Autor Wątek: Pomysł na questy  (Przeczytany 14265 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kamilzot

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Reputacja: 0
Pomysł na questy
« dnia: 31 Grudzień 2007, 13:38:11 »
Piszcie tutaj wasze Questy jakie dalibyście naszemu beziemu gdybyście byli w Gothicu.

Oto przykład.

Nazwa: <nazwa questu>
Nagroda: <nagroda za wykonanie>
Opis: <opis tego co trzeba zrobić>

Oto mój Quest.

Nazwa: Kradzież Ginu.
Nagroda: 50 SZ i 100 PD.
Opis: Straż miejska ukradła Kamilzotowi 5 butelek Ginu. Ukryli ją w magazynie w porcie. Prawdobodobnie ma ją Kwatermistrz Martin. Musisz ją odzyskać.

ÂŻyczę miłego wymyślania.  
« Ostatnia zmiana: 31 Grudzień 2007, 13:39:08 wysłana przez Kamilzot z Lago »

Offline Fragenstein

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 53
  • Reputacja: 0
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Styczeń 2008, 21:01:40 »
Oto mój Quest.

Nazwa: Wymyślenie kolejnej gry do nabijania postów.
Nagroda: 0 SZ i -1000 PD.
Opis: Pozwól ludziom nabić jak najwięcej postów!

"ÂŻyczę miłego wymyślania."

Forum Tawerny Gothic

Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Styczeń 2008, 21:01:40 »

Offline Feomathar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 0
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Luty 2008, 10:26:05 »
Ciekawy pomysł.
Nazwa-Znajdź Cieniostwora.
Nagroda-Akwamaryna/Amulet Szukającego Ognika/3 runy(Tchnienie ÂŚmierci, Fala Lodu, Deszcz Ognia), Napój Władzy/Czerwony pieprz/Magiczny ÂŁuk/Ognisty ÂŁuk/Buława Drzewcowa/Magiczna różdżka/Tajfun/Miecz Runiczny/Rubinowe Ostrze/4 zwoje(Uderzenie Wiatru, Uderzenie Burzy, Telekineza/Pirokineza)/666 bryłek złota;+5000PD.
Opis-Złap ,,Cieniostwora z Magicznej Rudy''.
« Ostatnia zmiana: 05 Luty 2008, 10:37:47 wysłana przez Feomathar »

Offline Zigur

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 133
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Luty 2008, 11:32:27 »
To zadanie aby dołączyć do gildii zabójców

Nazwa: Skrytobujstwo

Nagroda: 1000 PD

Opis: Sztyletem, który otrzymałeś masz zabić sędziego, w jego domu. Jak tam się dostaniesz to już twój problem, pamiętaj, że masz tylko trzy dni. Nie próbuj nikomu mówić o nas albo o swojej misji, podąża za tobą jeden z nas, jeśli uzna za konieczne, zabije cię. Powodzenia.

Wskazówka: "Ciemność jest kluczem, zmierzch przewodnikiem."

Offline Xtremex

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 79
  • Reputacja: 1
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Luty 2008, 13:14:58 »
Nazwa: Zjednocz Magów Wody i Ognia
Zleceniodawca: Xardas
Opis: Twoim zadaniem jest zjednoczenie Magów Wody i Ognia, aby spólnymi siłami ostatecznie stanęli przeciwko Beliarowi. Postaraj się najpierw załagodzić spór miedzy nimi. Nie możesz doprowadzić aby Magowie Wody przyłączyli się do Nekromantów Beliara, co zamierzają zrobić. Kiedy misja się powiedzie, wraz z Xardasem pójdziecie do wszystkich zebranych magów. Postarasz się doprowadzić aby Xardas był głównym magiem, a jego doradcami Pyrokar i Saturas. Jest to dość szalona misja.
Nagroda: Xardas obiecał ci, że odda tobie jego wielką armię demonów i nauczy cię dotychczas nieznanego 7 kręgu magii.


Ciut nietypowa misja  
« Ostatnia zmiana: 03 Luty 2008, 13:16:48 wysłana przez Xtremex »

Offline Eregrin

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1008
  • Reputacja: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • ÂŻycie jest jak komputer - do zabawy i do konkretów
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Luty 2008, 13:18:36 »
Zigur - fajne qest;)

Nazwa: Duże magiczne ostrze na owce
Nagroda: 5 PD, 50szt.
Opis: Farmera Akila wkórza jedna z owiec... Jest nią owca ożywieniec... Chce, abyś poszedł do Harada i zdobył broń...

STATY:]


Nazwa: Duże magiczne ostrze na owce
BROÑ DWÓRÊCZNA
Wymagania: 5 pkt siły
Obrażenia: 1
Wartość: 10szt.

Offline Vassili

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 294
  • Reputacja: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #6 dnia: 15 Luty 2008, 13:35:35 »
nazwa: Porachunki
Nagroda: Pancerz grupy
Opis: Musimy namówić wrogą grupe do ustawki.
Po ustawce nalezymy do grupy od której było to zadanie
Warunek: Połowa grupy musi przeżyć.

Offline Feomathar

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 42
  • Reputacja: 0
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #7 dnia: 15 Luty 2008, 14:11:09 »
Nazwa:Zupa Snafa.
Zleceniodawca:Snaf.
Nagroda:Zupa Snafa i 250PD.
Opis:Zadanie podobne do oryginalnego przepisu Snafa.Musimy przynieść Snafowi składniki do zupy.Snaf da nam listę składników.Jeśli zgodzimy się, powie nam:,,Lepiej by było dla Ciebie, gdybyś się nie zgodził.Będziesz się musiał nabiegać."I to jest racja, bo wymaga wielu nieczęsto spotykanych rodzajów żywności.A oto lista składników:
zwykłe:
-10 sztuk ryżu.
-12 sztuk mięsą chrząszcza.
-15 piekielników.
-8 serów.
-9 sztuk surowego mięsą.
-7 sztuk smażonego mięsą.
-1 chleb.
-6 zup kożennych.
-1 zupa z pełazacza.
rzadkie:
-1 ogniocierń.
-2 sztuki nasienia czerwonego buka.
-3 liście dębu.
-2 zioła uzdrawiające drugiego poziomu.
-1 zioło uzdrawiające trzeciego poziomu.
-4 czarne ziela.
-1 psianka.
-1 kocianka.
-7 kruczych ziel.
mikstury:
-napój błyskawicznego uzdrowienia.
-eliksir uzdrawiający.
-esencja ducha.
-mikstura szybkości.
dodatkowe:
-tuzin butelek wody.
-kiść winogron do smaku.
A oto działanie Zupy Snafa:
-Maks.życie+5
-Maks.mana+5
-Siła+10
Ale się rozpisałem.

Offline Dariufu

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Reputacja: 0
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #8 dnia: 15 Luty 2008, 14:44:10 »
Nazwa: Obronić Obóz
Zleceniodawca: Gomez, Saturas lub Y'Berion ( zależy do jakiego oboz należymy ) ( 2 rozdział )
Nagroda: Pancerz Straży Królewskiej
Opis: Orkowie mają swoich szpiegów w obozie. Musisz zabić szpiegów i obronić poszczególne części obozu.

Szpiedzy ( Stary Obóz ):
Cavalorn, Grim, Gor Hanis.
Szpiedzy ( Nowy Obóz ):
Aidan, Lewus, Sharky.
Szpiedzy ( Obóz Bractwa ):
Ochroniarz Caloma, Gor Na Toth, Baal Tyon.

Pomogą ci ( SO ):
Diego, ÂŚwistak, Kirgo, Thorus.
Pomogą ci ( NO ):
Gorn, Cord, Krzykacz, Cronos.
Pomogą ci ( OB ):
Lester, Cor Calom, Cor Angar, Darrion.

Dowódca Orków jest w: najwyższej wieży Starego Obozu, w jaskini kopca rudy w Nowym Obozie lub w chacie pośrodku bagien w Obozie Bractwa.

Offline Randall

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 170
  • Reputacja: 0
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #9 dnia: 18 Luty 2008, 23:13:08 »
Nazwa wykradnięcie runy teleportacyjnej do Magów Ognia zleceniodawca Xardas nagroda 10000 exp i 2000 BRYłEK RUDY  wykradnąć ją z pokoju Gomeza .

Offline Dudu4

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 27
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #10 dnia: 20 Luty 2008, 15:29:40 »
Nazwa: Ostateczny test zdolności
Zleceniodawca: Ingvar
Opis: Ingvar daje nam plan najwspanialszej zbroi. Jednak składniki są bardzo trudne do zdobycia:
-10 sztabek czystej magicznej rudy
-5 skór czarnego trolla
-20 smoczych łusek
-3 rogi cieniostwora
-10 brył złota
Bo wykonaniu zbroi Ingvar opowiada o jej możliwościach. Okazuje się że osoba która nosi tą zbroje jest nie wrażliwa na wszystkie ataki.
Nagroda:
100.000 PD
10.000 szt.
Zbroja władcy Myrthany
« Ostatnia zmiana: 20 Luty 2008, 15:30:29 wysłana przez Lord Andre »

Offline Kamilzot

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Reputacja: 0
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #11 dnia: 20 Luty 2008, 19:51:27 »
Nazwa: Lee i Lord Hagen.
Zleceniodawca: Lee lub Lord Hagen
Nagroda: 1000 SZ lub 1000 PD
Opis: Lee
Lee chce zabić Lorda Hagena i nam zleca to zadanie. Musimy nauczyć się cichego zabijania. Najlepiej zabić Hagena podzczas przemowy na placu wisielców.
Lord Hagen
Hagen chce się pozbyć Lee. Uczy nas szybkiego zabijania. Kiedy Lee idzie spać można go zabić na schodach do góry.

Opisy umiejętności:

Ciche zabijanie
Bohater skrada się za ofiarą i wykonuje cięcie chowając przytym broń.

Szybkie zabijanie
Bohater w biegu zabija przeciwnika chowając szybko broń i uciekając.

Offline sosna94

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: 0
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #12 dnia: 20 Luty 2008, 21:00:41 »
Zdobądź Kolonie (obiecujace co?) ^^

Zleceniodawca: Gomez i Kruk
Nagrody: Pancerz Magnata, codzienna pensja (100 brylek rudy) +1000 doswiadczenia oraz władza nad Nowym Obozem
Opis: Zlecenie daje nam Kruk jeszcze przed zalaniem kopalni. Wtedy do zadania dobija się Gomez i traktuje je poważnie. Trzeba zabic wszystkich z Nowego Obozu(do pomocy mamy Thorusa, Baltoro, wszystkich magnatow(poza Gomezem) i ok.10 straznikow
będzie trzeba zabić Magów Wody(bohater daruje im zycie, lecz nie będą mogli się pokazac w Koloni), zabic wszystkich Najemnikow (Lares, Lee i Gorn uciekna). W zadaniu chodzi tylko o zabicie ludzi z Wielkiej Groty i pol ryzowych.(o kopalnie walcza inni) To jest tez zadanie jakby koncowe ktore zakonczyloby Gothica na tej 1 czesci, albowiem Gomez chce wladac cala Kolonia i kiedy wiekszosc magnateri zginela (no coz, wpadlo się w wir walki i pociachalo^^) wtedy pokarze się filnik jak bohater gry zdaje raport Gomezowi ten zdejmuje Gniew Innosa (jeśli dobrze pamiętam chyba Gomez go mial) i -bohater gry mysli ze ten go pasuje albo coś w tym stylu- a tu Gomez szybkim cieciem odcina glowe Beziemu i mowi:
- Byłeś zbyt honorowy i zbyt silny.
                                                                                       KONIEC

Offline Bloodwayne

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 82
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • REMEMBER ME !!!
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #13 dnia: 08 Marzec 2008, 11:32:57 »
Mam propozycje dawajcie w tym temacie swoje propozycje na nowe questy w GNk co wy na to ?
Piszcie według schematu
Nazwa zadania
Zleceniodawca
Nagroda - może być zmyślona nowa broń itp.
Opis( dla niekumatych po co tam misja po co to osobie zlecającej)
Jak przejść

Proste? No to piszcie !!


Oto moja propozycja

Nazwa Zadania Myśliwi Cavalorna
Zleceniodawca Cavalorn
Nagroda Jego łuk czyli ÂŁuk Wierzbowy
Opis Cavalorn postanowił zebrać stowarzyszenie myśliwych w tym celu musimy zebrać wszystkich w ich obozowisku
Przejście Na przeciwko karczmy Orlana znajduje się obozowisko w którym siedzi Dragomir
Porozmawiać z nim,wyrazi on zgodę na zebranie
Następnie trzeba poszukać pozostałych myśliwych Gaana,tego koło czarnego trolla,groma
Trzeba z nimi wszystkimi porozmawiać.Groma będzie trzeba przekupić gdyż jest samotnym myśliwym- trzeba dać 200 sztuk złota

Offline sluga bogow

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 28
  • Reputacja: 0
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #14 dnia: 09 Marzec 2008, 16:24:58 »
nazwa zadania: ,,Wyznawcy Beliara"
Zleceniodawca: Pyrokar
uwaga: zadanie to otrzymujemy po wykonaniu zadania: ,,Zaginione przedmioty"
opis: Pyrokar dowiedział się, że to Wyznawcy Beliara są odpowiedzialni za zniknięcie przedmiotów. Chce abyśmy się ich pozbyli, ponieważ boi się, że ludzie zaczną wierzyć w Beliara.
Niezależnie jak wykonało się tamto zadanie (czy stanęliśmy po stronie Wyznawców, czy Pyrokara)
mamy podobny cel ale jaki to będzie cel zależy od nas i wykonania poprzedniego zadania. Są dwie opcje:
1) Iść porozmawiać z Dustym (znajdziemy go w kręgu w gęstym lesie). Jeżeli stanęliśmy po ich stronie to otrzymamy takie zadanie. Organizacja Wyznawców Beliara potrzebuje nowych członków, ponieważ niedługo nastąpi dzień zaćmienia księżyca podczas, którego muszą odprawić specjalny rytułał. Teraz musimy porozmawiać z Albertem, ponieważ on wie kto nadaje się na członków tej organizacji. Są to Vino, Bodo i Pardos. Na początek idziemy porozmawiać z Vino. On ma dosyć prac w polu więc chętnie chętnie się zgodzi, ale jest jeden problem. Jest on najlepszym farmerem Lobarta i ten nie chce żeby odchodził. Musimy zapłacić 500 sztuk złota Lobartowi aby Vino mógł z nami pójść. Teraz prowadzimy go do tego kręgu w lesie. Teraz idziemy na Farmę Onara. Bodo nie wierzy w żadnego boga i szuka on swego prawdziwego powołania. Bodo pójdzie z nami jeżeli pokonamy w pojedynku Raula i Jarvisa. Jeśli nie chce nam się go tak daleko prowadzić to możemy zapłacić najemnikowi Darowi 200 sztuk złota a on go zaprowadzi. Teraz idziemy na Farmę Bengara. Pardos jak się okazuje został opętany przez Beliara kiedy był niewolnikiem Kruka. Bengara potajemnie wie o tym i nie pozwala nam go zabrać. Jest jednak na to sposób. Rozmawiamy o tym z Dustym a on nam zdradzi, że Malak jest
też opętany i służy im od dawna. Malak ma przepis na miksturę o nazwie:,,Ziarno Snu". Brakuje  
mu jednak 3 bagiennych ziel. Przynosimy mu je a on daje miksturę. Teraz mieszamy ją z Ginem i dajemy ją Bengarowi. Możemy także zapłacić 200 sztuk złota Malakowi aby zaprowadził
Pardosa. Teraz mówi o wszystkim Dustemu i dostajemy zbroję Sługi Beliara(och. przed bronią 40, przed pociskami 40, przed ogniem 20 i przed magią 40) i pikę Wyznawców Beliara(obrażenia 50 i siła 30).
2) Po prostu zabijamy wszystkich w tym kręgu i wracamy do Pyrokara(nagroda 500 sztuk złota i ognisty miecz(obrażenia 65 i siła 60 oraz szansa na dodatkowe obrażenia 20)
Chodzi oto, że jeżeli pomożemy Wyznawcom Beliara to teraz będziemy mogli u nich się uczyć alchemi i walki bronią dwuręczną a Pyrokar będzie na nas wkurzony, że znowu go zawiedliśmy.

Jeśli pomożemy Pyrokarowi to będzie zadowolony a organizacja wyznawców Beliara rozpadnie się, ponieważ stracą oni swego przywódcę.

Offline Serail

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 2637
  • Reputacja: -231
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wyczesana opowieść, wodzu
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #15 dnia: 10 Marzec 2008, 16:26:03 »
Nazwa zadania:Ewakuacja
Zleceniodawca: Garvell
Nagroda: 2000 sztuk złota i niespodzianka :)
Opis: Piraci z Khorinis nie posiadają aktualnie żadnego statku, naszym zadaniem jest znalezienie im takiego statku. Udajemy się więc do miasta, do Garvella i pomagamy mu ukończyć statek, aby tego dokonać musimy iść do drwala imieniem Grom i kupić drewno na budowę statku, fundusze na drewno muszisz wyłożyć z własnej kieszeni (300 sztuk złota), po dostarczeniu drewna okazało się że robotnicy Garvella się pokłucili i nie chcą ze sobą pracować, należy więc ich rozdzielić. Idziesz do gospody, oraz do "czerwonej latarni" i chwilę z nimi rozmawiasz, po krótkiej rozmowie dowiadujesz się że każdy z nich ma swoją wizję na budowę okretu i żaden nie chce ustąpic ze swojego pomysłu, ale obiecali że dokończą budowę kiedy znajdziesz osobe która pokieruje ich pracami. Idziesz więc do mistrza Thorbena i pytasz się go czy potrafiłby wybudować coś większego niż zazwyczaj, po wytłumaczeniu mu całej sytuacji Thorben się zgodził pod warunkiem że odnajdziesz jego siostrzeńca Elvricha (Teraz muszisz wykonac istniejace już zadanie w Gothic 2 Noc Kruka) po wykonaniu questa idzie nadzorować prace w stoczni. Po 14 dniach statek jest gotowy. Garvell i jego robotnicy przygotowuja się do opuszczenia miasta, a nagrode za pomoc dostajesz 2000 sztuk złota i stocznie Garvella

Offline Złodziej GARRET

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #16 dnia: 18 Marzec 2008, 18:36:15 »
Nazwa zadania: Obrona Khorinis
Zleceniodawca: Lord Andre
Nagroda - Zostanie Sędzią miasta, nakładanie wyroków na ludzi karanych,np. Cassia... pobieranie podatków od obywateli co tydzień od wybranego sposobu:. 1.Pobieranie ze względu na bogactwo: od biedniejszych mniej od bogatszych więcej. 2. Od każdego po równej sumie nap cały czas 60 sztuk złota. 3. Pobieranie z nadmiarem czyli 100 sztuk złota ( mieszkańcy biedniejsi i o średnim bogactwie buntują się czasami i atakują gubernatorów, strażników i paladynów.
Opis- Zaskakujemy miasto zaatakowanie strażnik przy bramie mówi do nas by udać się do Lorda Andre, a ten rozkazuje byś osłaniał obywateli przed orkami. Potem gdy ich bezpiecznie osłonimy musimy zabić orka szamana który jest przywódcą armii. Okazuje się, że Sędzia jest szpiegiem Beliara, trzeba go zabić, a w ukrytym pomieszczeniu znajdujemy prawdziwego sędzie który rezygnuję z pracy i opuszcza miasto. (Dołącza do Dextera a potem zostaje przetransportowany do opuszczonej części Khorinis do obozu bandytów i zostaje mianowany na skarbnika)
Jak przejść: różne sposoby np. osłanianie obywateli czarami, walką lub strzelać z wyższych miejsc.
Orka można zabić namawiając paladynów by ruszyli się a nie osłaniali ratuszu i po zapłacie 100 sztuk złota 1 idą za tobą na walkę z szamanem (maksymalnie można namówić 10 paladynów, aha i te pieniądze nie na piwo czy coś w tym stylu tylko na datek dla świątyni INNOSA[klasztoru])

Pozdrawiam, od THIEFA      


Offline Gorion

  • Kopacz
  • **
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #17 dnia: 02 Kwiecień 2008, 17:37:55 »
Nazwa zadania:,,Bunt farmerów"
Zleceniodawca: Akil
Nagroda: 5000EXP,stały zarobek,20 owczych skór i lojalność farmerów
Opis misji: Pomniejsi właściciele farm (Akil,Lobart,Bengar i Sekob) mają dość tyranii ze strony straży miejskiej i Onara. Akil jako rzecznik farmerów prosi o zorganizowanie: 30 skórzanych pancerzy, 30 ,,wilczych kłów" i najęcie kilku wyszkolonych żołnierzy do obrony farm.
Możesz nająć: Wilka z kilkoma ,,bezimiennymi" najemnikami, nielojalnych strażników miejskich (Rengara,Pecka,Ruge,Bilgota), myśliwych (Dragomira,Niclasa,Groma,Gimbralta,Bartoka,Geena) i kilku desperatów(Arlika,Jorgena,Rukhara). Zbroje wykona dla ciebie Wilk jeśli dostarczysz mu 30 wilczych skór i 1000 sztuk złota. Bronie wykona Benett za free(w końcu jest ci coś winny).
Po dostarczeniu ekwipunku i najemników Akil prosi cię abyś wziął kiku ludzi i rozpoczął cichą/nocną wojnę z miastem i Onarem. Wyruszasz w nocy i wzniecasz pożary,wykradasz zapasy, mordujesz najważniejszych obywateli. Z tego powodu Onar bankrutuje i Lee wraz z najemnikami wyruszają do GD aby zająć kopalnie rudy. W mieście wybucha panika, większość obywateli ucieka do lasu. Zostają tylko najwierniejsi strażnicy i paladyni. Zostajesz pośrednikiem między farmami a miastem. Sprzedajesz żywność po kosmicznych cenach, bierzesz 50% zysków i resztę oddajesz farmerom. I tak zyskujesz dobrze płatną pracę i satysfakcję z odniesionego zwycięstwa.

« Ostatnia zmiana: 12 Maj 2008, 21:12:54 wysłana przez Gorion »

Offline wiedzmin4269

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mordo ty moja
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #18 dnia: 05 Czerwiec 2008, 16:19:58 »
Nazwa:Wyrżnąć opętanych
Zleca:Lord Hagen
Opis: Należy pozbyć się opętanych którzy rozpanoszyli się w Khorinis, zabrać im almanachy opętanych i oddawać je Hyglasowi w klasztorze
Nagroda to:2500 PD i 2500 sztuk złota

Offline Tytan302

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 93
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gdzie jest groszek?
Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #19 dnia: 05 Czerwiec 2008, 17:01:36 »
Nazwa: Klasztorny Bimber
Zleca: Parlan
Nagrody: Runa Leczenia średnich ran ; 4 zwoje przemiany w wilka ; 400 SZ ; 1000 exp (Ogólny)
Wersja Gothica: II i NK
Opis: Kilku nowicjuszy rozprowadza w klasztorze i poza nim nielegalny bimber, jednak robią to tak po cichu, że nikt nie wie gdzie jest ich bimbrownia. Magowie nic nie mogą zrobić więc proszą cię o pomoc. Zadanie to można wykonać zamiast "Służby społeczności". Bardzo trudna misja. (Odpowiednik gildii złodzieji.)

Solucja:
Część 1 zadania: "Nowicjusz Kasren".
Idziesz do Parlana. On zleca ci zadanie odnalezienia bimbrowników oraz mówi żebyś spytał Goraxa o informację. Idź do Goraxa. Mag, powie ci, że nowicjusze-bimbrownicy, kradną butelki oryginalnego wina ze spiżarni, i dlatego ludzie się nabierają. Nie korzystaj na razie z tego tropu przyda ci się on później. Idź do Orlana, który  najprawdopodobniej z tego korzysta. Nic ci nie powie, ale zapłać za pokój, idź na górę i śpij do północy. Potem wstań i podejdź do barierki, która jest na pierwszym piętrze. Usłyszysz rozmowę Orlana z nowicjuszem o imieniu Kasren, nie spotykanego wcześniej w klasztorze. Kiedy wyjdzie, puść się za nim w pogoń. Dogoń go i powal jednym ciosem. Potem odprowadź go do klasztoru, do Goraxa. Ten wezwie najwyższą radę i Kasren zostanie wyrzucony z klasztoru. Wcześniej jednak, wygnaniec powie, że kilku bimbrowników jest też w Khorinis.
Za zakończenie tej części misji dostaniemy 100 SZ i 250 exp.


Cdn.
« Ostatnia zmiana: 05 Czerwiec 2008, 22:04:54 wysłana przez Tytan302 »

Forum Tawerny Gothic

Odp: Pomysł na questy
« Odpowiedź #19 dnia: 05 Czerwiec 2008, 17:01:36 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything