Autor Wątek: Opętani wieśniacy  (Przeczytany 7974 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Opętani wieśniacy
« dnia: 30 Październik 2008, 16:55:14 »
Przy głównej bramie miasta...
- Wszyscy już są?






Ekwipunek

1.
Nazwa broni: kostur śmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: oburęczny
Rodzaj: kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2. brak
3.
Nazwa broni: Srebrny ząb
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 95 sztuk srebra, o zasięgu 0,4 metra, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż.

4. brak

Nazwa odzienia: Elitarna zbroja cienia
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 8
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 250 sztuk szkła, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.



Statystyki postaci


Umiejętności
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka brońmi miotanymi


Specjalizacje
- walka mieczem III
- walka toporem II
- walka sztyletem V
- walka szponem V
- walka łukiem IV
- walka kosturem V
- walka kijem V


Ataki
Ataki długich broni oburęcznych
- Uderzenie obustronne
- Parowanie
- Pchnięcie

Ataki do walki bronią jednoręczną
- Klasyczne pchnięcie
- Blok górny
- Blok z odbiciem
- Pchnięcie
- Pchnięcie w tył
- Potężny cios


Zaklęcia
- Cała Magia Starożytna


Atrybuty wyuczane
+ Spirytyzm
+ Rytualizm
+ Projekcja Astralna
+ Wskrzeszenie Zmarłego
+ Metamorfoza
+ Tworzenie Ożywieńca
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Teleportacja
+ Lewitacja
+ Alchemia
+ Odbijanie Zaklęć Kosturem
+ Skrytobójstwo
+ Wytrzymałość na ból
+ Kondycja
+ Telekineza
+ Psionika
+ Mortokineza


Atrybuty rasowe
- śmiertelność
- krótkowieczność



Pas
- mikstura leczenia ran (0.3l)
- kostka dusz
- Runa paraliżu
- Runa śmierci
- Runa wygnania
« Ostatnia zmiana: 02 Listopad 2008, 11:57:00 wysłana przez Isentor »

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Październik 2008, 16:59:49 »
Przy bramie stał Mantos
- Jestem, jak widać




Ekwipunek:

1.
Nazwa broni: Czarna śmierć
Zasięg: 280 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: V
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.

2.
Nazwa broni: Gniew Krófki
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg


3.
Nazwa broni: Gniew Krófki
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: IV
Opis: Wykuty z 40 sztuk stali o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg

4.

Zbroja:
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

100 x strzała z brązu
wytrzymałość - 6
ostrość - 5
ciężar - 4

Statystyki postaci

Umiejętności:
* walka bronią jednoręczną
* walka bronią oburęczną
* walka dwiema broniami
* walka brońmi miotanymi



Specjalizacje:
* walka mieczem V
* walka łukiem V
* walka kuszą V
* walka sztyletem II
* walka toporem II
* walka kosturem V



Ataki:

Ataki do walki brońmi miotanymi
Strzał 2 pociskami - Wystrzeliwujesz 2 pociskami na raz.

Potężny strzał - Naciągasz cięciwę przez 10 sekund po czym wystrzeliwujesz pocisk, który rani 1 przeciwnika i unieruchamia do 2 stojących przy nim na 5 sekund.

Strzał 3 pociskami - Wystrzeliwujesz 3 pociskami na raz.

Celny strzał - Celujesz w nieruchomy cel przez 10 sekund, a następnie strzelasz. Zasięg pocisku wynosi maksymalnie do 100 metrów ponad maksymalne możliwości broni

Ataki do walki bronią jednoręczną
Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

Blok górny - Blok ułożony na wyprostowanej ręce, kończący atak przeciwnika.

Blok z odbiciem - Wytrąca przeciwnika z rytmu, odbiciem jego własnej broni.

Pchnięcie - Pchnięcie mieczem w pozycji równoległej do ziemi, ciężko raniące przeciwnika.

Potężny cios - Atak wyprowadzający do bardziej skomplikowanych technik walki bronią jednoręczną. Cios łamiący proste bloki, zadający dużo większe obrażenia.



Zaklęcia:

- Naurangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Aura; Ognista Strzała


Atrybuty wyuczane:

Pozyskiwanie:
- Skór
- Kłów
- Pazurów

Upuszczanie krwi stopień II - Potrafisz upuścić do 6 litrów krwi ze zwierzęcia.

Skrytobójstwo - Umiejętność ta pozwala, byś dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary.

Hard ciała - Umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię.

Kondycja - Umiejętność ta pozwala ci poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu.

Medytacja - Dzięki tej umiejętności siła twoich zaklęć zwiększa się dwukrotnie poza tym potrzebujesz mniej energii magicznej by zainicjować każde z nich. Możesz odprawiać rytuały z wyższego poziomu, w których niezbędna jest duchowa ingerencja. Składa się z dwóch lekcji.

Koncentracja - Poprawia umiejętności magiczne maga, pozwala mu na częstsze używanie zaklęć nie tracąc przy tym zbyt dużej ilości energii magicznej. Dzięki koncentracji jesteś również zdolny do przeprowadzania wielu rytuałów oraz warzenia skomplikowanych mikstur. Składa się z jednej lekcji.



Atrybuty rasowe:
+ długowieczność
- śmiertelność

Pas

Runa ognia
« Ostatnia zmiana: 30 Październik 2008, 17:02:19 wysłana przez Mantos »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Październik 2008, 16:59:49 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #2 dnia: 30 Październik 2008, 17:03:02 »
- Ech, a gdzie Canis, Devristus i Elrond?

Canis

  • Gość
Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #3 dnia: 30 Październik 2008, 17:07:34 »
- Co ja za to mogę, ze tyle czasu czekałem na ciebie przed twoim domem a ty nawet nie raczyłeś do niego wrócić, a jakże istotne sprawy do uzgodnienia były.
Powiedziałem teleportując się (Atrybut: teleportacja) tuż obok Isentora i Mantosa.



Noszony Ekwipunek:
1.
Nazwa broni: Kostur ÂŚmierci
Ostrość: 14
Wytrzymałość: 12
Typ: Oburęczny
Rodzaj: Kostur
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty ze 110 sztuk srebra zakończony zielonym kryształem z innego wymiaru (magia śmierci), o zasięgu 2 metrów, ważący 5kg, błogosławiony oręż (Rasher), mistrzowski oręż. Dzięki kryształowi wystrzeliwane przez kostur zaklęcia z magii śmierci są dwa razy potężniejsze. Zwieńczony na dole ostrym szpikulcem.

2.

3.

4.
Nazwa broni: Jaszczurzy Sztylet
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: sztylet
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 30 sztuk żelaza o zasięgu 0,2 metra, ważący 6kg.

Nazwa odzienia: Elitarna zbroja cienia
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 8
Ciężar: 5
Opis: Wykuta z 250 sztuk szkła, błogosławione odzienie (Rasher), mistrzowskie odzienie, chroni maga przed odpryskami jego własnych zaklęć.

Umiejętności

    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka bronią miotaną


Specjalizacje:
Walka Kosturem V
Walka Mieczem III
Walka Sztyletem III
Walka Włócznią IV
Walka Toporem III
Walka ÂŁukiem IV
Walka Kuszą IV
Walka Tarczą III

Ataki:
Ataki broni oburęcznych:
~ Uderzenie klasyczne
~ Pchnięcie
~ Parowanie

Ataki długich broni oburęcznych:
~ Uderzenie obustronne
~ Parowanie
~ Pchnięcie

Zaklęcia:
- Magia Krwi:
I Poziom Wtajemniczenia: Wysysanie ÂŻycia; Wysysanie Energii Magicznej; Zgubne Uderzenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Transfer ÂŻycia; Transfer Energii Magicznej; Uderzenie Cienia; Dotyk Agonii;
III Poziom Wtajemniczenia: Pozbawienie ÂŻycia; Zniewolenie Duszy; Zgubne Uderzenie Cienia;Dotyk ÂŚmierci;

- Magia śmierci:
I Poziom Wtajemniczenia: Mroczna Aura; Pocisk Zła; Opętanie Złem; Wybuch Cienia; Przyzwanie Zombie;
II Poziom Wtajemniczenia: Aura Nekromanty; Tchnienia ÂŚmierci; Skażenie Złem; Eksplozja Zła; Przyzwanie Demona;
III Poziom Wtajemniczenia: Aura Lisza; Zew Beliara; Zniewolenie; Krzyk Umarłych; Przywołanie Kościanego Smoka;

- Klątwy:
I Stopień Wtajemniczenia: Zatrucie; Pasożytnicza Więź; Osłabienie;
II Stopień Wtajemniczenia: Laleczka Voodoo; Okaleczenie

- Amarangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Korzeń; Rój; Opętanie Bestii; Leśna ochrona;
II Poziom Wtajemniczenia: Kontrola nad zwierzęciem; Zabójcze pnącza; Stworzenie Drzewca;
III Poziom Wtajemniczenia: Obudzenie Enta; Zmniejszeni Potwora;

- Naurangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Strzała; Ognista Aura; Lekkie Leczenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Kula Ognia; Pirokineza; Mała Burza Ognista; ÂŚrednie Leczenie;
III Poziom Wtajemniczenia: Duże Leczenie; Meteor; Wskrzeszenie; Duża Kula Ognia; Duża burza ognista;

- Lindagol:
I Poziom Wtajemniczenia: Mała Błyskawica; Lekkość; Wietrzna Aura;
II Poziom Wtajemniczenia: Lewitacja; Wir; Duża Błyskawica; Grom; Piorun Kulisty;
III Poziom Wtajemniczenia: Grad Piorunów; Burza; Wiatr;

- Nenangol:
I Poziom Wtajemniczenia: Lodowa Aura; Wodna Pięść;
II Poziom Wtajemniczenia: Gejzer;

- Urangol
I Stopień Wtajemniczenia: Wyostrzenie zmysłów

- Magia Iluzji
I Poziom Wtajemniczenia: Tworzenie Ran;

Atrybuty Wyuczane:
+ Perswazja
+ Wytrzymałość na Ból
+ Odbijanie zaklęć Kosturem
+ Akrobatyka
+ Chodzenie po trudnej nawierzchni
+ Odporność na trucizny I stopnia
+ Kondycja
+ Hart ciała
+ Pozyskiwanie:

    * Skór
    * Kłów
    * Pazurów
    * Płytek pancerza
    * ÂŻuwaczek
    * Organów
    * Rogów
    * Skrzydeł
    * ÂŻądeł
    * ÂŁusek

+ Obdzieranie z futer małych zwierząt
+ Obdzieranie z futer dużych zwierząt
+ Upuszczanie krwi stopień II
+ Pozyskiwanie trucizny stopień II
+ Spirytyzm
+ Rytualizm
+ Projekcja astralna
+ Wskrzeszenie zmarłego
+ Metamorfoza
+ Tworzenie ożywieńca
+ Koncentracja
+ Medytacja
+ Teleportacja
+ Lewitacja
+ Alchemia:
Mikstura Leczenia Ran (0.3l)
Większa Mikstura Leczenia Ran (0.5l)
Mikstura Energii Magicznej (0.3l)
Odtrutka (0.3l)

Atrybuty Rasowe:
- śmiertelność
- krótkowieczność

« Ostatnia zmiana: 30 Październik 2008, 17:19:03 wysłana przez Canis »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #4 dnia: 30 Październik 2008, 17:20:52 »
- A za wami stoję... - powiedział elf, który ze znużenia opierał się o mur bramy i miętolił (;p) źdźbło trawy w ustach...

----------------------------




Noszony Ekwipunek:

1.
2. Ostrze Valfden 2
3.
4.

2. Nazwa broni: Ostrze Valfden 2
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: II
Opis: Wykuty z 35 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg

Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.

--------------------------------

Umiejętności:

o Walka brońmi miotanymi
o Walka bronią jednoręczną
o Walka bronią oburęczną


Specjalizacja:

o Walka mieczem - II stopień wtajemniczenia
o Walka łukiem - V stopień wtajemniczenia
o Walka kosturem - III stopień wtajemniczenia


Ataki:

Ataki do walki bronią jednoręczną:
- Klasyczne pchnięcie - cięcie lewo-/prawostronne; góra/dół

Ataki długich broni oburęcznych:
- Uderzenie obustronne
- Parowanie
- Pchnięcie

Zaklęcia:

*Amarangol

- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
- Leśna ochrona
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójcze pnącza
- Stworzenie Drzewca
- Zmniejszenie Potwora
- Obudzenie Enta

*Lindangol

- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty

*Naurangol

- Ognista Strzała
- Ognista Aura
- Lekkie Leczenie
- ÂŚrednie Leczenie

*Urangol

- Przemiana w Kruka
- Wyostrzenie zmysłów


Atrybuty wyuczane:

o Lewitacja
o Koncentracja
o Pozyskiwanie
- kłów
- skór
- pazurów
o Pozyskiwanie trucizny stopień I (Krwiopijcy)
o Pozyskiwanie trucizny stopień II (topielce)
o Akrobatyka
o Wytrzymałość na ból
o Teleportacja (po lekcji 2)
o Wysoka charyzma
o Odbijanie zaklęć kosturem
o Perswazja
o Kondycja


Atrybuty rasowe:

+ Długowieczność
- ÂŚmiertelność

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #5 dnia: 30 Październik 2008, 18:00:33 »
Już jestem - odrzekł Dev lądując przy towarzyszach...

--------------------------------------------------

Obrazek:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=f8e19ef0dbe3c1fd


Noszony ekwipunek:



1.Nazwa broni: amatorski miecz jednoręczny
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: I
Opis: Wykuty z 50 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
2.Nazwa broni: Demoniczny Korbacz
Ostrość: 12
Wytrzymałość: 10
Typ: jednoręczny
Rodzaj: korbacz
Poziom wykonania: V
Opis: Wykuty z 105 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 5kg. Ponad to ognisty i mistrzowski oręż.
3.
4.
5. Nazwa odzienia: Strój obywatela Valfden
Rodzaj: strój
Wytrzymałość: 1
Ciężar: 1kg
Opis: Uszyty z 200 sztuk bawełny

Skrzynia:



Umiejętności:
    * walka bronią jednoręczną
    * walka bronią oburęczną
    * walka dwiema broniami
    * walka brońmi miotanymi   


Specjalizacje:
Walka mieczem II
Walka łukiem IV
Walka kosturem III
Walka korbaczem V


Ataki:
Broń jednoręczna:
Klasyczne pchnięcie
Blok górny
Blok z odbiciem
Pchnięcie
Pchnięcie w tył
Potężny cios



Zaklęcia:

Magia Urungaol:
I Stopień Wtajemniczenia:
Przemiana w Kruka
Wyostrzenie zmysłów
Duchowe Wypalenie
II Stopień Wtajemniczenia:
Jasnowidzenie
Zagłady
III Stopień Wtajemniczenia:
Aury Dusz
Przemiana przeciwnika

Magia Lindangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II Stopień Wtajemniczenia:
- Lewitacja
- Wir
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
III Stopień Wtajemniczenia:
- Grad Piorunów

Magia Amarangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
II Stopień Wtajemniczenia:
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójczych pnączy

Magia Nenangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Wodnej Pięści
- Lodowej Strzały

Magia Krwi
I stopień Wtajemniczenia
- Zgubne Uderzenie
- Wysysanie ÂŻycia

Atrybuty wyuczane:
Pozyskiwanie:
-Pazurów
-ÂŻuwaczek
-Organów
-Rogów
Odbijanie zaklęć kosturem
Akrobatyka
Koncentracja
Teleportacja
Kondycja
Hart ciała


Atrybuty rasowe:
-Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.
-Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.
-Lot - Skrzydła umożliwiają ci lot.
-Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.
-Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).
-Szał bitewny

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #6 dnia: 30 Październik 2008, 18:08:13 »
Pachnąłem ręką w stronę służącego. Ten podjechał powozem.
- Zostaw mi go, odejdź.
Wsiadłem na powód wraz z uczniami. Jedziemy w stronę Atusel.

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #7 dnia: 30 Październik 2008, 18:10:01 »
- Fajna , nowoczesna byczka ;] dwukoniowa - rzekł Dev - Jak tam żyjesz Canis, Elrondzie?

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #8 dnia: 30 Październik 2008, 18:14:08 »
- A o mnie to już zapominasz - mruknął Mantos zza pleców Devristusa

Canis

  • Gość
Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #9 dnia: 30 Październik 2008, 18:15:39 »
- Dobrze Devristusie, dobrze jak na trupa. - Po czym zwróciłem się do Isentora. - Isentorze, chciał bym w niedługim czasie wybrać się z kilkoma obywatelami naszego państwa na pobliską wyspę, by ją zbadać i jakby nie patrzeć zwiedzić, by móc ja uznać za w pełni nasza... Chciał bym przeprowadzić taką ekspedycję. Lecz potrzebny by mi był statek wraz z kapitanem i żeglarzami, którzy by tym statkiem poprowadzili na tę wyspę. Poza tym, przydały by się fundusze, dofinansowanie tej wyprawy... Czy użyczysz więc na cele tej wyprawy jeden z okrętów i żeglarzy wraz z kapitanem i czy znajdujesz jakieś fundusze na cele wyprawy?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #10 dnia: 30 Październik 2008, 18:18:30 »
- Taaa... nie ma to jak nowoczesne środki lokomocji, cokolwiek to znaczy oczywiście. Jak się żyje Dev? A właśnie wojna jak widać się skończyła, pełno wszędzie trupów, o tam jeden - elf wskazał palcem - trochę kasy się sypnęło. No i oczywiście przyszedł okres, w którym zamierzam się kształcić.
Elf popatrzał na Canisa.
- Wiesz co. Mam dziwne wrażenie, że zaraz Ci jakaś  część ciała odpadnie...

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #11 dnia: 30 Październik 2008, 18:20:29 »
- Taa... Mantos ja smakowity kąsek zostawiam na koniec - odparł Dev - To dobrze Canisie. Od czasu do czasu mógłbyś się odświeżyć perfumami , bo gnijesz i czuć... IsentoRze co sądzisz o sytuacji w Elanoi. Popuśisz im czy nie?

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #12 dnia: 30 Październik 2008, 18:20:42 »
- Mogę zapodać ci do dyspozycji pinkę. Nie jest to typowo wojenny statek ale w razie czego działa posiada, do transportu idealny.

- Canis wszystko zależy od tego czy będę zadowolony z twojej wyprawy.

Canis

  • Gość
Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #13 dnia: 30 Październik 2008, 18:24:46 »
- Cóż, niech i tak będzie... - Powiedziałem i zwróciłem się do Elronda. - Jeszcze sporo czasu zanim fragmenty ciała będą mi odpadać... jeszcze ponad pół roku... uczniu Altaira... - Po czym spojrzałem na Devristusa. - Devristusie, skoro się nie myjesz to nie obwiniaj o nieprzyjemny zapach innych.

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #14 dnia: 30 Październik 2008, 18:30:16 »
- Canis zawsze śmierdział - szepnął elf do Elronda - tylko ostatnio ma wymówkę. Nie wspominając już o wujasku

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #15 dnia: 30 Październik 2008, 18:33:17 »
- A czy ja mówię że Ci coś właśnie odpadło? Mówię że mam takie dziwne wrażenie... nauczycielu Elveona... - elf pociągnął nosem i skrzywił się w ukartowanym grymasie bólu.
Elf po chwili spojrzał na brata. - Co prawda to prawda. A tak w ogóle to skąd się wziąłeś? W Pakcie Ciebie nie widziałem...

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #16 dnia: 30 Październik 2008, 18:35:37 »
- Ehh, jestem tu z polecenia Isentora. Uczy mnie magi żywiołów i zabrał mnie na wyprawę

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #17 dnia: 30 Październik 2008, 18:38:06 »
- Tak, uczy w Tajnej radzie magów? Szkoda że nie mam do niej dostępu, wszakże znam już trzeci stopień amarangol, ale wiesz, czary lidangol są świetne...

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #18 dnia: 30 Październik 2008, 18:40:24 »
- oh przestańcie biadolić... MAntos czego dowiedziałeś się z wypadu do Elanoi? Nie twojego, a jednego zakonnika - odparł Dev.

Offline Mantos

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2628
  • Reputacja: 294
  • Płeć: Mężczyzna
  • de Freszmejker
    • Karta postaci

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #19 dnia: 30 Październik 2008, 18:44:49 »
- Tak, właśnie tam. Masz rację, lidangol to potężna szkoła magi, jednak wybrałem naurangol. Czary z je zakresu są równie potężne i na dodatek mogę nauczyć się zaklęć leczniczych. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie żeby później zabrać się za lidangol - po czym zwrócił się do Devristusa - No niewiele, poza tym że w liście który zdobył mój wysłaniec widnieje nazwisko Morii...

Forum Tawerny Gothic

Odp: Opętani wieśniacy
« Odpowiedź #19 dnia: 30 Październik 2008, 18:44:49 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top