Autor Wątek: Wyprawa na mityczną wyspę  (Przeczytany 13505 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sado

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 5477
  • Reputacja: 2172
  • Płeć: Mężczyzna
  • So long, gay boys.
Wyprawa na mityczną wyspę
« dnia: 21 Listopad 2007, 08:06:05 »
Sado oparł się o murek. Dziś rozpoczynała się wyprawa. Teraz musiał tlyko poczekać aż wszyscy przybędą i wreszcie będą mogli popłynąć na tę wyspę. "Sam Darial wie... co tam na nas czeka" - pomyślał Dracon i zapalił fajkę.

MG: Lord Sado

//Na wyprawę zabierzcie broń i zbroję (mikstury i żłoto niekoniecznie). Nie wiemy co tam będzie, więc przygotujcie się na najgorsze. Nie zapomnijcie wstawić swojego obrazka i umiejętności. A to lista osób, które wyruszą na Mistyczną wyspe:

- Lord Sado
- Bela
- Hakner
- Elrath
- Izrael
- Akatosh
- Kapitan Greg
- Assasyn
- Walar
- (nie)bezimienny
- Deadagor
- Thrall
- MeGiddo
- momo
- Chabacik
- EnzoFerrari
- Altair
- ..::Bezimienny::..
- Antelius
- Drakon
- Vigo
- Maksous
- Tkoron

- Zabójca Orków
- Alsvithe
- Madzia
- Dante
- Samaug

(28 osób)




Nauczone czary:

Magia Naurangol:

- Lekkie leczenia
- Aura ognia
- Ognista strzała
- Kula Ognia
- Pirokineza
- Mała burza ognista
- ÂŚrednie Leczenie
- Duża Kula Ognia
- Meteor
- Deszcz Meteorytów
- Deszcz Ognia
- Duża Burza Ognista
- Duże leczenie


Umiejętności:


Walka w zwarciu:


Walka mieczem jednoręcznym III


Walka mieczem dwuręcznym III


Walka Sztyletem III


Umiejętne Blokowanie Ciosów II


Walka z Tarczą III


Walka Toporem III


Walka Dwoma Ostrzami III


Walka Kosturem III

Odbijanie Zaklęć kosturem

Walka na Dystans:


Strzelanie z łuku IV


Potężniejszy strzał z łuku

Potężny Strzał

Podwójny Strzał

Grad Strzał


Strzelanie z kuszy IV

Ciche Poruszanie się i Złodziejstwo:


Skradanie się III

Akrobatyka

Otwieranie Zamków III

Kradzież kieszonkowa III



Zdobywanie Trofeów:


Wędkarstwo II

Zbieranie mięsa II

Spuszczanie Krwi II

Pozyskiwanie Trucizny II

Obdzieranie ze skóry

Obdzieranie z futra

Zbieranie trofeów:

- Pazury
- Kły
- Rogi
- Płytki Pancerza
- Organów
- ÂŻuwaczek
- Skrzydeł
- ÂŻądeł
- ÂŁusek



Wytrzymałości:


Wytrzymałość na ból

Wytrzymałość na mróz

Wytrzymałość na gorąco

Wytrzymałość na zmęczenie

Wytrzymałość na Trucizny II


Handel:


Negocjacje

Perswazja

Zastraszanie


Inne:

Zielarstwo

Chodzenie po trudnej nawierzchni

Pierwsza pomoc

Płatnerskie:


- Amatorskie Płatnerstwo -
- Zaawansowane Płatnerstwo -
- Profesjonalne Płatnerstwo -
- Mistrzowskie Płatnerstwo -

- Wyrób Częściowych Zbroi -
- Wyrób Całkowitych Zbroi -

- Skórzana I -
- Skórzana II -
- Skórzana III -

- Futrzana I -
- Futrzana II -
- Futrzana III -

- ÂŻelazna I -
- ÂŻelazna II -
- ÂŻelazna III -

- Kolcza I -
- Kolcza II -
- Kolcza III -

- Mithrilowa I -
- Mithrilowa II -
- Mithrilowa III -


Ekwipunek:

Nazwa Broni: Szpon Smoka
Typ: Jednoręczny
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Zatruty Oręż, Miecz Ognia, Mistrzowski Oręż, Błogosławiony OrężÂ 
Surowiec: Magiczna Ruda

Nazwa: Płomień Smoka
Poziom: IV
Wykonanie: Mistrzowskie
Typ: Dwuręczny
Rodzaj: Długi
Dodatkowo: Błogosławiony, Mistrzowski

Nazwa: Pełna Zbroja Mithrilowa
Rodzaj: Mithrilowa
Typ: Całościowa
Poziom: III
Jakość Wykonania: Mistrzowska
Opis:
Dodatkowo: Mistrzowski, Błogosławiony

100 zatrutych strzał.

2 mikstury lecznicze

Fajka i drobine tytoniu od Assasyna.

« Ostatnia zmiana: 22 Listopad 2007, 07:24:30 wysłana przez Lord Sado »

Offline Bela

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1237
  • Reputacja: 14
  • Płeć: Mężczyzna
  • where my bitches?
Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Listopad 2007, 17:19:43 »
Do Lorda Sado dołączył drugi dracon - Bela. Przywitał się po przyjqacielsku z Sadem i usiadł koło niego.
- Czego się bracie spodziewasz? Po co w ogóle tam jedziemy co?
- Sam nie wiem.. Nie mam pojęcia co tam spotkamy, cel jednak poznasz w swoim czasie.
- Rozumiem - odpowiedział Bela, po czym wyjął lutnię i zaczął przygrywać w oczekiwaniu na resztę..



BELA  -EKWIPUNEK I UMIEJÊTNOÂŚCI



RASA - CZARNY DRAKON
PÂŁEÆ - Mężczyzna


BROÑ W U¯YCIU:

Nazwa - Krwawy Szept (w użyciu)
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - Miecz
Wykonanie - Mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Mistrzowski Oręż

Nazwa: Duch Pustyni (w użyciu)
Typ: Mały
Rodzaj: ÂŁuk
Jakość wykonania: mistrzowska
Poziom: IV

UMIEJÊTNO¦CI WALKI:

- Walka wardyną - poziom IV
- Walka bronią dwuręczną - poziom IV
- Walka wręcz - poziom III
- Walka bronią jednoręczną - poziom III
- Walka kijem - poziom III
- Umiejętne blokowanie ciosów I i II
- Strzelanie z łuku - poziom IV
- Grad strzał
- Podwójny strzał
- Potężniejszy strzał z łuku
- Kondycja łowcy
- Wytrzymałość łowcy
- Negocjacje łowcy - poziom III (+25% nagrody)
- Skrytobójstwo
- Zastraszanie
- Perswazja
- Pierwsza pomoc
- Zakładanie pułapek


UMIEJÊTNO¦CI MY¦LIWSKIE:

- Chodzenie po trudnej nawierzchi
- Pozyskiwanie skór
- Pozyskiwanie rogów
- Pozyskiwanie trucizny poziom I i II
- upuszczanie krwi poziom I i II
- Skradanie się - poziom III (sprint i skoki)

PANCERZ:

Nazwa: Srebrna Mithrilowa Zbroja
Typ: Całosciowa
Rodzaj: Mithrilowa
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Błogosławiona

POZOSTAÂŁE:

- gra na lutni

PRZEDMIOTY/ARTEFAKTY:

- lutnia
- 3x Mikstura Lecznicza
- Złoty pierścień
- kołczan z 70 zatrutymi strzałam
- Pierścień Płomieni (ten złoty pierścień zapewnia średnią ochronę przed ogniem)



Forum Tawerny Gothic

Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Listopad 2007, 17:19:43 »

Offline Walar

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 472
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Live together, die alone.
Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Listopad 2007, 17:23:07 »
Do Lorda Sado podszedł Walar i powiedział: "Witaj, to moja pierwsza wyprawa. Mam nadzieję że nie będę żałował że na nią jadę."

EKWIPUNEK

Nazwa Broni: Język Topielca
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość Wykonania: Zaawansowane
Poziom: I
Dodatkowo: ----
Opis: Krótka broń (ok. 50 cm), obusieczna,
nadaje sie do szybkich pchnięć,
nieporęczna przeciwko dużym broniom,
broń dla początkujących wojów

Nazwa: ÂŁuk Oshi
Jakość wykonania: profesionalna
Poziom: I
Opis: ÂŁuk wykonywany na specjalne zamówienie dla braci z klanu Oshi. Może z niego korzystać każdy, jednak jasne jest chyba to, że potężniejszą bronią stanie się w rękach wyborowego strzelca, niż nowicjusza.
Dodatkowo: Wykonywany tylko dla członków klanu Oshi.

Nazwa: Szata Klanu Ohsi
Typ: Szata
Rodzaj: Len
Poziom: II
Wykonanie: Profesjonalne
Dodatkowo: ---
Opis: Szata szarego koloru. Robiona jedynie na specjalne zlecenie Klanu Ohsi. Nosić ją mogą jedynie członkowie klanu. Jest ona bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób, które władaja dwoma ostrzami, albowiem niekrępuje ona ruchów uzytkującego
Materiał: 2 Kg Lnu

100 strzał zwykłych

UMIEJęTNOśćI

broń jednoręczna - amator
strzelanie z ÂŁuku - poziom I
otwieranie zamków - poziom I
kradzież kieszonkowa - poziom I
skradanie się - poziom I

Offline Rakbar Nasard

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 4493
  • Reputacja: 4124
  • Płeć: Mężczyzna
  • I will find you anywhere you go.
    • Karta postaci

Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Listopad 2007, 17:29:17 »
MeGiddo dotarł już na miejsce. Podszedł do Lord'a Sado i powiedział do niego:
- Witaj, mam nadzieje, że wszyscy szybko przybędą na miejsce.



Umiejętności :


Umiejętności walki:

-Walka Bronią Jednoręczną - Poziom I
-Walka Bronią Jednoręczną - Poziom II
-Walka Bronią Jednoręczną - Poziom III

ÂŁuk - poziom I
ÂŁuk - poziom II
ÂŁuk - poziom III
ÂŁuk - poziom IV

Myśliwskie:

- Obdzieranie ze skóry
- Obdzieranie z futra
- Zabieranie: Trofeów zwierzęcych [serca]
- Upuszczanie krwi I
- Upuszczanie krwi II
- Zabieranie mięsa I (max. 10)
- Zabieranie mięsa II (max. 20)

Złodziejskie:

- Skradanie się - poziom I
- Skradanie się - poziom II
- Skradanie się - poziom III

Wytrzymałość:

- Wytrzymałość na mróz
- Wytrzymałość na gorąco
- Wytrzymałość na ból
- Wytrzymałość na zmęczenie

Inne umiejętności:

- Zielarstwo
- Wędkarstwo I
- Wędkarstwo II

Ekwipunek :

Broń:

W zwarciu:

Nazwa Broni - Miecz z Magicznej Rudy *Używane*
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - Miecz
Jakość Wykonania - Mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Mistrzowski Oręż, Zatruty oręż
Opis - Miecz ten jest praktycznie niezniszczalny, bardzo wytrzymały. Na dodatek zostało zatrute trucizną z bagiennego topielca. Profesjonalna broń, w rękach doświadczonego wojownika sieje spustoszenie.
Wymagane Surowce - 2 sztuki Magicznej Rudy, 1 fiolka trucizny

Na dystans:

Nazwa : Cicha ÂŚmierć
Typ: Duży
Rodzaj: ÂŁuk
Jakość wykonania : Mistrzowskie
Poziom : IV
Dodatkowo : Mistrzowski , Błogosławiony
Opis: Perfekcyjnie wykonany, mocny łuk. Wokół niego widnieje lekko czarna poświata.

Zbroja:

Nazwa: Zbroja MeGidda
Typ: Całościowa
Rodzaj: ÂŻelazno - skórzana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: ---
Opis: To mistrzowsko wykonana zbroja. Całość pokryta jest skórami wilka a w najczulszych miejscach umieszczono średniej grubości warstwę żelaza. Zbroja nie krepuje ruchów i jest stosunkowo lekka.
Surowce: 4 skóry wilka, 5 sztuk żelaza

Offline Grison

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 6623
  • Reputacja: 2319
  • Płeć: Kobieta
  • Grisq. :*
    • Karta postaci

Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Listopad 2007, 17:40:40 »
Na miejsce spotkania przybył Greg. Po czym wojownik przywitał się z przybyłymi. Następnie oparł się o mur i zaczą wpatrywać się w niebo.




Umiejętności:

Walka w Zwarciu:

-Miecz I
-Miecz II
-Miecz III

-Dwa Ostrza I
-Dwa Ostrza II
-Dwa Ostrza III

-Umiejętne Blokowanie Ciosów I*
-Umiejętne Blokowanie Ciosów II*

-Miecz ÂŁowcy*

Walka na Dystans:

-ÂŁuk I
-ÂŁuk II
-ÂŁuk III
-ÂŁuk IV

-Potężniejszy Strzał z ÂŁuku*

-Potężny Strzał*

-Grad Strzał*

-Podwójny Strzał*

-Kusza I
-Kusza II
-Kusza III
-Kusza IV

-Szybsze ÂŁadowanie Kuszy*

Ciche Poruszanie Się:

-Skradanie się I
-Skradanie się II
-Skradanie się III

-Akrobatyka

-Skrytobójstwo*

-Chodzenie po trudnej nawierzchi*

Trofea:

-Pozyskiwanie trucizny I  (Krwiopijcy)
-Pozyskiwanie trucizny II  (Bagienne Topielce)

-Pozyskiwanie skór
-Pozyskiwanie kłów
-Pozyskiwanie pazórów
-Pozyskiwanie rogów

Wytrzymałości:

-Kondycja ÂŁowcy*
-Wytrzymałość łowcy*

-Wytrzymałość na ból

-Odporność na trucizny I*
-Odporność na trucizny II*

-Pierwsza pomoc*

Handel:

-Negocjacje ÂŁowcy I (+5% nagrody)
-Negocjacje ÂŁowcy II (+15% nagrody)
-Negocjacje ÂŁowcy III (+25% nagrody)

-Perswazja*

-Zastraszanie*

Rzemiosło:

-Amatorskie ÂŁuczarstwo
-Zaawansowane ÂŁuczarstwo
-Profesjonalne ÂŁuczarstwo
-Mistrzowskie ÂŁuczarstwo

-Mała Kusza
-Duża Kusza

-Kusze I
-Kusze II
-Kusze III
-Kusze IV

-Błogosławiona Kusza
-Mistrzowska Kusza

-Wyrób Zatrutych Pocisków

Inne:

-Uprawa roślin

-Zakładanie pułapek*
-Rozbrajanie pułapek*

*Kondycja łowcy- 4 dni nauki (umiejętność ta pozwala łowcy poruszać się o wiele szybciej i zwinniej od swojego oponenta, co daje olbrzymią przewagę w walce. Do tego posiadaczowi tej umiejętności nie są straszne dalekie dystanse w pełnym uzbrojeniu).

