Autor Wątek: Tajemnice Ruin  (Przeczytany 14765 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Tajemnice Ruin
« dnia: 12 Wrzesień 2009, 13:28:45 »
Cytuj
Nazwa wyprawy: Tajemnice Ruin
MG: Gunses
Wymagania: Walka bronią III; Umiejętność logicznego myślenia i pisania klimatycznych postów; 4 osoby.
Nagroda: To co znajdziecie + ew. trofea.

Gordian, Sado, Sirius, Nifrenithil

Elf wyszedł przed dom wampirzycy i usiadł na pobliskim murku. Czekał wsłuchany w odgłosy śpiewających nad siedzibą Setmre ptaków na pojawienie się reszty towarzyszy. Setmre cały czas pozostawała w cieniu swojego domostwa prawdopodobnie też oczekiwała na pojawienie się reszty aby nie powtarzać każdemu z osobna co mają właściwie zrobić.

Obrazek:





Opis:

Gordian pojawił się w  Efehidon stosunkowo nie dawno. Przybył tutaj aby móc podszkolić swoje umiejętności i zaznać przygody, której tak strasznie pragnął. Elf pochodzi z kontynentu nie pamięta dokładnie gdzie się urodził, pamięta jednak doskonale, że całe dzieciństwo spędził w Lendrimi zamku swego wuja  Lorda Gandara, który  pierwszy dał mu do ręki łuk. Od swojego wuja otrzymał również łuk z którym nigdy się nie rozstawał w czasie licznych podróży po kontynencie. Niestety podarek ten został zniszczony w czasie jednej z wypraw, w której to uchronił elfa przed bezpośrednim ciosem miecza w ramię. Przygoda ta nie zgasiła jednak w Gordianie ducha wędrowca dlatego przybył tutaj aby poszukać nowych wyzwań i doświadczeń.
Z charakteru Gordian jest raczej miłą osobą. Bardzo chętnie nawiązuje nowe znajomości i przyjaźnie, które są dla niego rzeczą najważniejszą. Cechuje go spokój i opanowanie lubi też porządek. Gardzi kłamstwem i obłudą, nie toleruje osób, które postępują w ten sposób i nierzadko wytyka to ludziom tak postępującym



Noszony ekwipunek:
 


1.   Broń 1

Nazwa broni: Mistrzowski ÂŁuk
Zasięg: 200 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: IV
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.




50x Strzała ze złota
Ostrość: 10
Wytrzymałość: 6
ciężar: 10

38x Zatruta strzała (trucizna topielców) z żelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6

x12
strzała ze srebra
wytrzymałość - 12
ostrość - 14
ciężar – 5


2.   Broń 2

Nazwa broni: Tyreński Sharfex
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: dwuręczny
Rodzaj: topór
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 45 sztuk stali o zasięgu 1,2 metra, ważący 5 kg


3.   Broń 3

Nazwa broni: Kobra
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.


4.   Broń 4

Nazwa broni: Stalowy Kieł
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykonany z 80 sztuk stali (ciekawe gdzie się zmieściły) o zasięgu 0.3m 5kg. Dodatkowo mistrzowski oręż


Zbroja:

Nazwa odzienia: Pancerz elfa
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mithrilu.




Umiejętności:


-Walka bronią jednoręczną
-Walka broniami miotanymi
-Walka dwiema broniami
-Walka bronią oburęczną




Specjalizacje:

-Walka mieczem   (IV)
-Walka łukiem      (IV)
-Walka sztyletem (III)




Ataki:

Broniami jednoręcznymi:

-Klasyczne pchnięcie
-Blok górny
-Pchnięcie
-Blok z odbiciem
-Potężny cios
-Pchnięcie w tył
-Przerzucenie broni


Broniami miotanymi:

-Celny strzał
-Strzał 2 pociskami
-Strzał 3 pociskami
-Potężny strzał




Zaklęcia:

Brak



Atrybuty wyuczane:

-Skrytobójstwo
-Chodzenie po trudnych nawierzchniach
-Hart ciała
-Kondycja
-Odporność na trucizny I stopień
-Upuszczanie krwi I stopnień
-Wytrzymałość na ból
-Pozyskiwanie:

  • skór
  • pazurów
  • kłów
  • rogów
  • organów



Atrybuty rasowe:

+ długowieczność
-  śmiertelność

8x futro Mrocznego wilka
128x pazury Mrocznego wilka
64x kły Mrocznego wilka
16x futro Rotisha
32xoko Rotisha
64xkły Rotisha
1x skóra Sambira
8x pazury Sambira
8xskóra Wilkołaka
32xkły Wilkołaka
32xpazury Wilkołaka
24l krwi Wilkołaka
2x skóra Tarlessta
8x kieł Tarlessta
16x pazur Tarlessta
« Ostatnia zmiana: 20 Wrzesień 2009, 12:56:08 wysłana przez Gordian »

Offline Sirius

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1257
  • Reputacja: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie, nie wiem gdzie jest twój kotek.
Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Wrzesień 2009, 14:55:25 »
Sirius wolnym, leniwym krokiem podszedł do elfa, po czym przywitał się z Setmre oraz z Gordianem. Nie miał ochoty na puste gadki, więc usiadł obok łucznika i zapatrzył się na niebo...


_____________________________________________________________________________________________________________
Opis:

Wygląd:
Jego ciało nie jest wynikiem przypadku. Jest całe umięśnione, przywykłe do miecza i łuku, wyrobione w ogniu walki. Długie włosy nosi uczesane praktycznie, związane kawałkiem sznurka. Jak każdy elf wygląda młodzieńczo. No i oczywiście posiada spiczaste uszy, znak charakterystyczny leśnego ludu.

Charakter:
Sirius zawsze wiedział gdzie jest jego miejsce, nie awanturował się ani nie wybrzydzał. Co mu pozostało z przeszłości? Jest zawsze opanowny i czujny, nie jest łatwo go rozgniewać...

Historia:

Elf z dawno rozbitej bojówki, ocalał przez błąd, przeoczenie. Próbuje zacząć życie od nowa, kradnąc z zbrojowni miecz i mieszek złota, po czym ucieka do Valfdenu... Zamieszkuje opuszczony dom, doprowadzając go do porządku. ÂŁóżko, skrzynia, stół... tyle mu wystarcza.
_____________________________________________________________________________________________________________
Noszony ekwipunek:



1 broń:

Nazwa broni: Profesjonalny ÂŁuk
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

x85
strzała ze srebra
wytrzymałość - 12
ostrość - 14
ciężar – 5

12x
zatruta strzała (trucizna topielców) z żelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6

2 broń:
Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
3 broń:

4 broń:


Odzienie:
Stalowa Zbroja Armii
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 10
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 200 sztuk stali.
_____________________________________________________________________________________________________________

Umiejętności:
Walka bronią miotaną  

_____________________________________________________________________________________________________________
Specjalizacje:
Walka łukiem IV

_____________________________________________________________________________________________________________
Ataki:
Strzał dwoma pociskami
Celny strzał
_____________________________________________________________________________________________________________
Zaklęcia:

_____________________________________________________________________________________________________________
Atrybuty wyuczone:

Pozyskiwanie:
Skór
Kłów


_____________________________________________________________________________________________________________
Atrybuty rasowe:
+ długowieczność
- śmiertelność
« Ostatnia zmiana: 12 Wrzesień 2009, 15:18:21 wysłana przez Sirius »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Wrzesień 2009, 14:55:25 »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Wrzesień 2009, 15:05:48 »
Elf przyjrzał się pierwszemu z towarzyszów i uścisnął mu rękę-Nie wiem czy się znamy ale Gordian jestem.- po czym dalej w milczeniu siedzieli przed domkiem wampirzycy czekając na resztę. Ale że elf z natury był dosyć rozmowny od razu zwrócił uwagę na łuk i kołczan strzał na plecach elfa. Nie pytając o zgodę wyciągnął z kołczanu jedną ze strzał i obracając w rękach rzekł- No no gdybyśmy mieli zmierzyć się z armią wilkołaków czy wampirów to przyznaję że siałbyś w ich szeregach śmierć i panikę. Nie miałem jeszcze do czynienia ze srebrnymi strzałami ale naprawdę gratuluję wyboru pocisków.- gdy skończył odłożył pocisk z powrotem do kołczanu.

Offline Sirius

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1257
  • Reputacja: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie, nie wiem gdzie jest twój kotek.
Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Wrzesień 2009, 15:13:03 »
Elf uśmiechnął się lekko: Trzeba być przygotowanym na wszystko. Wilkołak czy wampir pożałują, jeśli poczują aurę srebra, a i inne potwory nie będą zbyt szczęśliwe, jeśli kawał tego metalu wyląduje im w flakach. Jeśli chcesz, oczywiście, możesz je wypróbować. Masz, trzymaj. Tuzin ci wystarczy, elfie...

Cytuj
Oddano:
x12
strzała ze srebra
wytrzymałość - 12
ostrość - 14
ciężar – 5


Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Wrzesień 2009, 15:17:01 »
-Dzięki na pewno się przydadzą. Jak coś zostanie to wrócę ci po wyprawie a na razie masz w zamian te strzały. Są zatrute jadem topielców więc uważaj.- rzekł zamieniając strzały.

Cytuj
Oddano:12x zatruta strzała (trucizna topielców) z żelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #5 dnia: 12 Wrzesień 2009, 16:01:29 »
- Każde z was zgłosiło się do Wampirów Numenoru. prędzej czy później, zostaniecie przemienieni. A gadacie o tym, że Wampir pożałuje. Zacznijcie myśleć troche z wyprzedzeniem - rzekła Setmre stojąca za nimi, na werandzie, już od kilkunastu minut.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #6 dnia: 12 Wrzesień 2009, 16:03:47 »
Dracon po chwili przyleciał na miejsce spotkań. Paląc ciągle papierosa, rozejrzał się po wszystkich.



Obrazek:




Noszony ekwipunek:



1. Broń:

Nazwa broni: Podmuch ÂŚmierci
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.


80 strzał z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar – 8


11 usypiających strzał z mithrilu
wytrzymałość - 15
ostrość - 15
ciężar – 8


5 strzał wybuchowych

2. Broń:

3. Broń:

Nazwa broni: Wyrok Boga
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  V
Opis: Wykuty z 105 sztuk Mithrilu o zasięgu 1 metra, ważący 8kg. Ponadto oręż mistrzowski., zatruty jadem z Wiwerny oraz pobłogosławiony (Rasher).


4. Broń:

Nazwa: Pocałunek ÂŚmierci
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis:Wykuty z 70 sztuk mithrilu o zasięgu 0, 35 metra, i ważący 8 kg.


Zbroja:


Nazwa odzienia: Skóra Smoka
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 250 sztuk mithrilu, ponadto zbroja mistrzowska i błogosławiona (Rasher).


Pas:

Paczka skrętów



Umiejętności:

  ● Walka bronią jednoręczną
  ● Walka bronią oburęczną
  ● Walka dwiema broniami
  ● Walka broniami miotanymi



Specjalizacje:

  ● Walka Mieczem V
  ● Walka Toporem V
  ● Walka Włócznią III
  ● Walka Sztyletem  V
  ● Walka ÂŁukiem V
  ● Walka Kuszą V
  ● Walka Kosturem V
  ● Walka Tarczą III
  ● Walka Młotem III
  ● Walka Kijem V
  ● Walka Wardyną III
  ● Walka Buławą III
  ● Walka Szponem III



Ataki:

Broniami Jednoręcznymi:

  ● Klasyczne pchnięcie
  ● Blok górny
  ● Blok z odbiciem
  ● Pchnięcie
  ● Pchnięcie w tył
  ● Potężny cios
  ● Przerzucenie broni

Broniami Oburęcznymi:

  ● Uderzenie klasyczne
  ● Pchnięcie
  ● Parowanie
  ● Atak z bloku
  ● Obrót

Długimi Broniami Oburęcznymi:

  ● Uderzenie obustronne
  ● Pchnięcie
  ● Parowanie

Broniami Jednoręcznymi z tarczą:

  ● Blok
  ● Blok z odbiciem
  ● Ogłuszenie

Dwiema Broniami:

  ● Atak prawostronny
  ● Atak lewostronny
  ● Blok lewostronny
  ● Blok prawostronny

Broniami Miotanymi:

  ● Strzał 2 pociskami
  ● Potężny strzał
  ● Strzał 3 pociskami
  ● Celny strzał



Zaklęcia:

Magia Naurangol:

  ● Lekkie Leczenie
  ● Aura Ognia
  ● Ognista Strzała
  ● Kula Ognia
  ● Pirokineza
  ● Mała Burza Ognista
  ● ÂŚrednie Leczenie
  ● Duża Kula Ognia
  ● Meteor
  ● Deszcz Meteorytów
  ● Deszcz Ognia
  ● Duża Burza Ognista
  ● Duże Leczenie



Atrybuty Rasowe:

+ Długowieczność
+ Wyostrzenie Zmysłów
-  ÂŚmiertelność




Atrybuty Wyuczone:

+ Wytrzymałość na ból
+ Odporność na trucizny II
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Perswazja
+ Pierwsza pomoc
+ Pozyskiwanie:
   • Skór
   • Kłów
   • Pazurów
   • Płytek pancerza
   • ÂŻuwaczek
   • Organów
   • Rogów
   • Skrzydeł
   • ÂŻądeł
   • ÂŁusek

+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Odbijanie Zaklęć Kosturem
+ Kondycja
+ Hart Ciała
+ Skrytobójstwo
+ Kamuflaż
+ Wysoka charyzma
+ Rozbrajanie Pułapek
+ Zakładanie Pułapek

Offline Sirius

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1257
  • Reputacja: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie, nie wiem gdzie jest twój kotek.
Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #7 dnia: 12 Wrzesień 2009, 16:25:55 »
-Może i tak Setmre, ale jeśli jakiś zdecyduję się nas zaatakować, owe strzały będą naszą najpewniejszą bronią- powiedział elf, po czym przywitał się z Draconem.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #8 dnia: 12 Wrzesień 2009, 16:45:25 »
//Kilka rzeczy, o których powinniście wiedzieć.
//Liczy się akcja, nie będę wam odpisywał, jeżeli będziecie myśleć, zastanawiać się. Nie będę kierował waszymi postaciami za was.
//Sado, Nifrenithil i Gordian mogą zabijać bez mojej akceptacji. Sirius - nie pisz, że zabijasz np. wilka. Napisz, jak go atakujesz, czym, którym atakiem, w jakie miejsce. Opisz ładnie taktykę i posta utrzymaj w klimacie, a zaakceptuje go i napiszę o śmierci bestii.
//Jeśli ktoś nie odpisuje, to uważam, że bierze udział w wyprawie ale jest bierny. Stoi i się patrzy.
//Można używać u mnie ''//'' w celu zapytania o coś związanego z wyprawą, lub wymiany zdań.
//Co do trofeów. Nie wszyscy umieją je pozyskiwać, więc sprawę rozwiążemy tak. ten kto zebrał trofea, np. z 10 wilków otrzyma ich najwięcej, ale podzielę je na innych graczy.
//Ekwipunku nie musicie podawać, chyba, że chcecie.
//Starajcie sie pisać pod postem, jakich specjalizacji, ataków, atrybutów używacie. Nie lubię, czytać o walce i co chwila mieć przerywane wtrąceniem [Potężny cios].
//Kochajcie i wielbcie Gucia!


- Udacie się na południe. Znajduje sie tam dawna forteca Wampirów. Chcę, abyście ją zbadali. Znajdował się tam grobowiec kartografa, mam nadzieję, ze znajduje się do tej pory. Tu macie mapę... Jakieś pytania?

« Ostatnia zmiana: 12 Wrzesień 2009, 16:50:42 wysłana przez Gunses »

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #9 dnia: 12 Wrzesień 2009, 16:52:38 »
Jaki masz rozmiar stanika? - pomyślał Sado, wpatrując się w piersi wampirzycy, wyciągnął papierosa z ust, wziął mapę i powiedział:
- ÂŻadnych. Idziemy...
A następnie poprawił pochwę i łuk, po czym udał się do wyjścia z budynku. 

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #10 dnia: 12 Wrzesień 2009, 17:02:07 »
-Chodźmy więc na południe.- rzekł elf podnosząc się z murka. Pogoda do marszu była wyborna słońce zaczęło powoli kryć się w koronach drzew, wiatr lekko owiewał twarze ludzi i nieludzi. Gordian zaczerpnął powietrza w płuca i wsłuchany w odgłosy budzącego się do życia świata ruszył traktem w kierunku nie tak odległych ruin.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #11 dnia: 12 Wrzesień 2009, 18:43:26 »
Wampir zjawił się w swojej zwierzęcej postaci nad towarzyszami i zmienił się z powrotem w humanoida. Wylądował miękko. Skinięciem głowy przywitał się z drużyną i ruszył za nimi.

Obrazek:


Noszony ekwipunek:

1.
Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

2.
Nazwa broni: Ostrze Krwi
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg.

3.
Brak
4.
Brak
Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.


95x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6


Umiejętności:
Walka bronią jednoręczną.
Walka bronią oburęczną.
Walka brońmi miotanymi.
Walka dwiema brońmi.


Specjalizacje:
Walka mieczem V
Walka kuszą V
Walka Sztyletem V
Walka Szponem I
Walka toporem I


Ataki:
Ataki do walki bronią jednoręczną
Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół
Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.
Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.
Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.
Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.
Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszym ręką a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.
Przerzucenie broni - Atak, którego można użyć tylko w walce bez tarczy. Polegający na przerzuceniu miecza z jednej dłoni do drugiej, co dezorientuje napastnika, dając nam dużo większe szanse na zabicie go.
Piruet - Zestaw kliku cięć polegający na wyprowadzeniu Potężnego ciosu, zawróceniu na pięcie i wykonaniu kolejnej kombinacji po drugiej stronie. Przydatny w walce w kilkoma szybkimi napastnikami. Raniący wrogów dookoła, trudny do sparowania.
Ataki do walki dwiema brońmi
Atak lewostronny – klasyczne cięcie lewą ręką od prawej do lewej(góra/dół) /klasyczne lewostronne pchnięcie.
Atak prawostronny – klasyczne cięcie prawą ręką od lewej do prawej (góra/dół) /klasyczne prawostronne pchnięcie.
Blok lewostronny – blokowanie uderzenia lewą ręką.
Ataki do broni miotanych
Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.

Atrybuty wyuczane:
Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.
Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.
Hart ciała - Umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię.
Odporność na trucizny I stopnia - Umiejętność ta uodparnia cię na słabszego rodzaju trucizny (np. krwiopijcy).
Wytrzymałość na ból - Potrafisz wytrzymać więcej odczuwając ból, nie zemdlejesz od ciężkich ran.
Upuszczanie krwi stopień I - Potrafisz upuścić do 3 litrów krwi ze zwierzęcia.
Kamuflaż - Dzięki tej umiejętności potrafisz kryć się w cieniach i nie jesteś zauważalny podczas np. włamywania się do jakiegoś obiektu lub podczas próby zabójstwa.
Wysoka charyzma - Jesteś o wiele bardziej przekonywujący podczas wszelkich rozmów, dodatkowo wzbudzasz większe zaufanie, a więc technika kłamstwa nie ma wielu tajemnic.

Atrybuty rasowe:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #12 dnia: 12 Wrzesień 2009, 19:26:24 »
//Wkroczyliście w lasy. Choć słońce dopiero, co zachodziło, w mateczniku panowała ciemność. Trakt jednak był dość dobrze widoczny. Nagle usłyszeliście szmer, potem kwik. Z krzaków wypadł dzik! Nie zaatakował was, lecz pospiesznie uciekał w przeciwną stronę. Zaraz potem z lasu wyskoczył na niego Mroczny wilk, powalając dzika i jedynym ciosem uśmiercając go. Z matecznika wyszło kolejnych 7 sztuk, powoli kroczących, patrzących na was złymi oczyma. Usłyszeliście ciche, złowrogie warczenie i wszystkie się błyskawicznie na was rzuciły. W jednej linii, jeden przy drugim…

8x Mroczny Wilk


Nazwa:

Mroczne Wilki

Opis:
Mroczne Wilki uznawane dotychczas za największe z psowatych dorastały do długości od 2 do 3m  długości. Połączenie wilka i wilkołaka. Od wilka przyjęły budowę ciała i ogólny wygląd, od wilkołaka siłę, zwinność, szybkość, bezwzględność i żądzę mordu. ÂŻyją w stadach różnej wielkości. Przewodzi nimi jeden Wilk, największy i najmądrzejszy. W jednym lesie może żyć nawet do 8 stad. Watach liczy od 7-15 osobników. Mroczne Wilki mogą podążać za ofiarą nawet kilka godzin. Mają znakomity wzrok, słych i węch.

Walka:
Atakują najczęściej z ukrycia, kryją się po norach i krzakach. W czasie polowania obchodzą bezszelestnie ofiarę ze wszystkich stron, i zbliżając się podążają za nią. Gdy są już wystarczająco blisko zaczynają atak. Gdy zostaną zranione wpadają w szał. Gdy zapada zmrok są nie osiągalne dla ludzkich oczu.

Ataki:

Krwawy szał – Kieruje nimi tylko żądza mordu. Są zabójcami z natury, nie oszczędzają nikogo. Wpadając w trans, są odporne na ból, a dzięki temu nie straszna im długa walka.

Ugryzienie – ostrze kły i mocne szczęki są śmiercionośną bronią tych bestii.

Rozszarpanie – Wilki atakują stadnie, starając się przewrócić ofiarę i rozerwać ja na strzępy.

Atak pazurem – długie na 0.5 metra i silne łapy, zakończone są pokaźnymi pazurami

Drapieżnik – Mroczne Wilki stają się siewcami śmierci. Gdy wyczują ofiarę czy krew ch zmysły łowieckie zaczynają być  tak wyostrzone, że kieruje nimi tylko żądza rozlewu krwi.
 
Atrybuty:
+ wystraszenie
+ odporność na ból
+ krwawy szał
+ ukrywanie
+ wyostrzone zmysły
+ poprawiona siła
+ poprawiona zręczność
+ poprawiona szybkość
+ akrobatyka - umieją fantazyjnie skakać, odbijać się od drzew itp.

Trofea
1x futro Mricznego wilka; 16x pazury; 4x kły
« Ostatnia zmiana: 23 Wrzesień 2009, 18:39:47 wysłana przez Gunses »

Offline Sirius

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1257
  • Reputacja: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie, nie wiem gdzie jest twój kotek.
Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #13 dnia: 12 Wrzesień 2009, 19:33:37 »
Cholera jasna! Mroczne wilki ! Zabić je, zanim zapadną ciemności... Inaczej nawet kości z nas nie pozostaną- po czym wyciągnąwszy swój łuk, elf założył na cięciwę 2 strzały zatrute trucizną topielca oraz koncentrując się na wilku w środku szeregu, wystrzelił po krótkim namyśle. ÂŻelazne strzały były milczącymi posłańcami śmierci, trującymi drzazgami...
________________________
Strzał 2 pociskami
Celny strzał

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #14 dnia: 12 Wrzesień 2009, 19:44:48 »
Dracon machnął skrzydłami z całej siły, wzbijając się w powietrze, po czym powtórzył to jeszcze parę razy, by upewnić się, że żaden wilk do niego nie doskoczy. Na wysokości około 8 metrów znalazł wygodną, grubą gałąź, na której stanął i wbił obok miecz. Odetchnął głęboko i skupił się. Zebrał energię magiczną i strzelił zaklęciem w dwie bestie, które był wystarczająco blisko siebie, by nim oberwać.  
- Anash Grash, Upush Huxuash, Osh Isarish Izqiash - wypowiedział, patrząc, jak mała burza ognista trafia z przeciwników, którzy zaczęli płonąć. Nie zwracając uwagi na ginące bestie, Dracon zdjął łuk z ramienia i nałożył strzałę mithrilową. Celował dokładnie, naciągając mocno cięciwę, aż trzeszczała. Wreszcie spuścił cięciwę, a strzała pognała, przeszywając śmiertelnie jednego z wilków, który właśnie miał zaatakować jednego z kompanów. Zauważył kolejnego przeciwnika, który dziwnie skakał i odbijał się od drzew, szybko się do niego zbliżając. Złapał miecz, odłożywszy łuk i pchnął w momencie, gdy wilk zaatakował z otwartą paszczą. Ostrze dotkliwie zraniło przeciwnika, wbijając się w niego, jednak obłąkany wilk zrzucił dracona z gałęzi i próbował wgryźć się w mithrilowy pancerz, jednak Sado w locie potraktował go z kopniaka i natychmiastowo rozłożył skrzydła, chroniąc się przed bolesnym upadkiem. Wylądował bezboleśnie, w przeciwieństwie do mocno rannego wilka, który spadł z wysokości 10 metrów. Sado podszedł do martwej bestii i wyjął z niej miecz. Uważnie przypatrzył się żywym przeciwnikom, przygotowany na dalszą walkę.

4 Ded

4/8 Wilków.
« Ostatnia zmiana: 12 Wrzesień 2009, 19:47:46 wysłana przez Sado »

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #15 dnia: 12 Wrzesień 2009, 19:53:10 »
Wampir skoczył do tyłu, wyszarpując miecz z pochwy na plecach błyskawicznym ruchem. Klinga zatańczyła w dłoni wampira. Ruszył na jednego z wilków, stając się niewidzialny. Bezszelestnie przeskoczył nad nim, obracając się w locie. Ciął szeroko, na odlew, przez plecy bestii. Wylądował, tnąc ponownie. Tym razem z góry na dół. Wilk zdążył się obrócić, miecz z sykiem przeciął powietrze tuż obok jego pyska. Zaatakował szybko, wyrzucając paszczę do przodu, chcąc złapać wampira i zagryźć go. Nif zręcznym ruchem w bok uniknął morderczego ciosu przeciwnika. Uderzył z góry, mocno, celując w czaszkę potwora. Korzystając z nabytej po wilkołakach zwinności i szybkości, wilk odchylił łeb, chwytając ostrze między zęby. Wampir kopnął bestię w pysk, uwalniając miecz. Nie patrząc na klingę, ciął znowu, z morderczą siłą i precyzją. Ostrze z ohydnym zgrzytem wgryzło się w kości, powalając zwierza na ziemię. Krew trysnęła na kilka metrów w górę. Nif zmienił się szybko w nietoperza, wzlatując w górę.
[Walka mieczem V, klasyczne pchnięcie, potężny cios, chwilowa niewidzialność, przemiana w nietoperza]

3/8 Wilków.
« Ostatnia zmiana: 12 Wrzesień 2009, 21:53:27 wysłana przez Nifrenithil »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #16 dnia: 12 Wrzesień 2009, 19:59:14 »
-No to do roboty.- słowa elfa zagłuszył świst strzał i odgłos obnażanych kling. Gordian czekając na pierwszy atak pewnie stanął w pozycji gwarantującej mu stabilność. Nie czekał długo gdy jeden z wilków zaatakował. Gordian uderzył od góry a zaraz potem wykonując obrót na jednej nodze ciął bezceremonialnie wzdłuż grzbietu bestii. Wilk zatoczył się lekko ale ustał i nie upadł. Na ciemnym futrze zamajaczyła strużka krwi. Zwierzę gwałtownie ruszyło na elfa, Gordian wykonał lekki unik jednocześnie opuszczając miecz na łeb wilka. Ostrze nie napotkało wielkiego oporu i dosyć swobodnie weszło w jego łeb. Gordian szybko powrócił do łucznika gdyż wiedział że w zwarciu nie jest on zbyt mocnym wojakiem.
Poczuł pochwycenie za nogę. Wiedział że to wilk dlatego z rozmachem pchnął w tył w miejsce gdzie był domniemany łeb bestii. Wilk puścił co dało Gordianowi czas na obrót i ponowny atak na zakrwawiony łeb wilka. Potężny cios wystarczył aby miecz z głośnym chrzęstem zagłębił się w czaszkę i uśmiercił kolejnego wilka.

Walka mieczem IV, Kobra, Klasyczne pchnięcie (góra, lewo), Pchnięcie, Pchnięcie w tył, Potężny cios.

7/8 zabite wilki


Offline Sirius

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1257
  • Reputacja: 65
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie, nie wiem gdzie jest twój kotek.
Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #17 dnia: 12 Wrzesień 2009, 20:04:21 »
Elf nie patrzył na wyczyny towarzyszy. Wpatrywał się w ślepia bestii, która ignorując zamieszanie powoli zbliżała się do niego. Odpowiedź mogła być tylko jedna, błyskawiczny, podwójny strzał. Tym razem srebrne strzały znalazły swoje zastosowanie: prosto w pysku wilka. Otumaniony, lecz przez to wcale nie mniej niebezpieczny wilk ze wściekłością ruszył na łucznika, który już czekał z trucizną topielca na grocie. Sirius wystrzelił prosto w rozwarte gardło bestii, która właśnie skoczyła na elfa. Nie patrząc na konsekwencje swojego strzału, myśliwy lekko odsunął się w prawo, a drapieżnik przeleciał obok niego. Szybko obróciwszy się, łowca sprawił, że bestia przestała oddychać: szybkim strzałem w podstawę czaszki...
___________________________
Strzał dwoma pociskami

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #18 dnia: 12 Wrzesień 2009, 20:14:01 »
//Sirius. Mroczny wilk, wykorzystując swą akrobatykę odbił się, jednak nie udało mu sie niknąć celnego strzału elfa. Twoje dwie strzały wbiły się w plecy, niedaleko ramienia. Trucizna zaczyna powoli działać na tkanki bestii.
//Nifrenithil. Nie dopisałeś na końcu atrybuty Chwilowej niewidzialności oraz Przemiany w nietoperza.
//Sirius. Dobiłeś Mrocznego wilka, którego wcześniej postrzeliłeś dwiema zatrutymi strzałami.
//To są hybrydy. Połączenie wilka i wilkołaka. A wy z nimi walczycie jak z kurami. Niby latają szybie i o, ale zabijacie je bez problemów. Co za ludzie? Oceniajcie ryzyko chłodnym okiem. Inaczej zacznę je oceniać za was.
//8/8. Wszystkie zabite.


Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #19 dnia: 12 Wrzesień 2009, 20:17:09 »
Po zakończonej walce elf schował miecz i dobywając srebrnego sztyletu zaczął oprawiać wilki. Bardzo szybko korzystając z wyuczonych atrybutów myśliwego pozyskał 8 futer, 128 pazurów i 64 kły mrocznych wilków. -No trochę tego jest. Idziemy dalej?

Pozyskiwanie: kłów, pazurów, skór,

Forum Tawerny Gothic

Odp: Tajemnice Ruin
« Odpowiedź #19 dnia: 12 Wrzesień 2009, 20:17:09 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top