Autor Wątek: Król Olch: Początek  (Przeczytany 6024 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Król Olch: Początek
« dnia: 23 Grudzień 2009, 17:40:41 »
Nazwa zadania: Król Olch: Początek
MG: Gunses
Wymagania: Walka bronią białą minimum III lvl lub dowolna ścieżka magii minimum II poziom wtajemniczenia; 4 uczestników
Nagroda: To co znajdziecie

Mantos usiadł pod drzewem czekając na resztę






Ekwipunek

Broń 1:

Nazwa broni: Czarna śmierć
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

70 x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

Broń 2:

Nazwa broni: Kobra
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

Broń 3:

Nazwa broni: Kobra
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

Broń 4: ---

Zbroja:

Nazwa odzienia: Mithrilowy Pancerz
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mithrilu.



Statystyki postaci

    Umiejętności:
    • walka bronią jednoręczną
    • walka bronią oburęczną
    • walka dwiema broniami
    • walka brońmi miotanymi



    Specjalizacje:
    • walka mieczem V
    • walka łukiem V
    • walka kuszą V
    • walka sztyletem II
    • walka toporem II
    • walka kosturem V



    Ataki:

    Ataki do walki brońmi miotanymi:

    Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.

    Potężny strzał - Naciągasz cięciwę przez 10 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika i unieruchamia do 2 stojących przy nim na 5 sekund.

    Strzał 3 pociskami - Wystrzeliwujesz 3 pociskami na raz.

    Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni

    Ataki do walki bronią jednoręczną:

    Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

    Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.

    Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.

    Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.

    Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.



    Zaklęcia:

    Naurangol:
    I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Aura; Ognista Strzała
    II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza


    Atrybuty wyuczane:
    + Pozyskiwanie:
    • Skór
    • Kłów
    • Pazurów
    + Upuszczanie krwi stopień II
    + Skrytobójstwo
    + Hard ciała
    + Kondycja
    + Medytacja
    + Koncentracja
    + Telekineza
    + Psionika
    + Teleportacja


    Atrybuty rasowe:
    + długowieczność
    - śmiertelność

    Pas:

    Runa ognia; Kocyk[/list]
    « Ostatnia zmiana: 23 Grudzień 2009, 21:20:01 wysłana przez Mantos »

    Offline Gunses

    • Arystokrata
    • ***
    • Wiadomości: 15010
    • Reputacja: 14198
    • Płeć: Mężczyzna
    • jak z debilem.
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #1 dnia: 23 Grudzień 2009, 17:47:16 »
    Setmre znając Mantos, który lubi wszędzie spać, wyrzuciła mu przed drzwi kawałek kocyka.

    Forum Tawerny Gothic

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #1 dnia: 23 Grudzień 2009, 17:47:16 »

    Offline Anv

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 4006
    • Reputacja: 4143
    • Płeć: Mężczyzna
    • I am Iron man.
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #2 dnia: 23 Grudzień 2009, 18:16:00 »
    Obok Mantosa pojawił się Anvarunis
    - Witam. - rzekł i usiadł obok pod drzewem.


    Obrazek:

    Noszony ekwipunek:

    1.Nazwa broni: Mrok Dnia
    Ostrość: 12
    Wytrzymałość: 10
    Typ: jednoręczny
    Rodzaj: miecz
    Poziom wykonania: IV
    Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

    2.Nazwa broni: Czarny Błysk
    Zasięg: 280 metrów
    Rodzaj: łuk
    Poziom wykonania: V
    Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

    87x strzała z brązu
    wytrzymałość - 6
    ostrość - 5
    ciężar - 4

    3.Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
    Ostrość: 6
    Wytrzymałość: 5
    Typ: jednoręczny
    Rodzaj: miecz
    Poziom wykonania: III
    Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

    4.Nazwa broni: Kieł Wampira
    Ostrość: 6
    Wytrzymałość: 5
    Typ: jednoręczny
    Rodzaj: sztylet
    Poziom wykonania: III
    Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

    Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
    Rodzaj: szata
    Wytrzymałość: 1
    Ciężar: 1
    Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.

