Autor Wątek: II Zadanie (nie)bezimiennego  (Przeczytany 1591 razy)

Description:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline (nie)bezimienny

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
II Zadanie (nie)bezimiennego
« dnia: 21 Październik 2007, 14:21:45 »
Nazwa: Konie
Opis: Klan Ohsi postawił pieniądze na konia, który miał brać udział w wyścigach, jednak okazało się, że pojawił się nowy zawodnik, który jest faworytem. To nie wróży dobrze dla interesów, a więc trzeba się pozbyć konkurencji. Koń faworyta znajduje się w stajni za miastem i jest oznaczony cyfrą 8.
Wymagane: Skradanie I
Zlecający/Opiekun: Assasyn
Nagroda: 150 sztuk złota

Wykonuje: (nie)bezimienny


Ekwipunek:

Nazwa: Amatorski Topór
Rodzaj: Topór
Typ: Jednoręczny
Wykonanie: Amatorskie
Sakiewka: 355 sztuk złota

Zbroja:
Nazwa: Szata Klanu Ohsi
Typ: Szata
Rodzaj: Len
Poziom: II
Wykonanie: Profesjonalne
Dodatkowo: ---
Opis: Szata szarego koloru. Robiona jedynie na specjalne zlecenie Klanu Ohsi. Nosić ją mogą jedynie członkowie klanu. Jest ona bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób, które władają dwoma ostrzami, albowiem nie krępuje ona ruchów użytkującego
Materiał: 2 Kg Lnu

Umiejętności bojowe:
Walka Toporem I

Umiejętności myśliwskie:
Skradanie Poziom I

Umiejętności złodziejskie:
Kradzież Kieszonkowa Poziom I
Otwieranie Zamków Poziom I



"I oto moje kolejne zadanie" - rozmyślał (nie)bezimienny.- A więc czas odwiedzić stajnię!!!
I powolnym krokiem ruszył do domniemanego celu...

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 1
II Zadanie (nie)bezimiennego
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Październik 2007, 18:04:51 »
Po drodze nie spotkał nic groźnego. W końcu doszedł na miejsce. Już kilkanaście metrów od konstrukcji śmierdziało końskim łajnem. (nie)bezimienny wszedł do stajni skradając się. Drzwi były otwarte. Jednak w środku, przy stole znajdującym się koło wejścia siedział śpiący opiekun stajni. Dalej słychać było odgłosy pracy, najwyraźniej paru robotników wykonywała 'brudną' robotę. Kierownik budynku półprzytomny, ziewając powiedział do klanowicza.
- Kim... ty... jesteeeeaaahś?
Trzeba było to załatwić szybko, zanim reszta zorientowałaby się co się dzieje.

Forum Tawerny Gothic

II Zadanie (nie)bezimiennego
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Październik 2007, 18:04:51 »

Offline (nie)bezimienny

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
II Zadanie (nie)bezimiennego
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Październik 2007, 19:08:23 »
"Wiem co zrobię"- pomyślał, po czym uderzył kierownika stajni rękojeścią topora w głowę i przytrzymał go, aby nie spadł na ziemię i nie narobił hałasu.
- A teraz czas zająć się tymi chłystkami - powiedział półgłosem.

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 1
II Zadanie (nie)bezimiennego
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Październik 2007, 19:38:04 »
Skradał się w kierunku zagrody z numerkiem 8. Po drodze natknął się na kolejne osoby, które pracował w stajni. Miał wybór - zamordować ich, przekraść się przez nich lub ich ogłuszyć. Możliwości miał wiele. Z końca stajni dobiegał jakiś głos, mówiący najwyraźniej do konia. Chyba właściciel zwierzęcia przyszedł na chwilę, aby pobyć ze swoim podopiecznym. Mógł napewno mieć jakieś pieniądze przy sobie.

Offline (nie)bezimienny

  • Myśliwy
  • ***
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
II Zadanie (nie)bezimiennego
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Październik 2007, 16:12:15 »
"A więc czas wykorzystać moja umiejętność kradzieży", po czym zakradł się do właściciela konia i ukradł sakwę. "Udało się!". Zakradł się obok "gnojnych chłopców" i doszedł do konia oznaczonego numerem ósmym. "Kilka ciosów toporem powinno wystarczyć", po czym kilkukrotnie uderzył konia toporem. "Padł, a teraz zwiewam", lecz za nim stał właściciel konia. Przełknął ślinę...


Jeżeli teraz źle, to rezygnuję (jeśli oczywiście można) z zadania :/.

Offline Niro

  • Magnat
  • ***
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 1
II Zadanie (nie)bezimiennego
« Odpowiedź #5 dnia: 22 Październik 2007, 16:24:25 »
Właściciel konia stał jak słup widząc krew na toporze (nie)bezimiennego. Nagle jeździec rzucił się w gniewie na klanowicza. Nie tak miało być, a na dodatek w każdej chwili mógł przyjść jakiś pracownik stajni. Ohsiańczyk upadł, a z ręki wyleciał mu topór. Właściciel przycisnął złapał jego ręce i przycisnął je do ziemi. Sytuacja była opłakana. Klanowiwcz na szczęście uderzył kolanem w brzuch napastnika, co go trochę oszołomiło. Wyrwał się z pułapki i chwycił swój topór. Wstał, zamachnął się i uderzył z całej siły bronią w głowę leżącego jeszcze na czworakach jeźdźca. Krew i kawałki mózgu obryzgały stój złodzieja. Nie było jednak czasu na takie subtelności jak czyszczenie ubrania. Razem ze złotem wybiegł ze stajni w kierunku pustyni...

Zadanie wykonane!

+1 punkt reputacji
150 sztuk złota

Forum Tawerny Gothic

II Zadanie (nie)bezimiennego
« Odpowiedź #5 dnia: 22 Październik 2007, 16:24:25 »

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
top
anything