*Wytrzymałość łowcy- 4 dni nauki (umiejętność ta pozwala znosić nawet najcięższe rany otrzymane na polu bitwy. Dzięki tej umiejętności nie straszna będzie walka np. ze strzałą głęboko wbitą w ramię).

*Umiejętne blokowanie ciosów I- 2 dni nauki.
 
*Umiejętne blokowanie ciosów II- 4 dni nauki (umiejętność pozwala na umiejętne blokowanie ciosu połączone z natychmiastowym oraz śmiertelnym kontratakiem).

*Odporność na trucizny I- 4 dni nauki (umiejętność ta uodparnia danego łowcę na słabszego rodzaju trucizny (np. krwiopijcy)).

*Odporność na trucizny II- 6 dni nauki (umiejętność ta uodparnia danego łowcę na większość rodzajów trucizn).

*Potężniejszy strzał z łuku- 3 dni nauki (umiejętność dodaje premię w posługiwaniu się łukami - pozwala na częstsze śmiertelne trafienia).

*Skrytobójstwo- 1 dzień nauki (umiejętność ta pozwala, by dany łowca dotarł do swej ofiary w jak najcichszy i niepostrzeżony sposób oraz w takiej samej ciszy pozbył się swojej ofiary).

*Zakładanie pułapek- 2 dni nauki (umiejętność ta pozwala łowcy na zakładania przeróżnych pułapek na swoją ofiarę w dzikim lub miejskim terenie).

*Rozbrajanie pułapek- 2 dni nauki (umiejętność ta pozwala na bezproblemowe usuwanie pułapek zastawionych przez wrogów).

*Miecz ÂŁowcy- 3 dni nauki (umiejętność dodaje premię do walki bronią produkowaną przez naszą Gildię (tylko miecze)).

*Pierwsza pomoc- 1 dzień nauki (umiejętność pozwala opatrywać rany na lekkim i średnim poziomie).

*Zastraszanie- 1 dzień nauki (umiejętność ta sprawia, że jesteśmy w stanie zastraszyć nawet najhardszych osobników).

*Perswazja- 1 dzień nauki (umiejętność ta pozwala do przekonania/nakłonienia do swoich racji osobę przeciwną).

*Chodzenie po trudnej nawierzchi- 4 dni nauki (umiejętność pozwala na chodzenie bez przeszkód po terenach takich jak bagna, oblodzone jeziora/góry, górzyste tereny, itd.).

*Szybsze ładowanie kuszy- 1 dzień nauki (umiejętność ta sprawia, że dany łowca w znacznie szybszy sposób zakłada pociski (bełty) na kusze).

*Potężny strzał- łucznik umie oddać bardzo silny strzał który może przebić pancerz, a nawet danego osobnika na wylot.

*Grad strzał- łucznik w bardzo krótkim czasie wystrzeliwuje kilkanaście strzał które prawie że w jednej chwili zasypują wroga.

*Podwójny strzał- łucznik umie wystrzelić dwie strzały które mogą zranić celnie nawet dwa cele.

Używane:

Nazwa: (2x) Zemsta ÂŁowcy
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Wykonanie: Mistrzowskie
Poziom: III
Specjalne: Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż,
Opis: Kowal stapia razem mithril, magiczną rudę i żelazo. Tworzy się czarna mieszanka. Z tego wykuwany jest miecz. Niebywałej ostrości nadaje mu ruda, wytrzymałości i odporności na zniszczenie - mithril, żelazo jest uzupełniaczem i wyważa broń. Bardzo silna trucizna z bagiennych topielców dodatkowo nadaje mocy tej broni. Ten oreż jest niezniszczalny i zadaje bardzo duże obrazenia. Wykonany jest przez kowala Samotnych ÂŁowców, który nadał tej broni unikalny charakter i styl broni ÂŁowców Nagród.
Surwoce - 1 stalowy pręt, 3 sztuki mithrilu, 3 sztuki rudy, 1 fiolka trucizny topielcy bagiennych.

Nazwa: Szaleństwo ÂŚmierci
Typ: Całościowa
Rodzaj: Mithrilowa III Futrzana III
Poziom: III
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Dodatkowo: Błogosławiony Pancerz, Mistrzowski Pancerz
Opis: Ten pancerz to prawdziwe mistrzowskie dzieło sztuki płatnerskiej. Zbroję w całości wykonano z mithrilu, a na wierzch nałożono futro dla zmylenia przeciwnika. Zbroja poprzez mithril użyty do jej stworzenia jest lekka niczym futrzana lecz potrafi zatrzymać zdecydowaną większość ataków. Dodatkowo pancerz jest błogosławiony i mistrzowski. Cały pancerz doskonale przylega do ciała dzięki czemu nie krępuje ruchów.

Offline (nie)bezimienny

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Listopad 2007, 18:00:17 »
- Jestem gotowy! - powiedział (nie)bezimienny biegnąc. - Ciekawie, kiedy inni sie zjawią???

Ekwipunek

Nazwa Broni - Kordelas <używane>
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - Miecz
Jakość Wykonania - Mistrzowskie
Poziom - II
Specjalne ----
Opis - Kordelasy to najczęściej używana broń piratów. Kordelasy są zakrzywionymi mieczami. Są przydatne w walce i łatwo nimi walczyć. Są to bardzo dobre bronie w walce - łatwo nimi walczyć, ale są nieporęczne i trudno je schować.

Nazwa: Zemsta Demona <pożyczone/używane>
Typ: Miecz
Rodzaj: Jednoręczny
Jakość Wykonania: Profesjonalne
Poziom: III
Dodatkowo: Błogosławiony

Zbroja:
Nazwa: Szata Klanu Ohsi <używane>
Typ: Szata
Rodzaj: Len
Poziom: II
Wykonanie: Profesjonalne
Dodatkowo: ---
Opis: Szata szarego koloru. Robiona jedynie na specjalne zlecenie Klanu Ohsi. Nosić ją mogą jedynie członkowie klanu. Jest ona bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób, które władają dwoma ostrzami, albowiem nie krępuje ona ruchów użytkującego
Materiał: 2 Kg Lnu

Nazwa: Pierścień Starożytnej Mądrości <używane>
Typ: Biżuteria
Rodzaj: Pierścień
Wykonanie: Profesjonalne
Poziom: II
Dodatkowo: Podnosi instynkty noszącego i pozwala mu stwierdzić czy zbliża się niebezpieczeństwo
Opis: Złoty pierścionek, który jest na pierwszy rzut oka zwykłym drogim świecidełkiem. Ma jednak niecodzienne i przydatne właściwości, które przydają się noszącemu. Wygrawerowane na nim są jakieś nieczytelne znaki.

6 litrów ludzkiej krwi

Umiejętności

Umiejętności bojowe:
Walka Toporem - amator
Walka Dwoma Ostrzami Poziom I
Walka Dwoma Ostrzami Poziom II
Walka Dwoma Ostrzami Poziom III

Walka bronią dystansową:
Strzelanie z ÂŁuku Poziom I
Strzelanie z ÂŁuku Poziom II

Umiejętności myśliwskie:
Skradanie Poziom I

Umiejętności złodziejskie:
Kradzież Kieszonkowa Poziom I
Otwieranie Zamków Poziom I

Pozostałe:
Upuszczanie Krwi Poziom I

Nauczone czary:
Przemiana w Nietoperza

Offline Hakuś

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 537
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Listopad 2007, 18:31:48 »
Do Sado podleciał nietoperz, Sado próbował odgonic zwierze gdy zauważył jak usiadło ono na ziemi.
-Stary, prawie mnie trafiłeś!
-Wybacz... gotowy?
-Tak...



Bojowe:
-Strzelanie z ÂŁuku IV
-Walka mieczem jednoręcznym III
-Walka Dwoma Ostrzami III
-Walka wręcz III
-Tarcza III

Wampirze:
-Walka szponami III
-Gniew Krwi III

Złodziejskie:
-Skradanie II

Płatnerstwo
-Mistrzowskie Płatnerstwo
-Mithrilowa III

Lecznicze:
-Leczenie ran I (lekkie)
-Leczenie ran II (średnie)
-Leczenie oparzeń I
-Leczenie oparzeń II
-Leczenie oparzeń III
-Anatomia człowieka
-Chirurgia I
-Chirurgia II
-Usuwanie grotów

Myśliwskie:
-Zbieranie Skór
-Zbieranie Kłów
-Zbieranie Pazurów
-Zabieranie Trofeów zwierzęcych [rogi]
-Zdobywanie Mięsa I
-Wytrzymałość na mróz
-Wytrzymałość na gorąco
-Wytrzymałość na ból
-Wytrzymałość na zmęczenie

Czary:
Wyostrzony Zmysł
Widzenie Aury
Astralny Dotyk
Telepatia
Projekcja Astralna
Przemiana w Nietoperza
Smak Krwi

Ekwipunek:

Nazwa - Czarna Klinga
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - Miecz
Wykonanie - Mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż,
Opis - Dzieło wspaniałego kowala Kozłowa. Kowal stapia razem mithril, magiczną rudę i stal. Tworzy się czarna mieszanka. Z tego wykuwany jest miecz. niebywałem ostrości nadaje mu ruda, wytrzymałości i odporności na zniszczenie - mithril, żelazo jest uzupełniaczem i wyważa broń. Bardzo silna trucizna z bagiennych topielców dodatkowo nadaje mocy tej broni. Ten oreż jest niezniszczalny i zadaje bardzo duże obrazenia. Na klindze widnieje napis "Mrok mym orężem i mym królestwem"

Nazwa: Brethil (Brzozowa Tarcza)
Typ: Mała Tarcza
Rodzaj: Drewniana III
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: -----
Opis: Jest to jedna z najlżejszych tarcz jaką można wykonać,
ów tarcza świetnie dopasowuje sie do ręki i podczas walki
nie przeszkadza gdy atakujemy przeciwnika. Tarcza lubiana przez elfy
ze względu na lekkość.

1 mikst regeneracji zdrowia.

Offline Wrath

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 449
  • Reputacja: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Devils never cry
Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Listopad 2007, 18:45:33 »
Thrall podbiegł do grupki ludzi.
-Jestem- powiedział

________________________________
Umiejętności:
Walka Dwoma Ostrzami - Poziom III
Strzelanie z ÂŁuku - Poziom II
Walka Bronią Jednoręczną - Poziom I
Skradanie Się III (Sprint i Skoki)

Pozyskiwanie trofeów:
Skóry
Kły
Kradzież Kieszonkowa - Poziom I
Otwieranie Zamków - Poziom III
Akrobatyka
________________________________
Broń:
Używana:
Nazwa - Miecz Assasyna (2 sztuki)
Typ - jednoręczny
Rodzaj - miecz
Wykonanie - mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Mistrzowski Oręż, Zatruty Oręż
Opis - Te dwa zakrzywione ostrza stanowią niezrównaną siłę we władaniu doświadczonych i wprawnych rąk. Ostre niczym zęby cieniostwora, szybkie jak krwiopijca. Trucizna w nich zawarta powoli osłabia ofiarę i nieuchronnie prowadzi do jej śmierci.
________________________________
Zbroja:
Nazwa: Zbroja obrońcy Leyanoi(noszę ją z ciężkim sercem ale na razie nie mam innej zbroi)
Rodzaj: Mithrilowa
Typ: Całościowa
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Mistrzowska Zbroja, Błogosławiona
Opis: Zbroja została wykonana z Mithrilu co czyni ją nie do przebicia. Mithril jest wytrzymały, ale nie ciężki co daje nosicielowi szybkość w walce i w marszu. Posiadacz takiej zbroi nie musi się martwic atakami takich broni jak włócznie i krótkie miecze, lepsze miecze mogę lekko zarysować zbroje, ale to już zależy od jakości wykonania broni i umiejętności wojownika. Zbroja została też dodatkowo pobłogosławiona w imię Adanosa.
_________________________________
Inne:

Nazwa: Pierścień ochrony
Rodzaj: Biżuteria
Typ: Pierścień
Poziom: I
Wykonanie: Zaawansowane
Opis: Niepozorny, żelazny pierścień, na którym niewyraźnie niewyryte są jakieś runy. Chroni w pewnym stopniu przez pociskami.

Offline Dante

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 1536
  • Reputacja: 40
  • Płeć: Mężczyzna
  • Are you talking to me bitch?
Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #8 dnia: 21 Listopad 2007, 19:33:47 »
Turkot zbroi spłoszył kruki siedzące nieopodal. Niedaleko nich stała grupa ludzi oraz draconów. Dante wiedział , że zmierza do Sado więc przywitał się ze wszystkimi i rzekł
-Gubernatorze przybyłem na wyprawe.

1.Umiejętności

Walka mieczem jednoręcznym poz. III

Skradanie I i II

Walka Kosturem poz I i II

2.Ekwipunek :


Nazwa: Cień Izydora
Typ: Całosciowa
Rodzaj: Mithrilowa
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: ---
Opis: Zbroja perfekcyjnie przylega do ciała noszącego, jest w całości pokryta mithrilem, co zapewnia że jest niezniszczalna i praktycznie żadna broń nie może uśmiercić jej właściciela. Nosił ją legendarny Paladyn Izydor.

Nazwa Broni: Miecz Pustyni
Typ: Jednoręczny.
Rodzaj: Miecz.
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Specjalne : Zatrute ostrze, Błogosławione Ostrze , Mistrzowski Oręż
Opis : Powoduje trudno gojące się rany, gdyż kowal traktuje stal na wykonanie tego miecza piaskiem, co nadaje jej chropowatość i przy ranie kłutej uszkadza tkankę bardziej niż zwykłe ostrze.

Nazwa - Miecz Assasyna (1 sztuka)
Typ - jednoręczny
Rodzaj - miecz
Wykonanie - mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Mistrzowski Oręż, Zatruty Oręż
Opis - Te dwa zakrzywione ostrza stanowią niezrównaną siłę we władaniu doświadczonych i wprawnych rąk. Ostre niczym zęby cieniostwora, szybkie jak krwiopijca. Trucizna w nich zawarta powoli osłabia ofiarę i nieuchronnie prowadzi do jej śmierci.

Nazwa Broni: Cienisty Sztylet
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Sztylet
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: II
Dodatkowo: Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż
Opis: Sztylet wykonany w pełni z ciemnego srebra*. Jego rękojeść jest zdobiona przez piękne głowy węża.

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 1
Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #9 dnia: 21 Listopad 2007, 19:40:46 »
Assasyn zbliżył się w kierunku przystani. Rozejrzał się. W oddali widział już paru wojowników i niektóre osoby, które znał już od bardzo dawna. Przepychając się przez tłum ujrzał Drakona opartego o mur. Obejrzał się za siebie i zobaczył jeszcze innego. 'To się chyba rozmnaża' - pomyślał, a następnie wzdrygnął się wyobrażając sobie bandę małych, latających czerwonych stworów w mithrilowych zbrojach palących tytoń. Zgadując, że osobnik przy murze jest to Kapitan Greg podszedł do ÂŁowcy.
- Widzę, że podąrzasz zgodnie ze wskazówkami mody - odezwał się sakrastycznie Szef Klanu - To trwała przemiana?



Ewipunek:

2 mikstury lecznicze

Umiejętności:
walka bronią jednoręczną I,
walka dwoma ostrzami IV,
Uniki III*
Pomoc ciałem I**
strzelanie z łuku III,
skradanie III (sprint i skoki),
akrobatyka,
negocjacje,
Otwieranie zamków II

Uniki *
Umiejętność ta polega na wykonywaniu odpowiednich uników przed atakami wroga i przyjmowaniu ciosów. Oczywiście wszystko działa tylko w przypadku lekkich skórzanych pancerzy, zbrój i szat. Przy najwyższym poziomie tej umiejętności w połączeniu z akrobatyką i wyćwiczeniem zdolności złodziejskich (w końcu zwinność i zręczność) takie rozwiązanie jest lepsze niż noszenie ciężkiej zbroi z rudy lub deadru.

Pomoc ciałem **
Dzięki temu osoba może podczas walki pomagać sobie rękoma lub nogami odpychając oponenta, bijąc go czy nawet podkładaniem nóg. Ta umiejętność może w ostatniej chwili odmienić losy walki.

Magia Ogólna (bezużyteczne już):

ÂŚwiatło,
Telekineza,
Sen


Bronie używane:


Nazwa Broni: 2 x Ulepszony Szelest ÂŚmierci (używane)
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Zatruty Oręż, Mistrzowski Oręż, Błogosławiony Oręż


Zbroje


Nazwa: Zbroja Wodza Klanu [używany]
Typ: Całościowa
Rodzaj: Mithrilowa
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Mistrzowska Zbroja, Błogosławiona Zbroja
Opis: Pancerz doskonale przylega do ciała. Jest bardzo lekki i nie krępuje ruchów, tak więc można w niej wykonywać wszelkie czynności jak skakanie, skradanie się. ÂŚwietnie chroni przed bronią białą i pociskami. Dzięki temu mało która broń może przebić się przez warstwę mithrilu. Mimo tego za pieniądze, które dano za to cacko, powinno być one wysadzane klejnotami.
Jest popękana w wielu miejscach.

Offline Alsvithe

  • Kret
  • *
  • Wiadomości: 81
  • Reputacja: 0
Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #10 dnia: 21 Listopad 2007, 19:47:52 »
Alsvithe przybiegła na miejsce szybko i zwinnie, jak zefirek. Musiała się tylko wrócić do domu po swój skromny dobytek, bez którego wszak ani rusz. Oczywiście, została bardzo serdecznie powitana przez przybyłych znajomych.
A co, wszak wejście mieć trza! ^^



Broń
Nazwa - Sztylet Aslvithe
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - sztylet
Jakość Wykonania - Amatorskie
Poziom - I
Opis - wiekowe żelastwo, które nie jedną gardziel rozerwało... rękojeść niestarannie wyrzeźbiona w liście dębu, dopasowana do kształtu małej, szczupłej, elfiej dłoni.
Dodatkowo - brak

/dodatkowo./
Nazwa: Miecz strażnika
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość: mistrzowskie
Poziom: II
Opis: Starannie wykonany, zwykły miecz strażnika z Ombros.

Zbroja:
Nazwa: Skórzany Pancerz ÂŁowcy Nagród
Typ: Całościowa
Rodzaj: Skórzana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Opis: Ta zbroja zapewnia średnią ochronę przed bronią.
Materiał: 3 skóry wilka, 2 skóry topielca, 2 zębacza 15 pazurów

Umiejętności
Walka mieczem (Poziom II)
Skradanie (Poziom II)
Pozyskiwanie trucizny (Poziom I)
Walka sztyletem (Poziom I)
« Ostatnia zmiana: 21 Listopad 2007, 22:16:23 wysłana przez Alsvithe »

Offline Tkoron

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 719
  • Reputacja: 440
  • Frideric Gravis
    • Karta postaci

Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #11 dnia: 21 Listopad 2007, 19:57:42 »
Tkoron przyszedł do Portu i zaczął czekać wśród swoich towarzyszy.




Nazwa - Miecz Assasyna (2 sztuki)
Typ - jednoręczny
Rodzaj - miecz
Wykonanie - mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Mistrzowski Oręż, Zatruty Oręż
Opis - Te dwa zakrzywione ostrza stanowią niezrównaną siłę we władaniu doświadczonych i wprawnych rąk. Ostre niczym zęby cieniostwora, szybkie jak krwiopijca. Trucizna w nich zawarta powoli osłabia ofiarę i nieuchronnie prowadzi do jej śmierci.
Surowce - 2 stalowe pręty, 1 fiolka trucizny
Cena - 300 sztuk złota (za dwie sztuki)




Statystyki Zbroja

Nazwa: Szata Klanu Ohsi
Typ: Szata
Rodzaj: Len
Poziom: II
Wykonanie: Profesjonalne
Dodatkowo: ---
Opis: Szata szarego koloru. Robiona jedynie na specjalne zlecenie Klanu Ohsi. Nosić ją mogą jedynie członkowie klanu. Jest ona bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób, które władaja dwoma ostrzami, albowiem niekrępuje ona ruchów uzytkującego
Materiał: 2 Kg Lnu



-Walka Bronią Jednoręczną - Poziom II
-Obdzieranie ze skóry
-Kradzież Kieszonkowa - Poziom I
-Otwieranie Zamków - Poziom III
-Strzelanie z ÂŁuku - Poziom IV
-Skradanie się III
-Walka Dwoma Ostrzami III
-Obdzieranie z futer małych zwierząt
-Obdzieranie z futer dużych zwierząt
-Upuszczanie krwi - poziom I (max. 3 litry)
-Upuszczanie krwi - poziom II (max. 6 litrów)
-Pozyskiwanie trucizny - poziom I (krwiopijcy)
-Pozyskiwanie trucizny - poziom II (topielce)
-Pozyskiwanie Kłów
-Pozyskiwanie Pazurów


Czary:
-Telekineza
-ÂŚwiatło
-Sen
- Korzeń
- Rój

Offline Samug

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 234
  • Reputacja: 0
Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #12 dnia: 21 Listopad 2007, 20:19:28 »
Samug przybył na miejsce spotkania dość wcześnie. Wśród uczestników wyprawy zauważył Grega i Belę.
- Witajcie skrzydlate paskudy. Gotowi?
- Gotowi. A ty nasz blady przyjacielu? – Zaśmiał się Greg.
- Powiedzmy.




Umiejętności:

Bojowe:
- Walka mieczem jednoręcznym III
- Walka wardyną III
- Strzelanie z kuszy IV

ÂŁowcy:
- Negocjacje łowcy III (+25% nagrody)
- Kondycja łowcy
- Wytrzymałość łowcy
- Szybsze ładowanie kuszy

Złodziejskie:
- Skradanie Się III (Sprint i Skoki)
- Akrobatyka

Myśliwskie:
- Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)

Magia Wampirów:
- Przemiana w Nietoperza
- Pocisk Nienawiści

Pozostałe:
- Wytrzymałość na ból

Ekwipunek:

Broń biała:
Nazwa - ÂŁowca Krwi
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - Miecz
Wykonanie - Mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż,

Broń dystansowa:
Nazwa Broni: Powiew ÂŚmierci
Typ: Duża
Rodzaj: Kusza
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: IV
Dodatkowo: Błogosławiona, Mistrzowska

Zbroje:
Nazwa Zbroi: Dracoński Pancerz
Typ: Całkowita
Rodzaj: ÂŻelazna
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Błogosławiona Zbroja, Mistrzowska Zbroja
Opis: Zbroja podarowana przez Draconów.

Offline Maksous

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 259
  • Reputacja: 11
  • Płeć: Mężczyzna
Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #13 dnia: 21 Listopad 2007, 20:36:59 »
Maksous przybył na miejsce spotkania i razem z resztą czekał na innych.

Zbroja:

Nazwa: Zbroja Maksousa.
Typ: Całościowa
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Poziom: ÂŻelazna III Skórzana III
Opis: To prawdziwie świetna zbroja. Ta zbroja została wykonana z żelaza. Dla wygody noszącego pod nią są dwie skóry wilka. Zbroja dobrze chroni przed mieczami lekkimi jak i ciężkimi. Jest Ciężka co jest jej największą wadą.

Wygląd zbroji

Broń:
Nazwa broni: ÂŁuk profesjonalny
Rodzaj: łuk
Jakość wykonania: Mistrzowskie
poziom: I

nóż kuchenny
rodzaj: nóż
jakoś wykonania: prymitywny
poziom: I
Opis: zwykły nóż, Maksous znalazł go gdy wprowadził się do domu.

Plecak:
400 sztuk złota

umiejętności:

strzelanie z łuku poziom I, II i III

Walka bronią białą poziom I, II i III

skradanie się poziom I, II i III

Zbieranie mięsa poziom I i II

Obdzieranie z futra i ze skóry.

Offline Darkon

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 393
  • Reputacja: 0
Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #14 dnia: 21 Listopad 2007, 20:42:38 »
Po kilkunastu minutach pojawił się też Darkon. ÂŁowca poprawił kuszę na plecach i zameldował się u Sado. Następnie oparł się o pobliski murek i czekał na rozpoczęcie wyprawy.

http://img145.imageshack.us/img145/5875/darkonmw7.png - link do zdjęcia "Darkona"

Umiejętności:

1. Bojowe

a)Bronie dystansowe:

Kusza I
Kusza II
Kusza III
Kusza IV

b)Bronie białe:

Broń dwuręczna I
Broń dwuręczna II
Broń dwuręczna III

Broń jednoręczna I

2. Umiejętności rzemieślnicze

Amatorskie Kowalstwo
Zaawansowane Kowalstwo
Profesjonalne Kowalstwo

Kowal Mieczy I
Kowal Mieczy II

Kowal Toporów I
Kowal Toporów II


Amatorskie ÂŁuczarstwo

Kusza I

3. Ciche poruszanie się

Skradanie się I

4. Pozyskiwanie trofeów zwierzęcych

Pozyskiwanie trucizn I

Ekwipunek

a) Broń biała

Nazwa: Gniew Wilka (w użyciu)
Typ: Dwuręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość: Zaawansowane
Poziom: II
Dodatkowo: <brak>
Opis: Kolejne dzieło Darkona. Rączka jest obita kawałkiem skóry wilka, a ostrze jest długie i ostre. Miecz pachnie nowością i świeżością. Jest świetnym wyborem dla w pół zaawansowanego nomada broni dwuręcznych

b) Broń dystansowa

Nazwa Broni: Kusza ÂŚwiętych Płomieni (w użyciu)
Typ: Duża
Rodzaj: Kusza
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: IV
Dodatkowo: Mistrzowska Kusza, Błogosławiona Kusza
Opis: Jedna z najwspanialszych kusz, jakie widział świat. Kusza świetnie leży w ręce, a mimo to, wygląda niczym pomniejszona machina oblężnicza. Emanuje z niej aura Innosa - boga, na ołtarzu, którego została ona pobłogosławiona. Rzemieślnik wykonał kawał dobrej roboty. Kusza stworzona została z czarnego, gustownego drewna. Wyrzezbione zostały na niej także motywy płomieni i ognia.

1x Paczka zatrutych bełtów (w użyciu)

c) Zbroja

Nazwa: Skórzany Pancerz ÂŁowcy Nagród
Typ: Całościowa
Rodzaj: Skórzana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Opis: Ta zbroja zapewnia średnią ochronę przed bronią.
« Ostatnia zmiana: 21 Listopad 2007, 20:45:33 wysłana przez Darkon »

Offline Antelius

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 258
  • Reputacja: 29
Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #15 dnia: 21 Listopad 2007, 20:48:41 »
Antelius podbiegł do reszty grupa, po czym podszedł do Sado:
- No Sado, szykuję się niezła wyprawa.

-----------

Umiejętności:
- Strzelanie z łuku poziom IV
- Walka mieczem jednoręcznym poziom III
- Skradanie poziom II
- Pozyskiwanie Trofeów:
Skór
Pazurów
Płytek pancerza
Rogów
Skrzydeł
-Pozyskiwanie trucizny - poziom I (krwiopijcy)
Pozyskiwanie trucizny - poziom II (topielce)

-Ekwipunek:


Nazwa Broni: Długi Zatruty Miecz (używany)
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Zatruty Oręż
Opis: Długie ostrze - 1.50 m. Niezwykle dobrze wykonany długi miecz zatruty silną trucizną z Bagiennego Topielca. Choć ostrze to jest długie to wspaniale leży w dłoni, a walczy się nim bardzo dobrze. Tnie praktycznie wszystko na plasterki.

Nazwa : Zapadła Mgła(Uzwany)
Typ: Duży
Rodzaj: ÂŁuk
Jakość wykonania : Mistrzowskie
Poziom : IV
Dodatkowo : Mistrzowski , Błogosławiony
Opis: Gdy się na niego patrzy, można mieć wrażenie że wokół niego spowija się mgła. ÂŁuk świetnie wykonany. Widnieje na nim napis " Mgła Antelius'a".


Nazwa: Pełna Mithrilowa Zbroja (używany)
Typ: Całościowa
Rodzaj: Mithrilowa
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Mistrzowska, Błogosławiona
Opis: Zbroja wykonana perfekcyjnie. Przylega do ciała i osłania je w każdym miejscu. Pokryta kilkoma warstwami mithrilu zapewnia świetną ochronę noszącemu. Została pobłogosławiona i dodatkowo przekuta. Takie cudo może wykonać jedynie świetny płatnerz.


inne:
- Kołczan strzał(30 strzał)
- 5 fiolek z trucizną krwiopijców
- Srebrny łańcuch(wartość 38 sztuk złota)
- Złoty pierścień (wartość 38 sztuk złota)

Sakwa: 2500 sztuk złota
« Ostatnia zmiana: 30 Listopad 2007, 16:50:08 wysłana przez Antelius »

Offline Akatosh

  • Obywatel
  • ***
  • Wiadomości: 344
  • Reputacja: 71
  • Ablazir
    • Karta postaci

Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #16 dnia: 21 Listopad 2007, 21:03:01 »
Akatosh dołączył do pozostałych i zaczął przeglądać ekwipunek.


------------------------------------------------------------------------------------

Cechy Rasowe:
Wampir
- Nauka walki bronią białą maksymalnie IV poziom
- Nauka walki bronią palną maksymalnie IV poziom
- Całkowita nauka lwampirzej magii
- Nie możliwość posługiwania się inna magia.

Umiejętności:

Walka zwarciu

Walka bronią J.III poziom

Walka na dystans

ÂŁuk - poziom IV -

Umijętności myśliwskie

Kłów
Pazórów
Upuszczanie krwi - poziom I (max. 3 litry)
Upuszczanie krwi - poziom II (max. 6 litrów)
Pozyskiwanie trucizny z Krwiopijców
Pozyskiwanie trucizny z topielców

Umiejętności zlodziejskie

Akrobatyka
Otwieranie Zamków - Poziom I
Kradzież-I
skradanie się I poziom(chód)

Pozostałe umijętności

Negocjacje łowcy II (+15% nagrody)

Umiejętności specjalne


Gniew Krwi*
- poziom 1 -

Ekwipunek:

Klucz do skrzyni w domu.
1 odtrutka
paczka strzał:96 sztuk

Używane:
Nazwa:Modefikowana Metalowa Zbroja
Rodzaj: ÂŻelazna
Typ: Całościowa
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Mistrzowska zbroja, Błogosławiona
Opis: Ta zbroja jest wykonana z metalu który doskonale broni przed włóczniami i innymi broniami tego typu. Z tą zbroją można już walczyć przeciwko wojownikom z bronią dwuręczną. Naramienniki są bardzo przydatne do parowania ciosów przeciwnika. Zbroja została dodatkowo pobłogosławiona.Zmieniony hełm zapewni lepszą ochronę od szyszaka.Kolczuga po spodniami zapewnia również dodatkową ochronę.
materiał: 21 sztabek metalu
Cena: 500 sztuk złota

Nazwa - Narzędzie Kata
Typ - Jednoręczna
Rodzaj - Miecz
Wykonanie: Mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż
Opis - Jest to miecz, który zadaje spore obrażenia i jest dosyć szybki. ÂŚmiało może rozpłatać łeb jaszczuroczłeka na dwoje (oczywiście jak się ma dobre umiejętności). Orkowie z Varrok, używają podobnych do tortur, stąd nazwa.
Surowce: 1 stalowy pręt, 1 fiolka trucizny.
Cena - 210 sztuk złota

Nazwa: ÂŁuk Ohsi
Jakość wykonania: Profesjonalna
Poziom: IV
Opis: ÂŁuk wykonywany na specjalne zamówienie dla braci z klanu Ohsi. Może z niego korzystać każdy, jednak jasne jest chyba to, że potężniejszą bronią stanie się w rękach wyborowego strzelca, niż nowicjusza.

Offline Vigo

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 398
  • Reputacja: 18
  • Płeć: Mężczyzna
Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #17 dnia: 21 Listopad 2007, 22:42:41 »
Vigo stawił się na miejsce, sprawdził czy wszystko wziął i usiadł oczekując pozostałych.

RZECZY WZIÊTE NA WYPRAWE:
Ekwipunek:

2x Odtrutki
40 strzał
-------------------------------------------------------------------------

Uzbrojenie:
Nazwa Broni: Oineth Elethea Anais (Krótki Elficki Miecz) (Używane)
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość Wykonania: Profesjonalne
Poziom: II
Dodatkowo: ----
Opis: Krótki miecz (50 - 60 cm.), jest to dobra
mała broń nie wymagająca dużej siły.

Nazwa broni: Elfi łuk (Używane)
Typ: Długi
Rodzaj: łuk
Jakość wykonania: Mistrzowskie
Poziom:III
Dodatkowo: Brak.

Nazwa: Zbroja obrońcy Leyanoi (Używane)
Rodzaj: Mithrilowa
Typ: Całościowa
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Mistrzowska Zbroja, Błogosławiona
Opis: Zbroja została wykonana z Mithrilu co czyni ją nie do przebicia.
Mithril jest wytrzymały, ale nie ciężki co daje nosicielowi szybkość
w walce i w marszu. Posiadacz takiej zbroi nie musi się martwic atakami
takich broni jak włócznie i krótkie miecze, lepsze miecze mogę lekko
zarysować zbroje, ale to już zależy od jakości wykonania broni i
umiejętności wojownika. Zbroja została też dodatkowo pobłogosławiona
w imię Adanosa.
Materiał: 10 sztuk Mithrilu

-------------------------------------------------------------------------
Umiejętności:

Walka Bronią Jednoręczną:

Walka Bronią Jednoręczną - Poziom I
Walka Bronią Jednoręczną - Poziom II
Walka Bronią Jednoręczną - Poziom III

Walka Dwoma Ostrzami:

Walka Dwoma Ostrzami - Poziom I
Walka Dwoma Ostrzami - Poziom II
Walka Dwoma Ostrzami - Poziom III

Walka szponami:

Walka szponami - Poziom I
Walka szponami - Poziom II
Walka szponami - Poziom III

Walka kijem:

Walka kijem - poziom I
Walka kijem - poziom II
Walka kijem - poziom III

Walka na Dystans:

ÂŁuk - Poziom I
ÂŁuk - poziom II
ÂŁuk - poziom III
ÂŁuk - poziom IV

Walka Kosturem:

Walka Kosturem Poziom I

Trofea:

Upuszczanie krwi - poziom I (max. 3 litry)
Upuszczanie krwi - poziom II (max. 6 litrów)
Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)
Pozyskiwanie trucizny II (topielce)
Pozyskiwanie Skóry
Pozyskiwanie Kłów
Pozyskiwanie Pazurów
Pozyskiwanie Skrzydeł
Pozyskiwanie Rządeł
Pozyskiwanie Rogów
Pozyskiwanie Płytek pancerza
Pozyskiwanie Organów
Pozyskiwanie ÂŁusek
Pozyskiwanie ÂŻuwaczek

