Autor Wątek: Poszerzanie wpływów  (Przeczytany 1219 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Poszerzanie wpływów
« dnia: 03 Listopad 2008, 15:32:11 »
Cytuj
Nazwa: Poszerzanie wpływów
MG: Serail
Wymagania: Walka bronią jedno/dwuręczną IV
Ilość wykonujących: Trzech (Mantos, Nilstem, Grison)
Nagroda: Zależnie od wykonania zadania plus to co znajdziecie.



Obok Elvara stał Grison czekając na towarzyszy i informacje o zadaniu, które to miał przekazać Elvar.




Noszony ekwipunek:

Broń 1:

Nazwa broni: Stalowa Pięść
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Topór
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 50 sztuk stali i 10 sztuk drewna o zasięgu 1,2 metra, ważący 5 kg.

Broń 2:

Nazwa broni: Smocze Oko
Zasięg: 280 Metrów
Rodzaj: ÂŁuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

75x Strzała z brązu
Wytrzymałość - 6
Ostrość - 5
Ciężar - 4
 
Broń 3: ---

Broń 4: ---

Zbroja:

Nazwa odzienia: Zbroja Milicji
Rodzaj: Zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.





Umiejętności:

- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi miotanymi



Specjalizacje:

- walka mieczem V
- walka toporem V
- walka włócznią V
- walka sztyletem V
- walka szponem III
- walka młotem V
- walka łukiem V
- walka kuszą V
- walka kosturem V
- walka kijem III



Ataki:

Ataki do walki bronią oburęczną

- Uderzenie klasyczne - Klasyczne uderzenie prawo/lewostronne; góra/dół.

- Pchnięcie - Klasyczne pchnięcie, wymagające dużo siły.

- Parowanie - Klasyczny blok, wytrącający przeciwnika z rytmu.

Ataki do walki brońmi miotanymi

- Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.

- Potężny strzał - Naciągasz cięciwę przez 10 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika i unieruchamia do 2 stojących przy nim na 5 sekund.

- Strzał 3 pociskami - Wystrzeliwujesz 3 pociskami na raz.

- Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni.

Ataki do walki bronią jednoręczną

- Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo/prawostronne; góra/dół.

- Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.

- Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.

- Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.

- Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.



Zaklęcia:
(spis zaklęć z danych szkół magii)



Atrybuty wyuczane:

Wytrzymałość na ból - Potrafisz wytrzymać więcej odczuwając ból, nie zemdlejesz od ciężkich ran.

Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.

Zakładanie pułapek - Umiejętność ta pozwala ci na zakładania przeróżnych pułapek na swoją ofiarę w dzikim lub miejskim terenie. Pułapki różnią się w zależności od twojej inwencji twórczej.

Rozbrajanie pułapek - Umiejętność ta pozwala na bezproblemowe usuwanie pułapek zastawionych przez wrogów.

Odporność na trucizny II stopnia  - Umiejętność ta uodparnia cię na większość rodzajów trucizn.

Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.

Hard ciała - Umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię.

Perswazja - Umiejętność ta pozwala do przekonania/nakłonienia do swoich racji osobę przeciwną, nieodporną na tego typu sztuczki.

Chodzenie po trudnej nawierzchni - Umiejętność pozwala na chodzenie bez przeszkód po terenach takich jak bagna, oblodzone jeziora/góry, górzyste tereny, itd.

Pierwsza pomoc - Jest to kurs z podstawowych czynności jak np. opatrzenie rany, noszenie rannego, usztywnienie złamania.

Pozyskiwanie:
- Skór
- Kłów
- Pazurów
- Płytek pancerza
- ÂŻuwaczek
- Organów
- Rogów
- Skrzydeł
- ÂŻądeł
- ÂŁusek

Upuszczanie krwi stopień II - Potrafisz upuścić do 6 litrów krwi ze zwierzęcia.

Pozyskiwanie trucizny stopień II - (spis zwierząt)

Akrobatyka



Atrybuty rasowe:

Czarny Dracon:

+ wyostrzenie zmysłów
- śmiertelność
- nerwowość
- krótkowieczność

Definicje:

wyostrzenie zmysłów - Znacznie polepsza wszystkie 5 zmysłów.

śmiertelność - Istota, którą można zabić.

nerwowość - Istota jest nazbyt nerwowa co prowadzi do tego, że mniej myśli a więcej działa.

krótkowieczność - Istota żyjąca zazwyczaj do około 100 lat.
« Ostatnia zmiana: 03 Listopad 2008, 15:37:07 wysłana przez Grison »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Poszerzanie wpływów
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Listopad 2008, 18:53:39 »
//Otrzymujecie:
- Grison 1 brązowy talent
- Mantos 1 brązowy talent
- Nilstem 1 brązowy talent

Forum Tawerny Gothic

Odp: Poszerzanie wpływów
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Listopad 2008, 18:53:39 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top