Autor Wątek: Za śladami historii  (Przeczytany 9423 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Za śladami historii
« dnia: 20 Październik 2009, 21:16:59 »
Gunses wyszedł z domku Setmre. Czekał na pozostałych.

Nazwa wyprawy: Za śladami historii
MG: Gunses
Wymagana - Walka dowolni bronia - IV; Umiejętność pisania logicznych postów; nieograniczona liczba osób.
Nagroda: ÂŚwiadomość uczestnictwa w mojej wyprawie i oczywiście to co znajdziecie ;]

~ Gunses
~ Mantos
~ Sirius
~ Domenic
~ Ainur
~ Elrond
~ Proglan




Ekwipunek:



Broń 1:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

Broń 2:

Nazwa broni: ÂŚwit Zmierzchu
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

200x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
 
40x zatruta strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
Dodatkowo - zatrute Trucizną z Czarnego Bzu.

Broń 3:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

Broń 4:

Nazwa: Wampirzy Kieł
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis:Wykuty z 70 sztuk mithrilu o zasięgu 0, 35 metra, i ważący 8 kg.

Zbroja:

Nazwa odzienia: Szata Władcy Wampirów
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Alfistru, mistrzowskie odzienie. Ponadto odbija promienie słoneczne.


Umiejętności:


Umiejętności bojowe:

    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi

Specjalizacje:

    * walka mieczem - V
    * walka toporem - V
    * walka włócznią - V
    * walka sztyletem - V
    * walka szponem - V
    * walka młotem - 0
    * walka wardyną - IV
    * walka łukiem - V
    * walka kuszą - II
    * walka kosturem -V
    * walka buławą - 0
    * walka kijem - I
    * walka tarczą - 0

Ataki:

Ataki dwiema brańmi:

* Atak lewostronny
* Atak prawostronny
* Blok lewostronny
* Blok prawostronny

Ataki bronią jednoręczną:


* Blok z odbiciem
* Pchnięcie
* Pchnięcie w tył
* Potężny cios

Ataki brońmi miotanymi:

* Strzał 2 pociskami
* Strzał 3 pociskami
* Celny strzał
* Potężny strzał

Ataki długimi brońmi dwuręcznymi:

* Uderzenie obustronne
* Pchnięcie


Atrybuty wyuczane:


* Kondycja
* Hard Ciała
* Odporność na ból
* Skrytobójstwo
* Chodzenie po trudnej nawierzchni
* Pierwsza pomoc
* Obdzieranie z futer małych zwierząt
* Obdzieranie z futer dużych zwierząt
* Upuszczanie krwi stopień I
* Upuszczanie krwi stopień II
* Pozyskiwanie trucizny stopień I
* Pozyskiwanie trucizny stopień II
* Pozyskiwanie:
  - skór
  - pazurów
  - kłów
  - organów
* Wysoka charyzma
* Szczęście

Atrybuty rasowe:

Wampir:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Przedmioty:

* 16x Trucizna z Czarnego Bzu
* 10 kłów szakala.
* 1 runa Heshar
* Skóra Wilkołaka
* 6l jadu Alluadora
* 4 potężne pazury Gralosa

Inne:

* 2x piwo
* 10x gin
* 6l ludzkiej krwi
* 2l krwi wilkołaka
* 20x Mikstura dębowej skóry

Offline Ainur

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 981
  • Reputacja: 21
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Październik 2009, 21:21:34 »
Ainur wyszedł zaraz za Gunsesem. Westchnął nabierając powietrza po czym zaczął czekać na resztę.

Wygląd:




Noszony ekwipunek:



1. Wężowy ÂŁuk

Nazwa broni: Wężowy ÂŁuk
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.


2. Brak

3. Kobra

Nazwa broni: Kobra
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.


4. Brak

Zbroja

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.



