Autor Wątek: Zabawy nastał kres  (Przeczytany 3828 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Zabawy nastał kres
« dnia: 29 Grudzień 2008, 22:03:47 »
Cytuj
Nazwa: Zabawy nastał kres
Spis nagród:
- Co się znajdzie.
Wymagania:
- Walka dowolną bronią IV.
- Tylko członkowie OV.
Wykonujących: 5

Wykonują:

Grison
Mantos
Gordian
Anvarunis
momo





Ekwipunek:

1.
Nazwa Broni: Stalowa Pięść
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Topór
Poziom Wykonania: V
Opis: Wykuty z 50 sztuk stali i 10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra, ważący 5 kg.

2.
Nazwa broni: Smocze Oko
Zasięg: 280 Metrów
Rodzaj: ÂŁuk
Poziom Wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

65x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
Dodatkowo - zatrute Trucizną z Czarnego Bzu.

3.
Brak

4.
Brak

Zbroja:

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: Zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Umiejętności:

- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi miotanymi



Specjalizacje:

- walka mieczem V
- walka toporem V
- walka włócznią V
- walka sztyletem V
- walka szponem III
- walka młotem V
- walka łukiem V
- walka kuszą V
- walka kosturem V
- walka kijem III



Ataki:

Ataki do walki bronią oburęczną

- Uderzenie klasyczne - Klasyczne uderzenie prawo/lewostronne; góra/dół.

- Pchnięcie - Klasyczne pchnięcie, wymagające dużo siły.

- Parowanie - Klasyczny blok, wytrącający przeciwnika z rytmu.

Ataki do walki brońmi miotanymi

- Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.

- Potężny strzał - Naciągasz cięciwę przez 10 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika i unieruchamia do 2 stojących przy nim na 5 sekund.

- Strzał 3 pociskami - Wystrzeliwujesz 3 pociskami na raz.

- Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni.

Ataki do walki bronią jednoręczną

- Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo/prawostronne; góra/dół.

- Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.

- Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.

- Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.

- Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.



Zaklęcia:
(spis zaklęć z danych szkół magii)



Atrybuty wyuczane:

Wytrzymałość na ból - Potrafisz wytrzymać więcej odczuwając ból, nie zemdlejesz od ciężkich ran.

Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.

Zakładanie pułapek - Umiejętność ta pozwala ci na zakładania przeróżnych pułapek na swoją ofiarę w dzikim lub miejskim terenie. Pułapki różnią się w zależności od twojej inwencji twórczej.

Rozbrajanie pułapek - Umiejętność ta pozwala na bezproblemowe usuwanie pułapek zastawionych przez wrogów.

Odporność na trucizny II stopnia  - Umiejętność ta uodparnia cię na większość rodzajów trucizn.

Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.

Hard ciała - Umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię.

Perswazja - Umiejętność ta pozwala do przekonania/nakłonienia do swoich racji osobę przeciwną, nieodporną na tego typu sztuczki.

Chodzenie po trudnej nawierzchni - Umiejętność pozwala na chodzenie bez przeszkód po terenach takich jak bagna, oblodzone jeziora/góry, górzyste tereny, itd.

Pierwsza pomoc - Jest to kurs z podstawowych czynności jak np. opatrzenie rany, noszenie rannego, usztywnienie złamania.

Pozyskiwanie:
- Skór
- Kłów
- Pazurów
- Płytek pancerza
- ÂŻuwaczek
- Organów
- Rogów
- Skrzydeł
- ÂŻądeł
- ÂŁusek

Upuszczanie krwi stopień II - Potrafisz upuścić do 6 litrów krwi ze zwierzęcia.

Pozyskiwanie trucizny stopień II - (spis zwierząt)

Akrobatyka



Atrybuty rasowe:

Czarny Dracon:

+ wyostrzenie zmysłów
- śmiertelność
- nerwowość
- krótkowieczność

Definicje:

wyostrzenie zmysłów - Znacznie polepsza wszystkie 5 zmysłów.

śmiertelność - Istota, którą można zabić.

nerwowość - Istota jest nazbyt nerwowa co prowadzi do tego, że mniej myśli a więcej działa.

krótkowieczność - Istota żyjąca zazwyczaj do około 100 lat.




Przy stole w sali obrad Oterio Vomnen zasiadł Grison. Drakon czekał na towarzyszy, którzy zobowiązali się rozwiązać sprawę nurtującą radę OV.

« Ostatnia zmiana: 29 Grudzień 2008, 22:10:38 wysłana przez Grison »

Offline Gordian Morii

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 10210
  • Reputacja: 10161
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nothing is true...
    • Karta postaci

Odp: Zabawy nastał kres
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Grudzień 2008, 22:06:49 »
Gordian odszedł od kominka i również zasiadł za stołem naprzeciw Grisona. To jak panie dowódco co trzeba zrobić?- zapytał.





1.   Krycz 3
2.   brak
3.   Ostrze Valfden 3
4.   Sztylet zabójcy


Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Nazwa broni: Krycz 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg

Sztylet zabójcy
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Umiejętności:
Walka bronią jednoręczną
Walka broniami miotanymi


Specjalizacje:
Walka mieczem - poziom IV
Walka łukiem - poziom IV
Walka sztyletem- poziom III

Ataki:
Celny strzał

Atrybuty wyuczane:
Chodzenie po trudnych nawierzchniach
Hart ciała
Kondycja
Pozyskiwanie:
-skór

Atrybuty rasowe:
+ długowieczność
- śmiertelność

98x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

piwo 2x

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zabawy nastał kres
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Grudzień 2008, 22:06:49 »

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Zabawy nastał kres
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Grudzień 2008, 22:16:57 »
- "To ten nowy."- pomyślał Grison. "Dobrze, że się zgłosił. Znowu podpatrzę co umie."- dodał w myślach Drakon patrząc na Gordian'a.
- Poczekajmy aż reszta zawadiaków przyjdzie. Nie zamierzam tłumaczyc każdemu z osobna całej sprawy.- skwitował Oteriańczyk patrząc na języki ognia w kominku.

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Odp: Zabawy nastał kres
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Grudzień 2008, 22:19:53 »
Momo wszedł do sali, po czym przysiadł się do stołu witając się z obecnymi:
- Witajcie panowie. Wreszcie coś się dzieje.

Obrazek:


Noszony ekwipunek:


1. 50x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

2. Nazwa broni: ÂŁuk momo
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

3. Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
4.

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.
Umiejętności:
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka brońmi miotanymi

Specjalizacje:
walka kijem I
walka mieczem III
walka kosturem III
walka łukiem V

Ataki:

Do walki broniami miotanymi:

1.Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.
2.Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni.

Do walki bronią jednoręczną
1.Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół
2.Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.
3.Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.
4.Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.
5.Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszym ręką a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.

Zaklęcia:
Amarangol: Korzeń, Opętanie Bestii, Kontrola nad Zwierzęciem
Naurangol: Ognista Strała, Lekkie Leczenie, ÂŚrednie Leczenie

Atrybuty wyuczane:

Wysoka charyzma - Jesteś o wiele bardziej przekonywujący podczas wszelkich rozmów, dodatkowo wzbudzasz większe zaufanie, a więc technika kłamstwa nie ma wielu tajemnic.

Wytrzymałość na ból - Potrafisz wytrzymać więcej odczuwając ból, nie zemdlejesz od ciężkich ran.

Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.

Rozbrajanie pułapek - Umiejętność ta pozwala na bezproblemowe usuwanie pułapek zastawionych przez wrogów.

Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.

Perswazja - Umiejętność ta pozwala do przekonania/nakłonienia do swoich racji osobę przeciwną, nieodporną na tego typu sztuczki.

Chodzenie po trudnej nawierzchni - Umiejętność pozwala na chodzenie bez przeszkód po terenach takich jak bagna, oblodzone jeziora/góry, górzyste tereny, itd.

Kamuflaż - Dzięki tej umiejętności potrafisz kryć się w cieniach i nie jesteś zauważalny podczas np. włamywania się do jakiegoś obiektu lub podczas próby zabójstwa.

Pozyskiwanie:
- Skór
- Kłów
- Pazurów
- Płytek pancerza
- ÂŻuwaczek
- Organów
- Rogów
- Skrzydeł
- ÂŁusek

Obdzieranie z futer małych zwierząt - (spis zwierząt)

Obdzieranie z futer dużych zwierząt - (spis zwierząt)

Upuszczanie krwi stopień I - Potrafisz upuścić do 3 litrów krwi ze zwierzęcia.

Upuszczanie krwi stopień II - Potrafisz upuścić do 6 litrów krwi ze zwierzęcia.

Pozyskiwanie trucizny stopień I - (spis zwierząt)

Pozyskiwanie trucizny stopień II - (spis zwierząt)

Odbijanie zaklęć kosturem - Dzięki temu atrybutowi będziesz mógł odbić zaklęcia z I stopnia wtajemniczenia za pomocą swojego kostura.

Akrobatyka

Atrybuty Rasowe:
+ długowieczność
- śmiertelność

Pas:
- mieszek 100 sztuk złota

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Zabawy nastał kres
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Grudzień 2008, 23:03:52 »
Do Sali łopocząc skrzydłami wpadł nietoperz, podleciał obok stołu a juz po chwili w tym samym miejscu stał nie nietoperz a rosły wampir o bladej cerze. Anv przywitał się z obecnymi i usiadł przy stole
 - Witajcie, widze że jestem jedynym wampirem tutaj, to co ruszamy?

Obrazek:


Noszony ekwipunek:

1.Nazwa broni: Mrok Dnia
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

2.Nazwa broni: Czarny Błysk
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

87x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

3.Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4.Nazwa broni: Kieł Wampira
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.

Umiejętności:
- Walka bronią jednoręczną
- Walka bronią dwuręczną
- Walka dwiema broniami
- Walka broniami miotanymi

Specjalizacje:
- Walka mieczem V
- Walka szponem V
- Walka łukiem V
- Walka sztyletem V
- Walka włócznią IV

Ataki:
Broniami jednoręcznymi:
-Klasyczne pchnięcie
-Blok górny
-Blok z odbiciem
-Pchnięcie
-Pchnięcie w tył
-Potężny cios

Atrybuty wyuczane:
-Pozyskiwanie:
Skór
Kłów
Pazurów
-Upuszczanie krwi - 6l
-Wysoka charyzma
-Wytrzymałość na ból
-Kondycja
-Hart ciała
-Chodzenie po trudnej nawierzchni
-Kamuflaż

Atrybuty rasowe:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Pas:
- Runa Ognia - Heshar
- 3l Krwi
« Ostatnia zmiana: 29 Grudzień 2008, 23:05:55 wysłana przez Anvarunis »

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Odp: Zabawy nastał kres
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Grudzień 2008, 23:32:25 »
- Nigdzie nie widzę Mantosa, a póki co to w czterech nie zamierzam wyruszać- powiedział Grison.
I rzeczywiście jesteś jedynym wampirem tutaj Anv- dodał po chwili. Czyżbyś miał z tym jakiś problem? Jesteśmy nie godnym towarzystwem dla wampira?

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Zabawy nastał kres
« Odpowiedź #6 dnia: 30 Grudzień 2008, 02:31:05 »
Wszyscy zaczynali już powoli zasypiać przy stole, nagle drzwi rozwarły się z hukiem, do sali wkroczył Mantos jak to miał w zwyczaju.
- Ha! Widzę że się spóźniłem, trudno. Witajcie Grisku i reszto - przerwał na chwilę - Ehh, może uraczyłbyś mnie szczegółami naszego zadania?







Ekwipunek

Broń 1:

Nazwa broni: Czarna śmierć
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

100 x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

Broń 2:

Nazwa broni: Gniew Krófki
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg


Broń 3:

Nazwa broni: Gniew Krófki
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 4: ---

Zbroja:
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.



Statystyki postaci

    Umiejętności:
    • walka bronią jednoręczną
    • walka bronią oburęczną
    • walka dwiema broniami
    • walka brońmi miotanymi



    Specjalizacje:
    • walka mieczem V
    • walka łukiem V
    • walka kuszą V
    • walka sztyletem II
    • walka toporem II
    • walka kosturem V



    Ataki:

    Ataki do walki brońmi miotanymi:

    Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.

    Potężny strzał - Naciągasz cięciwę przez 10 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika i unieruchamia do 2 stojących przy nim na 5 sekund.

    Strzał 3 pociskami - Wystrzeliwujesz 3 pociskami na raz.

    Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni

    Ataki do walki bronią jednoręczną:

    Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

    Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.

    Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.

    Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.

    Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.



    Zaklęcia:

    Naurangol:
    I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Aura; Ognista Strzała
    II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza


    Atrybuty wyuczane:
    + Pozyskiwanie:
    • Skór
    • Kłów
    • Pazurów
    + Upuszczanie krwi stopień II
    + Skrytobójstwo
    + Hard ciała
    + Kondycja
    + Medytacja
    + Koncentracja


    Atrybuty rasowe:
    + długowieczność
    - śmiertelność

    Pas:

    Runa ognia
      [/list]
      « Ostatnia zmiana: 30 Grudzień 2008, 03:37:32 wysłana przez Mantos »

      Offline momo

      • Magnat
      • ***
      • Wiadomości: 895
      • Reputacja: 87
      • Płeć: Mężczyzna
      • gothiczeQ
      Odp: Zabawy nastał kres
      « Odpowiedź #7 dnia: 30 Grudzień 2008, 10:28:22 »
      - Grisu, spokojnie, to nasz człowiek eee... znaczy wampir. Lepiej obgadajmy całą sprawę i wyładujesz się na kimś z poza Oterio. Co jest do zrobienia?

      Offline Anv

      • Weteran
      • ****
      • Wiadomości: 4006
      • Reputacja: 4143
      • Płeć: Mężczyzna
      • I am Iron man.
        • Karta postaci

      Odp: Zabawy nastał kres
      « Odpowiedź #8 dnia: 30 Grudzień 2008, 11:30:23 »
      - Problemu nie widzę. Uważam też że mieć takich towarzyszy u swego boku to zaszczyt. Widzę ze i Mantos już jest, możemy chyba ruszać. Sam chętnie sie na kimś wyładuję - powiedział wampir wstając z krzesła.

      Offline Grison

      • Weteran
      • ****
      • Wiadomości: 6623
      • Reputacja: 2319
      • Płeć: Kobieta
      • Grisq. :*
        • Karta postaci

      Odp: Zabawy nastał kres
      « Odpowiedź #9 dnia: 30 Grudzień 2008, 12:27:57 »
      Chwila Anv. Rozumiem, że ty wiesz o co chodzi, bo między innymi dzięki twojej uprzejmości wiemy co nieco o naszych oponentach ale trzeba wytłumaczyć reszcie. Tak więc panowie!- rzekł Grison podnosząc głos i kładąc dłonie na blacie stołu. Węże... Bo tak nazywają się ścierwa, które wchodzą na NASZ teren i śmią przejmować NASZE interesy w NASZYM mieście. Jesteśmy tu wszyscy razem aby się ich pozbyć. Mówiąc "pozbyć" mam na myśli zlikwidować, całkowicie rozorać ich dziewczęce twarzyczki za pomocą twardego i ostrego metalu. Plan jest prosty... prostszy niż może sobie wyobrazić. Mamy po prostu wejść do ich norki i ich tam pozabijać. Przy odrobinie szczęścia dowiemy się czy to ich jedyna, że tak się wyrażę "filia" w Valfden. Lepiej by było dla nich żeby była- dodał po chwili Drakon. Jak już powiedziałem plan jest prosty. Nie sądzę abyśmy w takim składzie mieli jakieś poważniejsze problemy z tymi hreczkosiejami, mimo to nie lekceważcie ich. Jakieś pytania?   

      Offline Gordian Morii

      • Weteran
      • ****
      • Wiadomości: 10210
      • Reputacja: 10161
      • Płeć: Mężczyzna
      • Nothing is true...
        • Karta postaci

      Odp: Zabawy nastał kres
      « Odpowiedź #10 dnia: 30 Grudzień 2008, 12:34:29 »
      Wiemy gdzie dokładnie znajduje się ta ich "norka"? I ile tych gadzin możemy tam spotkać?- zapytał elf.

      Offline momo

      • Magnat
      • ***
      • Wiadomości: 895
      • Reputacja: 87
      • Płeć: Mężczyzna
      • gothiczeQ
      Odp: Zabawy nastał kres
      « Odpowiedź #11 dnia: 30 Grudzień 2008, 12:41:13 »
      - Co z przemytnikami? W tej chwili są po ich stronie, ale szkoda by było ich zabijać. Mogą się jeszcze przydać. Poza tym słyszałem, że współpracuje z nimi jakiś złodziej. Ponoć zna się na rzeczy. Pozbywamy się go, czy spróbujemy się z nim dogadać? I w końcu - dużo o nas wiedzą? Nie chciał bym wpaść do ich kryjówki prosto na komitet powitalny. Może warto rozegrać to na zimno, eliminować jednego po drugim, albo jak mówi Gordian dowiedzieć się ilu dokładnie mają ludzi.

      Offline Grison

      • Weteran
      • ****
      • Wiadomości: 6623
      • Reputacja: 2319
      • Płeć: Kobieta
      • Grisq. :*
        • Karta postaci

      Odp: Zabawy nastał kres
      « Odpowiedź #12 dnia: 30 Grudzień 2008, 13:14:29 »
      - Wiemy- odpowiedział krótko na pytanie Gordiana. Co do czasu to nie mam pojęcia. Jak szybko zabijasz pijanego bandziora?- zażartował Drakon. Co do przemytników... To tak są z po ich stronie ale to tylko interesy. Nie będą nadstawiać za nich karków. Dobrze kombinujesz momo. Przemytnicy mogą się jeszcze przydać. Jednak będziemy musieli zmienić nieco charakter naszych interesów z nimi - po tym wszystkim będą pracować za pół darmo aż nie odpokutują za obrazę Oterio. Złodzieja zostawimy w spokoju. Poza tym jestem pewien, że nie jest tylko on jeden. Sprawa z nim wygląda podobnie jak z przemytnikami. Najmiemy go jeśli będzie potrzebny. Co do ich kryjówki... Raczej nie spodziewają się że wpadniemy tam ot tak i zechcemy ich zaszlachtować. Chociaż nasz szpieg doniósł mi już jakiś czas temu, że podwoili straże przy wejściu do ich jaskini. Tak więc są świadomi, że siedzimy im na tyłkach. (^^) Co do sposobu ich pacyfikacji to idziemy przed siebie i niszczymy ich tylu ilu napotkamy. Nie sądzę, aby cała hałastra siedziała w jednym miejscu. Coś jeszcze? 

      Offline momo

      • Magnat
      • ***
      • Wiadomości: 895
      • Reputacja: 87
      • Płeć: Mężczyzna
      • gothiczeQ
      Odp: Zabawy nastał kres
      « Odpowiedź #13 dnia: 30 Grudzień 2008, 13:24:23 »
      - Jak dla mnie możemy ruszać. Zobaczymy co tam mamy.

      Offline Grison

      • Weteran
      • ****
      • Wiadomości: 6623
      • Reputacja: 2319
      • Płeć: Kobieta
      • Grisq. :*
        • Karta postaci

      Odp: Zabawy nastał kres
      « Odpowiedź #14 dnia: 30 Grudzień 2008, 14:55:22 »
      Grison widząc, że nikt nie ma już żadnych pytań wstał od stołu i zaczął wychodzić z sali.
      - Tak wiec idziemy, mam nadzieję, że po drodze nas nie ubędzie.

      // Idziemy... Mile widziane rozmowy podczas drogi.

      Offline Gordian Morii

      • Weteran
      • ****
      • Wiadomości: 10210
      • Reputacja: 10161
      • Płeć: Mężczyzna
      • Nothing is true...
        • Karta postaci

      Odp: Zabawy nastał kres
      « Odpowiedź #15 dnia: 30 Grudzień 2008, 15:02:19 »
      No to w drogę panie drakonie- powiedział elf, wstał z krzesła i również zaczął kierować się w stronę wyjścia.

      Offline momo

      • Magnat
      • ***
      • Wiadomości: 895
      • Reputacja: 87
      • Płeć: Mężczyzna
      • gothiczeQ
      Odp: Zabawy nastał kres
      « Odpowiedź #16 dnia: 30 Grudzień 2008, 15:34:05 »
      - Nareszcie powrót do pracy. - Rzekł zadowolony elf ruszając z kompanami. - Może uda nam się przywrócić Oterio dawne wpływy, albo przynajmniej przypomnieć o sobie straży. Założe się, że też wiedzą co nieco o tych Wężach i również chętnie by ich... cholera! - zaklął elf potykając się o kamień. - Jak tak dalej pójdzie to sam rozwalę sobie głowę i nawet nie będą mieli co do roboty. A tak z innej beczki. Nie mielibyście pożyczyć trochę kasy? Od dawna planuję rozkręcić warsztat, ale to co uciułałem od wojny ledwo starczy na drewno.

      Offline Gordian Morii

      • Weteran
      • ****
      • Wiadomości: 10210
      • Reputacja: 10161
      • Płeć: Mężczyzna
      • Nothing is true...
        • Karta postaci

      Odp: Zabawy nastał kres
      « Odpowiedź #17 dnia: 30 Grudzień 2008, 15:40:07 »
      A co to będzie za warsztat momo? Mam niewiele ale mogę ci pożyczyć około 300 sztuk złota.- opowiedział Gordian na pytanie momo.

      Offline Mantos

      • Weteran
      • ****
      • Wiadomości: 2628
      • Reputacja: 294
      • Płeć: Mężczyzna
      • de Freszmejker
        • Karta postaci

      Odp: Zabawy nastał kres
      « Odpowiedź #18 dnia: 30 Grudzień 2008, 15:48:48 »
      - Ehh, upierdliwe muchy - powiedział Mantos odganiając ręką jedną z nich - Gris, daleko jeszcze?

      Offline momo

      • Magnat
      • ***
      • Wiadomości: 895
      • Reputacja: 87
      • Płeć: Mężczyzna
      • gothiczeQ
      Odp: Zabawy nastał kres
      « Odpowiedź #19 dnia: 30 Grudzień 2008, 15:55:45 »
      - Hmmm nieźle, na start już by mi wtedy chyba wystarczyło. Od zawsze robiłem tylko łuki i jeszcze trochę tak zostanie. Nie wiem jak to teraz jest z zakładaniem warsztatu, ale jeżeli mówisz serio, to chętnie bym od ciebie trochę pożyczył. - Momo zamyślił się na chwilę - Zobaczymy... Grisu, daleko jeszcze do tej wężowej nory? - Zwrócił się do dracona niemal równocześnie z Mantosem.

      Forum Tawerny Gothic

      Odp: Zabawy nastał kres
      « Odpowiedź #19 dnia: 30 Grudzień 2008, 15:55:45 »

       

      Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
      top
      anything