Autor Wątek: Podziemia paktu  (Przeczytany 2676 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Podziemia paktu
« dnia: 02 Maj 2008, 16:46:15 »
Nazwa: Podziemia paktu
Zleceniodawca: Mroczny Pakt
Opiekun: IsentoR
Wymagania: członkostwo w mrocznym pakcie
Opis: Isentor wraz ze swymi poplecznikami udaje się zbadać podziemia ich świątyni.




Ekwipunek:
Nazwa Broni: Oddech Mortis
Rodzaj: kostur
Użycie: oburącz
Typ: drewno
Jakość wykonania: mistrzowskie
Poziom: V
Dodatkowo: błogosławiony oręż (Rasher), magia śmierci

Nazwa Zbroi: Płaszcz krwi
Rodzaj: szata
Materiał: 10kg alfistru
Typ: alfistr
Jakość wykonania: mistrzowskie
Poziom: V
Dodatkowo: błogosławiona zbroja (Rasher), mistrzowska zbroja, magia śmierci


Umiejętności:
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka małymi brońmi strzeleckimi
- walka dużymi brońmi strzeleckimi


Specjalizacje:
- walka mieczem III
- walka toporem II
- walka sztyletem V
- walka szponem V
- walka łukiem IV
- walka kosturem V
- walka kijem V


Zaklęcia:
- Magia Nowożytna
- Magia Starożytna


Atrybuty:
- Spirytyzm
- Rytualizm
- Projekcja Astralna
- Wskrzeszenie Zmarłego
- Metamorfoza
- Tworzenie Ożywieńca
- Koncentracja
- Medytacja
- Teleportacja
- Lewitacja
- Alchemia
- Odbijanie Zaklęć Kosturem


Przedmioty:
- mikstura leczenia ran (0.3l)


Pozostałe:
- kostka dusz

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Podziemia paktu
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Maj 2008, 17:32:20 »
- Przy Isentorze stanął jeden z uczniów...

-----------------

Ekwipunek:

Nazwa Zbroi: Blask Eloenaru
Rodzaj: zbroja
Typ: mithrilowo - srebrna
Jakość Wykonania: mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: mistrzowska obrona

Umiejętności:

Bojowe:

* Główne:

o Walka dużymi brońmi strzeleckimi
o Walka bronią jednoręczną

* Specjalizacja

o Walka mieczem p. II
o Walka łukiem p. V

* Atrybuty

o "Potężny strzał"
o "Grad strzał"
o "Podwójny strzał"


Magiczne:

* Czary:

Amarangol

- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
- Leśna ochrona
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójcze pnącza
- Stworzenie Drzewca
- Zmniejszenie Potwora
- Obudzenie Enta

Lindangol

- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty

Naurangol

- Ognista Strzała
- Ognista Aura
- Lekkie Leczenie
- ÂŚrednie Leczenie

Urangol

- Przemiana w Kruka
- Wyostrzenie zmysłów

* Warzenie mikstur

- mikstura energii magicznej (0.3l)

* Inne magiczne:

o Lewitacja
o Koncentracja
o Zielarstwo

Złodziejskie:

o Skradanie Się I (Chód)
o Skradanie Się II (Bieg)

Myśliwskie:

o Obdzieranie że skóry
o Pozyskiwanie kłów
o Pozyskiwanie pazurów
o Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)
o Pozyskiwanie trucizny II (topielce)


Inne

o Akrobatyka
o Wytrzymałość na ból
o Jazda Konna p. I
o Gra na lutni

Forum Tawerny Gothic

Podziemia paktu
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Maj 2008, 17:32:20 »

Offline Chabacik

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 484
  • Reputacja: 83
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wierz w cuda - polegaj na nich!
Podziemia paktu
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Maj 2008, 18:54:09 »
Elveon zszedł do podziemi, przywitał się ze swoim mistrzem oraz z Elrondem i zaczął przeglądać swój ekwipunek.

Umiejętności

*Głównie

- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka małymi brońmi strzeleckimi
- walka dużymi brońmi strzeleckimi

*Specjalizacja

Walka mieczem III
Walka Kuszą IV

Inne

Skradanie się I (chód)
Skradanie się II (bieg)
Skradanie Się III (Sprint i Skoki) + akrobatyka

 Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)
 Obdzieranie z futer małych zwierząt

Ekwipunek:


Heshar - Runę Ognia, x2
Elshru - Runę Wody.
Huxuesh - Runa Powietrza
Eshanish - Runa Ziemi


Statystyki broni białej


Nazwa broni: Gniew Feniksa
Rodzaj: Miecz
Użycie: Jednoręczny
Typ: Mithril
Jakość wykonania: mistrzowskie
Poziom: I, II, III
Dodatkowo: Zatruty oręż (Trucizna Topielca), błogosławiony oręż (Rasher), Mistrzowski oręż

Statystyki broni palnej

Nazwa Broni: Oddech Feniksa
Typ: Duża
Rodzaj: Kusza
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: IV
Dodatkowo: Błogosławiona Kusza, Mistrzowska Kusza

Dodatkowo 95 bełtów

Statystyki zbroi

Nazwa: Zbroja Feniksa
Typ: Całościowa
Rodzaj: Mithril
Poziom: III
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Dodatkowo: -----
« Ostatnia zmiana: 02 Maj 2008, 22:42:31 wysłana przez IsentoR »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Podziemia paktu
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Maj 2008, 22:53:56 »
- Szybko za mną nie mamy czasu.
Zbiegłem długimi kręconymi schodami do podziemi siedziby mrocznego paktu mieszczącej się w starej, dracońskiej świątyni. Na dole znajdowały się masywne, kamienne drzwi. Przekręciłem 3 dźwignie ustawiając je w następującej kolejności "góra, dół, góra".
- Osh qieloshhuxu ilishesh, Izishesh!
Drzwi ruszyły się otwierając nam przejście. Ze środka bij odór zgnilizny.
- Radziłbym się wam pilnować. Jakiś czas temu wpuściłem tutaj kilku ghuli. O ile jeszcze żyją mogą być niezadowolone z tego co zrobiłem i nie pałać do nas zbytnim entuzjazmem.

//Jesteście w swego rodzaju korytarzu, isentor prowadzi wy idziecie z tyłu. Obecnie MG nie wykonuje żadnej akcji.

Offline Chabacik

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 484
  • Reputacja: 83
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wierz w cuda - polegaj na nich!
Podziemia paktu
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Maj 2008, 23:06:43 »
Elveon wyciągną swój miecz, aby w każdej chwili być gotowym do walki. Korytarz wydawał mu się nie mieć końca, a do tego czuć było okropny odór. Po chwili marszu Elveon podszedł do IsentoRa i powiedział:
- Po co tu właściwie zeszliśmy? I czy w tych podziemiach możemy się spodziewać istot silniejszych od ghuli?

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Podziemia paktu
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Maj 2008, 09:20:19 »
- Osh Isarish Izqiash, Ashush Huash (Ognista Aura) - wymamrotał elf idąc na samym końcu. Wokół niego pojawiły się płonące ogniki.
- Ghule można pokonać za pomocą magii ognia, czy tak samo są one podatne na błyskawice i pioruny? - dopowiedział elf.

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Podziemia paktu
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Maj 2008, 10:38:08 »
- Są podatne na magię ognia mniej więcej tak samo jak na inne ofensywne zaklęcia z innych dziedzin pomijając te z dziedziny umysłu. Ale mniejsza o to wrócimy do tego, gdy spotkamy jakiegoś nich.


//Zapodaje mapę podziemi paktu:

Legenda została napisana z boku obrazka. Gracze nie widzą miejsca położenia potworów, pułapek i przedmiotów. Przeważnie zostaną przez was zauważone dopiero gdy staniecie na polu z nimi. W przypadku posiadania dodatkowych atrybutów jak spostrzegawczość lub wyostrzenie zmysłów możecie zauważyć je o jedno pole wcześniej niż obecnie znajdujecie się. Jedno pole ma rozmiar 3 metrów kwadratowych (3m2). Poruszacie się na zasadzie lewo, prawo, góra, dól. Jeden post to jedna tura i jeden ruch.

Odnośnie naniesionych kolorowych kół:
Zielone - IsentoR
Niebieskie - Elrond
Fioletowe - Elveon



- Poruszam się w lewo (do przodu).

Offline Chabacik

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 484
  • Reputacja: 83
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wierz w cuda - polegaj na nich!
Podziemia paktu
« Odpowiedź #7 dnia: 03 Maj 2008, 12:27:39 »
Idę o pole w lewo

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Podziemia paktu
« Odpowiedź #8 dnia: 03 Maj 2008, 12:32:24 »
- To sporo mamy do zbadania - powiedział elf. - Elysh Osh Izqihuxuesh Arishesh, Xuanysh Izgroshel (Wyostrzenie zmysłów). A czego tu tak dokładnie szukamy? - powiedział elf, w tej samej chwili zaklęcie zaczęło działać. Elf zrobił parę kroków...

- Poruszam się w lewo (do przodu, stoję z boku Isentora).

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Podziemia paktu
« Odpowiedź #9 dnia: 03 Maj 2008, 14:56:31 »
//Elvelon - nic się nie dzieje.
//Elrond - nic się nie dzieje.
//IsentoR -  nic się nie dzieje.
//Możecie napisać, żę poruszacie się do przodu o większa ilość pól. Jeśli po drodze napotkacie jakąś "akcje" przerwę ruch. A będzie szybciej.




Poruszam się 6 pól w lewo. Mówiąc do uczniów:
- Nie mamy czasu by wdawać się teraz w dyskusje. Tego nie da się wytłumaczyć słowami to trzeba zobaczyć.

Offline Chabacik

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 484
  • Reputacja: 83
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wierz w cuda - polegaj na nich!
Podziemia paktu
« Odpowiedź #10 dnia: 03 Maj 2008, 15:02:56 »
Idę 8 pól w lewo trzymając miecz aby w każdej chwili móc zaatakować...

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Podziemia paktu
« Odpowiedź #11 dnia: 03 Maj 2008, 16:04:26 »
Elrond ruszył za kompanami, po kilku krokach zaczął lewitować stopę  nad ziemią. Nie miał w prawdzie żadnej broni, ale świetnie władał magią. - Przynajmniej na nic nie ustanę - pomyślał.

- Idę sześć pól w lewo i staję (znaczy unoszę się w miejscu w powietrzu) za Isentorem
« Ostatnia zmiana: 04 Maj 2008, 01:28:45 wysłana przez Elrond »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Podziemia paktu
« Odpowiedź #12 dnia: 07 Maj 2008, 18:58:09 »
//Elvelon - napotykasz na swojej drodze ghoula
//Elrond - nic się nie dzieje
//IsentoR - nic się nie dzieje




Ghoul

Opis: Ghoule nawiedzają cmentarze, pola bitew oraz inne miejsca, w których jest pod dostatkiem zwłok, stanowiących ich pożywienie. Ci okropni nieumarli czają się wszędzie, gdzie unosi się gęsty opar śmierci, gotowi pożerać nieostrożnych. Podobno ghoule powstają z mężczyzn i kobiet, którzy za życia zakosztowali mięsa człowieka lub przedstawiciela innej inteligencji rasy. Być może jest to prawda, a być może nie - niemniej owo przypuszczenie wyjaśnia antropofagiczne zwyczaje tych nieumarłych. Niektórzy sądzą, że każdy prawdziwi niegodziwiec ryzykuje, że kiedyś stanie się ghoulem. Fakt, iż ghoul był kiedyś człowiekiem (lub przedstawicielem innej pospolitej rasy), staje się oczywisty dla osoby na tyle odważnej, by spojrzała na tego nieumarłego. Wciąż przypomina on istotę, którą był za życia, choć jego ciało pokrywają plamy, a rozkładające się ciało ciasno opina wyłaniające się spod niego kości. Głęboko osadzone oczy ghoula płoną niczym żarzące się węgle. Przemiana z żywej istoty w plugawego stwora nocy wypacza umysły, dlatego też ghoule są przebiegłe i dzikie. Ci nieumarli mówią językiem, jakim posługiwały się za życia (zwykle wspólnym).


Walka: ugryzienie, wręcz, pazury, paraliż, zasięg 1,5m


Technika: Jeśli to możliwe, ghoule atakują z zaskoczenia wyskakują zza grobowców lub z mauzoleów, bądź też wyłaniają się z płytkich grobów.

Paraliż: Istoty ugryzione przez ghoula lub trafione przez niego pazurami mogą zostać sparaliżowane na 2 tury. Elfy i Draconi są niepodatne na ten paraliżujący efekt.

Tworzenie pomiotu: W większości przypadków ghoul pożera zabitych. Czasem jednak zostawiania ofiary tam, gdzie spotkała je śmierć. Tak zabity humanoid po 3 dniach staje się ghoulem. Rzucenie ochrony przed złem na ciało zanim minie wspomniany okres zapobiega przemianie.

Nieumarły: Niepodatny na efekty wpływające na umysł, trucizny, uśpienie, paraliż, otumanienie i choroby. Nie wpływają na niego trafienia krytyczne i stłuczenia. Niepodatny na obniżanie wartości atrybutów, wysączenie energii. Ogromne obrażenia nie spowodują jego śmierci.


Atrybuty: ciche poruszanie, nasłuchiwanie, przeszukiwanie, skakanie, ukrywanie, wspinaczka,
wyczucie kierunku, wyzwalanie się, zauważanie, wielokrotny atak



//Ghoul wyskakuje z cienia wykorzystując element zaskoczenia. Atakuje pazurami w korpus, twoja zbroja odpiera jego atak.
« Ostatnia zmiana: 07 Maj 2008, 19:03:16 wysłana przez IsentoR »

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Podziemia paktu
« Odpowiedź #13 dnia: 07 Maj 2008, 19:18:11 »
Do podziemi wszedł Devristus. Widząc swoich przyjaciół rzekł:
- Powróciłem z Ignis Terra. Zastałem pustą ÂŚwiątynię i otwarte przejście tutaj. Więc jestem i się na coś przydam.

-------------------------------------------------------------------
Ekwipunek:

Nazwa broni: Ochrona Telvarii
Rodzaj: szata
Materiał:  3 kg gelorthu
Typ: gelorth
Jakość wykonania: mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: mistrzowska obrona


Nazwa broni: Pieśń Ma’at
Rodzaj: duża broń strzelecka (łuk)
Użycie: oburącz
Typ: drewno,
Jakość wykonania: mistrzowskie
Poziom: IV
Dodatkowo: mistrzowski oręż

Umiejętności:

Główne:
- walka bronią jednoręczną
- walka bronią oburęczną
- walka dwiema brońmi
- walka dużymi brońmi strzeleckimi

Specjalizacje:
-Walka mieczem II
-Walka łukiem IV
-Walka kosturem III
-Walka korbaczem V

Złodziejstwo:
Akrobatyka
Skradanie się I (chód)

Myślistwo:
Pazurów
ÂŻuwaczek
Organów
Rogów

Czary:


Magia Urungaol:
I Stopień Wtajemniczenia:
Przemiana w Kruka
Wyostrzenie zmysłów
Duchowe Wypalenie
II Stopień Wtajemniczenia:
Jasnowidzenie
Zagłady
III Stopień Wtajemniczenia:
Aury Dusz
Przemiana przeciwnika

Magia Lindangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Mała Błyskawica
- Lekkość
- Wietrzna aura
II Stopień Wtajemniczenia:
- Lewitacja
- Wir
- Duża Błyskawica
- Grom
- Piorun Kulisty
III Stopień Wtajemniczenia:
- Grad Piorunów

Magia Amarangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
- Korzeń
- Rój
- Opętanie Bestii
II Stopień Wtajemniczenia:
- Kontrola nad zwierzęciem
- Zabójczych pnączy

Magia Nenangol:

I Stopień Wtajemniczenia:
- Wodnej Pięści
- Lodowej Strzały

Umiejętności Demona:

Podmuch ognia - Ziejesz ogniem w stronę przeciwnika.

Kamienna skóra - Przez krótki czas twoja skóra staje się bardzo twarda czyniąc cię niemal niezniszczalnym. Umiejętność bardzo przydatna do wywarzania drzwi, bram, niszczenia murów oraz budynków.

Lot - Skrzydła umożiwiają ci lot.

Oczy nocy - Potrafisz widzieć w nocy.

Ognisty Korbacz - Możesz stworzyć ognisty korbacz z dowolnego minerału np. z ziemi (piasku).

Szał bitewny - Czym większy szał tym większe rozmiary przybierasz. Co za tym idzie stajesz się silniejszy lecz twoja obrona spada.

Atrybuty:
Odbijanie zaklęć kosturem
Koncentracja

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Podziemia paktu
« Odpowiedź #14 dnia: 09 Maj 2008, 15:34:04 »
//Ghoul oberwał zaklęciem runy Heshar, która lekko popaliła jego ciało. Bestia ponownie ruszyła do ataku. Zaatakowała pazurami górne partie zbroi. Następnie przygotowała się do kolejnego ataku "ugryzienia"...

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Podziemia paktu
« Odpowiedź #15 dnia: 16 Maj 2008, 22:55:15 »
Devristus - czarny kolor

//Devristusie zatrzymujesz się na 3 polu, nie możesz iść dalej, gdyż walczy tam twój kompan.
//Ghoul_2 został zmniejszony przy pomocy zaklęcia rzuconego przez Elronda. Bestia ruszyła do ataku. Piorun kulisty wystrzelony przez Elronda zadał ghoulowi_2 ciężkie obrażenia. Bestia przewróciła się, wstaje...
//Elveon atakując mieczem trafił w bark średnio rannego ghoula zadając mu śmiertelne obrażenia. Bestia padła martwa. Pamiętaj, że nadal jesteś zarażony śmiercią tzn. reagujesz wolniej i jesteś osłabiony.



- Poruszam się o dwa pola do przodu.



//Twój ruch zostaje przerwany. Napotykasz ghoula_3, bestia szykuje się do ataku pazurami.
« Ostatnia zmiana: 16 Maj 2008, 22:56:55 wysłana przez IsentoR »

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

Podziemia paktu
« Odpowiedź #16 dnia: 16 Maj 2008, 23:59:54 »
- To staje się już nużące. - wysapał elf i wzniósł się prawie pod sklepienie. - A myślałem że to porządne czary... Osh Isarish Izqiash, Izqihuxuash Grash (Ognista Strzała) - krzyknął elf i rzucił małą kulą ognia w zmniejszonego ghula...

Offline Chabacik

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 484
  • Reputacja: 83
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie wierz w cuda - polegaj na nich!
Podziemia paktu
« Odpowiedź #17 dnia: 17 Maj 2008, 13:51:06 »
Elveon popatrzył na ciało ghoula i dla pewności wbił mu miecz w głowę. Rozejrzał się dookoła i ruszył do przodu...

Idę 7 pól w lewo

Offline Devristus Morii

  • Arystokrata
  • ***
  • Wiadomości: 10462
  • Reputacja: 8339
  • Płeć: Mężczyzna
  • Leniuszek.
    • Karta postaci

Podziemia paktu
« Odpowiedź #18 dnia: 18 Maj 2008, 12:55:36 »
- Lewituję 9 pól w lewo...

Offline Tidus

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 825
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Per Aspera Ad Astra...
Podziemia paktu
« Odpowiedź #19 dnia: 18 Maj 2008, 18:58:42 »
- Gdy ujrzałem kartkę na stole w Sali Ideologicznej, natychmiast zabrałem ekwipunek i wyruszyłem do podziemii, gdy tam wszedłem rozejrzałem się...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Umiejętności

Bojowe:

*Główne:

o Walka dużymi broniami strzeleckimi
o Walka bronią jednoręczną

* Specjalizacja

o Walka mieczem p. IV
o Walka łukiem p. V
o "Potężny strzał"
o "Grad strzał"

Złodziejskie:
o Skradanie Się I (Chód)
o Skradanie Się II (Bieg)
o Skradanie Się III (Sprint i Skoki)
o Otwieranie Zamków I
o Kradzież kieszonkowa I

Myśliwskie:
o Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)
o Pozyskiwanie rogów
o pozyskiwanie skór
o pozyskiwanie pazurów
o pozyskiwanie klów

Inne
o Wytrzymałość na ból
o Negocjacje łowcy ( + 15% nagrody )

Ekwipunek:

- broń biała

Nazwa: Dotyk ÂŚmierci [ używane ]
Rodzaj: Miecz
Użycie: Jednoręcz
Typ: Mithril ( 180 sztuk )
Wykonanie: Mistrzowskie
Poziom: IV
Dodatki: Zatruty (Krwiopijca), Błogosławiony (Rasher), Mistrzowski

- broń dystansowa

Nazwa: Płonący Feniks [ używane ]
Rodzaj: Duża broń strzelecka ( łuk )
Użycie: Oburącz
Typ: Drewno
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Poziom: V
Dodatkowo: Mistrzowski


Nazwa: Zbroja Zakonnika ÂŚwitu [ używane ]
Rodzaj: Zbroja
Materiał: 180 Sztuk żelaza
Typ: ÂŻelazna
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III

Przedmioty

- 1 runa Heshar

Pozostałe

- 5 ginów
- kołczan 70 strzał

Forum Tawerny Gothic

Podziemia paktu
« Odpowiedź #19 dnia: 18 Maj 2008, 18:58:42 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything