Autor Wątek: Polowanie Na Smoka  (Przeczytany 7299 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Polowanie Na Smoka
« dnia: 09 Styczeń 2008, 21:02:00 »
 Momo wszedł na pokład przycumowanego w porcie Ombros statku i czekał aż pojawią się pozostali myśliwi.

MG - momo


Opis: Myśliwi wypływają do małego miasteczka na wybrzeżach Torgon, by zapolować na smoka, którego kryjówkę odnaleźli w górach krasnoludzcy wojownicy.
Uczestnicy:

momo

Walar
Darkon
Izrael
EnzoFerrari (zrezygnował)
Grison
Akatosh
Vigo
Samug
Iliar
Altair



1.Umiejętności:
  • Walka w zwarciu:
    • dwa ostrza (poziom ll)
    • miecz jednoręczny (poziom II)
    • Walka Kosturem (poziom III)
    • Odbijanie Zaklęć  Kosturem*
  • Walka na dystans:
    • ÂŁuk (poziom V)
  • Magia:
    • Magia Ogólna (nie działa): Telekineza, ÂŚwiatło, Sen
    • Amarangol: Uderzenie wiatru, Pięść Wichru, Korzeń, Opętanie Bestii, Kontrola nad Bestią
    • Naurangol: Ognista Strała, Małe Leczenie, ÂŚrednie Leczenie
  • Myśliwskie (pozyskiwanie):
    • Skór
    • Kłów
    • Pazórów
    • Płytek pancerza
    • ÂŻuwaczek
    • Organów
    • Rogów
    • Skrzydeł
    • ÂŁusek
    • Upuszczanie krwi - poziom I (max. 3 litry)
    • Upuszczanie krwi - poziom II (max. 6 litrów)
    • Pozyskiwanie trucizny I (krwiopijcy)
    • Pozyskiwanie trucizny - poziom II (topielce)
    • Obdzieranie z futer małych zwierząt
    • Obdzieranie z futer dużych zwierząt
  • Złodziejskie:
    • Kradzież kieszonkowa (poziom l)
    • Otwieranie zamków (poziom I)
    • Skradanie się (poziom III - Sprint i Skoki)
  • ÂŁuczarskie:
    • ÂŁuczarstwo (poziom V)
    • Mistrzowskie łuczarstwo
    • Mistrzowskie łuki
    • Błogosławione łuki
    • Wyrób zatrutych pocisków
  • Pozostałe:
    •  Gra na lutni
    •  Odporność na ból
    •  Zielarstwo**
    •  Akrobatyka
    •  Negocjacje ÂŁowcy I (+5% nagrody)
    •  Negocjacje łowcy II (+15% nagrody)
    •  Negocjacje łowcy II (+25% nagrody)
2.Uzbrojenie:

Walka w zwarciu:

Nazwa: Miecz Jednoręczny (w użyciu)
Typ: jednoręczny
Rodzaj: miecz
Jakość: Zaawansowany
Poziom: II
Opis: Krótki miecz jednoręczny, w miarę przyzwoicie wykuty i wyostrzony.
Nie jest to żaden majstersztyk, ale przynajmniej jest lekki i łatwo się nim posługiwać.

Walka na dystans:
Nazwa: ÂŁuk momo (w użyciu)
Typ: Duży
Rodzaj: ÂŁuk
Jakość wykonania: mistrzowskie
Poziom: V
Opis:  Z pozoru przeciętny długi łuk wykonany z litego dlrewna, skrywa w sobie  jednak niesamowitą siłę i możliwości. Wykonany na podobieństwo  legendarnej broni elfickiej mistrzyni łucznictwa - Eli'ne, daje  doświadczonemu strzelcowi niesamoite możliwości, a przy odpowiednich  warunkach podwaja, a nawet potraja umiejętności łucznika. Iście  mistrzowska broń.
Dodatkowo: Błogosławiony, Mistrzowski

Pancerz:
Nazwa: Zbroja momo (w użyciu)
Rodzaj: Skórzano - Mithrilowa
Typ: Całościowa
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: --------------
Opis:  ÂŚwietna jakościowo, jak i wytrzymałościowo skóra cieniostwora,  znakomicie chroni posiadacza przed atakami z dystansu, zaś dodatkowe  wykończenia z mithrilu pomagają chronić przed ranami w walce w zwarciu.  Użycie lekkich i wygodnych materiałów powoduje, że zbroja w małym  stopniu ogranicza ruchy posiadacza. ÂŚwietna sprawa dla łucznika...

3.''Plecak'':
  • Kołczan strzał (100 szt.)
  • 10 paczek zatrutych strzał (500 sztuk)
  • Sakiewka: 1500 sztuk złota
  • Mała lutnia
  • Dziwna mapa (z książki "Pamiętnik ÂŁowcy Kłów")
Na wejściu każdy może wziąźć 1 paczkę zatrutych strzał. (1 paczka = 50 strzał)  
« Ostatnia zmiana: 11 Styczeń 2008, 18:04:36 wysłana przez momo »

Offline Vigo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 398
  • Reputacja: 18
  • Płeć: Mężczyzna
Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Styczeń 2008, 21:21:09 »
Zaraz potem Vigo wszedł na pokład i usiadł czekając na pozostałych.


Ekwipunek:

2x Odtrutki
20 Strzał

-------------------------------------------------------------------------
Uzbrojenie używane:

Nazwa Broni: Oineth Elethea Anais (Krótki Elficki Miecz) (Używane)
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość Wykonania: Profesjonalne
Poziom: II
Dodatkowo: ----
Opis: Krótki miecz (50 - 60 cm.), jest to dobra
mała broń nie wymagająca dużej siły.

Nazwa broni:Elfi łuk (Używane)
Typ: Długi
Rodzaj: łuk
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Poziom:III
Dodatkowo: Brak.

