Autor Wątek: Handel Zielem  (Przeczytany 4649 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Handel Zielem
« dnia: 05 Wrzesień 2009, 20:51:03 »
Nazwa: Handel Zielem
Wykonawcy:
- Ainur
- momo
MG - Grison

Grison siedział przy stole w miejscu spotkań Oteriańczyków. Drakon przewracał nerwowo kartki zapisując coś co jakiś czas. Czekał na Ainura i swojego wspólnika momo...




Offline Ainur

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 981
  • Reputacja: 21
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Wrzesień 2009, 21:31:39 »
Ainur wszedł do sali, gdzie ujrzał Grisona. - Witam, szanownego przywódcę. - To powiedziawszy,  usiadł przy stole jednocześnie milcząc i czekając na swego towarzysza.

Wygląd:



Noszony ekwipunek:



1. Pałasz bandyty

Nazwa broni: Pałasz bandyty
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

2. Brak

3. Brak

4. Brak

Zbroja

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.


Pas:
1x Eloshru - runa wody
1x Heshar - runa ognia
1l krwi
4 piwa

Umiejętności:

- Walka bronią jednoręczną
- Walka brońmi miotanymi

Specjalizacje:

- Walka mieczem IV
- Walka sztyletem I
- Walka łukiem I
- Walka buławą I

Ataki:

Bronią jednoręczną:

- Klasyczne pchnięcie
- Potężny cios
- Pchnięcie
- Blok z odbiciem
- Blok górny

Bronią oburęczną:

Bronią miotaną:

Zaklęcia:
---

Atrybuty wyuczane:

- Kamuflaż
- Wytrzymałość na ból

Atrybuty rasowe:

+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Przedmioty:

1 herbata
1 woda
1 miód

Pozostałe:

5 pazury Alluadora
« Ostatnia zmiana: 05 Wrzesień 2009, 22:00:56 wysłana przez Ainur »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Wrzesień 2009, 21:31:39 »

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Wrzesień 2009, 23:00:05 »
Momo spokojnym krokiem wszedł do sali gdzie zastał siedzących przy stole Grisona i Ainura:
- Witajcie panowie. To jak wygląda sprawa?

Obrazek:


Noszony ekwipunek:


1. Nazwa broni: ÂŁuk momo
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Wykonany z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

50x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4


2.

3. Nazwa broni: Kobra
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

4.

Nazwa odzienia: Zbroja momo
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mithrilu.

Umiejętności:
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka brońmi miotanymi

Specjalizacje:
walka kijem II
walka mieczem IV
walka kosturem III
walka łukiem V

Ataki:

Do walki broniami miotanymi:

1.Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.
2.Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni.

Do walki bronią jednoręczną
1.Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół
2.Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.
3.Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.
4.Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.
5.Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszym ręką a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.

Zaklęcia:
Amarangol: Korzeń, Opętanie Bestii, Kontrola nad Zwierzęciem
Naurangol: Ognista Strała, Lekkie Leczenie, ÂŚrednie Leczenie

Atrybuty wyuczane:

Wysoka charyzma - Jesteś o wiele bardziej przekonywujący podczas wszelkich rozmów, dodatkowo wzbudzasz większe zaufanie, a więc technika kłamstwa nie ma wielu tajemnic.

Wytrzymałość na ból - Potrafisz wytrzymać więcej odczuwając ból, nie zemdlejesz od ciężkich ran.

Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.

Rozbrajanie pułapek - Umiejętność ta pozwala na bezproblemowe usuwanie pułapek zastawionych przez wrogów.

Odporność na trucizny I stopnia - Umiejętność ta uodparnia cię na słabszego rodzaju trucizny (np. krwiopijcy).

Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.

Perswazja - Umiejętność ta pozwala do przekonania/nakłonienia do swoich racji osobę przeciwną, nieodporną na tego typu sztuczki.

Chodzenie po trudnej nawierzchni - Umiejętność pozwala na chodzenie bez przeszkód po terenach takich jak bagna, oblodzone jeziora/góry, górzyste tereny, itd.

Kamuflaż - Dzięki tej umiejętności potrafisz kryć się w cieniach i nie jesteś zauważalny podczas np. włamywania się do jakiegoś obiektu lub podczas próby zabójstwa.

Pozyskiwanie:
- Skór
- Kłów
- Pazurów
- Płytek pancerza
- ÂŻuwaczek
- Organów
- Rogów
- Skrzydeł
- ÂŁusek

Obdzieranie z futer małych zwierząt - (spis zwierząt)

Obdzieranie z futer dużych zwierząt - (spis zwierząt)

Upuszczanie krwi stopień I - Potrafisz upuścić do 3 litrów krwi ze zwierzęcia.

Upuszczanie krwi stopień II - Potrafisz upuścić do 6 litrów krwi ze zwierzęcia.

Pozyskiwanie trucizny stopień I - (spis zwierząt)

Pozyskiwanie trucizny stopień II - (spis zwierząt)

Odbijanie zaklęć kosturem - Dzięki temu atrybutowi będziesz mógł odbić zaklęcia z I stopnia wtajemniczenia za pomocą swojego kostura.

Akrobatyka

Atrybuty Rasowe:
+ długowieczność
- śmiertelność

Pas:
- Sakiewka: 100 sztuk złota

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Wrzesień 2009, 00:59:26 »
Grison kiwnął głową do obu mężczyzn.
- Ainur raczej nie wie, ale za to ty momo na pewno pamiętasz naszą plantację na wyspie wulkanicznej, której kiedyś doglądałem. W magazynie nadal jest spora część zbiorów za które można by było wziąć małą fortunkę. Postanowiłem powęszyć i znalazłem pośrednika, który jest w stanie wskazać nam osobę i miejsce gdzie możemy przehandlować zielsko. Udajcie się do naszego magazynu i każcie kwatermistrzowi wydać ziele. Dalej... W mieście, a dokładniej pod moim domem będzie na was czekał pośrednik. Jeśli się pośpieszycie to zdążycie zanim chłop się speszy i ucieknie. Jakieś pytania? 

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Wrzesień 2009, 11:16:40 »
- Hmm... Pewnie nie obejdzie się bez kłopotów ze strażą. Ostatnio wszędzie węszą, także ciekawie będzie przejść się przez miasto z torbą zielonego, ale może damy radę. Jak wygląda ten człowiek? ÂŻeby przypadkiem nie zagadać o to do żołnierza w portowych łachach.

Offline Ainur

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 981
  • Reputacja: 21
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Wrzesień 2009, 11:21:47 »
Dołączam się do pytania momo. Po za tym pytań nie mam żadnych. Aha i pozwólcie że się nieco wzmocnię przed robotą - Następnie wampir wyjął małą buteleczkę, z krwią i wypił z niej kilka łyków.
« Ostatnia zmiana: 06 Wrzesień 2009, 11:43:35 wysłana przez Ainur »

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #6 dnia: 06 Wrzesień 2009, 12:21:52 »
Grison zaśmiał się łapiąc kartki leżące na stole i równając je uderzeniem o blat.
- Kwatermistrz ma pewne rozwiązanie - rozmawiałem z nim o tym. Proste i jakże skuteczne... Mam nadzieję. Co do tego faceta... Niski, szpakowaty, miał siedzieć na ławce przed domem. Wątpię aby jakiś strażnik miał się za niego podszyć. Trzymamy sprawę w tajemnicy...

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #7 dnia: 06 Wrzesień 2009, 16:01:25 »
- W takim razie czas trochę podilować. Chodźmy. - Rzekł momo odwracając się na pięcie w stronę drzwi. Po krótkiej przechadzce znaleźli się z Ainurem przed magazynem. Elf złapał za klamkę, po czym mocno pchnął stare ciężkie drzwi. Zgrzyt nienaoliwionych zawiasów rozległ się po całym, wypełnionym różnych rozmiarów skrzynkami i gratami, pomieszczeniu. - Haaalo! Jest tu ktoś!? - Krzyknął w nadziei, że ich kwatermistrz nie leży pijany w jednej z beczek po winie.

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #8 dnia: 06 Wrzesień 2009, 16:14:57 »
- Słucham?! - z głębi magazynu dobiegł krzyk. Chwilę potem zza jednej ze skrzyń wychylił się kwatermistrz. - Ahh... panowie momo i Ainur. Spodziewałem się was. Wy po ziele?

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #9 dnia: 10 Wrzesień 2009, 20:18:00 »
"Cholera, trzeba było nie pokazywać mu towaru", pomyślał elf, po czym, choć nie bardzo było mu to w smak, przystąpił do negocjacji. - Może i coś się znajdzie, ale dopiero po transakcji. Nie zapłacę Ci z góry, by potem dostać namiary na siedzibę straży miejskiej. To ile dostaniesz zależy od tego jak się będziemy dogadywać z twoimi kolesiami i rzecz jasna za ile sprzedamy towar. Jeśli Ci to nie pasuje możesz do nich wrócić i dalej robić za chłopca na posyłki, ale pewnie nie prędko trafi Ci się następna okazja, żeby się czymś wykazać w tej branży. Nie wyglądasz mi na kogoś wpływowego czy bogatego. Inaczej nie sterczałbyś tutaj jak kretyn i nie gadałbyś od razu o pieniądzach, tak więc myślę, że się jednak dogadamy.

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #10 dnia: 11 Wrzesień 2009, 14:39:57 »
Uuu... jednak mamy charakterek - rzekł z szyderczym uśmiechem mężczyzna. Dobrze więc. Chodźmy. Zaprowadzę was do miejsca, które mi wskazali. Gdy już będzie po transakcji chcę porządną odprawę, bo w przyszłości raczej już nie będę potrzebny wam abyście sie z nimi spyknęli. Pośrednik wsiadł na wasz wóz i wyjechał wraz z wami z miasta. Skierowaliście się na południe - do lasu. Ciemność raczej nie ułatwiała leśnej podróży. Księżyc prześwitujący przez gałęzie lekko oświetlał drogę. Nie było słychać niczego poza szelestem liści smaganych przez wiatr. Do czasu... W pewnym momencie z prawej strony wozu wybiegło kilka wilków od razu rzucając się w stronę konia.
- Cholerne bestie! Na leśnej drodze człowieka zaskakują! - krzyczał woźnica.

4x

Nazwa: Wilk
Opis: ÂŻyjące w watahach drapieżniki, okryte złą sławą z racji zażartości i sprytu. Występują pojedynczo w parach lub sforze od 7 do 16 osobników. W dowolnych lasach, górach, równinach i wzgórzach.
Walka: ugryzienie, przewrócenie, wręcz (zasięg 1.5m)
Technika: Wilki zwykle stosują taktykę odwracania uwagi wroga - część sfory to właśnie czyni, podczas gdy reszta otacza ofiary i atakuje ją z flanki.
Przewracanie - Wilk, któremu uda się ugryźć przeciwnika (udane trafienie), może próbować go przewrócić, nie wykonując ataku dotykowego ani nie prowokując okazyjnego ataku. Jest to akcja darmowa. Jeśli próba się nie powiedzie, przeciwnik nie może próbować przewrócić wilka.
Atrybuty: ciche poruszanie, nasłuchiwanie, tajniki dziczy, ukrywanie, zauważanie, finezja w broni (ugryzienie)
Trofea: skóra wilka, 4x wilcze pazury, 2x wilcze kły, 5l wilczej krwi

Offline Ainur

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 981
  • Reputacja: 21
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #11 dnia: 11 Wrzesień 2009, 15:11:49 »
Wampir wysiadłszy z wozu, wyciągnął z pochwy miecz. Jeden z wilków biegł w stronę Ainura. Gdy był już blisko rzucił się na niego. W tej chwili wampir, zadał cios w szyję wilka (Pchnięcie). Zwierzę padło, zaś wampir podniósł miecz i dobił je. Z tyłu wilk, którego Ainur nie zauważył, przewrócił wampira na plecy. Chciało ugryźć Oteriańczyka w twarz, ale ten chwycił szyję zwierzęcia żelaznym uściskiem przy czym zwierzę nie mogło uciec. Po kilku sekundach wampir puścił szyję wilka i odepchnął go. Wstał po czym wbił jeszcze swą klingę w ciało wilka.

2 / 4
__________________

1. Pałasz bandyty

Nazwa broni: Pałasz bandyty
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

2. Brak

3. Brak

4. Brak

Zbroja

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #12 dnia: 11 Wrzesień 2009, 15:40:41 »
Wtem Ainur obudził się z krzykiem leżąc na sianie. Spostrzegł, że z prawej strony wozu wybiegło kilka wilków od razu rzucając się w stronę konia.

4x

Nazwa: Wilk
Opis: ÂŻyjące w watahach drapieżniki, okryte złą sławą z racji zażartości i sprytu. Występują pojedynczo w parach lub sforze od 7 do 16 osobników. W dowolnych lasach, górach, równinach i wzgórzach.
Walka: ugryzienie, przewrócenie, wręcz (zasięg 1.5m)
Technika: Wilki zwykle stosują taktykę odwracania uwagi wroga - część sfory to właśnie czyni, podczas gdy reszta otacza ofiary i atakuje ją z flanki.
Przewracanie - Wilk, któremu uda się ugryźć przeciwnika (udane trafienie), może próbować go przewrócić, nie wykonując ataku dotykowego ani nie prowokując okazyjnego ataku. Jest to akcja darmowa. Jeśli próba się nie powiedzie, przeciwnik nie może próbować przewrócić wilka.
Atrybuty: ciche poruszanie, nasłuchiwanie, tajniki dziczy, ukrywanie, zauważanie, finezja w broni (ugryzienie)
Trofea: skóra wilka, 4x wilcze pazury, 2x wilcze kły, 5l wilczej krwi

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #13 dnia: 11 Wrzesień 2009, 15:47:34 »
Momo nie zchodząc z wozu wymierzył z łuku w stronę wilka który skakał wkoło konia, starając się unikać kopyt, którymi zwierzę w popłochu wymachiwało. Drapieżnik już miał zatopić kły w końskiej łydce, kiedy strzała wbiła się w górną część jego tułowia. Trafiony zaskomlał podnosząc w bólu przednią łapę. W chwilę potem końskiej siły kopniakiem został powalony na ziemię. Drugi z wilków wskoczył na jego miejsce, starał się osłonić ranionego członka watahy, groźnie warcząc cofał się powoli do tyłu w jego stronę. Elf bez problemu trafił w jego szyję, pozbawiając go życia.

czyli dalej są 4 nowe (?)

Offline Ainur

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 981
  • Reputacja: 21
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #14 dnia: 11 Wrzesień 2009, 15:56:22 »
Wampir szybko wysiadł z wozu, wyjmując pałasz z pochwy. Zanim jeden z wilków zaatakował konia, Ainur wyszedł mu naprzeciw i uderzył zwierzę. Wilk zrobił unik po czym przewrócił wampira na plecy próbując go zagryźć. Ten chwycił paszczę wilka, zamykając ją po czym odepchnął zwierzaka, nogami. Drapieżnik zaskomlał upadając. Wampir szybko podbiegł do wilka dobijając je. Kolejny wilk zrezygnował z konia, i rzuciło się na Ainura warcząc. Ten pchnął zwierzaka w brzuch (Pchnięcie) zabijając je.

0 / 4
_________________

1. Pałasz bandyty

Nazwa broni: Pałasz bandyty
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

2. Brak

3. Brak

4. Brak

Zbroja

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.
« Ostatnia zmiana: 11 Wrzesień 2009, 16:09:16 wysłana przez Ainur »

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #15 dnia: 11 Wrzesień 2009, 16:02:11 »
- Cholera! Zmywajmy się stąd! - krzyknął pośrednik wspinając się wyżej na stertę siana. Ruszyliście dalej... Zaraz po tym mężczyzna patrząc na krzaki, które mijał wóz rzekł: - Myślę, że powinienem dostać jakiś dodatek za niebezpieczeństwo całej misji. O żadnych wilkach z ciemnym lesie nie było mowy...

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #16 dnia: 11 Wrzesień 2009, 16:08:24 »
- Myślę, że twoi kumple nie zechcą nam dopłacić za to, że spotkaliśmy w lesie wilka, także nic z tego. - Odbąknął elf coraz bardziej zirytowany arogancją i chciwością ich pośrednika. - Nawet nie kiwnąłeś palcem żeby nam pomóc. Poza tym chyba sam ustalałeś miejsce spotkania, mylę się? Przy okazji, daleko jeszcze? Chciałbym omówić z wami jeszcze parę spraw, żeby nie pogubić się na miejscu, także przydałoby się zatrzymać kawałek wcześniej.
« Ostatnia zmiana: 11 Wrzesień 2009, 16:38:00 wysłana przez momo »

Offline Ainur

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 981
  • Reputacja: 21
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #17 dnia: 11 Wrzesień 2009, 18:40:34 »
Jako że była noc, wampir rozluźnił wiązania maski, zdjął ją i przypiął do pasa. - A teraz o tych sprawach nie możemy pogadać? - Odparł

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #18 dnia: 11 Wrzesień 2009, 23:41:16 »
Zgodnie z rozkazem moma woźnica zatrzymał się kilkaset metrów od miejsca, które wskazywał pośrednik...

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #19 dnia: 12 Wrzesień 2009, 11:34:54 »
- No dobra, jedno pytanie. Wiesz ilu ich tam będzie? - Zagadał do pośrednika elf, po czym zwrócił się do towarzysza. - Przydało by się zostawić paczki w tym pniaku przy drodze do czasu aż się z nimi dogadamy. Pomożesz mi je przenieść?

Forum Tawerny Gothic

Odp: Handel Zielem
« Odpowiedź #19 dnia: 12 Wrzesień 2009, 11:34:54 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything