Autor Wątek: Konwój  (Przeczytany 2223 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Danielin

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 97
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Konwój
« dnia: 22 Grudzień 2008, 12:37:12 »
Nazwa: Konwój
MG: Serail
Wymagania: Walka dowolną bronią III, Walka dowolną bronią miotaną III Wykonujący nie moga być w Oddziale 251
Ilośc wykonujących: 4 (Rathar, Thorus, Nifrenithil i Danielin)
Nagroda: 0-50 sztuk złota plus LoT.

Danielin czekał na resztę uczestników i na Elvara w umówionym miejscu.

(Serail zezwolił na rozpoczęcie)

Noszony ekwipunek:

1.
Nazwa broni: Miecz Pirata
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

2.
Nazwa broni: Krycz 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg

3.
Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4.

Strój :
Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne

Strzały:
93x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

Umiejetności:

 - Walka bronią jednoręczną
 - Walka bronią oburęczną
 - Walka dwiema broniami
 - Walka broniami miotanymi

Specjalizacje:

- Walka mieczem IV
- Walka szponem I
- Walka toporem I
- Walka łukiem III

Ataki:

Walka bronią jednoręczną:
 - Klasyczne pchnięcie
 - Pchnięcie
 - Pchniącie w tył

Walka broniami miotanymi:
 - Strzał 2 pociskami
 - Strzał 3 pociskami

Zaklęcia:

Atrybuty wyuczane:

Szczęście
Chodzenie po trudnej nawierzchni
Upuszczanie krwi I
Obdzieranie z futer małych zwierząt
Pozyskiwanie:
 - skór

Atrybuty rasowe:

+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Przedmioty:

1x Heshar - runa ognia               moja

Pozostałe:
« Ostatnia zmiana: 23 Grudzień 2008, 10:34:09 wysłana przez Danielin »

Offline N'tho 'Sraom

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 54
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Konwój
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Grudzień 2008, 12:48:28 »
Thorus Przybył na miejsce spotkania


http://www.wrzuta.pl/obraz/gEOYWs5qwH/0fb76f76652ed4e4
Noszony ekwipunek:
1
Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

2


3


4

Strój:
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.


Umiejętności:
+ walka bronią jednoręczną
+ walka bronią oburęczną

Specjalizacje:
+ walka mieczem III

Zaklęcia:

Atrybuty wyuczane:
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Szczęście
+ Wytrzymałość na ból


Ataki:
+ Klasyczne pchnięcie
+ Pchnięcie

 Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność

Pas:


« Ostatnia zmiana: 27 Grudzień 2008, 15:50:19 wysłana przez Thorus123 »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Konwój
« Odpowiedź #1 dnia: 22 Grudzień 2008, 12:48:28 »

Offline Baś-ka

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 706
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • No justice, no peace, fuck the police!
Odp: Konwój
« Odpowiedź #2 dnia: 22 Grudzień 2008, 13:42:52 »
- Rahtar przybył na miejsce stając pod ścianą i czekając na resztę.






Noszony ekwipunek:

1. Nazwa broni: Miecz Assasyna
Ostrość: 14
Wytrzymałość:12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania:  III
Opis: Stworzony z 100 sztuk srebra i wazy 5kg. Ponad to zrobiony z mistrzowska precyzją i został zatruty jadem z topielców.
 


2. Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.



3. Nazwa broni: Mistrzowska Kusza
Zasięg: 200 metrów
Rodzaj: kusza
Poziom wykonania: IV
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
Cena: 550 sztuk złota.



105x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6



9x Wybuchowy bełt



4. brak



Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.



Umiejętności:
+ Walka brońmi miotanymi
+ Walka brońmi jednoręcznymi
+ Walka dwoma brońmi



Specjalizacje:
+ Walka Kuszą IV
+ Walka mieczem IV
+ Walka toporem II



Ataki:
+ Strzał 2 pociskami
+ Potężny strzał



Zaklęcia:



Atrybuty wyuczane:
+ Pozyskiwanie pazurów
+ Pozyskiwanie kłów
+ Pozyskiwanie skór
+ Hard ciała
+ Zakładanie pułapek
+ Szczęście
+ Wytrzymałość na ból
+ Skrytobójstwo
+ Kamuflaż
+ Kondycja



Atrybuty rasowe:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne



Pas:
2 x Mocne Piwo
50 szt. złota

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Konwój
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Grudzień 2008, 12:33:04 »
Nif przybył pośpiesznie na miejsce zbiórki, spoglądając na resztę.


Noszony Ekwipunek:

1.
Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
2.
Nazwa broni: Ostrze Krwi
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg.
3. Brak
4. Brak
Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.

98x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6



Umiejętności:
Walka bronią jednoręczną.
Walka bronią oburęczną.
Walka brońmi miotanymi.
Walka dwiema brońmi.



Specjalizacje:
Walka mieczem V
Walka kuszą V
Walka Sztyletem V
Walka Szponem I
Walka toporem I



Ataki:
Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół
Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.
Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.
Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.
Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszym ręką a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.



Atrybuty wyuczane:
Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.
Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.
Hart ciała - Umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię.
Odporność na trucizny I stopnia - Umiejętność ta uodparnia cię na słabszego rodzaju trucizny (np. krwiopijcy).
Wytrzymałość na ból - Potrafisz wytrzymać więcej odczuwając ból, nie zemdlejesz od ciężkich ran.
Upuszczanie krwi stopień I - Potrafisz upuścić do 3 litrów krwi ze zwierzęcia.
Kamuflaż - Dzięki tej umiejętności potrafisz kryć się w cieniach i nie jesteś zauważalny podczas np. włamywania się do jakiegoś obiektu lub podczas próby zabójstwa.


Atrybuty rasowe:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne



Przedmioty:
Huxuesh - runa powietrza
Rzucający wyzwala w wolnej dłoni energię psioniczną za pomocą, której może przesunąć dany przedmiot np. beczka, dźwignia, klucz. Proces odbywa się powoli nie można również unosić przedmiotów cięższych od siebie.
Heshar - runa ognia
Rzucający wyzwala w wolnej dłoni kulę ognia, którą po krótkim załadowaniu można wystrzelić w przeciwnika.
Działą podobne jak kula ognia z magii starożytnej toteż zadaje niemal identyczne obrażenia. Zadaje średnie obrażenie głownie paląc i parząc skórę oponenta.
Eloshru - runa wody
Rzucający wyzwala w wolnej dłoni kulę wody, którą można wystrzelić strumieniem w przeciwnika, gdy tylko osiągnie odpowiednią wielkość. Zadaje powierzchowne rany w postaci siniaków, może oszołomić przeciwnika, przewrócić go etc.
Eshanish - runa ziemi
Rzucający skupia energią w wolnej dłoni. Dzięki temu takie części podłoża jak piasek, kamienie lub żwir zaczynają unosić się wokół niego tworząc kopułę - tarczę ochronną. Czar będzie działał dopóki rzucający go nie zneutralizuje lub nie zostanie przerwany przez silniejsze zaklęcie. Chroni przez kilkoma seriami strzał, bełtów oraz jednym z zaklęć ofensywnych.


Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Konwój
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Styczeń 2009, 20:26:48 »
Dobra, przejmuję zadanie z powodu braku Seraila. Uwińmy się szybko, bo nie mamy dużo czasu!

Mężczyzna zmierzył ich wzrokiem, po czym rzekł:
- Słuchajcie bo nie ma czasu, konwój jest dobrze strzeżony, jednak z tego co wiem, wybrali najkrótszą, i według nich najbezpieczniejszą drogę, obok ruin. Jest tam droga, często używana, jednak jest ona na równinie i nie jest praktycznie atakowana. Przy tej drodze, została podłożona mina, i tutaj zaczyna się wasza rola. Zaczaicie się w ruinach, odległych o 100 metrów od tej drogi, i poczekacie aż wóz wjedzie na minę. Potem przejmiecie powóz a moi ludzie zawiozą towar do Atusel.

Offline N'tho 'Sraom

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 54
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Konwój
« Odpowiedź #5 dnia: 12 Styczeń 2009, 20:40:54 »
 czwórka bohaterów ruszyła drogą w kierunku ruin.
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2009, 20:44:16 wysłana przez Thorus123 »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Konwój
« Odpowiedź #6 dnia: 12 Styczeń 2009, 20:51:12 »
//Już krótszego postu nie dało się napisać? Ale mniejsza...

Idziecie do ruin. Musicie się śpieszyć, gdyż karawana może być tuż tuż. Ruiny widać z dość dużej odległości, dzięki czemu nie gubicie się i dochodzicie cali i zdrowi do starych murów. Z ruin rozpościera się widok na równinę. Na końcu drogi zaczyna wyłaniać się karawana wraz z obstawą. Są jeszcze daleko. Macie czas na przygotowania...

Offline Baś-ka

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 706
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • No justice, no peace, fuck the police!
Odp: Konwój
« Odpowiedź #7 dnia: 12 Styczeń 2009, 20:56:10 »
Rahtar wziął kuszę w dłoń i naprężył mocno cięciwę mocno naciągając kuszę. Włożył w łoże kuszy bełt (Potężny Strzał), położył się na ziemi i ubrał sobie na cel pierwszego strażnika który szedł za karawaną.

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Konwój
« Odpowiedź #8 dnia: 12 Styczeń 2009, 21:15:34 »
Nif również załadował swoją kuszę, opierając kolbę o ziemię. Po chwili, bełt był na swoim miejscu, a wampir pochylił się do podłoża. Zdjął jeszcze miecz z ramienia i położył obok, aby w razie czego chwycić go. Pozostało tylko czekać.

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Konwój
« Odpowiedź #9 dnia: 18 Styczeń 2009, 15:16:04 »
A oto talenty jakie otrzymujecie:

Nifrenithil - 3 b
Rahtar - 3 b
Denielin - 0
Thorus123 - 2 b
« Ostatnia zmiana: 18 Styczeń 2009, 15:18:42 wysłana przez Elrond »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Konwój
« Odpowiedź #9 dnia: 18 Styczeń 2009, 15:16:04 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top