 - Strzał 2 pociskami
 - Strzał 3 pociskami
 - Grad strzał
 - Potężny strzał
 - Celny strzał
 - Precyzyjnie celny strzał



Atrybuty wyuczane:

 + Upuszczanie Krwi I
 + Pierwsza Pomoc
 + Hart Ciała
 + Kondycja
 + Kamuflaż
 + Akrobatyka
 + Skrytobójstwo



Atrybuty rasowe:

 + Wyostrzenie Zmysłów
 + Chwilowa Niewidzialność
 + Długowieczność
 + Przemiana w Nietoperza
 - ÂŚmiertelność
 - Głód Krwi
 - Wrażliwość na Promienie Słoneczne



Pas:

 - Trucizna z Czarnego Bzu
 - Mikstura Dębowej Skóry
 - Heshar (Runa Ognia)
 - Eloshru (Runa Wody)
 - Eshanish (Runa Ziemi)
 - Huxuesh (Runa Powietrza)


« Ostatnia zmiana: 27 Grudzień 2009, 20:20:32 wysłana przez Foltest »

Forum Tawerny Gothic

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Grudzień 2009, 19:07:32 »

Offline Tkoron

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 719
  • Reputacja: 440
  • Frideric Gravis
    • Karta postaci

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Grudzień 2009, 19:18:43 »
Do wampirów podszedł Tkoron
-Od dawna już nie wyruszałem na wyprawę, wreszcie to zmienię.

EKWIPUNEK

1:Nazwa broni: Srebrne ostrze śmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis:   Jeden z trzech tak dobrze wykonanych srebrnych mieczy, kowal który je tworzył przelał w nie swoją duszę, wiedział że to śmiertelnie groźna broń więc nigdy nikomu jej nie sprzedał, jednak jeden z jego uczniów kiedyś zobaczył tę broń, kowal się wściekł i wyrzucił chłopaka z terminu, młody rozwścieczony niewiele myśląc poszedł do znajomego który miał kontakty z światkiem przestępczym, niedługo potem grupa bandytów napadła warsztat kowala, zabiła go i wykradła ostrza, ich zawiła i długa droga skończyła się w rękach trzech najpotężniejszych bandytów w mieście.
Opis: Wykonany ze 105 sztuk srebra, waży 5kg, o zasięgu 0,6m , mistrzowski oręż.

2:

3:

4:



Zbroja:

Nazwa odzienia: Szata  Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.

Umiejętności:     

* walka bronią jednoręczną
* walka bronią oburęczną
* walka brońmi miotanymi

Specjalizacje

* Miecz poziom V
* ÂŁuk poziom V
* Sztylet poziom II
* Topór II
* Kusza I
* Włócznia I
* Kij II
* Młot I

Ataki:

Do broni miotanych:

Strzał 2 pociskami
Strzał 3 pociskami

Do broni jednoręcznej:


Klasyczne pchnięcie
Blok z odbiciem
Pchnięcie .
Potężny cios

Atrybuty wyuczane:


* Skrytobójstwo
* Odporność na trucizny I stopnia
* Kondycja
* Hard ciała
* Chodzenie po trudnej nawierzchni
* Pierwsza pomoc
* Obdzieranie z futer małych zwierząt
* Obdzieranie z futer dużych zwierząt
* Upuszczanie krwi - poziom I
* Upuszczanie krwi - poziom II
* Pozyskiwanie trucizny - poziom I
* Pozyskiwanie trucizny - poziom II
*Pozyskiwanie:
   *Kłów
   *Pazurów
   *Skór


Atrybuty rasowe:

+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza

- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #3 dnia: 27 Grudzień 2009, 19:28:19 »
-Witam szanownych panów. Rzekł Aragorn który właśnie pojawił się na miejscu.

Noszony ekwipunek:
http://images41.fotosik.pl/13/0fb76f76652ed4e4.jpg

Nazwa odzienia: Stalowa Zbroja Armii
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 10
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 200 sztuk stali.

Nazwa broni: Srebrne Ostrze IV
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,8 metra, ważący 5kg

1x.Runa Heshar


Umiejętności:
-walka bronią jednoręczną
-Walka brońmi miotanymi

Specjalizacje:
IV stopień wtajemniczenia walki mieczem
Walka łukiem II

Ataki:
-Klasyczne pchnięcie
-Blok górny
-Blok z odbiciem
-Pchnięcie
-Pchnięcie w tył

Atrybuty wyuczane:
-Wytrzymałość na ból
-Hard ciała
-Pierwsza pomoc
-Kamuflaż

Atrybuty rasowe:
Wampir:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: W głąb ziemi: 5 Świątynia
« Odpowiedź #4 dnia: 27 Grudzień 2009, 20:28:44 »
Z karczmy wypadł elf. Do paska podpinał trzy piwa. Podszedł do grupki istot różnej rasy i przywitał się.
- Witam wszystkich w tą piękną mroźną noc. Czekamy jeszcze na kogoś?


Obrazek kliknij


Noszony Ekwipunek


1.
2.
3. Stalowy Kieł
4.

Nazwa broni: Stalowy Kieł
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykonany z 80 sztuk stali o zasięgu 0.3m;
ważący 5kg; mistrzowski oręż


Nazwa odzienia: Szata adepta nekromancji
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Sytry, błogosławione
odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni
maga przed odpryskami jego własnych zaklęć


Umiejętności


  • Walka brońmi miotanymi
  • Walka bronią jednoręczną
  • Walka bronią oburęczną



Specjalizacje


  • Walka kosturem - V stopień wtajemniczenia
  • Walka łukiem - V stopień wtajemniczenia
  • Walka sztyletem - III stopień wtajemniczenia
  • Walka mieczem - II stopień wtajemniczenia



Ataki


Ataki do walki bronią jednoręczną:
  • Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

Ataki długich broni oburęcznych:
  • Uderzenie obustronne
  • Parowanie
  • Pchnięcie



Zaklęcia

Klątwy
I poziom: Pasożytnicza Więź, Osłabienie, Zatrucie
II poziom: Laleczka Voodoo

Magia Śmierci
I poziom: Pocisk Zła, Mroczna Aura, Przyzwanie Zombie, Wybuch cienia, Opętanie złem
II poziom: Tchnienie Śmierci, Aura Nekromanty

Magia Krwii
I poziom: Wysysanie Życia, Wysysanie Energii Magicznej, Zgubne Uderzenie

Amarangol
I poziom: Korzeń, Rój, Opętanie Bestii, Leśna ochrona
II poziom: Kontrola nad zwierzęciem, Zabójcze pnącza, Stworzenie Drzewca
III poziom: Zmniejszenie Potwora, Obudzenie Enta

Lidangol
I poziom: Mała Błyskawica, Lekkość, Wietrzna aura
II poziom: Duża Błyskawica, Grom, Piorun Kulisty

Naurangol
I poziom: Ognista Strzała, Ognista Aura, Lekkie Leczenie
II poziom: Średnie Leczenie

Urangol
I poziom: Przemiana w Kruka, Wyostrzenie zmysłów



Atrybuty wyuczane

  • Spirytyzm
  • Rytualizm
  • Medytacja
  • Teleportacja
  • Telekineza
  • Lewitacja
  • Koncentracja
  • Projekcja Astralna
  • Tworzenie ożywieńca
  • Odbijanie zaklęć kosturem

  • Skrytobójstwo
  • Wysoka charyzma
  • Perswazja
  • Kondycja
  • Akrobatyka
  • Wytrzymałość na ból
  • Pozyskiwanie kłów
  • Pozyskiwanie skór
  • Pozyskiwanie pazurów
  • Pozyskiwanie trucizny stopień I (Krwiopijcy)
  • Pozyskiwanie trucizny stopień II (topielce)



Atrybuty rasowe


+ Długowieczność
- Śmiertelność



Pas

- mieszek ze 1000 sztukami złota
- 3 butelki piwa

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #5 dnia: 27 Grudzień 2009, 21:31:56 »
- Jesteśmy prawie wszyscy, czekamy tylko na Domenica. Niechciałbym, żeby musiał nas sam szukać po kanałach.

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #6 dnia: 27 Grudzień 2009, 21:39:22 »
-Też cię pierdole!- wyleciał jak z procy krasnolud przez drzwi pobliskiego zamtuzu. Podnosząc się z ziemi zdążył ogarnąć się ze śniegu i śniegopodobnej substancji.
-Niech cię tu więcej nie widzę!- wyleciało równie szybko jak brodacz z domu publicznego.
-Zabieraj to, ale już!- dodał cienki i piskliwy głosik. Pomyślałbyś na taki dźwięk o drobnej kobiecinie wątłej postury. Niestety owa wątła białogłowa podołała ciśnięciu hełmem hen za próg. Pech chciał, że za progiem pas poprawiał Domenic. Jak się można domyślić poprawiać musiał raz jeszcze bowiem stal trafiła go prosto w twarz obalając na ziemię. Klnąc pod nosem wstał i rozmasował sińca, który rósł szybciej niż młody krasnoludzki dzieciak.
-Nie pytaj...- odrzekł na spojrzenie Gunsesa..




Ekwipunek
http://images44.fotosik.pl/21/04ebfc625b2d27d8.jpg

1. Ostatnie życzenie
2. Valfdeńska Kusza 3
3.
4. Jaszczurzy sztylet


Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.


Nazwa broni: Ostatnie życzenie
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Topór
Poziom wykonania: IV
Opis: Stworzony z 10 sztuk drewna i 40 sztuk mithrilu o zasięgu 1,2 metra ważący 8 kg.

Nazwa broni: Jaszczurzy Sztylet
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Serce Syberis
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 10
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 250 sztuk stali. Wykonane z mistrzowską precyzją.



87x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6

Umiejętności:
Walka bronią oburęczną
Walka brońmi miotanymi
Walka bronią jednoręczną

Specjalizacje:
Walka toporem V
Walka kuszą III
Walka mieczem II
Walka sztyletem I
Walka młotem I
Walka tarczą I

Ataki:
Do broni oburęcznej:
Pchnięcie
Uderzenie klasyczne
Parowanie
Obrót

Do broni miotanej:
Celny strzał
Strzał 2 pociskami


Zaklęcia:


Atrybuty wyuczane:
*Wysoka charyzma
*Hart ciała
*Chodzenie po trudnej nawierzchni
*Odporność na ból
*Pozyskiwanie:
 +skór
 +kłów
 +pazurów
 +łusek
Atrybuty rasowe:
+ niewrażliwość na zimno
- śmiertelność
- krótkowieczność

Offline Tkoron

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 719
  • Reputacja: 440
  • Frideric Gravis
    • Karta postaci

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #7 dnia: 27 Grudzień 2009, 21:50:43 »
-Już wszyscy są, czas wyruszać!

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #8 dnia: 27 Grudzień 2009, 22:24:03 »
Gunses, jako że niemiał maski na twarzy, przywitał Domenica uśmiechem. Bynajmniej starał się przywitać, bo jego natura nie przewidywała by Wampir kiedykolwiek okazywał emocje. Spojrzał na Tkoron i skinął lekko głową.
- Plan jest następujący: musimy zejść do kanałów, tam odnaleźć główny tunel i dostać się nim niżej, niżej niżej... W nadzieji, że coś znajdziemy. Główne wejście do kanałów znajduje się w pałacu króla, wątpie jednak czy wszystkich nas by wpuszczono. Mniejsze wejścia znajdują się za karczmą, bankiem urzedem miasta lub za warsztatami w dzielnicy handlowej. To gdzie zaczynamy?

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #9 dnia: 27 Grudzień 2009, 22:47:38 »
-Ja bym tam ryk-tyk za karczmę uderzył, a przy okazji ulżył sobie, bo nijak tak plątać się w ścisku zewnętrznym i wewnętrznym...- powiedział krasnolud i przycisnął zerwany niewiadomo skąd sopel lodu do przechodzącego przez paletę barw sińca. Ostatecznie jednak siniec przybrał kolor taki jaki mu odpowiadał. Kilku mówiło o fioletowym, inni natomiast o śliwkowym. Domenic pozostał jednak przy zwyczajnym: sinym...

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #10 dnia: 27 Grudzień 2009, 23:22:11 »
- A więc uderzamy, jak to Domenic powiedział, za karczmę - powiedział Gunses. Poprawił paski mieczy, oraz ułożenie łuku i kołczana.
- Ruszajmy - rzekł. Grupa przemaszerowała uliczkami. Choć znajdowali się całkiem blisko karczmy, wejśce do kanałów usytułowane było po drugiej stronie. Dało się czuć zakończenie roku. Mieszkańcy przystroili domy na święto pierwszego dnia Veris, którego pierwsze promienie słońca dawały nadzieję na pomyślność w nadchodzącym roku. Po kilku minutach wolnego marszu grupa dotarła na mały placyk. Z powodu późnej pory placyk był pusty, tylko w roku jakaś młoda para kochanków bez pamięci oddawała się pocałunkom. Grupa minęła ich i zacząłe kierowac się w stronę małych schodków. Kilka stopni prowadziło do silnie zabarykadowanych drzwi.
- Dawniej w kanałach - rzekł Gunses - zalegali bandyci. Mieli tu piękną bazę do wysoków i szybkich ucieczek. Gdy ich kryjówka została odkryta, straże przeczesały kanały wszykich kierunkach - Cadacus wygrzebał z kieszeni metalowy klucz - Wtedy to, okazało się, że w kanałach roi się od dzikich mieszkańców. Masa potworów tam bytuje... - rzekł z trudem przekręcając stary zamek i otwierając dawno nie używane drzwi - ...stąd te metalowe drzwi, jak i kraty, którymi kanały zostały podzielone. Niewiadomo, co tam teraz zastaniemy. Wchodzimy!

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #11 dnia: 27 Grudzień 2009, 23:30:28 »
-Wątpię aby coś gorszego niżli to co mnie dziś w bordelu spotkało...- dodał krasnolud półgębkiem zagłębiając się w czeluście kanałów miejskich. Jako, że wzrok na razie nie dawał żadnych znaków obecności to zarówno słuch jak i węch pracowały należycie. Rzekłbyś nawet zbyt należycie.
-No kanały pierwsza klasa. Cuchną tak, że nie ma się czego wstydzić...- powiedział brodacz i zsunął się w kierunku przypuszczalnego podłoża... Jakie by ono nie było. Echo niosło po ścianach nadając temu miejscu jeszcze bardziej mistycznego obrazu niż krasnolud postrzegał je z początku... Przypominały mu się świątynie, w których miał okazję bywać. Wielkie przestrzenie, brak okien, zimny i wiekowy kamień. Pełno dziwnych elementów i ekstrawagancki wystrój i oczywiście gwóźdź programu: napary i tajemnicze zapachy połączone z dymem. Jak ulał pasowało do miejskich kanałów.
Kurwa pomyślał, gdyż nic sensowniejszego nie przychodziło mu do głowy.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #12 dnia: 28 Grudzień 2009, 09:06:05 »
Pomimo tego, że Elrond był elfem i piękno powinien postrzegać w cudach natury, muzyce i sztuce, to kanały spodobały mu się. Miały w sobie to coś, że szło się przez nie bez oporu, nawet mimo to, że co jakiś czas wchodziło się butem w gęstą ciecz dziwnego koloru, opary dusiły, a mrok pozwalał dostrzec tylko tyle by zdążyć wyhamować przed wyrznięciem w coś znad przeciwka. Oczywiście pozostała kwestia tego co tu żyło. A skoro wybrało sobie takie miejsce do życia, siłą rzeczy nie mogło być przyjaźnie nastawione i na dodatek takie coś nie mogło mieć normalnego wyglądu. Jednak tych wszystkich niedogodności, wpierw skoncentrowawszy się, Elrond lewitował parę cali nad ziemią. Wyskandował nawet parę zaklęć:
- Ashush Huash, Aresch Ipiaosh Anashar Qiysh - wokół elf pojawiła się szara mgiełka, która wchłonęła się w elfa, a teraz dziwnie uwidoczniła na jego twarzy, włosach, szacie.
- Elysh Osh Izqihuxuesh Arishesh, Xuanysh Izgroshel - zmysły Adepta wyostrzyły się...

(lewitacja; czary: aura nekromanty, wyostrzenie zmysłów)

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #13 dnia: 28 Grudzień 2009, 11:39:31 »
Kiedy cała drużyna zeszłą już do kanałów, Gunses zamknął za sobą metalowe drzwi i przekręcił klucz
- Potem by mi stękali, że coś im tu wylazło, albo jakieś dziecko się utopiło. Po co robić sobie nieprzyjemności. Zobaczmy co my tu mamy... - rzekł Gunses. Kanały wiadać były dobrze prowadzone i oczyszczone. Co kilkanaście metrów widoczne było okienko, usytuowane wysoko w murze i wychodzące na uliczke. Okienka były brudne. Woda nie była zbyt brudna, delikatny nurcik mile płynął wśród kanału, niosąc żadkie fekalisa. Gdzies daleko słychać było uderzenia wody. Zapewne Draconi podczas budowy miasta, skierowali odnogę rzeki, aby spokojnie tu płynęła, jednocześnie usuwając zanieczyszczenia. Zapach jaki panował w kanałach dawał na myśl starą rozwalającą się drewnianą chatę w czasie ulewnego deszczu. Zapach zbutwiałych desek, zgniłych wodorostów uprzykżał życie. Widoczność była całkiem przyzwoita, panował jednak pułmrok. Szum wody rzecznej, wypadającej ze ścian był głośny, dlatego też Gunses wyostrzył swoje zmysły. Miejsce w którym grupa się znajdowało, tworzył korytarz, który już na początku przywitał nas stalową kratą. Musiliśmy ruszyć w drugą stronę. Doszliśmy do pierwszego skrzyżowania. W prawo i w lewo. Szczurów było całkim dużo.
- To w którą stronę?

//Pamiętajcie, znajdujemy się w kanałach. To w którą stronę skręcimy spowoduje różne niespodzianki =)

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #14 dnia: 28 Grudzień 2009, 11:53:50 »
- Ence pence... w lewo.

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #15 dnia: 28 Grudzień 2009, 12:07:45 »
-No to chodźmy w lewo... Ale jak wpadniem do jakiego zagłębienia to ty mnie będziesz wyciągać- powiedział krasnolud z mrocznym uśmieszkiem po czym ruszył w ustalonym kierunku ku niezadowoleniu szczurów, które jak na złość chciały spokojnie klepać sobie biedę akuratnie w tym miejscu jednakże ciężkie buciory brodacza skutecznie im to uniemożliwiały.

Offline Hagmar

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 15659
  • Reputacja: 16508
    • Karta postaci

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #16 dnia: 28 Grudzień 2009, 12:09:34 »
-Tak, w lewo to dobry pomysł. Zawsze lubiłem tę stronę.

Offline Foltest

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 838
  • Reputacja: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chaos rodzi więcej chaosu.
Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #17 dnia: 28 Grudzień 2009, 15:33:57 »
Wampir idąc kanałami podziwiał do czego zdolna jest cywilizacja i postęp. Widział różne dzieła sztuki. Te bardziej i te mniej udane, lecz widząc mozaiki i obrazy w jakie układały się ścieki, był naprawdę zdumiony. Można byłoby stwierdzić, iż te obrazy byłyby dobrym wzorcem i natchnieniem dla malarzy, rzeźbiarzy, a nawet poetów. Przez chwile sam zastanawiał się czy nie wrócić tu potem z płótnem i pędzlem uwiecznić niektóre widoki. Tak, bez wątpienia za takie dzieła można, by było dostać bardzo dużo złota. Bo przecież w samym Elanoi, królestwie elfów, jak zresztą wszędzie rozwijają się i powstają coraz to ciekawsze rodzaje sztuki. Wampir dumając nad sztuką, nagle został wyrwany ze swoich rozmyślań przez dość głęboką dziurę, wypełniona po brzegi gównem. Gdy wyciągał nogę z "pułapki", nie przebierał w słowach, klął siarczyście. Uporawszy się z problemem, wyprostował się, stanął na twardszym podłożu, strzepał zawartość dziury z nogi oraz buta. Czekał, aż drużyna zdecyduje gdzie dalej.
« Ostatnia zmiana: 29 Grudzień 2009, 00:01:39 wysłana przez Foltest »

Offline Tkoron

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 719
  • Reputacja: 440
  • Frideric Gravis
    • Karta postaci

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #18 dnia: 28 Grudzień 2009, 15:49:49 »
Tkoron stawał krok za krokiem bacznie obserwując kanały, jako wampir oczywiście nie bał się ani ciemności, ani tego typu miejsc, ale odkąd zeszli do kanałów odczuwał coraz silniej jakiś niepokój, jakieś zagrożenie.

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #19 dnia: 28 Grudzień 2009, 16:08:12 »
Krasnolud natomiast czuł gówno.

Forum Tawerny Gothic

Odp: W głąb ziemi: 5 ÂŚwiątynia
« Odpowiedź #19 dnia: 28 Grudzień 2009, 16:08:12 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top