Umiejętności:

- Walka bronią jednoręczną
- Walka brońmi miotanymi




Specjalizacje:

- Walka mieczem IV
- Walka sztyletem I
- Walka łukiem I
- Walka buławą I




Ataki:

Bronią jednoręczną:

- Klasyczne pchnięcie
- Potężny cios
- Pchnięcie
- Blok z odbiciem
- Blok górny


Bronią miotaną:



Zaklęcia:
---



Atrybuty wyuczane:

- Kamuflaż
- Wytrzymałość na ból




Atrybuty rasowe:

+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne



Przedmioty:

1 Eloshru - runa wody
1 Heshar - runa ognia



Forum Tawerny Gothic

Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Październik 2009, 21:21:34 »

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Październik 2009, 21:25:42 »
Zaraz za wampirem z budynku wyszedł Domenic wzbijając pył w powietrze swym ciężkim buciorem. Pachniało dymem palonej trawy. Kilka zaplątanych w ucieczce przed wrogiem komarów rozbiło się o twarz krasnoluda. Ten z klątwą na ustach roztrzaskał niedobitki machnięciem rękawicą przed nosem.

-Eh.. ÂŁadny wieczór, co powiedzie panie Gunsses?- powiedział spokojnie nie patrząc na rozmówcę lecz ponad horyzont tonący w mroku nocy.





1. Ostatnie życzenie
2. Valfdeńska Kusza 3
3.
4. Jaszczurzy sztylet


Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.


Nazwa broni: Ostatnie życzenie
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Topór
Poziom wykonania: IV
Opis: Stworzony z 10 sztuk drewna i 40 sztuk mithrilu o zasięgu 1,2 metra ważący 8 kg.

Nazwa broni: Jaszczurzy Sztylet
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Serce Syberis
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 10
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 250 sztuk stali. Wykonane z mistrzowską precyzją.



89x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6


Umiejętności:
Walka bronią oburęczną
Walka brońmi miotanymi
Walka bronią jednoręczną

Specjalizacje:
Walka toporem IV
Walka kuszą III
Walka mieczem II
Walka sztyletem I
Walka młotem I
Walka tarczą I

Ataki:
Do broni oburęcznej:
Pchnięcie
Uderzenie klasyczne
Parowanie
Obrót

Do broni miotanej:
Celny strzał
Strzał 2 pociskami


Zaklęcia:


Atrybuty wyuczane:
*Hart ciała
*Chodzenie po trudnej nawierzchni
*Odporność na ból
*Pozyskiwanie:
 +skór
 +kłów
 +pazurów
 +łusek
Atrybuty rasowe:
+ niewrażliwość na zimno
- śmiertelność
- krótkowieczność

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Październik 2009, 21:37:42 »
- Zaiste, miły wieczór. Pora roku nam sprzyja. W lecie właśnie dzieje się najwięcej niewyjaśnionych zjawisk. Przenikają się w skwarze światy realne z astralnymi... Zaiste, dobrą porę obraliśmy.

//Kilka rzeczy, o których powinniście wiedzieć.
//Liczy się akcja, nie będę wam odpisywał, jeżeli będziecie myśleć, zastanawiać się. Nie będę kierował waszymi postaciami za was.
//Gunses, Mantos, Sirius, Domenic, Ainur, Elrond mogą zabijać bez mojej akceptacji. Proglan - nie pisz, że zabijasz np. wilka. Napisz, jak go atakujesz, czym, którym atakiem, w jakie miejsce. Opisz ładnie taktykę i posta utrzymaj w klimacie, a zaakceptuje go i napiszę o śmierci bestii.
//Jeśli ktoś nie odpisuje, to uważam, że bierze udział w wyprawie ale jest bierny. Stoi i się patrzy.
//Można używać u mnie ''//'' w celu zapytania o coś związanego z wyprawą, lub wymiany zdań.
//Co do trofeów. Nie wszyscy umieją je pozyskiwać, więc sprawę rozwiążemy tak. ten kto zebrał trofea, np. z 10 wilków otrzyma ich najwięcej, ale podzielę je na innych graczy.
//Ekwipunku nie musicie podawać, chyba, że chcecie.
//Starajcie sie pisać pod postem, jakich specjalizacji, ataków, atrybutów używacie. Nie lubię, czytać o walce i co chwila mieć przerywane wtrąceniem [Potężny cios].
//Hm.. Mam nadzieję, że umiecie określać liczbę potworów. Np. 3/12
Liczba martwych besti -> 3/12 <- Ogólna liczba bestii.

Pabloo

  • Gość
Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Październik 2009, 21:38:16 »
Za Domenickiem wyszedł Proglan z uśmiechem na twarzy ,przywitał się z towarzyszami.
-Witajcie



Broń:

1.Nazwa broni: Amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

2. brak

3. brak

4. brak

Odzienie/Pancerz:

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.

Umiejętności:
Walka bronią jednoręczną

Specjalizacje:
Walka mieczem IV

Ataki:
Broń jednoręczna:
Klasyczne pchnięcie

Zaklęcia:
brak

Atrybuty wyuczane:
Pierwsza pomoc

Atrybuty rasowe:
Wampir:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Pas:
- 5l ludzkiej krwi.
« Ostatnia zmiana: 20 Październik 2009, 22:48:18 wysłana przez Proglan »

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #5 dnia: 20 Październik 2009, 21:39:42 »
Mantos nagle pojawił się jakieś dwa metry nad ziemią, kilka łokci od najbliższego drzewa.
- Aaa kurwa - powiedział wstając z ziemi - Co się gapicie? To było specjalnie...






Ekwipunek

Broń 1:

Nazwa broni: Czarna śmierć
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

70 x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

Broń 2:

Nazwa broni: Kobra
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

Broń 3:

Nazwa broni: Kobra
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

Broń 4: ---

Zbroja:

Nazwa odzienia: Mithrilowy Pancerz
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mithrilu.



Statystyki postaci

Umiejętności:
  • walka bronią jednoręczną
  • walka bronią oburęczną
  • walka dwiema broniami
  • walka brońmi miotanymi



Specjalizacje:
  • walka mieczem V
  • walka łukiem V
  • walka kuszą V
  • walka sztyletem II
  • walka toporem II
  • walka kosturem V



Ataki:

Ataki do walki brońmi miotanymi:

Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.

Potężny strzał - Naciągasz cięciwę przez 10 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika i unieruchamia do 2 stojących przy nim na 5 sekund.

Strzał 3 pociskami - Wystrzeliwujesz 3 pociskami na raz.

Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni

Ataki do walki bronią jednoręczną:

Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.

Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.

Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.

Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.



Zaklęcia:

Naurangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Aura; Ognista Strzała
II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza


Atrybuty wyuczane:
+ Pozyskiwanie:
  • Skór
  • Kłów
  • Pazurów
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Skrytobójstwo
+ Hard ciała
+ Kondycja
+ Medytacja
+ Koncentracja
+ Teleportacja
+ Psionika

Atrybuty rasowe:
+ długowieczność
- śmiertelność

Pas:

Runa ognia
« Ostatnia zmiana: 20 Październik 2009, 22:52:11 wysłana przez Mantos »

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #6 dnia: 20 Październik 2009, 21:53:22 »
-Witaj, witaj! Nie widziałem Cie Proglanie w tejże krainie piknej miodem i piwem płynącej...- powiedział krasnolud podziwiając anomalnie fizjologiczne występujące pod domem Setmre.

Pabloo

  • Gość
Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #7 dnia: 20 Październik 2009, 22:25:11 »
Proglan spojrzał na Krasnoluda ,śmiejąc się -W końcu cza było gdzieś się wybrać a nie cały czas siedzieć tylko w tym jednym miejscu. A te anomalie koło domu Setmre to już wielka przesada ,powinna coś tym zrobić.

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #8 dnia: 20 Październik 2009, 22:36:06 »
-Ja myślę, że wąpierzyca nic nie pomoże na kłopoty z oddychaniem... Chyba, że jakieś smarowidła czy napitki magiczne. Pieron jeden wie. Mnie przeważnie trzonkiem od kilofa leczono ze wszelkich dolegliwości... Będziemy razem wędrować, będziemy też pewnie, jak znam plany Setmre zabijać różne bestyje, takem nie daj sie zabić.

Offline Sirius

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1257
  • Reputacja: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie, nie wiem gdzie jest twój kotek.
Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Październik 2009, 22:38:14 »
Wampir, lecąc nad jasnozielonymi połaciami lasu rozmyślał o Bogu, i czemu Bóg stworzył niektórych debili. Rozmyślania te przerwało mu spotkanie pierwszego stopnia z drzewem. Bardzo wkurzony nietoperz usiadł na drzewie, w które malowniczo wleciał i rozejrzał się. Okazało się, że owe drzewko jest zasadzone tuż za domkiem wampirzycy Setmre. Szybko przemieniając się w wampira Sirius poprawił szatę i podszedł do małej grupki ludzi (oraz humanoidów) stojących przed domkiem Setmre. Pełen szacunku pokłonił się przed Setmre i Cadacusem, z krasnoludem przywitał się ciepło, aczkolwiek czujnie, ponieważ nie miał jeszcze do czynienia z przedstawicielem tej prastarej rasy. Szybko pozdrowił braci, którzy stali obok siebie obrzucając się wyzwiskami. Nie pominął Ainura, z którym szybko zamienił kilka słów, dotyczących wspólnej rasy. Jednak, kiedy zobaczył jak drugi z wampirów, zakała rodu, grzebie sobie w nosie paluchem, stwierdził, iż z tym panem się nie przywita. Zresztą wampir nie wyglądał na takiego, który potrafił by sklecić porządne zdanie złożone. Po długiej ceremonii przedstawiania się, podszedł do Gunsesa w celu omówienia celu wyprawy...



Opis:

Wygląd:
Sirius jest dosyć dobrze zbudowanym wampirem, co pozostało mu jeszcze z czasów gdy był elfem. Silne ramiona  wyrobione w czasie młodzieńczych polowań i walk zdradzają jego przywiązanie do łuku. Po przemianie przyciął nieco włosy, więc teraz pozostawia je już samym sobie. Mimo zmiany rasy elfia natura pozostawiła na nim swoje ślady: młodzieńczy wygląd i spiczaste uszy; znak charakterystyczny leśnego ludu, nadal ukazują kim tak naprawdę był Sirius.

Charakter:
Sirius zawsze wiedział gdzie jest jego miejsce, nie awanturował się ani nie wybrzydzał. Co mu pozostało z przeszłości? Jest zawsze opanowany i czujny, nie jest łatwo go rozgniewać...

Historia:
Elf z dawno rozbitej bojówki, ocalał przez błąd, przeoczenie. Próbuje zacząć życie od nowa, kradnąc z zbrojowni miecz i mieszek złota, po czym ucieka do Valfdenu... Zamieszkuje opuszczony dom, doprowadzając go do porządku. ÂŁóżko, skrzynia, stół... tyle mu wystarcza. W czasie kilku pierwszych zadań zlecanych m.in przez wampirzycę zdobywa kilka ciekawych znajomości, wstępuje do armii królewskiej oraz zostaje przyjęty w poczet wampirów, których przywódca przemienia go w członka tej prastarej rasy



Noszony ekwipunek:

Broń 1
Mistrzowski ÂŁuk
Zasięg: 200 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: IV
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

Broń 2

brak

Broń 3
Amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

Broń 4

brak

Odzienie:
Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.


Pas:
4 litry krwi
Sakiewka z 1000 sztuk złota


Umiejętności:

Walka bronią miotaną  



Specjalizacje:

Walka łukiem (IV)



Ataki:

Bronie miotane:
-Strzał dwoma pociskami
-Celny strzał

« Ostatnia zmiana: 20 Październik 2009, 22:54:01 wysłana przez Sirius »

Pabloo

  • Gość
Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #10 dnia: 20 Październik 2009, 22:47:19 »
Proglan zadziwiony Krasnoludem ,zaśmiał się i powiedział -Ja jeszcze aż tak silny nie jestem i może mnie jakaś bestia zabić ,wiec będę się trzymał blisko ciebie jeżeli oczywiście wyrazisz zgodę.

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #11 dnia: 20 Październik 2009, 22:55:25 »
-Nie plętaj się pod ostrzem cobym nie uciął jakiegoś kulasa niepotrzebego, hahah!- zaśmiał się po wieśniacku krasnolud poklepując wampira po ramieniu.

Domenic jednak coraz bardziej zastanawiał się nad słowami Gunsesa o wariabiliźmie energii magicznej ciepłą porą. Nie lubił tego przynoszącego dreszcz i podrywającego włosy na całym ciele uczucia kiedy strumień Mocy przechodził przez jego ciało. Szczególnie jeśli był to wrogi atak. Widząc zmierzającego do Władcy Wampirów Siriusa podążył za nim i zapytał:
-Kiedy ruszamy? Czekamy jeszcze na kogoś?-

Offline Ainur

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 981
  • Reputacja: 21
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #12 dnia: 21 Październik 2009, 13:28:05 »
Wampir milcząc stał pod domem Setmre. Jak to miał w zwyczaju, zwykle popijał krew przed wyprawą. Tu również nie zamierzał tego nie zrobić. Wyjął z pasa małą buteleczkę z bordową substancją, i wypił kilka łyków. - Chyba na kogoś jeszcze czekamy. Przyszedł ten niewolnik maga, i powiedział iż jego pan powinien przyjść. Ale kiedy to tego nie wiem.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #13 dnia: 21 Październik 2009, 15:40:32 »
Pomimo parnego słonecznego dnia, awanturników owiał zimny, dołujący wiatr. Wśród pisków przestraszonych dzieci i skowytu psów i kotów szła mroczna postać. Jej zły wyraz bladej twarzy oplatała kaskada długich, sięgających ramiona, kruczoczarnych włosów. Stukał drewnianym trzonkiem kostura. Nie lubił tego, wolałby mieć miecz przy boku i obie ręce wolne. By trochę polepszyć sobie humor przytroczył pod ciemnozielonym kryształem, którym był zwieńczony kostur, ludzką czaszkę. Druga rzecz która go aktualnie drażniła był kolor jego szaty. Sraczkowaty. Nie miał pojęcia co autor jego odzienia miał na myśli zlecając robotę u krawca. Chcąc nie chcąc, szedł raźno przed siebie. Podszedł do grupy istot przyglądających mu się od czasu gdy ukazał się w uliczce i przywitał się.
- Witam wszystkich w te ciekawe popołudnie. Wybaczcie że musieliście czekać, ale niespełna godzinę temu błądziłem w jakimś ciemnym tunelu  na którego końcu spotkałem idiotę który się do mnie przymilał. Widzę, że czekaliście tylko na mnie. Gunsesie, możemy wyruszać?



Noszony Ekwipunek

Pas:

- 2 mocne piwa
- mieszek z 1000 sztukami złota

1. Drewniany Kostur ÂŚmierci
2.
3.
4.

1. Nazwa: Drewniany Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 1
Wytrzymałość: 1
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: III
Opis: Zrobiony z 95 sztuk drewna,
zwieńczony ciemnozielonym kryształem
odnalezionym na pustyni (Magia ÂŚmierci);
o zasięgu 2 metrów, ważący 2 kg, błogosławiony
oręż (Rasher), mistrzowski oręż; dzięki kryształowi,
wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z Magii
ÂŚmierci są dwa razy potężniejsze.


Nazwa odzienia: Szata adepta nekromancji
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Sytry, błogosławione
odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni
maga przed odpryskami jego własnych zaklęć



Umiejętności


    * Walka brońmi miotanymi
    * Walka bronią jednoręczną
    * Walka bronią oburęczną



Specjalizacje


    * Walka sztyletem - II stopień wtajemniczenia
    * Walka mieczem - II stopień wtajemniczenia
    * Walka kosturem - III stopień wtajemniczenia
    * Walka łukiem - V stopień wtajemniczenia



Ataki


Ataki do walki bronią jednoręczną:

    * Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół


Ataki długich broni oburęcznych:

    * Uderzenie obustronne
    * Parowanie
    * Pchnięcie



Zaklęcia

Klątwy
I poziom: Pasożytnicza Więź, Osłabienie, Zatrucie

Magia ÂŚmierci
I poziom: Pocisk Zła, Mroczna Aura, Przyzwanie Zombie, Wybuch cienia, Opętanie złem
II poziom: Tchnienie ÂŚmierci, Aura Nekromanty

Magia Krwii
I poziom: Wysysanie ÂŻycia, Wysysanie Energii Magicznej, Zgubne Uderzenie

Amarangol
I poziom: Korzeń, Rój, Opętanie Bestii, Leśna ochrona
II poziom: Kontrola nad zwierzęciem, Zabójcze pnącza, Stworzenie Drzewca
III poziom: Zmniejszenie Potwora, Obudzenie Enta

Lidangol
I poziom: Mała Błyskawica, Lekkość, Wietrzna aura
II poziom: Duża Błyskawica, Grom, Piorun Kulisty

Naurangol
I poziom: Ognista Strzała, Ognista Aura, Lekkie Leczenie
II poziom: ÂŚrednie Leczenie

Urangol
I poziom: Przemiana w Kruka, Wyostrzenie zmysłów


Atrybuty wyuczane

    * Spirytyzm
    * Rytualizm
    * Medytacja
    * Teleportacja
    * Telekineza
    * Lewitacja
    * Koncentracja
    * Projekcja Astralna
    * Odbijanie zaklęć kosturem


    * Skrytobójstwo
    * Wysoka charyzma
    * Perswazja
    * Kondycja
    * Akrobatyka
    * Wytrzymałość na ból
    * Pozyskiwanie kłów
    * Pozyskiwanie skór
    * Pozyskiwanie pazurów
    * Pozyskiwanie trucizny stopień I (Krwiopijcy)
    * Pozyskiwanie trucizny stopień II (topielce)



Atrybuty rasowe


+ Długowieczność
- ÂŚmiertelność

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #14 dnia: 21 Październik 2009, 17:25:16 »
Mantos wyjął palec z nosa razem ze swoją zdobyczą, którą posłał w kierunku brata. Trafił w kostur.
- O, mroczny i zły brat przyszedł

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #15 dnia: 21 Październik 2009, 18:13:40 »
Władca Wampirów, zmierzył Elronda zimnym wzrokiem. Czego nie dało się zauważayć, zza maski wampira.
- Ruszajmy - rzekł Wampir. Zabrał ze stolika na ganku mapę i wręczył ją uczestnikom. - Idziemy więc na północ... Za mną. - po czym ruszył.


Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #16 dnia: 21 Październik 2009, 18:21:56 »
- Tak... - zaczął elf wychodząc na czoło kolumny i zrównując się z wampirem. - Mój sługa wspominał o tych wymaganiach na tą wyprawę. Czy nie wydają ci się one dziwne? W żadnych nigdy nie widzę by był ktoś potrzebny co zna magię...

Offline Hagnar Wildschwein

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1198
  • Reputacja: 902
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ostatni Cyc
    • Karta postaci

Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #17 dnia: 21 Październik 2009, 18:30:56 »
Słońce już od pewnego czasu zmierzało na spotkanie z horyzontem, z którego nie miało szans wyjśc cało. Musiało oddać panowanie nad światem mrokowi i nieprzebytej ciemności. Krasnolud burknął coś niezrozumiale i ruszył na końcu pochodu.
« Ostatnia zmiana: 21 Październik 2009, 18:38:52 wysłana przez Domenic aep Zirgin »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #18 dnia: 21 Październik 2009, 18:49:32 »
- Zapewne w Mrocznym Pakcie jest wiele zadań związanych z magią. My jednak jej nie znamy, więc moje wymagania zwracaja się głównie do tych, którzy walcza tak samo jak ja. Mag by się przydał na każdej mojej wyprawie, gdyz zawsze trafimy na coś magicznego. Ale jak mówiłem Mag, a nie jakiś młokos - rzekł uśmiechnięty pod maską. - Przygotowani na przygodę?

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #19 dnia: 21 Październik 2009, 18:53:23 »
- Daleko jeszcze? - marudził Mantos

Forum Tawerny Gothic

Odp: Za śladami historii
« Odpowiedź #19 dnia: 21 Październik 2009, 18:53:23 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top