Obdzieranie z futer małych zwierząt
Obdzieranie z futer dużych zwierząt

Ciche Poruszanie Się, Kradzież:

Skradanie się I (chód)
Skradanie się II (bieg)
Skradanie się II (sprint i skoki)

Akrobatyka

Kradzież kieszonkowa I

Otwieranie Zamków - Poziom I

Wytrzymałości:

Wytrzymałość na ból

Kowalstwo:

Wyrób zatrutych ostrzy
Wyrób zatrutych pocisków

Handel:

Negocjacje łowcy I (+5% nagrody)
Negocjacje łowcy II (+15% nagrody)

Magia:

Magia ogólna
Telekineza
ÂŚwiatło
Sen

Magia Zmysłu Wampira

1. Wyostrzony Zmysł
2. Widzenie Aury
3. Astralny Dotyk

Offline Madzia

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 418
  • Reputacja: 0
Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #18 dnia: 22 Listopad 2007, 07:13:09 »
- No proszę, już trochę ludu się zebrało - mruknęła dziewczyna, idąc w stronę Sado.
- Witaj, gotowa na wyprawę ? - powiedział Sado
- Tak sądzę, że wszystko tutaj mam.

Ekwipunek i Umiejętności

Statystyki Broni
[/i]

Nazwa Broni: Miecz Zabójcy
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość Wykonania: Profesjonalne
Poziom: III
Dodatkowo: ---
Opis: Miecz doskonale nadający się do zadawania śmiertelnych pchnięc

Nazwa Broni : Niezwykły łuk
Typ: Dwuręczny
Rodzaj: ÂŁuk
Jakość Wykonania: Zaawansowane
Poziom: III
Dodatkowo: Madzia dostała go od przyjaciół w dniu ślubu. Drewno wygięte jest w dziwne spirale.  

Nazwa: Skórzany Pancerz ÂŁowcy Nagród
Typ: Całościowa
Rodzaj: Skórzana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Opis: Ta zbroja zapewnia średnią ochronę przed bronią.



Ekwipunek :
Niezwykły ÂŁuk,
150 strzał,
100 ognistych strzał,
Miecz zabójcy


Zioła, przedmioty, itp. :
 5 ziół uzdrawiających


Umiejętności :

Obdzieranie zwierzyny ze skóry,
Walka mieczami jednoręcznymi I i II i III,
Strzelanie z łuku I i II i III ,
Wędkarstwo I ,
Zabieranie mięsa I ,
Upuszczanie krwi I ,
Skradanie się I i II i III,
Zbieranie Kłów, Rogów,
Pazurów,
Wyrywania Serc,
Walka Wręcz poziom I,
Wytrzymałość na ból,
Wytrzymałość na zmęczenie,
Otwieranie zamków poziom I,
Amatorskie płatnerstwo,
Zaawansowane płatnerstwo,
Skórzana I,
Futrzana I,
Wyrób Całkowitych Zbroi,
Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy).
Negocjacje łowcy I (+5% nagrody),
Negocjacje łowcy II (+15% nagrody),
Negocjacje łowcy III (+25% nagrody)


Znane czary : [/i]
Przemiana w Kruka,
Wyostrzenie zmysłów.[/i]

Offline Altair

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 1125
  • Reputacja: 609
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bóg ma nas w opiece
Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #19 dnia: 22 Listopad 2007, 10:22:21 »
Wszyscy zebrani czekali na resztę ekipy, kiedy nagle między nimi zabłysnęło zielone światło i pojawił się Altair.
- Wybaczcie, jeśli was przestraszyłem, ale na piechotę nie zdążyłbym dotrzeć - rzekł, po czym również oparł się o murek trząc osełką swój miecz.


Altair w szacie Adepta Czarnej Magii


Stan sakiewki: 100 złotych monet


Umiejętności:

Bojowe:

Walka w zwarciu:

Walka mieczem jednoręcznym III
Walka kosturem III


Walka na dystans:
Strzelanie z kuszy II

ÂŁowieckie:

Skradanie się I (chód)
Skradanie się II (bieg)
Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)
Pozyskiwanie trucizny II (Bagienne topielce)
Obdzieranie ze skóry


Handlowe:

Negocjacje ÂŁowcy I (+5% nagrody)
Negocjacje ÂŁowcy II (+15% nagrody)
Negocjacje ÂŁowcy III (+25% nagrody)


Wytrzymałości:

Wytrzymałość na ból

Umiejętności specjalne:

Teleportacja


Ekwipunek:

Broń biała:

Nazwa broni: Zjawa Zmierzchu (w użyciu)
Typ: Dwuręczny
Rodzaj: Kostur
Wykonanie: Mistrzowskie
Poziom: III
Specjalne: Błogosławiony Oręż, Magia Krwi

Nazwa - Czarna klinga
Typ - Jednoręczny
Rodzaj - Miecz
Wykonanie - Mistrzowskie
Poziom - III
Specjalne - Zatruty Oręż, Błogosławiony Oręż, Mistrzowski Oręż,
Opis - Kowal stapia razem mithril, magiczną rudę i żelazo. Tworzy się czarna mieszanka. Z tego wykuwany jest miecz. niebywałem ostrości nadaje mu ruda, wytrzymałości i odporności na zniszczenie - mithril, żelazo jest uzupełniaczem i wyważa broń. Bardzo silna trucizna z bagiennych topielców dodatkowo nadaje mocy tej broni. Ten oreż jest niezniszczalny i zadaje bardzo duże obrazenia.


Zbroje:

Nazwa: Szata Adepta Nekromantacji (w użyciu)
Typ: Szata
Rodzaj: Bawełniano-Lniana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Magiczna Szata, Błogosławiona Szata, Mistrzowska Szata,
Opis: Szata jest zrobiona z włókien roślin bawełny oraz lnu. Jest to ciemno-szara, wręcz prawie czarna szata z fioletowymi akcentami. Jest tworzona jedynie na zlecenie. Nosić mogą ją tylko stworzenia naznaczone bogiem Beliarem.



Czary:

Magia ogólna:
Pierwszy krąg
Telekineza
ÂŚwiatło
Sen


Drugi krąg
Kontrola
Strach


Trzeci krąg
ÂŚwięty pocisk
ÂŚmiertelna Fala


Magia Krwi:
Wysysanie życia (Elysh Izysh Izash Arishesh, Xuysh Ilishash)

Magia ÂŚmierci:
Pocisk zła (Iaosh Ilishizip, Xugrash)
Tchnienie śmierci (Qiiltuarishesh Arishesh, Izanisheshhu Ilish)
Przyzwanie Zombie (Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Xuooshan Upishesh)
Zew Beliara (Xueshel, Upeshgr Ishash Huash)
Przyzwanie Demona (Iahuxuysh Xuelash Arishesh, Ruesh Anush Arash)

Forum Tawerny Gothic

Wyprawa na mityczną wyspę
« Odpowiedź #19 dnia: 22 Listopad 2007, 10:22:21 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything