Autor Wątek: Kierunek - Numenor  (Przeczytany 8743 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Boba Fett

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1566
  • Reputacja: 13
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wolność jest nieśmiertelna
Kierunek - Numenor
« dnia: 07 Styczeń 2008, 19:47:43 »
Fett czekał na resztę żołnierzy w dokach. Niedawno wrócił z Crisisem z zadania, a teraz znów miał do zrobienia następne. Król dał jasne wytyczne, a czas naglił, jak nigdy dotąd. Armia musi się śpieszyć, bowiem inaczej mogą z tego wyniknąć poważne konsekwencje - dla niego, jak i dla całego miasta lub nawet wyspy. Generał miał nadzieję, że jego ludzie się pośpieszą i jeszcze tegoż dnia dotrą do portu na statek, by odpłynąć w stronę Numenoru z nową misją... Nie cierpiał braku dyscypliny i nieodpowiedzialności. To zadanie może wiele zmienić w wojskowej hierarchii...

_____________________________


1. Ekwipunek:

a ) Pancerz:
- Pancerz Boby Fetta
- Płomienna ÂŁuska
b ) Broń:
- Zatrute Ostrze

2. Umiejętności:
a) Walka mieczem jednoręcznym III
b ) Walka szponami III
c) Walka dwoma ostrzami III
d) Walka bronią dwureczną III
e) Walka sztyletem III
f) Strzelanie z łuku IV
g) Strzelanie z kuszy III
h) Posługiwanie się tarczą III
i) Skradanie Się III (Sprint i Skoki)
j) Wytrzymałość na ból
k) Wytrzymałość na mróz
l) Wytrzymałość na gorąco
m) Wytrzymałość na zmęczenie
n) Obdzieranie ze skóry
o) Obdzieranie z futra
p) Upuszczanie krwi II
q) Zabieranie mięsa II
r) Pozyskiwanie trucizny II (Krwiopijcy, Bagienne topielce)
s) Zabieranie: Trofeów zwierzęcych
t) Uprawa roślin
u) Wędkarstwo I
v) Negocjacje łowcy III (+25% nagrody)
w) Negocjacje
x) Akrobatyka

3. Statystyki przedmiotów:

a) Pancerze:
Nazwa: Pancerz Boby Fetta
Typ: Całościowa
Rodzaj: ÂŻelazna
Poziom: III
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Dodatkowo: -----
Opis: To doskonale zrobiony pancerz. Otwór przyłbicy jest w kształcie litery T. Pod zewnętrzną płytą żelaza na klatce piersiowej pod spodem jest druga, która uniemożliwia przebicie strzałom. Na lewej rękawicy jest specjalne miejsce, gdzie można dopiąć szpony.
Materiał : 15 sztuk żelaza

b ) Broń w zwarciu:
Nazwa: Zatrute Ostrze
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Wykonanie: Mistrzowskie
Poziom: I
Specjalne - Zatruty Oręż
Opis: Dość krótkie (50-70 cm) dwusieczne ostrze, używane zarówno do pchnięć jak i cięć, dodatkowo nasączone trucizną Krwiopijcy.


//Wstyd 2 brój nie możesz mieć na sobie - to fizycznie niemożliwe.
« Ostatnia zmiana: 08 Styczeń 2008, 00:21:19 wysłana przez IsentoR »

Offline Hakuś

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 537
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Styczeń 2008, 06:06:18 »
Hakner udał się w kierunku doków. Było jeszcze ciemno, więc nikogo nie było na ulicach.. Gdy dotarł do doków zauważył ciemną postac. Gdy podszedł bliżej, zobaczył że to jego generał.
-Witaj generale, stawiam się gotowy do wyprawy.



Umiejętności:

Bojowe:
-Strzelanie z ÂŁuku IV
-Walka mieczem jednoręcznym III
-Walka Dwoma Ostrzami III
-Walka wręcz III
-Tarcza III

Wampirze:
-Walka szponami III
-Gniew Krwi III

Złodziejskie:
-Skradanie II

Płatnerstwo
-Mistrzowskie Płatnerstwo
-Mithrilowa III

Lecznicze:
-Leczenie ran I (lekkie)
-Leczenie ran II (średnie)
-Leczenie oparzeń I
-Leczenie oparzeń II
-Leczenie oparzeń III
-Anatomia człowieka
-Chirurgia I
-Chirurgia II
-Usuwanie grotów

Myśliwskie:
-Zbieranie Skór
-Zbieranie Kłów
-Zbieranie Pazurów
-Zabieranie Trofeów zwierzęcych [rogi]
-Zdobywanie Mięsa I
-Wytrzymałość na mróz
-Wytrzymałość na gorąco
-Wytrzymałość na ból
-Wytrzymałość na zmęczenie

Czary:
Wyostrzony Zmysł
Widzenie Aury
Astralny Dotyk
Telepatia
Projekcja Astralna
Przemiana w Nietoperza
Smak Krwi

Ekwipunek:

Nazwa - Czarna Klinga
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - Miecz
Wykonanie - Mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż,
Opis - Dzieło wspaniałego kowala Kozłowa. Kowal stapia razem mithril, magiczną rudę i stal. Tworzy się czarna mieszanka. Z tego wykuwany jest miecz. niebywałem ostrości nadaje mu ruda, wytrzymałości i odporności na zniszczenie - mithril, żelazo jest uzupełniaczem i wyważa broń. Bardzo silna trucizna z bagiennych topielców dodatkowo nadaje mocy tej broni. Ten oreż jest niezniszczalny i zadaje bardzo duże obrazenia. Na klindze widnieje napis "Mrok mym orężem i mym królestwem"

Nazwa: Brethil (Brzozowa Tarcza)
Typ: Mała Tarcza
Rodzaj: Drewniana III
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: -----
Opis: Jest to jedna z najlżejszych tarcz jaką można wykonać,
ów tarcza świetnie dopasowuje się do ręki i podczas walki
nie przeszkadza gdy atakujemy przeciwnika. Tarcza lubiana przez elfy
ze względu na lekkość.

Nazwa: Zmierzch
Typ: Całościowa
Rodzaj: Mithrilowa
Poziom: I
Jakość Wykonania: Profesjonalny
Dodatkowo: ---
Opis: Pierwsza zbroja wykonana przez Hakner, ucznia Lorda Sado, wykonana bardzo starannie, na pewno uchroni go nie raz przed śmiercią.

-1 napój (Regeneracja Zdrowia)

Forum Tawerny Gothic

Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Styczeń 2008, 06:06:18 »

Offline Marsik

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 102
  • Reputacja: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Styczeń 2008, 16:26:30 »
Na miejsce w pośpiechu przybiegł Marsik. Zauważając generała podszedł i powiedział:
- Witaj, generale. Stawiam się na zbiórkę.


Ekwipunek:
Pancerz: Szata obywatela Ombros
Broń: amatorski miecz jednoręczny
Magia: Heshar - runa ognia

Umiejętności
brak...

Statystyki rzeczy
Nazwa Broni: amatorski miecz jednoręczny [używany]
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość Wykonania: Amatorskie
Poziom: 0
Dodatkowo: brak

Nazwa Broni: Język Topielca
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość Wykonania: Zaawansowane
Poziom: I
Dodatkowo: ----
Opis: Krótka broń (ok. 50 cm), obusieczna,
nadaje się do szybkich pchnięć,
nieporęczna przeciwko dużym broniom,
broń dla początkujących wojów ;)


Typ: częściowa
Rodzaj: szata
Poziom: I
Jakość Wykonania: profesjonalne
Dodatkowo: brak
Materiał: 1kg bawełny

Heshar - runa ognia

Rzucający wyzwala w wolnej dłoni kulę ognia, którą po krótkim załadowaniu można wystrzelić w przeciwnika.
Działą podobne jak kula ognia z magii starożytnej toteż zadaje niemal identyczne obrażenia. Zadaje średnie obrażenie głownie paląc i parząc skórę oponenta.

Offline Crisis

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1177
  • Reputacja: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • What are you waiting for! Get to work!
Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Styczeń 2008, 19:26:09 »
Crisis dopiero co wrócił z zadania, a już musi iść płynąć na wyprawę. Gubernator Leyanoi zjawił się w porcie i powiedział do generała podchodząc do niego.
- Już jestem.


-----------------------------

Ekwipunek:
Nazwa - Zemsta Tyleriona
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - Miecz
Poziom - III
Wykonanie - Mistrzowskie
Specjalne - Mistrzowski Oręż, Błogosławiony Oręż, Zatruty Oręż
Opis: Miecz wykonany przez bardzo dobrego kowala. Miecz ten może przeciąć praktycznie wszystko. Na ostrzu wyryte zostały znaki - Tylerion. Miecz ten jest zatruty, błogosławiony oraz mistrzowsko wykonany. Miecz wykuty tylko dla jednego człowieka został wykonany - Crisisa.

Nazwa: Dae-galdh ( Cieniste Drzewo )
Typ: ÂŚrednia Tarcza
Rodzaj: Drewniana III (max.)
Jakość wykonania: Profesjonalne
Poziom: III (max.)
Dodatkowo: ----
Opis: Jest niezwykle twarda tarcza, praktycznie żadna broń jej nie
połamie, krawędzie i rękojeść zostały specjalnie wzmocnione,
przez co gdy nawet tarcza pęknie, nie rozsypie się.

Nazwa Zbroi: Dziedzictwo Tyleriona
Typ: Całościowa
Rodzaj: Mithrilowa/Futrzana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Błogosławiona, Mistrzowska
Surowce do wykonania: 50 sztuk mithrilu, 2 skóra rozpruwacza
Czas Wykonywania: 100 godzin (^^)
Opis: Zbroja została wykonana mistrzowsko, z boską precyzją. Jest tak lekka, niczym futrzana. Jest przepiękna i potrafi obronić większość ciosów. Z wierzchu została okryta futrem, by przeciwnik, nie rozpoznał, iż jest z mithrilu. Na piersiach został wyszyty przepiękny herb Gildii Samotnych ÂŁowców.

Złoto: 535 sztuk złota.


Umiejętności:
- Walka Mieczem III
- Pozyskiwanie trucizny II (Bagienne topielce)
- Skradanie się I (chód) oraz II (bieg)
- Akrobatyka
- Skradanie się III Sprint i Skoki
- Strzelanie z kuszy I
- Negocjacje łowcy III (+25% nagrody)
- Strzelanie z łuku III
- Wytrzymałość na mróz
- Wytrzymałość na gorąco
- Wytrzymałość na ból
- Wytrzymałość na zmęczenie
- Posługiwanie się Tarczą III
- Zakładanie Pułapek
- Rozbrajanie Pułapek
- Otwieranie Zamków I i II
- Wyrób broni strzeleckiej (kusze)
- Wyrób zatrutych ostrzy
- Wyrób zatrutych pocisków
- Wyrabianie Broni Jednoręcznej
- Wyrabianie Broni dwóręcznej
- Mistrzowskie Kowalstwo
- Kowal Mieczy III
- Kowal Ostrzy I
- Kowal Toporów I
- Wyrabianie Zatrutego Oręża
- Z Magicznej Rudy I
« Ostatnia zmiana: 08 Styczeń 2008, 19:26:57 wysłana przez Crisis »

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Styczeń 2008, 21:09:54 »
Kapitan od razu po wykonaniu zadania i zawiadomieniu armii a jego wykonaniu ruszył w kierunku doków. Gdy dotarł ujrzał Generała i paru znajomych. Mówił będąc blisko nich:
- Mam nadzieję, że niedługo ruszamy, bo nienawidzę na kogoś czekać...

Umiejętności :

Umiejętności walki:

- Walka Sztyletem - Poziom I
- Walka Sztyletem - Poziom II
- Walka Sztyletem - Poziom III

- Tarcza - Poziom I
- Tarcza - Poziom II
- Tarcza - Poziom III

- Walka Bronią Jednoręczną - Poziom I
- Walka Bronią Jednoręczną - Poziom II
- Walka Bronią Jednoręczną - Poziom III

- ÂŁuk - poziom I
- ÂŁuk - poziom II
- ÂŁuk - poziom III
- ÂŁuk - poziom IV

Myśliwskie:

- Obdzieranie ze skóry
- Obdzieranie z futra

- Upuszczanie krwi I
- Upuszczanie krwi II
- Zabieranie mięsa I (max. 10)
- Zabieranie mięsa II (max. 20)
- Wędkarstwo I
- Wędkarstwo II

Pozyskiwanie trofeów:
- serc
- kłów
- pazurów
- płytek pancerza
- żuwaczek
- organów
- rogów
- skrzydeł
- żądeł
- łusek

Płatnerskie:

- Amatorskie Płatnerstwo
- Zaawansowane Płatnerstwo
- Profesjonalne Płatnerstwo

- Wyrób Częściowych Zbroi

- ÂŻelazna I
- ÂŻelazna II

- Błogosławiona Zbroja


Złodziejskie:

- Skradanie się - poziom I
- Skradanie się - poziom II
- Skradanie się - poziom III
- Akrobatyka

Wytrzymałość:

- Wytrzymałość na mróz
- Wytrzymałość na gorąco
- Wytrzymałość na ból
- Wytrzymałość na zmęczenie

Inne umiejętności:

- Zielarstwo
- Negocjacje

Ekwipunek :

Broń:


W zwarciu:

Nazwa Broni - Miecz z Magicznej Rudy *Używane*
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - Miecz
Jakość Wykonania - Mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Mistrzowski Oręż, Zatruty oręż
Opis - Miecz ten jest praktycznie niezniszczalny, bardzo wytrzymały. Na dodatek zostało zatrute trucizną z bagiennego topielca. Profesjonalna broń, w rękach doświadczonego wojownika sieje spustoszenie.
Wymagane Surowce - 2 sztuki Magicznej Rudy, 1 fiolka trucizny

Na dystans:

Nazwa : Cicha ÂŚmierć
Typ: Duży
Rodzaj: ÂŁuk
Jakość wykonania : Mistrzowskie
Poziom : IV
Dodatkowo : Mistrzowski , Błogosławiony
Opis: Perfekcyjnie wykonany, mocny łuk. Wokół niego widnieje lekko czarna poświata.

Kołczan:

400 zwykłych strzał.

Zbroja:

Nazwa: Zbroja MeGidda
Typ: Całościowa
Rodzaj: ÂŻelazno - skórzana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: ---
Opis: To mistrzowsko wykonana zbroja. Całość pokryta jest skórami wilka a w najczulszych miejscach umieszczono średniej grubości warstwę żelaza. Zbroja nie krepuje ruchów i jest stosunkowo lekka.
Surowce: 4 skóry wilka, 5 sztuk żelaza

Runy:

Heshar - Runę Ognia, x2
Elshru - Runę Wody.
Huxuesh - Runa Powietrza
Eshanish - Runa Ziemi

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Styczeń 2008, 22:18:13 »
Sado przyszedł i od razu uderzył pięścią o mur. "Kur*a, Kur*a, KUR*A!!!" - krzyknął w duchu. Zaczął głęboko oddychać i powoli się uspokajać.

---

Magia Naurangol:

- Lekkie leczenia
- Aura ognia
- Ognista  strzała
- Kula Ognia
- Pirokineza
- Mała burza ognista
- ÂŚrednie  Leczenie
- Duża Kula Ognia
- Meteor
- Deszcz Meteorytów
- Deszcz  Ognia
- Duża Burza Ognista
- Duże leczenie


 Umiejętności:


Walka w zwarciu:


Walka mieczem jednoręcznym  III


Walka mieczem dwóręcznym III


Walka Sztyletem  III


Umiejętne Blokowanie Ciosów II


Walka z Tarczą  III


Walka Toporem III


Walka Dwoma Ostrzami  III


Walka Kosturem III

Odbijanie Zaklęć kosturem

Walka  na Dystans:


Strzelanie z łuku IV


Potężniejszy strzał z  łuku

Potężny Strzał

Podwójny Strzał

Grad  Strzał


Strzelanie z kuszy IV

Ciche Poruszanie się i  Złodziejstwo:


Skradanie się III

Akrobatyka

Otwieranie  Zamków III

Kradzież kieszonkowa III



Zdobywanie  Trofeów:


Wędkarstwo II

Zbieranie mięsa II

Spuszczanie  Krwi II

Pozyskiwanie Trucizny II

Obdzieranie ze  skóry

Obdzieranie z futra

Zbieranie trofeów:

- Pazury
-  Kły
- Rogi
- Płytki Pancerza
- Organów
- ÂŻuwaczek
- Skrzydeł
-  ÂŻądeł
- ÂŁusek



Wytrzymałości:


Wytrzymałość na  ból

Wytrzymałość na mróz

Wytrzymałość na  gorąco

Wytrzymałość na zmęczenie

Wytrzymałość na Trucizny  II


Handel:


Negocjacje

Perswazja

Zastraszanie


Inne:

Zielarstwo

Chodzenie  po trudnej nawierzchni

Pierwsza pomoc

Płatnerskie:


-  Amatorskie Płatnerstwo -
- Zaawansowane Płatnerstwo -
- Profesjonalne  Płatnerstwo -
- Mistrzowskie Płatnerstwo -

- Wyrób  Częściowych Zbroi -
- Wyrób Całkowitych Zbroi -

- Skórzana I -
-  Skórzana II -
- Skórzana III -

- Futrzana I -
- Futrzana II -
-  Futrzana III -

- ÂŻelazna I -
- ÂŻelazna II -
- ÂŻelazna III  -

- Kolcza I -
- Kolcza II -
- Kolcza III -

- Mithrilowa I  -
- Mithrilowa II -
- Mithrilowa III -<a name="end_of_chat_83"> umiejętności[a href=\"http://\" target=\"_blank\"][/a] 22:16:47 MGDo (patryk_j@tlen.pl)
Ekwipunek:



Broń Biała:


Nazwa Broni: Szpon  Smoka
Typ: Jednoręczny
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom:  III
Dodatkowo: Zatruty Oręż, Miecz Ognia, Mistrzowski Oręż, Błogosławiony Oręż

Nazwa: Pełna Zbroja Mithrilowa
Rodzaj: Mithrilowa
Typ:  Całościowa
Poziom: III
Jakość Wykonania: Mistrzowskay







Offline Boba Fett

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1566
  • Reputacja: 13
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wolność jest nieśmiertelna
Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #6 dnia: 10 Styczeń 2008, 15:39:09 »
Generał spojrzał na swoich ludzi - nie było ich zbyt wielu, a nie wiadomo czego mogli się spodziewać w Numenorze. Nadal kilku brakowało. Jeśli się nie zjawią w przeciągu kilkunastu godzin, to ekspedycja popłynie bez nich, a gdy wróci, będą się musieli tłumaczyć. Bardzo nie lubił nieodpowiedzialności...
Spojrzał na statek - wydawał się solidny i wytrzymały. Miał nadzieję, że bezpiecznie przetransportuje ich ku celu podróży. Jednakże z takimi ludźmi, którzy mają zamiar na nim płynąć... ciężko byłoby nie wyjść z tego cało, chyba że musieliby stanąć przeciw całej wrogiej armii. Trzeba jednak być dobrej myśli...

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Styczeń 2008, 19:31:23 »
ÂŻołnierze powoli denerwowali się ciągłym czekaniem. Generał również tracił cierpliwość. Po chwili MeGiddo podszedł do Generała i zapytał:
- Kiedy odpływamy, Generale?
- Cóż, nie zamierzam dalej czekać na pozostałych. Jeżeli nie zjawili się do tej chwili to znaczy, że nie mają ochoty na ta wyprawę. Gdy wrócimy z pewnością otrzymają za to "wynagrodzenie". Daj znać, że odpływamy.
- Dobrze Generale. - po tych słowach odwrócił się i odszedł do pozostałych a po chwili:
- Ruszamy! - krzyczał
Po chwili na statku rozwinięto żagle, a gdy wszyscy weszli statek odbił od portu...

-------------

Mam na to zgode...

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #8 dnia: 10 Styczeń 2008, 20:13:39 »
//Ciekaw jestem od kogo masz tą zgodę, bo ja MG tej wyprawy nie pamiętam bym ci dawał jakiekolwiek prawa i zezwolenia.
Na statek wniesiono 10 ton zaprawy, ponieważ pozostałe materiały budowlane czekają już na miejscu. Kapitan dał sygnał do odpłynięcia. Odbiliście od portu i wypłynęliście w ocean...
//Podroż trwa do jutra, kapitan da znać kiedy dopłyniecie.
« Ostatnia zmiana: 10 Styczeń 2008, 20:15:18 wysłana przez IsentoR »

Offline Boba Fett

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1566
  • Reputacja: 13
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wolność jest nieśmiertelna
Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #9 dnia: 11 Styczeń 2008, 13:51:25 »
//Zgodę dałem ja, ale na to, by powiadomić, że reszta armii nie ma już zamiaru czekać na pozostałych. Za nieporozumienie przepraszam.

- Crisis - Generał zwrócił się do jednego z rekrutów. - Jako pierwszy obejmiesz stanowisko na bocianim gnieździe. Wypatruj wszelakich zagrożeń, obawiam się, że nie obejdzie się bez niespodzianek.
Były wampir kiwnął głową, po czym się oddalił.
- Dowódco Sado - tym razem Fett spojrzał na gubernatora Ombros. - Co wiesz na temat Numenoru?

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #10 dnia: 11 Styczeń 2008, 14:58:23 »
- Niezbyt dużo... nigdym tam nie byłem, jednakże Dragosani, którego znam już przeszło 15 lat, co nie co mi opowiedział. Niegdyś kraina wampirów, aktualnie jest tam mała wioska... Nie powinniśmy spotkać tam jakiś większych niebezpieczeństw... Kiedyś IsentoR wyruszył tam z ekipą i raczej oczyścili teren z większych przeszkód... przydałoby się zwiedzić wyspę... może odkrylibyśmy jakie ściekawe ruiny... lub coś w tym stylu...

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #11 dnia: 11 Styczeń 2008, 15:19:53 »
Dobiliście do małego portu, rybackiej wioski Atusel. Sołtys rozkazał niewolnikom rozładować towary. Was uraczono jadłem i napojami.

Offline Boba Fett

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1566
  • Reputacja: 13
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wolność jest nieśmiertelna
Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #12 dnia: 11 Styczeń 2008, 15:25:58 »
- Jedzcie, póki możecie - rzekł do wszystkich zebranych Generał. - Nie wiadomo, kiedy czeka nas kolejna strawa.
Stół był zastawiony w miarę obficie, nie zabrakło także odpowiednich trunków. Prócz zwykłej wody i ryżówki, był tam również w drobnej ilości alkohol, którego żołnierze pili z umiarem - wiedzieli, że są ciągle na służbie i nie wiadomo, kiedy miał nastąpić wymarsz.
- Dowódco - Fett jeszcze raz zagadał do Lorda Sado. - To jest tylko port. Chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej o tej krainie. Klimat, teren i tak dalej. Jesteś w stanie udzielić mi odpowiedzi? To jest dla mnie dosyć ważne, gdyż nigdy nie interesowałem się tą wyspą i nie mam o niej bladego pojęcia.
« Ostatnia zmiana: 11 Styczeń 2008, 16:02:27 wysłana przez Boba Fett »

Offline Marsik

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 102
  • Reputacja: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #13 dnia: 11 Styczeń 2008, 15:45:47 »
Cytuj
- Jedzcie, póki możecie - rzekł do wszystkich zebranych Generał. - Nie wiadomo, kiedy czeka nas kolejna strawa.
Na te słowa generała, Marsik przysiadł do stołu. Zjadł trochę, popił trunkiem procentowym i powiedział:
- Mi to starczy. Dowódco, kiedy wyruszamy dalej? - zapytał Fetta, który czekał na odpowiedź Crisisa.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #14 dnia: 11 Styczeń 2008, 17:10:22 »
Sado ugryzł trochę chleba i popił wodą.
- Raczej nie powinniśmy spotkać tutaj wielkich śnieżyc ani pustyni. Klimat mniej więcej podobny do tego z Marantu... O ile się nie mylę na na południowym-zachodzie, tuż za górami jest mały skrawek pustyni. Ta wyspa jest mniej więcej 3 razy większa od Marantu. Na północy występuje całkiem duży obszar górski. Wyspę dzieli na pół rzeka, którą musimy przejść, jeżeli chcemy przejść na drugą stronę wyspy... lub przejść górami. - Powiedział Dracon, po czym wypił kubeł wody. - Co sądzisz o tym byśmy zwiedzili tę wyspę?

Offline Crisis

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1177
  • Reputacja: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • What are you waiting for! Get to work!
Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #15 dnia: 11 Styczeń 2008, 17:59:40 »
Crisis siedział sobie i jadł pieczeń z bliżej nieokreślonego zwierzęcia. Słuchał co mówi Boba Fett, oraz co odpowiadał generałowi Dracon. Gubernator Leyanoi ugryzł popił wodę i powiedział.
- Jestem zdania, że powinniśmy przejść się trochę po okolicy portu, mały zwiad zrobić. Powiedzcie mi może, co my tu mamy robić? Na statek przyszedłem bezpośrednio po zadaniu i nie miałem czasu zaznajomić się z planem podróży.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #16 dnia: 12 Styczeń 2008, 08:51:15 »
- Mamy wybudować garnizon - odparł Sado wypijając kolejny kubek wody - sądzę, iż ktoś powinien tu pozostać i dopilnować budowy, zaś reszta mogłaby udać się na mały zwiad... przed wypłynięciem patrzyłem na mapę Numeronu i chciałbym odwiedzić 3 miejsca... proponuję by wydać już rozkaz niewolnikom, by rozpoczęli budowę... wybaczcie panowie - Dracon wstał i podszedł do Sołtysa
- Witaj - rzekł do niego - jestem dowódca Sado Kher z Armii Marantu. Czy posiadasz może mapę tych terenów... co nie co wprawdzie o nich wiem, jednakże nie dużo... chciałem sobie ją przerysować. Może słyszałeś także o jakichś ruinach, czy kompleksach jaskiń na tej wyspie? Musi być tu coś cennego...

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #17 dnia: 12 Styczeń 2008, 11:55:39 »
Sołtys odrzekł...
- Nie posiadam żadnej mapy żołnierzu. Ta wyspa to istny zbiór ruin dracońskich. Jaskiń można szukać w górach... Ale wy macie nadzorować budowę, nie panoszyć się po wyspie? Takie dostałem wytyczne.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #18 dnia: 12 Styczeń 2008, 12:08:45 »
Sado uśmiechnął się i zdjął hełm.
- Taaak... bardzo chciałbym zobaczyć cóż to niegdyś moi bracia wybudowali - rzekł pokazując swe dracońskie kły. - Ale... tak racja mamy nadzorować budowę... Apropo... wprawdzie to tylko zwykły port, ale słyszałeś coś może o jakichś handlarzach? Chodzi mi głównie o wszelakie stopy i surowce do produkcji broni i zbrój...  I czy nękają was jakieś potwory? Słyszałem, nie że nie ma tu jakiś potężnych bestii, ale można się natknąć na wilkołaki...

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #19 dnia: 12 Styczeń 2008, 12:19:16 »
- Nie wiem jak jest w głębi wyspy ale znane nam ziemie są bezpieczne od kiedy król rozkazał oczyścić je z bestii. Nowe już się nie zapuszczają do naszych siedzib więc mamy spokój. Draconie spójrz gdzie jesteśmy. To mała rybacka wioska zaopatrywana przez Marant. Tutaj kupiec nie ma czego szukać, nie mamy pieniędzy.
« Ostatnia zmiana: 12 Styczeń 2008, 12:20:57 wysłana przez IsentoR »

Forum Tawerny Gothic

Kierunek - Numenor
« Odpowiedź #19 dnia: 12 Styczeń 2008, 12:19:16 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top