Autor Wątek: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę  (Przeczytany 7967 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Canis

  • Gość
Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« dnia: 02 Listopad 2008, 21:07:23 »
Prze teleportowałem (Atrybut: Teleportacja) się na wieś i poszedłem w kierunku portu znalazłem przeznaczony mi statek. Pinkę przygotowaną do wypłynięcia.

Pinka:



Wszedłem na pokład i ujrzałem załogę żeglarzy, którzy stanęli w szeregu przede mną, w szeregu stał również sternik.

Lista uczestników:
~ Canis
~ Nifrenithil
~ Danielin
~ Serail
~ Gunses
~ ludi889
~ Anvarunis
~ Diomedes
~ Foltest
~ Alfeim




Noszony Ekwipunek:
1.
Nazwa broni: Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2.

3.

4.
Nazwa broni: Jaszczurzy Sztylet
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Elitarna zbroja cienia
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 8
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 250 sztuk szkła, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.

Umiejętności
  • walka bronią jednoręczną
  • walka bronią oburęczną
  • walka bronią miotaną

Specjalizacje:
Walka Kosturem V
Walka Mieczem III
Walka Sztyletem III
Walka Włócznią IV
Walka Toporem III
Walka ÂŁukiem IV
Walka Kuszą IV
Walka Tarczą III

Ataki:
Ataki broni oburęcznych:
~ Uderzenie klasyczne
~ Pchnięcie
~ Parowanie

Ataki długich broni oburęcznych:
~ Uderzenie obustronne
~ Parowanie
~ Pchnięcie

Zaklęcia:
- Magia Krwi:
I Poziom Wtajemniczenia: Wysysanie ÂŻycia; Wysysanie Energii Magicznej; Zgubne Uderzenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Transfer ÂŻycia; Transfer Energii Magicznej; Uderzenie Cienia; Dotyk Agonii;
III Poziom Wtajemniczenia: Pozbawienie ÂŻycia; Zniewolenie Duszy; Zgubne Uderzenie Cienia;Dotyk ÂŚmierci;


- Magia śmierci:
I Poziom Wtajemniczenia: Mroczna Aura; Pocisk Zła; Opętanie Złem; Wybuch Cienia; Przyzwanie Zombie;
II Poziom Wtajemniczenia: Aura Nekromanty; Tchnienia ÂŚmierci; Skażenie Złem; Eksplozja Zła; Przyzwanie Demona;
III Poziom Wtajemniczenia: Aura Lisza; Zew Beliara; Zniewolenie; Krzyk Umarłych; Przywołanie Kościanego Smoka;

- Klątwy:
I Stopień Wtajemniczenia: Zatrucie; Pasożytnicza Więź; Osłabienie;
II Stopień Wtajemniczenia: Laleczka Voodoo; Okaleczenie


- Amarangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Korzeń; Rój; Opętanie Bestii; Leśna ochrona;
II Poziom Wtajemniczenia: Kontrola nad zwierzęciem; Zabójcze pnącza; Stworzenie Drzewca;
III Poziom Wtajemniczenia: Obudzenie Enta; Zmniejszeni Potwora;


- Naurangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Strzała; Ognista Aura; Lekkie Leczenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza; Mała Burza Ognista; ÂŚrednie Leczenie;
III Poziom Wtajemniczenia: Duże Leczenie; Meteor; Wskrzeszenie; Duża Kula Ognia; Duża burza ognista;


- Lindagol:
I Poziom Wtajemniczenia: Mała Błyskawica; Lekkość; Wietrzna Aura;
II Poziom Wtajemniczenia: Lewitacja; Wir; Duża Błyskawica; Grom; Piorun Kulisty;
III Poziom Wtajemniczenia: Grad Piorunów; Burza; Wiatr;


- Nenangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Lodowa Aura; Wodna Pięść; Lodowa Strzała;
II Poziom Wtajemniczenia: Gejzer;


- Urangol
I Stopień Wtajemniczenia: Wyostrzenie zmysłów


- Magia Iluzji
I Poziom Wtajemniczenia: Tworzenie Ran;

Atrybuty Wyuczane:
+ Perswazja
+ Wytrzymałość na Ból
+ Odbijanie zaklęć Kosturem
+ Akrobatyka
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Odporność na trucizny I stopnia
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Pozyskiwanie:
  • Skór
  • Kłów
  • Pazurów
  • Płytek pancerza
  • ÂŻuwaczek
  • Organów
  • Rogów
  • Skrzydeł
  • ÂŻądeł
  • ÂŁusek
+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Spirytyzm
+ Rytualizm
+ Projekcja astralna
+ Wskrzeszenie zmarłego
+ Metamorfoza
+ Tworzenie ożywieńca
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Teleportacja
+ Lewitacja
+ Telekineza
+ Alchemia:
  • Mikstura Leczenia Ran (0.3l)
  • Większa Mikstura Leczenia Ran (0.5l)
  • Mikstura Energii Magicznej (0.3l)
  • Odtrutka (0.3l)

Atrybuty Rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność

Offline Foltest

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 838
  • Reputacja: 24
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chaos rodzi więcej chaosu.
Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Listopad 2008, 21:17:27 »
Foltest wszedł na statek, stanął przy burcie i czekał na rozwój wydarzeń.


Wygląd:


Ekwipunek:
1.
Nazwa broni: Skowyt ÂŚmierci
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

2.
Nazwa broni: Pogromca Dusz
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

3. (brak)
4. (brak)

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.

Kołczan:
68x Strzała z Brązu
Wytrzymałość: 6
Ostrość: 5
Ciężar: 4

195x Strzała z ÂŻelaza
wytrzymałość: 5
ostrość: 6
ciężar: 6

Umiejętności:
- walka bronią jednoręczną
- walka dużymi brońmi strzeleckimi

Specjalizacje:
- walka mieczem V
- walka łukiem V
- walka szponem V
- walka kuszą V
- walka sztyletem II
- walka włócznią I
- walka młotem I

Ataki:
Broń Jednoręczna:
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios
Bronie Miotane:
- Strzał 2 pociskami
- Strzał 3 pociskami
- Potężny strzał
- Celny strzał

Atrybuty Wyuczane:
- Hart Ciała
- Kondycja

Atrybuty Rasowe:
- Wyostrzenie Zmysłów
- Chwilowa Niewidzialność
- Długowieczność
- Przemiana w Nietoperza
- ÂŚmiertelność
- Głód Krwi
- Wrażliwość na Promienie Słoneczne
« Ostatnia zmiana: 02 Listopad 2008, 21:28:06 wysłana przez Foltest »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Listopad 2008, 21:17:27 »

Offline ludi889

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 121
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Obejmować kobietę to tak, jak obejmować wór gnoju.
Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Listopad 2008, 21:21:35 »
Ludi słysząc ostatnie słowa Canisa w karczmie że zaraz odpływamy od razu poszedł do portu. Zobaczył Statek i stojącego na nim Canisa. wszedłem po mostku i powiedziałem
-Witaj Canisie.


Noszony ekwipunek


1.
Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

2.
Nazwa broni: Krycz 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.


3.(Brak)


4.(Brak)



Pancerz:

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.


Kołczan:

100x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4



Umiejętności:

brak

Specjalizacje:
brak

Ataki:

brak

Atrybuty wyuczane:
brak

Atrybuty rasowe:
-długowieczność
-śmiertelność

Pas:
(Pusty)


« Ostatnia zmiana: 03 Listopad 2008, 15:59:59 wysłana przez ludi889 »

Offline Alfeim

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 474
  • Reputacja: 0
Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Listopad 2008, 21:28:32 »
- To zapewne ta "Pinka" - pomyślałem, powoli zbliżając się do statku.
Spokojnym krokiem wszedłem na owy dwumasztowiec, usiadłem na beczce obok rufy i zamyślony czekałem na resztę załogi.



Ekwipunek:
1. Brak
2. Brak
3. Brak
4.Nazwa broni: Cięcie Valfden
  Ostrość: 6
  Wytrzymałość: 5
  Typ: jednoręczny
  Rodzaj: sztylet
  Poziom wykonania: III
  Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Szata, zbroja, ubiór:
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

Umiejętności:
- walka bronią jednoręczną

Specjalizacje:
- walka sztyletem III

Ataki:
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie

Atrybuty Wyuczane:
- Kondycja
- Wysoka charyzma
- Kamuflaż
- Skrytobójstwo

Atrybuty Rasowe:
+ niewrażliwość na gorąco
- śmiertelność
- krótkowieczność

Pas
Pusty

Offline Anv

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4006
  • Reputacja: 4143
  • Płeć: Mężczyzna
  • I am Iron man.
    • Karta postaci

Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Listopad 2008, 21:34:51 »
Anvarunis załadował swój blady zad na statek i stanął naprzeciw Canisa.


Noszony ekwipunek:

1.Nazwa broni: Mrok Dnia
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

2.Nazwa broni: Czarny Błysk
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

87x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

3.Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

4.Nazwa broni: Kieł Wampira
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Szata Wampira Numenoru
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 200 sztuk Alfistru. Ponadto odbija promienie słoneczne.

Umiejętności:
- Walka bronią jednoręczną
- Walka bronią dwuręczną
- Walka dwiema broniami
- Walka broniami miotanymi

Specjalizacje:
- Walka mieczem V
- Walka szponem V
- Walka łukiem V
- Walka sztyletem V
- Walka włócznią IV

Ataki:
Broniami jednoręcznymi:
-Klasyczne pchnięcie
-Blok górny
-Blok z odbiciem
-Pchnięcie
-Pchnięcie w tył
-Potężny cios

Atrybuty wyuczane:
-Pozyskiwanie:
Skór
Kłów
Pazurów
-Upuszczanie krwi - 6l
-Wysoka charyzma
-Wytrzymałość na ból
-Kondycja
-Hart ciała
-Chodzenie po trudnej nawierzchni
-Kamuflaż

Atrybuty rasowe:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne
Pas:
-2l krwi
-Heshar - Runa Ognia
« Ostatnia zmiana: 02 Listopad 2008, 21:47:33 wysłana przez Anvarunis »

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Listopad 2008, 21:54:45 »
Na pokład wkroczył Gunses Cadacus.
- Witam wszytskich!



Ekwipunek:



Broń 1:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 2:

Nazwa broni: ÂŚwit Zmierzchu
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

50x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
 
40x zatruta strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
Dodatkowo - zatrute Trucizną z Czarnego Bzu.

Broń 3:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 4:

Nazwa broni: Wampirzy kieł
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Zbroja:

Nazwa odzienia: Szata Władcy Wampirów
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Alfistru, mistrzowskie odzienie. Ponadto odbija promienie słoneczne.

Umiejętności:

Umiejętności bojowe:

    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi

Specjalizacje:

    * walka mieczem - V
    * walka toporem - V
    * walka włócznią - V
    * walka sztyletem - V
    * walka szponem - V
    * walka młotem - 0
    * walka wardyną - IV
    * walka łukiem - V
    * walka kuszą - II
    * walka kosturem -V
    * walka buławą - 0
    * walka kijem - I
    * walka tarczą - 0

Ataki:


Ataki dwiema brańmi:

* Atak lewostronny
* Atak prawostronny
* Blok lewostronny

Ataki bronią jednoręczną:

* Blok z odbiciem
* Pchnięcie
* Pchnięcie w tył
* Potężny cios

Ataki brońmi miotanymi:


* Strzał 2 pociskami
* Celny strzał
* Potężny strzał


Atrybuty wyuczane:

* Kondycja
* Hard Ciała
* Obdzieranie z futer małych zwierząt
* Obdzieranie z futer dużych zwierząt
* Upuszczanie krwi stopień I
* Upuszczanie krwi stopień II
* Pozyskiwanie trucizny stopień I
* Pozyskiwanie trucizny stopień II
* Pozyskiwanie:
  - skór
  - pazurów
  - kłów
* Wysoka charyzma
* Szczęście

Atrybuty rasowe:

Wampir:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Pas
2l ludzkiej krwi
3 Mikstury Dębowej Skóry (0.3l)
2x Heshar - runa ognia               
1x Eloshru - runa wody               
1x Eshanish - runa ziemi             
1x Huxuesh - runa powietrza

Offline Patty

  • Moderator
  • ***
  • Wiadomości: 7406
  • Reputacja: 7093
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wszechwiedzy nie mam, lecz wiem różne rzeczy
    • Karta postaci

Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Listopad 2008, 22:24:42 »
Na statek szybkim krokiem wszedł Nifrenithil, spojrzał po wszystkich obecnych, i oparł się o burtę, czekając na rozpoczęcie.


Noszony ekwipunek:

1.
Nazwa broni: Valfdeńska Kusza 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: Kusza
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
2.
Nazwa broni: Ostrze Krwi
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg.
3. Brak
4. Brak
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

98x bełt z żelaza
wytrzymałość - 5
ostrość - 6
ciężar - 6

Umiejętności:
Walka bronią jednoręczną.
Walka bronią oburęczną.
Walka brońmi miotanymi.
Walka dwiema brońmi.

Specjalizacje:
Walka mieczem V
Walka kuszą V
Walka Sztyletem V
Walka Szponem I
Walka toporem I

Ataki:
Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół
Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.
Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.
Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.
Pchnięcie w tył - Bardzo użyteczny cios, polegający na odwróceniu miecza ostrzem do naszego ciała i szybkim ruchy zgięcia reki. W tym ataku miecz przechodzi między naszym ręką a ciałem, godząc przeciwnika za naszymi plecami.

Atrybuty wyuczane:
Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.
Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.
Hart ciała - Umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię.
Odporność na trucizny I stopnia - Umiejętność ta uodparnia cię na słabszego rodzaju trucizny (np. krwiopijcy).
Wytrzymałość na ból - Potrafisz wytrzymać więcej odczuwając ból, nie zemdlejesz od ciężkich ran.
Upuszczanie krwi stopień I - Potrafisz upuścić do 3 litrów krwi ze zwierzęcia.
Kamuflaż - Dzięki tej umiejętności potrafisz kryć się w cieniach i nie jesteś zauważalny podczas np. włamywania się do jakiegoś obiektu lub podczas próby zabójstwa.

Atrybuty rasowe:
+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne

Przedmioty:
Huxuesh - runa powietrza
Rzucający wyzwala w wolnej dłoni energię psioniczną za pomocą, której może przesunąć dany przedmiot np. beczka, dźwignia, klucz. Proces odbywa się powoli nie można również unosić przedmiotów cięższych od siebie.
Heshar - runa ognia
Rzucający wyzwala w wolnej dłoni kulę ognia, którą po krótkim załadowaniu można wystrzelić w przeciwnika.
Działą podobne jak kula ognia z magii starożytnej toteż zadaje niemal identyczne obrażenia. Zadaje średnie obrażenie głownie paląc i parząc skórę oponenta.
Eloshru - runa wody
Rzucający wyzwala w wolnej dłoni kulę wody, którą można wystrzelić strumieniem w przeciwnika, gdy tylko osiągnie odpowiednią wielkość. Zadaje powierzchowne rany w postaci siniaków, może oszołomić przeciwnika, przewrócić go etc.
Eshanish - runa ziemi
Rzucający skupia energią w wolnej dłoni. Dzięki temu takie części podłoża jak piasek, kamienie lub żwir zaczynają unosić się wokół niego tworząc kopułę - tarczę ochronną. Czar będzie działał dopóki rzucający go nie zneutralizuje lub nie zostanie przerwany przez silniejsze zaklęcie. Chroni przez kilkoma seriami strzał, bełtów oraz jednym z zaklęć ofensywnych.

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Listopad 2008, 16:05:07 »
Na statek wszedł Diomedes. Rozejrzał się po łajbie i oparł się o burtę. Czekał na resztę kompanów.


Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Strój obywatela Valfden
Rodzaj: strój
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1kg
Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny

Umiejętności: Brak


Specjalizacje: Brak


Ataki: Brak



Zaklęcia: Brak



Atrybuty wyuczane: Brak



Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność





« Ostatnia zmiana: 03 Listopad 2008, 16:14:43 wysłana przez Diomedes »

Canis

  • Gość
Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Listopad 2008, 16:21:34 »
Wszyscy są na statku (nie chce mi sie czekać kolejnych dekad na was, ci co nie wpisali jeszcze ekwipunku zrobią to później).

- Sterniku!
- Tak kapitanie?
- Płyniemy na zachodnie wybrzeże pobliskiej wyspy znajdującej się na wschód od naszego państwa, przepłyniemy wzdłuż południowej i częściowo wschodniej granicy naszego terenu. Czy jest to dla ciebie zrozumiałe?
- Tak, zaraz odpłyniemy. Stawiać żagle! Kotwica w górę! Do wioseł!


- Dobrze, właśnie wypływamy. Chcę wam przybliżyć jeszcze bardziej cele wyprawy i jej powody. Ostatnimi czasy odkąd spadł meteor dzieją się różne, dziwne rzeczy, miedzy innymi właśnie pojawienie się tej pobliskiej wyspy już jakiś czas temu. Ciągle żeglarze mówią o przedziwnych i strasznych odgłosach pochodzących z tej wyspy, żeglarze mówili, że przechadzają sie tamtędy przeróżne i ogromne bestie. Naszym zadaniem będzie sprawdzenie tych terenów i uporządkowanie tam sytuacji, by uzdatnić ją do użytku, bo obecnie jest to teren... no niestety dla nas nieco dziki... Czy macie jakieś pytania?

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Listopad 2008, 21:25:25 »
Diomedes oparł się o burtę i spytał
- A co z tym skarbem? A tak w ogóle to może zajrzymy do tych skrzyni?



Ekwipunek


Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.


Nazwa broni: Miecz Pirata
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Strój obywatela Valfden
Rodzaj: strój
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1kg
Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny

Umiejętności: Brak


Specjalizacje: Brak


Ataki: Brak



Zaklęcia: Brak



Atrybuty wyuczane: Brak



Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność




« Ostatnia zmiana: 05 Listopad 2008, 18:17:12 wysłana przez Diomedes »

Canis

  • Gość
Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #10 dnia: 05 Listopad 2008, 20:36:39 »
- Demonie... poświęć się... - powiedziałem do przyzwanej przez siebie istoty. i zacząłem kumulować energię magiczną do zaklęcia meteoru. i zacząłem wypowiadać inkantację zaklęcia.
- Anesh Qiesh Oshhu! (Meteor, Naurangol) - gdy wypowiadałem inkantację, demon podbiegał do zombie i chwycił dwoje i skupiał ich an sobie by trzymali się jak najbliżej niego, był już bardzo osłabiony. Wtedy z nieba zaczął pędzić płonący głaz, meteor. meteor uderzył z ogromną siłą w ziemię zabijając demona i oba zombie, które go atakowały...

Zombie Raanaar: 2 zostało



Noszony Ekwipunek:
1.
Nazwa broni: Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2. (brak)

3. (brak)

4.
Nazwa broni: Jaszczurzy Sztylet
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Elitarna zbroja cienia
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 8
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 250 sztuk szkła, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #11 dnia: 05 Listopad 2008, 20:43:25 »
Diomedes chwycił miecz i pobiegł ku dwóm pozostałym zombie. Kucnął, zrobił przewrót do przodu i przy okazji odciął jednemu z nieumarłych rękę. Obrócił się szybko i wstał. Uniknął jednego ciosu i skontrował atak. Nabił jednego z Raanaarów na miecz i kopnął w jego ciało, tak, że aż z tego miecza zleciał. Potem odciął mu głowę. Pozostał tylko jeden, na dodatek nie miał ręki więc Diomedes miał przewagę. Zbliżył się do niego i zadał cios. Zombie zasłonił się drugą ręką i ją też stracił. Wtedy wojownik odciął umarlakowi łeb.

Zombie Raanaar: 0 zostało



Ekwipunek



1. Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.


2. Nazwa broni: Miecz Pirata
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

3. (brak)

4. (brak)


Nazwa odzienia: Strój obywatela Valfden
Rodzaj: strój
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1kg
Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny

Umiejętności: Brak


Specjalizacje: Brak


Ataki: Brak



Zaklęcia: Brak



Atrybuty wyuczane: Brak



Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność

Offline ludi889

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 121
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Obejmować kobietę to tak, jak obejmować wór gnoju.
Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #12 dnia: 05 Listopad 2008, 20:51:55 »
-Ehh... tym razem żaden zombie się do mnie nie dobrał ani ja się do żadnego nie dobrałem-powiedział Ludi- Po czym podszedł do Canisa
-Teren chyba czysty. Przez te opary z tych zombich nic nie widzę. Ta brama jest otwarta czy zamknięta??


// pewnie spojrzałem na późniejszego posta i dlatego się pomyliłem


Noszony ekwipunek:
1.
Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

2.
Nazwa broni: Krycz 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.


3.(Brak)


4.(Brak)



Pancerz:

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.


Kołczan:

100x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #13 dnia: 05 Listopad 2008, 21:13:49 »
Gunses podszedł do Canisa.
- Mów co chcesz, przyjacielu, ale jak dla mnie to jest to jakiś klasztor. Swego czasu byłem nowicjuszem w Klasztorze Magów Ognia na kontynencie. Budowla przypomina mi wszystkie znajome klasztory, chramy czy opactwa. - Wampir zastanowił się przez chwilę - To by pasowało... Dziwna wyspa, krążący nieumarli, teraz ten dziwny, przypominający mi klasztor budynek... Wszytko śmierdzi magią na mile. Aczkolwiek ładnie tu.. - powiedział Gunses zapatrzony w kompleks budynków łączący się w jedną wzniosłą budowlę...

Broń 1:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 2:

Nazwa broni: ÂŚwit Zmierzchu
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

50x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
 
40x zatruta strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
Dodatkowo - zatrute Trucizną z Czarnego Bzu.

Broń 3:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 4:

Nazwa broni: Wampirzy kieł
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Zbroja:

Nazwa odzienia: Szata Władcy Wampirów
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Alfistru, mistrzowskie odzienie. Ponadto odbija promienie słoneczne.
« Ostatnia zmiana: 05 Listopad 2008, 21:15:56 wysłana przez Gunses »

Offline Eric

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6260
  • Reputacja: 7717
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pay respect, minor peasant!
    • Karta postaci

Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #14 dnia: 05 Listopad 2008, 21:17:49 »
- Taa, pewnie jakiś tajemniczy artefakt w podziemiach tego klasztoru bla, bla, bla... Opętane mnichy itp... Mam nadzieję, że już tu więcej tych śmierdzących zombie nie ujrzę... W każdym razie, powinniśmy ruszyć dalej, czyż nie?


Ekwipunek



1. Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.


2. Nazwa broni: Miecz Pirata
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

3. (brak)

4. (brak)


Nazwa odzienia: Strój obywatela Valfden
Rodzaj: strój
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1kg
Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny

Umiejętności: Brak


Specjalizacje: Brak


Ataki: Brak



Zaklęcia: Brak



Atrybuty wyuczane: Brak



Atrybuty rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność


Offline ludi889

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 121
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Obejmować kobietę to tak, jak obejmować wór gnoju.
Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #15 dnia: 05 Listopad 2008, 21:21:47 »
-Gunsesie czyli myślisz że to jest jakiś "nieumarły" Klasztor Magów Ognia? Przynajmniej na tyle cię zrozumiałem


Noszony ekwipunek:
1.
Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

2.
Nazwa broni: Krycz 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.


3.(Brak)


4.(Brak)



Pancerz:

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.


Kołczan:

100x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
« Ostatnia zmiana: 05 Listopad 2008, 21:23:56 wysłana przez ludi889 »

Canis

  • Gość
Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #16 dnia: 05 Listopad 2008, 21:24:23 »
- Dobrze więc, wchodźmy między mury tego... czegoś. Ludi... przecież właśnie walczyliśmy przed bramą, chyba widzisz, że najprawdopodobniej stąd te zombie do nas przyszły a bramy nikt nie zamknął...

weszliśmy między mury ujrzeliśmy poniszczone mury najprawdopodobniej klasztorne, poodpadane gładzie, czy też tynki, gdzieniegdzie widać kolory żółci zmieszanej z szarością, najprawdopodobniej dawne barwy tego kompleksu sal. Największą uwagę przykuwa stojący na przeciwko wejścia wysoki budynek ze spiczastym dachem, najwyraźniej miejsce modlitewne, ogólne miejsce kultu, wywnioskować to można z ukazujących się witraży w oknach tego przybytku. Poza budynkiem na wolnej przestrzeni bardzo intrygujące są ukrzyżowane ciała, wyglądają identycznie do ciał Zombie Raanaar, z czego można wnioskować ze to członkowie tej samej rasy...

- Dobrze panowie, no to gdzie idziemy? Jakieś teorie co do tego miejsca? Może pytania do mnie?

//teraz tak oto mapa budynku, mniej więcej, żeby zobrazować wielkości, chociaż moze troche mało proporcjonalne... ale nie czepiamy się.



macie podane numery przy odpowiednich salach, gdy mówicie gdzie idziecie apeluję o podanie numerka sali... aby było wszystko wiadome...

Aha i ludi tak na przyszłość, ja nie będę już cię ranił, już mi się nie chce opisywać jak zostajesz raniony, w ostateczności zgona zaliczysz i tyle, ale dla twojego dobra i abyś tą wyprawę korzystnie zakończył walcz z potworami, inaczej kiepsko widzę twoją nagrodę...

Offline ludi889

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 121
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Obejmować kobietę to tak, jak obejmować wór gnoju.
Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #17 dnia: 05 Listopad 2008, 21:30:24 »
Szłem za Canisem gdy pokazał mapę powiedziałem
-Dobrze przy ścianie po lewej nie ma wejścia po prawej tak samo. Chociaż widzę stąd wejście do sali po lewej tylko że odrobinkę dalej. Myślę że na początek powinniśmy tam sprawdzić.


//Mówiłem o sali nr.1
//Dobrze Canisie postaram się

Noszony ekwipunek:
1.
Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.

2.
Nazwa broni: Krycz 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.


3.(Brak)


4.(Brak)



Pancerz:

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.


Kołczan:

100x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
« Ostatnia zmiana: 05 Listopad 2008, 21:45:20 wysłana przez ludi889 »

Offline Alfeim

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 474
  • Reputacja: 0
Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #18 dnia: 05 Listopad 2008, 21:33:12 »
- Myślę, że obejrzenie wszystkich bocznych sal, przed wejściem do środkowej, było by dobrym pomysłem. Mógłby też ktoś z zaostrzonymi zmysłami zacząć przysłuchiwać się otoczeniu, może coś usłyszy. Najważniejsze, żebyśmy się nie oddalali, bo cholera wie co tu można spotkać.

Offline Gunses

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 15010
  • Reputacja: 14198
  • Płeć: Mężczyzna
  • jak z debilem.
    • Karta postaci

Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #19 dnia: 05 Listopad 2008, 21:33:26 »
- Ehh.. Wy ludzie. Owy budynek przypomina mi swoją budową sale klasztorne. Klasztor Magów Ognia, w którym byłem nowicjuszem podałem dla przykładu. Jesteśmy na wyspie, a owy Klasztor Ognia znajdował się na Kontynencie. - powiedział Gunses przekraczając bramy Opactwa - Sami zobaczcie - wskazał na kompleks sal - Wysoki budynek, w oknach witraże, przedstawiające, możliwe że bóstwa lub utożsamienia owych bóstw - Po chwili milczenia dodał - No nic, trzeba sie trochę rozejrzeć. Proponuję rozdzielić się. Każdy zajmie sie pewną częścią sal. Im szybciej zaczniemy, tym szybciej skończymy.. A i może lepiej byłoby, gdybyśmy chodzili w parach. Zawsze co czworo oczu to nie dwoje. - Po czym Gunses rozejrzał się ponownie, zamyślając gdzie by się najpier udać...

Broń 1:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 2:

Nazwa broni: ÂŚwit Zmierzchu
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

50x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
 
40x zatruta strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4
Dodatkowo - zatrute Trucizną z Czarnego Bzu.

Broń 3:

Nazwa broni: Siewca ÂŚmierci
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

Broń 4:

Nazwa broni: Wampirzy kieł
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Zbroja:

Nazwa odzienia: Szata Władcy Wampirów
Rodzaj: szata
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1
Opis: Uszyta z 250 sztuk Alfistru, mistrzowskie odzienie. Ponadto odbija promienie słoneczne.

Forum Tawerny Gothic

Odp: Przeklęte Opactwo - Wyprawa na wyspę
« Odpowiedź #19 dnia: 05 Listopad 2008, 21:33:26 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything