Autor Wątek: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec  (Przeczytany 12170 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
« dnia: 15 Sierpień 2009, 10:17:30 »
Nazwa wyprawy: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
MG: Gunses
Wymagania: Walka dowolną bronią IV. 5 osób
Nagroda: To co znajdziecie + ew. trofea.


Anvini zjawił sie w miejscu spotkania, czekając na resztę uczestników.

Obrazek:


Noszony ekwipunek:

1.Nazwa broni: Mrok Dnia
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

2.Nazwa broni: Czarny Błysk
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

87x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

3.Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4.Nazwa broni: Kieł Wampira
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.

Umiejętności:
- Walka bronią jednoręczną
- Walka bronią dwuręczną
- Walka dwiema broniami
- Walka broniami miotanymi

Specjalizacje:
- Walka mieczem V
- Walka szponem V
- Walka łukiem V
- Walka sztyletem V
- Walka włócznią IV
Ataki:
Broniami jednoręcznymi:
-Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół
-Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.
-Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.
-Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.
-Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszym ręką a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.
-Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.
-Przerzucenie broni - Atak, którego można użyć tylko w walce bez tarczy. Polegający na przerzuceniu miecza z jednej dłoni do drugiej, co dezorientuje napastnika, dając nam dużo większe szanse na zabicie go.

Broniami miotanymi:
- Potężny cios - Naciągasz cięciwę przez 10 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika i unieruchamia do 2 stojących przy nim na 5 sekund.
- Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni.

Dwiema Broniami:
- Atak lewostronny - klasyczne cięcie prawą ręką od lewej do prawej (góra/dół)

Atrybuty wyuczane:
-Pozyskiwanie:
Skór
Kłów
Pazurów
-Upuszczanie krwi - 6l - Potrafisz upuścić do 6 litrów krwi ze zwierzęcia.
-Wysoka charyzma - Jesteś o wiele bardziej przekonywujący podczas wszelkich rozmów, dodatkowo wzbudzasz większe zaufanie, a więc technika kłamstwa nie ma wielu tajemnic.
-Wytrzymałość na ból - Potrafisz wytrzymać więcej odczuwając ból, nie zemdlejesz od ciężkich ran.
-Kondycja - umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.
-Hart ciała - Umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię.
-Chodzenie po trudnej nawierzchni - Umiejętność pozwala na chodzenie bez przeszkód po terenach takich jak bagna, oblodzone jeziora/góry, górzyste tereny, itd.
-Kamuflaż - Dzięki tej umiejętności potrafisz kryć się w cieniach i nie jesteś zauważalny podczas np. włamywania się do jakiegoś obiektu lub podczas próby zabójstwa.
-Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.
- Perswazja - Umiejętność ta pozwala do przekonania/nakłonienia do swoich racji osobę przeciwną, nieodporną na tego typu sztuczki.

Atrybuty rasowe:
+ wyostrzenie zmysłów - Znacznie polepsza wszystkie 5 zmysłów.
+ chwilowa niewidzialność - Istota staje się na kilka minut niewidzialna.
+ długowieczność - Istota mogąca żyć tysiące lat lub nawet wiecznie.
+ przemiana w nietoperza - Istota może przemienić się w nietoperza
- śmiertelność - Istota, którą można zabić.
- głód krwi - Występuje u istot żywiących się krwią. Występuje każdego dnia, nasilając się. Jeśli istota nie zaspokoi głodu stanie się słabsza, bladsza i pokraczna. Długotrwałe niespożywanie krwi może prowadzić do okaleczenia.
- wrażliwość na promienie słoneczne - Promienie słoneczne ranią dotkliwie istotę, parząc i spalając jej skórę. Długotrwałe wystawienie na promienie słoneczne prowadzi do samospalenia i śmierci.

Pas:
- 3l Krwi
- Runa Ognia - Heshar

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Sierpień 2009, 10:36:18 »
Przed dom Setmare zajechał wóz ze zbożem zaprzężony w dwa gniade konie. Na jego tyle siedział elf popijając wzięte ze sobą piwo. -Dzięki Ci dobry człowieku. To dla ciebie.- rzekł do woźnicy podając dwie butelki ginu zaraz po tym jak zsiadł z wozu. Gordian poprawił wiązania pancerza, mocowania broni i skierował swe kroki w stronę stojącego wampira, który wyczekiwał reszty towarzyszy. -Witaj.- rzekł podając mu rękę.


Obrazek:




Noszony ekwipunek:
 


1.   Broń 1

Nazwa broni: Mistrzowski ÂŁuk
Zasięg: 200 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: IV
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.


100x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4


2.   Broń 2

Nazwa broni: Ptasi Szpon
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, 5 kg.


3.   Broń 3

Nazwa broni: Kobra
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.


4.   Broń 4

Nazwa broni: Stalowy Kieł
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykonany z 80 sztuk stali (ciekawe gdzie się zmieściły) o zasięgu 0.3m 5kg. Dodatkowo mistrzowski oręż


Zbroja:

Nazwa odzienia: Pancerz elfa
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mithrilu.




Umiejętności:


-Walka bronią jednoręczną
-Walka broniami miotanymi
-Walka dwiema broniami
-Walka bronią oburęczną




Specjalizacje:

-Walka mieczem   (IV)
-Walka łukiem      (IV)
-Walka sztyletem (III)




Ataki:

Broniami jednoręcznymi:

-Klasyczne pchnięcie
-Blok górny
-Pchnięcie
-Blok z odbiciem
-Potężny cios
-Pchnięcie w tył
-Przerzucenie broni


Broniami miotanymi:

-Celny strzał
-Strzał 2 pociskami
-Strzał 3 pociskami
-Potężny strzał




Atrybuty wyuczane:

-Skrytobójstwo
-Chodzenie po trudnych nawierzchniach
-Hart ciała
-Kondycja
-Odporność na trucizny I stopień
-Wytrzymałość na ból
-Pozyskiwanie:

  • skór
  • pazurów
  • kłów
  • rogów



Atrybuty rasowe:

+ długowieczność
-  śmiertelność



Pozostałe:


1 butelek piwa
52 kły Utopca
104 szpony Utopca
« Ostatnia zmiana: 01 Wrzesień 2009, 15:34:58 wysłana przez Gordian »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Sierpień 2009, 10:36:18 »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Sierpień 2009, 11:18:18 »
Z cichym trzaskiem na pobliskim pagórku pojawił się elf. Zimny wiatr który rozwiał mu szatę i kruczoczarne włosy nadały mu iście mrocznego wyglądu. Z posępną miną ruszył wolnym krokiem w kierunku dwóch istot z którymi miał iść na wyprawę. Nie było wszystkich, toteż nie śpieszyło mu się w ogóle. Nie lubił robić czegoś niepotrzebnie, a pośpiech był właśnie jedną z takich rzeczy. Gdy po paru minutach dotarł w końcu do elfa i wampira, którzy przyglądali mu się od jakiegoś czasu, przywitał się:
- Witajcie...





Noszony Ekwipunek


1. Drewniany Kostur ÂŚmierci
2.
3.
4.

1. Nazwa: Drewniany Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 1
Wytrzymałość: 1
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: III
Opis: Zrobiony z 95 sztuk drewna,
zwieńczony ciemnozielonym kryształem
odnalezionym na pustyni (Magia ÂŚmierci);
o zasięgu 2 metrów, ważący 2 kg, błogosławiony
oręż (Rasher), mistrzowski oręż; dzięki kryształowi,
wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z Magii
ÂŚmierci są dwa razy potężniejsze.


Nazwa odzienia: Szata adepta nekromancji
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Sytry, błogosławione
odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni
maga przed odpryskami jego własnych zaklęć


Umiejętności

    * Walka brońmi miotanymi
    * Walka bronią jednoręczną
    * Walka bronią oburęczną


Specjalizacje

    * Walka mieczem - II stopień wtajemniczenia
    * Walka kosturem - III stopień wtajemniczenia
    * Walka łukiem - V stopień wtajemniczenia


Ataki


Ataki do walki bronią jednoręczną:

    * Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół


Ataki długich broni oburęcznych:

    * Uderzenie obustronne
    * Parowanie
    * Pchnięcie


Zaklęcia

Klątwy
I poziom: Pasożytnicza Więź, Osłabienie, Zatrucie

Magia ÂŚmierci
I poziom: Pocisk Zła, Mroczna Aura, Przyzwanie Zombie, Wybuch cienia, Opętanie złem
II poziom: Tchnienie ÂŚmierci, Aura Nekromanty

Magia Krwii
I poziom: Wysysanie ÂŻycia, Wysysanie Energii Magicznej, Zgubne Uderzenie

Amarangol
I poziom: Korzeń, Rój, Opętanie Bestii, Leśna ochrona
II poziom: Kontrola nad zwierzęciem, Zabójcze pnącza, Stworzenie Drzewca
III poziom: Zmniejszenie Potwora, Obudzenie Enta

Lidangol
I poziom: Mała Błyskawica, Lekkość, Wietrzna aura
II poziom: Duża Błyskawica, Grom, Piorun Kulisty

Naurangol
I poziom: Ognista Strzała, Ognista Aura, Lekkie Leczenie
II poziom: ÂŚrednie Leczenie

Urangol
I poziom: Przemiana w Kruka, Wyostrzenie zmysłów


Atrybuty wyuczane

    * Spirytyzm
    * Rytualizm
    * Medytacja
    * Teleportacja
    * Telekineza
    * Lewitacja
    * Koncentracja
    * Projekcja Astralna
    * Odbijanie zaklęć kosturem


    * Wysoka charyzma
    * Perswazja
    * Kondycja
    * Akrobatyka
    * Wytrzymałość na ból
    * Pozyskiwanie

- kłów
- skór
- pazurów

    * Pozyskiwanie trucizny stopień I (Krwiopijcy)
    * Pozyskiwanie trucizny stopień II (topielce)



Atrybuty rasowe

+ Długowieczność
- ÂŚmiertelność

Pas

Sakiewka z 500 sztukami złota
5 mocnych piw


Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Sierpień 2009, 15:15:32 »
- Robisz to nie zgrabnie - rzekł Demon do siostrzeńca  - Pojawiać się z takim trzaskiem? A gdyby miał być to patrol to o trzasku nie ma mowy... I znowu idziemy gdzieś razem. Do cholery jasnej czy ja nigdy nie będe miał od was spokoju ;/




Noszony ekwipunek:




1.Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
2.Nazwa broni: Demoniczny Korbacz
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: korbacz
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 105 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg. Ponad to ognisty i mistrzowski oręż.
3.
4.
5. Nazwa odzienia: Strój obywatela Valfden
Rodzaj: strój
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1kg
Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny

Skrzynia:




Umiejętności:

    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi   


Specjalizacje:
Walka mieczem II
Walka łukiem IV
Walka kosturem III
Walka korbaczem V


Ataki:
Broń jednoręczna:
Klasyczne pchnięcie
Blok górny
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Pchnięcie w tył
Potężny cios



Zaklęcia:

Magia Urungaol:

I Stopień Wtajemniczenia:
Przemiana w Kruka
Wyostrzenie zmysłów
Duchowe Wypalenie
II Stopień Wtajemniczenia:
Jasnowidzenie
Zagłady
III Stopień Wtajemniczenia:
Aury Dusz
Przemiana przeciwnika

Magia Lindangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II Stopień Wtajemniczenia:
- Lewitacja
- Wir
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
III Stopień Wtajemniczenia:
- Grad Piorunów

Magia Amarangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
II Stopień Wtajemniczenia:
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójczych pnączy

Magia Nenangol:

I Stopień Wtajemniczenia:
- Wodnej Pięści
- Lodowej Strzały

Magia Krwi

I stopień Wtajemniczenia
- Zgubne Uderzenie
- Wysysanie ÂŻycia
- Wysysanie Energii Magicznej

Magia ÂŚmierci

I stopień Wtajemniczenia
- Wybuch Cienia
- Mroczna Aura
- Przyzwanie Zombie
- Pocisk Zła

Klątwy:
I stopień wtajemniczenia:
- Pasożytnicza Więź

Atrybuty wyuczane:
Skradanie się I
Pozyskiwanie:
-Pazurów
-ÂŻuwaczek
-Organów
-Rogów
Odbijanie zaklęć kosturem
Akrobatyka
Koncentracja
Teleportacja (3/3)
Medytacja
Rytualizm
Telekineza - Pozwala unosić lekkie przedmioty, pociągać za dźwignie. Odpychać lub przyciągać przeciwników. Działa do 10 metrów odległości.
Kondycja
Hart ciała


Atrybuty rasowe:

-Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.
-Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.
-Lot - Skrzydła umożliwiają ci lot.
-Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.
-Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).
-Szał bitewny

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Chrzest Żywiołów - Grobowiec
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Sierpień 2009, 15:25:02 »
Mantos jak zwykle ostatni pojawił się na miejscu, zobaczył tam swego brata i stryja. Nie wiedział z jakiego powodu, ale nie miał ochoty się do nich zbliżać. Usiadł przy drzewie i zawołał Gordiana
- Ty, masz coś do picia - powiedział krzywiąc się






Ekwipunek

Broń 1:

Nazwa broni: Czarna śmierć
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

70 x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

Broń 2:

Nazwa broni: Kobra
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

Broń 3:

Nazwa broni: Kobra
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 0,6 metra, ważący 5 kg.

Broń 4: ---

Zbroja:

Nazwa odzienia: Mithrilowy Pancerz
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 15
Ciężar: 8kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mithrilu.



Statystyki postaci

    Umiejętności:
    • walka bronią jednoręczną
    • walka bronią oburęczną
    • walka dwiema broniami
    • walka brońmi miotanymi



    Specjalizacje:
    • walka mieczem V
    • walka łukiem V
    • walka kuszą V
    • walka sztyletem II
    • walka toporem II
    • walka kosturem V



    Ataki:

    Ataki do walki brońmi miotanymi:

    Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.

    Potężny strzał - Naciągasz cięciwę przez 10 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika i unieruchamia do 2 stojących przy nim na 5 sekund.

    Strzał 3 pociskami - Wystrzeliwujesz 3 pociskami na raz.

    Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni

    Ataki do walki bronią jednoręczną:

    Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

    Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.

    Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.

    Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.

    Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.



    Zaklęcia:

    Naurangol:
    I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Aura; Ognista Strzała
    II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza


    Atrybuty wyuczane:
    + Pozyskiwanie:
    • Skór
    • Kłów
    • Pazurów
    + Upuszczanie krwi stopień II
    + Skrytobójstwo
    + Hard ciała
    + Kondycja
    + Medytacja
    + Koncentracja


    Atrybuty rasowe:
    + długowieczność
    - śmiertelność

    Pas:

    Runa ognia[/list]

    Offline Elrond Ñoldor

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 17213
    • Reputacja: 14987
    • Płeć: Mężczyzna
      • Karta postaci

    Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
    « Odpowiedź #5 dnia: 15 Sierpień 2009, 15:39:03 »
    - Z trzaskiem od tak sobie, bo nie chciało mi się dostatecznie koncentrować. Gdybym chciał to z obnażonym mieczem mógłbym teleportować się nad twoje łóżko, a ty dalej spałbyś jak dziecko nie wyczuwając śmierci... - powiedział elf jakby od niechcenia.
    - A tak w ogóle, to kto prowadzi, gdzie idziemy i po co? - powiedział starając zwracać się do wszystkich.

    Offline Gunses

    • Arystokrata
    • ***
    • Wiadomości: 15010
    • Reputacja: 14198
    • Płeć: Mężczyzna
    • jak z debilem.
      • Karta postaci

    Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
    « Odpowiedź #6 dnia: 15 Sierpień 2009, 16:36:31 »
    Setmre wyszła do was
    - Witajcie moi mili. Ruszamy na misje?

    Offline Mantos

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 2628
    • Reputacja: 294
    • Płeć: Mężczyzna
    • de Freszmejker
      • Karta postaci

    Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
    « Odpowiedź #7 dnia: 15 Sierpień 2009, 18:11:20 »
    Mantos sam poczęstował się winem Gordiana
    - Eee, no chyba po to tu jesteśmy... - elf spojrzał na kłócących się krewniaków - Przynajmniej ja...

    Offline Anv

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 4006
    • Reputacja: 4143
    • Płeć: Mężczyzna
    • I am Iron man.
      • Karta postaci

    Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
    « Odpowiedź #8 dnia: 15 Sierpień 2009, 18:20:43 »
    - Tak chodźmy... - powiedział wampir, a podchodząc do Setmre zagarnął Elronda i Devristusa.

    Offline Gordian Morii

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 10210
    • Reputacja: 10161
    • Płeć: Mężczyzna
    • Nothing is true...
      • Karta postaci

    Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
    « Odpowiedź #9 dnia: 15 Sierpień 2009, 20:02:14 »
    Elf z miłą chęcią pozbył się wina, które nosił ze sobą już od wyprawy do Ishgaru. Był prawie pewny, że ciągłe zmiany temperatury w jakim ów trunek się znajdował spowodowało jego skwaszenie ale skoro widział, że smakowało Mantosowi nawet się nie odezwał. -Możemy ruszać ale chciałbym dowiedzieć się czegoś więcej na temat naszego zadania. Wiem tyle, że jest ono związane z zadaniami polegającymi na odszukaniu kluczy żywiołów. Dlatego prosiłbym o więcej szczegółów.

    Offline Elrond Ñoldor

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 17213
    • Reputacja: 14987
    • Płeć: Mężczyzna
      • Karta postaci

    Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
    « Odpowiedź #10 dnia: 15 Sierpień 2009, 20:10:19 »
    - Taa... - sapnął elf z głupią miną...

    Offline Gunses

    • Arystokrata
    • ***
    • Wiadomości: 15010
    • Reputacja: 14198
    • Płeć: Mężczyzna
    • jak z debilem.
      • Karta postaci

    Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
    « Odpowiedź #11 dnia: 19 Sierpień 2009, 22:57:16 »
    - Noc. – jeden z czwórki wampirów wyszedł lekko do przodu. Zatrzymał się 10 cm od dziwnej, lśniącej linii na podłodze – Jaka ona jest? Jakie jest niebo. Powiedz… Powiedz Elfie.
    - Nie spodziewałam się ich – rzekła Wampirzyca – ale rozpoznałam ich bezbłędnie. Ty chyba też rozpoznałbyś wampiry.
    « Ostatnia zmiana: 19 Sierpień 2009, 23:00:02 wysłana przez Gunses »

    Offline Anv

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 4006
    • Reputacja: 4143
    • Płeć: Mężczyzna
    • I am Iron man.
      • Karta postaci

    Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
    « Odpowiedź #12 dnia: 22 Sierpień 2009, 11:07:33 »
    Anv słuchł opowieści z ogromnym zaciekawieniem. Gdy wampiry skończyły mówić zwrócił sie do uczestników wyprawy.
    - Chyba nie widzę przeszkody w tym żebyśmy pomogli tym wampirom i zniszczyli ten przeklęty kryształ? - An mówił z ogromnym podnieceniem ponieważ wydawało mu się że zna prawie wszystkich wampirów na Numenorze a tu jednak dowiaduje sie o uwiezionych pobratymcach. Wzmogła się w nim chęć pomocy uwiezionym  istotom.

    Offline Elrond Ñoldor

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 17213
    • Reputacja: 14987
    • Płeć: Mężczyzna
      • Karta postaci

    Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
    « Odpowiedź #13 dnia: 22 Sierpień 2009, 12:33:14 »
    - Ja nie mam nic przeciwko... - sapnął elf rozciągając ramiona i ziewając...

    Offline Gordian Morii

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 10210
    • Reputacja: 10161
    • Płeć: Mężczyzna
    • Nothing is true...
      • Karta postaci

    Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
    « Odpowiedź #14 dnia: 22 Sierpień 2009, 13:25:07 »
    Elf uważnie wsłuchiwał się w opowiadania wampirów, czekał aż skończą gdyż chciał jak najlepiej poznać tą ciekawą historię związaną z miejscem w którym przebywali obecnie jak i o tym co działo się na wyspie długo przed tym jak on sam na niej się zjawił. Gdy wampiry umilkły i padły pierwsze pytania ze strony drużyny elfa, Gordian sam postanowił o coś zapytać. -Chciałbym zapytać się was o kilka rzeczy. Czy nie będziecie mieli nic przeciwko jeżeli wejdziemy wgłąb tego grobowca? W końcu jesteście jego strażnikami.- tu na chwilę przystanął lecz po chwili kontynuował- Zanim odpowiecie mam jeszcze dwa pytania. Czy wyjawicie nam swe imiona? To będzie nam bardzo ułatwiało rozmowę gdyż prawdę mówiąc nie wiem jak do was się zwrócić. I ostatnie czy jesteście jedynymi strażnikami grobowca czy możemy napotkać innych nastawionych do nas raczej w negatywny sposób?- po zakończeniu pytania umilkł czekając na odpowiedź ze strony uwięzionych wampirów.

    Offline Gunses

    • Arystokrata
    • ***
    • Wiadomości: 15010
    • Reputacja: 14198
    • Płeć: Mężczyzna
    • jak z debilem.
      • Karta postaci

    Odp: Chrzest Żywiołów - Grobowiec
    « Odpowiedź #15 dnia: 22 Sierpień 2009, 17:18:03 »
    //Qrde i znowu Gordian mi fabułę odgaduje ;]

    - Może ja zaczną - rzekł trzeci od lewej - jestem tutaj najstarszy. Mam 1736 lata. A nazywam się Emiel Regis Rohellec Terzieff-Godefroy. Po moich stronach stoją Regan Restricco i Kann Eldart. Ostatni z nas, ten pierwszy po waszej lewej to Artera Isera-Vended. Jeśli uwolnicie nas od tego przeklętego kryształu to nie będziemy mieli nic przeciwko wam. Może nawet i wam pomożemy. A o nas jako o strażników się nie martwcie. Cóż byłyby z nas za Wampiry, gdybyśmy strzegli prochów jakiegoś śmiertelnika.
    - Będziemy mogli wam pomóc
    - rzekł nazwany Kannem - Ale najpierw, chcemy wiedzieć coście za jedni. Za tymi drzwiami jest krótki korytarz, a dalej komnaty... Między komorą w której jesteśmy, a salą grobową znajdują się cztery komnaty. Komnaty Żywiołów. Musiecie je przejść, aby zyskać Chrzest...
    - ...Żywiołów
    - zaczął mówić Regan - Będziecie musieli przejść każdą z komnat. A my... My nie jesteśmy jednymi strażnikami.
    - Możemy wam dać kilka porad
    - rzekł na koniec Artera - Ale najpierw... komnat jest cztery. Powiedzcie nam jaką mają kolejność, a powiemy wam coś o komorach. Nie wiemy kim jesteście i czego tu szukacie. Zapewne złota, zapewne włamaliście się siłą do tego miejsca. Zapewne będziecie chcieli nas zabić w drodze powrotnej. Jednak jeśli otworzyliście grobowiec Kluczami, to wiecie już jaka jest kolejność Komnat Żywiołów. Po tym poznamy, czy jesteście godni zaufania, czy nie.   
    « Ostatnia zmiana: 22 Sierpień 2009, 17:20:54 wysłana przez Gunses »

    Offline Gordian Morii

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 10210
    • Reputacja: 10161
    • Płeć: Mężczyzna
    • Nothing is true...
      • Karta postaci

    Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
    « Odpowiedź #16 dnia: 22 Sierpień 2009, 17:42:25 »
    Elf był zadowolony z odpowiedzi wampirów a że nikt nie spieszył z odpowiedziami sam zaczął- Jestem Gordian, jak już zapewne zauważyliście elf. Do grobowca tego prowadzi nas pani Setmre, która to zleciła nam również odnalezienie artefaktów-kluczy potrzebnych do otworzenia wrót grobowca. Kolejność kluczy była następująca począwszy od lewej: klucz ognia- przypominający niezbyt duże berło, klucz wody- amulet, klucz powietrza- na którego poszukiwania wyruszyłem sam, była to bogato zdobiona cennymi kamieniami złota kula i na samym końcu klucz ziemi- pierścień. Co do powodu dlaczego tutaj jesteśmy to jest nie do końca przynajmniej dla mnie jasny. Pomagamy pani Setmre więc to ona wyjaśni wam dokładny powód. Możecie też być pewni mojej lojalności wy pomożecie mi ja pomogę wam.- zakończył elf

    Offline Elrond Ñoldor

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 17213
    • Reputacja: 14987
    • Płeć: Mężczyzna
      • Karta postaci

    Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
    « Odpowiedź #17 dnia: 22 Sierpień 2009, 18:11:54 »
    - Jesteśmy tutaj - podjął elf - bo lubimy przygody i nie wyobrażamy sobie bez nich życia. Siedzenie w karczmie i chlanie w trupa? Uprawa pola i spokojne życie aż przemienimy się w pył? Nie to nie dla nas... Jestem Elrond. Elf, adept mrocznych sztuk magicznych...

    Offline Gunses

    • Arystokrata
    • ***
    • Wiadomości: 15010
    • Reputacja: 14198
    • Płeć: Mężczyzna
    • jak z debilem.
      • Karta postaci

    Odp: Chrzest Żywiołów - Grobowiec
    « Odpowiedź #18 dnia: 22 Sierpień 2009, 18:29:30 »
    - Zaprawdę! Komnata Ognia, Wody, Powietrza i Ziemi. Taka jest kolejność. Oddaję głos tobie Artera... - rzekł Regis
    - Cztery komnaty, a z każdej z nich cztery wyjścia. Tylko jedno dobre. Reszta niesie śmierć tobie, lub wam wszystkim. Każda z komnat zbudowana jest w stylu odpowiedniego żywiołu. Każda ma centralny punkt. Tym to musicie się kierować. Nie wiemy dokładnie co tam jest, ale z tego co pamiętam, to właśnie dzięki tym centralnym punktom i rzeczom które się tam znajdują trzeba będzie prawidłowo wybierać ścieżki. Czasem trzeba będzie wytężyć umysł, czasem i umysł i siłę fizyczną. Ruszajcie! Przekroczcie drzwi i wejdźcie do tunelu. A reszta...
    - ...reszta zależy od was!
    - dodał Regis - Powodzenia!

    Offline Gordian Morii

    • Weteran
    • ****
    • Wiadomości: 10210
    • Reputacja: 10161
    • Płeć: Mężczyzna
    • Nothing is true...
      • Karta postaci

    Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
    « Odpowiedź #19 dnia: 22 Sierpień 2009, 18:52:05 »
    Myślę że te informacje będą dla nas bardzo pomocne. Dziękuję.- rzekł elf czekając na wymarsz w głąb korytarza lub ewentualne pytania ze strony któregoś z członków drużyny.

    Forum Tawerny Gothic

    Odp: Chrzest ÂŻywiołów - Grobowiec
    « Odpowiedź #19 dnia: 22 Sierpień 2009, 18:52:05 »

     

    Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
    top