Autor Wątek: Kłusownicy  (Przeczytany 5914 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Foltest

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 838
  • Reputacja: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chaos rodzi więcej chaosu.
Kłusownicy
« dnia: 14 Grudzień 2009, 20:53:58 »
Nazwa: Kłusownicy
Wymagania: walka bronią 3 poziom
MG: Gordian
Wykonujący: Gordian, Rohgard, Foltest
Nagroda: 100 sztuk złota

Wampir czekał aż reszta się zmobilizuje.


Wygląd:
W zbroi:


Noszony ekwipunek:

1. Brak

2. Skowyt ÂŚmierci
    Nazwa broni: Skowyt ÂŚmierci
    Zasięg: 280 metrów
    Rodzaj: łuk
    Poziom wykonania: V
    Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

    50x Strzała z ÂŻelaza
    wytrzymałość: 5
    ostrość: 6
    ciężar: 6


3. Pogromca Dusz
    Nazwa broni: Pogromca Dusz
    Ostrość: 12
    Wytrzymałość: 10
    Typ: jednoręczny
    Rodzaj: miecz
    Poziom wykonania:  V
    Opis: Wykuty z 55 sztuk stali o zasięgu 0,9 metra, ważący 5kg.


4. Brak

Zbroja: Kolczuga Wampira
             Nazwa odzienia: Kolczuga Wampira
             Rodzaj: zbroja
             Wytrzymałość: 15
             Ciężar: 8
             Opis: Wykuta z 250 sztuk mithrilu, ponadto zbroja mistrzowska.



Umiejętności:

 - walka bronią jednoręczną
 - walka bronią oburęczną
 - walka dwiema broniami
 - walka bronią miotaną


Specjalizacje:

 - walka mieczem V
 - walka łukiem V
 - walka szponem V
 - walka kuszą V
 - walka sztyletem IV
 - walka wardyną IV
 - walka tarczą II
 - walka włócznią I
 - walka młotem I


Ataki:


Ataki do walki bronią jednoręczną:

 - Klasyczne pchnięcie
 - Blok górny
 - Blok z odbiciem
 - Pchnięcie
 - Pchnięcie w tył
 - Potężny cios
 - Przerzucenie broni

Ataki do walki dwiema broniami:

 - Atak Lewostronny
 - Atak Prawostronny
 - Blok Lewostronny
 - Blok Prawostronny

Ataki do walki bronią oburęczną (długą):

 - Uderzenie Obustronne
 - Pchnięcie
 - Parowanie

Ataki do walki broniami miotanymi:

 - Strzał 2 pociskami
 - Strzał 3 pociskami
 - Potężny strzał
 - Celny strzał
 - Precyzyjnie celny strzał


Atrybuty wyuczane:

 + Upuszczanie Krwi I
 + Pierwsza Pomoc
 + Hart Ciała
 + Kondycja
 + Kamuflaż


Atrybuty rasowe:

 + Wyostrzenie Zmysłów
 + Chwilowa Niewidzialność
 + Długowieczność
 + Przemiana w Nietoperza
 - ÂŚmiertelność
 - Głód Krwi
 - Wrażliwość na Promienie Słoneczne


Pas:

 - 2x Mikstura Dębowej Skóry
 - Heshar (Runa Ognia)

Offline Rohgard

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 123
  • Reputacja: 22
  • Płeć: Mężczyzna
  • W okopach nie ma niewierzących...
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Grudzień 2009, 20:58:37 »
- Pieprzone krzaki! - krzyknął Rohgard z trudem wyłażąc zza krzaków agrestu rosnących przy drodze. - Za moich czasów przy drodze rosła wiklina a nie agrest. Teraz pod zbroją mam pełno kolców tego badziewia! Tfu! - Splunął z niezadowoleniem usiłując wytrząsnąć kolce spod zbroi.

------------------------------------------------

Noszony ekwipunek:

1. Tyreński Sharfex
2.
3.
4.

Nazwa broni: Tyreński Sharfex
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: dwuręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 45 sztuk stali o zasięgu 1,2 metra, ważący 5 kg


Nazwa odzienia: Zbroja Armii
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 12
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 200 sztuk srebra

.

