Do punktu zbioru podbiegł Anvarunis
-
Nareszcie - wyszeptał
Wampir widząc nadchodzące oddziały wroga, stanął na jednym z dachów, wyjął swój łuk (Krycz 3), naciągnął strzałę, napiął cięciwę i wypuścił (Walka Łukiem V) w kierunku, w którym prawdopodobnie biegł jeden z orków w pierwszym szeregu. Łuk ma zasięg 150 m, więc strzała na pewno doleciała, strzała poleciała w kierunku klatki piersiowej orka.
------------------------------------
Noszony ekwipunek:1. Nazwa broni: Ostrze Valfden 3
Ostrość: 6
Wytrzymałość: 5
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Poziom wykonania: III
Opis: Wykuty z 40 sztuk żelaza o zasięgu 0,6 metra, ważący 6kg.
2. Nazwa broni: Krycz 3
Zasięg: 150 metrów
Rodzaj: łuk
Poziom wykonania: III
Opis: Stworzony z 50 sztuk drewna, ważący 2kg.
3. dowolna broń z wyjątkiem kusz, łuków, kosturów, kijów, włóczni, wardyn, tarcz
4. miejsce na bronie małe jak np. sztylety czy szpony
Nazwa odzienia: Zbroja milicji
Rodzaj: zbroja
Wytrzymałość: 6
Ciężar: 5kg
Opis: Wykuta z 200 sztuk mosiądzu.
Umiejętności:- Walka bronią jednoręczną
- Walka bronią dwuręczną
- Walka dwiema broniami
- Walka broniami miotanymi
Specjalizacje:- Walka mieczem V
- Walka szponem V
- Walka łukiem V
- Walka sztyletem V
- Walka włócznią III
Ataki:Broniami jednoręcznymi:
-Klasyczne pchnięcie
-Blok górny
-Blok z odbiciem
-Pchnięcie
-Pchnięcie w tył
-Potężny cios
Atrybuty wyuczane:-Pozyskiwanie:
Skór
Kłów
Pazurów
-Upuszczanie krwi - 6l
-Wysoka charyzma
-Wytrzymałość na ból
-Kondycja
-Hart ciała
-Chodzenie po trudnej nawierzchni
-Kamuflaż
Atrybuty rasowe:+ wyostrzenie zmysłów
+ chwilowa niewidzialność
+ długowieczność
+ przemiana w nietoperza
- śmiertelność
- głód krwi
- wrażliwość na promienie słoneczne
Pas-3l krwi
-Runa Ognia - Heshar