    Umiejętności:
    - Walka bronią jednoręczną
    - Walka bronią dwuręczną
    - Walka dwiema broniami
    - Walka broniami miotanymi

    Specjalizacje:
    - Walka mieczem V
    - Walka szponem V
    - Walka łukiem V
    - Walka sztyletem V
    - Walka włócznią IV
    - Walka kosturem IV

    Ataki:
    Broniami jednoręcznymi:
    - Klasyczne pchnięcie
    - Blok górny
    - Blok z odbiciem
    - Pchnięcie
    - Pchnięcie w tył
    - Potężny cios
    - Przerzucenie broni

    Broniami miotanymi:
    - Potężny cios
    - Celny strzał

    Dwiema Broniami:
    - Atak lewostronny

    Zaklęcia:

    Magia ÂŚmierci:
    I poziom wtajemniczenia:
    - Mroczna Aura

    Magia Krwi:
    I poziom wtajemniczenia:
    - Wyssanie ÂŻycia

    Atrybuty wyuczane:
    -Pozyskiwanie:
    Skór
    Kłów
    Pazurów
    - Upuszczanie krwi - 6l
    - Wysoka charyzma
    - Wytrzymałość na ból
    - Kondycja
    - Hart ciała
    - Chodzenie po trudnej nawierzchni
    - Kamuflaż
    - Skrytobójstwo
    - Perswazja
    - Koncentracja
    - Akrobatyka
    - Medytacja
    - Teleportacja

    Atrybuty rasowe:
    +wyostrzenie zmysłów
    +chwilowa niewidzialność
    +długowieczność
    +przemiana w nietoperza
    -śmiertelność
    -głód krwi
    -wrażliwość na promienie słoneczne


    Pas:

    - 3l Krwi
    - Runa Ognia - Heshar

    Offline Grison

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 6623
    • Reputacja: 2319
    • Płeć: Kobieta
    • Grisq. :*
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #3 dnia: 23 Grudzień 2009, 18:46:09 »
    - Powitać konfraternię - rzucił od niechcenia Grison, który nagle pojawił się przed zebranymi. Co tam dzisiaj w jadłospisie mamy?



    Noszony ekwipunek:

    Broń 1:

    Nazwa broni: Wrzask
    Ostrość: 14
    Wytrzymałość: 12
    Typ: Jednoręczny
    Rodzaj: Miecz
    Poziom wykonania: IV
    Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

    Broń 2:

    Nazwa broni: Smocze Oko
    Zasięg: 280 Metrów
    Rodzaj: ÂŁuk
    Poziom wykonania: V
    Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

    95x Strzała z brązu
    Wytrzymałość - 6
    Ostrość - 5
    Ciężar - 4
     
    Broń 3:

    Nazwa broni: Wrzask
    Ostrość: 14
    Wytrzymałość: 12
    Typ: Jednoręczny
    Rodzaj: Miecz
    Poziom wykonania: IV
    Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

    Broń 4: ---

    Zbroja:

    Nazwa odzienia: Pancerz Grisona
    Rodzaj: zbroja
    Wytrzymałość: 15
    Ciężar: 8kg
    Opis: Wykuta z 200 sztuk mithrilu.





    Umiejętności:

    - walka bronią jednoręczną
    - walka bronią oburęczną
    - walka dwiema brońmi
    - walka brońmi miotanymi



    Specjalizacje:

    - walka mieczem V
    - walka toporem V
    - walka włócznią V
    - walka sztyletem V
    - walka szponem III
    - walka młotem V
    - walka łukiem V
    - walka kuszą V
    - walka kosturem V
    - walka kijem III



    Ataki:

    Ataki do walki dwiema brońmi:

    - Atak lewostronny – Klasyczne cięcie lewą ręką od prawej do lewej(góra/dół) /klasyczne lewostronne pchnięcie.

    - Atak prawostronny – klasyczne cięcie prawą ręką od lewej do prawej(góra/dół) /klasyczne prawostronne pchnięcie.

    - Blok lewostronny – Blokowanie uderzenia lewą ręką.

    - Blok prawostronny – Blokowanie uderzenia prawą ręką.

    Ataki do walki bronią oburęczną:

    - Uderzenie klasyczne - Klasyczne uderzenie prawo/lewostronne; góra/dół.

    - Pchnięcie - Klasyczne pchnięcie, wymagające dużo siły.

    - Parowanie - Klasyczny blok, wytrącający przeciwnika z rytmu.

    Ataki do walki brońmi miotanymi:

    - Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.

    - Potężny strzał - Naciągasz cięciwę przez 10 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika i unieruchamia do 2 stojących przy nim na 5 sekund.

    - Strzał 3 pociskami - Wystrzeliwujesz 3 pociskami na raz.

    - Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni.

    Ataki do walki bronią jednoręczną:

    - Klasyczne pchnięcie - Cięcie lewo/prawostronne; góra/dół.

    - Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.

    - Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.

    - Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.

    - Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszą ręką, a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.

    - Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.

    - Przerzucenie broni- Atak, którego można użyć tylko w walce bez tarczy. Polegający na przerzuceniu miecza z jednej dłoni do drugiej, co dezorientuje napastnika, dając nam dużo większe szanse na zabicie go.




    Zaklęcia:
    (spis zaklęć z danych szkół magii)



    Atrybuty wyuczane:

    Wysoka charyzma - Jesteś o wiele bardziej przekonywujący podczas wszelkich rozmów, dodatkowo wzbudzasz większe zaufanie, a więc technika kłamstwa nie ma wielu tajemnic.

    Szczęście - Zwiększa prawdopodobieństwo powodzenia podczas losowych zdarzeń z 50% do 75%.

    Wytrzymałość na ból - Potrafisz wytrzymać więcej odczuwając ból, nie zemdlejesz od ciężkich ran.

    Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.

    Zakładanie pułapek - Umiejętność ta pozwala ci na zakładania przeróżnych pułapek na swoją ofiarę w dzikim lub miejskim terenie. Pułapki różnią się w zależności od twojej inwencji twórczej.

    Rozbrajanie pułapek - Umiejętność ta pozwala na bezproblemowe usuwanie pułapek zastawionych przez wrogów.

    Odporność na trucizny II stopnia  - Umiejętność ta uodparnia cię na większość rodzajów trucizn.

    Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.

    Hard ciała - Umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię.

    Perswazja - Umiejętność ta pozwala do przekonania/nakłonienia do swoich racji osobę przeciwną, nieodporną na tego typu sztuczki.

    Chodzenie po trudnej nawierzchni - Umiejętność pozwala na chodzenie bez przeszkód po terenach takich jak bagna, oblodzone jeziora/góry, górzyste tereny, itd.

    Pierwsza pomoc - Jest to kurs z podstawowych czynności jak np. opatrzenie rany, noszenie rannego, usztywnienie złamania.

    Kamuflaż - Dzięki tej umiejętności potrafisz kryć się w cieniach i nie jesteś zauważalny podczas np. włamywania się do jakiegoś obiektu lub podczas próby zabójstwa.

    Pozyskiwanie:
    - Skór
    - Kłów
    - Pazurów
    - Płytek pancerza
    - ÂŻuwaczek
    - Organów
    - Rogów
    - Skrzydeł
    - ÂŻądeł
    - ÂŁusek

    Obdzieranie z futer małych zwierząt - (spis zwierząt)

    Upuszczanie krwi stopień II - Potrafisz upuścić do 6 litrów krwi ze zwierzęcia.

    Pozyskiwanie trucizny stopień II - (spis zwierząt)

    Odbijanie zaklęć kosturem - Dzięki temu atrybutowi będziesz mógł odbić zaklęcia z I stopnia wtajemniczenia za pomocą swojego kostura.

    Akrobatyka

    Offline Devristus Morii

    • Arystokrata
    • ***
    • Wiadomości: 10462
    • Reputacja: 8339
    • Płeć: Mężczyzna
    • Leniuszek.
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #4 dnia: 23 Grudzień 2009, 18:52:04 »
    - Witam Panów - rzekł Dev przystając przy reszcie drużyny.



    Obrazek:

    http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f8e19ef0dbe3c1fd


    Noszony ekwipunek:




    1.Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
    Ostrość: 6
    Wytrzymałość: 5
    Typ: jednoręczny
    Rodzaj: miecz
    Poziom wykonania: I
    Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
    2.Nazwa broni: Demoniczny Korbacz
    Ostrość: 12
    Wytrzymałość: 10
    Typ: jednoręczny
    Rodzaj: korbacz
    Poziom wykonania: V
    Opis: Wykuty z 105 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg. Ponad to ognisty i mistrzowski oręż.
    3.
    4.
    5. Nazwa odzienia: Strój obywatela Valfden
    Rodzaj: strój
    Wytrzymałość: 1
    Ciężar: 1kg
    Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny



    Umiejętności:

        * walka bronią jednoręczną
        * walka bronią oburęczną
        * walka dwiema broniami
        * walka brońmi miotanymi   


    Specjalizacje:
    Walka mieczem II
    Walka łukiem IV
    Walka kosturem III
    Walka korbaczem V


    Ataki:
    Broń jednoręczna:
    Klasyczne pchnięcie
    Blok górny
    Blok z odbiciem
    Pchnięcie
    Pchnięcie w tył
    Potężny cios



    Zaklęcia:

    Magia Urungaol:

    I Stopień Wtajemniczenia:
    Przemiana w Kruka
    Wyostrzenie zmysłów
    Duchowe Wypalenie
    II Stopień Wtajemniczenia:
    Jasnowidzenie
    Zagłady
    III Stopień Wtajemniczenia:
    Aury Dusz
    Przemiana przeciwnika

    Magia Lindangol:
    I Stopień Wtajemniczenia:
    - Mała Błyskawica
    - Lekkość
    - Wietrzna aura
    II Stopień Wtajemniczenia:
    - Lewitacja
    - Wir
    - Duża Błyskawica
    - Grom
    - Piorun Kulisty
    III Stopień Wtajemniczenia:
    - Grad Piorunów

    Magia Amarangol:
    I Stopień Wtajemniczenia:
    - Korzeń
    - Rój
    - Opętanie Bestii
    II Stopień Wtajemniczenia:
    - Kontrola nad zwierzęciem
    - Zabójczych pnączy

    Magia Nenangol:

    I Stopień Wtajemniczenia:
    - Wodnej Pięści
    - Lodowej Strzały

    Magia Krwi
    I stopień Wtajemniczenia
    - Zgubne Uderzenie
    - Wysysanie ÂŻycia
    - Wysysanie Energii Magicznej
    II stopień wtajemniczenia:
    -Transfer Energii Magicznej
    - Dotyk Agoni
    - Transfer ÂŻycia
    - Uderzenie Cienia
    III stopień wtajemniczenia:

    Magia ÂŚmierci
    I stopień Wtajemniczenia
    - Wybuch Cienia
    - Mroczna Aura
    - Opętanie Złem
    - Przyzwanie Zombie
    - Pocisk Zła
    II stopień wtajemniczenia:
    - Tchnienie ÂŚmierci
    Klątwy:
    I stopień wtajemniczenia:
    - Pasożytnicza Więź
    - Zatrucie
    - Osłabienie
    II stopień wtajemniczenia:
    - Laleczka Voodoo

    Atrybuty wyuczane:
    Skradanie się I
    Pozyskiwanie:
    -Pazurów
    -ÂŻuwaczek
    -Organów
    -Rogów
    Odbijanie zaklęć kosturem
    Akrobatyka
    Koncentracja
    Teleportacja (3/3)
    Medytacja
    Metamorfoza
    Rytualizm
    Telekineza - Pozwala unosić lekkie przedmioty, pociągać za dźwignie. Odpychać lub przyciągać przeciwników. Działa do 10 metrów odległości.
    Kondycja
    Hart ciała
    Upuszczanie krwi stopień I


    Atrybuty rasowe:

    -Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.
    -Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.
    -Lot - Skrzydła umożliwiają ci lot.
    -Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.
    -Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).
    -Szał bitewny


    Offline Mantos

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 2628
    • Reputacja: 294
    • Płeć: Mężczyzna
    • de Freszmejker
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #5 dnia: 23 Grudzień 2009, 19:40:56 »
    Nagle Anvarunis poczuł się bardzo niezręcznie gdyż został przytulony przez Mantosa
    - Masz wspaniałe piersi Isabel - wymamrotał przez sen
    Silne uderzenie wampira obudziło elfa
    - Czego - powiedział najwyraźniej nieświadomy tego co się wydarzyło - O, widzę, że wszyscy już są, chyba możemy zaczynać

    Offline Anv

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 4006
    • Reputacja: 4143
    • Płeć: Mężczyzna
    • I am Iron man.
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #6 dnia: 23 Grudzień 2009, 19:44:20 »
    - Wiedziałem, żeby nie siadać obok. Wstawaj przytulasiu. - rzekł wampir z uśmiechem na twarzy podnosząc elfa za ramię. - Możemy chyba zaczynać, z tego co wiem tylu miało nas iść.

    Offline Gunses

    • Arystokrata
    • ***
    • Wiadomości: 15010
    • Reputacja: 14198
    • Płeć: Mężczyzna
    • jak z debilem.
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #7 dnia: 23 Grudzień 2009, 20:47:03 »
    Wyszła do was Setmre.
    - Cieszę się, że mogę na was liczyć. Udacie się na południe. Kiedy miniecie warownie Oddziału 251 i podążycie dalej, natraficie na miejsce kultu. Jest tam wiekie drzewo, kamienny krąg. Na mapie zaznaczone to miejsce jest dużym bezlistnym drzewem pod Oddziałem. Mapę z zaznaczonym miejscem znalazłam na balkonie mego domu. Owinięty był w świeżą kocią skórę. Jeżeli nie macie pytań, to ruszajcie w drogę.

    http://images43.fotosik.pl/228/8dc60b8033c0b0d7.png

    Offline Devristus Morii

    • Arystokrata
    • ***
    • Wiadomości: 10462
    • Reputacja: 8339
    • Płeć: Mężczyzna
    • Leniuszek.
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #8 dnia: 23 Grudzień 2009, 20:50:17 »
    - Ja nie mam pytań. Jak dla mnie możemy ruszać.

    Offline Anv

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 4006
    • Reputacja: 4143
    • Płeć: Mężczyzna
    • I am Iron man.
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #9 dnia: 23 Grudzień 2009, 20:52:44 »
    - Ja nie mam pytań. Właściwie to nie wiem czy nie moglibyśmy się tam teleportować. byłoby szybciej. Można by te kilkadziesiąt kilometrów od tego miejsca wylądować dla bezpieczeństwa.

    Offline Gunses

    • Arystokrata
    • ***
    • Wiadomości: 15010
    • Reputacja: 14198
    • Płeć: Mężczyzna
    • jak z debilem.
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #10 dnia: 23 Grudzień 2009, 21:16:42 »
    //Anv. Kilkadziesiąt kilometrów to jest już za pobliską stodołą -.-'

    - Hahaha - zaśmiała się Wampirzyca - Widzę Anvarunisie, że zrobili ci pożądne pranie mózu w Pakcie. Haha... Kilkadziesiąt kilometrów. Przecież to miejsce nie jest dalej jak 15 km od Atusel!

    Offline Mantos

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 2628
    • Reputacja: 294
    • Płeć: Mężczyzna
    • de Freszmejker
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #11 dnia: 23 Grudzień 2009, 21:19:18 »
    - Nie chce mi się was wszystkich po kolei teleportować, macie skrzydełka, dolecicie. Będę czekał na miejscu... - powiedział elf
    Mantos wyobraził sobie miejsce o którym powiedziała Semetre i teleportował się

    « Ostatnia zmiana: 23 Grudzień 2009, 21:34:37 wysłana przez Mantos »

    Offline Grison

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 6623
    • Reputacja: 2319
    • Płeć: Kobieta
    • Grisq. :*
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #12 dnia: 23 Grudzień 2009, 21:20:32 »
    - Hmm... Gdyby tak człowiek nie używał przez dłuższy czas, to może nawet na tą wampirzyce by się skusił... - myślał Grison patrząc na Setmre. Dobra, to ruszajmy panowie, chyba nie ma na co czekać - rzekł po chwili.

    Offline Anv

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 4006
    • Reputacja: 4143
    • Płeć: Mężczyzna
    • I am Iron man.
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #13 dnia: 23 Grudzień 2009, 21:22:24 »
    - Czekaj Gris. Aż tak to przyjaciół nie porzuciłem. - rzekł wampir i chwycił mocno Dracona za ramię. Skupił się na swoim celu. Skupiał się na miejscu zaraz za warownią Oddziału 251. Po czym teleportował siebie i Grisona właśnie tam.

    Teleportacja
    « Ostatnia zmiana: 23 Grudzień 2009, 21:32:56 wysłana przez Anvarunis »

    Offline Devristus Morii

    • Arystokrata
    • ***
    • Wiadomości: 10462
    • Reputacja: 8339
    • Płeć: Mężczyzna
    • Leniuszek.
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #14 dnia: 23 Grudzień 2009, 21:27:59 »
    Dev skoncentrował się na wejściu do warowni Oddziału 251 i użył wiecej energi niż zwykle. Teleportował siebie i kamrataów. Gdy znalezł się przed wejściem Dev puścił ich i rzekł:
    - Resztę drogi przebędziemy na piechote.


    Koncentracja, Teleportacja

    Offline Grison

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 6623
    • Reputacja: 2319
    • Płeć: Kobieta
    • Grisq. :*
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #15 dnia: 23 Grudzień 2009, 21:37:50 »
    - Kurrr...! - krzyknął drakon po czym zgiął się w pół i złożył dłonie na kolanach. Powstrzymanie odruchu wymiotnego było nie lada wyzwaniem. Następnym razem - uprzedź proszę - powiedział z miną kota zlanego wodą.

    Offline Mantos

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 2628
    • Reputacja: 294
    • Płeć: Mężczyzna
    • de Freszmejker
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #16 dnia: 23 Grudzień 2009, 21:38:44 »
    - No proszę, widzę że nasz wampirek tez umie się teleportować - powiedział Mantos widząc, że zaraz za nim pojawił się Anv

    Offline Anv

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 4006
    • Reputacja: 4143
    • Płeć: Mężczyzna
    • I am Iron man.
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #17 dnia: 23 Grudzień 2009, 21:44:07 »
    Anv wyszczerzył w uśmiechu zęby do Mantosa jak tylko mógł. Co raczej było jednoznaczne. Po czym skierował się do Grisona.
    - Taka mała niespodziewajka ode mnie. Wiem, że lubisz niespodziewajki. - rzekł i poklepał czarnucha po plecach.

    Offline Gunses

    • Arystokrata
    • ***
    • Wiadomości: 15010
    • Reputacja: 14198
    • Płeć: Mężczyzna
    • jak z debilem.
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #18 dnia: 23 Grudzień 2009, 22:07:41 »
    Uszłyszeliście warczenie, ryki. Podnieślicie oczy ko niebu. Zauważyliście 3 Mantikory, które leciały ku wam. Bestie są wolne, dzięki czemu yczuwają magię wcześniej i mogą uniknąć ataku magicznego. Są dodatkowo szybsze, silniejsze, zwirotniejsze niż Mantikory pod więzią Maga.

    3x Mantikora [boss]
    Nazwa:

    Mantikora
      
     


    Opis:
    Latający potwór, stanowiący dziwaczną hybrydę lwa, nietoperza i skorpiona. Płowe cielsko lwa, podobnej wielkości jak u swego pierwowzoru, opatrzone jest nietoperzowatymi skrzydłami i skorpionim ogonem, zakończonym jadowitym kolcem. Mantikory to stworzenia pradawne, związane z Magią. Młode wylegują się w miejscach o silnej aurze, dzięki czemu Bestia zyskuje w przyszłości zdumiewającą siłę, szybkość i zwinność. Wolne, wyczuwają każdą odrobinę magii. Będąc pod władzą Maga, tracą możliwości wyczuwania aury magicznej, oraz są mniej potężne. Mantikora ma nie więcej rozumu niż zwykłe zwierzę. Uwielbia świeże mięso, a gdy raz spróbuje człowieka, nie może się powstrzymać od stałego kosztowania owego smakołyku. Mantikory atakują z lotu, powalając ofiarę przednimi łapami. Kolca jadowego używają rzadko- tylko wtedy, gdy nie zależy im na zjedzeniu ofiary, trucizna ta jest, bowiem też groźna dla samej bestii. Według dawnych przekazów mała grupa Mantikor potrafiła zabić kilka setek zbrojnego wojska. Stwory te są dwupłciowe i żyworodne, często łączą się w pary na całe życie. Młode wychowują w gniazdach mieszczących się wśród górskich szczytów. Szczęśliwie, prawie zawsze poluje samotnie.

    Walka:
    Mantikory atakują głównie z lotu, starając się przewrócić i ogłuszyć przeciwnika. Gdy są na ziemi, atakują pazurami silnych łap, oraz ostrymi kłami i mocnymi szczękami. Często w czasie walki korzystają z pomocy silnych skrzydeł, którymi mogą odepchnąć potencjalnego wroga lub ofiarę na kilka metrów w tył. Zwykle samotnie przystępują do ataku, ale zdarzają się również ataki parami lub w niewielkiej grupce.

    Ataki:
    Atak łapą – Atak silną łapą zakończoną ostrymi pazurami
    Atak kłami – Mocne szczęki, zaopatrzone w ostre i wytrzymałe zęby potrafią łamać kości.
    Atak kolcem jadowym – Kolec przebijający mithril i o wytrzymałości mithrilu gromadzi w sobie silną truciznę.
    Atak skrzydłem – Ciężkie skrzydło może odrzucić wroga na kilka metrów, a dodatkowo może go oszołomić
    Pikowanie – Szybki i koszący lot, podczas którego bestia jest bardzo niebezpieczna nawet dla ciężkozbrojnych.

    Atrybuty:
    + Wyostrzenie zmysłów
    + Poprawiona szybkość
    + Poprawiona siła
    + Poprawiona zwinność
    + Umiejętność latania
    + Wyczucie aury magicznej
    + Odporność na choroby
    - Podatność na trucizny
    - Podatność na magię

    Trofea:
    20x pazur Mantikory, 4x kieł Mantikory, 1x kolec Mantikory; 1l jadu Mantikory

    Offline Grison

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 6623
    • Reputacja: 2319
    • Płeć: Kobieta
    • Grisq. :*
      • Karta postaci

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #19 dnia: 23 Grudzień 2009, 23:15:33 »
    Grison spokojnie patrzył jak jedna z bestii pikuje w jego stronę. Mantikora ewidentnie przygotowywała się do ataku potężnymi, przednimi łapami.
    - Jeszcze troszkę - mamrotał pod nosem drakon. Bestia zbliżyła się już na odległość kilku metrów... Wtem Oteriańczyk korzystając z wyćwiczonej akrobatyki odskoczył w bok tak jak to miał w swym zwyczaju. Bestia o dziwo zdążyła lekko wyhamować i z impetem wylądowała na podłożu podbiegając kilka kroków, a następnie ponownie wzbiła się w powietrze.
    - Szybkie to, zbyt szybkie - rzekł po czym wyciągnął z pochw miecze...

    Forum Tawerny Gothic

    Odp: Król Olch: Początek
    « Odpowiedź #19 dnia: 23 Grudzień 2009, 23:15:33 »

     

    Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
    top