Autor Wątek: II zadaine Izraela  (Przeczytany 1507 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Izrael

  • Gość
II zadaine Izraela
« dnia: 05 Listopad 2007, 20:38:42 »
Nazwa: Amatorzy nekromancji cz. II
Opis: Gdy dowiedzieliśmy się gdzie jest ich kryjówka, najeżyłoby ich wytrzebić. Teraz gdy nasz informator? wskazał nam kryjówkę trzeba się go pozbyć, najlepiej w tamtym lasku...
Nagroda: 120 szt. zł. + znalezione przedmioty
Wymagania: Ukończone zadanie ?Amatorzy nekromancji cz. I? , walka dowolną bronią 3 p. / magia na średnim poziomie
Trudność: **
Opiekun - Elrond


Bezimienny Bohater w stroju obywatela miasta:


Oraz w Srebrnej Zbroi:


Umiejętności:

Walka w zwarciu:
- Walka mieczami jednoręcznymi I
- Walka mieczami jednoręcznymi II
- Walka mieczami jednoręcznymi III

Walka na dystans:
- Strzelanie z łuku poziom I
- Strzelanie z łuku poziom II
- Strzelanie z łuku poziom III

Ciche poruszanie się:
- Skradanie się I (chód)
- Skradanie się II (bieg)
-Skradanie się III (sprint i skoki)

Trofea:
- Pozyskiwanie trucizny I (Krwiopijcy)
- Pozyskiwanie trucizny II (Topielce)
- Obdzieranie z futer małych zwierząt
- Obdzieranie z futer dużych zwierząt
- Pozyskiwanie skór

Inne umiejętności:
-Akrobatyka

Czary:
Pierwszy stopień wtajemniczenia:
Telekineza
Sen

Czary Wampirze:
- Krwawy błysk
- Niewidoczna obecność
- Przemiana w nietoperza

Ekwipunek:

 Broń Biała:

Nazwa broni:-Zatrute Ostrze[używane]
Typ:-Jednoręczny
Rodzaj:-Miecz
Jakość wykonania:-Mistrzowskie
Poziom:-I
Dodatkowo:-Zatruty Oręż
Opis:-Dość krótkie (50-70 cm) dwusieczne ostrze, używane zarówno do pchnięć jak i cięć, dodatkowo nasączone trucizną Krwiopijcy.

Broń palna:

Nazwa Broni: Krótki łuk[używane]
Typ: Mały
Rodzaj: ÂŁuk
Jakość Wykonania: Zaawansowane
Poziom: I
Dodatkowo: brak

Zbroja:

Nazwa Zbroi: Srebrna Zbroja[używane]
Typ: Całkowita
Rodzaj: Srebrna
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Błogosławiona Zbroja, Mistrzowska Zbroja
Opis: Jest to zbroja podarowana przez Draconów.

Inne:
-139 strzał(y)

Izrael czekał na swojego opiekuna, który powie mu, w jakim kierunku ma ruszyć...

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

II zadaine Izraela
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Listopad 2007, 16:48:03 »
- Na co jeszcze czekasz?  Twoim zadaniem jest zabicie tamtego gostka który pokazał nam kryjówkę fałszywych nekromantów, czyli swoich kolegów. Zabij go w drodze do kryjówki, najlepiej w lesie. Ruszaj do karczmy. Powinieneś go przecież najpierw wytropić...

Forum Tawerny Gothic

II zadaine Izraela
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Listopad 2007, 16:48:03 »

Izrael

  • Gość
II zadaine Izraela
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Listopad 2007, 19:25:24 »
Po słowach opiekuna Izrael ruszył do karczmy. Był bardzo wielki tłok. Aby uniknąć jakiegokolwiek zderzenia, łowca przystanął przy wyjściu i rozglądał się za poszukiwanym. Nie mógł go znaleźć więc usiadł na ławce niedaleko wyjścia. Po chwili zauważył kątem oka jak przez drzwi przebiega ktoś odziany w czarną szatę. Wyszedł z karczmy i od razu poznał tego człowieka. Był to fałszywy nekromanta. Strażnik ruszył za nim. Stał się niewidzialny używając czaru "niewidoczna obecność". Około 70 metrów za lasem, tak, że nie było widać strażników miejskich łowca wyciągnął łuk i wystrzelił strzałę. Niestety nie trafił lecz zwrócił na siebie uwagę maga. Czar dalej działał. Po chwili wystrzelił kolejną strzałę, która trafiła nekromantę w nogę...

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

II zadaine Izraela
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Listopad 2007, 19:34:49 »
- Co jest kur**! - krzyknął facet. Nagle zza krzaków wybiegły niczego nie spodziewające się wilki. Zaskoczone sytuacją zawarczały na fałszywego nekromantę, ale ten coś wymamrotał pod nosem i wilki momentalnie odwróciły się warcząc w twoją stronę. Nie widziały Ciebie, ale czuły. Zapowiadała się długa walka...

Izrael

  • Gość
II zadaine Izraela
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Listopad 2007, 20:14:32 »
Izrael rzucił się w stronę wielkiego głazu, który leżał na poboczu. Schował się, lecz dalej był niewidzialny. Po chwili usłyszał ryk wilków. Słyszał, że są bardzo blisko. Strażnik wyjął miecz i czekał na pierwszego wilka. Wszystkie jednak dobiegły mniej więcej równo i z tej samej strony. Izrael wykonał szybkie cięcie i dość mocno zranił dwa wilki w paszczę. Trzeci zaś skoczył na łowcę lecz człowiek był szybszy i przebił wilka na wylot. Dwa pozostałe wgryzały się łowcy w zbroję. Izrael uderzył jednego wilka w kark uśmiercając go. Z ostatnim poszło łatwiej. Wystarczył go uderzyć żeby się przewrócił i dobić go. Tak też zrobił strażnik. Po walce zaczął skradać się jak najciszej w stronę nekromanty z wyjętym mieczem...

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

II zadaine Izraela
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Listopad 2007, 20:40:51 »
Ten szybko odwrócił się w stronę Izraela. Najwidoczniej zrozumiał że napastnik jest niewidoczny i użył jakieś przeciw zaklęcie. Fałszywy nekromanta wyciągną dwa czarne miecze i końcówki skierował w stronę Izraela...

// Trochę wyglądu i umiejętności fałszywego nekromanty: jest on ubrany w prosta czarną kolczugę, prostą pelerynę, w zbroi nie ma nic szczególnego. Ma wyłącznie tylko dwa miecze którymi posługuję ie na średnim poziomie. Dodatkowo zna kilka czarów.

Izrael

  • Gość
II zadaine Izraela
« Odpowiedź #6 dnia: 06 Listopad 2007, 21:01:57 »
Izrael wstał i powoli podchodził do nekromanty. Ten, robił to samo. Po chwili Izrael wykonał pchnięcie dołem, lecz przeciwnik je zablokował. ÂŁowca bez zastanowienia zaatakował z góry, lecz uderzenie zostało sparowane. Po chwili Strażnik zaczął wykonywać pchnięcia raz dołu, raz z góry, lecz nekromanta świetnie sobie radził z dwoma mieczami. Po chwili walka zaczęła się na dobre. Gdy łowca wyprowadzał atak przeciwnik jednym ostrzem sparował je, a drugim wyprowadzał atak. Po chwili już na dobre zdenerwowany strażnik przemienił się w nietoperza, lecz zanim to zrobił udało mu się lekko uderzyć nekromantę w brzuch. Zrobił kilka kółek nad nim i zaczął się kierować na kark maga. Ten bronił się jak mógł lecz został ugryziony nie w kark, ale w gardło. Wampir wiedział, że to zaboli nekromantę i od razu przemienił się w postać wampira spadając niedaleko maga. Kilka sekund później fałszywy nekromanta leżał nieżywy z raną w brzuchu. Strażnik zaciągnął ciało do lasu i zabrał co się tylko dało...

Offline Elrond Ñoldor

  • Weteran
  • ****
  • Wiadomości: 17213
  • Reputacja: 14987
  • Płeć: Mężczyzna
    • Karta postaci

II zadaine Izraela
« Odpowiedź #7 dnia: 06 Listopad 2007, 22:11:51 »
- Dobra, pora wracać do Fortecy. - mruknąłeś. - Leśne zwierzęta się tobą zajmą.
Udałeś się do Fortecy i zdałeś raport opiekunowi. Ten w nagrodę rzucił ci mieszek ze 120 sztukami złota...


____________________________

Zadanie ukończone

Nagroda: 120 sztuk złota

2x

Nazwa:

Nazwa broni: Czarna szabla
Typ: Jednoręczny
Rodzaj: Miecz
Jakość wykonania: Amatorski
Poziom: I
Dodatkowo: ----
Opis: Jest to zwykła czarna szabla z zakrzywionym ostrzem, niczym nie wyróżniająca się...

Forum Tawerny Gothic

II zadaine Izraela
« Odpowiedź #7 dnia: 06 Listopad 2007, 22:11:51 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top