Nazwa: Zbroja obrońcy Leyanoi (Używane)
Rodzaj: Mithrilowa
Typ: Całościowa
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Mistrzowska Zbroja, Błogosławiona
Opis: Zbroja została wykonana z Mithrilu co czyni ją nie do przebicia.
Mithril jest wytrzymały, ale nie ciężki co daje nosicielowi szybkość
w walce i w marszu. Posiadacz takiej zbroi nie musi się martwic atakami
takich broni jak włócznie i krótkie miecze, lepsze miecze mogę lekko
zarysować zbroje, ale to już zależy od jakości wykonania broni i
umiejętności wojownika. Zbroja została też dodatkowo pobłogosławiona
w imię Adanosa.
Materiał: 10 sztuk Mithrilu

-------------------------------------------------------------------------

Umiejętności:

Walka Wręcz

Walka Bronią Jednoręczną:

Walka Bronią Jednoręczną - Poziom I
Walka Bronią Jednoręczną - Poziom II
Walka Bronią Jednoręczną - Poziom III

Walka Dwoma Ostrzami:

Walka Dwoma Ostrzami - Poziom I
Walka Dwoma Ostrzami - Poziom II
Walka Dwoma Ostrzami - Poziom III

Walka szponami:

Walka szponami - Poziom I
Walka szponami - Poziom II
Walka szponami - Poziom III

Walka kijem:

Walka kijem - poziom I
Walka kijem - poziom II
Walka kijem - poziom III

Walka na Dystans:

Strzelanie z ÂŁuku:

ÂŁuk - Poziom I
ÂŁuk - poziom II
ÂŁuk - poziom III
ÂŁuk - poziom IV

Strzelanie z Kuszy:

Kusza - poziom I
Kusza - poziom II
Kusza - poziom III

Walka Kosturem:

Walka Kosturem Poziom I

Trofea:

Upuszczanie krwi - poziom I (max. 3 litry)
Upuszczanie krwi - poziom II (max. 6 litrów)
Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)
Pozyskiwanie trucizny II (topielce)
Pozyskiwanie Skóry
Pozyskiwanie Kłów
Pozyskiwanie Pazurów
Pozyskiwanie Skrzydeł
Pozyskiwanie Rządeł
Pozyskiwanie Rogów
Pozyskiwanie Płytek pancerza
Pozyskiwanie Organów
Pozyskiwanie ÂŁusek
Pozyskiwanie ÂŻuwaczek

Obdzieranie z futer małych zwierząt
Obdzieranie z futer dużych zwierząt

Ciche Poruszanie Się, Kradzież:

Skradanie się I (chód)
Skradanie się II (bieg)
Skradanie się II (sprint i skoki)

Akrobatyka

Kradzież kieszonkowa I

Otwieranie Zamków - Poziom I

Wytrzymałości:

Wytrzymałość na ból

Kowalstwo:

Wyrób zatrutych ostrzy
Wyrób zatrutych pocisków

Handel:

Negocjacje łowcy I (+5% nagrody)
Negocjacje łowcy II (+15% nagrody)

Magia:

Magia Zmysłu Wampira

1. Wyostrzony Zmysł
2. Widzenie Aury
3. Astralny Dotyk

Forum Tawerny Gothic

Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Styczeń 2008, 21:21:09 »

Offline Giual

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 192
  • Reputacja: 0
Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Styczeń 2008, 21:21:37 »
Zabrałem ekwipunek z domu i pobiegłem do czekającego na pozostałych myśliwych moma

Umiejętności W Walce Wręcz
Walka Dwoma Ostrzami I
Walka Dwoma Ostrzami II
Walka Dwoma Ostrzami III

Walka Toporem I
Walka Toporem II
Walka Toporem III
Walka Toporem IV

Umiejętności Obronne

Obrona Tarczą I

Walka na Dystans
Strzelanie z ÂŁuku I
Strzelanie z ÂŁuku II
Strzelanie z ÂŁuku III

Umiejętności Złodziejskie
Otwieranie Zamków II
Skradanie II
Kradzież Kieszonkowa  I
Umiejętności myśliwskie[/b]
- Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)
- Zdejmowanie skór

Ekwipunek

Nazwa - Ohsiański Topór
Typ - dwóręczny
Rodzaj - topór
Wykonanie - mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - ------
Opis - Topór ten świetnie leży w dłoni. Mimo iż jest dosyć ciężki, można nim swobodnie walczyć. Zadaje spore obrażenia, szczególnie z zamachu. Obustronne ostrze pozwala na różnorakie formy ciosów. Kolec u nasady, pozwala na dobicie przeciwnika, tudzież zadawanie ran kutych.

Nieużywane:

110 strzał

Pancerze:

Nazwa: Skórzany Pancerz ÂŁowcy Nagród I
Typ: Całościowa
Rodzaj: Skórzana
Poziom: I
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Czas Wyrobu: 12h
Składniki: 5 kłów, 2 skóry rozpruwacza, 1 wilka.
Opis: Pancerz ten zapewnia słabą ochronę przed bronią dystansową i średnią przed orężem bezpośrednim. Skóry rozpruwacza i wilka zapewniają także dostateczną ochronę przed zimnem.

Jedzenie/Picie
4 piwa

Momo chcesz piwo mam pare
« Ostatnia zmiana: 13 Styczeń 2008, 14:50:20 wysłana przez Iliar »

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Styczeń 2008, 21:31:29 »
Grison wszedł na pokład.
- Statek łowców- powiedział sam do siebie. Mężczyzna dobrze znał tę łajbę z czasów kiedy jeszcze była pod jego komandem. Następnie podszedł i przywitał się z momo jak ze starym przyjacielem po czym usiadł na ławce.



Ekwipunek:

Nazwa: Zemsta ÂŁowcy
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Wykonanie: Mistrzowskie
Poziom: III
Specjalne: Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż,
Opis: Kowal stapia razem mithril, magiczną rudę i żelazo. Tworzy się czarna mieszanka. Z tego wykuwany jest miecz. Niebywałej ostrości nadaje mu ruda, wytrzymałości i odporności na zniszczenie - mithril, żelazo jest uzupełniaczem i wyważa broń. Bardzo silna trucizna z bagiennych topielców dodatkowo nadaje mocy tej broni. Ten oreż jest niezniszczalny i zadaje bardzo duże obrazenia. Wykonany jest przez kowala Samotnych ÂŁowców, który nadał tej broni unikalny charakter i styl broni ÂŁowców Nagród.
Surwoce - 1 stalowy pręt, 3 sztuki mithrilu, 3 sztuki rudy, 1 fiolka trucizny topielcy bagiennych.

Nazwa: Szaleństwo ÂŚmierci
Typ: Całościowa
Rodzaj: Mithrilowa III Futrzana III
Poziom: III
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Dodatkowo: Błogosławiony Pancerz, Mistrzowski Pancerz
Opis: Ten pancerz to prawdziwe mistrzowskie dzieło sztuki płatnerskiej. Zbroję w całości wykonano z mithrilu, a na wierzch nałożono futro dla zmylenia przeciwnika. Zbroja poprzez mithril użyty do jej stworzenia jest lekka niczym futrzana lecz potrafi zatrzymać zdecydowaną większość ataków. Dodatkowo pancerz jest błogosławiony i mistrzowski. Cały pancerz doskonale przylega do ciała dzięki czemu nie krępuje ruchów.

Nazwa Broni: Ulepszony ÂŁuk ÂŚmierci
Typ: dwóręczny
Rodzaj: ÂŁuk
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: IV
Dodatkowo: Błogosławiony ÂŁuk, Mistrzowski ÂŁuk
Opis: Jest to bardzo cenny i niezwykle dopracowany łuk. Cechy: siła z jaką pocisk trafia w cel, odległość na jaką może polecieć strzała, celność i wyważenie łuku oraz szybkość załadowania kolejnej strzały.

