Autor Wątek: Zwierzyna - III Poziom  (Przeczytany 3070 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Canis

  • Gość
Zwierzyna - III Poziom
« dnia: 07 Grudzień 2008, 19:31:46 »
Nazwa wyprawy: Zwierzyna; III Poziom
Zleceniodawca: Canis i Smith
Wymagania: walka bronią miotaną; walka łukiem/kuszą I
Wykonawcy: Vesmir; Gunses; Amen; Canis; NPC Myśliwy: Smith



Stałem wraz z Myśliwym Smithem we wiosce Atusel.
- Jak już ci wspominałem, potrzeba mi twojej pomocy, chciał bym byś zorganizował klatki dla zwierząt takich jak wilki, cieniostwory i topielce, może jeszcze dla jakiś małych zwierząt jak wiewiórki i króliki... Poza tym, chciałbym, abyś na mapie zaznaczył mi miejsca gdzie takie stworzenia moglibyśmy spotkać...
- Oczywiście pomogę, za chwilę przyniesiemy ci klatki i sporządzę taką mapę.
- Będę tutaj czekał na ciebie i pozostałych...


Podszedłem do stołu i zacząłem dzielić moje strzały usypiające na cztery kołczany...





Noszony Ekwipunek:



1.
Nazwa broni: Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2.
Nazwa broni: Mistrzowski ÂŁuk
Zasięg: 200 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: IV
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

200x usypiająca strzała z żelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6

3.

4.

Nazwa odzienia: Elitarna zbroja cienia
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 8
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 250 sztuk szkła, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.

Umiejętności

    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka bronią miotaną


Specjalizacje:
Walka Kosturem V
Walka Mieczem III
Walka Sztyletem III
Walka Włócznią IV
Walka Toporem III
Walka ÂŁukiem IV
Walka Kuszą IV
Walka Tarczą III

Ataki:
Ataki broni oburęcznych:
~ Uderzenie klasyczne
~ Pchnięcie
~ Parowanie

Ataki długich broni oburęcznych:
~ Uderzenie obustronne
~ Parowanie
~ Pchnięcie

Zaklęcia:
- Magia Krwi:
I Poziom Wtajemniczenia: Wysysanie ÂŻycia; Wysysanie Energii Magicznej; Zgubne Uderzenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Transfer ÂŻycia; Transfer Energii Magicznej; Uderzenie Cienia; Dotyk Agonii;
III Poziom Wtajemniczenia: Pozbawienie ÂŻycia; Zniewolenie Duszy; Zgubne Uderzenie Cienia;Dotyk ÂŚmierci;

- Magia śmierci:
I Poziom Wtajemniczenia: Mroczna Aura; Pocisk Zła; Opętanie Złem; Wybuch Cienia; Przyzwanie Zombie;
II Poziom Wtajemniczenia: Aura Nekromanty; Tchnienia ÂŚmierci; Skażenie Złem; Eksplozja Zła; Przyzwanie Demona;
III Poziom Wtajemniczenia: Aura Lisza; Zew Beliara; Zniewolenie; Krzyk Umarłych; Przywołanie Kościanego Smoka;

- Klątwy:
I Stopień Wtajemniczenia: Zatrucie; Pasożytnicza Więź; Osłabienie;
II Stopień Wtajemniczenia: Laleczka Voodoo; Okaleczenie

- Amarangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Korzeń; Rój; Opętanie Bestii; Leśna ochrona;
II Poziom Wtajemniczenia: Kontrola nad zwierzęciem; Zabójcze pnącza; Stworzenie Drzewca;
III Poziom Wtajemniczenia: Obudzenie Enta; Zmniejszeni Potwora;

- Naurangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Strzała; Ognista Aura; Lekkie Leczenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza; Mała Burza Ognista; ÂŚrednie Leczenie;
III Poziom Wtajemniczenia: Duże Leczenie; Meteor; Wskrzeszenie; Duża Kula Ognia; Duża burza ognista;

- Lindagol:
I Poziom Wtajemniczenia: Mała Błyskawica; Lekkość; Wietrzna Aura;
II Poziom Wtajemniczenia: Lewitacja; Wir; Duża Błyskawica; Grom; Piorun Kulisty;
III Poziom Wtajemniczenia: Grad Piorunów; Burza; Wiatr;

- Nenangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Lodowa Aura; Wodna Pięść; Lodowa Strzała; Długi Oddech; Wezwanie Węża Morskiego;
II Poziom Wtajemniczenia: Gejzer; Oddychanie pod Wodą; Sople Lodu;

- Urangol
I Stopień Wtajemniczenia: Duchowe Wypalenie; Wyostrzenie Zmysłów; Przemiana w Kruka;

- Magia Iluzji
I Poziom Wtajemniczenia: Tworzenie Ran;

Atrybuty Wyuczane:
+ Perswazja
+ Wytrzymałość na Ból
+ Odbijanie zaklęć Kosturem
+ Akrobatyka
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Odporność na trucizny I stopnia
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Pozyskiwanie:

    * Skór
    * Kłów
    * Pazurów
    * Płytek pancerza
    * ÂŻuwaczek
    * Organów
    * Rogów
    * Skrzydeł
    * ÂŻądeł
    * ÂŁusek

+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Spirytyzm
+ Rytualizm
+ Projekcja astralna
+ Wskrzeszenie zmarłego
+ Metamorfoza
+ Tworzenie ożywieńca
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Teleportacja
+ Lewitacja
+ Telekineza
+ Alchemia:

    * Mikstura Leczenia Ran (0.3l)
    * Większa Mikstura Leczenia Ran (0.5l)
    * Mikstura Energii Magicznej (0.3l)
    * Odtrutka (0.3l)


Atrybuty Rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność

Przedmioty:
Książka: "Nasza Wyspa, jej tajemnice i sekrety"
« Ostatnia zmiana: 07 Grudzień 2008, 19:40:46 wysłana przez Canis »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Grudzień 2008, 19:46:54 »
Gunses podszedł do Canisa, uprzednio witając się z Myśliwym
- Witaj Nekromanto - Gunses spojrzał na strzały. poznał ich znaczenie. W Klanie Ohsi i OV często takie widywał - Co dziś mamy w planie?





Broń 1:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 2:

Nazwa broni: ÂŚwit Zmierzchu
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

50x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
 
40x zatruta strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
Dodatkowo - zatrute Trucizną z Czarnego Bzu. 

Broń 3:

2x
Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 4:

Nazwa broni: Wampirzy kieł
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Zbroja:

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Umiejętności:

Umiejętności bojowe:

    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi

Specjalizacje:

    * walka mieczem - V
    * walka toporem - V
    * walka włócznią - V
    * walka sztyletem - V
    * walka szponem - V
    * walka młotem - 0
    * walka wardyną - IV
    * walka łukiem - V
    * walka kuszą - II
    * walka kosturem -V
    * walka buławą - 0
    * walka kijem - I
    * walka tarczą - 0

Ataki:

Ataki dwiema brańmi:

* Atak lewostronny
* Atak prawostronny
* Blok lewostronny

Ataki bronią jednoręczną:


* Blok z odbiciem
* Pchnięcie
* Pchnięcie w tył
* Potężny cios

Ataki brońmi miotanymi:

* Strzał 2 pociskami
* Celny strzał
* Potężny strzał


Atrybuty wyuczane:


* Kondycja
* Hard Ciała
* Obdzieranie z futer małych zwierząt
* Obdzieranie z futer dużych zwierząt
* Upuszczanie krwi stopień I
* Upuszczanie krwi stopień II
* Pozyskiwanie trucizny stopień I
* Pozyskiwanie trucizny stopień II
* Pozyskiwanie:
  - skór
  - pazurów
  - kłów
* Wysoka charyzma
* Szczęście

Atrybuty rasowe:

Wampir:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Przedmioty:

* 16x Trucizna z Czarnego Bzu
* 10 kłów szakala.
* 1 runa Heshar

Inne:

* 3x piwo
* 6l ludzkiej krwi
* 20x Mikstura dębowej skóry
« Ostatnia zmiana: 07 Grudzień 2008, 19:51:32 wysłana przez Gunses »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Grudzień 2008, 19:46:54 »

Offline Amonef

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 261
  • Reputacja: -4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Grudzień 2008, 20:15:20 »
Hej, przecież ja kupiłem te strzały. To jakie mamy zadanie? -rzekł ze spokojem Vesmir



Noszony ekwipunek:

1. Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 35 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg

2.Nazwa broni: Zaawansowany ÂŁuk
Zasięg: 80 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: II
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

100x strzała z żelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6

3. Nazwa broni: Ostrze Valfden 2
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 35 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6k


4.

Zbroja:

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Umiejętności:

Broń jednoręczna
Dwie bronie
Bronie miotane

Specjalizacje:

Miecz I
Miecz II
Miecz III

Miecz IV

ÂŁuk I
ÂŁuk II


Ataki:

Ataki do walki dwiema brońmi:

Atak lewostronny – klasyczne cięcie lewą ręką od prawej do lewej(góra/dół) /klasyczne lewostronne pchnięcie.

Atak prawostronny – klasyczne cięcie prawą ręką od lewej do prawej (góra/dół) /klasyczne prawostronne pchnięcie.

Blok lewostronny – blokowanie uderzenia lewą ręką.

Blok prawostronny – blokowanie uderzenia prawą ręką.

Zaklęcia:



Atrybuty wyuczane:

Upuszczanie krwi I do 3l

Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność

Canis

  • Gość
Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Grudzień 2008, 22:01:47 »
Gdy podzieliłem strzały na cztery równe kołczany podałem jeden Gunsesowi, drugi Vesmirowi i jeden wziąłem sobie.
- Gdy amen przyjdzie, niech zabierze ten kołczan. - Powiedziałem i wskazałem na pozostały kołczan strzał. - Każdy z was dostaje 50 usypiających strzał. strzały posłużą wam do uśpienia zwierząt, nie możecie żadnego zwierzęcia zabić, macie zranić... strzały spowodują uśpienie stworzeń. te stworzenia zapakujemy do klatek i dopłyniemy z nimi na wyspę gdzie wypuścimy i miejmy nadzieję, ze sie za klimatyzują, i będą rozmrażać... a więc przyszli mieszkańcy będą mieli zwierzynę do polowania... a co za tym idzie żywność...
Przyszedł Smith.
- Nekromanto, wszystkie klatki które mamy przynieśliśmy. - powiedział i stanęła za nim ekipa żeglarzy ze statku "Pinka". - jest po 10 klatek każdego rodzaju... no średnich więcej, bo zawsze wilków i innych upoluje sie więcej... 10 dużych 20 średnich i 10 małych. teraz ta mapa... oto ona. - powiedział i podał mi mapę.
wziąłem ją i rozłożyłem na stole.



- Te czarne kropki to groty gdzie są cieniostwory, te plamki w lesie to grupy wilków, na wybrzeżu są topielce, no króliki i inne takie w lesie będą także nie ma problemu... Wywiad jeszcze świeży, mój syn to zanotował dwie godziny temu gdy był w lesie organizować dla nas zwierzynę...

- Dobrze, wielkie dzięki Smith, to tyle... gdy klatki oddam uregulujemy to jakoś finansowo... - Smith poszedł. - Dobrze, podzielimy się teraz na dwie grupy... ja idę z Gunsesem i jesteśmy 1 grupą, ty Vesmir poczekasz na Amena i pójdziecie razem...  1 grupa pójdzie do 4 grot z cieniostworami i dwóch grup wilków, a 2 grupa zajmie się topielcami i 3 grotami z cieniostworami. Jakieś pytania panowie?


Offline Amonef

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 261
  • Reputacja: -4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Grudzień 2008, 07:48:05 »
-Panie Smith w co najlepiej strzelić by lekko zranić a nie zabić zwierzyny - powiedział Vesmir myśląc gdzie ruszyć najpierw.

« Ostatnia zmiana: 08 Grudzień 2008, 08:22:21 wysłana przez Vesmir »

Canis

  • Gość
Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Grudzień 2008, 14:54:48 »
- Myśliwego nie ma już, jak byś nie zauważył Vesmirze, poszedł już zająć się swoimi sprawami. Powiedz mi, gdzie byś sobie strzelił strzałą, żeby się nie zabić jedynie drasnąć i w szybkim czasie uśpić... a to samo możesz praktykować na zwierzętach...

Offline Amonef

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 261
  • Reputacja: -4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #6 dnia: 08 Grudzień 2008, 17:18:54 »
-No dobra zbędna była ta metafora nekromanto lecz nie narzekam gdyż informacje jako takie dostałem- rzekł chłodno Vesmir po czym znów obmyślał w głowie plan ataku

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #7 dnia: 08 Grudzień 2008, 18:38:01 »
Wampir przeciągną się. Poprawiał położenie kołczanu. Zluzował pasek kołczanu o dwie dziurki mniej, aby nie uciskał, poczym rzekł:
- To my Canis, chyba będziemy się już zbierać? – ciągną mocując się z klamrą paska kołczanu – Zwierzaczki czekają, klateczki też. Idziemy?

Canis

  • Gość
Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #8 dnia: 08 Grudzień 2008, 18:52:17 »
- Oh Vesmirze... dziwi mnie, że zadajesz takie genialne pytania, może następnym razem najpierw pomyślisz zanim zadasz takie pytanie, gdzie odpowiedzi są jasne i oczywiste, wręcz jak niektóre ciecze, klarowna... Tak więc poczekasz na Amena. A my Gunsesie... patataj patataj do lasu na wilki. masz mapę więc prowadź... wilki są w grupach kilku osobowych, wiec nie będę ryzykował, ze cię zjedzą...

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #9 dnia: 08 Grudzień 2008, 19:18:51 »
Wampir zmierzył wzrokiem Vesmira i pokiwał głową. Po czym rozłożył mapę. Spojrzał, pomruczał. Zwinął mapę i włożył ją za pas. Spojrzał się na Canisa. Na twarzy Gunsesa pojawił się dziwny uśmiech...
- Idziemy na pieszo... W drogę - rzekł do Nekromanty...

Canis

  • Gość
Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #10 dnia: 08 Grudzień 2008, 19:40:46 »
- Pieszo... sami przez las... pełno krzaków i zarośli... sama przyjemność o tej porze roku, gdzie ciemność panuje. no to na pierwszą grupkę wilków...

Zaczęliśmy iść przez las... i idziemy sobie.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #11 dnia: 08 Grudzień 2008, 19:57:29 »
No i tak szli, szli, szli i szli, aż w końcu, dla odmiany zaczęli iść. Wampir wyostrzył zmysły [Wyostrzenie zmysłów]. Gunses usłyszał szelest liści. Delikatny, acz konkretny zapach wilczej watahy.
- Tam! - Wskazał Canisowi miejsce. Udali się tam, a szli jeszcze dobry kawałek. Wampir uprzedził Canisa, odpowiadając
- To za tymi krzakami. Jeśli dobrze mi sie wydaję, będzie tam polana. Czuję krew i zapach ścierwa. Nie zdziwił bym się, gdyby wilki ucztowały. Ale pewności nie ma... - Pewności nie było, to prawda, ale Wampir instynktownie skrócił pasek kołczana. Lotki strzał dumnie wychyliły się zza pleców Wampira. Cadacus błyskawicznie zdjął łuk, ÂŚwit Zmierzchu i mocno ścisną go w dłoni...

Canis

  • Gość
Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #12 dnia: 08 Grudzień 2008, 20:18:11 »
tk szliśmy i szliśmy a z oddali słyszeliśmy już wycie wilków... przed nami było jeszcze kilkanaście metrów do tej polany, podeszliśmy do krzaków i wychyliliśmy głowy i zaczęliśmy wypatrywać wilków, i rzeczywiście były tam wilki, są oddalone (te wilki) od nas o 15 metrów, zobaczyliśmy, ze bawią się królikami, znęcają nad nimi. są 4 wilki i 3 króliki. zacząłem mówić szeptem do Gunsesa.
- Króliki też weźmiemy,  lecz nie będziemy ich ranić... postaram się je magią uwięzić, a ty zajmij się od razu wilkami... tylko nie zabij żadnego...

Nazwa: Wilk
Opis: ÂŻyjące w watahach drapieżniki, okryte złą sławą z racji zażartości i sprytu. Występują pojedynczo w parach lub sforze od 7 do 16 osobników. W dowolnych lasach, górach, równinach i wzgórzach.
Walka: ugryzienie, przewrócenie, wręcz (zasięg 1.5m)
Technika: Wilki zwykle stosują taktykę odwracania uwagi wroga - część sfory to właśnie czyni, podczas gdy reszta otacza ofiary i atakuje ją z flanki.
Przewracanie - Wilk, któremu uda się ugryźć przeciwnika (udane trafienie), może próbować go przewrócić, nie wykonując ataku dotykowego ani nie prowokując okazyjnego ataku. Jest to akcja darmowa. Jeśli próba się nie powiedzie, przeciwnik nie może próbować przewrócić wilka.
Atrybuty: ciche poruszanie, nasłuchiwanie, tajniki dziczy, ukrywanie, zauważanie, finezja w broni (ugryzienie)
Trofea: skóra wilka, 4x wilcze pazury, 2x wilcze kły, 5l wilczej krwi


// Przy jako takiej walce apeluję o wpisywanie ekwipunku i strzał oczywiście które macie... oczywiście co używacie i jak przy tej walce również musicie uwzględnić...



Noszony Ekwipunek:

1.
Nazwa broni: Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2.
Nazwa broni: Mistrzowski ÂŁuk
Zasięg: 200 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: IV
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

200x usypiająca strzała z żelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6

3.

4.

Nazwa odzienia: Elitarna zbroja cienia
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 8
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 250 sztuk szkła, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.

Offline Gromak

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 423
  • Reputacja: 480
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bielą ciepłą wybrała życie w jednym i śmierć...
    • Karta postaci

Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #13 dnia: 08 Grudzień 2008, 22:54:05 »
Amen widząc przyjaciół w oddali zaczął ich doganiać.
Gdy już ich dogonił rzekł

- Przepraszam za spóźnienie, mam nadzieję że jeszcze nic mnie nie ominęło?

Noszony ekwipunek:


Broń 1:
Nazwa broni: Claymore Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 45 sztuk żelaza o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.

2. -
3. -
4. -

Zbroja:
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.




Umiejętności:

Umiejętności bojowe:


* walka bronią oburęczną
* walka broniami miotanymi

Specjalizacje:

Walka mieczem - III
Walka łukiem poziom - IV


Ataki:

Uderzenie klasyczne
Pchnięcie
Parowanie

Zaklęcia:
brak

Atrybuty wyuczane:

Kondycja
Szczęście
Hart ciała
Wysoka charyzma
Wytrzymałość na ból



Atrybuty rasowe:

Wampir:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza

- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Canis

  • Gość
Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #14 dnia: 09 Grudzień 2008, 00:22:15 »
// Gó*no dogoniłeś, no i sterczy Vesmir tylko, przeczytaj wszystkie posty i napisz co się dotąd stało, napisz coś na wzór streszczenia, relacji z tego co się dotąd stało, albo od razu robisz baj baj, a na przyszłość, jeżeli nie masz zamiaru czytać co było już pisane na zadaniu podczas twojej nieobecności to już kiepskie podejście do sprawy...

Ale napisze ci co mnie martwi i czemu uważam, że nie czytałeś tego co napisałem, i chętnie ciebie i innych w tym uświadomię.


Cytuj
Amen widząc przyjaciół

Przyjmijmy nawet przyjaciół, że są to dla ciebie Vesmir i Gunses, niestety jest zonk, bo są w dwóch różnych miejscach, jeden: Vesmir sterczy we wiosce czeka na ciebie, żebyś wziął kołczan z usypiającymi strzałami i ruszyli na topielce (2 grupy) i 3 groty cieniostworów, no ale tego nie wiesz bo nie czytałeś naszych postów.

Cytuj
w oddali zaczął ich doganiać.

Widzę, że jesteś jak Perwoll: Black Magic. Potrafiłeś się w międzyczasie sklonować, bo wypowiadasz się w liczbie mnogiej a więc dałeś radę być w Atusel i mówić do Vesmira a na dodatek jednocześnie w lesie, w miejscu do którego jak dotąd nie znasz drogi, no bo nikt nie pokazał ci mapy, a poza tym, nie wiesz gdzie przy jakim krzaczku stoimy (ja z Gunsesem). No to jest coś, oklaski dla ciebie i wyrazy uznania za genialne posunięcie, no ale wynik tego, ze nie przeczytałeś...

Cytuj
Gdy już ich dogonił rzekł

Mieliśmy się spotkać we wiosce, więc zapewne spieszyłeś do wioski, więc niestety mnie i Gunsesa tam dawno nie ma więc dogoniłeś tylko i wyłącznie Vesmira... efekt tego, że nie przeczytałeś poprzednich postów...

Cytuj
- Przepraszam za spóźnienie, mam nadzieję że jeszcze nic mnie nie ominęło?

No zdążyło cię nieco ominąć, ale gdy już przeczytasz posty, to będziesz wiedział co musisz zabrać i gdzie iść z Vesmirem...

Także, chętnie poczekam na to streszczenie wydarzeń, które musisz zrobić.


« Ostatnia zmiana: 09 Grudzień 2008, 00:50:00 wysłana przez Canis »

Canis

  • Gość
Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #15 dnia: 11 Grudzień 2008, 19:16:01 »
Ad. Vesmir.

Bestia widząc ciebie z pochodnią i łukiem w dłoniach wiedział, ze jesteś obecnie większym zagrożeniem dla niego. Bestia mimo rany na łapie jaką zadał jej Amen, uderzyła głową i rogiem Amena odrzucając go do tyłu i przewracając na ziemię. Cieniostwór szybko obrócił się w twoją stronę, nie zdążyłeś nawet pochodni odłożyć, a cieniostwór uderzył w ciebie, rogiem napierając na ciebie o ścianę swoim bardzo twardym rogiem. wymachiwałeś pochodnią i łukiem w drugiej dłoni, niemniej jednak dałeś radę tylko spalić mu trochę futra i jeszcze bardziej rozwścieczyć bestię. Bestia chwilowo przestała napierać na ciebie lecz błyskawicznie ponownie uderzyła z lekkiego rozpędu, lecz skończyło się to dla ciebie fatalnie, nie zdążyłeś miecza wyjąć ani strzały założyć na łuk by wystrzelić, a Cieniostwór rogiem przebił twoją miedzianą zbroję. róg wbił się w twoje ciało jak w masło raniąc doszczętnie wszystkie ważne części twojego ciała, jak serce i płuca. twoje ciało z każdą sekundą traciło swoją energię życiową, swoje siły, aż wkońcu do końca zginąłeś, a twoje ciało przestało się jakkolwiek poruszać

Cieniostwór rozradowany zdobycznym mięsem na chwilę zapomniał o tym, że po drugiej stronie jaskini leży poturbowany Amen. Bestia zaczęła zjadać mięso Vesmira, zaczynając od głowy, bestia wyrwała skórę wraz z włosami i zaczęła uderzać lekko rogiem w czaszkę, by ją rozłupać i dostać się do smakowitego kąsku jakim jest świeży mózg...


"Nie chcem, ale muszem" jak by to powiedział pewien polityk. każdy który śledzi tę wyprawę, zadanie, wie czemu i za co, i możliwe że wie, jak brzmiała poprzednia forma tego ostatniego posta Vesmira...

Za niestosowanie się do zaleceń i próśb opiekuna zadania, za herezję w postaci wymyślania przedmiotów których nie posiada, nadmierny heroizm i całkowity brak uwzględnienia ruchów, ataków wrogiej jednostki, to jest kilka z wielu przewinień Vesmiera podczas tego, jak na razie krótko trwającego zadania, które dla Vesmira zakończyło się właśnie śmiercią. to tyle...


---

Użyłem atrybutu teleportacja aby przenieść się z wioski w pobliże jednej z jaskiń. przemieściłem się w kierunku tej wysuniętej na zachód, gdzie to Gunses się również znajdował. Podszedłem do niego, bawił się badylem...
- Gunses... skończ już, później będziesz się zadowalał takimi rozrywkami... teraz dokończmy tę robotę...



Noszony Ekwipunek:

1.
Nazwa broni: Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2.

3.

4.

Nazwa odzienia: Elitarna zbroja cienia
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 8
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 250 sztuk szkła, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #16 dnia: 11 Grudzień 2008, 19:49:45 »
- Chodź za mną! - powiedział Gunses wstając. Poszli. Przed nimi, w ciemnościach nocy, kontrastem do siwych i metalicznych skał wyróżniało sie mroczne wejście do jaskini. Przed wejściem Gunses zatrzymał się na chwilę. Zamkną oczy i zastygł w bezruchu. Wyostrzył swoje wszystkie zmysły. Wzrok, który i tak już 5 rok wpatruje sie tylko w ciemność, słuch który będzie potrafił wyłapać najmniejsze dźwięki, węch który wychwytuje najbardziej płochy ton woni, smak oraz dotyk, pozwalający wyczuć najmniejsze drgania. Wampir otworzył oczy, które przez moment ''zapalając'' się krwistą czerwienią, znów zapadły w czerń. Wampir ruszył dalej, w głąb jaskini...

Wyostrzenie zmysłów

Broń 1:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 2:

Nazwa broni: ÂŚwit Zmierzchu
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

50x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
 
40x zatruta strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
Dodatkowo - zatrute Trucizną z Czarnego Bzu.

Broń 3:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 4:

Nazwa broni: Wampirzy kieł
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Zbroja:

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Canis

  • Gość
Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #17 dnia: 11 Grudzień 2008, 20:07:09 »
również ruszyłem do groty, zanim weszliśmy do jaskini zaczęliśmy słyszeć odgłosy dwóch istot jak gdyby... będących podczas stosunku... weszliśmy trochę głębiej w jaskinie i dźwięki i jęki zwierząt były coraz bardziej wyraźne...
Skupiłem się i po sekundzie wyszeptałem skrócona inkantację zaklęcia: Ognista aura.
- OIIAH... - po chwili wokół mnie zaczęły płonąć ogniki rozświetlając jaskinię i ujrzeliśmy dwie bestie będące w akcie kopulacji... ba, ze stresu błyskawicznie go kończące, a z ich paszczy już emanowała groza i nienawiść do nas, natrętnych gości...

2x cieniostwór

Nazwa: Cieniostwór
Opis: ÂŻyjący samotnie dość spory (wielkości byka) drapieżnik. Występuje głównie w lasach i jaskiniach. Bardzo niebezpieczny dla niedoświadczonych wojowników.
Walka: atak rogiem, atak łapą, przewrócenie, atak zębami
Technika: Na początku cieniostwór stara się przewrócić swoją ofiarę swoimi wielkimi łapami, następnie atakuję ją rogiem lub zębami. Jego bardzo twardy róg może przebić prawie każdy żelazny pancerz, oraz niektóre, gorzej wykonane pancerze mithrilowe.
Atrybuty: ukrywanie się, duża siła
Trofea: skóra , 4x pazury , 4x kły , róg , 6l. krwi



Noszony Ekwipunek:

1.
Nazwa broni: Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2.

3.

4.

Nazwa odzienia: Elitarna zbroja cienia
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 8
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 250 sztuk szkła, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.

Offline Gromak

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 423
  • Reputacja: 480
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bielą ciepłą wybrała życie w jednym i śmierć...
    • Karta postaci

Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #18 dnia: 11 Grudzień 2008, 21:09:09 »
Mocno obolały Amen widział masakrę oraz jak cieniostwór zadowala się ciałem Vesmira. Rozejrzał się i spostrzegł łuk nieco dalej. Zaczął po cichu wyczołgiwać się z jaskini, po drodze wziął ze sobą łuk, czołgał się do samego wejścia, kiedy to cieniostwór zajadał się w najlepsze. Kiedy już doczołgał się do samego wejścia, przykucnął, naciągnął usypiającą strzałę na łuk i pomyślał "Teraz, albo nigdy" I wystrzelił... błyskawicznie wyciągnął kolejną strzałę i strzelił, bestia nie wiedziała co się dzieje, zaczęła ryczeć i gwałtownie szarżować kiedy Amen wypuszczał już czwartą strzałę z łuku. Bestia zorientowała się że to on ją rani, zaczęła biec na Amena ze swoim dużym i ostrym rogiem, Amen jak najszybciej wyciągnął piątą strzałę i trafił w zranioną łapę bestii. Amen wiedział że nie zdąży już wystrzelić kolejnej, w jego oczach widać było przerażanie. Wstał, nie wiedział co robić, zaczął się cofać bestia była coraz bliżej przerażonego Amena, gdy ten był już przygotowany na śmierć.......

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Broń 1:
Nazwa broni: Claymore Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: oburęczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 45 sztuk żelaza o zasięgu 1,2 metra, ważący 6kg.

Broń 2:
Nazwa broni: Mistrzowski ÂŁuk
Zasięg: 200 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: IV
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

45x usypiająca strzała
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6

3. -
4. -

Zbroja:
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.
« Ostatnia zmiana: 11 Grudzień 2008, 21:15:10 wysłana przez Amen »

Canis

  • Gość
Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #19 dnia: 11 Grudzień 2008, 21:19:25 »
Bestia dopadła cię, uderzyła rogiem i dopchnęła do ściany, lecz na twoje szczęście środek usypiający zaczął działać zanim jeszcze bestia dopchnęła cię do ściany, już padła na ziemię śpiąc...

Forum Tawerny Gothic

Odp: Zwierzyna - III Poziom
« Odpowiedź #19 dnia: 11 Grudzień 2008, 21:19:25 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top