Umiejętności:
Walka bronią oburęczną

Specjalizacje:
Walka toporem - poziom IV

Ataki bronią oburęczną:
Uderzenie klasyczne
Parowanie


Zaklęcia:

Atrybuty wyuczane:
Wytrzymałość na ból
Kondycja
Hard ciała
Pierwsza pomoc
Kamuflaż


Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność

« Ostatnia zmiana: 14 Grudzień 2009, 21:06:14 wysłana przez Rohgard »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Grudzień 2009, 20:58:37 »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Grudzień 2009, 21:07:05 »
Elf razem orkiem przybyli na miejsce. -No to co panowie ruszamy?



Obrazek:



Noszony ekwipunek:



1. Broń 1

Nazwa broni: Hebanowy ÂŁuk
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Wykonany z 100 sztuk drewna, ważący 2kg, ponadto mistrzowski.

100x zatruta strzała (trucizna Alluadora) z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar - 8


2. Broń 2

Nazwa broni: Pięść ogra
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: młot
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 10 sztuk drewna oraz 40 sztuk żelaza o zasięgu 1,2 metra, ważący 6 kg.


3. Broń 3

Nazwa broni: Kobra
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.


4. Broń 4

Nazwa broni: Stalowy Kieł
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykonany z 80 sztuk stali (ciekawe gdzie się zmieściły) o zasięgu 0.3m 5kg. Dodatkowo mistrzowski oręż


Zbroja:

Nazwa odzienia: Skórzany pancerz
Rodzaj: Szata
Wytrzymałość: 3
Ciężar: 3kg
Opis: Wykonana z 20 kawałków skór wilka.




Umiejętności:


-Walka bronią jednoręczną
-Walka broniami miotanymi
-Walka dwiema broniami
-Walka bronią oburęczną




Specjalizacje:

-Walka mieczem   (V)
-Walka łukiem      (V)
-Walka sztyletem (IV)




Ataki:

Broniami jednoręcznymi:

-Klasyczne pchnięcie
-Blok górny
-Pchnięcie
-Blok z odbiciem
-Potężny cios
-Pchnięcie w tył
-Przerzucenie broni


Długimi broniami oburęcznymi

-Uderzenie obustronne
-Pchnięcie


Broniami miotanymi:

-Celny strzał
-Strzał 2 pociskami
-Strzał 3 pociskami
-Potężny strzał
-Precyzyjnie celny strza




Zaklęcia:

Brak



Atrybuty wyuczane:

-Akrobatyka
-Chodzenie po trudnych nawierzchniach
-Hart ciała
-Kondycja
-Kamuflaż
-Obdzieranie z futer małych zwierząt
-Odporność na trucizny I stopień
-Odporność na trucizny II stopień
-Perswazja
-Pierwsza Pomoc
-Pozyskiwanie trucizny stopień I
-Skrytobójstwo
-Szczęście
-Upuszczanie krwi I stopnień
-Wytrzymałość na ból
-Wysoka charyzma
-Pozyskiwanie:

  • skór
  • pazurów
  • kłów
  • rogów
  • organów
  • łusek



Atrybuty rasowe:

+ długowieczność
-  śmiertelność



Przedmioty:

2x runa Heshar


16 kłów Lwa morskiego
40 pazurów Lwa morskiego
4 skóry Lwa morskiego
« Ostatnia zmiana: 18 Grudzień 2009, 23:23:23 wysłana przez Gordian »

Offline Rohgard

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 123
  • Reputacja: 22
  • Płeć: Mężczyzna
  • W okopach nie ma niewierzących...
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Grudzień 2009, 21:10:04 »
 - Jak najbardziej mości Elfie! - Rzekł Rohgard kończąc dziwny taniec, mający na celu usunięcie pozostałości po krzakach agrestu. - Tylko coś pan wampierz nie w formie widzę. Choroba dnia wczorajszego? Za dużo wina? - Zapytał z drwiącym uśmiechem.
 - Coś nam wiadomo o tych kłusownikach? - zwrócił się w stronę wszechobecnego powietrza.
« Ostatnia zmiana: 14 Grudzień 2009, 21:12:29 wysłana przez Rohgard »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Grudzień 2009, 21:15:44 »
-Sprawa jest prosta... W lesie zadomowiły nam się szczury w postaci kłusowników. Lokalni myśliwi wypatrzyli póki co 3 grupy. Jedna urzęduje sobie nad morzem, a dwie w lasach gdzie chcielibyście najpierw się przejść najpierw? W lasy czy nad morze?

Offline Rohgard

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 123
  • Reputacja: 22
  • Płeć: Mężczyzna
  • W okopach nie ma niewierzących...
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #5 dnia: 14 Grudzień 2009, 21:20:36 »
 - Dla mnie, możemy iść i nad morze. - odpowiedział bez zastanowienia. - Idioci rozłożyli się pewno przy samej plaży, przy dobrym wietrze i falach będziemy niesłyszalni. Z resztą. Stawiam butelkę wina, że ci na plaży to ludzie. Tylko oni mogą być tak beznadziejnie głupi. Poza tym, w lasach ciemnota. Wolę morze. Swego czasu pływało się na orkowych galeonach jako desant. Cholera, to były czasy. Tfu! - Splunął na sekundę pogrążając się w marzeniach.
- Ptaków jakoś nie widać. Zwierząt coraz mniej. Kiedyś to wszystko było zupełnie inne...

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #6 dnia: 14 Grudzień 2009, 21:36:31 »
-A więc ruszajmy nad to morze. Zlikwidujemy tych i wtedy dopiero zapuścimy się w lasy. Ruszajmy.- rzekł elf do towarzyszy.

//:Ruszyli traktem od miasta, kierując się w stronę Atusel, gdyż najbliżej było stamtąd do plaży, która była celem grupy. Z wiadomości, które posiadał Gordian wynikało, że pseudomyśliwi których zlikwidowanie było celem drużyny dowodzonej przez elfa obozowali kilka kilometrów na południe od Atusel. Punktem orientacyjnym którego mieli wypatrywać była wysoka i strzelista skalna iglica wysunięta w morze o jakiś staj od brzegu. Właśnie na jej wysokości na stromym klifie miał znajdować się obóz grupki kłusowników. Kilka kilometrów jakie dzieliły ich od morza wojownicy przeznaczyli na rozmowy, po godzinie żwawego, prawie żołnierskiego marszu grupka znalazła się nad morzem...

Offline Foltest

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 838
  • Reputacja: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chaos rodzi więcej chaosu.
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #7 dnia: 14 Grudzień 2009, 22:04:36 »
- Więc, gdzie Ci zbóje? - Powiedział Wampir rozglądając się.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #8 dnia: 14 Grudzień 2009, 22:21:25 »
//: Wszyscy tylko wzruszyli ramionami na pytanie wampira, które szybko ucichło przytłumione szumem morza. Na plaży rzeczywiście nikogo nie było. Foltest jednak coś dostrzegł. Daleko na horyzoncie jakby nad ziemią unosiła się mała czerwono-żółta kropeczka. Nie mogła to być gwiazda więc wampir pośpiesznie wskazał na to co ujrzał.

-To musi być ich obóz, a dokładniej obozowe ognisko. Ruszajmy tam i zróbmy im niespodziankę.. oczywiście niemiłą niespodziankę.- stwierdził Gordian przyglądając się punkcikowi

//: Wszyscy zgodnie kiwnęli głowami i ruszyli za elfem. Szli nie bacząc na nic, po ogarniętej mrokiem plaży. Ich celem był powiększający się punkt. Naraz jakiś wielki cień wynurzył się z wody z wielką szybkością sunąc w stronę zaskoczonego elfa, który tylko dzięki akrobatycznym zdolnościom zdołał uniknąć pełnej śnieżnobiałych kłów paszczy, morskiej bestii.


-Do broni! To lwy morskie!- krzyknął elf łapiąc za miecz.


4x Lew Morski


Nazwa:

Lew Morski


Opis:
Lew Morski jest to przerażające stworzenie o lwiej głowie i przednich łapach oraz rybim ciele. Zwierzęta te osiągają długość ok 3,6 m oraz wagę 400 kg. Głowa, odpowiadająca rozmiarowi lwiej, pokryta jest zieloną rybią łuską, zdolną wytrzymać cięcie niezbyt ostrego oręża. Czarne oczy Lwa Morskiego osadzone są dość blisko siebie, nieco powyżej nosa.  Nos również pokryty jest łuską i poza zewnętrznym wyglądem w niczym nie przypomina kociego. Narząd ten wyposażony jest w dwie komory, z których jedna spełnia rolę rybich skrzeli, a druga zdolna jest transportować tlen z powietrza, gdy ten postanowi wyjść z wody. Uszy zachowały swoją lądową formę i choć pozbawione są jakiejkolwiek sierści, zdolne są do wychwycenia każdego dźwięku, rozlegającego się pod powierzchnią wody. Zwierzęta te zostały praktycznie pozbawione szyi, którą tworzą tutaj jedynie 3 kręgi kręgosłupa, przeradzające się następnie w żebra, podtrzymujące potężną klatkę piersiową i resztę cielska bestii. Tuż za odcinkiem szyjnym, znajdujemy dwie długie, acz bardzo wytrzymałe kości,  przeradzające się dalej w dwie śmiercionośne łapy uzbrojeone w prawie 25 centymetrowe pazury. Ciało oraz ogon bestii pokryty jest już cieńszą łuską, która mimo, że bardzo śliska i gładka, nie daje mu wytrzymałości tej, która pokrywa głowę. Cały grzbiet bestii – licząc od głowy, a kończąc na ogonie – pokryty jest gęstymi i długimi włosami, tworzącymi coś na wzór grzywy, nadając również Lwu Morskiemu wygląd niezwykle majestatyczny i groźny.


Walka:
Lew morski walczy podobie jak jego lądowi kuzyni (np Sambir) atakując paszczą pełną ostrych zębów czy łapą uzbrojoną w długie pazury. Często zdaża się również, że łapiąc ofiarę wciąga ją podwodę gdzie ta najzwyczajniej topi się.

Ataki:

Rozszarpanie
– jeśli Lwu Morskiemu uda się złapać ofiarę obiema łapami, próbuje rozerwać ją szarpiąc łapami na boki.

Atak ogonem – choć nie pokryty twardą łuską, doskonale umięśniony ogon potrafi swym uderzeniem ogłuszyć ofiarę.

Ryk bojowy
– będąc na powierzchni Lew Morski może zacząć głośno ryczeć, wpadając w rodzaj szału, za wszelką cenę starając się wtedy zabić przeciwnika.

Oddychanie pod wodą
– Lew morski, może dowolnie długo oddychać pod wodą.

Ugryzienie – Lew, któremu uda się ugryźć przeciwnika, zadaje potężne obrażenia, ponadto jeżeli przeciwnik nie jest zbyt duży może rzucić nim podczas tego aktu.


Atrybuty:
+ Niewrażliwość na broń
+ Poprawiona siła
+ Poprawiona zwinność
+ Pływanie,
+ Zauważenie,
+ Potężny cios

- Podatność na ogień
- Zależny od wody


Trofea:
4x kieł, 10x pazur, skóra Lwa morskiego
« Ostatnia zmiana: 14 Grudzień 2009, 22:28:34 wysłana przez Gordian »

Offline Rohgard

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 123
  • Reputacja: 22
  • Płeć: Mężczyzna
  • W okopach nie ma niewierzących...
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #9 dnia: 15 Grudzień 2009, 06:02:53 »
 - No to mości panowie, jesteśmy w głębokiej rzyci! Do bojuuuuu! - zakrzyknął Rohgard wybiegając naprzeciw pierwszego lwa morskiego.
 Zbroja dudniła w rytm stawianych kroków. Wszystko na sekundę stało się inne. Wróciły wspomnienia. Rohgard słyszał bojowy krzyk żołnierzy nacierających na wroga, chociaż wkoło dawało się słyszeć tylko morze.
 - Jeśli ogniem miotać potraficie, nie żałujcie! - Zakrzyknął czekając na pierwszego lwa, który właśnie podbiegł na odległość topora wyszczerzając groźne kły. Rohgard zamachnął się...

(Uderzenie klasyczne)

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #10 dnia: 15 Grudzień 2009, 15:31:36 »
//: Opisuj dokładnie walkę, co robisz, co robi przeciwnik, a jeżeli uznam, że wszystko jest dobrze zaakceptuję i napiszę, że przeciwnik zginął.
Ork wykonał szeroki zamach swym wielkim obosiecznym toporem, celując z głowę lwa. Ten jednak uchylił się i przeciągnął pazurami po srebrnym pancerzu chroniącym Rohgarda...


Elf dzierżąc srebrną klingę w dłoni stanął na wprost potwora, który zaatakował go chwilę wcześniej. Mimo, że lew leżał na piasku przez co stracił swoją szybkość i zwinność ostre kły i pazury doskonale go chroniły. Lew zaryczał ukazując całą paszczę ostrych jak sztylety zębów. Elf nie pozwolił sobie na strach, mężnie zaatakował starając się przebić morskiego lwa. Miecz ześlizgnął się jednak po twardej i śliskiej łusce pokrywającej jego łeb raniąc tylko prawą łapę. Zwierze zaatakowało drugą z nich. Niezwykłe szczęście i wyuczona zwinność pomogła elfowi na uniknięcie ciosu i szybkie złożenie się do pchnięcia prosto w rozwarte szczęki potwora. Miecz zagłębił się w ciało, a elf naparł nań jeszcze mocniej, przebijając łeb na wylot. Bestia w agonalnym wstrząsie musnęła tylko pazurami udo Gordiana i padła bez życia wyrywając Kobrę z dłoni elfa. Gordian szybko ocenił że rana na nodze nie kwalifikuje się do tych utrudniających życie w znaczny sposób toteż szybko wyrwał miecz z paszczy bestii przygotowując się do kolejnego starcia z innym lwem..

Walka mieczem V, Pchnięcie, Akrobatyka, Szczęście, Kobra

1/4
« Ostatnia zmiana: 15 Grudzień 2009, 15:41:31 wysłana przez Gordian »

Offline Rohgard

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 123
  • Reputacja: 22
  • Płeć: Mężczyzna
  • W okopach nie ma niewierzących...
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #11 dnia: 15 Grudzień 2009, 15:44:22 »
 - A ty bladzio! Zeżryj to! - Zakrzyknął odskakując nieznacznie i uderzając płaską powierzchnią topora z potężnego rozmachu z zamiarem trafienia prosto w paszczę najeżoną ostrymi jak brzytwa kłami i wybicia kilku z tych ślicznie błyszczących ząbków. Zamierzał się nieco pobawić z bestią.
 Lew morski zawirował głową uchylając się przed ciosem topora i skoczył przed siebie chcąc powalić Rohgarda. Ostre jak brzytwa kły bestii zacisnęły się na przedramieniu orka, nieznacznie przebijając łączenia pancerza i wtopiły się w zieloną, szorstką skórę.
 - Aaagh! - Zakrzyknął ork usiłując wyrwać rękę z żelaznego uścisku morskiej bestii. Pomimo zębów wbitych w jego ciało [Wytrzymałość na ból], nadal operował toporem uderzając z góry [Uderzenie klasyczne] wprost poniżej karku potwora. Roghard miał nadzieję, że przeciął kręgosłup, lub nieznacznie go naruszył...

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #12 dnia: 15 Grudzień 2009, 15:58:08 »
//: Ork poczuł, że uścisk paszczy potwora się zmniejsza, jego pałające nienawiścią ślepia zaszły jakby mgłą... Po krótkiej chwili lew całkowicie zwolnił uścisk paszczy, uderzając cielskiem o pokrytą złocistym piaskiem ziemię. Rohgard stwierdził, że przyczyną śmierci było długie i głębokie rozcięcie za szyją lwa, dokładnie w miejscu gdzie kończyły się twarde łuski.

Lew Morski 2/4

Offline Rohgard

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 123
  • Reputacja: 22
  • Płeć: Mężczyzna
  • W okopach nie ma niewierzących...
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #13 dnia: 15 Grudzień 2009, 16:23:52 »
 - Tfu na ciebie i na twoje potomstwo! - Krzyknął ork spluwając ze złością na martwą bestię. Z przebitej zbroi obficie ciekła krew, co kilka sekund skapując na ziemię. Rohgard nie zwracał na to uwagi. [Wytrzymałość na ból ] Adrenalina zaczęła osiągać swój maksymalny poziom, kiedy zobaczył dwa pozostałe potwory biegnące w ich stronę. Zdrową ręką wyciągnął topór z cielska bestii. Uniósł go wysoko w górę.
 - Szkolono mnie do czego innego. Bladź. - Powiedział szeptem do samego siebie i ruszył. Biegł wprost na pierwszego lwa, a dźwięk zbroi niósł się echem pośród nabrzeżnych skał. Był już tylko cztery metry od szarżującej bestii, kiedy z impetem wyrzucił przed siebie topór bojowy. [Walka Toporem IV] Miał nadzieję, że trafi. Nie zdążył zauważyć co stało się z toporem, kiedy przed jego twarzą zabłysły białe kły bestii i zwarli się w morderczym uścisku dłoni, łap i ciał.
 - Giń skurwysynu! - Krzyczał usiłując sprawdzić, czy topór w ogóle trafił bestię.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #14 dnia: 15 Grudzień 2009, 16:48:01 »
//: Wyjątkowa siła, orka i ostrość topora nie dały szans twardym łuską na łbie lwa. Broń zagłębiła się w czaszce zwierzęcia prawie rozrąbując ją na połowę. Rohgard został jednak przygnieciony ciężarem ciała wielkiego lwa gdy się z nim zderzył. Na jego nieszczęście ostatni z potworów był bardzo blisko...