Umiejętności:

Walka w Zwarciu:

-Miecz I
-Miecz II
-Miecz III

-Dwa Ostrza I
-Dwa Ostrza II
-Dwa Ostrza III

-Broń dwóręczna I
-Broń dwóręczna II
-Broń dwóręczna III
-Broń dwóręczna IV

-Walka Kosturem I

-Umiejętne Blokowanie Ciosów I*
-Umiejętne Blokowanie Ciosów II*

-Miecz ÂŁowcy*

Walka na Dystans:

-ÂŁuk I
-ÂŁuk II
-ÂŁuk III
-ÂŁuk IV

-Potężniejszy Strzał z ÂŁuku*

-Potężny Strzał*

-Grad Strzał*

-Podwójny Strzał*

-Kusza I
-Kusza II
-Kusza III
-Kusza IV

-Szybsze ÂŁadowanie Kuszy*

Ciche Poruszanie Się:

-Skradanie się I
-Skradanie się II
-Skradanie się III

-Akrobatyka

-Skrytobójstwo*

-Chodzenie po trudnej nawierzchni*

Trofea:

-Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)
-Pozyskiwanie trucizny II (Bagienne Topielce)

-Upuszczanie krwi I (max. 3 litry)
-Upuszczanie krwi II (max. 6 litrów)

-Pozyskiwanie skór
-Pozyskiwanie kłów
-Pozyskiwanie pazurów
-Pozyskiwanie rogów
-Pozyskiwanie płytek pancerza
-Pozyskiwanie żuwaczek
-Pozyskiwanie organów
-Pozyskiwanie skrzydeł
-Pozyskiwanie żądeł
-Pozyskiwanie łusek

Wytrzymałości:

-Kondycja ÂŁowcy*
-Wytrzymałość łowcy*

-Wytrzymałość na ból

-Odporność na trucizny I*
-Odporność na trucizny II*

-Pierwsza pomoc*

Handel:

-Negocjacje ÂŁowcy I (+5% nagrody)
-Negocjacje ÂŁowcy II (+15% nagrody)
-Negocjacje ÂŁowcy III (+25% nagrody)

-Perswazja*

-Zastraszanie*

Rzemiosło:

ÂŁuczarstwo:

-Amatorskie ÂŁuczarstwo
-Zaawansowane ÂŁuczarstwo
-Profesjonalne ÂŁuczarstwo
-Mistrzowskie ÂŁuczarstwo

-Mała Kusza
-Duża Kusza

-Kusze I
-Kusze II
-Kusze III
-Kusze IV

-Błogosławiona Kusza
-Mistrzowska Kusza

-Wyrób Zatrutych Pocisków

Kowalstwo:

- Amatorskie Kowalstwo
- Zaawansowane Kowalstwo
- Profesjonalne Kowalstwo
- Mistrzowskie Kowalstwo

- Wyrób broni jednoręcznych
- Wyrób broni dwóręcznych

- Kowal Mieczy I
- Kowal Mieczy II
- Kowal Mieczy III

- Zatruty Oręż
- Błogosławiony Oręż
- Mistrzowski Oręż

Inne:

-Uprawa roślin

-Zakładanie pułapek*
-Rozbrajanie pułapek*

***** *****


*Kondycja łowcy- 4 dni nauki (umiejętność ta pozwala łowcy poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu).

*Wytrzymałość łowcy- 4 dni nauki (umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię).

*Umiejętne blokowanie ciosów I- 2 dni nauki.

*Umiejętne blokowanie ciosów II- 4 dni nauki (umiejętność pozwala na umiejętne blokowanie ciosu połączone z natychmiastowym oraz śmiertelnym kontratakiem).

*Odporność na trucizny I- 4 dni nauki (umiejętność ta uodparnia danego łowcę na słabszego rodzaju trucizny (np. krwiopijcy)).

*Odporność na trucizny II- 6 dni nauki (umiejętność ta uodparnia danego łowcę na większość rodzajów trucizn).

*Potężniejszy strzał z łuku- 3 dni nauki (umiejętność dodaje premię w posługiwaniu się łukami - pozwala na częstsze śmiertelne trafienia).

*Skrytobójstwo- 1 dzień nauki (umiejętność ta pozwala, by dany łowca dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary).

*Zakładanie pułapek- 2 dni nauki (umiejętność ta pozwala łowcy na zakładania przeróżnych pułapek na swoją ofiarę w dzikim lub miejskim terenie).

*Rozbrajanie pułapek- 2 dni nauki (umiejętność ta pozwala na bezproblemowe usuwanie pułapek zastawionych przez wrogów).

*Miecz ÂŁowcy- 3 dni nauki (umiejętność dodaje premię do walki bronią wykutą przez kowala Gildii ÂŁowców Nagród (tylko miecze))

*Pierwsza pomoc- 1 dzień nauki (umiejętność pozwala opatrywać rany na lekkim i średnim poziomie).

*Zastraszanie- 1 dzień nauki (umiejętność ta sprawia, że jesteśmy w stanie zastraszyć nawet najhardszych osobników).

*Perswazja- 1 dzień nauki (umiejętność ta pozwala do przekonania/nakłonienia do swoich racji osobę przeciwną).

*Chodzenie po trudnej nawierzchni- 4 dni nauki (umiejętność pozwala na chodzenie bez przeszkód po terenach takich jak bagna, oblodzone jeziora/góry, górzyste tereny, itd.).

*Szybsze ładowanie kuszy- 1 dzień nauki (umiejętność ta sprawia, że dany łowca w znacznie szybszy sposób zakłada pociski (bełty) na kusze).

*Potężny strzał- łucznik umie oddać bardzo silny strzał który może przebić pancerz, a nawet danego osobnika na wylot.

*Grad strzał- łucznik w bardzo krótkim czasie wystrzeliwuje kilkanaście strzał które prawie że w jednej chwili zasypują wroga.

*Podwójny strzał- łucznik umie wystrzelić dwie strzały które mogą zranić celnie nawet dwa cel

Offline Darkon

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • Reputacja: 0
Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Styczeń 2008, 22:10:30 »
W pobliże "Anilui" pojawił się także Darkon. Zameldował się i czekał na pozostałych myśliwych.

Info o postaci:

http://img145.imageshack.us/my.php?image=darkonmw7.png (obrazek z Darkonem)

Umiejętności:

Walka w zwarciu:

Bronie jednoręczne I

Bronie dwóręczne I
Bronie dwóręczne II
Bronie dwóręczne III

Walka na dystans:

Kusze I
Kusze II
Kusze III
Kusze IV

Poruszanie się:

Skradanie się I

Trofea:

Skóry
Pazury
Kły
ÂŁuski
Rogi
Płytki pancerza
Skrzydła

Trucizny I
Trucizny II

Upuszczanie krwi I
Upuszcanie krwi II

Rzemiosło:

Amatorskie Kowalstwo
Zaawansowane Kowalstwo
Profesjonalne Kowalstwo

Wyrób broni jednoręcznych
Wyrób broni dwóręcznych

Kowal Mieczy I
Kowal Mieczy II

Kowal Toporów I
Kowal Toporów II


Amatorskie ÂŁuczarstwo

Kusze I

Ekwipunek:

1. Pancerz:

Nazwa: Skórzany Pancerz ÂŁowcy Nagród
Typ: Całościowa
Rodzaj: Skórzana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Opis: Ta zbroja zapewnia średnią ochronę przed bronią. Jest standardowym pancerzem ÂŁowców.
Materiał: 3 skóry wilka, 2 skóry topielca, 2 zębacza, 15 pazurów

2. Broń do walki w zwarciu:

Nazwa: Gniew Wilka
Typ: dwóręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość: Zaawansowane
Poziom: II
Dodatkowo: <brak>
Opis: Kolejne dzieło Darkona. Rączka jest obita kawałkiem skóry wilka, a ostrze jest długie i ostre. Miecz pachnie nowością i świeżością. Jest świetnym wyborem dla w pół zaawansowanego nomada broni dwóręcznych.

3. Bron do walki na dystans

Nazwa Broni: Kusza ÂŚwiętych Płomieni
Typ: Duża
Rodzaj: Kusza
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: IV
Dodatkowo: Mistrzowska Kusza, Błogosławiona Kusza
Opis: Jedna z najwspanialszych kusz, jakie widział świat. Kusza świetnie leży w ręce, a mimo to, wygląda niczym pomniejszona machina oblężnicza. Emanuje z niej aura Innosa - boga, na ołtarzu, którego została ona pobłogosławiona. Rzemieślnik wykonał kawał dobrej roboty. Kusza stworzona została z czarnego, gustownego drewna. Wyrzezbione zostały na niej także motywy płomieni i ognia.

1x Kołczan zatrutych bełtów (pozostało 50 bełtów)

4. Złoto

Sakiewka z 10 szt. złota

Offline Altair

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1125
  • Reputacja: 609
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bóg ma nas w opiece
Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #5 dnia: 10 Styczeń 2008, 15:25:18 »
Umiejętności:

Bojowe:

Walka w zwarciu:

Walka bronią jednoręczną III
Walka toporem IV
Walka kosturem V


Walka na dystans:
Strzelanie z kuszy III

ÂŁowieckie:

Skradanie się I (chód)
Skradanie się II (bieg)
Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)
Pozyskiwanie trucizny II (Bagienne topielce)
Obdzieranie ze skóry
Akrobatyka


Handlowe:

Negocjacje ÂŁowcy I (+5% nagrody)
Negocjacje ÂŁowcy II (+15% nagrody)
Negocjacje ÂŁowcy III (+25% nagrody)


Wytrzymałości:

Wytrzymałość na ból

Umiejętności specjalne:

Teleportacja


Ekwipunek:

Broń biała:

Nazwa broni: Nowy Brzask (w użyciu)
Typ: Dwuręczny
Rodzaj: Kostur
Wykonanie: Mistrzowskie
Poziom: V
Specjalne: Błogosławiony Oręż, Magia ÂŚmierci

Nazwa - Czarna klinga
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - Miecz
Wykonanie - Mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż,
Opis - Kowal stapia razem mithril, magiczną rudę i żelazo. Tworzy się czarna mieszanka. Z tego wykuwany jest miecz. niebywałem ostrości nadaje mu ruda, wytrzymałości i odporności na zniszczenie - mithril, żelazo jest uzupełniaczem i wyważa broń. Bardzo silna trucizna z bagiennych topielców dodatkowo nadaje mocy tej broni. Ten oreż jest niezniszczalny i zadaje bardzo duże obrazenia.

Zbroje:

Nazwa: Szata Adepta Nekromantacji (w użyciu)
Typ: Szata
Rodzaj: Bawełniano-Lniana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Magiczna Szata, Błogosławiona Szata, Mistrzowska Szata,
Opis: Szata jest zrobiona z włókien roślin bawełny oraz lnu. Jest to ciemno-szara, wręcz prawie czarna szata z fioletowymi akcentami. Jest tworzona jedynie na zlecenie. Nosić mogą ją tylko stworzenia naznaczone bogiem Beliarem.


Czary:

Magia ogólna(nie działa):

I Stopień Wtajemniczenia
Telekineza
ÂŚwiatło
Sen


II Stopień Wtajemniczenia
Kontrola
Strach


III Stopień Wtajemniczenia
ÂŚwięty pocisk
ÂŚmiertelna Fala


Magia Krwi

I Stopień Wtajemniczenia:
Wysysanie ÂŻycia - Elysh Izysh Izash Arishesh, Xuysh Ilishash
Wysysanie Energii Magicznej - Elysh Izysh Izash Arishesh, Esh Areshhu Isishish, Anash Isish Ilxuareshib
Zgubne Uderzenie - Xuisush Uparesh, Ush Ruesh Huxuesh Arishesh


II Stopień Wtajemniczenia:
Transfer ÂŻycia - Qihuashar Izumeshhu, Xuysh Ilishash
Transfer Energii Magicznej - Qihuashar Izumeshhu, Esh Areshhu Isishish, Anash Isish Ilxuareshib
Uderzenie Cienia - Ush Ruesh Huxuesh Arishesh, Ilishesh Arishash
Dotyk Agonii - Ruosh Qiyship, Ash Isosh Arishish


III Stopień Wtajemniczenia
Pozbawienie ÂŻycia – Iaosh Xuupash Elishesh Arishesh, Xuysh Ilishash
Zniewolenie Duszy - Xuarishesh Elosh Gresh Arishesh, Ruush Izxuysh
Zgubne Uderzenie Cienia - Xuisush Uparesh, Ush Ruesh Huxuesh Arishesh, Ilishesh Arishash
Dotyk śmierci - Ruosh Qiyship, Izanisheshhu Ilish


Magia ÂŚmierci

I Stopień Wtajemniczenia:
Mroczna Aura – Anhuosh Ilxuarash, Ashush Huash
Pocisk Zła - Iaosh Ilishizip, Xugrash
Opętanie Złem - Ush Iaesh Qiash Arishesh, Xugreshan
Wybuch Cienia – Elysh Upushiltu, Ilishesh Arishash
Przyzwanie Zombie - Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Xuooshan Upishesh


II Stopień Wtajemniczenia:
Aura Nekromanty - Ashush Huash, Aresch Ipiaosh Anashar Qiysh
Tchnienie ÂŚmierci - Qiiltuarishesh Arishesh, Izanisheshhu Ilish
Skażenie Złem - Izipash Xuesh Arishesh, Xugreshan
Eksplozja Zła - Eshipiz Iagrosh Xuibash, Xugrash
Przyzwanie Demona - Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Ruesh Anush Arash


III Stopień Wtajemniczenia:
Aura Lisza - Ashush Huash, Grish Izxuash
Zew Beliara - Xueshel, Upeshgr Ishash Huash
Zniewolenie - Xuarishesh Elosh Gresh Arishesh
Krzyk Umarłych - Iphuxuyship, Ush Anashhu Gryshiltu
Przywołanie Kościanego Smoka - Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Iposh Izilishash Areshisosh, Izanosh Ipash


Klątwy

I Stopień Wtajemniczenia:
Zatrucie – Xuash Qihuush Ilishesh
Pasożytnicza Więź – Iaash Izosh Xuyshqi Arish Ilxuash, Elisheshxu,
Osłabienie – Osh Izgrash Upishesh Arishesh


II Stopień Wtajemniczenia:
Laleczka Voodoo – Grash Gresh Ilxuipash, Vagrloshosh Ruoshosh
Okaleczenie – Osh Ipash Gresh Ilxuesh Arishesh


Amarangol
I Stopień Wtajemniczenia:
Korzeń - Iposh Huxueshar
Rój - Huoshib
Opętanie Bestii - Osh Iaesh Qiash Arishesh, Upish Izqiishish
Leśna ochrona - Gresh Isarash, Osh Iltuhuosh Arash


Naurangol
I Stopień Wtajemniczenia:
Ognista Strzała - Osh Isarish Izqiash, Izqihuxuash Grash
Ognista Aura - Osh Isarish Izqiash, Ashush Huash
Lekkie Leczenie - Greship Ipishesh, Gresh Ilxuesh Arishesh


Lindangol

I Stopień Wtajemniczenia:
Mała Błyskawica - Anash Grash, Upgrysh Izipash Elish Ilash
Lekkość - Greship Iposhizil
Wietrzna aura - Elishesh Qihuarash, Ashush Huash


Nenangol
I Stopień Wtajemniczenia:
Wodna Pięść - Elosh Ruarash, Iaisheshizil
Długi oddech - Rugrush Isish, Oshru Rueshiltu
Wezwanie Węża Morskiego - Elesh Xuelash Arishesh, Elesh Xuash, Anoshhu Izipishesh Isosh
Lodowa Aura - Grosh Ruosh Elash, Ashush Huash
Lodowa Strzała - Grosh Ruosh Elash, Izqihuxuash Grash


Urangol:
I Stopień Wtajemniczenia:
Przemiana w Kruka - Iahuxuesh Anishash Arash, El, Iphuush Ipash
Wyostrzenie zmysłów - Elysh Osh Izqihuxuesh Arishesh, Xuanysh Izgroshel
Duchowe Wypalenie - Ruush Iltuosh Elesh, Elysh Iaash Gresh Arishesh


Posiadacz Certyfikatu Magii

Stan cywilny: Kawaler

Tytuły:
Nekromanta
Przywódca Ugrupowania Nowy Brzask
Obywatel Ombros
Mistrz Czeladu Krawieckiego

Offline Walar

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 472
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Live together, die alone.
Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #6 dnia: 10 Styczeń 2008, 16:35:14 »
Wkrótce do grupy myśliwych przyszedł Walar. Był on dość niezadowolony bo przejdzie mu przed nosem wyprawa klanu. Usiadł na burcie statku i czekał na resztę myśliwych.

STATYSTYKI BRONI BIAÂŁEJ
Nazwa: Cienista Klinga
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Wykonanie: Mistrzowskie
Poziom: III
Specjalne: Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż

STATYSTYKI BRONI PALNEJ
Nazwa: Ramię Baobabu
Rodzaj: ÂŁuk
Typ: ÂŚredni
Jakość wykonania: mistrzowska
Poziom: III
Opis: Broń doskonale zbalansowana. Bez problemu da się nią zabić nawet obiekt znajdujący się ponad 200 m. od strzelającego. W długim procesie formowania, po misternym i symetrycznym ociosaniu drewna powstaje łuk niemal doskonały zwany Ramieniem Baobabu.
Dodatkowo: Błogosławiony łuk

Strzały: 280

STATYSTYKI ZBROI
Nazwa: Szata Klanu Ohsi
Typ: Szata
Rodzaj: Len
Poziom: II
Wykonanie: Profesjonalne
Dodatkowo: ---
Opis: Szata szarego koloru. Robiona jedynie na specjalne zlecenie Klanu Ohsi. Nosić ją mogą jedynie członkowie klanu. Jest ona bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób, które władaja dwoma ostrzami, albowiem niekrępuje ona ruchów uzytkującego
Materiał: 2 Kg Lnu

RUNY:

2xHeshar - runa ognia

UMIEJÊTNO¦CI
walka bronią jednoręczną - poziom I
walka bronią jednoręczną - poziom II
walka bronią jednoręczną - poziom III

strzelanie z łuku - poziom I
strzelanie z łuku - poziom II
strzelanie z łuku - poziom III

UMIEJÊTNO¦CI Z£ODZIEJSKIE

otwieranie zamków - poziom I

kradzież kieszonkowa - poziom I

skradanie się - poziom I

UMIEJÊTNO¦CI MY¦LIWSKIE

Pozyskiwanie kłów
Pozyskiwanie rogów
Pozyskiwanie łusek
Upuszczanie krwi - poziom I (max. 3 litry)

Offline Samug

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 0
Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Styczeń 2008, 18:10:50 »
Na pokład statku wszedł Samug...

Umiejętności:

Bojowe:
- Walka mieczem jednoręcznym III
- Obrona Tarczą III
- Walka wardyną III
- Strzelanie z kuszy IV

ÂŁowcy:
- Negocjacje łowcy III (+25% nagrody)
- Kondycja łowcy
- Wytrzymałość łowcy
- Szybsze ładowanie kuszy

Złodziejskie:
- Skradanie Się III (Sprint i Skoki)
- Akrobatyka

Myśliwskie:
- Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)

Magia Wampirów:
- Przemiana w Nietoperza
- Pocisk Nienawiści

Pozostałe:
- Wytrzymałość na ból
- Uprawa roślin

Ekwipunek:

Bronie:
Nazwa - ÂŁowca Krwi
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - Miecz
Wykonanie - Mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż,

Nazwa Broni: Powiew ÂŚmierci
Typ: Duża
Rodzaj: Kusza
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: IV
Dodatkowo: Błogosławiona, Mistrzowska

Zbroje/Szaty:
Nazwa Zbroi: Dracoński Pancerz
Typ: Całkowita
Rodzaj: ÂŻelazna
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Błogosławiona Zbroja, Mistrzowska Zbroja
Opis: Zbroja podarowana przez Draconów.

Offline Akatosh

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 344
  • Reputacja: 71
  • Ablazir
    • Karta postaci

Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #8 dnia: 11 Styczeń 2008, 13:48:41 »
Akatosh wszedł na pokład statku i zaczął przeglądać ekwipunek.
Umiejętności:

Walka zwarciu

Walka bronią J.III poziom

Walka na dystans

ÂŁuk - poziom IV -

Umijętności myśliwskie

Pozyskiwanie rogów.
Pozyskiwanie kłów.
Pozyskiwanie pazurów .
Upuszczanie krwi - poziom I (max. 3 litry) .
Upuszczanie krwi - poziom II (max. 6 litrów) .
Pozyskiwanie trucizny z Krwiopijców.
Pozyskiwanie trucizny z topielców.

Umiejętności złodziejskie

Akrobatyka
Otwieranie Zamków - Poziom I
Kradzież-I
skradanie się I poziom(chód)

Pozostałe umiejętności

Negocjacje łowcy II (+15% nagrody)

Umiejętności specjalne


Gniew Krwi*
- poziom 1 -

Ekwipunek:

Klucz do skrzyni w domu.
1 odtrutka
paczka strzał:90 sztuk

Używane:
Nazwa:Modefikowana Metalowa Zbroja
Rodzaj: ÂŻelazna
Typ: Całościowa
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Mistrzowska zbroja, Błogosławiona
Opis: Ta zbroja jest wykonana z metalu który doskonale broni przed włóczniami i innymi broniami tego typu. Z tą zbroją można już walczyć przeciwko wojownikom z bronią dwóręczną. Naramienniki są bardzo przydatne do parowania ciosów przeciwnika. Zbroja została dodatkowo pobłogosławiona.Zmieniony hełm zapewni lepszą ochronę od szyszaka.Kolczuga po spodniami zapewnia również dodatkową ochronę.
materiał: 21 sztabek metalu
Cena: 500 sztuk złota

Nazwa - Narzędzie Kata
Typ - Jednoręczna
Rodzaj - Miecz
Wykonanie: Mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż
Opis - Jest to miecz, który zadaje spore obrażenia i jest dosyć szybki. ÂŚmiało może rozpłatać łeb jaszczuroczłeka na dwoje (oczywiście jak się ma dobre umiejętności). Orkowie z Varrok, używają podobnych do tortur, stąd nazwa.
Surowce: 1 stalowy pręt, 1 fiolka trucizny.
Cena - 210 sztuk złota

Nazwa: ÂŁuk Ohsi
Jakość wykonania: Profesjonalna
Poziom: IV
Opis: ÂŁuk wykonywany na specjalne zamówienie dla braci z klanu Ohsi. Może z niego korzystać każdy, jednak jasne jest chyba to, że potężniejszą bronią stanie się w rękach wyborowego strzelca, niż nowicjusza.


Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #9 dnia: 12 Styczeń 2008, 13:37:29 »
- "Momo chcesz piwo mam pare"
- Chętnie, dzięki. Chyba nie ma sensu dłużej czekać, podnosimy kotwicę.
Po chwili statek opuszczał już zatokę Ombros.
Wiatr nadymał ogromne żagle, powoli popychając statek w stronę kontynentu. Ku zadowoleniu załogi nie zapowiadało się na kłopoty z pogodą. W tej chwili jedynym problemem z jakim mogli się spotkać były statki jaszczuroludzi, patrolujące wody wzdłóż wybrzeży ich królestwa, jednak na szczęście ostatnimi czasy sytuacja trochę się uspokoiła.
- Wygląda na to, że czeka nas spokojny rejs. Do Torgon droga daleka, tak więc mamy trochę wolnego czasu. - Powiedział głośno momo, po czym odszedł na bok napić się piwa. - I jak Ci się podoba w naszym Ombros, Iliarze?

//na razie mamy czas wolny na rozmowy, obijanie się, przygotowania etc.

Offline Altair

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1125
  • Reputacja: 609
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bóg ma nas w opiece
Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #10 dnia: 12 Styczeń 2008, 16:30:21 »
Altair czuł się bardzo dobrze. Wszyscy pamiętali go i kojarzyli jako samotnika, powściągliwego, zamkniętego w sobie maga. Faktycznie tak było, dlatego stał sam przy prawej burcie i patrzył na bezkresne morze. Po chwili podszedł do niego momo.
- Ach witaj... nie zauważyłem cię - rzekł nie patrząc nawet na przyjaciela - przypominają mi się czasy, kiedy to w dwunasty rok mojej wojaczki płynęliśmy na sam koniec świata. Oczywiście świat się nie skończył, ale płynęliśmy potwornie długo, że straciłem rachubę dni. Połowa naszych ludzi zginęła z głodu - kilku wypadli zza burty, a kilkudziesięciu popełniło samobójstwo. Została nas garstka, a mimo to płynęliśmy dalej... kiedy dopłynęliśmy do wyspy, wyszliśmy naprzeciw tysięcznej armii. Nas było najwyżej setka... Nie zważając na okoliczności stanęliśmy do walki i przegraliśmy. Wyrżnęli wszystkich jak kaczki, a mnie i mojego przyjaciela jako jedynych wzięto do niewoli... Głodzili nas przez dwa tygodnie. Byliśmy poniżani, bici, torturowani, aż w końcu powiedzieli, że nie przydamy się im. I wypuścili nas. Wszystko było by dobrze... - tutaj przerwał na chwilę - gdyby nie to, że wypuścili nas z dwustu metrowego klifu na porywiste fale oceanu. Przeżyłem tylko ja, a wiesz czemu?
Momo zrobił minę jakby nie wiedział co odpowiedzieć.
- Ponieważ znalazłem niewielką jaskinię. Tam przeżyłem dwa dni i mój przyjaciel zmarł. Jego ostatnie słowa brzmiały "będziesz miał co jeść" i faktycznie, miałem. Musiałem zjeść człowieka. Wiesz, co to znaczy jeść innego człowieka? Którego znałeś zanim jeszcze przestałeś srać w spodnie. A później? Byłem już za stary. Kiedy rozliczali moich przyjaciół, dawano im majątek, złoto, biżuterię, posiadłości. Mi powiedzieli "dziękuje". A teraz? Teraz za odważne czyny nazywają mnie idiotą, a młodzi próbują się ze mną równać, do momentu, kiedy chwycę za miecz. Powiedz mi, momo, co to jest? Jak to nazwać? Kiedy kiedyś, po wojnie, zaraz po nadaniu mi tytułu weterana poszedłem do jednego z szych, który "kręcił" to wszystko. Kiedy przystawiłem mu miecz do gardła, splunąłem w twarz i podniosłem głowę w tryumfie nie potrafiłem pchnąć. Coś zadało mi pytanie "czy warto?". Puściłem go, powiedziałem jedynie, że jeśli jeszcze kiedykolwiek w życiu go zobaczę, to zabiję. Spotkałem go później. Zaoferował mi złoto, a wiesz o co ja poprosiłem? Powiedziałem, by zwrócił mi życie, które mu oddałem. Nie był w stanie mi tego oddać, miałem go zabić. Ale tego nie zrobiłem. Ale poprzysiągłem przed Innosem, potem przed Beliarem, że jeśli jeszcze raz ujrzę jego szpetny ryj, to zabiję jego najlepszego przyjaciela, przyniosę mu go na tacy z solą i powiem, ze jeśli na moich oczach nie zje go, to zabije całą jego rodzinę na jego oczach. Wtedy zaznam spokój i będę mógł żyć jak człowiek... - mówił to z kamienną twarzą, jakby odpowiadał na pytanie "która godzina?", na jego twarzy nie było widać śladów gniewu, jednak oczy zapłonęły nienawiścią i zemstą, a po chwili pojawiły się w nich łzy...

Offline Vigo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 398
  • Reputacja: 18
  • Płeć: Mężczyzna
Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #11 dnia: 12 Styczeń 2008, 19:37:56 »
Vigo zaraz po odpłynięciu postanowił rozglądnąć się po statku w celu znalezienia sobie dobrego miejsca do rozmyślania i przygotowania do walki. Po krótkim rozglądnięciu zauważył miejsce które przykuło jego wzrok. Było to miejsce przy wejściu na pokład. Stała tam bowiem ławka, z której było widać wszystko co się dzieje na pokładzie. Tam też Vigo postanowił odpocząć i przysłuchiwać się rozmowom pozostałych myśliwych...

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #12 dnia: 13 Styczeń 2008, 09:58:04 »
Grison przechadzał się po pokładzie patrząc na wzburzone fale rozbijające się co jakiś czas o kadłub statku. Mężczyzna siadł w pewnym momencie na ławce po czym wyciągnął miecz i zaczął go oglądać.
Kilka minut później podszedł do moma kładąc mu rękę na ramieniu.
- Tak więc płyniemy- powiedział były przywódca łowców. Mam nadzeję, że ta zgraja poradzi sobie ze smokiem i nikt nie straci nogi albo ręki- dodał patrząc na krzątających się toważyszy. Szkoda by było któregoś stracić.  

Offline Darkon

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • Reputacja: 0
Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #13 dnia: 13 Styczeń 2008, 09:59:35 »
Darkon przechadzał się po pokładzie znanej już mu "Anilui". Po jakimś czasie zauważył siedzącego na ławce Akatosha. By zabić czas, przysiadł się do młodego wampira i zapytał:

- Witaj. Jak ci się bytowanie jako nieśmiertelny? ;)

Offline Giual

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 192
  • Reputacja: 0
Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #14 dnia: 13 Styczeń 2008, 10:57:03 »
- Miasto jak miasto niczym się nie wyróżnia poznałem paru kumpli którzy według mnie są w porządku,ale zdziwiło mnie to że Elrath dał mi sklep jedyny w mieście,interes słabo się kręci nie mam dobrych towarów ale mniejsza z tym.Opowiedziałem po czym krzyknąłem w stronę Grisona
- Grison chodź napić się piwa!.

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #15 dnia: 15 Styczeń 2008, 00:14:08 »
Po poradzeniu sobie z wilkami, myśliwi ruszyli dalej. Nie mineło pół godziny, gdy dotarli na próg skalny, skąd był już widok na całą rozpościerający się przed nimi płaskowyż. Widoczna w oddali twierdza, zbudowana z ciemnego górskiego granitu, mocno kontrastowała z ośnieżonymi górami w tle. Wszystko w dolinie wydawało się nieruchome, martwe, jak gdyby ktoś zatrzmał czas zamrażając wszystko co żywe. Jedynie tafla jeziora doktórego właśnie dotarli myśliwi, połyskiwała wesoło odbijanymi promieniami słońca.
- W porządku, odpocznijmy tutaj chwilę, bo druga taka okazja może się już długo nieprzydażyć.
Wszscy rozsiedli się na co większych kamieniach. Niektórzy zajeli się opatrywaniem ran, drudzy posiłkiem, reszta natomiast ułożyła się wygodnie łapiąc na zapas promienie słońca.
Nagle jakbyz nikąd rozległ się łagodny kobiecy śpiew. Większość z obecnych rozglądała się wokoło szukając źródła tego rozkosznego dźwięku. Nim ktokolwiek zdążył się połapać, Samug wraz z pozostałymi wampirami znaleźli się przy tafli wody, stojąc z wyciągniętymi przed siebie rękami. ÂŚpiew nie ustawał.
- Co do... - Nagle odstrony wody rozbłysnęło oślepiająco jasne światło. Zniknęło tak szybko jak się pojawiło, jednak razem zestojącymi na brzegu wampirami.
- Na Odina ! To już koniec! Wszyscy zginiemy! Cała wioska! Cały klan! - krasnolud zaczął się wydzierać i biegaćw koło niczym opętany...
- Dziadku uspokój się! Co to do cholery było? Połowa naszych ludzi wyparowała...
- To ona, powróciła! Wszyscy zginiemy! Wszyscy!
- Co za ona?

Krasnal zatrzymał się w miejscu, wsparł się na swoim kolanie i zaczął uspokajać oddech tak niespokojny, jakby przed chwilą przebiegł kilka dobrych kilometrów. Za moment już spokojnie zaczął mówić:
- Może wy przybysze z wielkich, rozwiniętych miast macie sobie za nic takie rzeczy, ale o tym jeziorze krąży pewna legenda.
- Mianowicie?
- Wiele cykli księżyca temu, w starym młynie urzędował ojciec, wraz z piękną córką...
- ÂŚwietna opowieść do kufla piwa, ale teraz nie mamy czasu. Połowa naszej drużyny zniknęła.
- W porządku. Legenda głosi o syrenie zamieszkującej w jeziorze. Ma ona zabierać na dno każdego, kto przypomina jej zmarłego ukochanego. Niektórzy powiadają, że pod jeziorem znajduje się kompleks jaskiń, o tej samej nazwie co jezioro, w którym ta mściwa istota składa zamrożone ciała swoich ofiar. Nikt nie wie dlaczego to robi.
- To brednie, schodzimy tam. Prowadź.
- O nie, jeżeli chcecie ginąć w ten sposób, wasza sprawa. To tam.
- Rzekł wskazując palcem wejście do jaskini. - Ja zaczekam tutaj.
Myśliwi wyruszyli czym prędzej odbić swoich towarzyszy. Szybko dotarli do oświetlonej części jaskini, gdzie ujrzeli przyodzianą w długą ciemną szatę kobietę.
- Jednak jesteście głupcami. Opuścicie ten świat jeszcze szybciej niż wasi przyjaciele. Dzięki tym wampirom nareszcie poznam sekret nieśmiertelności i nie pozwolę sobie przeszkodzić bandzie przybyszów. O przodkowie, przybywajcie na mój rozkaz! - Po tych słowach w grocie pojawiło się kilkanaście uzbrojonych w topory szkieletów. Rzuciły się wstronę myśliwych...

//Aha, jeszcze tak na przyszłość: zbieranie trofeów podczas walki to nie najlepszy pomysł ;]  Nie zebraliśmy nic, wilki leżą nienaruszone (jak można tak powiedzieć)
//Szkieletów jest ze 20
« Ostatnia zmiana: 15 Styczeń 2008, 00:18:09 wysłana przez momo »

Offline Giual

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 192
  • Reputacja: 0
Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #16 dnia: 15 Styczeń 2008, 09:55:11 »
Iliar zachował zimną krew gdy pojawili się przeciwnicy złapałem czym prędzej i odciągałem od myśliwych 5 szkieletów następnie zacząłem z nimi bój ledwo dawałem sobie radę z szkieletami w końcu udało mi się wyprowadzić silne uderzenie w jednego z szkieletów co spowodowało jego rozsypanie,powoli opadałem z sił z tego powodu otrzymałem cios w lewy bok rozcięcie nie było poważne ale wywołało to w mnie furie wykonałem obrót który pozbawił życia dwóch szkieletów,otrzymałem kolejny cios toporem tym razem pod nodze tym razem rana była poważniejsza ale postanowiłem walczyć dalej wyprowadziłem cztery ciosy w kierunku jeden z szkieletów te ciosy spowodowały jego śmierć,został ostatni który już nie sprawił mi problemów wykonałem ładny klasyczny obrót zabijając go,postanowiłem dołączyć do myśliwych.

Rany jakie otrzymałem:
1.Rozcięta noga w górnej części nogi.
2.Rozcięty prawy bok tuż koło tułowia.


Skutki odniesionych ran:
1.Nie mogę biegać.
2.Małe problemy w walce wręcz co daje efekt mniejszej skuteczności w walce wręcz.
[/b]

//Zabijam 5 szkieletów\\
//Pozostało 15 szkieletów\\
« Ostatnia zmiana: 15 Styczeń 2008, 15:52:54 wysłana przez Iliar »

Offline Walar

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 472
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Live together, die alone.
Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #17 dnia: 15 Styczeń 2008, 15:31:47 »
Walar postanowił użyć swojej runy ognia. Po chwili tworzenia kuli ognia wypuścił ją w głowę najbliższego szkieletu. Głowa ożywienca po spotkaniu z kulą ognia odpadła od reszty szkieletu ponieważ trzymała się tylko na kręgosłupie, który nie mógł wytrzymać uderzenia ognistej kuli. Myśliwy zabrał się za kolejnego szkieleta. Atakował go zawzięcie lecz jakoś nie dawał mu rady. W końcu ożywieniec przeszedł do kontrataku. Walar zaczął się cofać aż w końcu potknął się o jakiś kamień i upadł na ziemię. Szkielet szykował się do ostatniego ciosu, zamachnął się lecz Walar kopnął ożywieńca w rzepkę tak mocno że noga szkieletu połamała się. Ten upadł i nie mógł wstać, a Walar korzystając z tego wstał szybko z ziemi i zgniótł czaszkę ożywieńca nogą.

zabiłem 2
zostało 13

Offline momo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 895
  • Reputacja: 87
  • Płeć: Mężczyzna
  • gothiczeQ
Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #18 dnia: 15 Styczeń 2008, 17:29:47 »
Momo celnym strzałem roztrzaskał czaszkę jednego ze szkieletów, po czym korzystając z zamieszania zakradł się do związanych liną wampirów. Zanim nekromantka zdążyła się połapać rozciął linę uwalniając myśliwych.
- Z tyłu! - krzyknął jeden z uwolnionych, a elf natychmiast wykonał unik. Topór napastnika przemknął obok nacinając lekko rękę elfa, po czym zaklinował się w lodowej ścianie. Momo wykorzystał okazję i silnym uderzeniem odrąbał ożywieńcowi czaszkę. Rana za bardzo utrudniała by mu strzelanie z łuku, tak więc chwycił za swój miecz. Zablokował mocny cios szkieleta, po czym wykonał obrót, zakończony na szyi potwora. Jeden z kręgów pękł od uderzenia, a kości runęły na ziemię.

//zabiłem 3
//pozostało 10
//Wampiry są wolne.

Offline Darkon

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • Reputacja: 0
Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #19 dnia: 15 Styczeń 2008, 18:01:46 »
[/i] - Dzięki - rzucił Darkon do momo, szybko wstając z posadzki i rzucił się w wir walki wyciągając Gniew Wilka

Wampirem zainteresowały się od razu 3 szkielety. Obchodziły go dookoła, a ten czekał na ich atak. W końcu jeden z nieumarłych zaatakował nieśmiertelnego. Jednakże wampirzy myśliwy szybko wykonał cięcię, na wprost którego wleciał szkielet. Zaraz po tym Darkona zaatakował od tyłu inny szkielet, jednakże ten zrobił pełny obrót mieczem i lekko rozszerzył okrąg jaki utworzyły w okół niego nieumarli oprócz tego raniąc też lekko wszystkie 3. ÂŻeby nie pozostawiać żadnego czasu przeciwnikom, Darkon rzucił się na tego, którego najdotkliwiej "sponiewierał" i potężnym uderzeniem miecza rozłupał szkieleta. Po unieszkodliwieniu nieumarłego, wampir szybko skoczył do przodu, by uniknąć ewentualnych uderzeń. Kiedy odwrócił się, w stronę gdzie przed chwilą znajdowały się pozostałe dwa szkielety, te były już blisko niego z podniesionymi mieczami. Darkon spostrzegł, że są blisko siebie, toteż wykorzystał to przeprowadzając długie cięcie, które rozłupało żebra obu szkieletów. Wampir uderzył jeszcze raz oba szkielety, które rozsypały się już ostatecznie. Następnie, nieśmiertelny przetoczył wzrokiem po pomieszczeniu, czy komuś niepotrzebna jest czasem pomoc. [/i]

Zabiłem 3. Jeśli nikt nie napisał posta przede mną (xP) zostało jeszcze siedmiu kościotrupków

Forum Tawerny Gothic

Polowanie Na Smoka
« Odpowiedź #19 dnia: 15 Styczeń 2008, 18:01:46 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything