Jeden z bandytów usłyszał kroki wchodzącego do sklepu wampira. Walkę rozpoczął ciosem w tors. Wojownik sparował atak, a po chwili sam kontratakował kilkoma cięciami na ukos uderzając w ramię złoczyńcy (Klasyczne pchnięcie). Człowiek ponownie przystąpił do walki atakując w pas. Wampir odbił klingę bandyty wytrącając go z rytmu, po czym uderzył go z całej siły pchnięciem w brzuch (Pchnięcie, Potężny cios). Wykorzystując to że przeciwnik był nieco oszołomiony, uderzył go mieczem w głowę. Walka nadal trwała. Trzech mężczyzn nadal walczyło z pachołkami i sprzedawcą natomiast jeden ze złoczyńców pędził szarżą do wampira. Gdy był już blisko, swoim pałaszem próbował przeciąć gardło Ainura, uderzając w nie. Wampir chwycił mocniej za rękojeść miecza, i sparował atak (Blok górny) po czym zadał cios w obojczyk mężczyzny. Ten zablokował atak i odpowiedział atakiem z dołu. Ainur odskoczył unikając uderzenia. Następnie z obrotu zaatakował silnie w nieosłoniętą twarz człowieka. Ten zatoczył się, przy czym padł. Cofnął się lecz zaraz potem znów padł. Bandyta z lewej strony próbował zadać cios w biodro wampira. Ten zrobił unik, po czym kopnął mężczyznę w kolano. Zachwiał się, i zanim padł Ainur chwycił złoczyńcę za włosy i szybko rozciął mu szyję oddzielając tym samym głowę od reszty ciała.
3x Bandyta
____________________
1. Pałasz bandyty
Nazwa broni: Pałasz bandyty
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
2. Brak
3. Brak
4. Brak
• Zbroja
Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.