-O jasna cholera...- zaklął Gordian widząc całe zajście między orkiem a potworem. Spostrzegł również drugiego z lwów który ruszył w stronę jego towarzysza. Elf wbił miecz w ziemię i szybko złapał za przewieszony przez ramię łuk. Z kołczanu dobył jedną strzałę i nakładając ją na cięciwę zaczął celować w idącego w stronę leżącego orka morskiego potwora. Kilka sekund zajęło mu dokładne wymierzenie i oddanie strzału. Strzała ze świstem przeszyła powietrze uderzając w łeb potwora. Naturalnie strzał zabił potwora. Więc ork nie był już w żadnym niebezpieczeństwie. -No Rohgardzie wyłaś spod tej bestii.- zawołał elf zakładając łuk ponownie na plecy. Gordian zabrał się również za zbieranie trofeów. Szybko pozyskując wszystko co można było zebrać...

Walka łukiem V, Precyzyjnie celny strzał,Pozyskiwanie: skór, kłów, pazurów

Pozyskałem:
16x kieł, 40x pazur, 4xskóra Lwa morskiego
« Ostatnia zmiana: 15 Grudzień 2009, 19:16:01 wysłana przez Gordian »

Offline Foltest

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 838
  • Reputacja: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chaos rodzi więcej chaosu.
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #15 dnia: 15 Grudzień 2009, 18:42:15 »
Wampir przyglądał się całemu zajściu i po chwili stwierdził: Tja, takich właśnie rekrutów armia potrzebuję. Dobrze, ruszamy dalej?
« Ostatnia zmiana: 15 Grudzień 2009, 20:02:46 wysłana przez Foltest »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #16 dnia: 15 Grudzień 2009, 19:31:39 »
//: Za namową wampira grupa poszła dalej, zostawiając truchła bestii na posiłek ptakom. Szli dość szybko acz nie można powiedzieć, że im się spieszyło. Cały czas ich przewodnikiem był czerwony ognik, który od ogniska obozowego zapewne pochodził. Wskazywał im ten punkcik drogę do obozu kłusowników... jak przynajmniej sądzili... Droga, którą na początku uważali za błahą stała się dość mozolna i męcząca zarazem, toteż gdy wreszcie dane im było wyjść na grunt pewny porośnięty trawą, jakaś wewnętrzna radość przepełniła wszystkich. Nareszcie doszli na miejsce. Na samym skraju klifu stały dwa namioty i ognisko przygasające, którego nikły blask wskazywał podróżnym kierunek. Jedną tylko rzeczą, która wojownikom wydała się dziwna był ten spokój i cisza przepełniająca obóz. Czyżby się spóźnili? Przyczajeni za rozłożystym krzewem jałowca obserwowali obóz...

Offline Foltest

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 838
  • Reputacja: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chaos rodzi więcej chaosu.
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #17 dnia: 15 Grudzień 2009, 20:05:01 »
Wampir spoglądając na obóz, złapał za trzon miecza i półszeptem mówił do swoich towarzyszy: Może to zasadzka. Albo po prostu poszli kłusować.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #18 dnia: 15 Grudzień 2009, 20:14:23 »
-Nie ma co tutaj tak stać. Miecze w dłoń i idziemy sprawdzić co i jak.- rzekł elf do pozostałej dwójki. -Tylko cicho.- rzekł szeptem i korzystając z poznanej umiejętności cichego poruszania się powoli ruszył w stronę obozowiska, cały czas przygotowany do walki.


Offline Foltest

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 838
  • Reputacja: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chaos rodzi więcej chaosu.
Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #19 dnia: 15 Grudzień 2009, 20:17:56 »
Wampir powoli wyciągnął miecz z pochwy, wyostrzył zmysły i ruszył za Gordianem.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Kłusownicy
« Odpowiedź #19 dnia: 15 Grudzień 2009, 20:17:56 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything