Autor Wątek: Mag  (Przeczytany 3461 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Mag
« dnia: 17 Styczeń 2009, 23:13:02 »
Sado oparł się o mur. Ziewnął i spojrzał w niebo, czekając na resztę.


Nazwa: Mag
MG: Devristus
Wymagania: Walka wszelaka bronią III lub dobra znajomość magii, Wykonane zadanie: Powiązanie magii z karą.
Ilość wykonujących: 2-3(Sado, Rahtar, Dev)
Nagroda: 100 sztuk złota




Noszony ekwipunek:



1. Broń:

Nazwa broni: Podmuch ÂŚmierci
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.


100 strzała z żelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6


2. Broń:

Nazwa broni: Krew Człowieka
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ:  oburęczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 45 sztuk srebra o zasięgu 1 metra, ważący 5kg.


3. Broń:

Nazwa broni: Miecz Assasyna
Ostrość: 14
Wytrzymałość:12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  III
Opis: Wykuty z 90 sztuk srebra o zasięgu 0.9m, ważący 5 kg. Ponad to mistrzowski oręż i zatruty jadem topielca.


4. Broń:

Nazwa: Pocałunek Węża
Ostrość: 15
Wytrzymałość: 15
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis:Wykuty z 70 sztuk mithrilu o zasięgu 0, 35 metra, i ważący 8 kg.


Zbroja:

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.





Umiejętności:


  ● Walka bronią jednoręczną
  ● Walka bronią oburęczną
  ● Walka dwiema broniami
  ● Walka broniami miotanymi




Specjalizacje:


  ● Walka Mieczem V
  ● Walka Toporem V
  ● Walka Włócznią III
  ● Walka Sztyletem  V
  ● Walka ÂŁukiem V
  ● Walka Kuszą V
  ● Walka Kosturem V
  ● Walka z Tarczą III
  ● Walka Młotem I
  ● Walka Kijem V




Ataki:

Broniami Jednoręcznymi:


  ● Klasyczne pchnięcie
  ● Blok górny
  ● Blok z odbiciem
  ● Pchnięcie
  ● Pchnięcie w tył
  ● Potężny cios

Broniami Miotanymi:

  ● Strzał 2 pociskami
  ● Potężny strzał
  ● Strzał 3 pociskami
  ● Celny strzał



Zaklęcia:

Magia Naurangol:

  ● Lekkie Leczenie
  ● Aura Ognia
  ● Ognista Strzała
  ● Kula Ognia
  ● Pirokineza
  ● Mała Burza Ognista
  ● ÂŚrednie Leczenie
  ● Duża Kula Ognia
  ● Meteor
  ● Deszcz Meteorytów
  ● Deszcz Ognia
  ● Duża Burza Ognista
  ● Duże Leczenie



Atrybuty Rasowe:

+ Długowieczność
+ Wyostrzenie Zmysłów
-  ÂŚmiertelność




Atrybuty Wyuczone:

+ Wytrzymałość na ból
+ Odporność na trucizny II
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Perswazja
+ Pierwsza pomoc
+ Pozyskiwanie:
   • Skór
   • Kłów
   • Pazurów
   • Płytek pancerza
   • ÂŻuwaczek
   • Organów
   • Rogów
   • Skrzydeł
   • ÂŻądeł
   • ÂŁusek

+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Odbijanie Zaklęć Kosturem
+ Kondycja
+ Hart Ciała
+ Skrytobójstwo
+ Kamuflaż
+ Wysoka charyzma

Offline Baś-ka

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 706
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • No justice, no peace, fuck the police!
Odp: Mag
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Styczeń 2009, 14:26:12 »
Rahtar powoli podszedł do Sada, zmierzył go wzrokiem rozejrzał się wokoło i ziewnął.






Noszony ekwipunek:

1. Nazwa broni: Miecz Assasyna
Ostrość: 14
Wytrzymałość:12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  III
Opis: Stworzony z 100 sztuk srebra i wazy 5kg. Ponad to zrobiony z mistrzowska precyzją i został zatruty jadem z topielców.
 


2. Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.



3. Nazwa broni: Mistrzowska Kusza
Zasięg: 200 metrów
Rodzaj: kusza
Poziom wykonania: IV
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
Cena: 550 sztuk złota.



98x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6



9x Wybuchowy bełt



4. brak



Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.



Umiejętności:
+ Walka brońmi miotanymi
+ Walka brońmi jednoręcznymi
+ Walka dwoma brońmi



Specjalizacje:
+ Walka Kuszą IV
+ Walka mieczem IV
+ Walka toporem II



Ataki:
+ Strzał 2 pociskami
+ Potężny strzał



Zaklęcia:



Atrybuty wyuczane:
+ Pozyskiwanie pazurów
+ Pozyskiwanie kłów
+ Pozyskiwanie skór
+ Hard ciała
+ Zakładanie pułapek
+ Szczęście
+ Wytrzymałość na ból
+ Skrytobójstwo
+ Kamuflaż
+ Kondycja



Atrybuty rasowe:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne



Pas:
2 x Mocne Piwo
50 szt. złota

Forum Tawerny Gothic

Odp: Mag
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Styczeń 2009, 14:26:12 »

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Mag
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Styczeń 2009, 08:19:26 »
Dev podszedł do Deorna i rzekł:
- Witaj! Może udzielisz nam jakichś wskazówek.
- Oczywiście. Z tego co wiem za tą "karą" stoi jakichś Mag mieszkający w wiosce, na południowy-wschód stąd. Waszym zadaniem, będzie wyciągniecie od niego informacji dlaczego to robi. Ruszajcie..



Obrazek:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f8e19ef0dbe3c1fd


Noszony ekwipunek:

1.Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.


2.Nazwa broni: Demoniczny Korbacz
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: korbacz
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 105 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg. Ponad to ognisty i mistrzowski oręż.

3.

4.

5. Nazwa odzienia: Strój obywatela Valfden
Rodzaj: strój
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1kg
Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny

Umiejętności:
    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi   


Specjalizacje:
Walka mieczem II
Walka łukiem IV
Walka kosturem III
Walka korbaczem V


Ataki:
Broń jednoręczna:
Klasyczne pchnięcie
Blok górny
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Pchnięcie w tył
Potężny cios



Zaklęcia:

Magia Urungaol:
I Stopień Wtajemniczenia:
Przemiana w Kruka
Wyostrzenie zmysłów
Duchowe Wypalenie
II Stopień Wtajemniczenia:
Jasnowidzenie
Zagłady
III Stopień Wtajemniczenia:
Aury Dusz
Przemiana przeciwnika

Magia Lindangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II Stopień Wtajemniczenia:
- Lewitacja
- Wir
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
III Stopień Wtajemniczenia:
- Grad Piorunów

Magia Amarangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
II Stopień Wtajemniczenia:
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójczych pnączy

Magia Nenangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Wodnej Pięści
- Lodowej Strzały

Magia Krwi
I stopień Wtajemniczenia
- Zgubne Uderzenie
- Wysysanie ÂŻycia
- Wysysanie Energii Magicznej

II stopień Wtajemniczenia:
- Transfer Energii Magicznej
- Dotyk Agonii

Magia Krwi
I stopień Wtajemniczenia
- Wybuch Cienia
- Mroczna Aura
- Przyzwanie Zombie
- Pocisk Zła

Klątwy:
I stopień wtajemniczenia:
- Pasożytnicza Więź

Atrybuty wyuczane:
Skradanie się I
Pozyskiwanie:
-Pazurów
-ÂŻuwaczek
-Organów
-Rogów
Odbijanie zaklęć kosturem
Akrobatyka
Koncentracja
Teleportacja (3/3)
Medytacja
Spirytyzm
Rytualizm
Telekineza - Pozwala unosić lekkie przedmioty, pociągać za dźwignie. Odpychać lub przyciągać przeciwników. Działa do 10 metrów odległości.
Kondycja
Hart ciała


Atrybuty rasowe:
-Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.
-Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.
-Lot - Skrzydła umożliwiają ci lot.
-Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.
-Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).
-Szał bitewny

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Mag
« Odpowiedź #3 dnia: 19 Styczeń 2009, 11:11:19 »
- Phi... już widzę to "wyciągnięcie informacji". Pewnie będziemy musieli ubić skurwiela. - rzekł Sado. Grupa kierowała się do wioski na południowym-wschodzie.

Offline Baś-ka

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 706
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • No justice, no peace, fuck the police!
Odp: Mag
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Styczeń 2009, 13:34:44 »
- Pewnie to jakiś wsiowy głupek z przerostem ambicji którego wyrzucili z wioski, i teraz się mści. Najlepiej od razu mu uciąć głowę, albo przyrodzenie. Jest sam, czy ma jakiś pomocników? - zwrócił się w kierunku Devristusa.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Mag
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Styczeń 2009, 14:25:47 »
- Wątpię żeby Dev coś wiedział. Deorn mu chyba jakiś specjalnych informacji nie udzielał. W każdym razie, jeden czy paru, to prawie żadna różnica. - Dracon przerwał i odkaszlnął, po czym uśmiechnął się złowieszczo - rozerwę każdego z nich na kawałki...

Offline Baś-ka

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 706
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • No justice, no peace, fuck the police!
Odp: Mag
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Styczeń 2009, 15:04:12 »
- Chyba że prędzej kto inny... rozerwie ciebie - odrzekł Rahtar uśmiechając się. Podróżnicy dochodzili już do wioski. Rahtar rzekł:
- Więc, co dalej?

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Mag
« Odpowiedź #7 dnia: 19 Styczeń 2009, 17:17:50 »
- Chodźmy do karczmy. Tam zawsze można znaleźć coś ciekawego. - Powiedział Dracon, po czym ruszyli do karczmy.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Mag
« Odpowiedź #8 dnia: 20 Styczeń 2009, 10:22:23 »
//Btw. Wcale nie znajdujemy się w wiosce, a co najlepsze to nawet do niej nie doszliśmy. Jesteśmy w lesie

- Jak każdy liczący się człowiek zapewne ma ochronę - odparł Dev.

// Po przejściu 100 metrów w lesie otoczyły nas wilki. Pamiętajcie, że jesteśmy w lesie, a więc mamy utrudnienia spowodowane drzewami, krzakami itd.

Nazwa: Wilk
Opis: ÂŻyjące w watahach drapieżniki, okryte złą sławą z racji zażartości i sprytu. Występują pojedynczo w parach lub sforze od 7 do 16 osobników. W dowolnych lasach, górach, równinach i wzgórzach.
Walka: ugryzienie, przewrócenie, wręcz (zasięg 1.5m)
Technika: Wilki zwykle stosują taktykę odwracania uwagi wroga - część sfory to właśnie czyni, podczas gdy reszta otacza ofiary i atakuje ją z flanki.
Przewracanie - Wilk, któremu uda się ugryźć przeciwnika (udane trafienie), może próbować go przewrócić, nie wykonując ataku dotykowego ani nie prowokując okazyjnego ataku. Jest to akcja darmowa. Jeśli próba się nie powiedzie, przeciwnik nie może próbować przewrócić wilka.
Atrybuty: ciche poruszanie, nasłuchiwanie, tajniki dziczy, ukrywanie, zauważanie, finezja w broni (ugryzienie)
Trofea: skóra wilka, 4x wilcze pazury, 2x wilcze kły, 5l wilczej krwi

0/6

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Mag
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Styczeń 2009, 11:11:00 »
- Iaish Huosh Ipish Aresh Xuash - wypowiedział Sado, machnąwszy parę razy skrzydłami. W powietrzu skierował zaklęcie na jednego wilka, który natychmiast zaczął płonąć. Po chwili spalił się doszczętnie. Dracon zdjął łuk i wycelował w kolejnego wilka. Bez zbędnych problemów trafił w kark bestii, jednak ta upadła na ziemię nadal żywa. Sado ponownie naciągnął cięciwę i dobił rannego wilka strzałą. Następnie wylądował na niskiej, acz bardzo grubej gałęzi drzewa. Tam znów napiął cięciwę i nałożył dwie strzały. Wycelował w warczącego pod drzewem wilka i wystrzelił. Pierwsza strzała przeszyła mu nogę, zaś druga głowę - od razu uśmiercając.

3/6

Offline Baś-ka

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 706
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • No justice, no peace, fuck the police!
Odp: Mag
« Odpowiedź #10 dnia: 20 Styczeń 2009, 13:35:52 »
Rahtar zmienił się w nietoperza i poleciał do pobliskiego drzewa lądując na jego gałęziach. Rahtar szybko wyciągnął kuszę i załadował ją. Wycelował w wilka który rzucił się na drzewo próbując dosięgnąć tam wampira. Padł strzał i wilk legł na ziemię martwy. Rahtar przeładował kuszę wycelował i trafił kolejnego wilka w bok, po czym wilk przeturlał się  na bok i znieruchomiał skomląc. Rahtar znów się zmienił w nietoperza podleciał do wilka, wyciągnął miecz i dobił zwierze.

5/6

Noszony ekwipunek:

1. Nazwa broni: Miecz Assasyna
Ostrość: 14
Wytrzymałość:12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  III
Opis: Stworzony z 100 sztuk srebra i wazy 5kg. Ponad to zrobiony z mistrzowska precyzją i został zatruty jadem z topielców.
 

2. Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.


3. Nazwa broni: Mistrzowska Kusza
Zasięg: 200 metrów
Rodzaj: kusza
Poziom wykonania: IV
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
Cena: 550 sztuk złota.


96x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6


9x Wybuchowy bełt


4. brak


Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Mag
« Odpowiedź #11 dnia: 20 Styczeń 2009, 14:37:07 »
- Ostatni... - powiedział Dracon, naciągając ponownie cięciwę. Wycelował w ostatniego wilka i oddał strzałę, trafiając go w nogę. Bestia upadła z piskiem na ziemię. Sado westchnął cicho i znów wycelował w zwierzynę. Strzała przeszyła łeb wilka, zakańczając jego cierpienia.
- Dobra... to już wszystkie. Chodźmy dalej. - powiedział Dracon i wraz z resztą ruszyli dalej.

Kołczan: 94

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Mag
« Odpowiedź #12 dnia: 21 Styczeń 2009, 17:12:41 »
//W końcu doszliśmy do wioski. Wioska jest zniszczona, a ziemia jałowa. W powietrzu czuć zaduch i powiew śmierci :P

- To teraz szukamy ludzia, który by nam powiedział coś na temat Maga.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Mag
« Odpowiedź #13 dnia: 21 Styczeń 2009, 18:09:18 »
- Poszukam z góry - powiedział Dracon i wzbił się w powietrze


// Widzę coś?
 

Offline Baś-ka

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 706
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • No justice, no peace, fuck the police!
Odp: Mag
« Odpowiedź #14 dnia: 21 Styczeń 2009, 18:17:51 »
- Może ktoś przeżył i się gdzieś ukrył - rzekł Rahtar po czym wyciągnął kuszę, naładował ją i poszedł w kierunku ruin wioski, szukając, rannych.

//Znalazłem kogoś?

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Mag
« Odpowiedź #15 dnia: 22 Styczeń 2009, 13:02:44 »
// Nikt nic nie zobaczył.

- Sado wracaj tu. Narażasz nas. Dobra chodźmy teraz główną aleją i tam zobaczymy co dalej.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Mag
« Odpowiedź #16 dnia: 22 Styczeń 2009, 13:06:53 »
Dracon wylądował na ziemi.
- Zapaliłbym sobie skręta... dawno nie paliłem tego gówna. - powiedział, wyjmując miecz. Grupa ruszyła do głównej alei, sprawdzić czy coś tam jest :p.

//Widzimy coś?

Offline Baś-ka

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 706
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • No justice, no peace, fuck the police!
Odp: Mag
« Odpowiedź #17 dnia: 22 Styczeń 2009, 14:34:01 »
- Rahtar zajrzał do bocznej uliczki wciąż trzymając kuszę w ręcę. Wyostrzył swoje zmysły słuchu i wzroku tak że widział teraz znacznie dalej i słyszał nawet najlżelszy powiew wiatru. Rahtar wrócił do głównej uliczki i zajrzał w następną boczną uliczkę.

// Znaleźlismy coś?

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Mag
« Odpowiedź #18 dnia: 22 Styczeń 2009, 14:45:08 »
Rahtar zobaczył chłopa w wieku 22 lat. Był cały poturbowany i posiadał liczne rany. Podbiegliśmy do niego. Saduś zaczął go leczyć, żeby wyraźniej mówił. Gdy Chłop został wyleczony, Dev zapytał się go:
- Kto ci to zrobił? Wiesz coś o Magu?
Chłop wystraszony odpowiedział szybko i szeptem:
- KAra, to wszystko Kara. Głupia Wejzla. Mści się, palant jeden. Mag, jaki mag tu żadnego maga nie ma.
Ale oczami wskazał kierunek. Ruszyliśmy tam i w odległości 1 km zobaczyliśmy ładny, duży dom.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Odp: Mag
« Odpowiedź #19 dnia: 22 Styczeń 2009, 14:48:56 »
- Chodźmy do tego domu. Ciekawe co jest w środku. Może ten "mag"? - Dracon skupił się bardziej i przejechał palcem po klindze. - Jak już dojdziemy, to sprawdzę czy ktoś się w środku rusza, dzięki moim zmysłom. - a powiedziawszy to, grupa ruszyła ku udomowi.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Mag
« Odpowiedź #19 dnia: 22 Styczeń 2009, 14:48:56 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top