Autor Wątek: Canis - Nauka Teleportacji (lekcja 1)  (Przeczytany 1189 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Canis

  • Gość
Canis - Nauka Teleportacji (lekcja 1)
« dnia: 29 Październik 2007, 14:38:12 »
Nazwa: nauka Teleportacji (Lekcja 1 [33,(3) z całosci])
Opis: Nauka Teleportacji
Wykonujacy: Canis
Opiekun: IsentoR

Wyszedłem ze swego domu i udałem sie do swiątyni na naukę teleportacji. Nauczyciel ze swymi pismami czekał na mnie.

Ekwipunek:

Bronie:

Nazwa Broni: Kostur Cienia
Typ: Dwuręczny
Rodzaj: Kostur
Jakość Wykonania: Mistrzowskie
Poziom: III
Dodatkowo: Błogosławiony Oręż, Magia ÂŚmierci
Opis: Jest to kostur z osadzoną na szczycie czarnym kryształem, z szarawą smugą idacą przez jądro kryształu.

Pancerze:

Nazwa: Szata Adepta Nekromantacji
Typ: Szata
Rodzaj: Bawełniano-Lniana
Poziom: III
Wykonanie: Mistrzowskie
Dodatkowo: Magiczna Szata, Błogosławiona Szata, Mistrzowska Szata,
Opis: Szata jest zrobiona z Włukien roślin Bawełny oraz Lnu. Jest to Ciemno szara, wręcz prawie czarna szata z fioletowymi akcentami. Jest tworzona jedynie na zlecenie. Nosić mogą ją jedynie osoby naznaczone bogiem Beliarem.

Nabyte Zdolności:
Walka Kosturem: III + Odbijanie Zaklęć Kosturem
Walka Bronią Jednoręczną: III
Walka Sztyletem: III
Strzelanie z ÂŁuku: IV
Strzelanie z Kuszy: IV
Skradanie: III (Chód + Bieg + Sprint i skoki) + Akrobatyka
Negocjacje
Zielarstwo
Wytrzymałość na Ból
Zabieranie Trofeów zwierzęcych: Pazury; Trucizna Krwiopijców; Obdzieranie ze skóry; Serca; Zbieranie mięsa I;
Gra Na bębnie
Gra Na lutni

Nauczone Czary:

Starożytna Nekromancja:

- Magia Krwi:
I Poziom Wtajemniczenia: Wysysanie ÂŻycia; Wysysanie Energii Magicznej; Zgubne Uderzenie;
II Poziom Wtajemniczenia: Transfer Energii Magicznej;
III Poziom Wtajemniczenia: Zniewolenie Duszy;

- Magia śmierci:
I Poziom Wtajemniczenia: Mrocznej Aury; Pocisk Zła; Opętanie Złem; Wybuch Cienia; Przyzwanie Zombie;
II Poziom Wtajemniczenia: Aury Nekromanty; Tchnienia ÂŚmierci; Skażenie Złem; Eksplozja Zła; Przyzwanie Demona;
III Poziom Wtajemniczenia: Aura Lisza; Zew Beliara; Zniewolenie; Krzyk Umarłych; Przywołanie Kościanego Smoka;

Magia Nowożytna:

- Magia Ognia:
I Poziom Wtajemniczenia: Ognista Strzała; Pirokineza;

- Magia Ogólna:
I Poziom Wtajemniczenia: Telekineza; ÂŚwiatło; Sen;
II Poziom Wtajemniczenia: Kontrola; Strach
III Poziom Wtajemniczenia: ÂŚwięty Pocisk, ÂŚmiertelna Fala

Umiejetności Dodatkowe:
- Tworzenie Ożywieńca
- Rytualizm
- Spirytyzm
- Metamorfoza
- Projekcja Astralna
- Wskrzeszenie Zmarłego
- Koncentracja

Alchemia:
Mikstura Leczenia Ran (0.3l)
Większa Mikstura Leczenia Ran (0.5l)
Odtrutka (0.3l)

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Canis - Nauka Teleportacji (lekcja 1)
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Październik 2007, 19:13:02 »
- Tak więc adepcie najpierw opanujesz teleportację na małe odległości. Znajdujemy się w głównym holu świątyni. Przeteleportuj się na drugi jego koniec. Mam nadzieję, że widziałeś naukę Altaira więc powinieneś mniej więcej wiedzieć jak to wygląda. Oczywiście jeżeli posiadasz umiejętność koncentracji nauczysz się tego o wiele szybciej gdy tylko skupisz się odpowiednio intensywnie. I pamiętaj nie spuszczaj punktu z oczu, inaczej możesz wylądować zupełnie gdzieś indziej.

Forum Tawerny Gothic

Canis - Nauka Teleportacji (lekcja 1)
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Październik 2007, 19:13:02 »

Offline Isentor

  • Wielki Lord Elekt
  • ***
  • Wiadomości: 32202
  • Reputacja: 27957
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zbyt pokręcony, by żyć. l zbyt rzadki, by umrzeć.
    • Karta postaci

Canis - Nauka Teleportacji (lekcja 1)
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Październik 2007, 19:28:27 »
Umiesz się teleportować w widoczne dla ciebie miejsca. Czyli jak na razie jest dobrze.

Zadanie Ukończone

Forum Tawerny Gothic

Canis - Nauka Teleportacji (lekcja 1)
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Październik 2007, 19:28:27 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top