Autor Wątek: III zadanie Adinox'a  (Przeczytany 1074 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline VladesAutor wtku

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 269
  • Reputation Power: 0
  • Vlades nie ma żadnego wpływu.

  • Age: 110
    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« dnia: 30 Październik 2007, 20:57:48 »
Info o zadaniu:
 
 Nazwa: Zdobyć informacje o najbliższych karawanach w Marancie.
 Opis: Klanowicz musi po prostu zaczerpnąć języka w tawernie. Po zebraniu informacji zostaje zaczepiony przez kilku bandytów. Ma za zadanie się z nimi rozprawić. Potem z informacjami wraca do Hagbanu.
 Zlecający/Opiekun: Assasyn
 Nagroda: Złoto po bandytach
 Wymagania: Dowola umiejętność bojowa I
 
 UMIEJÊTNOÂŚCI:
 
 
 Walka bronią białą:
 
 - Walka mieczem - amator
 - Walka Dwoma Ostrzami - Poziom I
 - Walka Dwoma Ostrzami - Poziom II
 
 
 Walka bronią dystansową:
 
 - Strzelanie z łuku - poziom I
 - Strzelanie z ÂŁuku - Poziom II
 - Strzelanie z ÂŁuku - Poziom III
 
 Umiejętności złodziejskie:
 
 - Kradziesz kieszonkowa - poziom I
 - Otwieranie zamków - poziom I
 - Otwieranie Zamków - poziom II
 
 Umiejętności myśliwskie:
 - Skradanie - poziom I
 - Skradanie się - poziom II
 - Upuszczanie Krwi - poziom I
 
 Magia Ogólna
 
 Pierwszy Stopień Wajemniczenia
 
 - Telekineza
 - Sen
 - ÂŚwiatło
 
 
 EKWIPUNEK
 
 Bronie:
 
 Nazwa - Krótki miecz
 Rodzaj - Miecz
 Typ - Jednoręczny
 Poziom - I
 Wykonanie - Amatorskie
 Dodatkowo - -------------
 - Opis -
 
 Nazwa: Długi Miecz
 Typ: Jednoręczny
 Rodzaj: Miecz
 Jakość wykonania: Zaawansowane
 Poziom: II
 Dodatkowo: ---
 Opis: Zwyczajny długi miecz, który może zadać duże obrażęnia
 
 
 Zbroje:
 
 Nazwa: Szata Klanu Ohsi
 Typ: Szata
 Rodzaj: Len
 Poziom: II
 Wykonanie: Profesjonalne
 Dodatkowo: ---
 Opis: Szata szarego koloru. Robiona jedynie na specjalne zlecenie Klanu Ohsi. Nosić ją mogą jedynie członkowie klanu. Jest ona bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób, które władaja dwoma ostrzami, albowiem niekrępuje ona ruchów uzytkującego
 Materiał: 2 Kg Lnu
 
 
Adinox szedł właśnie do swojego celu, pewnej tawernie. Wszedł do środka zaczął rozglądać się za ludźmi którzy moglibym mu coś powiedzieć o najbliższej karawanie w Marancie.
 

 

 

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputation Power: 0
  • Niro nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Październik 2007, 16:34:04 »
W oko wpadły mu trzy osoby: podpity kupiec siedzący w rogu, zakapturzony młody człowiek wyglądający na typowego cwaniaka oraz oberżysta. Napewno ktoś z nich coś wiedział...
[img]http://images23.fotosik.pl/156/30faa5740d496e79.gif\" border=\"0\" class=\"linked-image\" /]

[div align=\"center\"]Assasyn & Flint Katol Boys 4 Ever ^^ [/div]

Forum Tawerny Gothic - Marant

III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #1 dnia: 31 Październik 2007, 16:34:04 »

Offline VladesAutor wtku

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 269
  • Reputation Power: 0
  • Vlades nie ma żadnego wpływu.

  • Age: 110
    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Październik 2007, 16:36:57 »
Adinox podszedł najpierw do kupca, który siedział z boku.
- Witaj! - powiedział Adinox - chciałem się dowiedzieć czegoś o najbliższej karawanie. Co wiesz na ten temat - zapytał, a kupiec odpowiedział...

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputation Power: 0
  • Niro nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #3 dnia: 31 Październik 2007, 16:42:32 »
- A co ci to, łamchyto? Myślisz, że powiem ci o cokolwiek. Spieprzaj zanim zawołam straż! Szukaj jakiegoś innego frajera - rzekł biorąc łyk piwa. Kupiec mruknął jakąś obelgę pod nosem i zaczął bawić się kuflem...
[img]http://images23.fotosik.pl/156/30faa5740d496e79.gif\" border=\"0\" class=\"linked-image\" /]

[div align=\"center\"]Assasyn & Flint Katol Boys 4 Ever ^^ [/div]

Offline VladesAutor wtku

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 269
  • Reputation Power: 0
  • Vlades nie ma żadnego wpływu.

  • Age: 110
    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Październik 2007, 16:45:19 »
- Dobra, to może pójdę do tego drugiego gościa - powiedział do siebie i do niego podszedł - Ej... Tak ty, słuchaj no! Wiesz coś może o jakiejś karawanie?...

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputation Power: 0
  • Niro nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #5 dnia: 31 Październik 2007, 16:50:32 »
Ten 'drugi gość', a więc osoba, która siedziała obok kupca odpowiedziała:
- Słyszałeś co ci powiedział? Zejdź mi z oczu, bo wsadzę ci swoją drewnianą laskę do tyłka - odpowiedział człowiek. Adinox przyjrzał się mu dokładnie. Rozmówca był niemłodego wieku, jego czupryna była siwa. Spod stołu wyjął drewnianą laskę, która służyła mu do podtrzymywania równowagi. Pokazał ją klanowiczowi, dając od zrozumienia, że jest zdolny do zrobienia tego o czym mówił. Chyba nie o tą osobę chodziło Ohsiańczykowi...


//Niesprecyzowałeś o jaką osobę ci chodzi ;p Nadal masz jeszcze dwie osoby do wyboru
[img]http://images23.fotosik.pl/156/30faa5740d496e79.gif\" border=\"0\" class=\"linked-image\" /]

[div align=\"center\"]Assasyn & Flint Katol Boys 4 Ever ^^ [/div]

Offline VladesAutor wtku

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 269
  • Reputation Power: 0
  • Vlades nie ma żadnego wpływu.

  • Age: 110
    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #6 dnia: 31 Październik 2007, 16:54:51 »
Adinox zdenerwowany chciał już wyjąć miecze, ale uznał, ze będzie lepiej jak tego nie zrobi, a następnie podszedł do tego zakapturzonego człowieka, którego ujrzał gdy wszedł do środka. Przysiadł się do stołu tajemniczego człowieka i się spytał:
- Szukam kogoś kto może mi coś powiedzieć o karawanie która ma się pojawić w okolicy...

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputation Power: 0
  • Niro nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #7 dnia: 31 Październik 2007, 17:09:23 »
Postać wyjęła skręta z kieszeni. Trzymał go niezapalonego w zębach.
- Co chcesz wiedzieć? - wycedził niewyraźnie. Adinox nie zrozumiał o co chodzi rozmówcy, gdyż w tawernie panował gwar i zamęt. Człowiek widząc to wyjął narkotyk z ust i powtórzył pytanie...
« Ostatnia zmiana: 31 Październik 2007, 17:10:48 wysłana przez Assasyn »
[img]http://images23.fotosik.pl/156/30faa5740d496e79.gif\" border=\"0\" class=\"linked-image\" /]

[div align=\"center\"]Assasyn & Flint Katol Boys 4 Ever ^^ [/div]

Offline VladesAutor wtku

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 269
  • Reputation Power: 0
  • Vlades nie ma żadnego wpływu.

  • Age: 110
    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #8 dnia: 31 Październik 2007, 17:13:12 »
- Chciałbym się dowiedzieć czegoś o karawanie która ma się tutaj pojawić, wiesz coś? - zapytał Adinox - Potrzebuję jak najwięcej szczegółów...

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputation Power: 0
  • Niro nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #9 dnia: 31 Październik 2007, 17:19:28 »
- Chcesz szczegółów? Musisz mi zapłacić. Takie informacje mogę sprzedać pierwszej lepszej bandzie, a wiesz dobrze, że sporo ludzi ma ochotę na przechwycenie towaru. Więc?
Wyglądało na to, że należy trochę zmienić ton. Na bardziej drastyczny.
[img]http://images23.fotosik.pl/156/30faa5740d496e79.gif\" border=\"0\" class=\"linked-image\" /]

[div align=\"center\"]Assasyn & Flint Katol Boys 4 Ever ^^ [/div]

Offline VladesAutor wtku

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 269
  • Reputation Power: 0
  • Vlades nie ma żadnego wpływu.

  • Age: 110
    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #10 dnia: 31 Październik 2007, 17:25:06 »
- Słuchaj nikt nie będzie mi stawiać warunków, a szczególnie nie taki gnojek jak ty! A teraz powiesz mi wszystko co wiesz, słyszysz? Albo użyję bardziej drastycznych środków! - Krzyknął Adinox, wyglądało na to, że twarz tego człowieka trochę zrzedniała...

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputation Power: 0
  • Niro nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #11 dnia: 31 Październik 2007, 17:43:12 »
Postać splunęła tylko na ubranie Adinoxa.
- Drastycznych środków to se możesz używać, ale w burdelu przy sekcji małolatami - szydził - Spieprzaj, bo nudzisz mnie. Tutaj bez zapłaty nic nie dostaniesz, a pachniesz capem.
[img]http://images23.fotosik.pl/156/30faa5740d496e79.gif\" border=\"0\" class=\"linked-image\" /]

[div align=\"center\"]Assasyn & Flint Katol Boys 4 Ever ^^ [/div]

Offline VladesAutor wtku

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 269
  • Reputation Power: 0
  • Vlades nie ma żadnego wpływu.

  • Age: 110
    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #12 dnia: 31 Październik 2007, 17:46:06 »
Adinox wyjął swój miecz i przyłożył do mu dp gardła.
- A teraz mówisz wszystko co wiesz, bo jeśli tego nie zrobisz to wszystkie twoję części ciała będą sie znajdować w róznych częściach Marantu...

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputation Power: 0
  • Niro nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #13 dnia: 31 Październik 2007, 17:49:38 »
Na twarzy informatora pojawił się obłakańczy uśmiech. Jego czoło błyszczało od potu, jednak trwał w swoim postanowieniu.
- No, dalej! Zrób to! - śmiał się - Zrób to i zetnij mi łeb, gdzie wszyscy widzą. - po czym roześmiał się. ÂŚmiał się coraz głośniej. Lada chwila mógł zwrócić uwagę gości...
[img]http://images23.fotosik.pl/156/30faa5740d496e79.gif\" border=\"0\" class=\"linked-image\" /]

[div align=\"center\"]Assasyn & Flint Katol Boys 4 Ever ^^ [/div]

Offline VladesAutor wtku

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 269
  • Reputation Power: 0
  • Vlades nie ma żadnego wpływu.

  • Age: 110
    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #14 dnia: 31 Październik 2007, 17:54:51 »
Zdenerwowany Adinox złapał go za kołnierz, choć on się wyrywał wyprowadzieł go na tyły karczmy.
- Co teraz powiesz? Hym... Nikogo tutaj niema, jesteśmy sami. To jak powiesz mi coś wreszczcie?...

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputation Power: 0
  • Niro nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #15 dnia: 31 Październik 2007, 18:00:01 »
- Powiem ci, że tak trzymać to se możesz swoją matkę. Nie jestem frajerem żeby ci za friko zdradzać taką informację. - postać splunęła na buty klanowicza.
[img]http://images23.fotosik.pl/156/30faa5740d496e79.gif\" border=\"0\" class=\"linked-image\" /]

[div align=\"center\"]Assasyn & Flint Katol Boys 4 Ever ^^ [/div]

Offline VladesAutor wtku

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 269
  • Reputation Power: 0
  • Vlades nie ma żadnego wpływu.

  • Age: 110
    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #16 dnia: 31 Październik 2007, 18:04:27 »
Adinox swoim mieczem celnie obciął jednego palca temu człowiekowi.
- Mogę tak długo, potem kolejny palec i kolejny, potem ręka i tak dalej aż wiesz co się stanie, prawda? To jak będzie?...

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputation Power: 0
  • Niro nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #17 dnia: 31 Październik 2007, 18:07:47 »
Informator zawył z bólu. Zaraz po tym spojrzał kątem oka na kikut, który pozostał po palcu. Uśmiechnął się znowu i rzekł:
- Musisz spróbować czegoś lepszego, ponieważ mam jaja ze stali. Takie zabawy to były z dziewczynkami z sąsiedzctwa.
[img]http://images23.fotosik.pl/156/30faa5740d496e79.gif\" border=\"0\" class=\"linked-image\" /]

[div align=\"center\"]Assasyn & Flint Katol Boys 4 Ever ^^ [/div]

Offline VladesAutor wtku

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 269
  • Reputation Power: 0
  • Vlades nie ma żadnego wpływu.

  • Age: 110
    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #18 dnia: 31 Październik 2007, 18:10:48 »
- Jaja ze stali, w takim razie zobaczymy - i Adinox uderzył go klingą w... czułe miejsce, człowiek zawył z bólu - I co teraz powiesz, hym?...

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputation Power: 0
  • Niro nie ma żadnego wpływu.

    • Zobacz profil
    • http://
III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #19 dnia: 31 Październik 2007, 18:28:38 »
- Dobra, powiem ci jak jesteś taki dociekliwy - mówił - Możesz tylko się obawiać o swoje bezpieczeństwo, matole. Niebawem będzie przejeżdżać parę ładunków. Głównym traktem do Ombros. O ochronie nic nie wiem. Z tego co się orientuję to jest towar jakiegoś nadzianego kupca, który tylko wynajmuje ochronę w postaci jakiś zbirów, albo bierze do tego chłopków z Portu. Ostro się narażasz jeśli chcesz obcykać to wszystko.
Adinox wracał z informacjami, gdy nagle zaczepiło go dwóch opryszków. Mieli noże i wyglądali na to, że są zdesperowani.
- Teraz nam powiesz popieprzeńcu czego się dowiedziałeś. Nikt nam teraz nie będzie robić cholernej konkurencji. Zbliżyli się do klanowicza. Chyba jednak ich prawdziwym celem nie było wyciągnięcie informacji...
[img]http://images23.fotosik.pl/156/30faa5740d496e79.gif\" border=\"0\" class=\"linked-image\" /]

[div align=\"center\"]Assasyn & Flint Katol Boys 4 Ever ^^ [/div]

Forum Tawerny Gothic - Marant

III zadanie Adinox'a
« Odpowiedź #19 dnia: 31 Październik 2007, 18:28:38 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
SMF 2.0.15 | SMF © 2017, Simple Machines
Enotify by CreateAForum.com

DarkBreak by DzinerStudio
Copyright 2005-2014 Tawerna Gothic - Oficjalny Polski serwis o grach z serii Gothic. Wszelkie prawa zastrzezone.